Dat moet jaren geleden zijn (toen hij nog bij de VVD zat) ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is al eens te gast geweest toch? (Bij P&W dan gok ik)
Een Jan Roos en Fleur Agema worden tien keer harder aangepakt dan een Quinsy Gario.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wilders gaat het debat niet winnen als je hem 1 uur tegenover Pauw zet. Dat weet hij zelf ook anders had hij er al lang eens gezeten.
Alle pro-asielzoeker argumenten zijn simpel te weerleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wilders gaat het debat niet winnen als je hem 1 uur tegenover Pauw zet. Dat weet hij zelf ook anders had hij er al lang eens gezeten.
Lau is volgens mij in een verzorgingstehuis geplaatstquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou Lau vinden van het vluchtelingenprobleem? Of is hij dood?
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Of de VARA wil hem gewoon niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Dat was toch Rutger?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.
Terecht dat hij dat niet wil.
Godeverrrrreeedomme pest!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ze willen hem maar wat graag.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of de VARA wil hem gewoon niet.Want ja, VARA he.
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een Jan Roos en Fleur Agema worden tien keer harder aangepakt dan een Quinsy Gario.
Ik zou er ook niet gaan zitten.
Hij wordt vaak genoeg uitgenodigd, maar hij wil er niet zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.
Terecht dat hij dat niet wil.
Oh echt?quote:
Haagse Sjonnie had wel een goeie mening over buitenlandersquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hij is meerdere keren uitgenodigd bij P&W.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie vorige post.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?
Was idd Castricum, Geert schuift uit principe niet aan bij VARA-showtjes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?
Dan zit je op schoot bij Buma.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik zit tussen Pechtold en Halbe in. Kan dat ook?
Oh nee hoor, het was maar een aanname. Zie het woordje ofquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij zal het vast beter weten.
En terecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was idd Castricum, Geert schuift uit principe niet aan bij VARA-showtjes.
Hij zat er wel een keer na zo'n verkiezingsavond, maar toen wilden al die andere lijsttrekkers niet omdat Wilders ze zou ownen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is meerdere keren uitgenodigd bij P&W.
Dat was een vooropgezet plan om Rutger Castricum aan te pakken. Erg laf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt?
Kan ook. Het was die pipo die daar wel vaker zit, zwart haar, PvdA'er, bril en een overhemd die hem zo aanviel terwijl hij niet of nog niet aan tafel zat.
Dacht dat jij een poster van Rouvoet boven je bed had hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Fresku is een briljante rapper maar zijn denkbeelden zijn echt gevaarlijk geworden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fresku werd laatst ook in z'n hol gezeten door Jeroen
Haha oké is goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het was maar een aanname. Zie het woordje of
Ik dacht dus dat dat Geert was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was een vooropgezet plan om Rutger Castricum aan te pakken. Erg laf.
Ik snap niet wat dit optreden van Rutger bij DWDD ermee te maken heeft als wij het over Wilders bij Pauw hebben.
Dan ben je Rita Verdonk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Jammer genoeg betalen WE nog steeds z'n salarisquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor hoeveel euro zou Ekdom zijn weggekocht bij 3FM?
#dtv
Dat was wel een mooie tirade ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk voor de grap eens de bijdrage van Martin Bosma bij het mediadebat terug. De VARA-haat zit bij de PVV ongelofelijk diep. Neemt niet weg dat het verhaal op veel delen gewoon correct was.
Derde album op rij janken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku is een briljante rapper maar zijn denkbeelden zijn echt gevaarlijk geworden.
Dat kan altijd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Maar zie jij Geert wel bij andere talkshows aanschuiven met een kritische presentator?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dat Geert was.
Al is het wel een voorbeeldje van waarom je er niet moet gaan zitten als je niet echt in het putje valt daar. Dan gaan ze er ineens hard in.
Vorige week zat hij gewoon keihard te janken inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fresku is een briljante rapper maar zijn denkbeelden zijn echt gevaarlijk geworden.
Geert zijn doelgroep kijkt niet naar die dinge, dus nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar zie jij Geert wel bij andere talkshows aanschuiven met een kritische presentator?
Een bekeerde moslim is altijd reden tot een zekere ongerustheid.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind het wel een hard album maar ben met veel punten het niet eens. Lyricaal blijft hij wel sterk ondanks ik achter veel dingen niet sta. Fresku is en blijft een emo-rapper hé.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Derde album op rij janken.
Had meer van hem verwacht.
Na 2 emo-rap albumpjes had ik gewoon wat extra verwacht. Vernieuwing, verandering. Zie hoe een Typhoon of een Great Minds doorgroeien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vind het wel een hard album maar ben met veel punten het niet eens. Lyricaal blijft hij wel sterk ondanks ik niet achter veel dingen niet sta. Fresku is en blijft een emo-rapper hé.
Ik moest hard lachen om de interruptie van Grashoff.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vond het leuker dan Freek de Jonge.
Dan blijft het toch lekker roepen vanaf de zijlijn. Niemand die hem tegenspreekt omdat iedereen weet dat hij een hele grote groep Nederlanders vertegenwoordigd. Op deze manier zal deze engnek alleen nog maar stijgen qua zetels.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geert zijn doelgroep kijkt niet naar die dinge, dus nee.
Die halen hun info van facebook.
Sinds hij de racisme-kaart trok moet hij opeens iedere dag in Pauw en DWDD, want de NPO is absoluut niet racistisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fresku werd laatst ook in z'n hol gezeten door Jeroen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:05 schreef Monolith het volgende:
Wilders heeft natuurlijk hetzelfde probleem als veel mensen in dit topic, een soort van paranoïde vervolgingswaan. Men verwart een discussie of weerwoord ook vaak met 'de mond snoeren' of iets dergelijks.
Die was flink mad. Jan Slagter zat ook met een enorme sadface op de tribune.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen om de interruptie van Grashoff.
Ga jij naar Opgezwolle in de Heineken Music Hall?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Na 2 emo-rap albumpjes had ik gewoon wat extra verwacht. Vernieuwing, verandering. Zie hoe een Typhoon of een Great Minds doorgroeien.
Was ook allemaal gescriptquote:
Jan Slagter is ook zo'n vermoeiend figuur met z'n Televizierring-leed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die was flink mad. Jan Slagter zat ook met een enorme sadface op de tribune.
Verongelijkte relbejaarde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Slagter is ook zo'n vermoeiend figuur met z'n Televizierring-leed.
Ja en in plaats van high-tech Aziaten invliegen kunnen bedrijven nu de Syriërs gebruiken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:07 schreef luxerobots het volgende:
Kijkt iemand het journaal? Een getatoeëerde meneer met kritiek op het azc wordt aangekondigd als extreem-rechts.
In Nederland is vrijheid, je mag demonstreren op het binnenhof. Maar qua framing verschilt het hier gewoon weinig met Rusland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en in plaats van high-tech Aziaten invliegen kunnen bedrijven nu de Syriërs gebruiken.
Want dat zijn allemaal professoren, doktoren en ingenieurs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja en in plaats van high-tech Aziaten invliegen kunnen bedrijven nu de Syriërs gebruiken.
Hij heeft zichzelf laten vervangen door een super lekkere chick bij die ene Max quiz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan Slagter is ook zo'n vermoeiend figuur met z'n Televizierring-leed.
Het NPO journaal is inmiddels een blamage ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland is vrijheid, je mag demonstreren op het binnenhof. Maar qua framing verschilt het hier gewoon weinig met Rusland.
Het zijn in ieder geval niet de mensen met de paardenstaarten en de pinkringen die bij Vitesse op de tribune zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Want dat zijn allemaal professoren, doktoren en ingenieurs.
Ik zag die zeikerd anders gewoon op tv vanmorgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf laten vervangen door een super lekkere chick bij die ene Max quiz.
Heb het gezien, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf laten vervangen door een super lekkere chick bij die ene Max quiz.
Ik had het eigenlijk over de Syriërs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval niet de mensen met de paardenstaarten en de pinkringen die bij Vitesse op de tribune zitten.
Is dan ook niet permanent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag die zeikerd anders gewoon op tv vanmorgen
Nee je mag niet demonstreren op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Nederland is vrijheid, je mag demonstreren op het binnenhof. Maar qua framing verschilt het hier gewoon weinig met Rusland.
Enkeltje Rusland voor jou.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:08 schreef luxerobots het volgende:
Nee? Mag ik niet met een bord met een mening erop rondlopen op het Binnenhof? Zou me wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee je mag niet demonstreren op het Binnenhof.
Toen de leider van Leefbaar Purmerend bij Pauw aanschoof, werd hij door Stefan de Vries afgesnauwd met 'eigen volk eerst'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:12 schreef luxerobots het volgende:
Die tattoo-meneer (extreem-rechts) had anders wel gelijk.
Wachttijd sociale huurwoning Purmerend 21 jaar.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ng-purmerend-21-jaar
Als je alleen bent mag het wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee? Mag ik niet met een bord met een mening erop rondlopen op het Binnenhof? Zou me wel tegenvallen.
Was dat die avond met de Rembrandts? Toen was die sowieso flink mad op alles en iedereenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de leider van Leefbaar Purmerend bij Pauw aanschoof, werd hij door Stefan de Vries afgesnauwd met 'eigen volk eerst'.
Ook weer wat overdreven.
Doe even niet zo madpanda joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:13 schreef Fylax het volgende:
Net even Rutger bij DWDD gekeken. Man man man, wat een idioten van de VARA. Gewoon die mensen achter Rutger door laten praten.Hallo, het gaat niet om/over hen. Hou gewoon je bek dicht joh.
Die knakworst staat meestal op het Spui.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je alleen bent mag het wel.
Net als die geestelijk niet helemaal 100%-zijnde Palestina-lover die er vaak staat met z'n vlag.
Binnenhof is de grens. Tot op het Plein mag je komen.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Was dat die avond met de Rembrandts? Toen was die sowieso flink mad op alles en iedereen.
Dat heeft niets met vluchtelingen te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:12 schreef luxerobots het volgende:
Die tattoo-meneer (extreem-rechts) had anders wel gelijk.
Wachttijd sociale huurwoning Purmerend 21 jaar.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ng-purmerend-21-jaar
Natuurlijk heeft het beleid gefaald. Maar het heeft er wel iets mee te maken, door de asielzoekers die voorrang krijgen. Loopt de wachtlijst nog verder op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:17 schreef svann het volgende:
[..]
Dat heeft niets met vluchtelingen te maken.
Al 30 jaar worden sociale huurwoningen aan de markt onttrokken.
Verkoop of sloop waarna er vrije sector gebouwd wordt.
Die hele Mora-reclame is walgelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zijn die ovenkroketten echt goor.
Dat is precies het verschil tussen de VVD en al die partijen links van de VVD. Zo'n Pechtold doet net alsof het een voldongen feit is dat het leeuwendeel van die asielzoekers voor altijd in Nederland blijft. Nul zeggenschap over onze eigen grenzen, nul kans dat die mensen terugkeren naar hun eigen land zo gauw dat kan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Pechtold wil de instroom niet eens indammen. Laat ze maar komen, ze stromen zo de onderklasse in. Heeft Pechtold geen last van.
Ik raad je aan om het item "Superkamp" in Zondag Met Lubach eens terug te kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Voorlopig zet de PVV de VVD wel onder druk. Opeens is sobere opvang mogelijk. Opeens is het wel mogelijk dat asielzoekers geen voorrang meer krijgen op een huurhuis. De VVD voelt de hete adem van de PVV in haar nek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is precies het verschil tussen de VVD en al die partijen links van de VVD. Zo'n Pechtold doet net alsof het een voldongen feit is dat het leeuwendeel van die asielzoekers voor altijd in Nederland blijft. Nul zeggenschap over onze eigen grenzen, nul kans dat die mensen terugkeren naar hun eigen land zo gauw dat kan.
Dat terwijl de insteek natuurlijk moet zijn dat asielzoekers hier tijdelijk zijn. En dat ze weer weggaan wanneer de situatie dat toelaat. Kennelijk is de VVD de enige partij die dat snapt, het populistische, irrealistische gelul van Wilders even buiten beschouwing gelaten. De politiek in Nederland is op een bedenkelijk niveau aangekomen wanneer de VVD als enige partij een realistische kijk op de zaak heeft.
En het argument dat die asielzoekers een aanwinst zijn vanwege de vergrijzing - iets dat je linkse politici wel vaker hoort suggereren - raakt ook kant noch wal. De instroom kost ons vooral klauwen met geld. Slechts een heel kleine groep zal de juiste kwalificaties hebben om hier werkelijk iets toe te voegen.
Nog op of aanmerkingen Haags? Over Pechtold bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit even de uitzending van gisteravond te bekijken.
Pechtold Pang Pang heeft een enorm bord voor zijn kop.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog op of aanmerkingen Haags? Over Pechtold bijvoorbeeld?
Ik zou het een appartementencomplex noemen, maar je hebt gelijk ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pechtold Pang Pang heeft een enorm bord voor zijn kop.
Ik ben trouwens ook geen fan van Halbe Zijlstra. Nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het een appartementencomplex noemen, maar je hebt gelijk ja.
Het is een slang, een soort VVD versie van Maxime Verhagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook geen fan van Halbe Zijlstra. Nooit geweest ook.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een slang, een soort VVD versie van Maxime Verhagen.
Zou de man in dit gifje prima kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een slang, een soort VVD versie van Maxime Verhagen.
Ik moet enorm plassen van al die regen in dat gifje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou de man in dit gifje prima kunnen vervangen.
[ afbeelding ]
En dan ook nog eens een enorm slechte cabaretier. Ik heb altijd het idee dat mensen maar wat lachen bij Bijlo omdat het anders zo zielig is...hij is ook al blind enzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:08 schreef Tremonilas het volgende:
Waarom nou weer iemand uitnodigen die dan over zijn cabaretvoorstelling komt praten.
zijn best lekkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zijn die ovenkroketten echt goor.
Want de PVV komt echt op voor zijn kiezer!quote:
Het parlement, de democratie en de kiezers zo minachten hoeft niet in de Eerste Kamer. Maargoed het is al langer bekend dat de PVV het niet zo op democratie heeft, die hebben liever een systeem met een sterke leider.quote:
In 1986 was het beter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Is dit Tatjana?
Ik herken haar haast niet
Zelfs die blinde aan de overkant zit er van te kijken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:04 schreef Karina het volgende:
Tatjana heeft meer make-up op dan dat ik in de kast heb liggen
Het lijkt wel of ze een vermomming draagt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Is dit Tatjana?
Ik herken haar haast niet
Wendy van Dijk zit er onderquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze een vermomming draagt.
Het gaat erom dat je celebrities soort van bloot kan zien. De tetten tenminste.quote:
Zou ik ook nooit doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mag jij nog niet eens kopen man.
Van ragebol naar spinnenweb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]ik weet niet of dit nou beter of slechter is dan wat hij eerst had
Jij gaat lekker slapen vannacht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit dus totaal niet grappig.
De verdediging stond ook best aardig onder van Gaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Gaal had wel een Robben in vorm. Dat scheelt een slok op een borrel.
Als je zo'n geweldenaar voorin hebt lopen, gaat de tegenstander toch iets minder druk zetten. Dan kun je met 5 man achterin dus overeind blijven. Het succes in 2014 was het succes van Robben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De verdediging stond ook best aardig onder van Gaal.
Rusland is de as van het kwaad volgens links.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet naar Rusland gaan om MH17
Ja maar wel naar alle landen gaan die mensenrechten schenden die ons niet direct schaden, wat een onzinquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rusland is de as van het kwaad volgens links.
Putin heeft de MH17 met zijn blote handen neergehaald volgens Timmerfrans.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja maar wel naar alle landen gaan die mensenrechten schenden die ons niet direct schaden, wat een onzin
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Zal Vincent ook gekeken hebben vanavond ?
TimmerFrans durft dit niet in Putin,s gezicht te zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Putin heeft de MH17 met zijn blote handen neergehaald volgens Timmerfrans.
Timmerfrans heeft dankzij dat ongeluk wel een leuk baantje gescoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Putin heeft de MH17 met zijn blote handen neergehaald volgens Timmerfrans.
Ja en hij leest de playboy ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Zal Vincent ook gekeken hebben vanavond ?
Putin zou die huichelaar doden met een welgemikte staar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TimmerFrans durft dit niet in Putin,s gezicht te zeggen
"Laten we hier geen politiek over bedrijven"quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmerfrans heeft dankzij dat ongeluk wel een leuk baantje gescoord.
Maar nu blijkt uit het rapport dat Timmerzwans een gore leugenaar is. Met zijn mondkapjes verhaaltjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Timmerfrans heeft dankzij dat ongeluk wel een leuk baantje gescoord.
Was echt gewoon goedkoop scoren over de rug van de nabestaanden ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar nu blijkt uit het rapport dat Timmerzwans een gore leugenaar is.
Oh niks hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu van denken.
Ze ziet er toch vreselijk uit, het lijkt niet eens een gezicht. Ik zat vanmiddag nog Flodder te kijken en dan zie ik nu deze paspopquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Tatjana wordt er niet knapper op. Over een paar jaartjes gaat ze er net zo uitzien als Monique vd Ven.
[ afbeelding ]
En hij heeft een enorme fanclub op Facebook die iedere schijt ophemelen tot een smogwolk die heel Rotterdam kan bedwelmen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was echt gewoon goedkoop scoren over de rug van de nabestaanden ja.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Hoe weet een blinde wanneer hij klaar is met z'n kont af te vegen?
Douchen na het schijten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Door dat te zeggen bedreef hij politiek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"Laten we hier geen politiek over bedrijven"
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Daar is vast een app voor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Dan stopt zijn labrador met likken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Als ie geen stront meer aan z'n vingers heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Whehehequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan stopt zijn labrador met likken.
Het is schrijnend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Door dat te zeggen bedreef hij politiek.
Ik doe dat altijd op gevoel, zijn er echt mensen die hun reet bekijken in de spiegel na afloop ofzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Kijk je niet naar het papier?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op gevoel, zijn er echt mensen die hun reet bekijken in de spiegel na afloop ofzo?
Nee, dat is raar. Je weet van jezelf echt wel wanneer het goed genoeg is.quote:
Inspecteer je wel je drol voor het doortrekken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat is raar. Je weet van jezelf echt wel wanneer het goed genoeg is.
En dan nog, er is helemaal niks mis met een remspoor in de onderbroek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat is raar. Je weet van jezelf echt wel wanneer het goed genoeg is.
Jij hebt teveel naar Midas Dekkers geluisterdquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Inspecteer je wel je drol voor het doortrekken?
Hij heeft een goede 'waz met jou' houdingquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Putin heeft wel iets. Maar nog niet zo charismatisch als Hitler.
Nee natuurlijk niet, we leven toch niet meer in de middeleeuwen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Inspecteer je wel je drol voor het doortrekken?
Soms zie je meteen dat het papier schoon is, ik koester die dagen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat zou dat toevoegen
Hij heeft wel een goed loopje, erg dierlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Putin heeft wel iets. Maar nog niet zo charismatisch als Hitler.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Soms zie je meteen dat het papier schoon is, ik koester die dagen.
Een dom ongeluk idd...het is niet dat die Russen met opzet dit vliegtuig uit de lucht hebben geknald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het was niet eens een aanslag. Dat is alsof je de vuurwerkramp een aanslag noemt.
Soms heb je niet eens papier nodig...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Soms zie je meteen dat het papier schoon is, ik koester die dagen.
Is medisch relevant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, we leven toch niet meer in de middeleeuwen?
The Lone Wanderer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed loopje, erg dierlijk.
Het mannetje loopt licht gebogen en maakt zich breed. Het is duidelijk de leider van de roedel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hey meid, denk je dat er nog wat over is van je geliefden? Denk het niet he?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef Martinello het volgende:
Andries Knevel zou nu de juiste vragen stellen.
Weet je dat zeker?quote:
Onzin, ik douche 3 keer per dag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mani doet of kaka vies is, maar loopt ondertussen met een bruine onderbroek rond.
Als kiespijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:38 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis een debat over vluchtelingen vanavond.
Ik heb Peter al een paar dagen niet gezien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:38 schreef Pedroso het volgende:
Ik mis een debat over vluchtelingen vanavond.
Sowieso die hele barquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie een bardame glazen drogen achter Derk, dat stoort me.
Dat blijft kut aan een grote wapenleverancier zijn, iedereen loopt rond met je gear, vooral die oude satellietstaten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als ik MH17 zou kapot schieten zou ik een boekraket gebruiken zodat Rusland de schuld zou krijgen
Bij een ander programma werkt dat wel prima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie een bardame glazen drogen achter Derk, dat stoort me.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk dat de separatisten hier niets mee te maken hebben ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Feit blijft wel dat Oekraïne meerdere BUKjes daar had en de Separatisten er maar één waar enkel weinig wazige beelden van bestaan.
Oost Europa-deskundige Simic had ook interessant over BUK-raketten kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat Frits niet meer aan tafel zit om zijn uiterst relevante mening te verkondigen
Nee dat niet, maar dat niemand er ooit achter zal komen. De veroordelingen van beide kanten blijven ridicuul, al helemaal diegene die zeggen dat Putin de MH17 zou hebben neergehaald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk dat de separatisten hier niets mee te maken hebben ?
Lekker kaviaar eten en wodka drinken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga me laten naturaliseren tot Rus, enige land dat zijn ballen nog heeft.
De taal is lastig, geloof me.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga me laten naturaliseren tot Rus, enige land dat zijn ballen nog heeft.
Ik kan niet tegen sterke drank, zal dat mijn integratie in de weg staan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker kaviaar eten en wodka drinken.
Nog Bukjes gezien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah joh ik vloog over Oekraïne een week na MH17
Neuh dan neem je gewoon borsjt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen sterke drank, zal dat mijn integratie in de weg staan?
Wel dik gewapende mannetjes op Kiev airport.quote:
Je kan je pannenkoeken van de Aldi gewoon meenemen, ze hebben ook magnetrons in Rusland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kunt er wel vloeiend russisch mee lullen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, zolang je maar een adidas trainingspak hebt en kan hurken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slavs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, zolang je maar een adidas trainingspak hebt en kan hurken.
[ afbeelding ]
0 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:48 schreef Monolith het volgende:
Een berg van 32000 voet? Daar hebben we er inderdaad heel veel van.
Hij inhaleert het van afstand.quote:
Het gif is onderweg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Derk wordt binnenkort met pek en veren Rusland uitgetrapt.
Of vergiftigd met een portie Polonium.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Derk wordt binnenkort met pek en veren Rusland uitgetrapt.
Nee, kan niet die thee is verboden in de EU door de sancties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of vergiftigd met een portie Polonium.
Na het journaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Funniest shit dit. Vooral geen herhaling.
Ja om nog met dat soort filmpjes te komen terwijl 90% ze 2 weken geleden al voorbij heeft zien komen .....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Funniest shit dit. Vooral geen herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |