abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156827424
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn er plannen om meer sanitaire voorzieningen te plaatsen?
Voor zover ik weet wel ja! Het 'kamp' is gewoon nog in opbouw, eigenlijk niet geschikt voor kinderen/zwakkeren. Voor gezonde mannen al geen pretje maar nog te doen denk ik. Het is gewoon te snel gegaan, ze moesten ergens opgevangen worden maar de opvang is eigenlijk nog lang niet klaar.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_156827439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:13 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wel ja! Het 'kamp' is gewoon nog in opbouw, eigenlijk niet geschikt voor kinderen/zwakkeren. Voor gezonde mannen al geen pretje maar nog te doen denk ik. Het is gewoon te snel gegaan, ze moesten ergens opgevangen worden maar de opvang is eigenlijk nog lang niet klaar.
Ja begrijpelijk, hopelijk is het snel klaar. 700 man met 4 kranen is geen doen.
pi_156827460
Zitten die mensen met deze kou nog steeds in dit soort tentjes?

http://www.bnr.nl/nieuws/(...)en-op-in-heumensoord
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:16:21 #104
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156827473
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef FANN het volgende:

[ afbeelding ]

Dat ziet er niet uit als een foto die in Nederland gemaakt is.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:17:21 #105
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156827490
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:15 schreef FANN het volgende:

[ afbeelding ]

Dat lijkt mij niet Heumensoord?
pi_156827507
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vluchtelingen moeten volgens jou dus gewoon hun bek houden en de Nederlanders op hun blote knietjes danken voor deze barmhartigheid?
Ja. Want als je toelaat dat ze steeds meer gaan eisen is het hek van de dam en dan creëer je nog meer ongeregeldheden. Zij zijn hier voor veiligheid en niet voor luxe. Dan accepteer je datgene wat je krijgt toegeworpen. Anders ben je gewoon iemand die hier van onze welvaart wilt parasiteren en daarvoor is geen plek in Nederland.

Maar goed, wat wij voorspellen gebeurd al. Veel van deze zogenaamde vluchtelingen zitten hier wel degelijk voor onze ruime sociale voorzieningen en allesbehalve voor veiligheid. Anders zouden ze massaal naar landen als Frankrijk trekken. Maar dat doen ze niet. Wees toch niet zo naïef.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:18:47 #107
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_156827512
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zo heb ik ze op Kos gezien.
pi_156827516
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:16 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Dat ziet er niet uit als een foto die in Nederland gemaakt is.
quote:

[..]

Deze foto staat bij het artikel, heeft iemand een foto van het tentenkamp hoe dat er nu uitziet dan?
pi_156827529
Gebrek aan privacy lijkt mij ook het ergste dat er is als je ergens moet wonen.
pi_156827543
Als dat het alternatief is voor onderdrukking, onthoofding en massale executies zou er minder te klagen zijn.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_156827545
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:11 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik help jou om je intenties te verduidelijken.
Mijn zogenaamde intenties is toch echt een product uit jouw hoofd. Inderdaad is beeldspraak jouw vreemd. Maar goed, ik heb het al aangepast.
pi_156827550

Deze werd vanochtend op FB gezet door iemand daarbinnen. Ik weet niet of de foto van BNR op Heumensoord is, misschien eerder toen de grote tenten nog niet stonden? De zandvlakte klopt wel maar de lichten in de verte herken ik zo niet.
pi_156827560

Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:22:02 #114
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156827563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:20 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]

Deze werd vanochtend op FB gezet door iemand daarbinnen. Ik weet niet of de foto van BNR op Heumensoord is, misschien eerder toen de grote tenten nog niet stonden? De zandvlakte klopt wel maar de lichten in de verte herken ik zo niet.
Op die andere foto zie je duidelijk dat het niet midden in een bos is.

Deze tenten lijken mij best prima, bieden ook wel enige isolatie.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156827570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ja. Want als je toelaat dat ze steeds meer gaan eisen is het hek van de dam en dan creëer je nog meer ongeregeldheden. Zij zijn hier voor veiligheid en niet voor luxe. Dan accepteer je datgene wat je krijgt toegeworpen. Anders ben je gewoon iemand die hier van onze welvaart wilt parasiteren en daarvoor is geen plek in Nederland.

Maar goed, wat wij voorspellen gebeurd al. Veel van deze zogenaamde vluchtelingen zitten hier wel degelijk voor onze ruime sociale voorzieningen en allesbehalve voor veiligheid. Anders zouden ze massaal naar landen als Frankrijk trekken. Maar dat doen ze niet. Wees toch niet zo naïef.
Ik neem die mensen dat ook helemaal niet kwalijk. En op een aantal punten geef ik ze ook gewoon gelijk.

Wat mij betreft zijn onze asielvrienden nog steeds gewoon welkom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156827589
Mogen die mensen daar trouwens van het terrein af?
pi_156827591
quote:

[..]

Tuurlijk niet in de bron staat ook dat de tenten er nog moeten komen.
quote:
Natuurgebied Heumensoord wordt binnen enkele dagen omgevormd tot een tentenkamp.
pi_156827606
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:20 schreef LastRequest het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk wel dat het klopt... is tenminste iets beter dan de tenten, maar koud zal het best zijn...

pi_156827635
Ach gewoon neuken midden in de hal :P
pi_156827641
quote:
Dit lijken wel feesttenten waarin vorig jaar nog een haram oktoberfest werd gevierd. Laat ze maar niet weten hoeveel alcohol er wel niet over de houten vloeren is gegaan :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_156827664
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:26 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Dit lijken wel feesttenten waarin vorig jaar nog een haram oktoberfest werd gevierd. Laat ze maar niet weten hoeveel alcohol er wel niet over de houten vloeren is gegaan :')
Zijn dezelfde tenten als die voor de 4daagse gebruikt worden. En daar zullen ook wel wat biertjes gedronken zijn. Maar goed, het is beter dan niks.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156827695
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het klopt... is tenminste iets beter dan de tenten, maar koud zal het best zijn...

Ja, de foto die ik plaatste klopt zeker! Ik bedoelde de foto die eerder geplaatst werd, van het BNR artikel. Ik denk niet dat ze er in Heumensoord zo bij gezeten hebben.
pi_156827720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zijn dezelfde tenten als die voor de 4daagse gebruikt worden. En daar zullen ook wel wat biertjes gedronken zijn. Maar goed, het is beter dan niks.
Beter dan niks... maar eerlijk is eerlijk ik zou ook volkomen gestoord worden daar als ik naar die foto's kijk :@ ik ben blij dat ik in een warm huis zit, met alle gemakken voorzien oO<
pi_156827732
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Beter dan niks... maar eerlijk is eerlijk ik zou ook volkomen gestoord worden daar als ik naar die foto's kijk :@ ik ben blij dat ik in een warm huis zit, met alle gemakken voorzien oO<
Absoluut. Al zou ik als vluchteling blij zijn met alles wat ik aangereikt krijg.
pi_156827817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Absoluut. Al zou ik als vluchteling blij zijn met alles wat ik aangereikt krijg.
Tuurlijk, is ook zo, beter dan omkomen van honger en kou, maar ja zo zit iedereen wel in elkaar
denk ik, je bent veilig en wat nu....?

Stil blijven zitten en hopen dat het beter wordt? Ik weet niet hoor, we hebben wel makkelijk oordelen zo vanuit onze warme huisjes met alles binnen handbereik, die mensen hebben
natuurlijk ook helemaal NIETS om zich te vermaken, zitten daar 24 uur per dag, 7 dagen per
week, tja... moeilijk... ik ben blij dat ik daar niet zit in elk geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')