Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil dit keer wel echt iets met gordelgaten. Heus niet perse nodig, maar zeker met 2 kinderen lijkt t me wel zo praktisch als t gewoon snel kan.
Nee gewoon een beetje proppen toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen?![]()
Of bedoelde je dat je hiervoor een dekentje gebruikte?
Bij E. had ik dat heel erg met een wit nijntjepakje wat ik van Bla had overgenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Superfijn L0t, dat het allemaal goed is en dat ze voor alsnog net een maatje kleiner is dan je grote <3
En die kleine kleertjes, kan niet wachten om dat weer op en uit te zoeken hoor!
Mijn frummel zwom vorige keer in maatje 50 bij de geboorte en het duurde ook echt wel even voor ze dat paste, laat staan maat 56.
Ik was trouwens heeeeeeel kieskeurig aan het begin met kleertjes, alles was op een of andere manier zo schreeuwerig en over-the-top bij mijn kleine, zachte, perfecte babytje.
De eerste weken wilde ik ook helemaal niets (nieuws) kopen, ik vond niets mooi bij d'r. Ze heeft de eerste weken doorgebracht in van die zachte witte luiertruitjes die nog van mij en m'n moeder waren geweest, dat was het enige wat ik echt ubercute bij d'r vond staan. Dus die haal ik nu weer tevoorschijn <3
Wij hebben nog de voetenzak van de maxicosi van de vorige keer, maar ik denk dat ik hem niet lang nodig heb met een mei-babytje
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:23 schreef L0t.. het volgende:
Echt?hier stond in de eerste weken/maanden standaard een emmer met biotex in de badkamer voor alle poepexplosies
Irritant is dat he! Evenwel veel plezier gewenstquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:25 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Sara!!!
Ik ga zo uit eten. Heb net de menukaart van het restaurant bekeken en volgens mij mag ik 1 voorgerecht en een paar hoofdgerechten, slik... Er staan zoveel lekkere dingen op die niet mogen....
Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen?
Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie?![]()
.
Nee, ik had daar ook helemaal geen zin in. Gewoon lekker cocoonenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen?
Welnee. Als jij graag in je coconnetje wilt gaan zitten, vooral doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellen.
De mogelijkheid zie ik al wel min of meer hangen zeg maar.. En ik ben heel weg geneigd om tegen de betreffende mensen te zeggen: doe maar niet. Kom dan maar over 7 weken langs.
ik had dat, eerst als indalen, maandag avond kon ik niet opstaan en lopen van dezelfde pijn. Hoofdje lag zo laag en ik Had ontsluiting. Hier ook gevraagd maar toen geen reactie gehad, ik herken t in ieder geval welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen enorm pijn in mijn onderrug (ter hoogte van mn stuitje zeg maar) als ik opsta uit een zittende houding. Houdt best even aan, ik moet me soms echt even ergens aan vasthouden om rechtop te blijven.
Is dat mn bekken? Of komt dat door druk van de baby ergens op? Ik heb zelf t idee dat t laatste is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |