Ik volg verschillende bronnen van binnen en buiten Heumensoord. Een half uur geleden werd het volgende nog op FB gezet:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En de bron van dit alles is......jijzelf?
Ze moeten blij zijn. Ze moeten blij zijn met onze barmhartigheid. Ze moeten...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:59 schreef Elzies het volgende:
Nee, ze moeten blij zijn met het bot wat hen wordt toegeworpen.
Een tentje en een beetje privacy, luxe?quote:Het ging hen toch om de veiligheid en niet om de luxe?
Ze moeten wel veel van jou!quote:Dan moet je vooral niet klagen. Want als je klagen accepteert dan pakken ze eerst jouw vinger totdat ze straks jouw hele hand eraf hakken vol met eisen en andersoortige dreigementen.
Ja, jij?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb jij wel bronnen voor jouw beweringen?
En de pot die de ketel iets verwijt in dit alles is..?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:01 schreef Twiitch het volgende:
En de bron van dit alles ben......jijzelf?
Je schrijft dat ze blij moeten zijn met het bot dat hen wordt toegeworpen.quote:
Vluchtelingen moeten volgens jou dus gewoon hun bek houden en de Nederlanders op hun blote knietjes danken voor deze barmhartigheid?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, ze moeten blij zijn met het bot wat hen wordt toegeworpen. Het ging hen toch om de veiligheid en niet om de luxe? Dan moet je vooral niet klagen. Want als je klagen accepteert dan pakken ze eerst jouw vinger totdat ze straks jouw hele hand eraf hakken vol met eisen en andersoortige dreigementen.
Ik doe geen beweringen.quote:
Verschillende bronnen binnen- en buiten Heumensoord vertellen mij dat.quote:
Waarom stel je die vraag alleen aan mij?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik doe geen beweringen.
Maar vertel, wat zijn jouw bronnen?
Bron: hipstermeisje van 19 die een leuke foto wil met een oorlogsvluchteling uit Algerije (niet wetende dat je daar niet zoveel likes mee krijgt dan een kindje uit Syrië, die al 3 jaar in Turkije zat).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En de bron van dit alles ben......jijzelf?
Lekker woorden in iemands mond leggenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je schrijft dat ze blij moeten zijn met het bot dat hen wordt toegeworpen.
M.a.w. dat ze genoegen moeten nemen met een hondse behandeling.
In jouw ogen zijn het geen mensen, maar wilde beesten.
Beeldspraak is u vreemd?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Toch wel Mieles toch? Nee even zonder gekheid, hoe doen ze dat met wassen? Krijgen ze muntjes of wordt de was voor hun gedaan? Ik denk dat als ze het zelf doen er best een chaossituatie wordt gecreëerd omdat iedereen tegelijk wil wassen/strijken/drogen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik lees bv. ook dat de wasmachines in Heumensoord zojuist (als in: nu net) zijn aangesloten. Goed nieuws zolang ze dus nog niet veel verschillende kleding hebben.
Volgens mij is iemand framen niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kwaadspreken over de ruggen van Syrische families is wel toegestaan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:07 schreef Twiitch het volgende:
Volgens mij is iemand framen niet toegestaan op FOK!
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Kwaadspreken over de ruggen van Syrische families is wel toegestaan?
Weet ik niet, ik denk dat daar nog niet over gecommuniceerd is. Maar wat je aanstipt is dus wel een probleem dat er lijkt te zijn: te weinig coördinatie. De enige waterbron (naast de douche) bestaat uit 4 kranen in de toiletten. Voor 700 man. Zonder coördinatie wordt dat ook chaos. Zou met Nederlanders ook zo zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toch wel Mieles toch? Nee even zonder gekheid, hoe doen ze dat met wassen? Krijgen ze muntjes of wordt de was voor hun gedaan? Ik denk dat als ze het zelf doen er best een chaossituatie wordt gecreëerd omdat iedereen tegelijk wil wassen/strijken/drogen.
Dat zijn jouw geschreven woorden, niet de mijne.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik help jou om je intenties te verduidelijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef Elzies het volgende:
Dat zijn jouw geschreven woorden, niet de mijne.
Zijn er plannen om meer sanitaire voorzieningen te plaatsen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat daar nog niet over gecommuniceerd is. Maar wat je aanstipt is dus wel een probleem dat er lijkt te zijn: te weinig coördinatie. De enige waterbron (naast de douche) bestaat uit 4 kranen in de toiletten. Voor 700 man. Zonder coördinatie wordt dat ook chaos. Zou met Nederlanders ook zo zijn.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik help jou om je intenties te verduidelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |