abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156828280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:57 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat doekje om schoon te maken krijgen ze simpelweg niet.
daarnaast zijn er genoeg vrouwen met zulke doeken op hun kop...
pi_156828286
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

daarnaast zijn er genoeg vrouwen met zulke doeken op hun kop...
Trieste opmerking.
pi_156828289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:57 schreef Tayu het volgende:

[..]

Dat doekje om schoon te maken krijgen ze simpelweg niet.
tja, je vraagt wel om een inkoppertje:
die hebben ze toch op hun hoofd?

Nee, maar even serieus, dit geloof je toch zelf niet?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:01:29 #179
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156828291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef Elzies het volgende:
Men heeft opgeroepen geen kleding meer te brengen naar plekken waar ze worden opgevangen. Zoveel is er binnengekomen. Dan kost het toch niet zoveel moeite om een extra trui aan te trekken? Dat doen Nederlandse daklozen (die nog minder luxe hebben dan deze asielzoekers) toch ook? Hoor jij ze klagen? Maar om nu gelijk te dreigen met een hongerstaking. Wat een flauwekul. Dit is juist het begin van meer eisenpakketten. Daarom komen ze naar Nederland en niet naar Frankrijk.
Je lult er fijn omheen! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156828300
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van even duidelijk communiceren. Het kamp is gewoon nog in opbouw, het wordt beter.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156828312
quote:
9s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

best grappig, dat ze bepaalde regels wel in acht nemen en anderen niet.
Als je wilt schoonmaken, moet je gebruik kunnen maken van schoonmaakmiddelen. Als je daar geen toegang toe krijgt, kun je ook niet schoonmaken.
pi_156828321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef erodome het volgende:
Ik denk dat dit vooral een kwestie is van even duidelijk communiceren. Het kamp is gewoon nog in opbouw, het wordt beter.
Tja, daar hebben die vluchtelingen nu helemaal niets aan.
pi_156828326
quote:
19s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

tja, je vraagt wel om een inkoppertje:
die hebben ze toch op hun hoofd?

Nee, maar even serieus, dit geloof je toch zelf niet?
Erger nog, ik weet dat het zo is.
pi_156828342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:02 schreef Tayu het volgende:

[..]

Als je wilt schoonmaken, moet je gebruik kunnen maken van schoonmaakmiddelen. Als je daar geen toegang toe krijgt, kun je ook niet schoonmaken.
Ze zijn via allerlei vage en gevaarlijke wegen helemaal van Syrië naar Nederland gekomen maar nu zouden ze niet meer in staat zijn om zelf schoonmaakspullen te regelen?

Hou toch eens even op joh...

De realiteit is gewoon dat ze boos zijn omdat ze verwacht hadden in mooie huisjes met een schoonmaker terecht te komen... En de realiteit valt even vies tegen (hehe, pun intended).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 13:05:00 ]
pi_156828372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tja, daar hebben die vluchtelingen nu helemaal niets aan.
Als ze weten dat ze zo de winter niet door hoeven en dat het een zeer tijdelijke situatie is zullen de meeste daar gewoon tevreden mee zijn.
Denken dat je zo de winter door moet en maanden lang zo moet gaan leven is een ander verhaal, dat levert onrust op.

Geen luiers, weinig kleding en geen/niet voldoende wasmogelijkheden zijn niet echt grappige omstandigheden om maanden lang in te moeten zitten. Maar als ze duidelijk communiceren wat er wanneer aankomt (zoals de wasmachine's die dus net geplaatst zijn) zal dat rust brengen, weten mensen dat het heel even uitzitten is voordat er een redelijk normaal leven komt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156828383
Het is vandaag 23 graden op Kos en 6 graden in Nijmegen, snel terug dus!
pi_156828387
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ze zijn via allerlei vage en gevaarlijke wegen helemaal van Syrië naar Nederland gekomen maar nu zouden ze niet meer in staat zijn om zelf schoonmaakspullen te regelen?

Hou toch eens even op joh...
Omdat in de opvangcentra dat soort zaken zijn uitbesteed aan commerciële schoonmaakbedrijven.

Net als bij jou op kantoor.

Als jij besluit de plee elke dag schoon te maken op je werk terwijl je baas daar iedere avond een schoonmaakbedrijf voor inhuurt en jij verzuimd het werk te doen waar hij jou voor heeft ingehuurd, dan heeft je baas vast wel een goede suggestie voor een volgende loopbaan voor je.

In dit geval wordt van de vluchtelingen verwacht dat ze braaf zijn en ja en amen knikken, en vooral zelf niets ondernemen.
pi_156828412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef Tayu het volgende:

[..]

Omdat in de opvangcentra dat soort zaken zijn uitbesteed aan commerciële schoonmaakbedrijven.

Als jij besluit de plee elke dag schoon te maken op je werk terwijl je baas daar iedere avond een schoonmaakbedrijf voor inhuurt en jij verzuimd het werk te doen waar hij jou voor heeft ingehuurd, dan heeft je baas vast wel een goede suggestie voor een volgende loopbaan voor je.

Als de schoonmaker mijn bureau niet goed heeft schoongemaakt en er zit nog een koffiekring op dan poets ik die zelf even weg. Gebeurd wel eens ja. Dan ga ik ook niet in hongerstaking.

Die mensen kunnen prima zelf initiatieven ontplooien. Je denkt van niet, maar dat is dan ook precies de mentaliteit waarop de zieligheidsindustrie draait.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 13:08:49 ]
pi_156828421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:06 schreef Tayu het volgende:

[..]

In dit geval wordt van de vluchtelingen verwacht dat ze braaf zijn en ja en amen knikken, en vooral zelf niets ondernemen.
Ze kunnen nog steeds zorgen dat ze de plee na eigen bezoek netjes achterlaten.
pi_156828424
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als de schoonmaker mijn bureau niet goed heeft schoongemaakt en er zit nog een koffiekring op dan poets ik die zelf even weg. Gebeurd wel eens ja. Dan ga ik ook niet in hongerstaking.
Maar de plee poets je niet even schoon met je mouw.
pi_156828429
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:08 schreef Tayu het volgende:

[..]

Maar de plee poets je niet even schoon met je mouw.
wc papiertje?
pi_156828432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze kunnen nog steeds zorgen dat ze de plee na eigen bezoek netjes achterlaten.
Natuurlijk! Maar niet iedereen is zo netjes en schoon. Met 700 man is het snel een gore bende.
pi_156828436
Vegen ze hun eigen reet wel af, of komt de thuiszorg dat doen?
pi_156828439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

wc papiertje?
Poets jij je wc schoon met een wc papiertje?
pi_156828445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:09 schreef Tayu het volgende:
Met 700 man is het snel een gore bende.
Niet als 700 man de boel netjes maakt..
pi_156828450
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die mensen kunnen prima zelf initiatieven ontplooien. Je denkt van niet, maar dat is dan ook precies de mentaliteit waarop de zieligheidsindustrie draait.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel even ga bedenken voordat ik openbare wc's bij benzinepompen en zo ga schoonmaken. Ik rij liever door naar een andere benzinepomp waar het wel schoon is. Bij openbare toiletten praat je wel over heel veel mensen die een puinhoop achterlaten.
pi_156828452
quote:

[..]

Natuurlijk! Maar niet iedereen is zo netjes en schoon. Met 700 man is het snel een gore bende.
Nou, ze bij elkaar roepen en er samen wat aan doen, jeetje zeg.... Lijkt Utopia wel
pi_156828454
Klaar met deze discussie, Tayu is duidelijk aan het trollen.
pi_156828467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel even ga bedenken voordat ik openbare wc's bij benzinepompen en zo ga schoonmaken. Ik rij liever door naar een andere benzinepomp waar het wel schoon is. Bij openbare toiletten praat je wel over heel veel mensen die een puinhoop achterlaten.
Me too!
pi_156828473
quote:

[..]

Poets jij je wc schoon met een wc papiertje?
Ik heb poetsdoeken en schoonmaakmiddelen, bij gebrek aan beter zou ik gebruik wat logischerwijs voor handen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')