Knoflook is toch lekker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
dan ben je de hele dag knoflook aan het boeren
Alleen sukkels doen dat. Gewoon goed met je dingen omgaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd de extended warranty kopen jatoch.
inb4 hey ccquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
dan ben je de hele dag knoflook aan het boeren
Ja, heb ooit bijbaantje gehad in verkoop, die extended warranties zijn de grootst mogelijke afzetterijquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen sukkels doen dat. Gewoon goed met je dingen omgaantevens
Showmodel > magazijnhanger
Echtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, heb ooit bijbaantje gehad in verkoop, die extended warranties zijn de grootst mogelijke afzetterij
quote:
ice queen cripquote:
90% van wat die verzekeringen dekken valt sowieso ook al onder een inboedelverzekeringquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
EchtZijn altijd van die typische mensen die dat perse moeten
[..]
Volgende keer kaap je maar weer en dan doe jij je ding maar weer lekker
clumsy cat ofzo? of hoe heet die dikke turkie?quote:
ze gaat toch richting antillen emigreren..quote:
Serieus? oh dat wist ik dan weer niet... damnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
90% van wat die verzekeringen dekken valt sowieso ook al onder een inboedelverzekering
Hoe weet jij dat nou weer :Squote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze gaat toch richting antillen emigreren..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef McNulty het volgende:
brrrrrrrr brrrrrrrr
vieze kou
pleur toch op
wrom na-aap je mij na?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
clumsy cat ofzo? of hoe heet die dikke turkie?
ze heeft er een topic over gemaakt..quote:
wel eng dat hij dat zo weetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
Een debiel.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
Ha! Ik zat met m'n kapster te keuvelen over Curaçao (of Korsou, zoals wij Antillianen het noemen), en zij had het er ook al over dat dat de uitgelezen plek is om mijn white girl-moves te verbeteren. Ze verzekerde me dat het zélfs mij zou lukken om sensueel te leren dansen, dus dat ga ik natuurlijk wel een kans geven, ja
Ik zou wel sensueel kizomba met je dansenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
Ha! Ik zat met m'n kapster te keuvelen over Curaçao (of Korsou, zoals wij Antillianen het noemen), en zij had het er ook al over dat dat de uitgelezen plek is om mijn white girl-moves te verbeteren. Ze verzekerde me dat het zélfs mij zou lukken om sensueel te leren dansen, dus dat ga ik natuurlijk wel een kans geven, ja
zou ander eiland doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
CC is een Turkse chick die beetje ''one of the guys'' is(en haar hele turkse roots denied keihard gewoon) Ze komt altijd in de gym reeks.
Ze is ook bollie en ze maken in gymreeks wel een paintjes val walvis met polkadot jurkjes omdat ze van polkadot jurkjes houd en dik is. Maar ze heeft ook best aparte uitspraken. Laatst maakte iemand opmerking daar over dik zijn en polkadot jurkjes en toen werd ze boos. Ze plaatste een mirror foto van zichzelf en een lapje tekst waarbij de duidelijk wilde maken dat ze lekker is en ze piemels destroyed en de desbetreffende persoon haar nooit zou krijgen omdt ze top deluxe is. bla bla
Zo zeg, dat ik dit helemaal heb uitgetypt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |