abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:57:03 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156827107
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:40 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben een uitzondering, maar maat 56 paste hier meteen perfect. :') ik had misschien een voorgevoel maar dat pakje had ik 2 weken voor de bevalling toch maar omgeruild van maat 50 naar 56.

Chanty: nazorg Haga? Echt top, ik kreeg al meteen een heel bevalplan voor een tweede kind voorgeschoteld (een uur na de bevalling :') ) van de gynaecoloog, en toen ik bij de nacontrole liet weten dat ik daar niet achter stond kreeg ik de vraag of ik dan maar dat kind in gevaar wil brengen? :{w
Verder wel prima in dat geboortecentrum, en ook de zorg vond ik prima op die opmerkingen van die gynaecoloog na. En als je nou een eigen vk regelt heb je ook geen 'last' van dat Haga personeel. :P
Ik moest twee dagen in het ziekenhuis zelf blijven, dus niks geboortecentrum. Vond vooral de begeleiding bij de borstvoeding minder. Personeel was over het algemeen aardig en de gyn ook top. En ik weet niet of ik met vk mag bevallen deze keer.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:00:20 #242
52229 Chanty
pi_156827165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 09:47 schreef mignonne het volgende:
Chanty tegenwoordig is het haga verhuisd, jij bent nog in het oude ziekenhuis bevallen. De kraamafdeling is wel enorm verbeterd tov toen jij er lag. In ieder geval qua faciliteiten, personeel blijft grotendeels hetzelfde en dat is maar net de vraag wie je treft natuurlijk.

En kleertjes, ik heb geen maat 50 :D Alleen maar 56. Wel hier en daar een kleinvallende 56 geloof ik als ik eea vergelijk. Achja, t is zo bijgekocht denk ik maar.
Goed om te weten. Vond het qua faciliteiten vooral minder dat je met anderen op de kamer maar daar ontkom je zeker niet aan :')
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:04:47 #243
52229 Chanty
pi_156827263
Goed nieuws razz, hopelijk ga je je dan weer wat rustiger voelen ook.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:05:34 #244
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156827273
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik moest twee dagen in het ziekenhuis zelf blijven, dus niks geboortecentrum. Vond vooral de begeleiding bij de borstvoeding minder. Personeel was over het algemeen aardig en de gyn ook top. En ik weet niet of ik met vk mag bevallen deze keer.
Het geboortecentrum is nieuw, dat is waar alle bevallingen plaatsvinden in het Haga. Onderdeel van het Haga ziekenhuis dus. Is sinds dit jaar geopend. Dus daar zal je sowieso bevallen als je voor het Haga kiest. :) en daarnaast heb je nog het geboortehotel, waar je kan verblijven na de bevalling, de kraamafdeling zeg maar.
http://www.hagajulianageboortecentrum.nl

De begeleiding qua borstvoeding was bij mij ook slecht idd.

Of je met een vk mag bevallen hangt er vanaf of een vk dat wilt.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:05:46 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156827280
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Goed om te weten. Vond het qua faciliteiten vooral minder dat je met anderen op de kamer maar daar ontkom je zeker niet aan :')
In Amersfoort wel :P.
KuikenGuppy
pi_156827294
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is dus als het goed is in het nieuwe ziekenhuis niet meer zo; Ik dacht iig dat het tegenwoordig allen 1 persoonskamers zijn. De website zegt van wel :7

quote:
Comfortabele kraamsuites

Als u na de bevalling nog extra zorg nodig heeft, wordt u samen met uw baby opgenomen in een kraamsuite van het Haga Juliana Geboortecentrum. Dit zijn individuele kamers die comfortabel zijn ingericht voor u en uw kind. U heeft een eigen badkamer met toilet en douche. Bovendien is er de mogelijkheid voor uw partner om te blijven slapen en (tegen een kleine vergoeding) mee te eten.
:)
pi_156827325
Begeleiding bij borstvoeding is in de meeste ziekenhuizen echt om te janken, helaas. Zelfs/ook in de ziekenhuizen met borstvoedingscertificaat. (zoals het haga dus heeft, al een hele poos, kun je nagaan :') ) Het hangt helaas gewoon stomweg af van wie je aan je bed treft en hoe druk het is op de afdeling. En dan is het maar hopen dat 8 uur later de volgende verpleegkundige niet ineens heel iets anders zegt.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:11:03 #248
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156827381
Het zijn inderdaad allemaal 1-persoonskamers in het geboortehotel, maar je hebt ook opnamekamers op de afdeling verloskunde zelf, en dat zijn wel 2-persoonskamers. Het geboortehotel is enorm populair en zit bijna altijd vol dus de kans is wel aanwezig dat je (tijdelijk) op de afdeling ligt op een 2-p kamer.
pi_156827447
Ik lag met een vriendin op de kamer na Koens geboorte. De ideale situatie, maar hoe groot is die kans :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:16:59 #250
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156827482
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:08 schreef mignonne het volgende:
Begeleiding bij borstvoeding is in de meeste ziekenhuizen echt om te janken, helaas. Zelfs/ook in de ziekenhuizen met borstvoedingscertificaat. (zoals het haga dus heeft, al een hele poos, kun je nagaan :') ) Het hangt helaas gewoon stomweg af van wie je aan je bed treft en hoe druk het is op de afdeling. En dan is het maar hopen dat 8 uur later de volgende verpleegkundige niet ineens heel iets anders zegt.
En in het geval van het Haga is het nu dus steeds enorm druk... :N
Het zou mooi zijn als er als onderdeel van de nazorg standaard een lactatiekundige even langskomt vlak na de bevalling.
pi_156827553
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:16 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En in het geval van het Haga is het nu dus steeds enorm druk... :N
Het zou mooi zijn als er als onderdeel van de nazorg standaard een lactatiekundige even langskomt vlak na de bevalling.
Bij mij heeft zelfs niemand meegekeken. Ga maar voeren, zei ze en weg was ze.

Data, gefeliciteerd! Wat en mooie naam, en waar en klus zeg!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:22:01 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156827562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:08 schreef mignonne het volgende:
Dat is hier inderdaad, ziekenhuis met zo'n certificaat... Zuster type kenau pakte mijn borst vast, kneep 'm fijn en frotte het zo in dat kleine mondje :?. Helemaal geen uitleg of wat dan ook :?. Deed enorm pijn ook -O-.
KuikenGuppy
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:26:00 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_156827636
God wat lomp :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156827668
Ik had een kamer in het geboortehotel in het Haga gereserveerd, maar alles zat vol. Opgenomen worden op de verlosafdeling kon niet, want daar had ik geen indicatie voor en dat is verzekeringstechnisch duurder en als ik de zuster mag geloven ook niet mogelijk. Ik mocht kiezen om naar het MCH te gaan of naar huis.
Dus ik ben lekker naar huis gegaan. :s)

Hulp bij borstvoeding was miniem, maar ik was dan ook met 2 uur weer thuis, dus weinig over te zeggen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156827699
Ik vond het (achteraf gezien) vooral bizar dat wij in de 8 uur dat we moesten blijven, omdat Stip in zn vruchtwater had gepoept, niemand is gekomen om even te helpen bij aanleggen of om te vragen of alles goed ging. Stip heeft dus ook in die 8 uur niet gedronken, want hij wilde niet happen.
pi_156827740
Sara gefeliciteerd met jullie zoon. *O*

Mooie naam ook! O+ O-)
pi_156827955
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef Dot. het volgende:
Ik vond het (achteraf gezien) vooral bizar dat wij in de 8 uur dat we moesten blijven, omdat Stip in zn vruchtwater had gepoept, niemand is gekomen om even te helpen bij aanleggen of om te vragen of alles goed ging. Stip heeft dus ook in die 8 uur niet gedronken, want hij wilde niet happen.
Dat is écht slecht. Je ligt daar nota bene voor observatie wegens die meconium.
pi_156828017
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het geboortecentrum is nieuw, dat is waar alle bevallingen plaatsvinden in het Haga. Onderdeel van het Haga ziekenhuis dus. Is sinds dit jaar geopend. Dus daar zal je sowieso bevallen als je voor het Haga kiest. :) en daarnaast heb je nog het geboortehotel, waar je kan verblijven na de bevalling, de kraamafdeling zeg maar.
http://www.hagajulianageboortecentrum.nl

De begeleiding qua borstvoeding was bij mij ook slecht idd.

Of je met een vk mag bevallen hangt er vanaf of een vk dat wilt.
Dat! Er bestaan landelijke afspraken tussen de beroepsverenigingen van de verloskundigen en de gynaecologen over welke zorg waar thuishoort. In principe wordt na een eerdere keizersnede de zorg bij 37 weken overgedragen aan de gynaecoloog, want medische bevalling. Dat is een afspraak, een leidraad, maar zeker geen wet. En dat geldt in principe voor alle medische indicaties.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:52:09 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156828142
Geeft fluxus eigenlijk een medische indicatie of alleen een plaatsindicatie?
KuikenGuppy
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:14:11 #260
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156828531
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat! Er bestaan landelijke afspraken tussen de beroepsverenigingen van de verloskundigen en de gynaecologen over welke zorg waar thuishoort. In principe wordt na een eerdere keizersnede de zorg bij 37 weken overgedragen aan de gynaecoloog, want medische bevalling. Dat is een afspraak, een leidraad, maar zeker geen wet. En dat geldt in principe voor alle medische indicaties.
In de praktijk zal bijna geen enkele verloskundige zich er aan wagen, gok ik?
pi_156828686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:52 schreef Burdie het volgende:
Geeft fluxus eigenlijk een medische indicatie of alleen een plaatsindicatie?
Hangt van de oorzaak, behandeling en hoeveelheid af.
pi_156828740
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef Mariposas het volgende:

[..]

In de praktijk zal bijna geen enkele verloskundige zich er aan wagen, gok ik?
Mwah, valt mee. Hangt zeker van de soort indicatie af. Er zijn regio's waar de reguliere verloskundigen ongeveer buigen als de gynaecoloog de hoek om komt, maar gelukkig ook genoeg plekken waar er goed kan worden meegekeken naar evt afwijkende wensen. In het AMC zit een zogenaamde poli op maat, waar je met je eigen zorgverlener samen kunt verkennen wat je opties zijn als je er niet 1-2-3 uitkomt.
pi_156828985
Ik was bij de tweede medisch ivm vroeggeboorte, hellp en keizersnede. Maar na de 12 weken echo kreeg ik de kans om tijdelijk terug te gaan naar de verloskundige en daar ben ik zo blij mee geweest.
Met 35 weken moest ik wel terug naar de gyn, maar goed dat wist ik van te voren.
Ik vond het uiteindelijk alleen vervelend om te bellen naar het ziekenhuis toen ik vermoedde dat m'n vliezen waren gebroken. "Waarom bel jij ons ipv de vk?! Waarom ben je medisch dan?! Waarom hoor ik je niet puffen dan?! Nou kom daar maar, maar verwacht er maar niets van"!
pi_156829182
Sara *O*
  woensdag 14 oktober 2015 @ 13:46:22 #265
52229 Chanty
pi_156829259
Goed om te weten dat het vernieuwd is. Moet maar gewoon informeren hoe het is als ik weer een keizersnede moet en moet blijven en hoe dat elders geregeld is. Heb toen twee nachten praktisch niet geslapen en vond het toch minder dat mijn man erg moest. Maar liever ga ik na de bevalling meteen naar huis. Scheelt verder hopelijk dat ik al borstvoedingervaring heb.
pi_156829467
Van harte Sara en Cassandra met jullie baby's!

Welkom Chanty *O*

Ik kruip voor nu weer even onder mijn steen en spring er alleen af en toe achter vandaan om te kotsen. :X
pi_156829628
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:34 schreef Loj het volgende:
Ik was bij de tweede medisch ivm vroeggeboorte, hellp en keizersnede. Maar na de 12 weken echo kreeg ik de kans om tijdelijk terug te gaan naar de verloskundige en daar ben ik zo blij mee geweest.
Met 35 weken moest ik wel terug naar de gyn, maar goed dat wist ik van te voren.
Ik vond het uiteindelijk alleen vervelend om te bellen naar het ziekenhuis toen ik vermoedde dat m'n vliezen waren gebroken. "Waarom bel jij ons ipv de vk?! Waarom ben je medisch dan?! Waarom hoor ik je niet puffen dan?! Nou kom daar maar, maar verwacht er maar niets van"!
Oh dat klinkt inderdaad niet heel flexibel, dat is jammer.
pi_156829665
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 13:23 schreef WupWup het volgende:

[..]

Mwah, valt mee. Hangt zeker van de soort indicatie af. Er zijn regio's waar de reguliere verloskundigen ongeveer buigen als de gynaecoloog de hoek om komt, maar gelukkig ook genoeg plekken waar er goed kan worden meegekeken naar evt afwijkende wensen. In het AMC zit een zogenaamde poli op maat, waar je met je eigen zorgverlener samen kunt verkennen wat je opties zijn als je er niet 1-2-3 uitkomt.
Oh! Bedenk me nu dat ik me zomaar een leuk dagje Amsterdam met mijn verloskundige door mn neus heb laten boren zeg :o :+
pi_156829887
Zo. De babypakjes zitten, in plastic zakjes, met labeltjes, in de vluchttas. Nu de rest nog }:| .
pi_156830004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:13 schreef silliegirl het volgende:
Zo. De babypakjes zitten, in plastic zakjes, met labeltjes, in de vluchttas. Nu de rest nog }:| .
Ging jij nou ook een kruik meenemen naar t ziekenhuis? zag k dat nou staan of las ik dat verkeerd?

Ik heb een begin gemaakt met mijn tas *O* :P er zit een trui en een beha in :') :D
Verder heb ik het kraampakket hier in de woonkamer staan, daar knikker ik straks een stapel hydrofielen, twee kruiken, een rol vuilniszakken en wat andere essentials in.
pi_156830047
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:19 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ging jij nou ook een kruik meenemen naar t ziekenhuis? zag k dat nou staan of las ik dat verkeerd?

Ik heb een begin gemaakt met mijn tas *O* :P er zit een trui en een beha in :') :D
Verder heb ik het kraampakket hier in de woonkamer staan, daar knikker ik straks een stapel hydrofielen, twee kruiken, een rol vuilniszakken en wat andere essentials in.
Ja. Nahjah, zo'n Zensy (of hoe je dat schrijft). Even in t stopcontact en dan blijft de baby warm op de terugreis, als het heel koud is dan. Anders kan 'ie ongebruikt mee terug :P .

Ik moest dat ding nog testen en zit er nu mee op mn buik, want ik had kramp. Alleen daarvoor vind ik dat ding al ideaal.
pi_156830146
Ok. Nja persoonlijk zou k hem thuislaten geloof ik :D Voetenzak en goed warm aangekleed is wel genoeg hoor voor de terugreis :) Baby wordt niet naar huis gestuurd als ie nog ondertemp heeft.

Oeh speaking of which, ik ga vanavond een voetenzak ophalen, weer een wallaboo net als bij de oudste 2. Ik ben er nu al blij mee <3 wat zal mini het heerlijk warm hebben O+

Een meauje reauje hebben we :7
pi_156830160
Oh en *pling* mail, mn blokken voor de cosleeper zijn verzonden. Hoeraaaaa *O* steeds meer om af te strepen O+ *O*
pi_156830294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 14:25 schreef mignonne het volgende:
Ok. Nja persoonlijk zou k hem thuislaten geloof ik :D Voetenzak en goed warm aangekleed is wel genoeg hoor voor de terugreis :) Baby wordt niet naar huis gestuurd als ie nog ondertemp heeft.

Oeh speaking of which, ik ga vanavond een voetenzak ophalen, weer een wallaboo net als bij de oudste 2. Ik ben er nu al blij mee <3 wat zal mini het heerlijk warm hebben O+

Een meauje reauje hebben we :7
[ afbeelding ]
Mooi ding wel! Ik heb niet zo'n voetenzak maar een dikke wikkeldeken voor in de maxi cosi (met gaten voor de gordels). Dat is wel hetzelfde idee denk ik?
Mijn plan is om baby in de ziekenhuiskamer daar al warm in in te pakken en dan met maxi cosi en al mee naar de auto en als het echt heel koud is, warm ik die Zensy nog wel even op.
pi_156830349
oh van die dikke wikkeldekens zijn ook prima hoor. Ik heb er alleen geen :P ik haalde die zakken nooit uit de auto verder. De maxi-cosi ook niet trouwens, ik tilde kind er in en eruit maar cosi liet k staan. Wellicht dat we nu de cosi wel vaker zullen gebruiken buiten want we hebben nu een wagen gehaald waar je de cosi op kunt klikken. Dat wilde mijn lief graag.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:03:11 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156830910
Ik wil dit keer wel echt iets met gordelgaten. Heus niet perse nodig, maar zeker met 2 kinderen lijkt t me wel zo praktisch als t gewoon snel kan.
pi_156830946
Die voetenzak is hier al in gebruik! Koud!

Hier ook ziekenhuis met borstvoedingscertificaat. Na bevalling ging het qua voeding bij de baby wel goed. Bij mij echter niet. Ik ben zonder enig fatsoenlijk eten naar huis gestuurd. 12 uren na mijn krijg-geen-hap-door-mijn-keel-ontbijtje. In het ziekenhuis heb ik wel een derde van een krentenbol op kunnen eten voor ik zonder begeleiding onder de douche werd gezet en daarna erg snel naar huis gestuurd.
Herinnert mij aan dat de afdelingshoofd nog contact op zou nemen na onze klacht.

De lactatiekundige van het ziekenhuis is ook maar raar. Ze wil me niet meer helpen omdat ik niet wil marathonvoeden ivm PND trigger. :{w ik vind een dreigende PND al erg genoeg.
pi_156831002
SEO gehad, alles prima in orde! :) Alles net wat onder gemiddeld, wmb dikke prima als ze dat volhoudt, oudste was groot genoeg :P.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:08:26 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156831022
Deze rolt er dan zo uit L0t *O*

Zo fijn dat de echo goed was O+
pi_156831033
Fijn dat de echo goed was Lot! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156831182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil dit keer wel echt iets met gordelgaten. Heus niet perse nodig, maar zeker met 2 kinderen lijkt t me wel zo praktisch als t gewoon snel kan.
Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen? :o
Of bedoelde je dat je hiervoor een dekentje gebruikte?

Bij oudste gebruikten we vaak een dekentje om haar toe te dekken, dat ging prima want het was nog warm zat. Toen ze over ging naar een buggy kochten we een voetenzak, dat was met een maand of 4/5 ofzo.

L0t fijn van de echo! *O*
pi_156831239
2 x kuchen en hatseflats *O*

Al verwacht ik wel een vrij snelle bevalling als deze geen sterrenkijker is.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:18:32 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156831244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen? :o
Of bedoelde je dat je hiervoor een dekentje gebruikte?
Nee gewoon een beetje proppen toch? :o

Grapje oO< We dekten haar met een omslagdoek toe inderdaad. Half april geboren en we mochten begin mei pas weer met dr naar buiten ivm slechte groei. Dus daarna kon t ook prima. Maar dit keer wil ik gewoon makkelijk.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:40:03 #284
52229 Chanty
pi_156831718
Goed nieuws lot *O*
pi_156832508
Superfijn L0t, dat het allemaal goed is en dat ze voor alsnog net een maatje kleiner is dan je grote <3

En die kleine kleertjes, kan niet wachten om dat weer op en uit te zoeken hoor!
Mijn frummel zwom vorige keer in maatje 50 bij de geboorte en het duurde ook echt wel even voor ze dat paste, laat staan maat 56.
Ik was trouwens heeeeeeel kieskeurig aan het begin met kleertjes, alles was op een of andere manier zo schreeuwerig en over-the-top bij mijn kleine, zachte, perfecte babytje.
De eerste weken wilde ik ook helemaal niets (nieuws) kopen, ik vond niets mooi bij d'r. Ze heeft de eerste weken doorgebracht in van die zachte witte luiertruitjes die nog van mij en m'n moeder waren geweest, dat was het enige wat ik echt ubercute bij d'r vond staan. Dus die haal ik nu weer tevoorschijn <3

Wij hebben nog de voetenzak van de maxicosi van de vorige keer, maar ik denk dat ik hem niet lang nodig heb met een mei-babytje :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:30:38 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156832972
Gefeliciteerd, Sara! *G* Heftige bevalling! Nu babyknuffelen en snuffelen en goed herstellen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_156833140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Superfijn L0t, dat het allemaal goed is en dat ze voor alsnog net een maatje kleiner is dan je grote <3

En die kleine kleertjes, kan niet wachten om dat weer op en uit te zoeken hoor!
Mijn frummel zwom vorige keer in maatje 50 bij de geboorte en het duurde ook echt wel even voor ze dat paste, laat staan maat 56.
Ik was trouwens heeeeeeel kieskeurig aan het begin met kleertjes, alles was op een of andere manier zo schreeuwerig en over-the-top bij mijn kleine, zachte, perfecte babytje.
De eerste weken wilde ik ook helemaal niets (nieuws) kopen, ik vond niets mooi bij d'r. Ze heeft de eerste weken doorgebracht in van die zachte witte luiertruitjes die nog van mij en m'n moeder waren geweest, dat was het enige wat ik echt ubercute bij d'r vond staan. Dus die haal ik nu weer tevoorschijn <3

Wij hebben nog de voetenzak van de maxicosi van de vorige keer, maar ik denk dat ik hem niet lang nodig heb met een mei-babytje :)
Bij E. had ik dat heel erg met een wit nijntjepakje wat ik van Bla had overgenomen :D het was zo heerlijk zacht en warm en knuffelig en helemaal wit (behalve een heel klein nijntjelogo). Het leek me zo ontzettend fijn zitten voor E. Volgens mij had ze het 3 dagen aan ofzo, ging het daarna in de was en daarna gelijk weer aan :P

Voor nu heb ik weer zo'n wit zacht pakje, wolkjes staan er op, of eigenlijk er in gestikt met wit draad, lastig uit te leggen. Ik gok dat het net zo'n favoriet wordt.
Ik heb nu ook heel sterk een behoefte om niet teveel kleertjes te willen en alles moet vooral heel zacht en neutraal zijn enzo.
pi_156834051
Ik zag pas ook zo'n prachtig wit pakje O+ maar uit praktisch oogpunt heb ik het toch maar niet gedaan :').
pi_156834093
Haha, maar aan het begin blijft het allemaal hartstikke netjes toch juist! Die grote van mij maakt zich pas sinds een paar maanden echt soms zo vies dat je iets in de week moet zetten om het schoon te krijgen :') :D
pi_156834137
Echt? :D hier stond in de eerste weken/maanden standaard een emmer met biotex in de badkamer voor alle poepexplosies :')
pi_156834162
Gefeliciteerd Sara!!!

Ik ga zo uit eten. Heb net de menukaart van het restaurant bekeken en volgens mij mag ik 1 voorgerecht en een paar hoofdgerechten, slik... Er staan zoveel lekkere dingen op die niet mogen....
pi_156834270
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:23 schreef L0t.. het volgende:
Echt? :D hier stond in de eerste weken/maanden standaard een emmer met biotex in de badkamer voor alle poepexplosies :')
:D ! Die hebben we hier nog nooit gehad nee, ben benieuwd of dat zo zal blijven :7
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:03:31 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156834844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:25 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Sara!!!

Ik ga zo uit eten. Heb net de menukaart van het restaurant bekeken en volgens mij mag ik 1 voorgerecht en een paar hoofdgerechten, slik... Er staan zoveel lekkere dingen op die niet mogen....
Irritant is dat he! Evenwel veel plezier gewenst ;).
KuikenGuppy
pi_156834916
Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen enorm pijn in mijn onderrug (ter hoogte van mn stuitje zeg maar) als ik opsta uit een zittende houding. Houdt best even aan, ik moet me soms echt even ergens aan vasthouden om rechtop te blijven.
Is dat mn bekken? Of komt dat door druk van de baby ergens op? Ik heb zelf t idee dat t laatste is..
pi_156835110
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen? :@
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:20:09 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156835185
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen? :@
Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie? :+ ;).
KuikenGuppy
pi_156835233
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie? :+ ;).
Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellen :+.
De mogelijkheid zie ik al wel min of meer hangen zeg maar.. En ik ben heel weg geneigd om tegen de betreffende mensen te zeggen: doe maar niet. Kom dan maar over 7 weken langs. :')
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:24:00 #298
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156835250
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik had daar ook helemaal geen zin in. Gewoon lekker cocoonen O+ en :6 voor iedereen die daar een probleem mee heeft!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:27:47 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156835309
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellen :+.
De mogelijkheid zie ik al wel min of meer hangen zeg maar.. En ik ben heel weg geneigd om tegen de betreffende mensen te zeggen: doe maar niet. Kom dan maar over 7 weken langs. :')
Welnee. Als jij graag in je coconnetje wilt gaan zitten, vooral doen :Y.
KuikenGuppy
pi_156835539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen enorm pijn in mijn onderrug (ter hoogte van mn stuitje zeg maar) als ik opsta uit een zittende houding. Houdt best even aan, ik moet me soms echt even ergens aan vasthouden om rechtop te blijven.
Is dat mn bekken? Of komt dat door druk van de baby ergens op? Ik heb zelf t idee dat t laatste is..
ik had dat, eerst als indalen, maandag avond kon ik niet opstaan en lopen van dezelfde pijn. Hoofdje lag zo laag en ik Had ontsluiting. Hier ook gevraagd maar toen geen reactie gehad, ik herken t in ieder geval wel :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')