Er staat duidelijk in het artikel dat het tentenkamp nog gebouwd moet worden, dat er sukkels denken dat je een foto kunt maken van een kamp dat er nog niet is kun je hun niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef CrashO het volgende:
Lekker staaltje propaganda van bnr weer om die in een artikel over een Nederlands kamp te gebruiken
ja, ja, ik was er inmiddels achter...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die foto is overduidelijk in Lesbos.
[ afbeelding ]
Lekker staaltje propaganda van bnr weer om die in een artikel over een Nederlands kamp te gebruiken
(het is trouwens 20+ graden in Lesbos..)
En dan klagen in Nederland... Het klagen hebben ze wel al snel overgenomen van onze cultuurquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die foto is overduidelijk in Lesbos.
[ afbeelding ]
(het is trouwens 20+ graden in Lesbos..)
Ik ga er niet eens naar zoeken want zedenmisdrijven zijn een reden de asielvergunning te weigeren of er wel of niet zo'n zaak is maakt dus weinig uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Even een factcheck. Kan jij een zaak benoemen waarbij, het buiten hebben van vrijwillige seks of masturbatie, dit gevolgen had voor de procedure van een asielzoeker?
Heb je je portemonnee al getrokken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat gaat werken. De beste oplossing is gewoon zo snel mogelijk opvang bieden die aan de eisen voldoet zodat deze noodopvang locaties gesloten kunnen worden. Ik begrijp niet goed waarom men niet al aan het bouwen is.
Moet jij dan betalen als je een suggestie doet voor bepaald beleid?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heb je je portemonnee al getrokken?
Peeskamer maken?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens naar zoeken want zedenmisdrijven zijn een reden de asielvergunning te weigeren of er wel of niet zo'n zaak is maakt dus weinig uit.
Als iemand de bosjes inloopt om te masturberen, is dat geen zedenmisdrijf.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens naar zoeken want zedenmisdrijven zijn een reden de asielvergunning te weigeren of er wel of niet zo'n zaak is maakt dus weinig uit.
beleid? Eerder een wanhoopsdaad, daar los je de problemen niet mee op.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Moet jij dan betalen als je een suggestie doet voor bepaald beleid?
Ik klaag niet, zij wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoeveel kan jij er afwerken p/dag?
Dat ligt eraan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als iemand de bosjes inloopt om te masturberen, is dat geen zedenmisdrijf.
http://www.advocaat-zedendelict.nl/zedendelicten/schennisplegingquote:Schennispleging houdt in een handeling in strijd met de openbare zeden. Door bepaald gedrag kunnen de openbare zeden of openbare zedelijkheid worden geschonden. Daar is onder meer sprake van bij:
- Potloodventen (het tonen van het geslachtsdeel in het openbaar)
- Onaneren in het openbaar (masturbatie)
Er mogen geen deuren geplaatst worden ivm brandveiligheidquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik klaag niet, zij wel.
Ze kunnen niet seksen want geen privacy. Oplossing binnen 3 uur te realiseren, peeskamer voor degene die daar behoefte aan hebben. Bos blijkt niet te mogen, dan binnen een kamer.
Als niemand het ziet, of het gebeurt verdekt, achter een handdoekje (of iets anders) mag het.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
[..]
http://www.advocaat-zedendelict.nl/zedendelicten/schennispleging
Een openbaar toegankelijk bosje is ten slotte ook openbaar.
Die plee mogen ze dus niet zelf schoonmaken. Regels zijn regels.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Nielsch het volgende:
Goed dat dit soort verhalen in de media komen. Hopelijk dringen die ook door tot alle gelukszoekers die hier nog heen willen komen. Als je echt op de vlucht bent voor IS om je leven te redden dan zijn al die dingen die hier genoemd worden geen probleem. Dan ben je volgens mij blij dat je in veiligheid zelf je eigen plee kan schoonmaken.
Bij ons in de buurt is een brief gestuurd waarin werd gevraagd vooral geen spullen te brengen naarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:12 schreef LastRequest het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)694948f4bc1321e9d9f8
Best interessant en wat ik al eerder een paar keer zei: veel Nederlanders zamelen spullen in en bieden hup aan, veel wordt echter aan de poort tegengehouden.
ja, en worden ze uitgezet naar Syrië als ze er wel een doekje overheen halen nadat ze op de pot zijn geweest?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die plee mogen ze dus niet zelf schoonmaken. Regels zijn regels.
Dat doekje om schoon te maken krijgen ze simpelweg niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, en worden ze uitgezet naar Syrië als ze er wel een doekje overheen halen nadat ze op de pot zijn geweest?
Als niemand het ziet zul je niet aangeklaagd worden maar ik kan het niet aanbevelen want is in principe strafbaar. Een vechtpartij is geweldpleging en dat mag zeker niet, ook niet in het eigen huis.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als niemand het ziet, of het gebeurt verdekt, achter een handdoekje (of iets anders) mag het.
Er is nu ook een trend van vechtpartijen in het bos, dat is ook toegestaan (onder voorwaarden, dus niet als iemand een dwarslaesie oploopt).
Gordijn volstaat ookquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Er mogen geen deuren geplaatst worden ivm brandveiligheid![]()
Dat is nu juist het probleem waarom er geen privacy is.
Dan ga je die kopen bij de Lidl...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat doekje om schoon te maken krijgen ze simpelweg niet.
Dan moet je wel leefgeld ontvangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan ga je die kopen bij de Lidl...
best grappig, dat ze bepaalde regels wel in acht nemen en anderen niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die plee mogen ze dus niet zelf schoonmaken. Regels zijn regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |