Dan ga je ergens naartoe waar je wél seks kan hebben. Syrië ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:15 schreef FastFlyingJackson het volgende:
"Ik kan geen seks hebben met mijn vrouw," zegt een van de mannen. "Dat is een groot probleem."
Biedt die mensen een enkeltje (per bus/trein) naar syrie aan als alternatief inderdaad. Het is nog niet eens koud joh.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ga je ergens naartoe waar je wél seks kan hebben. Syrië ofzo.
Zal je zien dat het in december 15 graden gaat vriezen en met Kerst de Elfstedentocht gehouden gaat worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Biedt die mensen een enkeltje (per bus/trein) naar syrie aan als alternatief inderdaad. Het is nog niet eens koud joh.
Je kan douches en toiletten, lijkt mij, ook zelf schoonhouden? Je bent volwassen,hoogopgeleid (:')) en je woont niet in een studententent, enige zelfstandigheid wordt wel verwacht hoor als je het in het Westen wil maken. .quote:,,De douches en toiletten zijn vies. Niet iedereen is blij met het eten, want ontbijt en lunch zijn elke dag hetzelfde." Bewoners twijfelen of het wel halal is. Niemand kan een antwoord geven, mopperen ze.
Eens. Mensen kun je niet in de vrieskou laten slapen. Desnoods laat je ze in een leeg kantoorgebouw slapen. Daar hebben ze geen douches, maar ze slapen wel warm. Douchen kan dan wel weer in de sporthal ofzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:24 schreef BasEnAad het volgende:
Aan die kou moeten ze wel wat doen. Je kunt niet in de vrieskou weken in een tent slapen.
Maar de toiletten kunnen ze toch ook zelf wel poetsen? Of hebben ze het druk?
Wat ik niet begrijp, als je het zo koud hebt, waarom je niet uit jezelf gaat helpen met het schoonmaken van douches en toiletten.quote:,,De douches en toiletten zijn vies.
Dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:24 schreef BasEnAad het volgende:
Aan die kou moeten ze wel wat doen. Je kunt niet in de vrieskou weken in een tent slapen.
Maar de toiletten kunnen ze toch ook zelf wel poetsen? Of hebben ze het druk?
Mwoag.. ik heb gisteravond voor het eerst het raam in m'n woonkamer weer dicht gedaan. In de slaapkamer staat ie nog gewoon open. Verwarming gaat op z'n vroegst in november weer aan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
Kan mij best voorstellen dat het koud is in een tent. Thuis gaat de verwarming inmiddels immers ook weer aan.
Ik had het gisteravond wel fris. Toch maar even aangeknald, die verwarming.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mwoag.. ik heb gisteravond voor het eerst het raam in m'n woonkamer weer dicht gedaan. In de slaapkamer staat ie nog gewoon open. Verwarming gaat op z'n vroegst in november weer aan.
Maar goed, ik woon dan ook niet in een tent. Dat zij het koud hebben, kan ik me voorstellen.
Dan drijf ik zwetend mijn bed uit.. bahquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
De tenten worden verwarmd tot 20 graden lees ik overal.
Dat mogen in die cultuur alleen vrouwen doen, de man staat op een standbeeld en daar is niet aan te tornen. Oh wat een cultuurverrijking dit, al die linkse mokkels zijn binnen 20 jaar hun verworven vrouwenrechten allemaal weer kwijt. Lekker liedjes blijven zingen dom wicht.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, als je het zo koud hebt, waarom je niet uit jezelf gaat helpen met het schoonmaken van douches en toiletten.
Daar moet ik de beste man dan wel gelijk in geven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:15 schreef FastFlyingJackson het volgende:
"Ik kan geen seks hebben met mijn vrouw," zegt een van de mannen. "Dat is een groot probleem."
Heel je familie, inclusief oma, schoonzus en de neefjes en nichtjes, staat om je bed heen te kijken "wat doen papa en mama nou??"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar moet ik de beste man dan wel gelijk in geven.
Aan de andere kant is het wel spannend; de rest kan het allemaal horen tenzij je heel stilletjes doet![]()
Tijd om te verhuizen, toch? Oh nee. Want dit land geeft jou wel je natje en je droogje en je mag gewoon lekker blaffen naar de baas zonder dat je in het hondenhok moet slapen. Eigenlijk wel heel fijn hier maar wel blijven blaffen, he.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland begint een derdewereldland te worden. Men kan niet eens fatsoenlijk een paar asielzoekers opvangen. Ipv dat de politiek acties onderneemt moet men eerst maandenlang over elkaar pik heen vallen over wie er de grootste heeft en neemt men uiteindelijk halve maatregelen
Nederland
Een paar..juist ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland begint een derdewereldland te worden. Men kan niet eens fatsoenlijk een paar asielzoekers opvangen. Ipv dat de politiek acties onderneemt moet men eerst maandenlang over elkaar pik heen vallen over wie er de grootste heeft en neemt men uiteindelijk halve maatregelen
Nederland
Politici spelen het spelletje: wie belooft de vluchteling het minst.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland
Bullshit, enkeltje zandbak terug als het je hier niet bevalt. Je komt toch om de veiligheid en niet voor de luxe? Of toch niet? In dat geval ben je geen vluchteling maar een economische gelukzoeker. Maak de voorzieningen sober en dan zal je zien dat ze al snel verder trekken. Andere Europese landen (waaronder Frankrijk) hanteren met succes deze aanpak terwijl Nederland weer de Gekke Henkie speelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:22 schreef nietzman het volgende:
Wat leuk, zo'n topic. Hadden we nog niet.
Maar je kunt als Nederland zijnde best het fatsoen hebben om gezinnen een beetje warm en schoon op te vangen. Kom op man, we zijn toch geen derde wereldland? En mensen op een kluitje proppen is ook vragen om verder gezeik natuurlijk. Dan slaan onze eigen tokkies elkaar ook de hersenen in.
Ik geef mezelf een natje en een droogje. Daar werk ik voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tijd om te verhuizen, toch? Oh nee. Want dit land geeft jou wel je natje en je droogje en je mag gewoon lekker blaffen naar de baas zonder dat je in het hondenhok moet slapen. Eigenlijk wel heel fijn hier maar wel blijven blaffen, he.
Sober is subjectief en daar mag je best wat van vinden/ zeggenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Elzies het volgende:Maak de voorzieningen sober en dan zal je zien dat ze al snel verder trekken.
Jij claimt dat Nederland een 3e wereldland begint te worden. Ik woon toevallig in een 3e wereldland. Mijn conclusie. Je moet niet zo zeiken, jong. Het zijn altijd de meest volgevreten verwende mensen die het hardst lopen te kankeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat heeft dit inhoudelijk met mijn bericht te maken? Waarom val je mij persoonlijk aan?
Als je als vluchteling nu al gaat klagen dat je in een tentje moet gaan slapen. De opvangplekken barsten nu al uit zijn voegen. Tja, dan zal er voor de volgende lichting die hierna toe komt weinig alternatief zijn. Uiteindelijk kom je uit bij de keuze tussen slapen in een tent in een warme zandbak (binnen de regio) of slapen in een tent op een koud en mistig veld. (in ons natte kikkerlandje)quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sober is subjectief en daar mag je best wat van vinden/ zeggenook als vluchteling.
Vreemd; ze hebben daar al vanalles gehoord over Nederland, vooral dat hier alles gratis is, maar niet over de Hollandsche winters? Met boerenkool en spek, snert met rookworst. We mogen wel Sinterklaas spelen maar geen Zwarte Piet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal je zien dat het in december 15 graden gaat vriezen en met Kerst de Elfstedentocht gehouden gaat worden.
Cold? We'll show you cold!
spekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef maily het volgende:
[..]
Vreemd; ze hebben daar al vanalles gehoord over Nederland, vooral dat hier alles gratis is, maar niet over de Hollandsche winters? Met boerenkool en spek, snert met rookworst. We mogen wel Sinterklaas spelen maar geen Zwarte Piet?
En dus mogen ze er niks van vinden of zeggen? Rare redenatie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:07 schreef Elzies het volgende:
Als je als vluchteling nu al gaat klagen dat je in een tentje moet gaan slapen. De opvangplekken barsten nu al uit zijn voegen. Tja, dan zal er voor de volgende lichting die hierna toe komt weinig alternatief zijn. Uiteindelijk kom je uit bij de keuze tussen slapen in een tent in een warme zandbak (binnen de regio) of slapen in een tent op een koud en mistig veld. (in ons natte kikkerlandje)
Dat klinkt redelijk xylofoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:21 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het eten gewoon halal. Verder is het heel raar dat ze halal eten eisen. Ze hebben niks te eisen. Ze migreren naar een Christelijk land waar varkensvlees gebruikelijk is. Als ik naar Syrië zou emigreren en daar gratis onderdak en voeding zou krijgen, ga ik ook geen varkensvlees eisen.
Xantippe?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk ik gebruik voor de verandering een ander woord met een 'x' met dezelfde relevantie.
Vlees? Ze kunnen van mij part een pan met groenten en aardappelen/rijst krijgen. Gezond en niet duur.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:31 schreef Twiitch het volgende:
In de Televaag staat dat een man zegt dat ze min of meer gedwongen worden om varkensvlees te eten omdat er niks anders is. Wie loopt hier te liegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |