Dat moet jaren geleden zijn (toen hij nog bij de VVD zat) ?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is al eens te gast geweest toch? (Bij P&W dan gok ik)
Een Jan Roos en Fleur Agema worden tien keer harder aangepakt dan een Quinsy Gario.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wilders gaat het debat niet winnen als je hem 1 uur tegenover Pauw zet. Dat weet hij zelf ook anders had hij er al lang eens gezeten.
Alle pro-asielzoeker argumenten zijn simpel te weerleggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Wilders gaat het debat niet winnen als je hem 1 uur tegenover Pauw zet. Dat weet hij zelf ook anders had hij er al lang eens gezeten.
Lau is volgens mij in een verzorgingstehuis geplaatstquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou Lau vinden van het vluchtelingenprobleem? Of is hij dood?
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Of de VARA wil hem gewoon niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:57 schreef RensAjacied het volgende:
Dat was toch Rutger?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.
Terecht dat hij dat niet wil.
Godeverrrrreeedomme pest!quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ze willen hem maar wat graag.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Of de VARA wil hem gewoon niet.Want ja, VARA he.
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een Jan Roos en Fleur Agema worden tien keer harder aangepakt dan een Quinsy Gario.
Ik zou er ook niet gaan zitten.
Hij wordt vaak genoeg uitgenodigd, maar hij wil er niet zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wilders maakte ooit eens de fout om bij zo'n programma te gaan zitten. In dit geval de DWDD. Hij werd daar zelfs vanuit het publiek aangevallen waar ze wat PvdA'ers achter hem hadden gezet.
Terecht dat hij dat niet wil.
Oh echt?quote:
Haagse Sjonnie had wel een goeie mening over buitenlandersquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hij is meerdere keren uitgenodigd bij P&W.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zie vorige post.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?
Was idd Castricum, Geert schuift uit principe niet aan bij VARA-showtjes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilders? Bedoel je niet Rutger Castricum?
Dan zit je op schoot bij Buma.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik zit tussen Pechtold en Halbe in. Kan dat ook?
Oh nee hoor, het was maar een aanname. Zie het woordje ofquote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij zal het vast beter weten.
En terecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was idd Castricum, Geert schuift uit principe niet aan bij VARA-showtjes.
Hij zat er wel een keer na zo'n verkiezingsavond, maar toen wilden al die andere lijsttrekkers niet omdat Wilders ze zou ownen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij is meerdere keren uitgenodigd bij P&W.
Dat was een vooropgezet plan om Rutger Castricum aan te pakken. Erg laf.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt?
Kan ook. Het was die pipo die daar wel vaker zit, zwart haar, PvdA'er, bril en een overhemd die hem zo aanviel terwijl hij niet of nog niet aan tafel zat.
Dacht dat jij een poster van Rouvoet boven je bed had hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:59 schreef marcodej het volgende:
Ik zit tussen Pechtold en Halbe in. Kan dat ook?
Fresku is een briljante rapper maar zijn denkbeelden zijn echt gevaarlijk geworden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fresku werd laatst ook in z'n hol gezeten door Jeroen
Haha oké is goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het was maar een aanname. Zie het woordje of
Ik dacht dus dat dat Geert was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was een vooropgezet plan om Rutger Castricum aan te pakken. Erg laf.
Ik snap niet wat dit optreden van Rutger bij DWDD ermee te maken heeft als wij het over Wilders bij Pauw hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |