abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156855653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Huh? Kan er op dat zwevende stuk iemand zitten? :?
Je kunt dat bolle blauwe kapje op de achterkant erafhalen en er een zitje op/in zetten. Je moet niet al te groot zijn om achterop te (willen) zitten. Met de meeste vrouwen gaat dat prima.
pi_156855680
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:57 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Je kunt dat bolle blauwe kapje op de achterkant erafhalen en er een zitje op/in zetten. Je moet niet al te groot zijn om achterop te (willen) zitten. Met de meeste vrouwen gaat dat prima.
1x achterop zo'n ding gezeten, nooit meer. Ik ga liever met de bus.
pi_156855925
Ik word echt moe van docenten die Engelstalige teksten voorschrijven geschreven door Nederlandse auteurs over Nederlands recht.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:12:29 #204
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156855942
Mijn eerste pak van flannel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156856097
Wat is The xx toch een geweldige band 8-)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156856762
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef Blistering het volgende:
Wat is The xx toch een geweldige band 8-)
Goed hè. Wat luister je?
pi_156856869
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Goed hè. Wat luister je?
Met name Islands kan mij wel bekoren. Sommige nummers vind ik iets te sloom.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156857105
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:00 schreef Blistering het volgende:

[..]

Met name Islands kan mij wel bekoren. Sommige nummers vind ik iets te sloom.
Verdomme, ik wil op vakantie. Fuck de scriptie
pi_156857793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:57 schreef Valid het volgende:

[..]

Het FD ga ik opzeggen. Twee jaar geleden genomen, omdat het me goed leek me meer in die richting te verdiepen. Heb het nooit echt een goede krant gevonden en het begint me nu steeds meer tegen te staan. Veel slordige fouten op inhoudelijk gebied, terwijl ze zich daar juist mee zouden moeten onderscheiden. Als eenzelfde onderwerp gedekt wordt door NRC Handelsblad, scoort NRC wat mij betreft te vaak beter dan het FD. Verder regelmatig erg lelijk/slecht geschreven stukken, ronduit domme columns en commentaren. En de drang om elke dag een groot imponerend verhaal te hebben stoort ook. Te vaak worden dingen opgepompt terwijl er feitelijk weinig aan ten grondslag ligt.

Veel advocaten en partners blijken deze mening overigens te delen, die moeten hem alleen in de meeste gevallen om professionele redenen wel lezen. Erg matige krant die ik vooral met het oog op sollicitaties ben blijven lezen.
Met het oog op sollicitaties? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?

En waarom lezen veel advocaten het om professionele redenen? Bankiers lijkt me logisch maar advocaten?
pi_156857977
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Sefarad het volgende:

[..]

Met het oog op sollicitaties? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?

En waarom lezen veel advocaten het om professionele redenen? Bankiers lijkt me logisch maar advocaten?
Ligt er maar aan wat voor advocaat je bent hè. Het FD bericht ook over heel veel ondernemingsrecht, belastingrecht, faillissementsrecht en ga zo maar door. Is voor allerlei beroepen relevant.

Een vreemdelingenadvocaat zal niet het FD lezen, behalve uit persoonlijke nieuwsgierigheid.
pi_156858134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat voor advocaat je bent hè. Het FD bericht ook over heel veel ondernemingsrecht, belastingrecht, faillissementsrecht en ga zo maar door. Is voor allerlei beroepen relevant.

Een vreemdelingenadvocaat zal niet het FD lezen, behalve uit persoonlijke nieuwsgierigheid.
Ah oké, dat verklaart wel het een en ander.

Wat kost zo'n maandabonnement nou eigenlijk en vinden jullie het waard? Ik merk toch wel dat ik wat diepgaandere artikelen kan waarderen maar hoevaak komen dergelijke artikelen nog daadwerkelijk in de papieren versie van een krant, is het tegenwoordig niet voor een groot deel gewoon hetzelfde als wat je online kunt lezen?
pi_156858238
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef Sefarad het volgende:

[..]

Ah oké, dat verklaart wel het een en ander.

Wat kost zo'n maandabonnement nou eigenlijk en vinden jullie het waard? Ik merk toch wel dat ik wat diepgaandere artikelen kan waarderen maar hoevaak komen dergelijke artikelen nog daadwerkelijk in de papieren versie van een krant, is het tegenwoordig niet voor een groot deel gewoon hetzelfde als wat je online kunt lezen?
Het FD kun je niet online lezen tenzij je er voor betaalt, dus nee. Wat zo'n abonnement kost kun je best zelf uitvogelen. Meeste kranten hebben nog studentenkorting ook.
pi_156858552
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het FD kun je niet online lezen tenzij je er voor betaalt, dus nee. Wat zo'n abonnement kost kun je best zelf uitvogelen. Meeste kranten hebben nog studentenkorting ook.
Had wat duidelijker moeten zijn: bedoelde NRC.

Edit 20 nog wat, dus toch nog even over nadenken.
pi_156860669
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:20 schreef Yreal het volgende:
Geen borstkanker _O_
Nice! :)
pi_156860704
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:12 schreef eriksd het volgende:
Mijn eerste pak van flannel.
Hoe is dat?
pi_156861050
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:58 schreef Sefarad het volgende:

[..]

Had wat duidelijker moeten zijn: bedoelde NRC.

Edit 20 nog wat, dus toch nog even over nadenken.
grappig genoeg kan je hem ook steeds op proefabbo nemen voor 18 euro per 6 weken.
pi_156861335
Huh?! :')

quote:
According to Den Hartogh, the view that the End-of-Life Clinic is compatible with the current legislation is based on a too legalistic interpretation of the Termination of Life on Request and Assisted Suicide Act.
De visie dat iets in lijn is met de wet is te juridisch? :')
pi_156861441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
Huh?! :')

[..]

De visie dat iets in lijn is met de wet is te juridisch? :')
Te legistisch is daar bedoeld denk ik.
pi_156861503
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:30 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Te legistisch is daar bedoeld denk ik.
Ja, maar wat wil hij hier nou mee zeggen? Hoe kan het té legistisch (dit is volgens mij geen bestaand woord) zijn om iets in lijn met de wet te achten?
pi_156862101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, maar wat wil hij hier nou mee zeggen? Hoe kan het té legistisch (dit is volgens mij geen bestaand woord) zijn om iets in lijn met de wet te achten?
Legisme was in de negentiende eeuw een stroming waarin de betekenis van de wet enkel werd vastgesteld aan de hand van de
grammaticale betekenis van de gebruikte woorden. Als ik het goed onthouden heb.
pi_156862398
quote:

[..]

zo letterlijk de letter volgen zodat de geest van de wet verloren gaat?
pi_156862481
quote:

[..]

Geen idee? Je kan toch een bepaalde interpretatie te veel vanuit de invalshoek van het legisme vinden? In een dergelijk geval vind ik het woord 'legistisch' wel aardig weergeven wat er bedoeld is.

Of het woord nu bestaat of niet is van ondergeschikt belang, het gaat er om dat als iets in lijn met de tekst van de wet is dit niet per definitie in harmonie hoeft te zijn met doel en strekking van die wettelijke regeling.
pi_156862645
Vind het maar curieus geformuleerd eigenlijk. Is legisme overigens niet hetzelfde als grammaticale interpretatie?
pi_156862904
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Blistering het volgende:
Vind het maar curieus geformuleerd eigenlijk. Is legisme overigens niet hetzelfde als grammaticale interpretatie?
Nee, ik zou zeggen van niet. Legisme is veel meer een gedachtegoed, waar een grammaticale interpretatie slechts een interpretatiemethode is die bestaat naast andere interpretatiemethodes om in een bepaald geval tot een uitkomst te komen.
pi_156862911
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Geen idee? Je kan toch een bepaalde interpretatie te veel vanuit de invalshoek van het legisme vinden? In een dergelijk geval vind ik het woord 'legistisch' wel aardig weergeven wat er bedoeld is.

Of het woord nu bestaat of niet is van ondergeschikt belang, het gaat er om dat als iets in lijn met de tekst van de wet is dit niet per definitie in harmonie hoeft te zijn met doel en strekking van die wettelijke regeling.
Ik vind het echt onzin. Als iets binnen de wettelijke criteria valt en er is geen regel die het verbiedt is het gewoon toegestaan. Hoezo is dat een "legisitische" visie (zelfs een té legistische) want het alternatief is dus dat je de strekking van de wet contra legem gaat uitleggen.

Des te meer omdat de Wet toetsing levensbeëindiging, waar dit over gaat, an sich al een strafuitsluitingsgrond is voor art 293 Sr. Dus Den Hertogh beweert dat iets niet bestraffen omdat het volgens de letter der wet wel strafbaar is maar onder een uitsluitingsgrond valt te legistisch is omdat het in strijd is met de strekking van de wet.

Ik ben het kwijt hoor. Pleur op, Den Hertogh.
pi_156863315
Ik vind de juridische werkelijkheid rond euthanasie sowieso erg vervelend. Lekker gaan toetsen of iemand wel genoeg lijdt. En of gronden wel of niet erg genoeg zijn om dood te mogen willen.
pi_156863486
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:11 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de juridische werkelijkheid rond euthanasie sowieso erg vervelend. Lekker gaan toetsen of iemand wel genoeg lijdt. En of gronden wel of niet erg genoeg zijn om dood te mogen willen.
Buitengewoon boeiende materie lijkt het mij :o
pi_156863517
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het echt onzin. Als iets binnen de wettelijke criteria valt en er is geen regel die het verbiedt is het gewoon toegestaan. Hoezo is dat een "legisitische" visie (zelfs een té legistische) want het alternatief is dus dat je de strekking van de wet contra legem gaat uitleggen.
Waar heb ik de visie van de door jou aangehaalde auteur de mijne gemaakt?

Van mij mag je het onzin vinden, ik heb nergens de mening van de auteur gekwalificeerd. Alleen aangegeven waar de auteur volgens mij op doelt.

Als je wel graag een kwalificatie wilt; ik vind je redenering in het algemeen genomen bijzonder zwart-wit. Ik zou persoonlijk niet de stelling huldigen dat iets per definitie toegestaan is als het binnen wettelijke criteria valt en er geen verbodsbepaling van toepassing is. Natuurlijk is dat wel een geldig uitgangspunt, anders zou je immers elke bepaling in twijfel moeten trekken hetgeen ook niet wenselijk is. Echter, ik denk dat je altijd de mogelijkheid open moet houden dat een bepaald feitencomplex weliswaar in overeenstemming met de wet is doch strijdig met doel en strekking van die wet.

Maar ook hier geldt, dit is niet inhoudelijk bedoelt in de discussie. Nergens heb ik de visie van de auteur de mijne gemaakt noch was en is dat mijn bedoeling.
pi_156863609
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:14 schreef Blistering het volgende:

[..]

Buitengewoon boeiende materie lijkt het mij :o
Ik vind het vooral vervelende materie. Er zijn allemaal richtlijnen wanneer iemand dood mag. Er is een rechtsontwikkeling gaande om het probleem te verhelpen dat er mensen zijn die graag dood willen, maar die niet genoeg lijden om voor euthanasie in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld omdat ze aan meerdere niet-dodelijke ziektes lijden. Of omdat ze überhaupt niet ziek zijn.

En dan gaan er auteurs doodleuk bepleiten dat iemand die een doodswens heeft, en die schriftelijk vastlegt, later niet meer voor euthanasie in aanmerking komt als diegene door dementie de doodswens is verloren.

Al dit soort dingen. Bah. Als je in Nederland niet meer wil leven kun je het beste voor een trein springen. ;(

edit: En het gevolg hiervan is dit soort misselijkmakende overwegingen in rechtspraak:

quote:
De advocaat-generaal heeft zich op het standpunt gesteld dat de verdachte geen beroep op overmacht in de zin van noodtoestand toekomt, omdat niet aannemelijk is geworden dat er geen alternatieven voorhanden waren. De verklaring van de huisarts, afgelegd bij de raadsheer-commissaris, dat zij in dit geval geen medewerking aan euthanasie wilde verlenen, maakt dit standpunt niet anders.
pi_156863654
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:14 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Waar heb ik de visie van de door jou aangehaalde auteur de mijne gemaakt?

Van mij mag je het onzin vinden, ik heb nergens de mening van de auteur gekwalificeerd. Alleen aangegeven waar de auteur volgens mij op doelt.

Als je wel graag een kwalificatie wilt; ik vind je redenering bijzonder zwart-wit. Ik zou persoonlijk niet de stelling huldigen dat iets per definitie toegestaan is als het binnen wettelijke criteria valt en er geen verbodsbepaling van toepassing is. Natuurlijk is dat wel een geldig uitgangspunt, anders zou je immers elke bepaling in twijfel moeten trekken hetgeen ook niet wenselijk is. Echter, ik denk dat je altijd de mogelijkheid open moet houden dat een bepaald feitencomplex weliswaar in overeenstemming met de wet is doch strijdig met doel en strekking van die wet.

Maar ook hier geldt, dit is niet inhoudelijk bedoelt in de discussie. Nergens heb ik de visie van de auteur de mijne gemaakt noch was en is dat mijn bedoeling.
Ik reageer ook niet direct op jou maar op het standpunt van de auteur. Had ik duidelijker moeten maken.

Tevens: bedoelt, foei!
pi_156863761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik reageer ook niet direct op jou maar op het standpunt van de auteur. Had ik duidelijker moeten maken.

Tevens: bedoelt, foei!
Ja ik vermoedde al zoiets ;)

Ah sorry! Het is al laat ;(
pi_156863776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vervelende materie. Er zijn allemaal richtlijnen wanneer iemand dood mag. Er is een rechtsontwikkeling gaande om het probleem te verhelpen dat er mensen zijn die graag dood willen, maar die niet genoeg lijden om voor euthanasie in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld omdat ze aan meerdere niet-dodelijke ziektes lijden. Of omdat ze überhaupt niet ziek zijn.

En dan gaan er auteurs doodleuk bepleiten dat iemand die een doodswens heeft, en die schriftelijk vastlegt, later niet meer voor euthanasie in aanmerking komt als diegene door dementie de doodswens is verloren.

Al dit soort dingen. Bah. Als je in Nederland niet meer wil leven kun je het beste voor een trein springen. ;(
En dat laatste gebeurt dan ook gemiddeld 1x per dag.

Maar goed, het is enigszins krom allemaal. Hopelijk komt er snel verbetering in :)
pi_156863816
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

En dat laatste gebeurt dan ook gemiddeld 1x per dag.

Maar goed, het is enigszins krom allemaal. Hopelijk komt er snel verbetering in :)
Euthanasie vaker. 14.000 keer tussen 2007 en 2011.
pi_156863852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Euthanasie vaker. 14.000 keer tussen 2007 en 2011.
Laat mijn veel te religieuze ouders dat maar niet lezen dan ;)
pi_156863874
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Laat mijn veel te religieuze ouders dat maar niet lezen dan ;)
Oh jee, zo erg?
pi_156863952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh jee, zo erg?
De dood volgt als God het wil, zelf heb je niets in te brengen.

Dat is een beetje de strekking :D
pi_156863953
Dit arrest heeft wel een rechtvaardig einde.

http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:GHARL:2015:3444

Documentaire waar deze zaak het gevolg van is heet De Laaste Wens van Moek, voor mensen die 'm willen zien.
pi_156863962
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Blistering het volgende:

[..]

De dood volgt als God het wil, zelf heb je niets in te brengen.

Dat is een beetje de strekking :D
Daar kan ik ook boos om worden.

edit: niet per se door jouw ouders natuurlijk.

Ik heb laatst een gelovige wetenschapper horen zeggen dat kinderen die jong overlijden eigenlijk het beste af zijn, omdat hun eeuwige heiligheid wacht. Oftewel dingen als kinderkanker en taaislijmziekte bewijzen dat God allievend is. Je moet meer medelijden hebben met kindervermoorders.
pi_156864033
quote:
15s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar kan ik ook boos om worden.

edit: niet per se door jouw ouders natuurlijk.

Ik heb laatst een gelovige wetenschapper horen zeggen dat kinderen die jong overlijden eigenlijk het beste af zijn, omdat hun eeuwige heiligheid wacht. Je moet meer medelijden hebben met kindervermoorders.
Dan zal ik hun standpunt jegens abortus en het homohuwelijk maar achterwege laten :7

Ik vermijd de discussie inmiddels, want ik werd er vrij verdrietig van. -O-
pi_156864109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

edit: En het gevolg hiervan is dit soort misselijkmakende overwegingen in rechtspraak:

[..]

Ik ben het overigens, persoonlijk, best met je eens dat de huidige wetgeving rondom het onderwerp nog zeker wat te wensen overlaat en een en ander soms best krom uitpakt.
pi_156864274
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dan zal ik hun standpunt jegens abortus en het homohuwelijk maar achterwege laten :7

Ik vermijd de discussie inmiddels, want ik werd er vrij verdrietig van. -O-
Ik vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen zonder onaardig te doen over je ouders dus ik laat het er maar bij.
pi_156864365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen zonder onaardig te doen over je ouders dus ik laat het er maar bij.
Verstandig. Ik heb al vaak genoeg spijt gehad nadat ik mijn ouders weer eens voor bekrompen koeien had uitgemaakt :D

Ach ja, iedereen mag zijn/haar mening hebben. Ik wens er in dit geval alleen niet meer mee geconfronteerd te worden, en dat weten ze ook.
pi_156864407
Mijn ouders zijn gelukkig heel liberaal. Die vinden nog minder raar dan ik.
pi_156864421
quote:
17s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig heel liberaal. Die vinden nog minder raar dan ik.
Ik ga er dan ook niet vanuit dat jouw moeder tegen de 70 is, en je vader tegen de 65. ;) Dat verklaart wel enigszins hun denkwijze namelijk.
pi_156864469
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik ga er dan ook niet vanuit dat jouw moeder tegen de 70 is, en je vader tegen de 65. ;) Dat verklaart wel enigszins hun denkwijze namelijk.
Dat zijn ze inderdaad niet. Maar mijn opa en oma zijn ouder dan dat en ik kan je verzekeren dat het die geen hol interesseert of er mannen met andere mannen trouwen.
pi_156864519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zijn ze inderdaad niet. Maar mijn opa en oma zijn ouder dan dat en ik kan je verzekeren dat het die geen hol interesseert of er mannen met andere mannen trouwen.
Daarom geef ik de schuld aan religie :6 :6

En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat je opa dominee is en je oma zingt in het kerkkoor ;(
pi_156864578
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:

[..]

Daarom geef ik de schuld aan religie :6 :6

En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat je opa dominee is en je oma zingt in het kerkkoor ;(
Wel christelijk opgevoed uiteraard, zoals iedereen in mijn streek van die generatie. Maar ergens tussen de Tweede Wereldoorlog en vandaag besloten dat dat soort achterlijke denkbeelden in het verleden thuis horen.

Ja kijk, nu doe ik het toch. Onaardige dingen over je ouders zeggen. Het zijn vast hele lieve mensen.
pi_156864627
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wel christelijk opgevoed uiteraard, zoals iedereen in mijn streek van die generatie. Maar ergens tussen de Tweede Wereldoorlog en vandaag besloten dat dat soort achterlijke denkbeelden in het verleden thuis horen.

Ja kijk, nu doe ik het toch. Onaardige dingen over je ouders zeggen. Het zijn vast hele lieve mensen.
Van mij mag je, dat doe ik zelf ook vaak genoeg. Het zijn verder lieve mensen, op die verderfelijke denkbeelden na.

Bij welk vak behandel je overigens die materie omtrent euthanasie etc.?
pi_156864666
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bij welk vak behandel je overigens die materie omtrent euthanasie etc.?
Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht vak voor alle masterstudenten publiekrecht. Zoals wel vaker bij van dit soort vakken heeft elke week een relatief losstaand onderwerp.
pi_156864773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht vak voor alle masterstudenten publiekrecht. Zoals wel vaker bij van dit soort vakken heeft elke week een relatief losstaand onderwerp.
Herkenbaar inderdaad. Ik wil ook aan mijn master beginnen :'(
pi_156864846
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Blistering het volgende:

[..]

Herkenbaar inderdaad. Ik wil ook aan mijn master beginnen :'(
Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoor :+ Het is allemaal zweverig gezwets en bovendien herhaling.

edit: Als je een voorproefje wil: http://scholarship.law.ge(...)&context=hartlecture
pi_156864899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoor :+ Het is allemaal zweverig gezwets en bovendien herhaling.

edit: Als je een voorproefje wil: http://scholarship.law.ge(...)&context=hartlecture
Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak af :7 Voorlopig nog maar even van de bachelor genieten.
pi_156865062
quote:
6s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak af :7 Voorlopig nog maar even van de bachelor genieten.
Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.

Vooral omdat deze tekst ook in de bachelor al een keer voorgeschreven is. Toen lazen ze hem natuurlijk ook niet.
pi_156865199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.

Vooral omdat deze tekst ook in de bachelor al een keer voorgeschreven is. Toen lazen ze hem natuurlijk ook niet.
Mijn Engels is zeker wel bovengemiddeld, maar ik durf best toe te geven dat ik sommige woorden nog wel moet opzoeken. Dat geldt overigens ook nog voor sommige Nederlandse woorden.

Maar teksten niet lezen omdat je de taal onvoldoende beheerst schaar ik gewoon onder luiheid. Gewoon iets meer moeite doen als je dan zo'n tekst voorgeschoteld krijgt, desnoods met een woordenboek erbij.

Het is potverdomme nog eens digitaal ook. Als je dubbelklikt op een woord kan je bij wijze van al direct de definitie of de vertaling te zien krijgen (met de juiste extensie van je browser).
pi_156865638
Die kerel bij Pauw. :{
pi_156866695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:
Pauw was ook not amused

goede uitzending
pi_156867442
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

grappig genoeg kan je hem ook steeds op proefabbo nemen voor 18 euro per 6 weken.
Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?
pi_156875580
Alberto gaat een uitzending doen over de arena _O_
pi_156875603
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef Sefarad het volgende:

[..]

Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?
ik had het over het fd
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:29:25 #261
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156876832
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
Alberto gaat een uitzending doen over de arena _O_
Dat dit kan in Nederland.
pi_156877356
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland.
slecht wel. De stewarding wordt afgeschilderd als kneusjes, terwijl dit een fout van de ticketoffice is. Heel cool doen dat ie met zijn vinger op de naam binnen komt. Ja joh, die checken we überhaupt niet.
pi_156877408
Mijn tentamens zijn verschoven omdat er vluchtelingen in het Beatrixtheater zitten, wat een wereld _O_
pi_156877911
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 23:20 schreef Tchock het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.html

Deze knakker doel je op? Wat een mafklapper.
pi_156879289
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik verkracht ook regelmatig onder het mom van 'opinie maken'
Laatst nog een auto in brand gestoken, daar heb ik vrij veel opinie over gemaakt.
battlepigeon | 16-

_O_
pi_156879348
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea" :')

Waarom ga je bij DWDD zitten als je toch niet oprecht durft te zijn, vraag ik me dan af. Dan heb je vrij weinig integriteit.
pi_156879357
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea" :')

Waarom ga je bij DWDD zitten als je toch niet oprecht durft te zijn, vraag ik me dan af. Dan heb je vrij weinig integriteit.
Pauw toch :D Of zat ie ook bij DWDD?
pi_156879363
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Pauw toch :D Of zat ie ook bij DWDD?
Oh, die bedoel ik. Ik kijk die altijd achter elkaar/tegelijk in de late herhalingen :')
pi_156879366
Ben trouwens wel benieuwd of ie strafrechtelijk vervolgd wordt.
pi_156879390
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ie strafrechtelijk vervolgd wordt.
Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.
pi_156879429
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.
Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed. :') Heb vanmiddag even de hele uitzending teruggekeken en vooral genoten van Johan. _O_
pi_156879456
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:46 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed. :') Heb vanmiddag even de hele uitzending teruggekeken en vooral genoten van Johan. _O_
Johan heeft bij mij ook dikke punten gescoord. Die opmerking over dat niemand graag vluchtelingen in zijn achtertuin wil maar dat het nou eenmaal moet tegen die Rabbijn vond ik fantastisch. En later over het rookbeleid zei hij ook zinnige dingen.

Leek een erg goed humeur te hebben gisteravond. Toffe peer. Vaak vind ik het een zeikerd en provocateur.
pi_156880516
''Ja maar ik ben opiniemaker''

haha
pi_156880642
Ik ontdek net dat ik in december/januari zes weken vakantie heb. Oh wat een feest.
pi_156880875
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Ik ontdek net dat ik in december/januari zes weken vakantie heb. Oh wat een feest.
Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokker :7
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:12:34 #276
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_156880955
Heb me altijd al afgevraagd waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Is dit een soort van gezellige kletsgroep onder het mom van een boekenclub?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_156881004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Is dit een soort van gezellige kletsgroep onder het mom van een boekenclub?
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
pi_156881030
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
Ik mis Etsu :'(
pi_156881048
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik mis Etsu :'(
Werkt die in dat café bij jou om de hoek?
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:18:56 #280
441812 KetchupFTW
pi_156881071
quote:

[..]

Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker O+
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_156881103
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Werkt die in dat café bij jou om de hoek?
Was het maar zo'n feest :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker O+
Vragen mag altijd hé.
pi_156881141
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Maar nooit daadwerkelijk iets gelezen? Oké dan.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:27:29 #283
441812 KetchupFTW
pi_156881257
Oké, dus ik ben een klein onzeker meisje van 16 jaar, hoe denken jullie dat ik het beste kan aanpakken met die knaap? Ik heb wel eens met hem geklessebest, maar meer is er nog niet van gekomen.

alvast bedankt xxXXXXxxXXxxXXxX
pi_156881340
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Oké, dus ik ben een klein onzeker meisje van 16 jaar, hoe denken jullie dat ik het beste kan aanpakken met die knaap? Ik heb wel eens met hem geklessebest, maar meer is er nog niet van gekomen.

alvast bedankt xxXXXXxxXXxxXXxX
Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:16:09 #285
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156882496
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokker :7
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:34:05 #286
441812 KetchupFTW
pi_156885189
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:

[..]

Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.
God, je kent me zo goed maar hebt me niet eens gefeliciteerd op mijn verjaardag...
pi_156889206
Ik vraag me af hoe veel meer mensen ik nog "Wij begrijpen óók wel dat er vluchtelingen moeten komen. En we zijn ook niet tegen de opvang van vluchtelingen. Wij zeggen alleen dat het op déze plek ongeschikt is." of woorden van gelijke strekking kan horen zeggen, voor ik het niet meer trek.
pi_156891658
quote:

[..]

Ja leg meteen al onze geheimen op tafel..
pi_156894103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me af hoe veel meer mensen ik nog "Wij begrijpen óók wel dat er vluchtelingen moeten komen. En we zijn ook niet tegen de opvang van vluchtelingen. Wij zeggen alleen dat het op déze plek ongeschikt is." of woorden van gelijke strekking kan horen zeggen, voor ik het niet meer trek.
21?
pi_156897831
Ik heb een stage :D
pi_156897844
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
congrats
pi_156897966
Waar ga je koffie zetten? :+
pi_156898141
Zo, en ik zit in de studiereiscommissie. _O_
pi_156898150
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
Proficiat!
pi_156898431
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
Waar ga je koffie zetten? :+
Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen. :{
pi_156898605
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen. :{
en dat nog wel op zaterdag
pi_156898637
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

en dat nog wel op zaterdag
Hij was druk doordeweeks. Is een klein Amsterdams strafrechtkantoor.
pi_156898708
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:
Zo, en ik zit in de studiereiscommissie. _O_
Ook gefeliciteerd! Leuk man.
pi_156898936
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 15:44 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ook gefeliciteerd! Leuk man.
thanks
pi_156898973