Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad. Ik wil ook aan mijn master beginnen
Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak afquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, voor dit vak hoef je het niet te doen hoorHet is allemaal zweverig gezwets en bovendien herhaling.
edit: Als je een voorproefje wil: http://scholarship.law.ge(...)&context=hartlecture
Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Teveel moeilijke woorden zo voor een donderdagavond, ik haak afVoorlopig nog maar even van de bachelor genieten.
Mijn Engels is zeker wel bovengemiddeld, maar ik durf best toe te geven dat ik sommige woorden nog wel moet opzoeken. Dat geldt overigens ook nog voor sommige Nederlandse woorden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn mensen in mijn master die dit soort teksten bij voorbaat al niet lezen omdat "hun Engels echt suuuuper slecht is". Lachen is dat.
Vooral omdat deze tekst ook in de bachelor al een keer voorgeschreven is. Toen lazen ze hem natuurlijk ook niet.
Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
grappig genoeg kan je hem ook steeds op proefabbo nemen voor 18 euro per 6 weken.
ik had het over het fdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:44 schreef Sefarad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik kan er alleen iets over vinden op proefabonnementwebsites maar die zijn allemaal al verlopen en op de website van NRC zelf kan ik er verder ook niets over vinden?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:24 schreef Yreal het volgende:
Alberto gaat een uitzending doen over de arena
slecht wel. De stewarding wordt afgeschilderd als kneusjes, terwijl dit een fout van de ticketoffice is. Heel cool doen dat ie met zijn vinger op de naam binnen komt. Ja joh, die checken we überhaupt niet.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.htmlquote:
Ik verkracht ook regelmatig onder het mom van 'opinie maken'quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.html
Deze knakker doel je op? Wat een mafklapper.
Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nhater_bij_pauw.html
Deze knakker doel je op? Wat een mafklapper.
Pauw tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel zwak. "Nee, dat is een andere alinea"
Waarom ga je bij DWDD zitten als je toch niet oprecht durft te zijn, vraag ik me dan af. Dan heb je vrij weinig integriteit.
Oh, die bedoel ik. Ik kijk die altijd achter elkaar/tegelijk in de late herhalingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Pauw tochOf zat ie ook bij DWDD?
Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of ie strafrechtelijk vervolgd wordt.
Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop het wel. Je moet Wilders niet zulk soort cadeautjes doen.
Johan heeft bij mij ook dikke punten gescoord. Die opmerking over dat niemand graag vluchtelingen in zijn achtertuin wil maar dat het nou eenmaal moet tegen die Rabbijn vond ik fantastisch. En later over het rookbeleid zei hij ook zinnige dingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja, hij praatte het ook gewoon goed.Heb vanmiddag even de hele uitzending teruggekeken en vooral genoten van Johan.
Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
Ik ontdek net dat ik in december/januari zes weken vakantie heb. Oh wat een feest.
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:12 schreef KetchupFTW het volgende:
Heb me altijd al afgevraagd waar dit topic nou eigenlijk over gaat. Is dit een soort van gezellige kletsgroep onder het mom van een boekenclub?
Ik mis Etsuquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leukerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. 100%. We bespreken elke week een ander avonturenboek maar vaak gaat het stiekem toch over shoppen of die leuke jongen in dat café om de hoek.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werkt die in dat café bij jou om de hoek?
Vragen mag altijd hé.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker
Maar nooit daadwerkelijk iets gelezen? Oké dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, want ik klikte ooit op dit topic om wat informatie over de studie rechten te vergaren, maar die jongen is inderdaad veel leuker
Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Oké, dus ik ben een klein onzeker meisje van 16 jaar, hoe denken jullie dat ik het beste kan aanpakken met die knaap? Ik heb wel eens met hem geklessebest, maar meer is er nog niet van gekomen.
alvast bedankt xxXXXXxxXXxxXXxX
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kun je mooi bijles RGS geven aan een bepaalde andere Fokker
God, je kent me zo goed maar hebt me niet eens gefeliciteerd op mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij bent een jongen van 18 jaar, wonende in Amsterdam en zit op het VWO 6 met een EM profiel.
Ja leg meteen al onze geheimen op tafel..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
21?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vraag me af hoe veel meer mensen ik nog "Wij begrijpen óók wel dat er vluchtelingen moeten komen. En we zijn ook niet tegen de opvang van vluchtelingen. Wij zeggen alleen dat het op déze plek ongeschikt is." of woorden van gelijke strekking kan horen zeggen, voor ik het niet meer trek.
Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen.quote:
en dat nog wel op zaterdagquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit topic heeft mij een zeer verkeerd beeld van de advocatuur gegeven. Het ging bij mijn sollicitatiegesprek geen moment over koffie zetten. En ik had me nog wel zo goed ingelezen.
Ook gefeliciteerd! Leuk man.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:17 schreef Yreal het volgende:
Zo, en ik zit in de studiereiscommissie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |