Je kunt erop wachten, inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:40 schreef anonymoussie het volgende:
Straks komt Harry weer met deze.
Ze hebben vannacht het contactslot uit mijn scooter geslooptquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt Priscilla met haar kutscooter.
Wat bereiken ze daar mee?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht het contactslot uit mijn scooter gesloopt
Staat dat ding voor je deur?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem met een schroevendraaier starten, maar hun poging is mislukt
Ga je wel aangifte doen meid?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het is die tyfuslijers niet gelukt![]()
Het witte busje?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga geen aangifte doen... Ze komen het straks met het busje ophalen
Doen ze met d1v4d ook dagelijks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Komen ze jou ophalen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Jepsquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand van ons wel je nummer als we je moeten komen ophalen als jij ergens opgesloten zit in een dwangbuis?
quote:
Nee joh.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou weer in zijn broekje te komen joh.
Misschien zit jij nu in een experimentele fase?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook mijn support.
Hoe was je tv carrière?quote:
Is er een screenshot van?quote:
Bek dicht, Harry.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu in een experimentele fase?
quote:
Mijn vriendin vindt je een schatje.quote:
Pics van je vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt je een schatje.
Heeft ze meteen een excuus om weer over kinderen te beginnen.
Laat haar zijn PoHi lezen, beste voorbehoedsmiddel ever!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt je een schatje.
Heeft ze meteen een excuus om weer over kinderen te beginnen.
Kom dan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht, Harry.
Anders eet ik je op.
Zoek effe een overdekt plekkie, pleintje is veel te koud.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom dan.
Tandjes tuffen jongeh.
Ik heb al een trui aan, straks even PvdA stemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoek effe een overdekt plekkie, pleintje is veel te koud.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat haar zijn PoHi lezen, beste voorbehoedsmiddel ever!
Zolang je je broek maar uit hebt, anders herkennen we je niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb al een trui aan, straks even PvdA stemmen.
Nee, maar hij is wel lekker, heb er kerrie-kip-kousenband zooi tussen gedaan.quote:
We zullen de fuitmand vast bestellen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Wat nou koud? Ik ben vandaag gewoon zonder jas naar buiten geweest, ik vind dit ideaal weer.
Ik word niet zo snel ziek hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zullen de fuitmand vast bestellen.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom dan.
Tandjes tuffen jongeh.
Het was 2 graden, ik had geen vingers meer toen ik op kantoor aankwam.quote:
Ja nu wil ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker, heb er kerrie-kip-kousenband zooi tussen gedaan.
Ja inderdaad, ik word een beetje moe van mensen die ik nu alweer helemaal ingepakt op de fiets zag zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Wat nou koud? Ik ben vandaag gewoon zonder jas naar buiten geweest, ik vind dit ideaal weer.
Is al bijna op.quote:
Mjah, dat moet ik wel toegeven, op de fiets in de wind is het inderdaad wat koud voor de handjes.. dus echt ideaal is het niet. Maar ik vind dit weer echt heerlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was 2 graden, ik had geen vingers meer toen ik op kantoor aankwam.
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Maar morgen doe ik wel een modieuze sjaal om.
Had je wel onthouden om kleren aan te doen dan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.
ja, maar het zijn eigenlijk alleen mijn handen die echt mega koud worden (klein probleem met mijn bloedvaten).quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je wel onthouden om kleren aan te doen dan?
Oh dat probleem heb ik ook altijd, misschien heb ik het ook aan mijn bloedvaten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar het zijn eigenlijk alleen mijn handen die echt mega koud worden (klein probleem met mijn bloedvaten).
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik ook altijd, misschien heb ik het ook aan mijn bloedvaten.
Ja nee ok, zo erg is niet niet nee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.
Ik was 7 uur zo buiten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.
Wij zijn daar niet op gebouwd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was 7 uur zo buiten.
Tering wat een kou.
Dat is Jaden Smith.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Justin Bieber heeft een nieuwe vriendinnetje. Ga dat eens op de FP posten Fylax.
[ afbeelding ]
Ik ben 1e generatie onaangepaste genen hè.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Jullie exotische genen zijn nog niet goed aangepast.
Dat vind ik nou weer overbodig. Heb wel een vest aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb vandaag wel voor het eerst het kacheltje aan.
Transparent?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent onze manwijfexpert he? Is transparent een beetje oke?
Bohhh lekkerding. Linkje naar artikel?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Justin Bieber heeft een nieuwe vriendinnetje. Ga dat eens op de FP posten Fylax.
[ afbeelding ]
Hangtieten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.powned.tv/nieu(...)ustin_bieber_af.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bohhh lekkerding. Linkje naar artikel?
Anders is het iets van 17 graden of zo, nou is dat geen ramp maar aangenaam is het ook niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer overbodig. Heb wel een vest aan.
Ja dat is een serie over een man die een vrouw wil worden of andersom. Schijnt wel geestig te zijn.quote:
Ik ken alleen caitlyn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat is een serie over een man die een vrouw wil worden of andersom. Schijnt wel geestig te zijn.
Matige manwijfkenner jij
oh ok, 17 is idd wel fris als je gewoon stilzit. Ik ben in een jaren '30 huis met 1 gaskachel opgroeid. Ijsbloemen op de ramen aan de binnenkant en alles, dus ik heb het ook echt niet snel koud.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Anders is het iets van 17 graden of zo, nou is dat geen ramp maar aangenaam is het ook niet.
Nu krijg ik wel ineens een ingeving, als ik die kachel nu uitzet ga ik wel passief meer calorieen verbranden .. Hmmm.
Ik zal het wel eens gaan kijken dan, ik laat je weten af het een aanrader is of nietquote:
Vriwjillig?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal het wel eens gaan kijken dan, ik laat je weten af het een aanrader is of niet
Dit meen je niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, omdat ik weet dat jullie het erg lang zonder tirade hebben moeten doen, wil ik nog een haatje met jullie delen. Wat heb ik een afgrijslijke hekel aan homo's. Die lui maken me echt boos
T is een of andere comedy. Men zegt erover dat het ze qua humor enigszins doet denken aan die andere nieuwkomer Grace and Frankie en dat vond ik een dikke 9quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vriwjillig?
Dat is toch niet dat hele rare stel waarbij ze allebei transgender zijn?
En dan is dat rare niet het transgender deel, wat een mongolen zijn dat.
Wil je er nog iets dieper op ingaan?quote:
Oh dan ken ik het niet, maar klinkt nu al beter.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
T is een of andere comedy. Men zegt erover dat het ze qua humor enigszins doet denken aan die andere nieuwkomer Grace and Frankie en dat vond ik een dikke 9
Dit is een jaren 30 huis met CV, (Thank god!) erg goed geisoleerd is het niet. Ik ben ook wel wat gewend maar zo 's avonds op de bank heb ik het liever een graadje of 20.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh ok, 17 is idd wel fris als je gewoon stilzit. Ik ben in een jaren '30 huis met 1 gaskachel opgroeid. Ijsbloemen op de ramen aan de binnenkant en alles, dus ik heb het ook echt niet snel koud.
Gewone homo's of nichten?quote:
Wat heeft Elflettering nu weer gedaan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:33 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, omdat ik weet dat jullie het erg lang zonder tirade hebben moeten doen, wil ik nog een haatje met jullie delen. Wat heb ik een afgrijslijke hekel aan homo's. Die lui maken me echt boos
Nee, maar van die hysterische "kijk mij nou homo zijn, wacht je ziet het niet, ik doe nog een beetje erger"-nichten heb ik ook niets mee, terwijl ik een geweldig homostel als beste vrienden heb.quote:
Die laatste groep. Maar het ergste is dat die laatste groep nog groter is dan normale homo's. Die lui maken me echt boos. Lekker overdreven kijk mij eens verwijfd/kijk mij eens lekker gek zijn.quote:
Op dat over the top gedoe vind ik ook maar raar, moeten ze zelf weten maar ik heb daar ook niets mee. Maar verder zijn het vaak de leukste mensen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar van die hysterische "kijk mij nou homo zijn, wacht je ziet het niet, ik doe nog een beetje erger"-nichten heb ik ook niets mee, terwijl ik een geweldig homostel als beste vrienden heb.
Dat is dus gewoon niet waar, niet vaker dan gemiddeld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar verder zijn het vaak de leukste mensen.
Ja die zijn vreselijk, die lopen het liefst naar de supermarkt in een roze string met veren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die laatste groep. Maar het ergste is dat die laatste groep nog groter is dan normale homo's. Die lui maken me echt boos. Lekker overdreven kijk mij eens verwijfd/kijk mij eens lekker gek zijn.
Dat type mens vind ik echt te walgelijk voor woorden. Welk type vrssg je je af? Van de helft van de homo's en lesbiennes weet je al voor ze er zelf iets over zeggen oid dat ze homoseksueel zijn. Meestal met maniertjes en uiterlijke kenmerken waat ik me kapot aan ergeren kan. Bah bah bah. Doe gewoon normaal joh.
Misschien zelfs wel een grotere haat dan mijn haat voor alto's
Heb je nog een specifieke anekdote over dit onderwerp die je met ons wil delen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die laatste groep. Maar het ergste is dat die laatste groep nog groter is dan normale homo's. Die lui maken me echt boos. Lekker overdreven kijk mij eens verwijfd/kijk mij eens lekker gek zijn.
Dat type mens vind ik echt te walgelijk voor woorden. Welk type vrssg je je af? Van de helft van de homo's en lesbiennes weet je al voor ze er zelf iets over zeggen oid dat ze homoseksueel zijn. Meestal met maniertjes en uiterlijke kenmerken waat ik me kapot aan ergeren kan. Bah bah bah. Doe gewoon normaal joh.
Misschien zelfs wel een grotere haat dan mijn haat voor alto's
Ja, dat is wel waar.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar, niet vaker dan gemiddeld.
Jawel, echt wel hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze van zichzelf wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom kan ik niet zo goed overweg met geadopteerde mensen, die vinden zich vaak ook speciaal. Althans degene die ik kende.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar dat vinden ze van zichzelf wel.
Eigenlijk kan ik de meeste van mijm haatstromingen goed indelen in mensen die zichzelf eerst homo/alto/langharig hippie tuig/hipster/vegetarier/PVVpauper of wat dan ook vinden en daarna pas gewoon mens.
Die hebben altijd de drsng zich te bewijzen en te etaleren als iets lekker geks, iets 'bijzonders'. Dat kijk mij eens anders zijm gedoe maakt me echt boos. Doe gewoon normaal joh, apenlul. Het boeit niemand of je koeien of olanten eet, mannen of vrouwen neukt, een computer of een apple hebt etc etc etc
Vind ik een mooie deal.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:18 schreef Fokker89 het volgende:
Goeien TT.
Ik heb de koning naar je toegestuurd Elflerreting
Nou ja, ik hen er niet bepaald een voor- of afkeur voor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:46 schreef Mani89 het volgende:
En vluchtelingen, vind je die wel leuk?
Ik heb echt een enorme hekel aan mensen waarbij alles wat ze overkomt altijd door anderen komt. Ik denk dat dat het enige is waar ik echt van over de stuiter ga.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb eigenlijk maar aan heel weinig mensen écht een hekel. Ik ben een lieve jongen.
Hoe ga je over de stuiterquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme hekel aan mensen waarbij alles wat ze overkomt altijd door anderen komt. Ik denk dat dat het enige is waar ik echt van over de stuiter ga.
Ja, daar ben ik ook wel snel klaar mee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb echt een enorme hekel aan mensen waarbij alles wat ze overkomt altijd door anderen komt. Ik denk dat dat het enige is waar ik echt van over de stuiter ga.
Dat ligt aan de situatie.quote:
oh zo, zoiets als een steggel.quote:
In mijn geval met een polsstokhoogspring-stok,quote:
Dan moet ze dat maar niet sturen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Uccie het kan waarderen dat jij hier gifjes van haar gaat posten.
Dit is Moemoe tochquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Uccie het kan waarderen dat jij hier gifjes van haar gaat posten.
verdommequote:Op maandag 12 oktober 2015 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Elfletterig vind dit leuk.
[..]
Moemoe is van mij, en zal Specularium nooit gifjes sturen.
Net op deze lijken ze zo te hangenquote:Op maandag 12 oktober 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet ze dat maar niet sturen.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Dit moet ster-reporter Fylax beter kunnen.
Ben jij een liefdevolle jongen, David?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:41 schreef d4v1d het volgende:
Ga maar weg Harry als er liefde nodig is
Zelfs in dat paardenlulletje heb ik meer vertrouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Dit moet ster-reporter Fylax beter kunnen.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
geitigquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Niet zo leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
David is een schatjequote:Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een liefdevolle jongen, David?
Altijd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben jij een liefdevolle jongen, David?
Iets met likken of zo. Maar dat is ordinair zou Roland zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
Een geit op speed, iets langzamer is beter.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
De loop is een beetje kut ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een geit op speed, iets langzamer is beter.
Die zit weer in het klooster zeker.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht even dat moemoe hier was.
Fatimaquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een kneus joh, ik heb het niet zo op al die asielzoekers, maar wat een zielig ventje![]()
Je bent zelf ordinair!quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met likken of zo. Maar dat is ordinair zou Roland zeggen.
Het wordt daar nu een beetje te koud voor hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
I love it, Amsterdamse bos dan maar weer, uurtje of 12?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met likken of zo. Maar dat is ordinair zou Roland zeggen.
Ik weet een trucje om warm te wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt daar nu een beetje te koud voor hoor
Ja ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet een trucje om warm te worden
quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook.
In het pannenkoekenhuisje een pannenkoek eten
Ik kijg al pijn in mijn rug van de foto.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
SEX / Grootste tieten in Nederland
[ afbeelding ]
Die tetten zijn groter dan jij.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijg al pijn in mijn rug van de foto.
Elfjeshenk is er niet dus spelfouten zijn toegestaan.quote:
Je zal maar de kont van Kim Kardashian op je kas hebben zeg, tering.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
SEX / Grootste tieten in Nederland
[ afbeelding ]
Waarom heb jij zo'n gekke sig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfjeshenk is er niet dus spelfouten zijn toegestaan.
Ik weet niet. Te lui om hem aan te passen.quote:
Dat zijn jouw tetten zelfs.quote:
Vrije interpretatie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin, of wil je nu zeggen dat ik dik ben.
Dank je, ik werk er ook hard aan.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin, of wil je nu zeggen dat ik dik ben.
Broodje shoarma, uiteindelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
Ik weet alleen niet wat het moet worden.
Een soort Fylax denk ik, als ik naar die oren kijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
Ik weet alleen niet wat het moet worden.
We waren goed op dreef in her Pauw topic vond ik.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren goed op dreef in her Pauw topic vond ik.
Spelfouten zijn natuurlijk nooit toegestaan. Een ongelukkig typfoutje kan gebeuren, maar spelfouten zijn slordig en onnodig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfjeshenk is er niet dus spelfouten zijn toegestaan.
twitter:PetervanderWal1 twitterde op maandag 12-10-2015 om 23:07:44Zojuist beluisterd in een tv-reclame van #Blokker: "Jongens, wilt er nog iemand koffie?" #jammer #taalfaal https://t.co/YvdGEEwhuR reageer retweet
twitter:RuudHouweling twitterde op maandag 12-10-2015 om 23:05:33In de @blokker commercial zegt een meisje "Wilt er iemand nog koffie?" Met een t. #auw reageer retweet
Dan mag je je als bedrijf en reclamebureau ook wel de ogen uit de kop schamen.twitter:Harmulus twitterde op maandag 12-10-2015 om 20:31:25"Wilt iemand nog koffie" in de #blokker reclame? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, politieheli boven Emmeloord, wat is loos?1492: Columbus ontdekt AmerikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015: Politiehelikopters ontdekken Emmeloord
We hadden gister al een traumaheliquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1492: Columbus ontdekt Amerika
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1492: Columbus ontdekt Amerika
DE Noordoostpolder lamlul.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spelfouten zijn natuurlijk nooit toegestaan. Een ongelukkig typfoutje kan gebeuren, maar spelfouten zijn slordig en onnodig.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
Wel kut voor Specu dat hij de komende dagen moet lopen
Fietsbewijs is ingenomen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo?Heeft Specuharryum geen fiets?
Moet je niet zo vroeg je bed uitkomenquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je niet zo vroeg je bed uitkomen
Hoi Timmmmm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Is Fylax weer mad? Waar is onze kleine noodopvangbestormer in de dop zich nu weer om aan aan het stellen?
Hij is nu boos op de VARA.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
Is Fylax weer mad? Waar is onze kleine noodopvangbestormer in de dop zich nu weer om aan aan het stellen?
*waar ik noodopvangbestormer zei moet Pauwbestormer worden... Stop de tijd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is nu boos op de VARA.
Dat zijn walgelijke landverraders en gutmenschen.
quote:'Wendy van Dijk bíjna van coke af'
RTL4-coryfee Wendy van Dijk zou niet vies zijn van een witte kerst. Van Dijk zou sinds kort zijn afgekickt van een cocaïneverslaving.
Dat meldt maandblad Quote volgens Mediacourant. "Dat her en der werd gefluisterd dat Wendy van Dijk een cocaïneverslaving zou hebben, hadden we vermoedelijk al eens gemeld. Nog niet dat ze inmiddels weer clean zou zijn. Ze zou voor haar huwelijk met Erland Galjaard enige tijd opgenomen zijn geweest in een afkickkliniek. En met succes dus", aldus het blad.
Het tijdschrift zou er echter niet helemaal zeker van zijn dat Van Dijks feestperiode voorbij is. Zo stelt Quote dat Wendy er tijdens haar huwelijk "toch nog best doorgesnoven bij stond".
http://www.powned.tv/nieu(...)_bijna_van_coke.html
Dat ze er af is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort berichten schokken mij dus echt.
[..]
Ze leek me zo'n lieve normale vrouw, nu blijkt ze de moeder van Ferry Doedens. Maar dat verklaart wel weer die skeletor look die ze de laatste jaren had. Of was het crack waar je mager van werd?quote:
Het heeft wel iets met elkaar te maken. Maar hoe dat nou zitquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Of was crack nou ook cocaine? Wat verwarrend allemaal.
Aan wie in deze SC zouden we dat het best kunnen vragen, vraag ik me nu af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het heeft wel iets met elkaar te maken. Maar hoe dat nou zit
Haha, net doen of je van niks weet XD :pquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het heeft wel iets met elkaar te maken. Maar hoe dat nou zit
Vroeger kwam drugshond hier weleens...je zou denken met die naam...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aan wie in deze SC zouden we dat het best kunnen vragen, vraag ik me nu af.
Dat is heroïne...van cocaïne weet ik niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Haha, net doen of je van niks weet XD :p
Het is vooral het niet kunnen eten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze leek me zo'n lieve normale vrouw, nu blijkt ze de moeder van Ferry Doedens. Maar dat verklaart wel weer die skeletor look die ze de laatste jaren had. Of was het crack waar je mager van werd?
Crack is de rookbare versie ervanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Of was crack nou ook cocaine? Wat verwarrend allemaal.
😱😱😱😱😱😱quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Crack is de rookbare versie ervan
Ja ik weet ook dingen
Goed idee, zit er een winkel voor verdovende middelen ergens in Groningen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani, wij gaan nog wel eens aan de verdovende middelen en dan gaan we The Room kijken.
NEEEEEEquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOKKER IS TERUG JAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJA
Wij kregen tenminste een echte berg, die niet door ging, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Het blijft toch een apart volk, die Flevolanders.
Je moet ook nooit Thijs Zonneveld geloven, anders hadden we hier in Sassenheim allang een Olympische ijsbaan gehad. Wat een charlatan is dat zeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij kregen tenminste een echte berg, die niet door ging, maar dat terzijde.
Wat dacht je van die berg tussen west en de erven dan. Daar achter de begraafplaats.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Viaduct bij de A6 is ook een flinke kuitenbijter.
Je bent gewoon jaloers dat jij die niet kan beklimmenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt iets teveel incrowd heb ik het idee.
Ik denk dat je het hier over hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die berg tussen west en de erven dan. Daar achter de begraafplaats.
Ik had nu kunnen reageren met, ik zal jou eens beklimmen, maar het is nog maar 's middags.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij die niet kan beklimmen
Hartstikke duidelijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier over hebt
[ afbeelding ]
Vooral dat stukje bij de pijl zou niet misstaan in de Vuelta. Minstens 20 procent.
Stijn, vanavond bij Pauw, je grote vriend.quote:
Helemaal juist, er is zelfs een heuse skilift aldaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier over hebt
[ afbeelding ]
Vooral dat stukje bij de pijl zou niet misstaan in de Vuelta. Minstens 20 procent.
Anders komen types zoals Mani niet naarboven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helemaal juist, er is zelfs een heuse skilift aldaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |