SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door YUR op 12-10-2015 15:37:04 ]F means you're fucked![]()
Top weekend hoor!
Mooie berichten wat er hier voorbij schietenTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik heb dan wel geen superheldentijd zoals LT, maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken. Heb echt zo fijn gelopen. En die tijd had ik echt niet verwacht.
Bedankt voor de lieve woorden.![]()
![]()
Ik liep nog even over het Stratumseind in Eindhoven. Maar echt, wat een mensenmassa stond daar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag mijn eerste halve marathon gelopen! Was nog even spannend want had tijdens de trainingen maar hooguit 15 km gelopen. Maar tijdens het lopen ging het wel lekker, daarna wel behoorlijke spierpijn in bovenbenen, hielen/kuiten en voeten.
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!![]()
![]()
bedanktquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:10 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ook iedereen die geen M heeft gelopen zijn ook helden.![]()
Marathon rundum den Baldeneysee. Ik verwachtte er niet veel van, want de voorgaande 3 dagen liep ik rond op de grootste en drukste spellenbeurs ter wereld, ook in Essen.
Maar het ging best lekker. Netjes 10km/h tot de 30. Al ging dat laatste stuk erg zwaar. Na 11 haalde ik de 4:15 pacers in en bij 27 haalden zij mij weer in. Maar geen ramp, een duidelijke streeftijd had ik niet en ik zou sowieso wel een PR lopen, als er geen erg gekke dingen gebeuren. Na de 30 wilden de benen niet meer zo, ...
Daar stopt de gelijkenis met wyccie's loopje. Ik werd na 32km ingehaald door een dame, die me vertelde dat de tijd niet belangrijk was "so lange man spass hat". "Ich habe kein spass mehr," was mijn antwoord. Ze bleek een estafetteloper te zijn, en had er net een kilometer op zitten.
Het laatste stuk was zwaar, en het tempo zakte in. Gelukkig hoefde ik niet te wandelen; toch wel een streven voor mij.
Na 4:24 was het gedaan, en daar werd ik wel even bijna emotioneel van. Of het blijdschap, vermoeidheid of opluchting was, weet ik niet. Ik ben nu wel heel trots op mijn prestatie. Mag wel toch?![]()
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in Tilburgquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep nog even over het Stratumseind in Eindhoven. Maar echt, wat een mensenmassa stond daar.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig de enige foto, met een midget van de NS![]()
Heb ook nog een kaartje van 'Pictyou', maar die preview is echt 2x2cm dus ik kan niet eens zien of die foto de moeite waard is. Ik had mijn vriend ook nog een fototoestel meegegeven, maar die is totaal vergeten ook maar één foto te nemenMaar ach.
En wyccie, een dik PR lopen maakt je ook een held hoor!
Ik werd weer dik op mijn nummer gezet door een aantal V40 en V50 dus er is altijd held boven held
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Netjes hoor. Ikzelf ben niet zo'n snelle loper, maar ben wel gewoon tevreden met 2: 15:44. wat wel een minuut langzamer is dan vorig jaar, maar toch gewoon tevreden..quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:11 schreef WdL het volgende:
Vandaag mijn eerste halve marathon gelopen! Was nog even spannend want had tijdens de trainingen maar hooguit 15 km gelopen. Maar tijdens het lopen ging het wel lekker, daarna wel behoorlijke spierpijn in bovenbenen, hielen/kuiten en voeten.
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Netjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:11 schreef WdL het volgende:
Maar met een tijd van 1:50:23 dik tevreden!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat viel mij niet zo op, maar ik stond nu tussen de massa, in plaats van er tussendoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in TilburgZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Netjes hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Gaat lekker zo met al die pr's.
Ben zelf op de 4M van Groningen van 37.19 naar 33.43 gegaan![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef La_Tramposa het volgende:
En jij staat niet op een podiumpje of zo??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig de enige foto, met een midget van de NS![]()
Heb ook nog een kaartje van 'Pictyou', maar die preview is echt 2x2cm dus ik kan niet eens zien of die foto de moeite waard is. Ik had mijn vriend ook nog een fototoestel meegegeven, maar die is totaal vergeten ook maar één foto te nemenMaar ach.
En wyccie, een dik PR lopen maakt je ook een held hoor!
Ik werd weer dik op mijn nummer gezet door een aantal V40 en V50 dus er is altijd held boven held
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Op sommige plekken was het wel heel leuk, maar op andere plekken was het ook wel erg stil ja. Ik verbaasde me vooral over één fanfare/band die een heel droevige ballade ging spelen haha.. maar ik had toch iets meer verwacht van alle vooraf aangekondigde bandjes langs de kant. En op de laatste 2km was het wel druk, maar gingen er best veel mensen dwars voor je neus oversteken wat soms bijna fout ging!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar wel stil, die mensenmassa... Halen het in de verste verte niet in vergelijking met de korte Heuvel in Tilburg
Wat ik wel heel leuk vond waren de vele persoonlijke aanmoedigingen omdat je niet 'in the pack' liep zoals in Amsterdam.. al werd ik wel vaker Kristel dan Krista genoemdEr waren ook veel Belgen op de fiets die als supportstaff meefietsten voor iemand van het Belgisch kampioenschap, daarvan fietste er ook nog eentje een paar honderd meter met me mee, die ging nog vragen hoe het ging en foto's van me nemen, dat was wel tof! Hoe ik aan die foto's ga komen.. geen idee
Het was trouwens ook zooooo fijn om in een hotel aan de finish te zitten.. ik lag al in bad toen de marathonlopers nog ruim en breed aan het binnenkomen warenKon echt niet beter, vandaag!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijk moet jij je aangesproken voelen. Super gedaan hoorquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dan wel geen superheldentijd zoals LT, maar ik voel me toch wel een beetje aangesproken. Heb echt zo fijn gelopen. En die tijd had ik echt niet verwacht.
Bedankt voor de lieve woorden.
Ik ben inmiddels ook weer een beetje bij m'n positieven gekomen. Na de finish van de Hoge Veluwe Trail Marathon was ik echt ff van de wereld, soort van high niet vervelend![]()
Er is al veel over gezegd, maar ik neem m'n petje diep af voor mevrouw LTErg gaaf dat je harde werken zo beloond wordt!
En meneer Guard, ook een mooie tijd. Je maakt een hoop progressie! We hebben hetzelfde PR op de HMBen benieuwd naar je M, is het een snelle in Vegas, niet te warm meer dan?
Nog ff een paar woorden over mijn tochtje:
Het was focking koud vanochtend, lang getwijfeld over m'n kleding. Uiteindelijk toch voor kort-kort gegaan, met opzetmouwen wel. Dit bleek een goede keuze, beetje kouwe klauwen aan het begin, maar verder prima.
Lekker rustig begonnen. Af en toe een happie en drankje doen bij Jeronimo, dank daarvoor! Prima geregeld allemaal, had zelf nog wat ranzige energiebalkjes mee, maar dat was niet nodig geweest. Lekker tucjes, zoute stokjes, winegums en bananen naar binnen gefrommeld.
Het ging tot een km of 30 lekker, liep erg makkelijk. Daarna werd ik en m'n knie een beetje flauw van al het mulle zand, kwam geen eind aan. Ook nog een modderpoel waar je niet omheen kom, gevolg was dag m'n schoenen nu drie keer zo zwaar waten geworden. Na de laatste verzorgingpost samen op gelopen met de 2e vrouw in de wedstrijd. Gezellig geouwehoerd, elkaar een beetje op sleeptouw genomen, zij vooral mij. Nog een lelijk veld waar het gras tot aan je oksels groeide, er was geen pad te bekennen. Kon ik even bijkomen, want van hardlopen was daar geen sprake.
Gefinisht in 3:57, dikke prima gezien m'n gebrek aan voorbereiding. Daarna even een paar klinkers moeten kopen en ff in het gras gelegen. Lopen klootzakken met m'n tubes, kreeg ze nauwelijks uit. Normaal al kut, maar er schoot nu steeds kramp in m'n poten. Nu al een paar uurtjes op de bank aanhef proberen om m'n 4.000 calorieën die ik verstookt heb aan te vullen.
https://www.strava.com/activities/410837680![]()
Nee, hij ging wel nog iets door zijn knieen, waarom vraag ik me afquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En jij staat niet op een podiumpje of zo??Zelf inclusief 20cm knot was hij nog kleiner dan ik :'D
Vond stratumseind heel smal. Kom daar niet echt eigen tempo lopen. Wel leuk deel. Inderdaad druk langs de kant, maar veel rustiger mensen dan bij de TTM.
Was wel een heel leuk evenement.![]()
![]()
Jij ook mooie tijd zeg, toch net onder de 2 uurquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:20 schreef steffelonio het volgende:
Vond stratumseind heel smal. Kom daar niet echt eigen tempo lopen. Wel leuk deel. Inderdaad druk langs de kant, maar veel rustiger mensen dan bij de TTM.
Was wel een heel leuk evenement.
Ik was vandaag vooral supporter bij de Hoge Veluwe Loop, en dat was leukwel verschrikkelijk koud, maar inmiddels ben ik wel weer warm. Vast staat dat ik volgend jaar ook wil! Welke afstand maakt niet uit, er is voor iedereen wat wils.
Vandaag in ieder geval een superleuke dag gehad met L. en z'n vrienden. En de nodige Fok!kertjes gespot ook nog. Naar Jero_nimo ge-witte-fietst en bij de verzorgingspost staan aanmoedigen. Daarna weer terug en L. aangemoedigd voor de 14km trail.
Murmeli ook nog gespot. Was nog verrekte lastig, troetelbeertjeskots is populair bij de trail-dames![]()
En toen was het wachten op Quoi, die moest als eerste binnenkomen. Ik wist nog dat "een snelle 10km" voor d'r in de WLWW had gezet, en ze kwam keurig met de 55min pacer binnen!![]()
Inmiddels was ik zooo koud dat ik een kopje thee ben gaan halen, m'n vingers deden het gewoon niet meerde thee en ik hebben Quoi daarna gevonden en samen zijn we naar de 14km trail finishers gaan kijken. Waren we nog maar net op tijd voor L.
Die was sneller dan verwacht!
Mr. Q. ook nog binnengejuicht, en Tarahumara ook nog gezienal was die laatste aardig naar de vaantjes, geen idee of je ons gehoord/gezien hebt.
Murmeli bij de finish gemist, dat was jammer. Maar aangezien ze super gelopen heeft, is dat ook prima.
Conclusie? Superleuke dag, maar supporter zijn is ook vermoeiend! Soms denk ik dat je beter zelf kunt lopenik zit helemaal rozig op de bank en denk dat ik prima slaap vannacht!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vond Stratumseind echt prima (en ik liep ook meer achterin het al uitdunnende veld). Maar ik heb nog niet in Tilburg gelopen.
Mooi weekend, wat een mooie prestaties zijn er toch neergezet.
Mijn volgende wordt een 10k, dikke heuvel in Holten, over 2 weken. Helaas komend weekend geen Molenhoeks Makkie vanwege werk.![]()
Bij mij was het qua lopers ook nog totaal niet druk, maar daarom vond ik het juist debiel dat mensen net op het verkeerde moment gingen oversteken met zijn 5en tegelijk, terwijl er vaak echt zo 20 meter tussen 2 lopers zat. Of die laatste waterpost op 40km haha, waar er 30 vrijwilligers tegelijk water aanboden op een halve meter afstand van je aan beide kanten, terwijl je daar als enige doorkwamquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik vond Stratumseind echt prima (en ik liep ook meer achterin het al uitdunnende veld). Maar ik heb nog niet in Tilburg gelopen.
Guppy:
Troetelbeertjes kots![]()
Was vergeten dat ik je zag, maar nu je het zegt kan ik me weer vaag iets herinneren![]()
Kan me voorstellen dat het koud was als toeschouwer. De momenten dat ik niet aan het rennen was had ik het ook een partij koud zeg. Lelijk windje ook.![]()
Guppy, volgende keer zeker zelf lopen, hoef je geen kou te lijden! Met al dat heen en weer geloop/fiets heb jij er ook een actieve dag op zitten.![]()
Oké dan, mijn trailhartje klopt weer heel blij, dus ik móet ik even een verslagje tikken over de Hoge Veluwe Trail (14 km liep ik, ik ben niet zo'n held als Tarahumara). Effe in spoiler want lang verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tl;dr versie: hoop gezwam en gezever om te vertellen dat ik ook qua trailen weer ongeveer back on track ben en dat ik ernstig genoten heb.
Nu even een maandje geen wedstrijdjes, maar ga wel langzaam aan nadenken over voorbereiding voor de meijendelloop eind november![]()
een van de voorbereidingsacties is de 7^^ die ik rustig ga lopen. ook zin an!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Blij toe! Ondanks dat de witte fiets die ik had dramatisch was (uiteraard), was ik blij dat ik even warm kon trappen!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef wyccie het volgende:
Guppy, volgende keer zeker zelf lopen, hoef je geen kou te lijden! Met al dat heen en weer geloop/fiets heb jij er ook een actieve dag op zitten.Als loper kan ik me dat ook wel voorstellen! Even wandelen of stoppen bij de verzorgingsposten en *bam* koud. Vooral die windquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:39 schreef Tarahumara het volgende:
Guppy:
Troetelbeertjes kots![]()
Was vergeten dat ik je zag, maar nu je het zegt kan ik me weer vaag iets herinneren![]()
Kan me voorstellen dat het koud was als toeschouwer. De momenten dat ik niet aan het rennen was had ik het ook een partij koud zeg. Lelijk windje ook.![]()
Gelukkig had ik m'n warme zwarte trui nog, deed t goed met zonnewarmte opnemen
Inschrijfstress...? Waarvoor dan?
Iedereen loopt zo goed hier![]()
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Was vandaag haas voor Gogo, doel helaas niet gehaald maar het was wel leuk om te doen![]()
Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt !!!![]()
![]()
Ah!quote:
Maar de website telde af naar 21:00 NL tijd, terwijl de inschrijving opent om 21:00 Britse tijdquote:Dus mag weer een uurtje tv kijken
![]()
![]()
Dat zou zomaar kunnen. Salland wordt ook weer stressen, al hebben de de inschrijvingen van de verschillende afstanden nu uit elkaar getrokkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is die net zo snel vol als de internationaal geroemde Sallandtrail ja?F means you're fucked![]()
Heb je Heel Holland Bakt gemist?? Wij zijn echt kapot gegaan om die technicalquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar de website telde af naar 21:00 NL tijd, terwijl de inschrijving opent om 21:00 Britse tijdDus mag weer een uurtje tv kijken
Technical gemistquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je Heel Holland Bakt gemist?? Wij zijn echt kapot gegaan om die technicalHeb nog wel chipolAat gezien.
![]()
Oh je moet echt even terugkijken, het was hilarischquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Technical gemistHeb nog wel chipolAat gezien.
mede door Martine uiteraard, maar dat maakt gewoon een heel groot deel uit van de fun
Bekertje op Endo3:43:57, ik heb nl. 42,76km gelopen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Minder slingerenquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik kwam uit op 21,4. Slingeren moest wel want soms lieten degenen voor me plots het tempo zakken. Was op sommige punten lastig om in te halen.![]()
Valt binnen de normale afwijking van GPS systemen hequote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.Moeilijk te bedenken hoeveel je uiteindelijk gelopen hebt, al zal het wellicht ietsje meer geweest zijn dan 42.195 omdat de ideale lijn niet altijd mogelijk is (stond ook niet op de weg getekend.. in Amsterdam wel dacht ik). Maar 500 meter meer zal het vast niet geweest zijn.
Ik was de eerste 10km wel erg in de war met de km bordjes, af en toe liep mijn horloge 100 meter voor, dan weer 200 meter achter. Maar ze hadden die mensen ook los neergezet met die bordjes, heel betrouwbaar was dat niet. Die van 5km stond bijvoorbeeld 150 meter na de chipmat haha.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoogstwaarschijnlijk ook gewoon GPS-fluctuaties. Valt ruim binnen de 2% marge.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ja, ik snap echt niet waar die extra kilometers vandaan komen, had ik vorig jaar ook al. Terwijl dit me een officieel gecertificeerd parcours lijkt.
Zelfs hiermee verslaat LT me nu..![]()
![]()
Die matten lagen voor de HM op vreemde plekken. Op 3,9 km, 8,9, 13,9 en 18,9. Zal wel met de M te maken hebben denk ik.![]()
Jij bent ook zo mooi steady en geduldig bezig!quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:58 schreef steffelonio het volgende:
Heb net terug gekeken wat ik vorig jaar op deze dag deed: evy les 16.
Progressie
Vorig jaar deed ik de HM in Eindhoven, mijn PR die nog steeds staat.![]()
Vorig jaar liep ik 4km. Dat ik dat nu niet deed, betekent dat ik daarvan heb geleerd.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben tr. 14e in mijn categorie(V35)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Sorry dat ik voor je finishte. Ik weet niet hoe je eruit ziet maar dat zal ik dan wel zien op de finishvideo ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef wyccie het volgende:
Mooi weekend, wat een mooie prestaties zijn er toch neergezet.
Mijn volgende wordt een 10k, dikke heuvel in Holten, over 2 weken. Helaas komend weekend geen Molenhoeks Makkie vanwege werk.Als ik dat weet kan ik je wellicht mooi op de foto zetten.
Denk als het qua weer lekker is dat ik wel ff blijf zitten na de 20KM.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vroeg me al af of jij mee zou doen toen ik Gogo zag, maar de kustmarathon was nog maar een week geleden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:28 schreef mosselmossel het volgende:
Vorig jaar liep ik 4km. Dat ik dat nu niet deed, betekent dat ik daarvan heb geleerd.
Al wel wat hersteld?![]()
En voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! Prachtige prestaties!!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is er super gelopen zeg! Echt enorm.
Ik wou me vandaag gaan inschrijven voor Egmond HM en bedacht me toen dat er vorig jaar een prijsvraag was waarbij je je nummer gratis kreeg als je de winnende tijd goed voorspelde. Even terug gezocht op FB en ja hoor, ik werd genoemd. Toch leuk meegenomen. Nu wachten op antwoord van de organisatie
Life is what you make it.![]()
Ik ben 89e van de 292. Iig dik linkerrijtjeOfficiële uitslag: 54:14. En dat is 2 min 46 onder mijn PR.
Intervalletjes intervalletjes intervalletjes
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees álles![]()
![]()
Ik had een blauw Salomon racevest aan, groenblauwig shirt en zwart broekje en idem tubes. En zwart haar in een staart.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry dat ik voor je finishte. Ik weet niet hoe je eruit ziet maar dat zal ik dan wel zien op de finishvideo ofzoAls ik dat weet kan ik je wellicht mooi op de foto zetten.
Denk als het qua weer lekker is dat ik wel ff blijf zitten na de 20KM.
![]()
Wat een tijden zie ik hier voorbij komengeweldig mensen! Wat een heerlijke hardloopdag
![]()
fok.co.uk heeft het ook overleefd. En hoe!
25 Harriers naar Scarborough (niet allemaal op de foto..)
Wolve heeft meer te lijden gehad aan energieverlies tijdens zijn blessuretijd dan ik, dus dit keer was het een Mo die met een Wolve meerende in plaats van andersom. Uiteraard afgesproken om niets te gek te doen en vooral lekker te gaan lopen, voor zover mogelijk.
Het was niet mijn race. Veel te druk, veel te smal, en de eerste 1 á 2km kon ik niet in een tempo lopen dat ik lekker vond. We hadden met z'n tweeën moeite met slalommen en ruimte vinden, aangezien er héééééél veel te langzame lopers vooraan waren gestart, en we bij het startveld niet meer de mogelijkheid hadden ons verder naar voren te werken...dat was ontzettend jammer. Uiteindelijk, nu ik zo terugkijk, pas de laatste 4km écht lekker gelopen omdat het veld daar genoeg uitgedund was, maar ook dat was af en toe nog struikelen over een lading "fitmums" die veel te hard van start waren gegaan en/of geen tempo konden houden.
Uiteindelijk elke km gemiddeld onder de 6.00min/km gelopen, en met 5.43min/km in 57.48 gefinished. Ik had nog aardig wat over, wat ik zelf een heerlijke realisatie vond, en had denk ik met gemak dichter bij mijn PB kunnen komen. Dat we de laatste paar km met ongeveer 5.30min/km liepen had ik helemaal niet door![]()
Maar het belangrijkste vandaag was pijnvrij allebei die 10Km halen. En dat is geluktSamen over de start en samen over de finish
En daarna fish and chips eten bij 'Winking Willy's'. Ik verstond het verkeerd... en dacht dat we naar 'Wanking Willy's' gingen...
![]()
Ja doei.![]()
Kan me zo even niet voor de geest halen. Maar ik was ook niet de hele tijd echt aanwezigquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had een blauw Salomon racevest aan, groenblauwig shirt en zwart broekje en idem tubes. En zwart haar in een staart.
SPOILER: HM Eindhoven verslagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat wel. Heb geen last meer, maar zoals vandaag een hele middag op je benen staan en lopen, dan voel ik het nog wel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of jij mee zou doen toen ik Gogo zag, maar de kustmarathon was nog maar een week geleden.
Al wel wat hersteld?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Intervalletjes lopen helpt goed he? En het is nog leuk ookquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Quoi het volgende:
Ik ben 89e van de 292. Iig dik linkerrijtjeOfficiële uitslag: 54:14. En dat is 2 min 46 onder mijn PR.
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees álles
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Das maar een beetje extra, vergeleken met de MVBquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
2:46min van je PRquote:Op zondag 11 oktober 2015 21:39 schreef Quoi het volgende:
Te veel mooie dingen om op te reageren. Ik lees állesDat is véél!
![]()
![]()
Je was een fijne haas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:59 schreef thelaudprince het volgende:
Iedereen loopt zo goed hier![]()
Gefeliciteerd allemaal![]()
![]()
Was vandaag haas voor Gogo, doel helaas niet gehaald maar het was wel leuk om te doen![]()
Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt !!!Wie weet doen we ooit nog eens een poging, voorlopig hou ik het even lekker bij trainen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: