abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:03:11 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156830910
Ik wil dit keer wel echt iets met gordelgaten. Heus niet perse nodig, maar zeker met 2 kinderen lijkt t me wel zo praktisch als t gewoon snel kan.
pi_156830946
Die voetenzak is hier al in gebruik! Koud!

Hier ook ziekenhuis met borstvoedingscertificaat. Na bevalling ging het qua voeding bij de baby wel goed. Bij mij echter niet. Ik ben zonder enig fatsoenlijk eten naar huis gestuurd. 12 uren na mijn krijg-geen-hap-door-mijn-keel-ontbijtje. In het ziekenhuis heb ik wel een derde van een krentenbol op kunnen eten voor ik zonder begeleiding onder de douche werd gezet en daarna erg snel naar huis gestuurd.
Herinnert mij aan dat de afdelingshoofd nog contact op zou nemen na onze klacht.

De lactatiekundige van het ziekenhuis is ook maar raar. Ze wil me niet meer helpen omdat ik niet wil marathonvoeden ivm PND trigger. :{w ik vind een dreigende PND al erg genoeg.
pi_156831002
SEO gehad, alles prima in orde! :) Alles net wat onder gemiddeld, wmb dikke prima als ze dat volhoudt, oudste was groot genoeg :P.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:08:26 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156831022
Deze rolt er dan zo uit L0t *O*

Zo fijn dat de echo goed was O+
pi_156831033
Fijn dat de echo goed was Lot! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156831182
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil dit keer wel echt iets met gordelgaten. Heus niet perse nodig, maar zeker met 2 kinderen lijkt t me wel zo praktisch als t gewoon snel kan.
Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen? :o
Of bedoelde je dat je hiervoor een dekentje gebruikte?

Bij oudste gebruikten we vaak een dekentje om haar toe te dekken, dat ging prima want het was nog warm zat. Toen ze over ging naar een buggy kochten we een voetenzak, dat was met een maand of 4/5 ofzo.

L0t fijn van de echo! *O*
:)
pi_156831239
2 x kuchen en hatseflats *O*

Al verwacht ik wel een vrij snelle bevalling als deze geen sterrenkijker is.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:18:32 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156831244
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Maar zonder gordelgaten krijg je je kind toch niet behoorlijk in zo'n ding gehesen? :o
Of bedoelde je dat je hiervoor een dekentje gebruikte?
Nee gewoon een beetje proppen toch? :o

Grapje oO< We dekten haar met een omslagdoek toe inderdaad. Half april geboren en we mochten begin mei pas weer met dr naar buiten ivm slechte groei. Dus daarna kon t ook prima. Maar dit keer wil ik gewoon makkelijk.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:40:03 #284
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156831718
Goed nieuws lot *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156832508
Superfijn L0t, dat het allemaal goed is en dat ze voor alsnog net een maatje kleiner is dan je grote <3

En die kleine kleertjes, kan niet wachten om dat weer op en uit te zoeken hoor!
Mijn frummel zwom vorige keer in maatje 50 bij de geboorte en het duurde ook echt wel even voor ze dat paste, laat staan maat 56.
Ik was trouwens heeeeeeel kieskeurig aan het begin met kleertjes, alles was op een of andere manier zo schreeuwerig en over-the-top bij mijn kleine, zachte, perfecte babytje.
De eerste weken wilde ik ook helemaal niets (nieuws) kopen, ik vond niets mooi bij d'r. Ze heeft de eerste weken doorgebracht in van die zachte witte luiertruitjes die nog van mij en m'n moeder waren geweest, dat was het enige wat ik echt ubercute bij d'r vond staan. Dus die haal ik nu weer tevoorschijn <3

Wij hebben nog de voetenzak van de maxicosi van de vorige keer, maar ik denk dat ik hem niet lang nodig heb met een mei-babytje :)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:30:38 #286
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156832972
Gefeliciteerd, Sara! *G* Heftige bevalling! Nu babyknuffelen en snuffelen en goed herstellen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_156833140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Superfijn L0t, dat het allemaal goed is en dat ze voor alsnog net een maatje kleiner is dan je grote <3

En die kleine kleertjes, kan niet wachten om dat weer op en uit te zoeken hoor!
Mijn frummel zwom vorige keer in maatje 50 bij de geboorte en het duurde ook echt wel even voor ze dat paste, laat staan maat 56.
Ik was trouwens heeeeeeel kieskeurig aan het begin met kleertjes, alles was op een of andere manier zo schreeuwerig en over-the-top bij mijn kleine, zachte, perfecte babytje.
De eerste weken wilde ik ook helemaal niets (nieuws) kopen, ik vond niets mooi bij d'r. Ze heeft de eerste weken doorgebracht in van die zachte witte luiertruitjes die nog van mij en m'n moeder waren geweest, dat was het enige wat ik echt ubercute bij d'r vond staan. Dus die haal ik nu weer tevoorschijn <3

Wij hebben nog de voetenzak van de maxicosi van de vorige keer, maar ik denk dat ik hem niet lang nodig heb met een mei-babytje :)
Bij E. had ik dat heel erg met een wit nijntjepakje wat ik van Bla had overgenomen :D het was zo heerlijk zacht en warm en knuffelig en helemaal wit (behalve een heel klein nijntjelogo). Het leek me zo ontzettend fijn zitten voor E. Volgens mij had ze het 3 dagen aan ofzo, ging het daarna in de was en daarna gelijk weer aan :P

Voor nu heb ik weer zo'n wit zacht pakje, wolkjes staan er op, of eigenlijk er in gestikt met wit draad, lastig uit te leggen. Ik gok dat het net zo'n favoriet wordt.
Ik heb nu ook heel sterk een behoefte om niet teveel kleertjes te willen en alles moet vooral heel zacht en neutraal zijn enzo.
:)
pi_156834051
Ik zag pas ook zo'n prachtig wit pakje O+ maar uit praktisch oogpunt heb ik het toch maar niet gedaan :').
pi_156834093
Haha, maar aan het begin blijft het allemaal hartstikke netjes toch juist! Die grote van mij maakt zich pas sinds een paar maanden echt soms zo vies dat je iets in de week moet zetten om het schoon te krijgen :') :D
pi_156834137
Echt? :D hier stond in de eerste weken/maanden standaard een emmer met biotex in de badkamer voor alle poepexplosies :')
pi_156834162
Gefeliciteerd Sara!!!

Ik ga zo uit eten. Heb net de menukaart van het restaurant bekeken en volgens mij mag ik 1 voorgerecht en een paar hoofdgerechten, slik... Er staan zoveel lekkere dingen op die niet mogen....
pi_156834270
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:23 schreef L0t.. het volgende:
Echt? :D hier stond in de eerste weken/maanden standaard een emmer met biotex in de badkamer voor alle poepexplosies :')
:D ! Die hebben we hier nog nooit gehad nee, ben benieuwd of dat zo zal blijven :7
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:03:31 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156834844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:25 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd Sara!!!

Ik ga zo uit eten. Heb net de menukaart van het restaurant bekeken en volgens mij mag ik 1 voorgerecht en een paar hoofdgerechten, slik... Er staan zoveel lekkere dingen op die niet mogen....
Irritant is dat he! Evenwel veel plezier gewenst ;).
KuikenGuppy
pi_156834916
Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen enorm pijn in mijn onderrug (ter hoogte van mn stuitje zeg maar) als ik opsta uit een zittende houding. Houdt best even aan, ik moet me soms echt even ergens aan vasthouden om rechtop te blijven.
Is dat mn bekken? Of komt dat door druk van de baby ergens op? Ik heb zelf t idee dat t laatste is..
pi_156835110
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen? :@
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:20:09 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156835185
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Is het raar als ik vanaf volgend weekend (dan 37 weken) geen bezoek meer wil ontvangen? :@
Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie? :+ ;).
KuikenGuppy
pi_156835233
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Als wij nou zeggen van wel, verandert dat dan de situatie? :+ ;).
Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellen :+.
De mogelijkheid zie ik al wel min of meer hangen zeg maar.. En ik ben heel weg geneigd om tegen de betreffende mensen te zeggen: doe maar niet. Kom dan maar over 7 weken langs. :')
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:24:00 #298
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156835250
quote:
5s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik had daar ook helemaal geen zin in. Gewoon lekker cocoonen O+ en :6 voor iedereen die daar een probleem mee heeft!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:27:47 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156835309
quote:
10s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou ja. Misschien wel. Misschien moet ik me niet aanstellen :+.
De mogelijkheid zie ik al wel min of meer hangen zeg maar.. En ik ben heel weg geneigd om tegen de betreffende mensen te zeggen: doe maar niet. Kom dan maar over 7 weken langs. :')
Welnee. Als jij graag in je coconnetje wilt gaan zitten, vooral doen :Y.
KuikenGuppy
pi_156835539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:06 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje: ik heb sinds een aantal dagen enorm pijn in mijn onderrug (ter hoogte van mn stuitje zeg maar) als ik opsta uit een zittende houding. Houdt best even aan, ik moet me soms echt even ergens aan vasthouden om rechtop te blijven.
Is dat mn bekken? Of komt dat door druk van de baby ergens op? Ik heb zelf t idee dat t laatste is..
ik had dat, eerst als indalen, maandag avond kon ik niet opstaan en lopen van dezelfde pijn. Hoofdje lag zo laag en ik Had ontsluiting. Hier ook gevraagd maar toen geen reactie gehad, ik herken t in ieder geval wel :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')