abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2015 @ 17:48:59 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156855500
Nu Libiė veiliger is dan onder Gaddafi, houdt de IND ook de verblijfsvergunningen tegen het licht die eerder tijdelijk aan Libiėrs werden verleend. Als er geen gevaar meer is voor vervolging of schending van mensenrechten, wordt een tijdelijke asielvergunning weer ingetrokken. [b]Tegen zo'n beslissing is beroep en hoger beroep bij de rechter mogelijk.[\b]

Daar mogen ze ook wel wat aan doen. ..de mogelijkheden om te blijven rekken. Al zit daar wel een risico voor een slippery slope, mag je straks voor een verkeersboete ook niet meer in beroep.

Grrrr hoe doe je bold?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_156855599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige effect van een quotum dat er een rechtszaak komt die Nederland gaat verliezen als ze een vluchtelingen willen terugsturen om die reden. Effectief kan het volgens mij niet zijn. Wat wel kan is dat er wat mensen in het land tevreden zijn met een dooie mus.
Je kunt met je armen over elkaar gaan zitten wachten hoeveel vluchtelingen er nog in de loop van dit jaar en volgend voorjaar EU binnenkomen en kijken wat er naar NL doorreist plus nareis, maar voor 300K, zoals Zoolstra suggereerde (en waar Klaver en Pechtold over reclameerden) hebben wij eenvoudigweg niet het draagvlak.
Kun je mij een nazi vinden, maar dat is nu eenmaal zo, en als je dus niet dat maximum stelt zit je wrs tegen dat soort cijfers aan te kijken. En dan vind ik gezien historische cijfers voor een klein land als NL 90K heel knap.
Wat doe je dan als er toch meer binnenkomen,terug naar Dld wmb. Merkel is begonnen met de open invitatie, laat haar de rotzooi maar oplossen. Merkel zegt "dit gaat ons land veranderen". okee, prima, maar dan hoeft NL niet automatisch mee te veranderen, niemand die ons daar ook iets over gevraagd heeft.
I´m back.
pi_156855617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Kun je mij een nazi vinden
Waar heb je het over?
pi_156855804
quote:
EU geeft Turkije drie miljard voor vluchtelingen

De EU wil Turkije drie miljard euro geven - drie maal meer dan eerder was overeengekomen - om vluchtelingen op te vangen. Vanaf 2016 mogen Turken ook visumvrij naar Europa reizen.

In ruil daarvoor moet Turkije de grenzen beter bewaken, twee miljoen Syriėrs ter plekke betere leefomstandigheden bieden zodat ze de wijk naar Europa niet nemen, en afgewezenen terugnemen.

Daarover praten de Europese regeringsleiders donderdag in Brussel. Een akkoord met Ankara is in de steigers gezet door vice-president Frans Timmermans van de Europese Commissie.
Bron: Telegraaf
3 miljard opvang vluchtelingen in Turkije (3 x meer dan eerder overeengekomen) en...
Turken mogen vanaf 2016 visumvrij naar Europa reizen...

:{.
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:19:16 #205
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156856063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je kunt met je armen over elkaar gaan zitten wachten hoeveel vluchtelingen er nog in de loop van dit jaar en volgend voorjaar EU binnenkomen en kijken wat er naar NL doorreist plus nareis, maar voor 300K, zoals Zoolstra suggereerde (en waar Klaver en Pechtold over reclameerden) hebben wij eenvoudigweg niet het draagvlak.
Kun je mij een nazi vinden, maar dat is nu eenmaal zo, en als je dus niet dat maximum stelt zit je wrs tegen dat soort cijfers aan te kijken. En dan vind ik gezien historische cijfers voor een klein land als NL 90K heel knap.
Wat doe je dan als er toch meer binnenkomen,terug naar Dld wmb. Merkel is begonnen met de open invitatie, laat haar de rotzooi maar oplossen. Merkel zegt "dit gaat ons land veranderen". okee, prima, maar dan hoeft NL niet automatisch mee te veranderen, niemand die ons daar ook iets over gevraagd heeft.
Vooralsnog liggen Duitsland en Nederland niet zo ver uit elkaar (procentueel gezien) wat betreft het aantal asielzoekers. Die 300k is compleet uit de lucht gegrepen, je kunt al maanden hier vinden dat het er dit jaar voor NL 50k worden en in Duitsland waarschijnlijk zo'n 450k. En let op, hier zitten bijvoorbeeld ook grote groepen Albanezen en Kosovaren tussen, die geen enkele kans hebben om hier te blijven.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156856218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

3 miljard opvang vluchtelingen in Turkije (3 x meer dan eerder overeengekomen) en...

Dan krijgen we ipv Syriėrs en ander volk het overschot aan Turken uit Anatoliė, bedankt Timmerfrans :{
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_156856248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dan krijgen we ipv Syriėrs en ander volk het overschot aan Turken uit Anatoliė, bedankt Timmerfrans :{
Topic over gemaakt. NWS / Vanaf 2016 visumvrij reizen van Turken naar EU.
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:58:12 #208
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156856810
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, excuus, dacht dat ik die al had gepost.

[..]

Van de medische status van de betreffende vluchteling, de vraag of de regering van het land van herkomst bereid is om de vluchteling weer op te nemen, of er nog een procedure loopt voor een permanente verblijfsvergunning, et cetera. Het is wel in het belang van Nederland om vluchtelingen weer terug te sturen maar niet altijd in het belang van het land van herkomst. Dus moet daar in geļnvesteerd worden, terwijl we al bezuinigen op ambassades.
Dat klopt allemaal, maar het zorgt er dus wel voor dat er van die terugkeer niets komt. Daar op inzetten op dit moment is dan ook redelijk zinloos lijkt me. We krijgen over een jaar of 5 gewoon weer een generaal pardon. Op zich ben ik daar ook niet zo tegen, als men 'vernederlandst' is is men in ieder geval zo ver geintegreed dat de kinderen een kans hebben.

Maar het is naļef en niet constructief om te zeggen 'oh ze gaan wel weer terug want dat zijn de regels.' En dat is eigenlijk het grootste probleem in dit hele debat, veel mensen durven dingen niet bij hun naam te noemen. Dit is eigenlijk een puur logistiek en bureaucratisch probleem. Maar als men daar de oplossingen zoekt loopt men tegen een muur van verontwaardiging op van mensen die proberen de morele high ground te claimen door met termen als 'menselijkheid' te strooien. Van een rationeel debat is nauwelijks sprake.

Dat er dan ook idioten zijn die niet verder komen dan policor lijkt me niet relevant, die zijn ook niet vatbaar voor discussie en kunnen gewoon genegeerd worden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156856900
quote:
2s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wel als je een werkvisum weet te versieren of als je wat kapitaal hebt. Wat overigens slim beleid is. Daar zouden wij ook naar toe moeten.
Klopt. Saudi Arabie is een soeverein land, Nederland niet.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:06:09 #210
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156856982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef Homey het volgende:

[..]

Klopt. Saudi Arabie is een soeverein land, Nederland niet.
Saudi Arabia, best Arabia!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_156857010
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk een puur logistiek en bureaucratisch probleem. Maar als men daar de oplossingen zoekt loopt men tegen een muur van verontwaardiging op van mensen die proberen de morele high ground te claimen door met termen als 'menselijkheid' te strooien. Van een rationeel debat is nauwelijks sprake.
Zo is dat ^O^.

In Duitsland komt de voornaamste kritiek van Seehofer, uit de eigen partij van Merkel, en niet uit extreem-rechtse hoek. Daardoor kan er inhoudelijk op in worden gegaan, kunnen er oplossingen worden gezocht en kunnen mainstream-politici toegeven dat er gewoon een levensgroot organisatorisch probleem is.

In Nederland lijkt dat zowat onmogelijk doordat de hele discussie gekaapt is door mensen die gelijk alle vluchtelingen voor terroristen en verkrachters uitmaken, en de geitenwollensokken-tegenreacties daarop.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:08:54 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156857055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Zo is dat ^O^.

In Duitsland komt de voornaamste kritiek van Seehofer, uit de eigen partij van Merkel, en niet uit extreem-rechtse hoek. Daardoor kan er inhoudelijk op in worden gegaan, kunnen er oplossingen worden gezocht en kunnen mainstream-politici toegeven dat er gewoon een levensgroot organisatorisch probleem is.

In Nederland lijkt dat zowat onmogelijk doordat de hele discussie gekaapt is door mensen die gelijk alle vluchtelingen voor terroristen en verkrachters uitmaken, en de geitenwollensokken-tegenreacties daarop.
En niet te vergeten politici die daardoor geen enkele beslissing durven te nemen uit angst te worden afgestraft door een van beide groepen. Dat is nog wel het belangrijkste probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:23:28 #213
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156857463
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:48 schreef nixxx het volgende:
Nu Libiė veiliger is dan onder Gaddafi,
Is dat wel zou trouwens? Volgens mij namelijk niet. Er is daar nu een burgeroorlog aan de gang (op lage intensiteit). Maar voor de Arabische Lente begon was Libiė gewoon veilig voor zover ik weet. (Wel een dictatuur enzo, maar niet dat je zomaar op straat werd doodgeschoten zoals nu)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:37:54 #214
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156857939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Turkije geld geven in de hoop dat ze hun eigen grens gaan bewaken, i.p.v. datzelfde geld te benutten om zelf onze grens te bewaken dus?

En natuurlijk gaan ze het niet luxe genoeg hebben in Turkije om niet hierheen te willen komen! Dit hele plan zou pas zin hebben als wij ze actief deporteren naar opvangkampen in Turkije. Gewoon oppakken, en morgen weer terug waar ze begonnen. Dan houdt het heel snel op met betalen van mensensmokkelaars.
censuur :O
pi_156858240
Ik denk overigens dat die burgeroorlog er wel eerder komt, zo binnen maximaal 10 jaar.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 19:48:57 #216
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156858293
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is dat wel zou trouwens? Volgens mij namelijk niet. Er is daar nu een burgeroorlog aan de gang (op lage intensiteit). Maar voor de Arabische Lente begon was Libiė gewoon veilig voor zover ik weet. (Wel een dictatuur enzo, maar niet dat je zomaar op straat werd doodgeschoten zoals nu)
Dat was een quote van een quote van Wespensteek. Ik zou Libiė niet echt heel veilig noemen nee.
pi_156858821
De Grieken sluiten alleenstaande asielzoekerskinderen op en laten hen in hun stront zitten:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ieze-cellen-kos.html
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156859124
quote:
Waar was dit? Was het wel Europa? Niet US?
En lijkt mij oude video, belabberde kwaliteit. Moet nog uit tijdperk van de Nokia's zijn...
pi_156861031
HaraldDoornbos twitterde op donderdag 15-10-2015 om 21:03:51 Ondanks slechte weer arriveren migranten in Kroatie met bestemming Duitsland. Zo-Do: 23.000. Laatste 4weken: 179.707http://t.co/qfYWjOMtYt reageer retweet
pi_156861115
_MikeMuller twitterde op donderdag 15-10-2015 om 21:15:53 400 (!) Syrische vluchtelingen wonen concert van t @RCOamsterdam in @Concertgebouw bij. "Bedankt voor gastvrijheid!" http://t.co/QRpKfqcG44 reageer retweet
  Forum Admin donderdag 15 oktober 2015 @ 21:29:54 #221
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156861390
quote:
5s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar was dit? Was het wel Europa? Niet US?
En lijkt mij oude video, belabberde kwaliteit. Moet nog uit tijdperk van de Nokia's zijn...
Het is inderdaad een oud filmpje, uit frankrijk. Toch ernstig om te zien dat dat gebrek aan respect toen al te zien was.

Tijdje terug ook met rellen in Duitland, allahu akbar! Vroeg of laat krijg je (militante) groepjes rechts-extremisten en dan is het hek van de dam.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156866719
Op internet stromen berichten binnen. De Bulgaarse delegatie zou de EU top verlaten hebben, omdat er een schietpartij is geweest bij de Bulgaarse grens met +/- 40 bewapende Afghanen

quote:
Adelina Marini #euco #Bulgaria's PM Boyko Borissov has left the EU summit early because of an incident at the border with Turkey. A group of 40 migrants (from Afghanistan) attempted to illegally enter Bulgaria. They were armed. After an exchange of fire one was killed, said sources from the Bulgarian delegation. Borissov will be replaced at the summit by Lithuania's President Dalia Grybauskaite. Currently, there is a heated debate on Turkey and its role on preventing the refugee flow to EU
GeorgiGotev twitterde op donderdag 15-10-2015 om 23:44:28 Breaking: Bulgarian PM Borissov has left #EUCO because of a shootout at the Turkish-Bulgarian border reageer retweet
pi_156866759
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:58 schreef Nintex het volgende:
Op internet stromen berichten binnen. De Bulgaarse delegatie zou de EU top verlaten hebben, omdat er een schietpartij is geweest bij de Bulgaarse grens met +/- 40 bewapende Afghanen

[..]

GeorgiGotev twitterde op donderdag 15-10-2015 om 23:44:28 Breaking: Bulgarian PM Borissov has left #EUCO because of a shootout at the Turkish-Bulgarian border reageer retweet
Nu ook al Afghanen die gaan 'migreren'? :')

En waar halen ze in godsnaam die wapens vandaan? Dat moet toch wel opgevallen zijn onderweg vanaf Afghanistan naar Bulgarije?
pi_156866767
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is inderdaad een oud filmpje, uit frankrijk. Toch ernstig om te zien dat dat gebrek aan respect toen al te zien was.

Tijdje terug ook met rellen in Duitland, allahu akbar! Vroeg of laat krijg je (militante) groepjes rechts-extremisten en dan is het hek van de dam.
Gebrek aan respect is wel door heel de Westerse maatschappij merkbaar.

Als parkeer beheer iemand op de bon slingert krijgen ze een grote bek of zelfs klappen. En dan kan de agressor alle etniciteiten hebben: blank Nederlands, Arabisch, Antiliaans of Turks.

In Frankrijk werd met WK '98 nog een agent bijna gedood door een Duitse hooligan, werd bewerkt met een metalen staaf.

Als mensen hun zin tegenwoordig niet krijgen worden ze agressief.
pi_156866770
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:01 schreef Infection het volgende:

[..]

Nu ook al Afghanen die gaan 'migreren'? :')

En waar halen ze in godsnaam die wapens vandaan? Dat moet toch wel opgevallen zijn onderweg vanaf Afghanistan naar Bulgarije?
Die krijgen ze gewoon van Erdogan
pi_156866818
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Die krijgen ze gewoon van Erdogan
Lijkt me erg ver gezocht. Maarja, het verbaast me allemaal niets meer. Overigens bericht er nog zo goed als niemand over, alleen maar wat individuen. Maarja, de media wilt natuurlijk niet paniekzaaken in dit soort situaties, als het waar zou zijn.
pi_156866825
quote:
13s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:24 schreef Houtenbeen het volgende:
_MikeMuller twitterde op donderdag 15-10-2015 om 21:15:53 400 (!) Syrische vluchtelingen wonen concert van t @RCOamsterdam in @Concertgebouw bij. "Bedankt voor gastvrijheid!" http://t.co/QRpKfqcG44 reageer retweet
[ afbeelding ]
Mooi toch? Hoeft niet alleen maar kommer en kwel te zijn. O+
pi_156866837
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:04 schreef Infection het volgende:

[..]

Lijkt me erg ver gezocht. Maarja, het verbaast me allemaal niets meer. Overigens bericht er nog zo goed als niemand over, alleen maar wat individuen. Maarja, de media wilt natuurlijk niet paniekzaaken in dit soort situaties, als het waar zou zijn.
Was ook met een glimlach bedoeld
Gelukzoekers met wapens, dat mag natuurlijk niet in de media komen
pi_156866858
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mooi toch? Hoeft niet alleen maar kommer en kwel te zijn. O+
Ja gelukzoekers krijgen alles en het gewone volk niets :P
pi_156866930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:58 schreef Nintex het volgende:

[..]

Damn, zijn die helemaal gek geworden? Dachten die nou serieus dat ze gewapend een land konden binnenvallen en dan als zielige mensen asiel konden krijgen? Nou ja, gelukkig hebben ze daarmee zo te lezen geen succes gehad.
pi_156866954
Eén van de 'migranten' schijnt doodgeschoten te zijn:

GeorgiGotev twitterde op donderdag 15-10-2015 om 23:59:48 Bulgarian border guard shot dead Afghan immigrant at BG-Turkish border, @eucopresident told #EUCO Borissov should return home 1/2 reageer retweet
GeorgiGotev twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:01:10 Borissov left #EUCO following deadly shootout, Turkish PM Davutoglu was informed of his return, @Grybauskaite_LT replaced him at #EUCO 2/2 reageer retweet
pi_156866973
Je bent een

Soep kip! Hihi
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
pi_156866995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:13 schreef Linda94 het volgende:
Je bent een

Soep kip! Hihi
:?
pi_156867045
Conflicts twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:17:29 BREAKING: At least 1 dead after Bulgarian border guards opened fire on group of refugees attempting to cross from #Turkey. reageer retweet
Een iets betrouwbaardere bron.
pi_156867051
En deze:
RuptlyNewsroom twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:10:19 BREAKING - At least one refugee dead after shooting incident at the Bulgaria-Turkey border - Reports reageer retweet
angelovabg twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:15:26 #EUCO summit is over? Ironically, minutes before that a (afghan?) migrant was shot dead on BG-TUR border. reageer retweet
ArmandVervaeck twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:16:01 #EUCO top - In de wandelgangen wordt gezegd dat de dood van een migrant in Bulgarije het einde van de top versneld heeft reageer retweet
Maria_Tejero twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:16:51 I think thay this is the first time that #EUCO finish way earlier than expected (around 3am) Wondering what does this mean reageer retweet
pi_156867086
DvdMGrc twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:20:03 Shooting at the Bulgarian border pushed #EUCO to an early end. Waiting for Merkel and Hollande's press confs reageer retweet
Als die persconferenties er überhaupt gaan komen. :')

Klinkt als iets wat ze liever niet in de media willen verspreiden.

Edit: Laat maar, persconferentie gaat over EUCO.
pi_156867142
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ja gelukzoekers krijgen alles en het gewone volk niets :P
:')

Er zijn gratis concerten genoeg op verschillende plekken.

In mijn gemeente hebben ze gratis open lucht bioscoop bijvoorbeeld in de zomer. En ook een klassiek concert op het water, openbaar voor iedereen toegankelijk. Niemand komt er slecht vanaf hoor in dit land
pi_156867186
Conflicts twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:25:47 MORE: Reports that incident may have been a shootout between traffickers and border guards. reageer retweet
pi_156867215
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:28 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:25:47 MORE: Reports that incident may have been a shootout between traffickers and border guards. reageer retweet
Nu nog plaatjes :)
pi_156867355
angelovabg twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:33:54 .@JunckerEU I'm not informed on the Bulgarian accident. It is already hard to comment even on the things I know #EUCO reageer retweet
Juncker is er vaagjes over.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:46:09 #241
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_156867478
Dus het met scherp schieten op de invasie is begonnen? Dat heeft 1 heel groot voordeel: i.t.t. die lui bij Calais doen ze het de volgende dag niet nog een keer!
censuur :O
pi_156867639
johnestevens twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:52:12 Hollande says he is unaware of Bulgaria shooting but says the Bulgarian PM may have left summit early reageer retweet
Allemaal ontkennen. :')
pi_156867806
SkyNews twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:00:15 Reports: Bulgaria Border Guards Shoot At Migrants http://t.co/BH5s3OuqnH reageer retweet
Eerste grote krant die het oppakt.
pi_156867879
mariageorgieva twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:06:37 PT » Confirmed by interior ministry: 1 afghan refugee/migrant was shot dead at the Turkish-Bulgarian border this evening. #Bulgaria reageer retweet
pi_156868012
Je zou haast vergeten dat met de deal met Turkije de volgende transfer van subsidies en welvaart begonnen is. Dit gaat natuurlijk leiden tot verdere EU integratie tot een lidmaatschap alleen nog een formaliteit is.

En de EU steunt hiermee onvoorwaardelijk Erdogan, want een van de belangrijke argumenten van zijn tegenstanders is dat hij geen deals met de EU kan maken.

Wel betere grensbewaking volgens Tusk
eucopresident twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:56:06 Frontex to be given right to return irregular migrants on its own initiative & become more proactive in protecting external borders. #EUCO reageer retweet
https://twitter.com/eucopresident/status/654792896495771648

Lachende mark stond erbij en zag dat het lollig was

[ Bericht 26% gewijzigd door Nintex op 16-10-2015 01:29:03 ]
pi_156868089
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 01:21 schreef Nintex het volgende:
Je zou haast vergeten dat met de deal met Turkije de volgende transfer van subsidies en welvaart begonnen is. Dit gaat natuurlijk leiden tot verdere EU integratie tot een lidmaatschap alleen nog een formaliteit is.

En de EU steunt hiermee onvoorwaardelijk Erdogan, want een van de belangrijke argumenten van zijn tegenstanders is dat hij geen deals met de EU kan maken.

Wel betere grensbewaking volgens Tusk
eucopresident twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 00:56:06 Frontex to be given right to return irregular migrants on its own initiative & become more proactive in protecting external borders. #EUCO reageer retweet
https://twitter.com/eucopresident/status/654792896495771648

Lachende mark stond erbij en zag dat het lollig was

[ afbeelding ]
En wat is een 'irregular' migrant? Iedereen mag een asielaanvraag indienen. Ze hebben geen enkele juridische grond om mensen terug te sturen voordat ze een aanvraag hebben ingediend.

Allemaal mooie teksten maar je prikt er zo doorheen.
pi_156868156
Schietpartij aan de grens is bevestigd

20committee twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:35:41 BREAKING: Sofiya confirms 1 dead in border incident today....will gist report for y'all http://t.co/lPeYmyLaB2 reageer retweet
20committee twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:36:45 2/ Incident 2200L at Bulgarian-Turkish border near Sredets, Burgas -- ca 40 armed Afghans charged the border, refused to disarm, so fight reageer retweet
20committee twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:37:19 3/ 1 killed in migrant gun battle with police, BU MoI confirms plus 48 arrested....police are blaming Afghans for the incident ... reageer retweet
20committee twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 01:38:52 4/ MoI Chief Secretary Georgi Kostov is traveling to incident site; will give presser 0800L tomorrow, will be on BU TV live-streamed reageer retweet
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 02:34:11 #248
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_156868540
Wel typerend dat in het Sky artikel met geen woord wordt gerept over het feit dat deze "migranten" bewapend waren.

Men doet het net lijken alsof Bulgarije onmenselijk heeft gehandeld door met vuurwapengeweld de grens te bewaken.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:17:43 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156870049
Toen ik vorige maand voorspelde dat het niet lang zou duren voor er ergens aan een grens zou worden geschoten, werd dat nog min of meer weggelachen. Het was er een keer wachten op natuurlijk, helemaal als die 'migranten' idd bewapend waren en de confrontatie zochten.
pi_156870795
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toen ik vorige maand voorspelde dat het niet lang zou duren voor er ergens aan een grens zou worden geschoten, werd dat nog min of meer weggelachen. Het was er een keer wachten op natuurlijk, helemaal als die 'migranten' idd bewapend waren en de confrontatie zochten.
Er was al eerder geschoten door mensensmokkelaars hoor. De Grieken beantwoorden toen het vuurgeweld vanuit een vluchtelingenboot. Er is 1 slachtoffer gevallen in de boot (weet niet of die smokkelaar was of juist vluchteling).

Brutaal zijn de smokkelaars wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')