SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door YUR op 12-10-2015 15:37:04 ]F means you're fucked![]()
Top weekend hoor!
Mooie berichten wat er hier voorbij schietenTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik heb dan wel geen superheldentijd zoals LT, maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken. Heb echt zo fijn gelopen. En die tijd had ik echt niet verwacht.
Bedankt voor de lieve woorden.![]()
![]()
Ik liep nog even over het Stratumseind in Eindhoven. Maar echt, wat een mensenmassa stond daar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag mijn eerste halve marathon gelopen! Was nog even spannend want had tijdens de trainingen maar hooguit 15 km gelopen. Maar tijdens het lopen ging het wel lekker, daarna wel behoorlijke spierpijn in bovenbenen, hielen/kuiten en voeten.
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!![]()
![]()
bedanktquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:10 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ook iedereen die geen M heeft gelopen zijn ook helden.![]()
Marathon rundum den Baldeneysee. Ik verwachtte er niet veel van, want de voorgaande 3 dagen liep ik rond op de grootste en drukste spellenbeurs ter wereld, ook in Essen.
Maar het ging best lekker. Netjes 10km/h tot de 30. Al ging dat laatste stuk erg zwaar. Na 11 haalde ik de 4:15 pacers in en bij 27 haalden zij mij weer in. Maar geen ramp, een duidelijke streeftijd had ik niet en ik zou sowieso wel een PR lopen, als er geen erg gekke dingen gebeuren. Na de 30 wilden de benen niet meer zo, ...
Daar stopt de gelijkenis met wyccie's loopje. Ik werd na 32km ingehaald door een dame, die me vertelde dat de tijd niet belangrijk was "so lange man spass hat". "Ich habe kein spass mehr," was mijn antwoord. Ze bleek een estafetteloper te zijn, en had er net een kilometer op zitten.
Het laatste stuk was zwaar, en het tempo zakte in. Gelukkig hoefde ik niet te wandelen; toch wel een streven voor mij.
Na 4:24 was het gedaan, en daar werd ik wel even bijna emotioneel van. Of het blijdschap, vermoeidheid of opluchting was, weet ik niet. Ik ben nu wel heel trots op mijn prestatie. Mag wel toch?![]()
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in Tilburgquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep nog even over het Stratumseind in Eindhoven. Maar echt, wat een mensenmassa stond daar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig de enige foto, met een midget van de NS![]()
Heb ook nog een kaartje van 'Pictyou', maar die preview is echt 2x2cm dus ik kan niet eens zien of die foto de moeite waard is. Ik had mijn vriend ook nog een fototoestel meegegeven, maar die is totaal vergeten ook maar één foto te nemenMaar ach.
En wyccie, een dik PR lopen maakt je ook een held hoor!
Ik werd weer dik op mijn nummer gezet door een aantal V40 en V50 dus er is altijd held boven held
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes hoor. Ikzelf ben niet zo'n snelle loper, maar ben wel gewoon tevreden met 2: 15:44. wat wel een minuut langzamer is dan vorig jaar, maar toch gewoon tevreden..quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:11 schreef WdL het volgende:
Vandaag mijn eerste halve marathon gelopen! Was nog even spannend want had tijdens de trainingen maar hooguit 15 km gelopen. Maar tijdens het lopen ging het wel lekker, daarna wel behoorlijke spierpijn in bovenbenen, hielen/kuiten en voeten.
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Netjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:11 schreef WdL het volgende:
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat viel mij niet zo op, maar ik stond nu tussen de massa, in plaats van er tussendoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in TilburgZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gaat lekker zo met al die pr's.
Ben zelf op de 4M van Groningen van 37.19 naar 33.43 gegaan![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
En jij staat niet op een podiumpje of zo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig de enige foto, met een midget van de NS![]()
Heb ook nog een kaartje van 'Pictyou', maar die preview is echt 2x2cm dus ik kan niet eens zien of die foto de moeite waard is. Ik had mijn vriend ook nog een fototoestel meegegeven, maar die is totaal vergeten ook maar één foto te nemenMaar ach.
En wyccie, een dik PR lopen maakt je ook een held hoor!
Ik werd weer dik op mijn nummer gezet door een aantal V40 en V50 dus er is altijd held boven held
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op sommige plekken was het wel heel leuk, maar op andere plekken was het ook wel erg stil ja. Ik verbaasde me vooral over één fanfare/band die een heel droevige ballade ging spelen haha.. maar ik had toch iets meer verwacht van alle vooraf aangekondigde bandjes langs de kant. En op de laatste 2km was het wel druk, maar gingen er best veel mensen dwars voor je neus oversteken wat soms bijna fout ging!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in Tilburg
Wat ik wel heel leuk vond waren de vele persoonlijke aanmoedigingen omdat je niet 'in the pack' liep zoals in Amsterdam.. al werd ik wel vaker Kristel dan Krista genoemdEr waren ook veel Belgen op de fiets die als supportstaff meefietsten voor iemand van het Belgisch kampioenschap, daarvan fietste er ook nog eentje een paar honderd meter met me mee, die ging nog vragen hoe het ging en foto's van me nemen, dat was wel tof! Hoe ik aan die foto's ga komen.. geen idee
Het was trouwens ook zooooo fijn om in een hotel aan de finish te zitten.. ik lag al in bad toen de marathonlopers nog ruim en breed aan het binnenkomen warenKon echt niet beter, vandaag!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijk moet jij je aangesproken voelen. Super gedaan hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dan wel geen superheldentijd zoals LT, maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken. Heb echt zo fijn gelopen. En die tijd had ik echt niet verwacht.
Bedankt voor de lieve woorden.
Ik ben inmiddels ook weer een beetje bij m'n positieven gekomen. Na de finish van de Hoge Veluwe Trail Marathon was ik echt ff van de wereld, soort van high niet vervelend![]()
Er is al veel over gezegd, maar ik neem m'n petje diep af voor mevrouw LTErg gaaf dat je harde werken zo beloond wordt!
En meneer Guard, ook een mooie tijd. Je maakt een hoop progressie! We hebben hetzelfde PR op de HMBen benieuwd naar je M, is het een snelle in Vegas, niet te warm meer dan?
Nog ff een paar woorden over mijn tochtje:
Het was focking koud vanochtend, lang getwijfeld over m'n kleding. Uiteindelijk toch voor kort-kort gegaan, met opzetmouwen wel. Dit bleek een goede keuze, beetje kouwe klauwen aan het begin, maar verder prima.
Lekker rustig begonnen. Af en toe een happie en drankje doen bij Jeronimo, dank daarvoor! Prima geregeld allemaal, had zelf nog wat ranzige energiebalkjes mee, maar dat was niet nodig geweest. Lekker tucjes, zoute stokjes, winegums en bananen naar binnen gefrommeld.
Het ging tot een km of 30 lekker, liep erg makkelijk. Daarna werd ik en m'n knie een beetje flauw van al het mulle zand, kwam geen eind aan. Ook nog een modderpoel waar je niet omheen kom, gevolg was dag m'n schoenen nu drie keer zo zwaar waten geworden. Na de laatste verzorgingpost samen op gelopen met de 2e vrouw in de wedstrijd. Gezellig geouwehoerd, elkaar een beetje op sleeptouw genomen, zij vooral mij. Nog een lelijk veld waar het gras tot aan je oksels groeide, er was geen pad te bekennen. Kon ik even bijkomen, want van hardlopen was daar geen sprake.
Gefinisht in 3:57, dikke prima gezien m'n gebrek aan voorbereiding. Daarna even een paar klinkers moeten kopen en ff in het gras gelegen. Lopen klootzakken met m'n tubes, kreeg ze nauwelijks uit. Normaal al kut, maar er schoot nu steeds kramp in m'n poten. Nu al een paar uurtjes op de bank aanhef proberen om m'n 4.000 calorieën die ik verstookt heb aan te vullen.
https://www.strava.com/activities/410837680![]()
Nee, hij ging wel nog iets door zijn knieen, waarom vraag ik me afquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij staat niet op een podiumpje of zo??Zelf inclusief 20cm knot was hij nog kleiner dan ik :'D
Vond stratumseind heel smal. Kom daar niet echt eigen tempo lopen. Wel leuk deel. Inderdaad druk langs de kant, maar veel rustiger mensen dan bij de TTM.
Was wel een heel leuk evenement.![]()
![]()
Jij ook mooie tijd zeg, toch net onder de 2 uurquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:20 schreef steffelonio het volgende:
Vond stratumseind heel smal. Kom daar niet echt eigen tempo lopen. Wel leuk deel. Inderdaad druk langs de kant, maar veel rustiger mensen dan bij de TTM.
Was wel een heel leuk evenement.
Ik was vandaag vooral supporter bij de Hoge Veluwe Loop, en dat was leukwel verschrikkelijk koud, maar inmiddels ben ik wel weer warm. Vast staat dat ik volgend jaar ook wil! Welke afstand maakt niet uit, er is voor iedereen wat wils.
Vandaag in ieder geval een superleuke dag gehad met L. en z'n vrienden. En de nodige Fok!kertjes gespot ook nog. Naar Jero_nimo ge-witte-fietst en bij de verzorgingspost staan aanmoedigen. Daarna weer terug en L. aangemoedigd voor de 14km trail.
Murmeli ook nog gespot. Was nog verrekte lastig, troetelbeertjeskots is populair bij de trail-dames![]()
En toen was het wachten op Quoi, die moest als eerste binnenkomen. Ik wist nog dat "een snelle 10km" voor d'r in de WLWW had gezet, en ze kwam keurig met de 55min pacer binnen!![]()
Inmiddels was ik zooo koud dat ik een kopje thee ben gaan halen, m'n vingers deden het gewoon niet meerde thee en ik hebben Quoi daarna gevonden en samen zijn we naar de 14km trail finishers gaan kijken. Waren we nog maar net op tijd voor L.
Die was sneller dan verwacht!
Mr. Q. ook nog binnengejuicht, en Tarahumara ook nog gezienal was die laatste aardig naar de vaantjes, geen idee of je ons gehoord/gezien hebt.
Murmeli bij de finish gemist, dat was jammer. Maar aangezien ze super gelopen heeft, is dat ook prima.
Conclusie? Superleuke dag, maar supporter zijn is ook vermoeiend! Soms denk ik dat je beter zelf kunt lopenik zit helemaal rozig op de bank en denk dat ik prima slaap vannacht!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond Stratumseind echt prima (en ik liep ook meer achterin het al uitdunnende veld). Maar ik heb nog niet in Tilburg gelopen.
Mooi weekend, wat een mooie prestaties zijn er toch neergezet.
Mijn volgende wordt een 10k, dikke heuvel in Holten, over 2 weken. Helaas komend weekend geen Molenhoeks Makkie vanwege werk.![]()
Bij mij was het qua lopers ook nog totaal niet druk, maar daarom vond ik het juist debiel dat mensen net op het verkeerde moment gingen oversteken met zijn 5en tegelijk, terwijl er vaak echt zo 20 meter tussen 2 lopers zat. Of die laatste waterpost op 40km haha, waar er 30 vrijwilligers tegelijk water aanboden op een halve meter afstand van je aan beide kanten, terwijl je daar als enige doorkwamquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik vond Stratumseind echt prima (en ik liep ook meer achterin het al uitdunnende veld). Maar ik heb nog niet in Tilburg gelopen.
Guppy:
Troetelbeertjes kots![]()
Was vergeten dat ik je zag, maar nu je het zegt kan ik me weer vaag iets herinneren![]()
Kan me voorstellen dat het koud was als toeschouwer. De momenten dat ik niet aan het rennen was had ik het ook een partij koud zeg. Lelijk windje ook.![]()
Guppy, volgende keer zeker zelf lopen, hoef je geen kou te lijden! Met al dat heen en weer geloop/fiets heb jij er ook een actieve dag op zitten.![]()
Oké dan, mijn trailhartje klopt weer heel blij, dus ik móet ik even een verslagje tikken over de Hoge Veluwe Trail (14 km liep ik, ik ben niet zo'n held als Tarahumara). Effe in spoiler want lang verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr versie: hoop gezwam en gezever om te vertellen dat ik ook qua trailen weer ongeveer back on track ben en dat ik ernstig genoten heb.
Nu even een maandje geen wedstrijdjes, maar ga wel langzaam aan nadenken over voorbereiding voor de meijendelloop eind november![]()
een van de voorbereidingsacties is de 7^^ die ik rustig ga lopen. ook zin an!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Blij toe! Ondanks dat de witte fiets die ik had dramatisch was (uiteraard), was ik blij dat ik even warm kon trappen!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef wyccie het volgende:
Guppy, volgende keer zeker zelf lopen, hoef je geen kou te lijden! Met al dat heen en weer geloop/fiets heb jij er ook een actieve dag op zitten.Als loper kan ik me dat ook wel voorstellen! Even wandelen of stoppen bij de verzorgingsposten en *bam* koud. Vooral die windquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef Tarahumara het volgende:
Guppy:
Troetelbeertjes kots![]()
Was vergeten dat ik je zag, maar nu je het zegt kan ik me weer vaag iets herinneren![]()
Kan me voorstellen dat het koud was als toeschouwer. De momenten dat ik niet aan het rennen was had ik het ook een partij koud zeg. Lelijk windje ook.![]()
Gelukkig had ik m'n warme zwarte trui nog, deed t goed met zonnewarmte opnemen
Inschrijfstress...? Waarvoor dan?
Iedereen loopt zo goed hier![]()
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Was vandaag haas voor Gogo, doel helaas niet gehaald maar het was wel leuk om te doen![]()
Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt !!!![]()
![]()
Ah!quote:
Maar de website telde af naar 21:00 NL tijd, terwijl de inschrijving opent om 21:00 Britse tijdquote:Dus mag weer een uurtje tv kijken
![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnen. Salland wordt ook weer stressen, al hebben de de inschrijvingen van de verschillende afstanden nu uit elkaar getrokkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is die net zo snel vol als de internationaal geroemde Sallandtrail ja?F means you're fucked![]()
Heb je Heel Holland Bakt gemist?? Wij zijn echt kapot gegaan om die technicalquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar de website telde af naar 21:00 NL tijd, terwijl de inschrijving opent om 21:00 Britse tijdDus mag weer een uurtje tv kijken
Technical gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je Heel Holland Bakt gemist?? Wij zijn echt kapot gegaan om die technicalHeb nog wel chipolAat gezien.
![]()
Oh je moet echt even terugkijken, het was hilarischquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Technical gemistHeb nog wel chipolAat gezien.
mede door Martine uiteraard, maar dat maakt gewoon een heel groot deel uit van de fun
Bekertje op Endo3:43:57, ik heb nl. 42,76km gelopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Minder slingerenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kwam uit op 21,4. Slingeren moest wel want soms lieten degenen voor me plots het tempo zakken. Was op sommige punten lastig om in te halen.![]()
Valt binnen de normale afwijking van GPS systemen hequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.Moeilijk te bedenken hoeveel je uiteindelijk gelopen hebt, al zal het wellicht ietsje meer geweest zijn dan 42.195 omdat de ideale lijn niet altijd mogelijk is (stond ook niet op de weg getekend.. in Amsterdam wel dacht ik). Maar 500 meter meer zal het vast niet geweest zijn.
Ik was de eerste 10km wel erg in de war met de km bordjes, af en toe liep mijn horloge 100 meter voor, dan weer 200 meter achter. Maar ze hadden die mensen ook los neergezet met die bordjes, heel betrouwbaar was dat niet. Die van 5km stond bijvoorbeeld 150 meter na de chipmat haha.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoogstwaarschijnlijk ook gewoon GPS-fluctuaties. Valt ruim binnen de 2% marge.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.
Zelfs hiermee verslaat LT me nu..![]()
![]()
Die matten lagen voor de HM op vreemde plekken. Op 3,9 km, 8,9, 13,9 en 18,9. Zal wel met de M te maken hebben denk ik.![]()
Jij bent ook zo mooi steady en geduldig bezig!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef steffelonio het volgende:
Heb net terug gekeken wat ik vorig jaar op deze dag deed: evy les 16.
Progressie
Vorig jaar deed ik de HM in Eindhoven, mijn PR die nog steeds staat.![]()
Vorig jaar liep ik 4km. Dat ik dat nu niet deed, betekent dat ik daarvan heb geleerd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben tr. 14e in mijn categorie(V35)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Sorry dat ik voor je finishte. Ik weet niet hoe je eruit ziet maar dat zal ik dan wel zien op de finishvideo ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef wyccie het volgende:
Mooi weekend, wat een mooie prestaties zijn er toch neergezet.
Mijn volgende wordt een 10k, dikke heuvel in Holten, over 2 weken. Helaas komend weekend geen Molenhoeks Makkie vanwege werk.Als ik dat weet kan ik je wellicht mooi op de foto zetten.
Denk als het qua weer lekker is dat ik wel ff blijf zitten na de 20KM.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vroeg me al af of jij mee zou doen toen ik Gogo zag, maar de kustmarathon was nog maar een week geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:28 schreef mosselmossel het volgende:
Vorig jaar liep ik 4km. Dat ik dat nu niet deed, betekent dat ik daarvan heb geleerd.
Al wel wat hersteld?![]()
En voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! Prachtige prestaties!!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is er super gelopen zeg! Echt enorm.
Ik wou me vandaag gaan inschrijven voor Egmond HM en bedacht me toen dat er vorig jaar een prijsvraag was waarbij je je nummer gratis kreeg als je de winnende tijd goed voorspelde. Even terug gezocht op FB en ja hoor, ik werd genoemd. Toch leuk meegenomen. Nu wachten op antwoord van de organisatie
Life is what you make it.![]()
Ik ben 89e van de 292. Iig dik linkerrijtjeOfficiële uitslag: 54:14. En dat is 2 min 46 onder mijn PR.
Intervalletjes intervalletjes intervalletjes
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees álles![]()
![]()
Ik had een blauw Salomon racevest aan, groenblauwig shirt en zwart broekje en idem tubes. En zwart haar in een staart.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry dat ik voor je finishte. Ik weet niet hoe je eruit ziet maar dat zal ik dan wel zien op de finishvideo ofzoAls ik dat weet kan ik je wellicht mooi op de foto zetten.
Denk als het qua weer lekker is dat ik wel ff blijf zitten na de 20KM.
![]()
Wat een tijden zie ik hier voorbij komengeweldig mensen! Wat een heerlijke hardloopdag
![]()
fok.co.uk heeft het ook overleefd. En hoe!
25 Harriers naar Scarborough (niet allemaal op de foto..)
Wolve heeft meer te lijden gehad aan energieverlies tijdens zijn blessuretijd dan ik, dus dit keer was het een Mo die met een Wolve meerende in plaats van andersom. Uiteraard afgesproken om niets te gek te doen en vooral lekker te gaan lopen, voor zover mogelijk.
Het was niet mijn race. Veel te druk, veel te smal, en de eerste 1 á 2km kon ik niet in een tempo lopen dat ik lekker vond. We hadden met z'n tweeën moeite met slalommen en ruimte vinden, aangezien er héééééél veel te langzame lopers vooraan waren gestart, en we bij het startveld niet meer de mogelijkheid hadden ons verder naar voren te werken...dat was ontzettend jammer. Uiteindelijk, nu ik zo terugkijk, pas de laatste 4km écht lekker gelopen omdat het veld daar genoeg uitgedund was, maar ook dat was af en toe nog struikelen over een lading "fitmums" die veel te hard van start waren gegaan en/of geen tempo konden houden.
Uiteindelijk elke km gemiddeld onder de 6.00min/km gelopen, en met 5.43min/km in 57.48 gefinished. Ik had nog aardig wat over, wat ik zelf een heerlijke realisatie vond, en had denk ik met gemak dichter bij mijn PB kunnen komen. Dat we de laatste paar km met ongeveer 5.30min/km liepen had ik helemaal niet door![]()
Maar het belangrijkste vandaag was pijnvrij allebei die 10Km halen. En dat is geluktSamen over de start en samen over de finish
En daarna fish and chips eten bij 'Winking Willy's'. Ik verstond het verkeerd... en dacht dat we naar 'Wanking Willy's' gingen...
![]()
Ja doei.![]()
Kan me zo even niet voor de geest halen. Maar ik was ook niet de hele tijd echt aanwezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een blauw Salomon racevest aan, groenblauwig shirt en zwart broekje en idem tubes. En zwart haar in een staart.
SPOILER: HM Eindhoven verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat wel. Heb geen last meer, maar zoals vandaag een hele middag op je benen staan en lopen, dan voel ik het nog wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of jij mee zou doen toen ik Gogo zag, maar de kustmarathon was nog maar een week geleden.
Al wel wat hersteld?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Intervalletjes lopen helpt goed he? En het is nog leuk ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Quoi het volgende:
Ik ben 89e van de 292. Iig dik linkerrijtjeOfficiële uitslag: 54:14. En dat is 2 min 46 onder mijn PR.
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees álles
Das maar een beetje extra, vergeleken met de MVBquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
2:46min van je PRquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Quoi het volgende:
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees állesDat is véél!
![]()
![]()
Je was een fijne haas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen loopt zo goed hier![]()
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Was vandaag haas voor Gogo, doel helaas niet gehaald maar het was wel leuk om te doen![]()
Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt !!!Wie weet doen we ooit nog eens een poging, voorlopig hou ik het even lekker bij trainen.
![]()
Het is twee keer een 27'er, dus hij past dubbelgoed bij je.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Quoi het volgende:
Het voelt ook nog steeds als een uitslag die niet bij mij hoort
Al kun je hem ook zien als een 30'er en een 24'er natuurlijk....F means you're fucked![]()
Train ze !quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:51 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Je was een fijne haas.Wie weet doen we ooit nog eens een poging, voorlopig hou ik het even lekker bij trainen.
![]()
![]()
Was tof om te doen, wie weet ooit nog eens![]()
![]()
Quoi, als ik me niet vergis is dat een drankje van mij nu je onder de 55 minuten zit right ?![]()
Ik denk dat als je je volledig focust op de 10km, je nog wel meer eraf kan halen ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:52 schreef Quoi het volgende:
Het voelt ook nog steeds als een uitslag die niet bij mij hoort![]()
![]()
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet alleen voor Boston gaan en er een hele vakantie van maken?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?Doen wij ook met mijn congres in SF in maart
Ja doei.![]()
Crowdfunding?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?![]()
![]()
Mijn vakantie kost normaal ook een kwart van dat bedrag of zo.. dan moet ik 4 jaar niet op vakantiequote:Op zondag 11 oktober 2015 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet alleen voor Boston gaan en er een hele vakantie van maken?Doen wij ook met mijn congres in SF in maart
En dan is het ook nog leuk als er iemand mee gaat.. mijn vriend kan dat als arme student helemaal niet betalen..
Nouja.. het idee van een BQ is leuk
Hm.. da's wel jammer dan jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn vakantie kost normaal ook een kwart van dat bedrag of zo.. dan moet ik 4 jaar niet op vakantieEn dan is het ook nog leuk als er iemand mee gaat.. mijn vriend kan dat als arme student helemaal niet betalen..
Nouja.. het idee van een BQ is leuk
Ja doei.![]()
Ook via loopreizen?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Meer marathonpics: https://www.flickr.com/ph(...)&utm_campaign=buffer
(hele en halve)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Weet niet of ze dat hebben, aangezien je je individueel moet kwalificeren..quote:
Maar de registration fee is alleen al 280 dollar of zo. 600 euro vliegticket, en volgens tripadvisor zijn kamers in Boston in die week tussen de 250 en 600 dollar per nachtMisschien dat ik via via nog een contact kan bedenken waar ik gratis zou kunnen slapen, maar dan nog. Och, genoeg andere leuke plekken om te lopen. Boston heeft toch ook teveel heuvels
Zwaar en leukquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wij overwegen Loch Ness als de blessures wegblijven en we een jaar fijn kunnen trainenDoodeng om te rijden in het donker though
. Hopelijk redden jullie het!
![]()
Ink 'n Burn, you're doing it right
Gewoon een Boston prijsvraag winnen!quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?
Je kan er ook voor sparen, je zal hem immers pas in 2017 kunnen lopen toch?
Ik heb heel stiekem ook al naar Boston gekeken, al moet ik dan nog wel eerst weer eens een marathon gaan lopen![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef YUR het volgende:
What name you would like on your race number?: Yur
I'm IN![]()
Top! Ben benieuwd!![]()
![]()
Daarom waren de medailles opquote:De komst van in totaal 5.000 extra deelnemers en een parcours door de hele stad maakte van het traditionele hardloopevenement een waar stadsevenement.
SPOILER: MarathonverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijffouten voorbehouden en als ik iets of iemand vergeet dan daarvoor mijn welgemeende excuses.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 11-10-2015 22:32:19 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ruim 700 v/d 1000 in 15 minutenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:05 schreef GotC het volgende:
Holy crap, binnen 4 minuten al 400 inschrijvingen voor de Highland Fling Race![]()
![]()
Tofquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef YUR het volgende:
I'm IN
Ja doei.![]()
je zou eigenlijk aandelen moeten kunnen kopen van zo'n Chinese medaille-toko, das flink binnenharken met zoveel loopevenementen tegenwoordigMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
SPOILER: MarathonverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijffouten voorbehouden en als ik iets of iemand vergeet dan daarvoor mijn welgemeende excuses.![]()
Ja doei.![]()
Bart denkt er het zijne vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[ link | afbeelding ]151011 Marathon 051 by Ton Dekkers, on Flickr
Zo kun je er ook bij gaan rennen
Goed verslag Daywalk3r
Niet om het één of ander; maar van marathons krijg je een zwak gestel en dit kan gewoon weer?quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:11 schreef YUR het volgende:
I'm IN
Waarom niet gewoon even rustig aan met hollen?
Wel leuk natuurlijk om mee te doen, dus dat is cool.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Douchen met je moeder?SPOILER: MarathonverslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schrijffouten voorbehouden en als ik iets of iemand vergeet dan daarvoor mijn welgemeende excuses.![]()
Edit: leuk verhaal, knap gedaan. Gewoon versnellen op t einde
Heeft-ie patent opquote:![]()
![]()
Ja hallo! Dan moet je maar geen BQ lopen. Je doet het zelf he ...quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff. Het kost zo'n 1500 euro om naar Boston te vliegen, daar enkele dagen te blijven en aan de marathon mee te doen. Hoe betalen mensen dat/hoe hebben ze dat ervoor over?![]()
![]()
Fixed itquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Douchen met je moeder?![]()
Edit: leuk verhaal, knap gedaan. Gewoon versnellen op t einde
Ik ga maar eens slapen. Ben nog klaar wakker maarja moet er toch es in. Hopelijk kan ik er morgen nog uitkomen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Echt welquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je volledig focust op de 10km, je nog wel meer eraf kan halen ookVandaag had een 53'er ook zeker gekund. Ik heb nog ingehouden voor mijn gevoel. Blijft aftasten die grenzen. Tijd zat
Even Daywalkerverslag lezen.
Guard verslag check! Topper ben je. Leuk ook met zo'n collega.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Ik heb het geprobeerd maar ik kan echt weer niet in slaap komenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Ben nog klaar wakker maarja moet er toch es in. Hopelijk kan ik er morgen nog uitkomen.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mooie prestatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna bij de finishfoto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak van dit soort foto's altijd een 'spot de bijzondere gezichtsuitdrukkingen'. Zoals de meneer links van groen / zwart gestreept.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ink 'n Burn, you're doing it right
[ afbeelding ]
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:27 schreef hatsaflats het volgende:
Bijna bij de finishfoto!Goeie zweef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna bij de finishfoto!Je weet dat als je naar voren loopt in plaats van omhoog dat je dan nóg sneller gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, maar ik was vooral bezig met: als ik nou m'n mond nog een beetje richting een glimlach weet te trekken, lijkt het misschien alsof ik het naar m'n zin heb en kan ik m'n tijd verdedigen met dat ik vooral op ontspanning heb gelopen. M'n ogen zien ze toch niet achter m'n zonnebril.quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je weet dat als je naar voren loopt in plaats van omhoog dat je dan nóg sneller gaat?
Ik was daar toch echt wel toe aan de finish.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 07:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, maar ik was vooral bezig met: als ik nou m'n mond nog een beetje richting een glimlach weet te trekken, lijkt het misschien alsof ik het naar m'n zin heb en kan ik m'n tijd verdedigen met dat ik vooral op ontspanning heb gelopen. M'n ogen zien ze toch niet achter m'n zonnebril.
Ik was daar toch echt wel toe aan de finish.Gelukt! Goeie pica!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie zweeffoto Hats! Ik wou dat ik vandaag de hele dag kon zweven, dan hoefde ik mijn benen niet te gebruikenau au au
Voel me vandaag ook prima. Traplopen doet geen pijn. Dus kan er snel weer een training tegenaan gooien.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Bijna bij de finishfoto!Ik zal mezelf nog maar een keer herhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
The day after weer eens een ongekende heldendag voor dit topic. Alles teruglezen maakt dat deze maandag goed begint
F means you're fucked![]()
Ik kan er maar niet aan wennen dat ik op kan staan en dat het dan geen pijn doet![]()
of me om kan draaien in bed en dat het dan geen pijn doet.. Blijf maar voorzichtig doen, maar dat hoeft steeds minder
Ja doei.![]()
Ik kreeg van Semtex nog een mooie foto toegestuurd, van het laatste stuk ook volgens mij. Geen zweef, en die zonnebril was misschien ook een goede tip geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gekke rechterhandje heb ik volgens mijn vriend ook de hele marathon zo gehouden, verklaart wel waarom mijn pols ook zo'n zeer deedAnyway.. ik ga proberen om op mijn werk te komen.. ook een uitdaging op zich.
Fijn dat het zoveel beter gaat Moblo!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga deze reeks ook maar eens volgen, ben sinds 3 weken aan het opbouwen.
Gisteren de 5k gelopen in in 29:47
Moet nog ff flink omhoog, aangezien in "per ongeluk" via het werk heb ingeschreven voor de zevenheuvelenloop 15k...![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kreeg van Semtex nog een mooie foto toegestuurd, van het laatste stuk ook volgens mij. Geen zweef, en die zonnebril was misschien ook een goede tip geweest
GEweldige foto! Alsof je je best doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gekke rechterhandje heb ik volgens mijn vriend ook de hele marathon zo gehouden, verklaart wel waarom mijn pols ook zo'n zeer deedAnyway.. ik ga proberen om op mijn werk te komen.. ook een uitdaging op zich.
Fijn dat het zoveel beter gaat Moblo!![]()
Echt, zo verdiend, deze prestatie
Ja doei.![]()
Pas maar op... teveel willen in te weinig tijd en doorpushen is eigenlijk zelden goed voor je...quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:54 schreef Vinno het volgende:
Ik ga deze reeks ook maar eens volgen, ben sinds 3 weken aan het opbouwen.
Gisteren de 5k gelopen in in 29:47
Moet nog ff flink omhoog, aangezien in "per ongeluk" via het werk heb ingeschreven voor de zevenheuvelenloop 15k...Ja doei.![]()
Hoe bedoel je gefocussed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gekke rechterhandje heb ik volgens mijn vriend ook de hele marathon zo gehouden, verklaart wel waarom mijn pols ook zo'n zeer deedAnyway.. ik ga proberen om op mijn werk te komen.. ook een uitdaging op zich.
Fijn dat het zoveel beter gaat Moblo!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Super mooie hardloop/marathon verhalen, mensen!
Mijn toevoeging:
Ik heb dus ook dat kreng gelopen. Eigenlijk ging alles helemaal perfect. Het weer was perfect, de sfeer was fantastisch en het parcours was gewoon heerlijk. Ik vond het echt een bijzondere ervaring. Echt fantastisch. Ga me binnenkort inschrijven voor Rotterdam denk ik, want ik kan het hier nu niet bij laten.
Dan nu mijn tijd. Na de eerste 1/2 was wel duidelijk dat mijn streefdoel van <4:00 niet gehaald ging worden. Uiteindelijk ben ik volgens de uitslag gefinisht in 4:20:08. Hoewel RunKeeper wel zegt dat ik 43.77 km gelopen heb. Maar goed, uiteindelijk ben ik echt dik tevreden, en heb ik een mooi doel in het lopen van een <4:00 tijd in Rotterdam!
Maar de tering zeg, wat een pokke eind. De eerste 21.1 voelde ik me fantastisch. Het was echt een genot om te lopen. Maar bij de 30 km (het cliché) ging het bergafwaarts. Mijn tempo zakte in, en het werd gewoon zwaar. Vanaf de 35 km was het een helLiep continu met een gevoel van kramp. Werd in die periode ook wel ingehaald door mensen waar ik eerst met vertrouwen voorbij ben gegaan haha (toch die rookie mistakes weer). Maar het feit dat andere mensen er net zo veel moeite mee hadden als ik gaf me een extra zetje. Plus half Eindhoven die langs het parcours staat te cheeren, wat een kick geeft dat zeg. De laatste 2 km waren vervolgens echt niet leuk. Ik ben benieuwd naar mijn finish filmpje, want 100 m voor de finish zat ik te hinken/huppelen vanwege kramp in de bovenbenen haha.
Toen ik eenmaal klaar was, ik ergens kon zitten en naar mijn medaille kon kijken drong het wel tot me door. Het is gelukt! Een gevoel van euforie.
Ondertussen loop ik erbij als een zombie. Zonder handen zou ik een trap niet op kunnen komen. Ik ben compleet gammel. Ga deze week echt even helemaal niks doen. Maar het was het waard.
Ben echt heel blij dat dit gelukt is. En bedankt iedereen voor de tips en motivatie!Ik hoop in April de marathon van Rotterdam te kunnen rennen, met een degelijke voorbereiding! Dit is in ieder geval niet mijn laatste marathon geweest!!
![]()
Goeie focus! En dat handje Is wel lollig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gekke rechterhandje heb ik volgens mijn vriend ook de hele marathon zo gehouden, verklaart wel waarom mijn pols ook zo'n zeer deedAnyway.. ik ga proberen om op mijn werk te komen.. ook een uitdaging op zich.
Fijn dat het zoveel beter gaat Moblo!
Wat een geweldig hardloopweekend was het zeg!
Iedereen gefeliciteerd met de mega-prestaties! Mooie wedstrijdverslagen ook. Leuk om te lezen!
L_T!sub-3:15 wtf!
![]()
Donca!![]()
Held!
En inderdaad, neem je tijd voor herstel. Je hebt het natuurlijk supersnel opgebouwd, dus het herstel zou ik echt heel degelijk aanpakken. Advies over hoe en wat heb ik niet, maar degenen hier die wel M ervaring hebben vast wel!
Voor nu: gefeliciteerd en je hebt een strakke tijd gelopen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gefeliciteerd! nog steeds een prima tijd! nu maar wat rustig aan doen en herstellen iddquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:06 schreef Doncamatic het volgende:
Mijn toevoeging:
Ik heb dus ook dat kreng gelopen. Eigenlijk ging alles helemaal perfect. Het weer was perfect, de sfeer was fantastisch en het parcours was gewoon heerlijk. Ik vond het echt een bijzondere ervaring. Echt fantastisch. Ga me binnenkort inschrijven voor Rotterdam denk ik, want ik kan het hier nu niet bij laten.
Dan nu mijn tijd. Na de eerste 1/2 was wel duidelijk dat mijn streefdoel van <4:00 niet gehaald ging worden. Uiteindelijk ben ik volgens de uitslag gefinisht in 4:20:08. Hoewel RunKeeper wel zegt dat ik 43.77 km gelopen heb. Maar goed, uiteindelijk ben ik echt dik tevreden, en heb ik een mooi doel in het lopen van een <4:00 tijd in Rotterdam!
Maar de tering zeg, wat een pokke eind. De eerste 21.1 voelde ik me fantastisch. Het was echt een genot om te lopen. Maar bij de 30 km (het cliché) ging het bergafwaarts. Mijn tempo zakte in, en het werd gewoon zwaar. Vanaf de 35 km was het een helLiep continu met een gevoel van kramp. Werd in die periode ook wel ingehaald door mensen waar ik eerst met vertrouwen voorbij ben gegaan haha (toch die rookie mistakes weer). Maar het feit dat andere mensen er net zo veel moeite mee hadden als ik gaf me een extra zetje. Plus half Eindhoven die langs het parcours staat te cheeren, wat een kick geeft dat zeg. De laatste 2 km waren vervolgens echt niet leuk. Ik ben benieuwd naar mijn finish filmpje, want 100 m voor de finish zat ik te hinken/huppelen vanwege kramp in de bovenbenen haha.
Toen ik eenmaal klaar was, ik ergens kon zitten en naar mijn medaille kon kijken drong het wel tot me door. Het is gelukt! Een gevoel van euforie.
Ondertussen loop ik erbij als een zombie. Zonder handen zou ik een trap niet op kunnen komen. Ik ben compleet gammel. Ga deze week echt even helemaal niks doen. Maar het was het waard.
Ben echt heel blij dat dit gelukt is. En bedankt iedereen voor de tips en motivatie!Ik hoop in April de marathon van Rotterdam te kunnen rennen, met een degelijke voorbereiding! Dit is in ieder geval niet mijn laatste marathon geweest!!
![]()
Goed gedaan! En terecht dat je tevreden bent! 4:20 is met zo'n matige voorbereiding een hele prestatie. Een marathon is toch wel even net wat anders dan een normale wedstrijdquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:06 schreef Doncamatic het volgende:
En wat Murmeli zegt, de eerste tijd even gas terugnemen en dan rustig weer gaan opbouwen. Waarschijnlijk heb je met die 42 km toch wel wat meer van je lijf gevraagd dan het aankan.![]()
Nog een paar gedachten, the day after:
* De combinatie met de spellenbeurs is goed bevallen. De laatste dagen voor de wedstrijd had ik geen tijd om me nerveus te maken. En ik was moe, dus de nacht voor de race heb ik prima kunnen slapen.
* Eigenlijk ben ik te snel vertrokken, rond 5:50/km. Mijn plan was 6:10 a 6:15. Maar mijn gemiddelde snelheid kwam uit op 6:15, en dat had ik never nooit niet gehaald als ik zo langzaam begonnen was. Misschien was 6 minuten rond beter geweest.
* Geen cola meer tijdens de wedstrijd. Bij de laatste drankpost op 40km heb ik (voor het eerst) een bekertje cola op, maar dat viel niet heel goed.
* Ik zei gisteren in de kleedkamer, "Nie wieder", maar wist toen al dat ik me daar niet aan zou gaan houden. Ik kijk nu al uit naar de volgende. Spijkenisse?![]()
Hoezo, in een maand van 5 naar 15 kan toch prima?quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas maar op... teveel willen in te weinig tijd en doorpushen is eigenlijk zelden goed voor je...![]()
![]()
![]()
Elke dag 250m verder sprintenquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoezo, in een maand van 5 naar 15 kan toch prima?![]()
Ja doei.![]()
Haha, denk dat het ook vooral de felle tegenzon was. Of misschien probeerde ik de volgende vrouw te spotten om in te halen, dat is de laatste kms altijd mijn 'spelletje'.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gefocussed...
Doncomatic.. respect! Ik vind het nog steeds een redelijk dom plan geweest, maar heb heel veel respect voor je dat je het toch in een nette tijd hebt klaargespeeld in die paar weken! Moet je nagaan wat er met een goede voorbereiding in zit!
En kan me voorstellen dat je het de laatste 2kms zwaar vond.. ik vond het zelf ook gek dat daar nergens meer bordjes stonden van hoe ver het nog was!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is stomquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Elke dag 250m verder sprinten.
![]()
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn vele krachttraining etc. in de sportschool zijn vruchten af begint te werpen. Ben sneller ondanks dat m'n conditie nog weer goed opgebouwd moet worden, maar is niet zoveel weggezakt als die van Wolve (die doet geen sportschoolshizzle), en nou ja, de pijn wordt dus een stuk minder. Heb goede hoop dat als Wolve straks weer op snelheid komt ik een eind met 'm mee kan komen dit keer![]()
Ja doei.![]()
Arme man van jou, is hij straks blij dat hij na zijn blessure eindelijk weer lekker kan lopen, staat zijn vrouw al klaar om hem te vernederenquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn vele krachttraining etc. in de sportschool zijn vruchten af begint te werpen. Ben sneller ondanks dat m'n conditie nog weer goed opgebouwd moet worden, maar is niet zoveel weggezakt als die van Wolve (die doet geen sportschoolshizzle), en nou ja, de pijn wordt dus een stuk minder. Heb goede hoop dat als Wolve straks weer op snelheid komt ik een eind met 'm mee kan komen dit keer![]()
In Groningen telde ze de laatste 500m af, daar kon ik dan weer niet zo goed tegen, vooral omdat het daar omhoog liep en er in de pace dus weinig te zien is van een eindsprint
Dat vind ik fijn om te lezen. Niet alleen voor jou, maar ook voor mezelf. De sportschool wordt een retebelangrijk onderdeel van mijn trainingquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
SEMTEX is wat dat betreft ook een supervoorbeeldF means you're fucked![]()
Wel even weer wennen zeg, dit weer.
Gisteren aan het begin van de training m'n handen nat gekregen toen we met een autobandje gingen lopen, dat was wel even flink koud....It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik wil het nog een paar stappen opvoeren, en eigenlijk voor een PT gaanquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te lezen. Niet alleen voor jou, maar ook voor mezelf. De sportschool wordt een retebelangrijk onderdeel van mijn training
SEMTEX is wat dat betreft ook een supervoorbeeldmaar dat kost zoveel geld (nou ja, 35 per week ofzo) en ik moet nog even bedenken wanneer ik dat er voor over heb en het kan betalen. want ik heb wel de behoefte om beter te worden, maar vind 't vooralsnog lastig om het in m'n eentje te doen. Mijn KT sessies zijn nu circuits trainingen, body pump lessen en dat soort zaken, ook niet voor mietjes, mááár het kan beter en gerichter.
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Arme man van jou, is hij straks blij dat hij na zijn blessure eindelijk weer lekker kan lopen, staat zijn vrouw al klaar om hem te vernederen
Fijn om te lezen Moblo! Misschien moet ik ook maar weer eens wat gaan doen. Het kan iig nooit kwaad.![]()
Aaah, nee, ik denk dat hij snel weer sneller is dan ik, maar hopelijk kan ik het gat dit keer kleiner houdenquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Arme man van jou, is hij straks blij dat hij na zijn blessure eindelijk weer lekker kan lopen, staat zijn vrouw al klaar om hem te vernederen
Ja doei.![]()
Nee toch, sportschool![]()
Juist gaan hardlopen omdat ik die sportschool zat was
Verder netjes gelopen iedereen, kan niet zeggen dat ik jaloers ben, gisteren voor het eerst LDL langer dan een uur (1:15) gedaan en daar moet mijn lichaam nog een beetje aan wennen![]()
![]()
Klopt de herestraat gaat toch aardig omhoog ;-) Ook niet een echt breed stuk waardoor het vrij druk kan zijn op dat punt. Hoe was het na de finish? een bende of kon je wel enigszins ok wegkomen? Een aantal jaar terug voelde ik mij opgesloten in de drukte. Misschien dat ik de 4 mijl volgend jaar ook weer doe, blijft voor mij een thuisloop en een mooie route.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:45 schreef DeLuna het volgende:
In Groningen telde ze de laatste 500m af, daar kon ik dan weer niet zo goed tegen, vooral omdat het daar omhoog liep en er in de pace dus weinig te zien is van een eindsprint![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
Vanmiddag les 9het gaat echt bizar goed. Blij mee.
Blijven doorgaan zo dus!F means you're fucked![]()
Puik.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
Ja doei.![]()
Nu eerst even rustig aandoen, je spieren en pezen hebben een aardige klap gemaakt. En daarna opbouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:06 schreef Doncamatic het volgende:
knip
Neem nu extra eiwitten en vezels, beide zorgen dat je herstel sneller gaat.
En neem voor Rotterdam wel de tijd om op te bouwen.
Sterkte met je herstel.![]()
Inderdaad! Ik was, zoals hatsaflats zegt, echt toe aan de finish. Ik wilde nog versnellen, maar wist niet wanneer het kom. Heb steeds gezocht naar bordjes. Uiteindelijk ergens in de verte wel een boog gezien, en een stuk daarvoor weer matten en palen. Blij dat het niet de boog was, dat was toch weer 20 meter te ver.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..] ik vond het zelf ook gek dat daar nergens meer bordjes stonden van hoe ver het nog was!![]()
![]()
En jij ookquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik was, zoals hatsaflats zegt, echt toe aan de finish. Ik wilde nog versnellen, maar wist niet wanneer het kom. Heb steeds gezocht naar bordjes. Uiteindelijk ergens in de verte wel een boog gezien, en een stuk daarvoor weer matten en palen. Blij dat het niet de boog was, dat was toch weer 20 meter te ver.![]()
Ja doei.![]()
Doncamatic, netjes gedaan ondanks de kramp. Prachtige tijd.
Goed om vandaag je benen los te wandelen of een stukje gewoon fietsen. Niet te hard weer gaan starten.Mooi bericht tussen de kilometervreters hier.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
Dank!quote:
Het gaat met jou ook weer de goede kant op, heerlijk, goed om te horen.
Ik ga ook weer krachttraining doen. In de zomer was het gestopt en in sept. had ik het druk met werk. Dus vorige week mijn eerste les weer gehad en daar flinke spierpijn van gehad. Ik merk met het liggen in bed dat ik soms last van mijn rug heb. (Vooral slecht matras en te lang liggen luieren.)
![]()
Nee, vond het wel een irritant stuk, wandelaars die midden op het pad liepen terwijl het als maar smaller werd en de hardlopende mensen aan de eindsprint begonnen, beetje een chaos dus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:52 schreef mytec het volgende:
[..]
Klopt de herestraat gaat toch aardig omhoog ;-) Ook niet een echt breed stuk waardoor het vrij druk kan zijn op dat punt. Hoe was het na de finish? een bende of kon je wel enigszins ok wegkomen? Een aantal jaar terug voelde ik mij opgesloten in de drukte. Misschien dat ik de 4 mijl volgend jaar ook weer doe, blijft voor mij een thuisloop en een mooie route.
Na de finish vond ik het prima. Kon goed doorlopen, kreeg vrij snel medaille en drinken. Ik ben ergens tussen de hekken er vandoor gegaan want daar stond mijn vriend te wachten.
Verder prima georganiseerd. Ook met die startvakken, vond ik wel handig, was in ieder geval niet zo druk bij de start als je zou verwachten met zoveel deelnemers.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Lekker zo door gaan dus!quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
Bijna in de dubbele cijfersquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
Goed bezigTrek eens aan mijn vinger?
Bedankt voor de reacties allemaal. En inderdaad, ik ga echt even mijn rust nemen, maar dat is totaal vrijwilligOok al zou ik dolgraag willen, ik zou geen 5 meter kunnen hardlopen nu.
Doel is om straks heel langzaam weer te beginnen. Ik wil de long slow distance runs in mijn hardlopen houden, en zo goed voor te bereiden voor een marathon in Rotterdam!![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:42 schreef Guard het volgende:
Er wordt elk jaar een lichtjesroute run georganiseerd.SPOILER: HM Eindhoven verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem mijn pet voor je af. Je hebt het toch mooi gefliktquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:45 schreef Doncamatic het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal. En inderdaad, ik ga echt even mijn rust nemen, maar dat is totaal vrijwilligOok al zou ik dolgraag willen, ik zou geen 5 meter kunnen hardlopen nu.
Doel is om straks heel langzaam weer te beginnen. Ik wil de long slow distance runs in mijn hardlopen houden, en zo goed voor te bereiden voor een marathon in Rotterdam!![]()
Eventueel kan je een "op maat" gemaakt schema pakken op www.looptijden.nlZo simpel maar als ik niet sport denk ik niet snel aan. Gelijk 60 gram whey met en halve liter magere melk gepaktquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:11 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nu eerst even rustig aandoen, je spieren en pezen hebben een aardige klap gemaakt. En daarna opbouwen.
Neem nu extra eiwitten en vezels, beide zorgen dat je herstel sneller gaat.
En neem voor Rotterdam wel de tijd om op te bouwen.
Sterkte met je herstel.![]()
Middageten wordt een bak magere kwark met een schep whey. Dan zit ik alweer mooi over een gram per kilo lichaamsgewicht.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jammer dat je op looptijden.nl alleen kunt kiezen tussen een HM in 2 uur, of meteen 1.30 en niets er tussenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet voor je af. Je hebt het toch mooi geflikt![]()
Eventueel kan je een "op maat" gemaakt schema pakken op www.looptijden.nl
[..]
Zo simpel maar als ik niet sport denk ik niet snel aan. Gelijk 60 gram whey met en halve liter magere melk gepakt![]()
Middageten wordt een bak magere kwark met een schep whey. Dan zit ik alweer mooi over een gram per kilo lichaamsgewicht.Ik zou graag voor 1.50 willen gaan trainen, bijvoorbeeld, maarja...
Ja doei.![]()
Wat voor whey heb jij? Ik heb een gevalletje bomen-bos wb whey kiezenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet voor je af. Je hebt het toch mooi geflikt![]()
Eventueel kan je een "op maat" gemaakt schema pakken op www.looptijden.nl
[..]
Zo simpel maar als ik niet sport denk ik niet snel aan. Gelijk 60 gram whey met en halve liter magere melk gepakt![]()
Middageten wordt een bak magere kwark met een schep whey. Dan zit ik alweer mooi over een gram per kilo lichaamsgewicht.![]()
![]()
Ja voor de halve is er niet zo veel.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jammer dat je op looptijden.nl alleen kunt kiezen tussen een HM in 2 uur, of meteen 1.30 en niets er tussenIk zou graag voor 1.50 willen gaan trainen, bijvoorbeeld, maarja...
Wellicht heb je iets aan 1 van deze 3.
En owee als je mijn PR verbreektGeintje, ik gun je een sub 1.50 van harte
![]()
http://www.hardloopwijzer.nl/sch_2002_halmar.htm
http://www.sparrenweg.info/superrunner/html/trg20.html
http://shop.runnersworld.(...)a.php?Pagina_id=3265Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verslagje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: I love it when a plan comes together! Smaakt naar meer; aan de andere kant denk ik, wordt het ooit weer zo mooi?
En ik heb eerst een ander doel op een kortere wedstrijd
[ Bericht 3% gewijzigd door La_Tramposa op 12-10-2015 12:14:57 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hm, misschien eerst maar eens naar een sub-50 10K toe trainenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja voor de halve is er niet zo veel.
Wellicht heb je iets aan 1 van deze 3.
En owee als je mijn PR verbreektGeintje, ik gun je een sub 1.50 van harte
![]()
http://www.hardloopwijzer.nl/sch_2002_halmar.htm
http://www.sparrenweg.info/superrunner/html/trg20.html
http://shop.runnersworld.(...)a.php?Pagina_id=3265![]()
Ja doei.![]()
Huismerk van body&fitshop. Maar die komt/kwam niet heel goed uit de test. Ze hebben nav een heel topic op een forum belooft verbetering te brengen maar ik kan de datum van de laatste post niet zien dus ik weet niet wanneer die belofte is gemaakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat voor whey heb jij? Ik heb een gevalletje bomen-bos wb whey kiezen
Kijk anders ff hier tussen. http://voeding-en-fitness.nl/kwaliteit-van-eiwitshakes/Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geweldige prestaties weer dit weekend op de marathon, halve marathon, 10km en 4 mijl![]()
Man, man, man wat voel ik me een oude man vandaag. Uit bed stappen kostte al veel moeite, laat staan het traplopen. Besefte gisteren al een marathon uitlopen hele prestatie is en dat wordt nu nog maar eens bevestigd.![]()
Ja snap ik dat je dat zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas maar op... teveel willen in te weinig tijd en doorpushen is eigenlijk zelden goed voor je...
Maar als ik deze maand, met 3/4 keer per week lopen, kan gaan richting de 10...
Dan moet ik toch die 7 heuvelen op karakter kunnen lopen eenmalig...?
Het is niet ideaal, zeker niet... Maar ik heb me ingeschreven en gaan die loop doen met 30 man...
Lees hierboven ook verhalen over mensen die na een loop als een zombie rondlopen, dat zal bij mij dan ook wel 't geval zijn...
Het is niet dat ik nog nooit gesport heb ofzo, alleen het is een paar jaar geleden dat ik mijn conditie op een dergelijk peil had... Zonde dat ik het toen zo heb laten versloffen![]()
![]()
Thanks! Ga er even naar kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Huismerk van body&fitshop. Maar die komt/kwam niet heel goed uit de test. Ze hebben nav een heel topic op een forum belooft verbetering te brengen maar ik kan de datum van de laatste post niet zien dus ik weet niet wanneer die belofte is gemaakt.
Kijk anders ff hier tussen. http://voeding-en-fitness.nl/kwaliteit-van-eiwitshakes/
LT, super om te lezen dat het allemaal zoals gepland ging, en nog beter dan dat eigenlijkJe hebt veel tijd en energie in de trainingen gestoken en gelukkig heb je het verdiende resultaat gekregen!
![]()
Je moet 't natuurlijk helemaal zelf weten hoor verder. Succes.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja snap ik dat je dat zegt.
Maar als ik deze maand, met 3/4 keer per week lopen, kan gaan richting de 10...
Dan moet ik toch die 7 heuvelen op karakter kunnen lopen eenmalig...?
Het is niet ideaal, zeker niet... Maar ik heb me ingeschreven en gaan die loop doen met 30 man...
Lees hierboven ook verhalen over mensen die na een loop als een zombie rondlopen, dat zal bij mij dan ook wel 't geval zijn...
Het is niet dat ik nog nooit gesport heb ofzo, alleen het is een paar jaar geleden dat ik mijn conditie op een dergelijk peil had... Zonde dat ik het toen zo heb laten versloffenJa doei.![]()
Dat begrijp ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet 't natuurlijk helemaal zelf weten hoor verder. Succes.
Maar het is toch niet ondenkbaar? Of wel?![]()
Je conditie is het er waarsch. wel mee eens, het zullen voornl. je spieren zijn die het je moeilijk gaan maken. Of je houdt er een blessure aan over. Maar door schade en schande wijs worden is ook hoe ik het heb geleerd op hardloopgebiedquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:04 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Maar het is toch niet ondenkbaar? Of wel?
Conditioneel haal je het sowieso wel waarschijnlijk. Het probleem is dat je pezen veel langer nodig hebben om te wennen aan de (schok)belasting van hardlopen. Dus om het zo snel op te bouwen kan leiden tot een blessure. Het kan ook goed gaan. Moeilijk te zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:04 schreef Vinno het volgende:
[..]
Dat begrijp ik
Maar het is toch niet ondenkbaar? Of wel?
Lopen als een zombie zal na 15km wel meevallen denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Verslagje!Out of this world!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: I love it when a plan comes together! Smaakt naar meer; aan de andere kant denk ik, wordt het ooit weer zo mooi?
En ik heb eerst een ander doel op een kortere wedstrijd![]()
Liespijn had ik ook. Begon na 20Km. Voel het nu gelukkig al een stuk minder. Alleen als ik mijn rechterbeen hoog optil. Maar dat lukt sowieso niet bepaald![]()
Ook mijn biceps doen pijn (vooral rechts). Denk te lang op 1 manier gehouden. Was aan het eind van de mararthon ook al aan het zeuren waardoor ik steeds mijn arm even moest strekken.
En bij de volgende marathon die op tijd begint (meestal 10 uur geloof ik) en wat verder weg is dan boek ik ook een hotel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je conditie is het er waarsch. wel mee eens, het zullen voornl. je spieren zijn die het je moeilijk gaan maken. Of je houdt er een blessure aan over. Maar door schade en schande wijs worden is ook hoe ik het heb geleerd op hardloopgebiedOke oke...quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Conditioneel haal je het sowieso wel waarschijnlijk. Het probleem is dat je pezen veel langer nodig hebben om te wennen aan de (schok)belasting van hardlopen. Dus om het zo snel op te bouwen kan leiden tot een blessure. Het kan ook goed gaan. Moeilijk te zeggen.
Lopen als een zombie zal na 15km wel meevallen denk ik.
Had graag gezegd dat ik de datum van de loop ff wat naar achteren schuif... En afzeggen zit (ook al heb ik wel gekeken naar de optie van 7km, maar die zit al vol) niet echt in mijn karakter, helaas in dit geval...
Nog tips hoe ik bij een dergelijke 'groter dan normale' eenmalige belasting mijzelf lichamelijk het beste kan voorbereiden? Dus echt op de dag zelf zeg maar?![]()
Eiwitrijk eten in de dagen ervoor en erna. Verder weinig denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
[..]
Oke oke...
Had graag gezegd dat ik de datum van de loop ff wat naar achteren schuif... En afzeggen zit (ook al heb ik wel gekeken naar de optie van 7km, maar die zit al vol) niet echt in mijn karakter, helaas in dit geval...
Nog tips hoe ik bij een dergelijke 'groter dan normale' eenmalige belasting mijzelf lichamelijk het beste kan voorbereiden? Dus echt op de dag zelf zeg maar?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hahaha ja, geloof mij dat ik na het verzenden van de mail met "Ja leuk, ik doe mee" al vrij vlot het gevoel van spijt naar boven kwam...quote:![]()
![]()
Op de dag zelf kun je niet zoveel meer doen, ik zou wel even overleggen met een trainer of fysio of zo om wat core-stabiliteit en andere hardloopspecifieke oefeningen te krijgen. Als je die braaf elke avond 10 minuten doet zou de impact al veel minder moeten zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:10 schreef Vinno het volgende:
[..]
[..]
Oke oke...
Nog tips hoe ik bij een dergelijke 'groter dan normale' eenmalige belasting mijzelf lichamelijk het beste kan voorbereiden? Dus echt op de dag zelf zeg maar?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee zeggen kan nog steeds, aangevuld door "want het is niet zo verstandig om dit te doen, ik bouw liever verstandig op naar zo'n afstand". Dat is stoerder dan jezelf stuk lopen.Ja doei.![]()
Ja dan wellicht je trots opzij zetten en annuleren. Al zou ik dat zelf denk ik ook niet echt snel doen.
Ik zal het nogmaals in overweging nemenquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Nee zeggen kan nog steeds, aangevuld door "want het is niet zo verstandig om dit te doen, ik bouw liever verstandig op naar zo'n afstand". Dat is stoerder dan jezelf stuk lopen.![]()
![]()
Wij hebben ook nummers voor 'n HM komend weekend. Ook afgezegd, helaas. Had wel rondgekomen, maar is niet verstandig.Ja doei.![]()
Ja ik wil ook even de "kortere" PR's verbeteren. M'n maatje haalt me in op PR's en dat mag niet!quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hm, misschien eerst maar eens naar een sub-50 10K toe trainen![]()
![]()
Gelukkig ben ik nog wel 3 seconden sneller op de 10 dan Quoiquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik wil ook even de "kortere" PR's verbeteren. M'n maatje haalt me in op PR's en dat mag niet!![]()
(ook supergoed gelopen trouwens)
Ja doei.![]()
Ik ga ook onverstandig doen, zondag een 8km lopen in Amsterdam, notabene de ochtend na mijn verjaardagsfeest
Maar goed, ik doe nooit onverstandig dus voor een keertje.. och. Ik ga sowieso niet voluit lopen. Misschien zou het leuk zijn om iemand te vinden die gepaced wil worden op 5.00 of zo, heb ik ook nog een doelDus als jullie iemand weten.. haas Krista houdt zich aanbevolen.
Op de dag zelf ervoor zorgen dat je ná de loop zo snel mogelijk je warme kleren aantrekt en rekt! Tussen finish en kleding is nog een eindje en het kan echt flink koud zijn waardoor je spieren een klap krijgen.![]()
Ik ken nog een snellert in dit topic die dat vaak zegt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga ook onverstandig doen, zondag een 8km lopen in Amsterdam, notabene de ochtend na mijn verjaardagsfeest
Maar goed, ik doe nooit onverstandig dus voor een keertje.. och. Ik ga sowieso niet voluit lopen. Misschien zou het leuk zijn om iemand te vinden die gepaced wil worden op 5.00 of zo, heb ik ook nog een doelDus als jullie iemand weten.. haas Krista houdt zich aanbevolen.
Hoe noemde je dat survivalparcours dan een week voor je marathon?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
Hmm goed puntquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:20 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hoe noemde je dat survivalparcours dan een week voor je marathon?Al viel het best mee hoe spannend dat was hoor, zoals gezegd was dat vooral mijn eigen onhandigheid
Nou, naar Nimma kun je ook voor 't bier en de kroegjesquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Yes! Voor minder ga ik daar niet heen![]()
Maar tof! Ik ga over 3 jaar weer ofzo (elk 5-tal doen)
Ja doei.![]()
Ook een uitgebreid verslag van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: op wat fysiek ongemak in het begin na, ging het eigenlijk best prima. Slechte start, goede finish. Volgende keer beter.![]()
Komende zondag weer een wedstrijdje?quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Van wat voor planeet kom jij? Niet meer normaal, na zo'n megaprestatie!![]()
Bedankt voor deze motiverende postquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog wel 3 seconden sneller op de 10 dan Quoi
(ook supergoed gelopen trouwens)
En thanks
Je verslag was om te smullen. Prachtig hoe alles samen kwam. Het is echt een hele mooie prestatiequote:Op maandag 12 oktober 2015 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm goed puntAl viel het best mee hoe spannend dat was hoor, zoals gezegd was dat vooral mijn eigen onhandigheid
quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:48 schreef steffelonio het volgende:
Ook een uitgebreid verslag van mijWat vervelend van die pijntjes in het begin. Maar hoe fijn dat je vrij gemakkelijk de rest uitliep. Dat smaakt natuurlijk naar meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: op wat fysiek ongemak in het begin na, ging het eigenlijk best prima. Slechte start, goede finish. Volgende keer beter.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:48 schreef steffelonio het volgende:
Ook een uitgebreid verslag van mijKnap dat het ondanks zo'n slecht begin nog zo'n nette tijd is geworden! Wel gek dat je al zo snel last kreeg, enig idee wat het was? Schoen te strak of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tldr: op wat fysiek ongemak in het begin na, ging het eigenlijk best prima. Slechte start, goede finish. Volgende keer beter.Ik had een startnr gewonnen, anders had ik het niet gedaan hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 12:51 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Komende zondag weer een wedstrijdje?![]()
Van wat voor planeet kom jij? Niet meer normaal, na zo'n megaprestatie!Maar ik heb bedacht; ik moet het gewoon niet als wedstrijdje zien. Normaal gesproken zou ik in het weekend ook wel weer 30-40 minuutjes willen lopen.
zo kwam ik ook een keer iemand tegen tijdens de monikkenloop op Schiermonikkoog 10 mijl. Hij vertelde mij dat hij vandaag even lekker uitliep, 2 dagen ervoor een marathon gelopen. Liep daar met een rotgang over het strandquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap dat het ondanks zo'n slecht begin nog zo'n nette tijd is geworden! Wel gek dat je al zo snel last kreeg, enig idee wat het was? Schoen te strak of zo?
[..]
Ik had een startnr gewonnen, anders had ik het niet gedaan hoorMaar ik heb bedacht; ik moet het gewoon niet als wedstrijdje zien. Normaal gesproken zou ik in het weekend ook wel weer 30-40 minuutjes willen lopen.
![]()
30 minuutjes op 8km vind ik toch een redelijk tempo hoorquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Knap dat het ondanks zo'n slecht begin nog zo'n nette tijd is geworden! Wel gek dat je al zo snel last kreeg, enig idee wat het was? Schoen te strak of zo?
[..]
Ik had een startnr gewonnen, anders had ik het niet gedaan hoorMaar ik heb bedacht; ik moet het gewoon niet als wedstrijdje zien. Normaal gesproken zou ik in het weekend ook wel weer 30-40 minuutjes willen lopen.
![]()
![]()
Super wedstrijdverslag!quote:
Omdat je het taperen ook specifiek benoemt (wat natuurlijk ook logisch is): Zou je eens kort willen schetsen hoeveel tijd je daarvoor uit hebt getrokken en wat je specifiek wel en niet in die periode hebt gedaan? Ik ben heel nieuwsgierig namelijk![]()
Taperen was in de aanloop naar mijn eerste marathon de meest vage periode ooit.
Ik wist totaal niet wat ik (niet) deed en waarom. Raakte er zelfs gedemotiveerd door. Ineens was ik van 'het grote plan' af...![]()
Tijdens mijn eerste marathon liep ik een stukje mee met een Belg die het rustig aandeed, want hij had de dag ervoor ook al een marathon gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:51 schreef mytec het volgende:
[..]
zo kwam ik ook een keer iemand tegen tijdens de monikkenloop op Schiermonikkoog 10 mijl. Hij vertelde mij dat hij vandaag even lekker uitliep, 2 dagen ervoor een marathon gelopen. Liep daar met een rotgang over het strand
Niks bijzonders, vond hij zelf.![]()
Jij wint echt vaakquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had een startnr gewonnen, anders had ik het niet gedaan hoor![]()
Schoenen, hotelovernachting, etc.
Als ik het schema helemaal op de letter had gevolgd, was ik van de zwaarste weken met 95km teruggegaan naar een week van 80 en dan een week van 70km.quote:Op maandag 12 oktober 2015 13:54 schreef TheSwan het volgende:
[..]
Super wedstrijdverslag!
Omdat je het taperen ook specifiek benoemt (wat natuurlijk ook logisch is): Zou je eens kort willen schetsen hoeveel tijd je daarvoor uit hebt getrokken en wat je specifiek wel en niet in die periode hebt gedaan? Ik ben heel nieuwsgierig namelijk![]()
Taperen was in de aanloop naar mijn eerste marathon de meest vage periode ooit.
Ik wist totaal niet wat ik (niet) deed en waarom. Raakte er zelfs gedemotiveerd door. Ineens was ik van 'het grote plan' af...
Maar omdat mijn trainer ook dacht dat ik overtraind was werd me echt op het hart gedrukt rustig aan te doen en vooral naar mijn gevoel te luisteren, dus nog wat extra trainingen ingekort of zelfs overgeslagen. Dus het werden weken van ongeveer 60km. Verder bleef ik wel 2-3 keer in de week intervallen lopen, vooral op marathontempo.
Ik denk wel dat taperen het beste werkt als je er ook echt aan toe bent zeg maarDus bouw je schema op naar 2 hele zware weken, zodat je daarna alleen nog maar wilt rusten. Dan zul je zien dat je de eerste week nog denkt; het werkt niet, ik ben nog steeds moe, en de 2e week ga je als het goed is voelen dat je een overdosis aan energie opbouwt en je benen er echt zin in krijgen.
Verder ben ik wel gewoon oefeningen blijven doen en de warming up, maar geen duurlopen van boven de 17-18km meer en geen lange stukken op marathontempo (langer dan 1.5km aanéén) en ook het tempo van de 200tjes ging wat omlaag.
Oja en veel bietensap drinken natuurlijk de laatste week
Ja, het is echt van de zotten. Dit hoorde wel bij de schoenenquote:Op maandag 12 oktober 2015 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij wint echt vaakSchoenen, hotelovernachting, etc.
Als jullie aandacht kunnen opbrengen voor een bescheiden 10 km wedstrijdverslag, dan staat 'ie onder de (tweede) knopDit weekend was een droom van een hardloopweekend.
Zaterdag liep ik dus met wat Prorun-mensen in Doorn-Maarn en mocht ik hardloopschoenen uitzoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zondag moest die 10 km tijd dan eindelijk verpulverd worden tijdens de Hoge Veluweloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Quoi op 12-10-2015 14:42:29 ]![]()
Ik heb, wat betreft hardlopen, ooit een paar sokken gewonnen bij een loopje waar ik mijn inschrijving had gewijzigd in de wandeltocht vanwege een blauwe knie. En de sokken waren veel te groot, die heb ik dus weggegeven.
Daarnaast heb ik al 1000-1500 uitgegeven aan het hardlopen.![]()
![]()
schade en schande weet vast ook wel dat zelf ondervinden leerzamer is dan iemand die het je probeert te zeggen, terwijl je het nog niet wilt horenquote:
Mooi verslag en gefeliciteerd met je PR! Fijn ook dat het zo soepel ging dat je meteen alweer richting de 50 minuten kijkt! Lekker blijven intervallen en mentale hardheid oefenen, dan kun je dat zeker! Goede loophouding ook op die eindsprint-foto!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:16 schreef Quoi het volgende:
at leuk! Voor de finish probeer ik nog wat extra’s te geven. Op mijn klokje durf ik (zoals altijd) nog niet te kijken. De timerklok telt net voorbij de 55 minuten (bruto) en enkele meters voor me finisht de pacer met zijn volgelingen. Ik ben euforisch. Dit is al perfect! De 55 zit in de klok. Na de finish druk ik op stop en kijk naar mijn horloge. Wat ik daar zie kan ik niet geloven: 54:13? Ongelofelijk. Ik heb 5:25 gemiddeld gelopen en wat ging het goed! Ik juich hardop. Die lach is niet meer van mijn gezicht gegaan.
Als ik terugkijk naar vorige 10 km's, ben ik zowel fysiek als mentaal een stuk sterker geworden op hardloopvlak. Blij en voldaan, zo ziet dat er uit:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat lijkt dat makkelijk te gaan, Quoi. Veel progressie geboekt.
Misschien moet ik ook iets aan snelheid gaan doen. Maar daar word ik moe van.![]()
![]()
Nee, dan liever elke zoveel maanden een marathon of 30km loopquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:23 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik ook iets aan snelheid gaan doen. Maar daar word ik moe van.
Dankquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mooi verslag en gefeliciteerd met je PR! Fijn ook dat het zo soepel ging dat je meteen alweer richting de 50 minuten kijkt! Lekker blijven intervallen en mentale hardheid oefenen, dan kun je dat zeker! Goede loophouding ook op die eindsprint-foto!Nu ik weet dat dit met trainen te bereiken is ga ik er zeker voor.
Overigens was mijn voorbereiding - de dag ervoor een best intensieve 10 km en de avond ervoor een fles wijn met mijn zus - lachwekkend(verder was de week wel loop- en alcohol-arm overigens)
Kiezen wat bij je past en wat je leuk vindt, dan word je er nooit echt moe vanquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:23 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik ook iets aan snelheid gaan doen. Maar daar word ik moe van.![]()
![]()
Leuk verslag Quoi. Die helenahoeve is ook mooi. Daar zou ik ook wel lekker op het terras willen zitten na een loopje door het bos.
En goed gelopen zeg! Voor een deel is het ook echt een mentale kwestie. Vind ik ook lastig, welk tempo, houd ik dit wel vol, en dat soort vragen onderweg.![]()
Die 50 minuten op de 10km is ook mijn nieuwe doel. Quoi, hoe ga jij die bereiken? Al een plan/schema?![]()
Ik ga voor sub 24 en sub 50. En dan volgend jaar de 50km bij de sallandtrail.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik blijf gewoon zo doortrainen. Een keer per week intervallen, een keer per week duurloop (10+ km), een keer per week uptempo (5-10 km).quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:47 schreef steffelonio het volgende:
Die 50 minuten op de 10km is ook mijn nieuwe doel. Quoi, hoe ga jij die bereiken? Al een plan/schema?![]()
Gaan we allemaal voor de sub 50?
Misschien wil LT ons wel hazen
Trek eens aan mijn vinger?
Haha jahoor! Maar dan wil ik wel een paar snelle Fok! mannen die mij naar sub40 hazen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:55 schreef CaLeX het volgende:
Gaan we allemaal voor de sub 50?
Misschien wil LT ons wel hazenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:17 schreef wyccie het volgende:
Doncamatic, netjes gedaan ondanks de kramp. Prachtige tijd.
Goed om vandaag je benen los te wandelen of een stukje gewoon fietsen. Niet te hard weer gaan starten.
[..]
Mooi bericht tussen de kilometervreters hier.
ach mijn kilometers komen vanzelf wel
Groot fan van User Wotte![]()
Precies!quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach mijn kilometers komen vanzelf wel
Ik begon hier ook te posten toen ik (voor de eerste keer) begon met Evy...F means you're fucked![]()
Nu heb ik natuurlijk nog immense spierpijn in de benen en trainen zit er nog niet in, dat snap ik. Maar hoe zit het met krachttrainen voor het bovenlichaam? De marathon lopen is natuurlijk niet alleen een belasting voor je benen en lichaam maar ook geestelijk en voor je afweersysteem. Iemand hier die weet hoe dat zit?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen idee, maar wilde je dat vandaag alweer gaan doen ja? Het zou niet eens in me opkomenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog immense spierpijn in de benen en trainen zit er nog niet in, dat snap ik. Maar hoe zit het met krachttrainen voor het bovenlichaam? De marathon lopen is natuurlijk niet alleen een belasting voor je benen en lichaam maar ook geestelijk en voor je afweersysteem. Iemand hier die weet hoe dat zit?
Je voelt zelf wel aan denk ik of je je volledige kracht hebt in je bovenlichaam hebt of niet. Ik vraag me alleen af of het zinvol is; dan moet je lichaam ook nog focussen op herstel van de spieren die je dan weer gaat vermoeien, ipv alleen op je benen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog immense spierpijn in de benen en trainen zit er nog niet in, dat snap ik. Maar hoe zit het met krachttrainen voor het bovenlichaam? De marathon lopen is natuurlijk niet alleen een belasting voor je benen en lichaam maar ook geestelijk en voor je afweersysteem. Iemand hier die weet hoe dat zit?
Veel zwemmen/wandelen/fietsen is volgens mij beter, hartslag wat omhoog laten komen en doorbloeding stimuleren zonder dat je er spieren echt mee belast.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee ik ga straks een stuk wandelen maar eventueel morgen een beetje upperbody trainen. En natuurlijk even aan de instructeurs vertellen hoe het ging.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Geen idee, maar wilde je dat vandaag alweer gaan doen ja? Het zou niet eens in me opkomenKlink logisch.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je voelt zelf wel aan denk ik of je je volledige kracht hebt in je bovenlichaam hebt of niet. Ik vraag me alleen af of het zinvol is; dan moet je lichaam ook nog focussen op herstel van de spieren die je dan weer gaat vermoeien, ipv alleen op je benen.
Veel zwemmen/wandelen/fietsen is volgens mij beter, hartslag wat omhoog laten komen en doorbloeding stimuleren zonder dat je er spieren echt mee belast.Ik loop morgen wel met sportkleren aan naar de sportschool en vraag eens wat hun denken wat wijsheid is. Anders kan ik zo weer terug wandelen, heb ik dat ook gehad.
Lekker een beetje uitfietsen op een superlichte weerstand klinkt nog wel ok eigenlijk
Ik heb vannacht over GotC en jou gedroomd. Jullie hadden een hotel en verzorgden hardlooptripjes. Ik ging dus mee met zo'n tripje. GotC ging mee om die te leiden, maar wist op een gegeven moment de weg niet meer. Ze gaf me ook nog even terloops een onderbroek om aan te trekkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:25 schreef YUR het volgende:
Lekker een beetje uitfietsen op een superlichte weerstand klinkt nog wel ok eigenlijk![]()
Afijn, ter inspiratie (behalve die onderbroek dan)![]()
![]()
Leuke verslagen zeg!.
Zo om half 5 weer naar de fysio..Ik mag wss daar gaan hardlopen op de loopband.. Kijken hoe dat gaat. En vanavond dan als goed is wel trainen
..
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over GotC en jou gedroomd. Jullie hadden een hotel en verzorgden hardlooptripjes. Ik ging dus mee met zo'n tripje. GotC ging mee om die te leiden, maar wist op een gegeven moment de weg niet meer. Ze gaf me ook nog even terloops een onderbroek om aan te trekken![]()
Afijn, ter inspiratie (behalve die onderbroek dan)
Ik heb altijd al iets in de onderbroekelarij willen doenF means you're fucked![]()
Genoeg hardlopers die een schone onderbroek onderweg best zouden kunnen waarderen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je staat ook bij de Zevenheuvelennacht. Klopt dat?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:33 schreef pijll het volgende:
Yur, kan je mij in de WLWW zetten? Ik heb me net aangemeld voor de 7H op 15 november.F means you're fucked![]()
Klopt helemaal.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Je staat ook bij de Zevenheuvelennacht. Klopt dat?
Als 42 km op een dag lukt, moet 22 km in een weekend een eitje zijn, toch?![]()
Dan begin je net een beetje warm te draaien, denk ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:44 schreef pijll het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Als 42 km op een dag lukt, moet 22 km in een weekend een eitje zijn, toch?F means you're fucked![]()
Hoe lang is dat terug dan?quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies!
Ik begon hier ook te posten toen ik (voor de eerste keer) begon met Evy...Groot fan van User Wotte![]()
In deel 1 van deze reeks...2010 volgens mijquote:
Edit:
LIF / Hardlopen voor beginners!
onder een andere username, dat wel
[ Bericht 9% gewijzigd door YUR op 12-10-2015 15:54:59 ]F means you're fucked![]()
Dat gaat nog een lange weg worden dus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:49 schreef YUR het volgende:
[..]
In deel 1 van deze reeks...2010 volgens mij
Edit:
LIF / Hardlopen voor beginners!
onder een andere username, dat welGroot fan van User Wotte![]()
Het ligt er maar net aan wat je doel is. En na die eerste keer ben ik nog een paar keer gestopt en weer opnieuw begonnenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat nog een lange weg worden dus.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over GotC en jou gedroomd. Jullie hadden een hotel en verzorgden hardlooptripjes. Ik ging dus mee met zo'n tripje. GotC ging mee om die te leiden, maar wist op een gegeven moment de weg niet meer. Ze gaf me ook nog even terloops een onderbroek om aan te trekken![]()
Afijn, ter inspiratie (behalve die onderbroek dan)![]()
Goeie droom wel!
Ennnn goed verslag! Ik voel je enthousiasme en adrenaline erinHop, nu richting de 50!
![]()
Wel een hele leuke weg!quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat nog een lange weg worden dus.
![]()
/zoetsappig![]()
Ligt er maar net aan wat je lang vind. Dat ik na 8 maanden 10km liep vond ik helemaal niet lang duren eigenlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat nog een lange weg worden dus.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ga ik ook zo doenquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu heb ik natuurlijk nog immense spierpijn in de benen en trainen zit er nog niet in, dat snap ik. Maar hoe zit het met krachttrainen voor het bovenlichaam? De marathon lopen is natuurlijk niet alleen een belasting voor je benen en lichaam maar ook geestelijk en voor je afweersysteem. Iemand hier die weet hoe dat zit?je voelt vanzelf wel aan je lichaam wat wel en niet gaat.
Ik liep vorig jaar op 25 september evy les 9. Je kan veel bereiken in een jaar, als je gewoon stap voor stap de lessen blijft volgen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat nog een lange weg worden dus.![]()
Voorwaarde is wel dat je de weg ook leuk vindt, niet alleen het doel.
Maar het helpt wel om doelen te stellen.
Tjacka, heb je al een leuke 5km wedstrijdje in de planning?![]()
Ik train mijn armen vanzelf al vandaag, aangezien mijn benen niet echt veel kunnenAls ik probeer uit een stoel omhoog te komen zonder armen kom ik gewoon letterlijk geen milimeter omhoog
Hoge Veluwelopers, op de website kun je je finishfoto opzoeken. En daar een práchtig certificaat van laten maken![]()
![]()
Om je uit de wind te houden is 1 kleine Jero niet genoeg inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha jahoor! Maar dan wil ik wel een paar snelle Fok! mannen die mij naar sub40 hazen..
![]()
Ik heb mijn training voor vandaag er ook weer opzitten. Lekker zo'n weekje vrij, telefoon gaf een gevoelstemperatuur van 2 graden aan en aangezien ik het gister ook best koud had ging mijn thermoshirt-lange mouwen en een kort shirtje eroverheen aan. Tijdens het lopen was dit toch eigenlijk iets teveel van het goede in de zon, maar ging net. Best een leuke training, 3x4km op 3'45/km, met wat in- en uitlopen en rust tussendoor 19km gelopen. Nog best wat wind tegen het 2e en 3e stuk, maar erg tevreden mee.
https://www.strava.com/activities/411519564
Gisteren kreeg ik trouwens nog te horen van de mannen van MST dat ik maar even moest bellen als ik nog mee wou lopen met de Schoorl Duinentrail die al een tijdje is volgeboekt. Daar is ook meteen het NK trailrunning, dus er lopen genoeg mensen om me aan op te trekken. Eens even overleggen thuis, want dat is wel weer erg gaaf natuurlijk!![]()
![]()
3'45/km is beoogd marathontempo?quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb mijn training voor vandaag er ook weer opzitten. Lekker zo'n weekje vrij, telefoon gaf een gevoelstemperatuur van 2 graden aan en aangezien ik het gister ook best koud had ging mijn thermoshirt-lange mouwen en een kort shirtje eroverheen aan. Tijdens het lopen was dit toch eigenlijk iets teveel van het goede in de zon, maar ging net. Best een leuke training, 3x4km op 3'45/km, met wat in- en uitlopen en rust tussendoor 19km gelopen. Nog best wat wind tegen het 2e en 3e stuk, maar erg tevreden mee.
https://www.strava.com/activities/411519564Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat is geloof ik 3'50/km, even kijken hoe het zich allemaal gaat ontwikkelenquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3'45/km is beoogd marathontempo?.
![]()
De videos van Eindhoven staan eropIk vind vooral de beelden van 30km erg cool, ik zie er daar echt op mijn meest fris uit van de hele race
En bij 40km is ook wel cool, zoefzoef eindsprint!
[ Bericht 48% gewijzigd door La_Tramposa op 12-10-2015 17:40:39 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kijk weer blijquote:Op maandag 12 oktober 2015 16:31 schreef Quoi het volgende:
Hoge Veluwelopers, op de website kun je je finishfoto opzoeken. En daar een práchtig certificaat van laten maken
Ik vind de video's leuk. Ik vind vooral de finishbeelden mooi met al die mensen op de achtergrond. Ik zie mezelf enerzijds finishen met mensen die nog ff een eindsprintje doen en 1 man in het geel die op zijn laatste benen binnen strompelt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:
De videos van Eindhoven staan eropIk vind vooral de beelden van 30km erg cool, ik zie er daar echt op mijn meest fris uit van de hele race
En bij 40km is ook wel cool, zoefzoef eindsprint!
De man met lang haar bij de finish is tr. Tinus de Waide (https://www.facebook.com/profile.php?id=100004816094062&fref=ts) die komt ook nog met foto's.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja je ziet echt veel meer op de videos (en ik denk ook op de fotos) dan bij de meeste grote evenementen, echt het voordeel van zo'n breed parcours.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind de video's leuk. Ik vind vooral de finishbeelden mooi met al die mensen op de achtergrond. Ik zie mezelf enerzijds finishen met mensen die nog ff een eindsprintje doen en 1 man in het geel die op zijn laatste benen binnen strompelt.
De man met lang haar bij de finish is tr. Tinus de Waide (https://www.facebook.com/profile.php?id=100004816094062&fref=ts) die komt ook nog met foto's.
Ben benieuwd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dagje rust nog voor de rug (al voel ik niets)en dan morgen weer KT en woensdag heuveltraining. Zou eigenlijk vanavond nog gaan sporten, maar moet nog eea schrijven na m'n meeting vandaag, dus beetje rust (na een 10K
) moet ook wel goed zijn, dacht ik zo.
Ja doei.![]()
Jeeej ben echt afgemat door de fysio. Leek wel op fitness ipv een fysio afspraak haha.Het ging redelijk oke. Niet op de loopband gelopen..
Strakkies weer trainen. Ben benieuwd of het nu wel goed gaat. De fysio zei iig dat ik beter liep dan vorige week toen ik kwam voor de training. Dacht dat hij dat niet eens had gezien dat ik niet zo soepel aan kwam wandelen toen haha. (Eh ja de trainer en fysio is dezelfde persoon even voor de duidelijkheid)
Nou hoop dus dat het goed gaat. 6 november wil ik proberen een redelijk snelle 3,3 km doen . Lijkt me te doen toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Na een hele poos weer niks gedaan te hebben begin ik weer opnieuw. Ditmeer met c25k als ondersteuning.
In maart dit jaar al begonnen met opbouwen maar zo druk met tja, leven dat het er gewoon niet van kwam.
Nu heb ik een doel om te lopen. De cityrun hilversum volgend jaar. 5 kilometer. Afgelopen donderdag is een van mn beste vriendinnen onverwachts overleden en zij riep al een paar jaar dat ze mee ging doen maar het kwam er maar niet van. Deze word dus voor haar![]()
Wel leuk om die video's terug te zien van gisteren. Verschil tussen loopstijl bij de verschillende afstanden lijkt nu niet zo groot als dat het toen was bij de halve marathons. Valt me nu ook pas op dat mijn benen echt een zandloperfiguur lijken te hebben in vergelijking met andere lopers.![]()
Zag een video van ons finishen. Ik waggel, terwijl ik echt dacht heel soepel en als een hinde te lopen. Ik ren voortaan wel in een burka.Ja doei.![]()
Ik heb ook een foto gevonden. Geen lach, geen zweef. Ik wist dat hij er stond, maar had er geen kracht voor.![]()
Hardlooprokjes zijn de shizzle.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:37 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ook een foto gevonden. Geen lach, geen zweef. Ik wist dat hij er stond, maar had er geen kracht voor.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Aapiequote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Na een hele poos weer niks gedaan te hebben begin ik weer opnieuw. Ditmeer met c25k als ondersteuning.
In maart dit jaar al begonnen met opbouwen maar zo druk met tja, leven dat het er gewoon niet van kwam.
Nu heb ik een doel om te lopen. De cityrun hilversum volgend jaar. 5 kilometer. Afgelopen donderdag is een van mn beste vriendinnen onverwachts overleden en zij riep al een paar jaar dat ze mee ging doen maar het kwam er maar niet van. Deze word dus voor haar
Gecondoleerd. Wat ontzettend verdrietig
Mooi doel met een mooie betekenis om voor te gaan trainen. Succes, gaat je vast en zeker lukken!![]()
Welkom en wat een mooi doel om die wedstrijd voor haar te lopen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Nu heb ik een doel om te lopen. De cityrun hilversum volgend jaar. 5 kilometer. Afgelopen donderdag is een van mn beste vriendinnen onverwachts overleden en zij riep al een paar jaar dat ze mee ging doen maar het kwam er maar niet van. Deze word dus voor haar![]()
Nou die filmpjes van mij zijn het aanzien ook niet waard, ziet er niet uit
Ik kijk wel naar mijn eindtijd, stuk prettigere aanblik
Veel succes en sterkte.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Dat is lief. Veel sterkte en succes met trainen. Je hebt er nog mooi lang de tijd voor.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Nu heb ik een doel om te lopen. De cityrun hilversum volgend jaar. 5 kilometer. Afgelopen donderdag is een van mn beste vriendinnen onverwachts overleden en zij riep al een paar jaar dat ze mee ging doen maar het kwam er maar niet van. Deze word dus voor haarJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gecondoleerd.. Heel mooi doel, veel succes met het opbouwen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Wel een mooi plaatje toch!quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:37 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ook een foto gevonden. Geen lach, geen zweef. Ik wist dat hij er stond, maar had er geen kracht voor.
Apieannie, sterkte!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Yay!!quote:Op maandag 12 oktober 2015 09:55 schreef Tjacka het volgende:
Wat moest je precies lopen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De Hilversum Cityrun is een supermooi doel om naar toe te trainen! Ik heb 'm al twee keer gedaan en ik denk dat het een prachtig eerbetoon aan je vriendin gaat wordenquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:18 schreef aapieannie het volgende:
![]()
Nu heb ik een doel om te lopen. De cityrun hilversum volgend jaar. 5 kilometer. Afgelopen donderdag is een van mn beste vriendinnen onverwachts overleden en zij riep al een paar jaar dat ze mee ging doen maar het kwam er maar niet van. Deze word dus voor haar
Succes met opbouwen, we vinden het leuk als je je voortgang blijft vertellen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ken dat gevoel, ik zag laatst ook dat er best wat bewegend beeld van de bridge to bridge was te vinden. Er stondrn op een aantal punten langs het parcours camera's en daar maken ze automatisch een compilatie staat. Waar ik dacht netjes soepel en rechtop te lopen leek het echt nergens op. Verkrampt en nauwelijks armbeweging.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zag een video van ons finishen. Ik waggel, terwijl ik echt dacht heel soepel en als een hinde te lopen. Ik ren voortaan wel in een burka.
Gewoon de kleinste kneuterloopjes uitzoeken, dan is de kans op camerabeelden het kleinst![]()
![]()
Tijdens de marathon liepen we langs het plaatsje "Acht" waar een villaatje te koop staat. Omdat ik benieuwd was heb ik even gezocht.
Wat een gedrocht van een huis![]()
![]()
http://www.bivastgoed.nl/(...)-4-eindhoven-5626-ja
Die enalaatste foto intrigeert me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dámn! Smaak is niet te koop.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Tijdens de marathon liepen we langs het plaatsje "Acht" waar een villaatje te koop staat. Omdat ik benieuwd was heb ik even gezocht.
![]()
Die enalaatste foto intrigeert me.![]()
Die hele serie intrigeert me welquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Die enalaatste foto intrigeert me.
Hoi Fok!kers,
Na lang meelezen toch besloten en account te maken! Ik loop al een jaartje of 8. Begonnen op 140 kilo en inmiddels al een jaar of 6,5-7 een mooie 80 kilo. Heel wat halve marathon, 10 en 5 km's gelopen. En 2 marathons. Motivatie is momenteel ver te zoeken door een hoop ellende, dus een mooi moment om mee te gaan posten. Kan alleen maar beter worden. ☺ Ik geniet van al jullie verhalen en verslagen! En het heerlijk dom geouwehoer over hardlopen!![]()
Wauw! Dat is echt noemenswaardig zeg, d'r is gewoon bijna een halve RunWithTheWind minder
Welkom. Hopelijk komt de ellende snel tot een eind!quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:45 schreef RunWithTheWind het volgende:
Hoi Fok!kers,
Na lang meelezen toch besloten en account te maken! Ik loop al een jaartje of 8. Begonnen op 140 kilo en inmiddels al een jaar of 6,5-7 een mooie 80 kilo. Heel wat halve marathon, 10 en 5 km's gelopen. En 2 marathons. Motivatie is momenteel ver te zoeken door een hoop ellende, dus een mooi moment om mee te gaan posten. Kan alleen maar beter worden. ☺ Ik geniet van al jullie verhalen en verslagen! En het heerlijk dom geouwehoer over hardlopen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat je er aan vreet, moet er ook weer vanaf. 😉quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw! Dat is echt noemenswaardig zeg, d'r is gewoon bijna een halve RunWithTheWind minder
Maar het voelt wel fijn idd!![]()
Respect voor je gewichtsverliesquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:45 schreef RunWithTheWind het volgende:
Hoi Fok!kers,
Na lang meelezen toch besloten en account te maken! Ik loop al een jaartje of 8. Begonnen op 140 kilo en inmiddels al een jaar of 6,5-7 een mooie 80 kilo. Heel wat halve marathon, 10 en 5 km's gelopen. En 2 marathons. Motivatie is momenteel ver te zoeken door een hoop ellende, dus een mooi moment om mee te gaan posten. Kan alleen maar beter worden. ☺ Ik geniet van al jullie verhalen en verslagen! En het heerlijk dom geouwehoer over hardlopen!en welkom! Benieuwd naar jouw verhalen!
Ik heb maar een advies voor de eigenaar platgooien, misschien levert het als grond nog wat op.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Die enalaatste foto intrigeert me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: