Knoflook is toch lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
dan ben je de hele dag knoflook aan het boeren
Alleen sukkels doen dat. Gewoon goed met je dingen omgaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd de extended warranty kopen jatoch.
inb4 hey ccquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
dan ben je de hele dag knoflook aan het boeren
Ja, heb ooit bijbaantje gehad in verkoop, die extended warranties zijn de grootst mogelijke afzetterijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen sukkels doen dat. Gewoon goed met je dingen omgaantevens
Showmodel > magazijnhanger
Echtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, heb ooit bijbaantje gehad in verkoop, die extended warranties zijn de grootst mogelijke afzetterij
quote:
ice queen cripquote:
90% van wat die verzekeringen dekken valt sowieso ook al onder een inboedelverzekeringquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EchtZijn altijd van die typische mensen die dat perse moeten
[..]
Volgende keer kaap je maar weer en dan doe jij je ding maar weer lekker
clumsy cat ofzo? of hoe heet die dikke turkie?quote:
ze gaat toch richting antillen emigreren..quote:
Serieus? oh dat wist ik dan weer niet... damnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
90% van wat die verzekeringen dekken valt sowieso ook al onder een inboedelverzekering
Hoe weet jij dat nou weer :Squote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze gaat toch richting antillen emigreren..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef McNulty het volgende:
brrrrrrrr brrrrrrrr
vieze kou
pleur toch op
wrom na-aap je mij na?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
clumsy cat ofzo? of hoe heet die dikke turkie?
ze heeft er een topic over gemaakt..quote:
wel eng dat hij dat zo weetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
Een debiel.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
Ha! Ik zat met m'n kapster te keuvelen over Curaçao (of Korsou, zoals wij Antillianen het noemen), en zij had het er ook al over dat dat de uitgelezen plek is om mijn white girl-moves te verbeteren. Ze verzekerde me dat het zélfs mij zou lukken om sensueel te leren dansen, dus dat ga ik natuurlijk wel een kans geven, ja
Ik zou wel sensueel kizomba met je dansenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
Ha! Ik zat met m'n kapster te keuvelen over Curaçao (of Korsou, zoals wij Antillianen het noemen), en zij had het er ook al over dat dat de uitgelezen plek is om mijn white girl-moves te verbeteren. Ze verzekerde me dat het zélfs mij zou lukken om sensueel te leren dansen, dus dat ga ik natuurlijk wel een kans geven, ja
zou ander eiland doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
Zo zeg, dat ik dit helemaal heb uitgetypt.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:46 schreef ntm het volgende:
Dusja. Dat je aandacht krijgt zegt ook niet veel ofzo.
goed geheugen en zoquote:
how's life?quote:
Dacht even dat het om streamingfilmpjes zou gaan die vooral bekeken worden vanwege een stel dikke tieten die in beeld zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Minecraft-streamer koopt Hollywood-villa van 5 miljoen
nee dnkjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:43 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zou wel sensueel kizomba met je dansen
nooit een polka dot pic gezien eigenlijkquote:
Onder aanvoering van Faeroer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:05 schreef Crip het volgende:
inb4 gymsc die zo gaat janken dat klb reeks alles kan maken en gym meteen gesloten word
Dat zij te autistisch zijn om op goede voet te komen met de modjes kunnen wij niks aan doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:05 schreef Crip het volgende:
inb4 gymsc die zo gaat janken dat klb reeks alles kan maken en gym meteen gesloten word
niels had er wel bij gepastquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zij te autistisch zijn om op goede voet te komen met de modjes kunnen wij niks aan doen.
gym en rolschaatsen gaat misschien niet goed samenquote:
Dat die cc dan zegt dat ze piemels destroyed. Dus dat ze mannelijke aandacht krijgt, maar dat zegt toch niks. Genoeg wanhopige guys op deze wereld.quote:
Er zitten wel paar huilies tussen, ja. Maar hier ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:05 schreef Crip het volgende:
Ja goed, wel druk. Ik hoop in januari eindelijk mijn master te hebben dus nog even doorbikkelen. En hoe is het bij jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed geheugen en zo
[..]
how's life?
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onder aanvoering van Faeroer?
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat die cc dan zegt dat ze piemels destroyed. Dus dat ze mannelijke aandacht krijgt, maar dat zegt toch niks. Genoeg wanhopige guys op deze wereld.
best goed eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja goed, wel druk. Ik hoop in januari eindelijk mijn master te hebben dus nog even doorbikkelen. En hoe is het bij jou?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:12 schreef Crip het volgende:
[..]
gymsc is je wel steeds meer aan het verneuken valt me op
Misschien kanje topicje maken over emigreren misschien genereert dat respectquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Crip het volgende:
ik bn dik en krijg geen dick, cc is mijn spirit animal
goeie tip dankjewel ga zomenteen op stage het topic uitschrijven op kladblok ipv op de kinderen te lettenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kanje topicje maken over emigreren misschien genereert dat respect
Tsja, en ik kreeg 10 euro per verkochte verzekering. Als je op jeugdloon zit, is dat een leuke bonusquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus? oh dat wist ik dan weer niet... damnsommige idioten vragen er ook gewoon om, om gebruikt te worden op die manier.
Gewoon mooi praatje houden en 9 vd 10 oelewappers trapt er in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tsja, en ik kreeg 10 euro per verkochte verzekering. Als je op jeugdloon zit, is dat een leuke bonus
Het heeft kinderen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:15 schreef Crip het volgende:
[..]
goeie tip dankjewel ga zomenteen op stage het topic uitschrijven op kladblok ipv op de kinderen te letten
Dat krijg je als je in beide sc's postquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zitten wel paar huilies tussen, ja. Maar hier ook.
nee ik ga zometeen gwn srs naar stage waar ik let op kinderenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon mooi praatje houden en 9 vd 10 oelewappers trapt er in.
[..]
Het heeft kinderen?![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Crip het volgende:
ik bn dik en krijg geen dick, cc is mijn spirit animal
quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik scoorde meer dates toen ik een dikke trol wasomdat ik me toen veel minder druk maakte over hoe ik eruit zag.
Oh zoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ik ga zometeen gwn srs naar stage waar ik let op kinderen
Snap nog steeds niet hoe je al die s hit bij elkaar weet te zoekenquote:
oh ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Fripsel is wel mooi meid maar al te erg psychisch beschadigd
jaquote:
Ach dat komt nog wel gewoon goed. Op een dag is dat gewoon een evenwichtige volwassene.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Fripsel is wel mooi meid maar al te erg psychisch beschadigd
Weet op zich eigenlijk niet eens hoe het daar aan toe gaat, nooit geweest. Maar de verhalen zijn wel erg afschrikwekkend, klopt dat beetje?quote:
Welke verhalen? Wij zijn gewoon goede jongensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet op zich eigenlijk niet eens hoe het daar aan toe gaat, nooit geweest. Maar de verhalen zijn wel erg afschrikwekkend, klopt dat beetje?
Evenwichtig beschadigd?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach dat komt nog wel gewoon goed. Op een dag is dat gewoon een evenwichtige volwassene.
Alleen liefdequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
Wat is er met Faraoer en GYM SC? Echt veel haat daar.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach dat komt nog wel gewoon goed. Op een dag is dat gewoon een evenwichtige volwassene.
Hier ook gwn hoor. Je weet hoe dat gaat in SC's, van de buitenkant lijkt het allemaal hard, maar is meer een vorm van humor.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook gwn hoor. Je weet hoe dat gaat in SC's, van de buitenkant lijkt het allemaal hard, maar is meer een vorm van humor.
Is wel een goeie filter voor de zwakke losers en de gehaaide personen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ook gwn hoor. Je weet hoe dat gaat in SC's, van de buitenkant lijkt het allemaal hard, maar is meer een vorm van humor.
Net zoals CC die af en toe een beetje moederkloekt over Fripseltje weet je wel. Haat en liefde is niet zwart wit.quote:
Qua omvang klopt het wel denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals CC die af en toe een beetje moederkloekt over Fripseltje weet je wel. Haat en liefde is niet zwart wit.
jullie volgen die shit volgens mij ok nog echt he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Net zoals CC die af en toe een beetje moederkloekt over Fripseltje weet je wel. Haat en liefde is niet zwart wit.
Drie dikke musketiersquote:
Nee valt wel mee, maar is niet zo moeilijk, die SC gaat trager dan deze.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie volgen die shit volgens mij ok nog echt he?
beetje als gtst..
iedere sc heeft zn leuke en mindere figurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:30 schreef Crip het volgende:
Veel gymmers zijn wel leuk hoor alleen topic is klote en er zijn bepaalde personen die t verzieken
Zit met een deegrol vol met sla en vleesjes in m'n handquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:31 schreef Chai het volgende:
Moeilijk hè, naar een post linken in plaats van een topic, hè Faraoer.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedere sc heeft zn leuke en mindere figuren
Wie zijn dat voor jou?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leukere of mindere? en van welke sc?quote:
inddquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat die cc dan zegt dat ze piemels destroyed. Dus dat ze mannelijke aandacht krijgt, maar dat zegt toch niks. Genoeg wanhopige guys op deze wereld.
Beide en van deze SC natuurlijk. Al die anderen boeien mij persoonlijk niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leukere of mindere? en van welke sc?
sowieso natuurlijk Chai uber alles
misschien moeten we wahrheit nog eens optrommelen om lijstjes te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beide en van deze SC natuurlijk. Al die anderen boeien mij persoonlijk niets.
Ik ben wel leuk toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit een beetje in de grijze middenmootquote:
Je denkt ik negeer de vraag maar even want anders worden ze nog boos op me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moeten we wahrheit nog eens optrommelen om lijstjes te maken.
of wie deed dat altijd? wahrheit en dwc toch?
Al kennis gemaakt met je vrouwelijke evenbeeld hier?quote:
neuh, want de "mindere" zijn er de laatste tijd toch weinig. zoals bt of nelisquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je denkt ik negeer de vraag maar even want anders worden ze nog boos op me?
ah bt ja, de man die vol hoop de alpha probeerde uit te hangen en genadeloos niet geaccepteerd werd. Zo zijn er een hoop gekomen en gegaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, want de "mindere" zijn er de laatste tijd toch weinig. zoals bt of nelis
daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zit een beetje in de grijze middenmoot
Rijbewijs gehaald en gelijk naar het midden oosten gereden om al die zandhappers te neukenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
en meloewa heb ik niet meer gezien na dr theorie examen
En dat is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Al kennis gemaakt met je vrouwelijke evenbeeld hier?
daarvoor kan ze toch net zo goed in nederland blijven?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rijbewijs gehaald en gelijk naar het midden oosten gereden om al die zandhappers te neuken
touche.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarvoor kan ze toch net zo goed in nederland blijven?
is ze weer weggepest?quote:
truequote:
was vroeger ook wel leukquote:
Godverdommequote:Hier loop ik nu al een paar weken mee, en eigenlijk heb ik advies nodig. Sinds een paar weken vind ik een meisje uit m'n jaarlaag leuk, maar weet niet helemaal hoe ik haar moet benaderen.Ze heeft drie jaar bij me in de klas gezeten, maar eigenlijk nooit echt gesproken. Paar maanden geleden wel mee naar een gala van school gegaan, maar was geen fuck aan want zij en haar vriendinnen waren allemaal dronken. Dus ja.
Ik denk dat ze gezakt is en derhalve zichzelf heeft opgehangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
en meloewa heb ik niet meer gezien na dr theorie examen
neequote:
in haar geval zou dit zelfs nog wel eens waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gezakt is en derhalve zichzelf heeft opgehangen
maar ik vind niels wel leuk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Iflm vindt Niels leuk, wij vinden Niels niet leuk, dat botst met elkaar
Spreek voor jezelf. Heb gisteren middels PM nog updates gehad van niels zijn leven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Iflm vindt Niels leuk, wij vinden Niels niet leuk, dat botst met elkaar
Eerste gedeelte sowieso, tweede is fifty-fifty. Maar hopelijk komt ze snel hier vertellen hoe slecht haar theorie gingquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in haar geval zou dit zelfs nog wel eens waar kunnen zijn
ja preciesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
en: "want zij en haar vriendinnen waren allemaal dronken"
dat is toch juist een goed moment??
krijg je ook elke dag een pm met het weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Heb gisteren middels PM nog updates gehad van niels zijn leven.
Dat moeten fantastische updates zijn geweest, weerberichten, een week niet gejankt, gecheckt of het strand er nog ligt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Heb gisteren middels PM nog updates gehad van niels zijn leven.
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg je ook elke dag een pm met het weer?
Uhm een goede strop knopen is toch niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in haar geval zou dit zelfs nog wel eens waar kunnen zijn
Ging over zijn seksleven. Geen woord over zijn buuv.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moeten fantastische updates zijn geweest, weerberichten, een week niet gejankt, gecheckt of het strand er nog ligt...
wie schrijft zoiets? een jantjevertonghen wannabe?quote:
Denk dat ze zoveel giechelden dat hij daardoor afgeschrikt werd. Hij prikt daar blijkbaar nog genoeg niet doorheen om kansen te zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie schrijft zoiets? een jantjevertonghen wannabe?
ophangen is ook een methode van zelfdoding die niet wordt aangeraden door experts omdat het vaak fout gaat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm een goede strop knopen is toch niet zo makkelijk?
R&P / Hoe pak ik dit aan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie schrijft zoiets? een jantjevertonghen wannabe?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:18 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ga eerst een beetje flirten enzo, kijken of ze me een beetje ziet zitten.Denk 't wel eigenlijk.
Savonds nog een held alleen op zijn zolderkamer... overdag weer een fucking kipquote:
Oh heeft ie een nieuw slachtoffer gevondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ging over zijn seksleven. Geen woord over zijn buuv.
Ja, 2 zelfs. Ik hoor graag over zijn levenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh heeft ie een nieuw slachtoffer gevonden
Arm Filippijnse vrouwquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, 2 zelfs. Ik hoor graag over zijn leven
quote:
Niels zijn verhalen zijn 100% niet gelogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alhoewel dat uiteraard verzonnen is, maar toch
De SC leeftquote:
Nog leuke verhalen?quote:
Leven inblazen is een intensief proces wat gedaan wordt door toegewijde users.quote:
Halloquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee nieuwe zelfs
Als je wil mag je wel in zijn harem treden
De lerares zei dat ik deze sombere dag mooier maakte met mijn leuke kledingquote:
zo zuur weer..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Leven inblazen is een intensief proces wat gedaan wordt door toegewijde users.
En als hij dan eenmaal leeft komen er ineens allemaal meelifters die ook weer mee gaan posten.
Dit merk ik ook vaak. Jammer dat het altijd dezelfde paar zijn die de boel levend houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En als hij dan eenmaal leeft komen er ineens allemaal meelifters die ook weer mee gaan posten.
awwwwwquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
De lerares zei dat ik deze sombere dag mooier maakte met mijn leuke kleding
Die man fixt meer in een week dan ik in mijn hele leven. Respectquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee nieuwe zelfs
Als je wil mag je wel in zijn harem treden
Meid het is ook wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is KLB..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zuur weer..
inb4: je hebt geen idee van pH
Waar gaat jouw sig eigk over?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is nou seto's vrouwelijke evenbeeld?
Het is maar de vraag of je er trots op mag zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die man fixt meer in een week dan ik in mijn hele leven. Respect
Ik haat mezelf, heb een broek aanquote:
this is sparta..quote:
vroeger toen fas hier nog postte..quote:
inddquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is nou seto's vrouwelijke evenbeeld?
picsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik haat mezelf, heb een broek aan
Wel een bloemetjesbroek en een bloemetjesdiadeem in MN haar
Je was toch aan het tinderen geslagen? Is daar ook niets uit komen rollen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Die man fixt meer in een week dan ik in mijn hele leven. Respect
Ik heb een hekel aan tinder. Kun je McGrath vragenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je was toch aan het tinderen geslagen? Is daar ook niets uit komen rollen?
Van mijn broek?quote:
Zou ook een hekel hebben aan tinderen als er alleen maar Limburgers voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan tinder. Kun je McGrath vragen
Wel koud voor bloemetjesjurken lijkt me. Toch nog iets met bloemetjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:16 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik haat mezelf, heb een broek aan
Wel een bloemetjesbroek en een bloemetjesdiadeem in MN haar
Een dierquote:
zit jij op tinder?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou ook een hekel hebben aan tinderen als er alleen maar Limburgers voorbij komen.
Maillot eronder en een vestje. Kan primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel koud voor bloemetjesjurken lijkt me. Toch nog iets met bloemetjes
[..]
Een dier
Mag ik dat ook thuis sturen...?quote:
Heb maar één superlike gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja lekker veel aandacht en superlikes.
alleen appquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mag ik dat ook thuis sturen...?
Ik kan mij dit moeilijk inbeelden... niet echt beeld bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maillot eronder en een vestje. Kan prima
quote:
Zit je mama ook op Tinder dan?quote:
Vraag dan gewoon direct om een pic...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan mij dit moeilijk inbeelden... niet echt beeld bij;p
[..]kan ook geen bakkebaarden laten groeien net als ik
Je moet leren om subtiel te kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon direct om een pic...
geen idee, zou wel foutje zijn want ze is nog lekker ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Een superlike is voor een dude toch best goed?
Ik zou er niet zo zeker van zijn..quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan met maillot ipv panty.
Ik draag altijd jurkjes. Dik vest. Dikke maillot en gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]kan ook geen bakkebaarden laten groeien net als ik
Okéquote:
Ook als het -10 buiten is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag altijd jurkjes. Dik vest. Dikke maillot en gaan
Frass toch, jaloerze bitchquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon direct om een pic...
Dikke maillot is warmer dan mijn spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook als het -10 buiten is?
McGrath waarom heeft ifim een hekel aan tinder? Ik vraag dit omdat ifim zei dat ik het aan jou moest vragen.quote:
Ah vandaarquote:
Huldequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik draag altijd jurkjes. Dik vest. Dikke maillot en gaan
Het is dat ik waarde hecht aan mijn voorkomen anders had ik direct maillots gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikke maillot is warmer dan mijn spijkerbroeken.
Ik heb speciale thermo-maillotsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook als het -10 buiten is?
lees deze OP ffquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
Chai, heb je nog linkjes van leuke topics?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:59 schreef gianni61 het volgende:
ik vind hem te lang en wil eerst weten of het de moeite waard is
Damnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lees deze OP ff
R&P / Donderslag bij heldere hemel: vriendin is vreemd gegaan
ik vind hem te lang en wil eerst weten of het de moeite waard is
Niels is het niet met je eensquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:03 schreef Toto69 het volgende:
en ja, als een man vreemdgaat is het ook een teringdebiel
godverdomme ik had al 3 weken niet gejanktquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels is het niet met je eens
ja, maar als je er voor betaald is het toch geen vreemdgaan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels is het niet met je eens
okeequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:11 schreef Toto69 het volgende:
gvd over 30 min. weer lekker naar t werk, lekker van 17 - 22 trainen
we begonnen met 12, zitten nu nog met 10. zijn er al 2 uitgegooidgisteren weer 1
Knotsgekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:11 schreef Toto69 het volgende:
gvd over 30 min. weer lekker naar t werk, lekker van 17 - 22 trainen
we begonnen met 12, zitten nu nog met 10. zijn er al 2 uitgegooidgisteren weer 1
nog 1.5 weekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KnotsgekHoe lang moet je nog (training?), lijkt me dat er niet zoveel te leren is? Beetje telefoon opnemen en lullen en weer ophangen
Eerste chick heeft een goede hoofd om heks te spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die arme meid wordt gewoon genaaid door Google Location Historyquote:
Woow, die eerste lijkt op WD.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken dat ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die arme meid wordt gewoon genaaid door Google Location History
nooit van gehoord overigens
Anderzijds is hij wel geholpen hiermee en hoeft hij niet meer in haar leugens te trappen... Triest is het wel..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die arme meid wordt gewoon genaaid door Google Location History
nooit van gehoord overigens
dat laatste gaat natuurlijk veel te ver, maar vreemdgaande vrouwen/mannen verplicht steriliseren zou ik voor zijn. zulke mensen verdienen het niet om zich voort te planten, daarnaast verdienen die eventuele toekomstige kinderen geen vreemdgaande ouder(s)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken dat ook niet.
Echt misselijk dat je zo met je partner van 8 jaar omgaat... echt onmenselijk eigenlijk
Door dit soort verhalen krijg ik een beetje begrip voor mannen die geen uitweg meer weten en ze gewoon door de kop schieten....
Wow.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat laatste gaat natuurlijk veel te ver, maar vreemdgaande vrouwen/mannen verplicht steriliseren zou ik voor zijn. zulke mensen verdienen het niet om zich voort te planten, daarnaast verdienen die eventuele toekomstige kinderen geen vreemdgaande ouder(s)
zal wel hard zijn, mja
Nog foto's van je TV gemaakt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef Iwanius het volgende:
Middag klagers. Alles wel? Allemaal geriefelijk binnen of zitten enkelen van jullie ook buiten goed ingepakt op een terras op deze bewolkte dag?
ja ik ben daar vrij hard inquote:
Ik zit binnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef Iwanius het volgende:
Middag klagers. Alles wel? Allemaal geriefelijk binnen of zitten enkelen van jullie ook buiten goed ingepakt op een terras op deze bewolkte dag?
Loekasjenko toestanden ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ben daar vrij hard inverkrachters/kindermisbruikers mogen van mij bijv. ook direct levenslang krijgen, evenals moordenaars natuurlijk. Al dat softe is niks. en nee vreemdgaan is niet vergelijkbaar met verkrachting etc. maar het is een voorbeeld
Alleen al om de Google Location History. Die ga ik ff onthouden.quote:
Ja dohquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat laatste gaat natuurlijk veel te ver, maar vreemdgaande vrouwen/mannen verplicht steriliseren zou ik voor zijn. zulke mensen verdienen het niet om zich voort te planten, daarnaast verdienen die eventuele toekomstige kinderen geen vreemdgaande ouder(s)
zal wel hard zijn, mja
En wat als jouw ouders wel eens een scheve schaats hebben gereden in het verleden, wat niet compleet onrealistisch zou zijn. Dan zou jij er nu niet zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal wel hard zijn, mja
Ik ben overtuigd, meteen invoeren dit plan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
En wat als jouw ouders wel eens een scheve schaats hebben gereden in het verleden, wat niet compleet onrealistisch zou zijn. Dan zou jij er nu niet zijn.
Met terugwerkende kracht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd, meteen invoeren dit plan.
Als die er niet was geweest had ze nu nog steeds volgehouden dat ze alleen gezoend hadden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Alleen al om de Google Location History. Die ga ik ff onthouden.
maar goed dat jij het niet voor het zeggen hebt danquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zal wel hard zijn, mja
Ja eigenlijk is zij het slachtoffer hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat een sneu verhaal eigenlijk, van dat meisje in dat topic. Het was niet goed van haar dat ze vreemd ging. Maar je kunt wel stellen dat ze helemaal de weg kwijt was. Ik hoop echt dat het goed met haar komt..
Klopt, en het kutte is dat het waarschijnlijk nog gewerkt zou hebben ook. De meeste mensen zouden hun levenspartner niet eruit kicken op basis van zware vermoedens alleen, terwijl je eigenlijk al weet hoe laat het is als iemand zich in rare bochten moeten wringen om tot een alibi te komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die er niet was geweest had ze nu nog steeds volgehouden dat ze alleen gezoend hadden.
Nou... Ik heb het geprobeerd. lol.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Savonds nog een held alleen op zijn zolderkamer... overdag weer een fucking kip
Dat zeg ik niet. Maar ik geloof niet dat je meteen kunt zeggen; wat een hoer, dat ze zich laat steriliseren. Je weet het verhaal er omheen niet.. En het lijkt wel dat het meisje echt problemen had gekregen nadat ze haar werk kwijtraakte. Ze had beter een psycholoog kunnen zoeken..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is zij het slachtoffer he
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is zij het slachtoffer he
m4n fuck d@t ho3!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wat een sneu verhaal eigenlijk, van dat meisje in dat topic. Het was niet goed van haar dat ze vreemd ging. Maar je kunt wel stellen dat ze helemaal de weg kwijt was. Ik hoop echt dat het goed met haar komt..
Vertel...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef netchip het volgende:
[..]
Nou... Ik heb het geprobeerd. lol.
wow rustig manquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:03 schreef Toto69 het volgende:
samenvatting: dat wijf is een vieze vuile teringhoer, en als hij slim is kapt hij er voor goed mee.
Ga toch weg, dat is gewoon het vrouwelijke afweermechanisme als ze betrapt worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ja precies en ze wilde dolgraag een kind maar die egoïstische lul dacht alleen aan zichzelf. Dan vraag je hier wel om. Het is niet goed maar kan gebeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ik geloof niet dat je meteen kunt zeggen; wat een hoer, dat ze zich laat steriliseren. Je weet het verhaal er omheen niet.. En het lijkt wel dat het meisje echt problemen had gekregen nadat ze haar werk kwijtraakte. Ze had beter een psycholoog kunnen zoeken..
Dit... Kan ik niet lezen..quote:
Ik weet zeker dat je alleen maar trollt maar je bent knap dus kom je ermee wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja precies en ze wilde dolgraag een kind maar die egoïstische lul dacht alleen aan zichzelf. Dan vraag je hier wel om. Het is niet goed maar kan gebeuren
Die motorvakantie op de balkan bevatte tripjes naar hoerenhuizen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef McNulty het volgende:
Ik hoop stiekem wel dat die slettebak een lurker is die spontaan mee gaat posten, want je ziet in dit soort topics wel vaak dat de OP zijn eigen "wrong doings" voor het gemak vergeet om zelf zo goed mogelijk uit de verf te komen.
And the plot thickens......quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die motorvakantie op de balkan bevatte tripjes naar hoerenhuizen ?
IfIm probeert aardig te zijnquote:
niet doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
IfIm probeert aardig te zijn
Die ziet het zichzelf ook wel doen in de toekomst dus die dekt zichzelf alvast in en zoekt medestanders.quote:
kun je beter naar vivaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
IfIm probeert aardig te zijn
fok is de nieuwe viva. heb je de beleidswijzigingen niet gelezen?quote:
Wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die ziet het zichzelf ook wel doen in de toekomst dus die dekt zichzelf alvast in en zoekt medestanders.
Je maakt soms wel een onverzadigbare indruk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
Ik weet dat dit wel een semi-grappig antwoord moet zijn. Maar als je werkelijk zoiets over me denkt, zou ik dat heel erg vinden
ik houd het wel in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
Ik weet dat dit wel een semi-grappig antwoord moet zijn. Maar als je werkelijk zoiets over me denkt, zou ik dat heel erg vinden
Ik ben celibaat en denk daarom maar helemaal niet over vrouwen, dat maakt het makkelijker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
Wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je maakt soms wel een onverzadigbare indruk.
quote:
Whites arrived!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ietwat naief, maar dat maakt het soms leuk
😏quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow
Ik moet hier mijn puberale uitspattingen gewoon kwijt
Woehh Professeur. Wat vind je nou van de puberale uitspattingen van de vrouw in kwestie die ontmaskerd werd door Google Location History?quote:
Ik heb de hele kwestie niet gevolgd, beste knul.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woehh Professeur. Wat vind je nou van de puberale uitspattingen van de vrouw in kwestie die ontmaskerd werd door Google Location History?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |