Je kunt erop wachten, inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:40 schreef anonymoussie het volgende:
Straks komt Harry weer met deze.
Ze hebben vannacht het contactslot uit mijn scooter geslooptquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt Priscilla met haar kutscooter.
Wat bereiken ze daar mee?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben vannacht het contactslot uit mijn scooter gesloopt
Staat dat ding voor je deur?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem met een schroevendraaier starten, maar hun poging is mislukt
Ga je wel aangifte doen meid?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het is die tyfuslijers niet gelukt![]()
Het witte busje?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Ga geen aangifte doen... Ze komen het straks met het busje ophalen
Doen ze met d1v4d ook dagelijks.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Komen ze jou ophalen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Jepsquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand van ons wel je nummer als we je moeten komen ophalen als jij ergens opgesloten zit in een dwangbuis?
quote:
Nee joh.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou weer in zijn broekje te komen joh.
Misschien zit jij nu in een experimentele fase?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij krijgt toch ook mijn support.
Hoe was je tv carrière?quote:
Is er een screenshot van?quote:
Bek dicht, Harry.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien zit jij nu in een experimentele fase?
quote:
Mijn vriendin vindt je een schatje.quote:
Pics van je vriendinquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt je een schatje.
Heeft ze meteen een excuus om weer over kinderen te beginnen.
Laat haar zijn PoHi lezen, beste voorbehoedsmiddel ever!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt je een schatje.
Heeft ze meteen een excuus om weer over kinderen te beginnen.
Kom dan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Bek dicht, Harry.
Anders eet ik je op.
Zoek effe een overdekt plekkie, pleintje is veel te koud.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom dan.
Tandjes tuffen jongeh.
Ik heb al een trui aan, straks even PvdA stemmen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoek effe een overdekt plekkie, pleintje is veel te koud.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat haar zijn PoHi lezen, beste voorbehoedsmiddel ever!
Zolang je je broek maar uit hebt, anders herkennen we je niet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb al een trui aan, straks even PvdA stemmen.
Nee, maar hij is wel lekker, heb er kerrie-kip-kousenband zooi tussen gedaan.quote:
We zullen de fuitmand vast bestellen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Wat nou koud? Ik ben vandaag gewoon zonder jas naar buiten geweest, ik vind dit ideaal weer.
Ik word niet zo snel ziek hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zullen de fuitmand vast bestellen.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kom dan.
Tandjes tuffen jongeh.
Het was 2 graden, ik had geen vingers meer toen ik op kantoor aankwam.quote:
Ja nu wil ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel lekker, heb er kerrie-kip-kousenband zooi tussen gedaan.
Ja inderdaad, ik word een beetje moe van mensen die ik nu alweer helemaal ingepakt op de fiets zag zitten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Wat nou koud? Ik ben vandaag gewoon zonder jas naar buiten geweest, ik vind dit ideaal weer.
Is al bijna op.quote:
Mjah, dat moet ik wel toegeven, op de fiets in de wind is het inderdaad wat koud voor de handjes.. dus echt ideaal is het niet. Maar ik vind dit weer echt heerlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was 2 graden, ik had geen vingers meer toen ik op kantoor aankwam.
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Maar morgen doe ik wel een modieuze sjaal om.
Had je wel onthouden om kleren aan te doen dan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.
ja, maar het zijn eigenlijk alleen mijn handen die echt mega koud worden (klein probleem met mijn bloedvaten).quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had je wel onthouden om kleren aan te doen dan?
Oh dat probleem heb ik ook altijd, misschien heb ik het ook aan mijn bloedvaten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, maar het zijn eigenlijk alleen mijn handen die echt mega koud worden (klein probleem met mijn bloedvaten).
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik ook altijd, misschien heb ik het ook aan mijn bloedvaten.
Ja nee ok, zo erg is niet niet nee.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.
Ik ga hem niet inkoppen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je vingers bij temperaturen onder de 12 graden knalblauw zijn wel.
Ik was 7 uur zo buiten.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stond om half 8 bij de tramhalte, ik ging dood.
Wij zijn daar niet op gebouwd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik was 7 uur zo buiten.
Tering wat een kou.
Dat is Jaden Smith.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Justin Bieber heeft een nieuwe vriendinnetje. Ga dat eens op de FP posten Fylax.
[ afbeelding ]
Ik ben 1e generatie onaangepaste genen hè.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Jullie exotische genen zijn nog niet goed aangepast.
Dat vind ik nou weer overbodig. Heb wel een vest aan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb vandaag wel voor het eerst het kacheltje aan.
Transparent?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent onze manwijfexpert he? Is transparent een beetje oke?
Bohhh lekkerding. Linkje naar artikel?quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:21 schreef Mani89 het volgende:
Justin Bieber heeft een nieuwe vriendinnetje. Ga dat eens op de FP posten Fylax.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |