SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 16-10-2015 11:46:00 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Na de spibelt en bibbits rage krijgen we nu de zoete broodjes rage?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htmJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Toen ik nog meer aan fietsen deed in plaats van hardlopen ( beide is leuk maar de racefiets en een glad wegdek is nooit zo fijn) wou ik serieus een keer lekkere broodjes bestellen. Die dingen hete sportbun je kon ze invriezen en ontdooien wanneer je wouw. Allerlei smaken ook pudding enzo. Jammer genoeg zijn ze blijkbaar gestopt nergens meer te vinden ( facebook en twitter account niet actief in gebruik). Dan maar een croissantje met jam..![]()
Primaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zoete broodjes deluxe! Hoe bevielen v die btw guard?
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima
Moet trouwens nog wel even kijken hoe ik dat in Vegas ga doen, de pre-race rituals..
Bietensap zal wel niet in abundant supply zijn op de strip, zoete broodjes zal minder lastig zijn
[ afbeelding ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het moet wel leuk blijven he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan evt van die geconcentreerde bietensap proberen? Dat zijn flesjes van 100 ml geloof ik.. Schijnt wel megavies te zijn![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
True.. en anders gewoon bagels en koffie zoals de meeste Amerikaanse marathonlopersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Het moet wel leuk blijven he?![]()
Denk dat we op weg naar Vegas vast nog wel gelegheid hebben om een reformwinkel oid te vinden, er schijnen ook mensen met een gezonde levenstijl in the US te leven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Donuts is gewoon wat deeg met een kilo suiker erin, das toch het ultieme zoete broodjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:45 schreef Daywalk3r het volgende:
En Guard, donuts zijn GEEN zoete broodjes maar vette meuk. (maar wel lekker)
ja en ook wat vet jaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.
Dus ik mag zelf op zoek..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hello, can i have one beetrootjuice?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
In Vegas? Serieus. Zet jezelf aan een pokertafel en bestel het. Ze bezorgen het. Whatever you want.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Shaken, not stirredquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hello, can i have one beetrootjuice?![]()
![]()
Offcoursequote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga niet om te gokken, dus ik zal zeker niet aan een pokertafel aanschuiven...
Dus ik mag zelf op zoek..
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mag best, maar ik doe niet mee in die discussiequote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
ik heb mijn keuze gemaakt!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Als iemand voor de crossjes en aankomende winter nog trailschoenen overweegt..
http://www.runnersweb.nl/Gear/Trailschoenentest-2015.htm'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
Beide. Verder ga ik er ook niet op inquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet de discussie aangaan of pokeren gokken of behendigheid is hè?
Crossjes gaan hier ook wel eens een stukje over asfalt of steen. Dan lijken me spikes niet fijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Crossjes doe je op spikes!Al moet ik daar zelf uberhaupt nog wel op trainen.. en crosspuntjes kopen.
en croissantjes voor ontbijt eten!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:11 schreef La_Tramposa het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn trailers kunnen makkelijk nog een seizoen mee![]()
Als ik tenminste weer loopmorgen ga ik toch maar eens een fysio bellen denk ik...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Echt? Alle crossen die ik heb meegemaakt zijn echt een en al zandbak..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Crossjes gaan hier ook wel eens een stukje over asfalt of steen. Dan lijken me spikes niet fijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben maar wat blij dat ik de aanstaande crossjes kan betreden op mijn Asics-trailschoentjes. Zal een hoop schelen
Gups, wat een domper! Hopelijk kun je 'gewoon' gaan werken aan je klachten.![]()
Ja, doorgaans door het bos. Van die trappen met van die verregende bielzen, stukje weg, openluchttheaters enz.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Alle crossen die ik heb meegemaakt zijn echt een en al zandbak..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.![]()
Bij kleine evenementen bewaar ik ze inderdaad altijd tot de drankposten, afgelopen zondag had ik er een beetje schijt aan en heb ik ze gewoon laten vallen wanneer ik ze ophadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef mytec het volgende:
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.Ik denk dat met zo'n groot evenement als Ehv de straten sowieso wel geveegd worden.
Als ik erover nadenk heb ik de gels trouwens wel steeds vlak voor de drankposten genomen dus het zal sowieso wel loslopen.
[ Bericht 5% gewijzigd door La_Tramposa op 14-10-2015 20:35:37 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ze bij drankposten weggegooid.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik baal er echt goed stevig van... Geen idee ook wat ik verkeerd gedaan heb, en zo belachelijk veel kms heb ik ook niet gemaakt. Maar goed, blijven kniezen lost ook niks op, misschien kan een fysio me op weg helpen. Geen idee, ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:22 schreef Quoi het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik de aanstaande crossjes kan betreden op mijn Asics-trailschoentjes. Zal een hoop schelen
Gups, wat een domper! Hopelijk kun je 'gewoon' gaan werken aan je klachten.
Ik denk dat jij een wereld van verschil gaat maken met je Asics trailschoenen op de crossjes! Enjoy!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik bewaar ze in het tasje van mijn flessenriem of ik gooi ze weg bij de drankposten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Neem ze mee tijdens een training of trail, bij een wegwedstrijd bij drankpost weggooienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik kan het zo even niet vinden in de OP (goed gekeken), maar gebruiken mensen hier Excel of iets dergelijks om resultaten bij te houden?
Zelf ben ik ruim 3 weken geleden met de zoveelste poging om hardlopen eens op te pakken en ik houd het nog steeds vol, langer dan ooit![]()
Nu zou ik het ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld mijn tijden op mijn rondje (nagenoeg altijd hetzelfde rondje van 5km) bij te houden en bijvoorbeeld in een grafiek te zetten, maar Excel heeft er nogal problemen mee om van mijn lijstje tijden een grafiek te maken
Iemand tips?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
genotquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het zo even niet vinden in de OP (goed gekeken), maar gebruiken mensen hier Excel of iets dergelijks om resultaten bij te houden?
Zelf ben ik ruim 3 weken geleden met de zoveelste poging om hardlopen eens op te pakken en ik houd het nog steeds vol, langer dan ooit![]()
Nu zou ik het ook wel leuk vinden om bijvoorbeeld mijn tijden op mijn rondje (nagenoeg altijd hetzelfde rondje van 5km) bij te houden en bijvoorbeeld in een grafiek te zetten, maar Excel heeft er nogal problemen mee om van mijn lijstje tijden een grafiek te maken
Iemand tips?
Insert > Graph > Scatter > Scatter with straight lines and markers![]()
Ik log alles en sync het op endomondo, strava en smashrun.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Iemand tips?
Maar excel kan ook ja!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo,n rare vraag was het weggooien van gels dus niet ;-) dat ook maar gewoon doen, en als je ze wel ergens bij een drank post wegsmijt op de grond worden ze alsnog wel opgeruimd.![]()
Gewoon een beetje inschatten per wedstrijd ja. Bij trails is het iig not done en bij kleine wegwedstrijden doorgaans ook niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:13 schreef mytec het volgende:
Zo,n rare vraag was het weggooien van gels dus niet ;-) dat ook maar gewoon doen, en als je ze wel ergens bij een drank post wegsmijt op de grond worden ze alsnog wel opgeruimd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb bij drankposten wel eens een gelverpakking ingeruild voor een beker water, of als ik zelf de prullenbak zie gooi ik ze daarin, anders gooi ik ze op de tafel. Tijdens trainingen bewaar ik het in mijn rugzak.
En ook ik heb afgelopen zondag 1 zakje op de grond laten vallen.![]()
Guppy, ik hoop dat de fysio je nuttige tips kan geven. Het zou echt kut zijn als je de 7H niet kunt lopen.![]()
![]()
Ik gooide zondag van een best grote afstand een spons net naast een emmer. Liepen een paar mensen op het fietspad ernaast en die keken met zo'n blik van
Als hij erin ging was het natuurlijk compleet geweest.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bij grote wegwedstrijden ook niet imo... neem het gewoon even mee naar de volgende drinkpostquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon een beetje inschatten per wedstrijd ja. Bij trails is het iig not done en bij kleine wegwedstrijden doorgaans ook niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik stop ze altijd in m'n broek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef mytec het volgende:
Wat doen jullie tijdens een wedstrijd eigenlijk met de lege gel verpakkingen? Ik bedacht mij dat ze die dingen eigenlijk biologisch afbreekbaar moeten maken. Tijdens trainingen gooi ik ze altijd netjes in de prullenbak. Maar die zijn er lang niet altijd, tijdens een wedstrijd lijkt me dat wat lastig.. Had bij een hm een keer dat ding bij een drinkpost gegooid.
Heb echt een enorme hekel aan mensen die dingen zomaar op straat flikkeren, dus ik doe het zelf ook nooit, hoe onhandig het in dit geval soms ook is.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja dat bedoel ik ook. Of bij een drinkpost of meenemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij grote wegwedstrijden ook niet imo... neem het gewoon even mee naar de volgende drinkpostJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik stop ze ook terug in mijn broek of belt. Ook mijn bananenschil of flesje zal ik nooit op straat kieperen. Ik vind wel dat ze altijd die vuilnisbakken net te dicht bij de dinkposten zetten, daar gooi ik mijn beker nog wel eens op de grond, wetende dat het daar nog opgeveegd wordt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik stop ze altijd in m'n broek.
Heb echt een enorme hekel aan mensen die dingen zomaar op straat flikkeren, dus ik doe het zelf ook nooit, hoe onhandig het in dit geval soms ook is.
Vandaag de op één na laatste training gedaan voor Amsterdam. Aan de ene kant voel ik me klaar. kleine pijntjes, maar niks wat het lopen belet. Wel heb ik sterk mijn twijfels bij mijn doeltijd van sub4. Daar ga ik ook niet te fanatiek aan vasthouden zondag.Life is what you make it.![]()
Ik was in Amerika vrijwilliger bij een rock en roll halve marathon, en toen wilde ik na afloop de lege bekertjes etc gaan oprapen. Toen keek men me echt zo aan van: wat ga jij nou doen?? Kwam er een enorme bulldozer aan die over het hele parcours reed en al het afval naar binnen scherpte en gelijk plat maakte. Nog steeds netter om het in de prullenbak te gooien natuurlijk, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de Nederlandse grote wegraces ook wel zoiets hebben..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kom trouwens net van de sportschool, uurtje cardio en romp stabiliteit gedaan ivm verplichte hardlooprust. Dat is dus ook een uur van mijn leven wat ik nooit meer terug krijg, wat een doffe bedoening zeg
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: