Je kunt dat bolle blauwe kapje op de achterkant erafhalen en er een zitje op/in zetten. Je moet niet al te groot zijn om achterop te (willen) zitten. Met de meeste vrouwen gaat dat prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Kan er op dat zwevende stuk iemand zitten?
1x achterop zo'n ding gezeten, nooit meer. Ik ga liever met de bus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je kunt dat bolle blauwe kapje op de achterkant erafhalen en er een zitje op/in zetten. Je moet niet al te groot zijn om achterop te (willen) zitten. Met de meeste vrouwen gaat dat prima.
Goed hè. Wat luister je?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef Blistering het volgende:
Wat is The xx toch een geweldige band
Met name Islands kan mij wel bekoren. Sommige nummers vind ik iets te sloom.quote:
Verdomme, ik wil op vakantie. Fuck de scriptiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Met name Islands kan mij wel bekoren. Sommige nummers vind ik iets te sloom.
Met het oog op sollicitaties? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:57 schreef Valid het volgende:
[..]
Het FD ga ik opzeggen. Twee jaar geleden genomen, omdat het me goed leek me meer in die richting te verdiepen. Heb het nooit echt een goede krant gevonden en het begint me nu steeds meer tegen te staan. Veel slordige fouten op inhoudelijk gebied, terwijl ze zich daar juist mee zouden moeten onderscheiden. Als eenzelfde onderwerp gedekt wordt door NRC Handelsblad, scoort NRC wat mij betreft te vaak beter dan het FD. Verder regelmatig erg lelijk/slecht geschreven stukken, ronduit domme columns en commentaren. En de drang om elke dag een groot imponerend verhaal te hebben stoort ook. Te vaak worden dingen opgepompt terwijl er feitelijk weinig aan ten grondslag ligt.
Veel advocaten en partners blijken deze mening overigens te delen, die moeten hem alleen in de meeste gevallen om professionele redenen wel lezen. Erg matige krant die ik vooral met het oog op sollicitaties ben blijven lezen.
Ligt er maar aan wat voor advocaat je bent hè. Het FD bericht ook over heel veel ondernemingsrecht, belastingrecht, faillissementsrecht en ga zo maar door. Is voor allerlei beroepen relevant.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:33 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Met het oog op sollicitaties? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
En waarom lezen veel advocaten het om professionele redenen? Bankiers lijkt me logisch maar advocaten?
Ah oké, dat verklaart wel het een en ander.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat voor advocaat je bent hè. Het FD bericht ook over heel veel ondernemingsrecht, belastingrecht, faillissementsrecht en ga zo maar door. Is voor allerlei beroepen relevant.
Een vreemdelingenadvocaat zal niet het FD lezen, behalve uit persoonlijke nieuwsgierigheid.
Het FD kun je niet online lezen tenzij je er voor betaalt, dus nee. Wat zo'n abonnement kost kun je best zelf uitvogelen. Meeste kranten hebben nog studentenkorting ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Ah oké, dat verklaart wel het een en ander.
Wat kost zo'n maandabonnement nou eigenlijk en vinden jullie het waard? Ik merk toch wel dat ik wat diepgaandere artikelen kan waarderen maar hoevaak komen dergelijke artikelen nog daadwerkelijk in de papieren versie van een krant, is het tegenwoordig niet voor een groot deel gewoon hetzelfde als wat je online kunt lezen?
Had wat duidelijker moeten zijn: bedoelde NRC.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het FD kun je niet online lezen tenzij je er voor betaalt, dus nee. Wat zo'n abonnement kost kun je best zelf uitvogelen. Meeste kranten hebben nog studentenkorting ook.
grappig genoeg kan je hem ook steeds op proefabbo nemen voor 18 euro per 6 weken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:58 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Had wat duidelijker moeten zijn: bedoelde NRC.
Edit 20 nog wat, dus toch nog even over nadenken.
De visie dat iets in lijn is met de wet is te juridisch?quote:According to Den Hartogh, the view that the End-of-Life Clinic is compatible with the current legislation is based on a too legalistic interpretation of the Termination of Life on Request and Assisted Suicide Act.
Te legistisch is daar bedoeld denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Tchock het volgende:
Huh?!
[..]
De visie dat iets in lijn is met de wet is te juridisch?
Ja, maar wat wil hij hier nou mee zeggen? Hoe kan het té legistisch (dit is volgens mij geen bestaand woord) zijn om iets in lijn met de wet te achten?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Te legistisch is daar bedoeld denk ik.
Legisme was in de negentiende eeuw een stroming waarin de betekenis van de wet enkel werd vastgesteld aan de hand van dequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil hij hier nou mee zeggen? Hoe kan het té legistisch (dit is volgens mij geen bestaand woord) zijn om iets in lijn met de wet te achten?
zo letterlijk de letter volgen zodat de geest van de wet verloren gaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil hij hier nou mee zeggen? Hoe kan het té legistisch (dit is volgens mij geen bestaand woord) zijn om iets in lijn met de wet te achten?
Geen idee? Je kan toch een bepaalde interpretatie te veel vanuit de invalshoek van het legisme vinden? In een dergelijk geval vind ik het woord 'legistisch' wel aardig weergeven wat er bedoeld is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik zou zeggen van niet. Legisme is veel meer een gedachtegoed, waar een grammaticale interpretatie slechts een interpretatiemethode is die bestaat naast andere interpretatiemethodes om in een bepaald geval tot een uitkomst te komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Blistering het volgende:
Vind het maar curieus geformuleerd eigenlijk. Is legisme overigens niet hetzelfde als grammaticale interpretatie?
Ik vind het echt onzin. Als iets binnen de wettelijke criteria valt en er is geen regel die het verbiedt is het gewoon toegestaan. Hoezo is dat een "legisitische" visie (zelfs een té legistische) want het alternatief is dus dat je de strekking van de wet contra legem gaat uitleggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen idee? Je kan toch een bepaalde interpretatie te veel vanuit de invalshoek van het legisme vinden? In een dergelijk geval vind ik het woord 'legistisch' wel aardig weergeven wat er bedoeld is.
Of het woord nu bestaat of niet is van ondergeschikt belang, het gaat er om dat als iets in lijn met de tekst van de wet is dit niet per definitie in harmonie hoeft te zijn met doel en strekking van die wettelijke regeling.
Buitengewoon boeiende materie lijkt het mijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:11 schreef Tchock het volgende:
Ik vind de juridische werkelijkheid rond euthanasie sowieso erg vervelend. Lekker gaan toetsen of iemand wel genoeg lijdt. En of gronden wel of niet erg genoeg zijn om dood te mogen willen.
Waar heb ik de visie van de door jou aangehaalde auteur de mijne gemaakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin. Als iets binnen de wettelijke criteria valt en er is geen regel die het verbiedt is het gewoon toegestaan. Hoezo is dat een "legisitische" visie (zelfs een té legistische) want het alternatief is dus dat je de strekking van de wet contra legem gaat uitleggen.
Ik vind het vooral vervelende materie. Er zijn allemaal richtlijnen wanneer iemand dood mag. Er is een rechtsontwikkeling gaande om het probleem te verhelpen dat er mensen zijn die graag dood willen, maar die niet genoeg lijden om voor euthanasie in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld omdat ze aan meerdere niet-dodelijke ziektes lijden. Of omdat ze überhaupt niet ziek zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Buitengewoon boeiende materie lijkt het mij
quote:De advocaat-generaal heeft zich op het standpunt gesteld dat de verdachte geen beroep op overmacht in de zin van noodtoestand toekomt, omdat niet aannemelijk is geworden dat er geen alternatieven voorhanden waren. De verklaring van de huisarts, afgelegd bij de raadsheer-commissaris, dat zij in dit geval geen medewerking aan euthanasie wilde verlenen, maakt dit standpunt niet anders.
Ik reageer ook niet direct op jou maar op het standpunt van de auteur. Had ik duidelijker moeten maken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar heb ik de visie van de door jou aangehaalde auteur de mijne gemaakt?
Van mij mag je het onzin vinden, ik heb nergens de mening van de auteur gekwalificeerd. Alleen aangegeven waar de auteur volgens mij op doelt.
Als je wel graag een kwalificatie wilt; ik vind je redenering bijzonder zwart-wit. Ik zou persoonlijk niet de stelling huldigen dat iets per definitie toegestaan is als het binnen wettelijke criteria valt en er geen verbodsbepaling van toepassing is. Natuurlijk is dat wel een geldig uitgangspunt, anders zou je immers elke bepaling in twijfel moeten trekken hetgeen ook niet wenselijk is. Echter, ik denk dat je altijd de mogelijkheid open moet houden dat een bepaald feitencomplex weliswaar in overeenstemming met de wet is doch strijdig met doel en strekking van die wet.
Maar ook hier geldt, dit is niet inhoudelijk bedoelt in de discussie. Nergens heb ik de visie van de auteur de mijne gemaakt noch was en is dat mijn bedoeling.
Ja ik vermoedde al zoietsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik reageer ook niet direct op jou maar op het standpunt van de auteur. Had ik duidelijker moeten maken.
Tevens: bedoelt, foei!
En dat laatste gebeurt dan ook gemiddeld 1x per dag.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelende materie. Er zijn allemaal richtlijnen wanneer iemand dood mag. Er is een rechtsontwikkeling gaande om het probleem te verhelpen dat er mensen zijn die graag dood willen, maar die niet genoeg lijden om voor euthanasie in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld omdat ze aan meerdere niet-dodelijke ziektes lijden. Of omdat ze überhaupt niet ziek zijn.
En dan gaan er auteurs doodleuk bepleiten dat iemand die een doodswens heeft, en die schriftelijk vastlegt, later niet meer voor euthanasie in aanmerking komt als diegene door dementie de doodswens is verloren.
Al dit soort dingen. Bah. Als je in Nederland niet meer wil leven kun je het beste voor een trein springen.
Euthanasie vaker. 14.000 keer tussen 2007 en 2011.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
En dat laatste gebeurt dan ook gemiddeld 1x per dag.
Maar goed, het is enigszins krom allemaal. Hopelijk komt er snel verbetering in
Laat mijn veel te religieuze ouders dat maar niet lezen danquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Euthanasie vaker. 14.000 keer tussen 2007 en 2011.
Oh jee, zo erg?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Laat mijn veel te religieuze ouders dat maar niet lezen dan
De dood volgt als God het wil, zelf heb je niets in te brengen.quote:
Daar kan ik ook boos om worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
De dood volgt als God het wil, zelf heb je niets in te brengen.
Dat is een beetje de strekking
Dan zal ik hun standpunt jegens abortus en het homohuwelijk maar achterwege latenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar kan ik ook boos om worden.
edit: niet per se door jouw ouders natuurlijk.
Ik heb laatst een gelovige wetenschapper horen zeggen dat kinderen die jong overlijden eigenlijk het beste af zijn, omdat hun eeuwige heiligheid wacht. Je moet meer medelijden hebben met kindervermoorders.
Ik ben het overigens, persoonlijk, best met je eens dat de huidige wetgeving rondom het onderwerp nog zeker wat te wensen overlaat en een en ander soms best krom uitpakt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelende materie. Er zijn allemaal richtlijnen wanneer iemand dood mag. Er is een rechtsontwikkeling gaande om het probleem te verhelpen dat er mensen zijn die graag dood willen, maar die niet genoeg lijden om voor euthanasie in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld omdat ze aan meerdere niet-dodelijke ziektes lijden. Of omdat ze überhaupt niet ziek zijn.
En dan gaan er auteurs doodleuk bepleiten dat iemand die een doodswens heeft, en die schriftelijk vastlegt, later niet meer voor euthanasie in aanmerking komt als diegene door dementie de doodswens is verloren.
Al dit soort dingen. Bah. Als je in Nederland niet meer wil leven kun je het beste voor een trein springen.
edit: En het gevolg hiervan is dit soort misselijkmakende overwegingen in rechtspraak:
[..]
Ik vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen zonder onaardig te doen over je ouders dus ik laat het er maar bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan zal ik hun standpunt jegens abortus en het homohuwelijk maar achterwege laten
Ik vermijd de discussie inmiddels, want ik werd er vrij verdrietig van.
Verstandig. Ik heb al vaak genoeg spijt gehad nadat ik mijn ouders weer eens voor bekrompen koeien had uitgemaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk hier iets zinnigs over te zeggen zonder onaardig te doen over je ouders dus ik laat het er maar bij.
Ik ga er dan ook niet vanuit dat jouw moeder tegen de 70 is, en je vader tegen de 65.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:37 schreef Tchock het volgende:
Mijn ouders zijn gelukkig heel liberaal. Die vinden nog minder raar dan ik.
Dat zijn ze inderdaad niet. Maar mijn opa en oma zijn ouder dan dat en ik kan je verzekeren dat het die geen hol interesseert of er mannen met andere mannen trouwen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga er dan ook niet vanuit dat jouw moeder tegen de 70 is, en je vader tegen de 65.Dat verklaart wel enigszins hun denkwijze namelijk.
Daarom geef ik de schuld aan religiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad niet. Maar mijn opa en oma zijn ouder dan dat en ik kan je verzekeren dat het die geen hol interesseert of er mannen met andere mannen trouwen.
Wel christelijk opgevoed uiteraard, zoals iedereen in mijn streek van die generatie. Maar ergens tussen de Tweede Wereldoorlog en vandaag besloten dat dat soort achterlijke denkbeelden in het verleden thuis horen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daarom geef ik de schuld aan religie![]()
![]()
En nu ga je waarschijnlijk zeggen dat je opa dominee is en je oma zingt in het kerkkoor![]()
Van mij mag je, dat doe ik zelf ook vaak genoeg. Het zijn verder lieve mensen, op die verderfelijke denkbeelden na.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel christelijk opgevoed uiteraard, zoals iedereen in mijn streek van die generatie. Maar ergens tussen de Tweede Wereldoorlog en vandaag besloten dat dat soort achterlijke denkbeelden in het verleden thuis horen.
Ja kijk, nu doe ik het toch. Onaardige dingen over je ouders zeggen. Het zijn vast hele lieve mensen.
Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht vak voor alle masterstudenten publiekrecht. Zoals wel vaker bij van dit soort vakken heeft elke week een relatief losstaand onderwerp.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:45 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij welk vak behandel je overigens die materie omtrent euthanasie etc.?
Herkenbaar inderdaad. Ik wil ook aan mijn master beginnenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beginselen van de democratische rechtsstaat, een verplicht vak voor alle masterstudenten publiekrecht. Zoals wel vaker bij van dit soort vakken heeft elke week een relatief losstaand onderwerp.
Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Ik wil ook aan mijn master beginnen
Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak afquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoorHet is allemaal zweverig gezwets en bovendien herhaling.
edit: Als je een voorproefje wil: http://scholarship.law.ge(...)&context=hartlecture
Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak afVoorlopig nog maar even van de bachelor genieten.
Mijn Engels is zeker wel bovengemiddeld, maar ik durf best toe te geven dat ik sommige woorden nog wel moet opzoeken. Dat geldt overigens ook nog voor sommige Nederlandse woorden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.
Vooral omdat deze tekst ook in de bachelor al een keer voorgeschreven is. Toen lazen ze hem natuurlijk ook niet.
Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
grappig genoeg kan je hem ook steeds op proefabbo nemen voor 18 euro per 6 weken.
ik had het over het fdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
Alberto gaat een uitzending doen over de arena
slecht wel. De stewarding wordt afgeschilderd als kneusjes, terwijl dit een fout van de ticketoffice is. Heel cool doen dat ie met zijn vinger op de naam binnen komt. Ja joh, die checken we überhaupt niet.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.htmlquote:
Ik verkracht ook regelmatig onder het mom van 'opinie maken'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.html
Deze knakker doel je op? Wat een mafklapper.
Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.html
Deze knakker doel je op? Wat een mafklapper.
Pauw tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea"
Waarom ga je bij DWDD zitten als je toch niet oprecht durft te zijn, vraag ik me dan af. Dan heb je vrij weinig integriteit.
Oh, die bedoel ik. Ik kijk die altijd achter elkaar/tegelijk in de late herhalingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Pauw tochOf zat ie ook bij DWDD?
Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ie strafrechtelijk vervolgd wordt.
Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.
Johan heeft bij mij ook dikke punten gescoord. Die opmerking over dat niemand graag vluchtelingen in zijn achtertuin wil maar dat het nou eenmaal moet tegen die Rabbijn vond ik fantastisch. En later over het rookbeleid zei hij ook zinnige dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed.Heb vanmiddag even de hele uitzending teruggekeken en vooral genoten van Johan.
Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Ik ontdek net dat ik in december/januari zes weken vakantie heb. Oh wat een feest.
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Is dit een soort van gezellige kletsgroep onder het mom van een boekenclub?
Ik mis Etsuquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leukerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkt die in dat café bij jou om de hoek?
Vragen mag altijd hé.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker
Maar nooit daadwerkelijk iets gelezen? Oké dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker
Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Oké, dus ik ben een klein onzeker meisje van 16 jaar, hoe denken jullie dat ik het beste kan aanpakken met die knaap? Ik heb wel eens met hem geklessebest, maar meer is er nog niet van gekomen.
alvast bedankt xxXXXXxxXXxxXXxX
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokker
God, je kent me zo goed maar hebt me niet eens gefeliciteerd op mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.
Ja leg meteen al onze geheimen op tafel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
21?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me af hoe veel meer mensen ik nog "Wij begrijpen óók wel dat er vluchtelingen moeten komen. En we zijn ook niet tegen de opvang van vluchtelingen. Wij zeggen alleen dat het op déze plek ongeschikt is." of woorden van gelijke strekking kan horen zeggen, voor ik het niet meer trek.
Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen.quote:
en dat nog wel op zaterdagquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen.
Ook gefeliciteerd! Leuk man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:
Zo, en ik zit in de studiereiscommissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |