SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welke zal ik kiezen vanmiddag? Ik heb net nieuwe trailschoentjesWat zou jij doen? http://karhu.com/loopschoenen/womens/run/neutral.html
![]()
Gewoon kijken welke wegschoentjes het fijnst zittenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
Welke zal ik kiezen vanmiddag? Ik heb net nieuwe trailschoentjesWat zou jij doen? http://karhu.com/loopschoenen/womens/run/neutral.html
Extra wegschoenen zijn altijd goed!
F means you're fucked![]()
`quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
Mag je die voor het bloggen uitzoeken? Best gekke schoenen! Ik vind de laatste het mooiste qua kleurtjes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind die zwart-met-roze vet! Maar goed, dat zijn dus wel trailers...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja LT. Beetje gek en onbekend merk ja, maar dat vind ik er ook wel leuk aan.
Gups, die vind ik ook het mooist
We gaan er een uurtje op lopen daar. Ik neig naar de fast 5 fulcrum.![]()
Die is het duurst, dus het best!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Quoi het volgende:
We gaan er een uurtje op lopen daar. Ik neig naar de fast 5 fulcrum.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Even naar de runnersworld geweest, gelletjes halen voor Vegas en meteen even een paartje Inov-8's passen. Ik heb wel een vermoeden waar een deel van het salaris in oktober naar toe gaat
Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen wedstrijden":
http://www.ing-night-marathon.lu/en/
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 10-10-2015 11:51:02 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:34 schreef Guard het volgende:
Even naar de runnersworld geweest, gelletjes halen voor Vegas en meteen even een paartje Inov-8's passen. Ik heb wel een vermoeden waar een deel van het salaris in oktober naar toe gaat
Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen" wedstrijden:
http://www.ing-night-marathon.lu/en/Ga ik je daar dan ook weer tegenkomen? In zwitserland kreeg ik hier ook het foldertje van.
![]()
Begint al een aardige traditie te worden zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]Ga ik je daar dan ook weer tegenkomen? In zwitserland kreeg ik hier ook het foldertje van.
Maar wil jij hem al in 2016 lopen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kiezen welke het lekkerst zitten. Blessures kun je ook wel op een andere manier oplopen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ze zien er wel tof uit, geloof alleen niet dat mijn dealer ze heeft.![]()
Je weet dat Karhu een totaal andere filosofie is dan dat je gewend bent? Zelf vond ik het voornamelijk een vrij smalle schoen, daarom meteen ook maar weer uitgedaan. Het is een wat meer minimalistisch merk en al vrij oud.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Quoi het volgende:
We gaan er een uurtje op lopen daar. Ik neig naar de fast 5 fulcrum.![]()
Zo, lekker uit kunnen slapen. Er fijn, omdat ik niet weet hoe het komende nacht zal zijn. Marathonkriebels zijn nu al beetje aanwezig.![]()
Geen idee eigenlijk, het leek mij ook wel een leuke en net iets wat anders.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Begint al een aardige traditie te worden zo
Maar wil jij hem al in 2016 lopen?![]()
Jij kwam toch uit omgeving Utrecht? Runn inn in oog en al heeft alleen maar dit soort inimalistisch schoeisel. Dinsdag daar weer een paartje Altra's gehaald.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Kiezen welke het lekkerst zitten. Blessures kun je ook wel op een andere manier oplopen.![]()
Ze zien er wel tof uit, geloof alleen niet dat mijn dealer ze heeft.![]()
Inderdaad, mooie stad ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, het leek mij ook wel een leuke en net iets wat anders.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sja, ik heb weinig keusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je weet dat Karhu een totaal andere filosofie is dan dat je gewend bent? Zelf vond ik het voornamelijk een vrij smalle schoen, daarom meteen ook maar weer uitgedaan. Het is een wat meer minimalistisch merk en al vrij oud.Misschien iets voor de 5 km wedstrijdjes. Ik zie het wel!
![]()
Ik heb loopreizen.nl gemaild, wil editie 2016 van de Vegas marathon ook gaan lopenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:34 schreef Guard het volgende:
Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen wedstrijden":
http://www.ing-night-marathon.lu/en/.
Luxemburg lijkt me idd ook awesomePraag tr. ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Startnummer en startvak zijn bekend voor New York. En ik mag lekker vroeg starten in de eerste wave gelijk na de sub-elites. Ik begin nu toch wel weer een beetje kriebels te krijgen ook al ga ik niet voor een tijd lopen.
![]()
Hier nog geen marathonkriebels of pre-race pijntjes. Lag er laat in vannacht dus heb ook ff goed uitgeslapen want aankomende nacht zou het slapen wel wat minder zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat snap ik, was meer inde trent van wees er voorzichtig mee in het begin vanwege een iets andere manier van lopen en kans op blessures daardoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, ik heb weinig keusMisschien iets voor de 5 km wedstrijdjes. Ik zie het wel!
![]()
Ik ga liever naar mijn vaste dealer die weet hoe ik loop. Een van de verkopers is mijn trainster geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit omgeving Utrecht? Runn inn in oog en al heeft alleen maar dit soort inimalistisch schoeisel. Dinsdag daar weer een paartje Altra's gehaald.
Bovendien is mijn kans op blessures hoger omdat ik nog niet helemaal op gewicht ben.![]()
![]()
Dat snap ik, dit is mijn vaste dealer aan het worden. Maar ze zijn in ieder geval te verkrijgen n Utrecht. Waar loop je nu eigenlijk mee?![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb loopreizen.nl gemaild, wil editie 2016 van de Vegas marathon ook gaan lopen.
Luxemburg lijkt me idd ook awesomePraag tr. ook.
Vegas
Goeie keuzes in marathons heb je![]()
Die van Luxemburg staat me erg aan, niet heel ver weg, mooie stad, 's avonds.
Praag is natuurlijk ook supervet
Was dat nou een voorjaarsmarathon? Misschien wel een goeie voor dit voorjaar. Praag of Luxemburg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:50 schreef Guard het volgende:
[..]Vegas
Goeie keuzes in marathons heb je![]()
Die van Luxemburg staat me erg aan, niet heel ver weg, mooie stad, 's avonds.
Praag is natuurlijk ook supervetKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Praag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooi spul he, inov8?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:34 schreef Guard het volgende:
http://www.ing-night-marathon.lu/en/
Jammer dat ze geen schoenen voor verhard (meer) hebben.
Pasvorm is namelijk wel erg fijn voor mij.
De New Balance die ik me heb laten aanmeten bevallen me eigenlijk helemaal niet, en Ecco (waar ik erg tevreden over was) is ook al gestopt met hardloopschoenen...It has to mean something
Eind mei in Luxemburgquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was dat nou een voorjaarsmarathon? Misschien wel een goeie voor dit voorjaar. Praag of Luxemburg.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik 6:15quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist erachter gekomen dat we 6.30am weg moeten voor onze 10k morgen... *gaap*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wil je mijn skills? Sinds 5 uur wakker liggen, geen probleemquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik haat vroeg opstaan in het weekend
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
www.derandvanhetland.nl
Leuk item zojuist bij Spijkers met KoppenIk snap! We gaan het zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat snap ik, was meer inde trent van wees er voorzichtig mee in het begin vanwege een iets andere manier van lopen en kans op blessures daardoor.![]()
part time dan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wil je mijn skills? Sinds 5 uur wakker liggen, geen probleemwerd om 9.30 wakker vanochtend
Ja doei.![]()
Ik lag er om half 2 in, was om 7 uur wakker, en daarna om 12 uur ofzo
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Schoentjes zagen er goed uit inderdaad, en zaten ook prettigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mooi spul he, inov8?
Jammer dat ze geen schoenen voor verhard (meer) hebben.
Pasvorm is namelijk wel erg fijn voor mij.
De New Balance die ik me heb laten aanmeten bevallen me eigenlijk helemaal niet, en Ecco (waar ik erg tevreden over was) is ook al gestopt met hardloopschoenen...
Oke als roeier was ik nog in staat tot het eten van koude pasta zonder saus, maar dat krijg ik nu echt niet meer wegNou, meer dan genoeg koolhydraten gegeten denk ik ook. Tassen gepakt, zo op naar Eindhoven, jeej!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Naar je hotelkamer!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb speltpannekoeken gehad. Vanavond nog geen idee en morgen gewone pannekoeken.
De afgelopen dagen penne en spaghetti gehad.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je vergeet CaLeXquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
Zo, thuis van mr.B en Yur aanmoedigen bij 1vd4Leuk wedstrijdje, was nog flink warm in de zon
Ja was wel warm.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
Zo, thuis van mr.B en Yur aanmoedigen bij 1vd4Leuk wedstrijdje, was nog flink warm in de zon
Heerlijk getrimt hier en ik heb me bijna aan het game-plan gehouden Yur!
eerste 5 binnen 27 minuten en de 10 in 52:14. tweede tijd ooit! Na km 3 kreeg ik half ruzie met een HRR loper die geen tempo kon houden en vond dat ik voor zijn voeten liep, dus maar iets versneld.
Daarna tussen km 3,4 en 5 lekker lopen kletsen met een groepsgenootje die haar eerste wedstrijd liep. Die heb ik de duin omhoog wat laten gaan om haar op het vlakke in te halen, uiteindelijk zijn we bijna gelijk gefinisht. met twee km van <5:00 aan het einde. Ze heeft me nog wel even verrot gescholden![]()
https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/616057659Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Inmiddels volop in training voor mijn eerste marathon. Doel is uitlopen, met tussen haakjes een goed haalbare streeftijd. Na veel wikken en wegen tussen Rotterdam en Parijs gaat het Parijs worden. Frankrijk
Het is wel nog ver weg, bijna een half jaar...
1
2[b]3 april 2016 - [url=http://www.schneiderelectricmarathondeparis.com]Schneider Electric Marathon de Paris (Parijs)[/url][/b]
[*] schaal_10 - Marathon![]()
Mensen mensen, dit loopje was een kadootjeHad mijn trailschoenen best aan kunnen doen. Groepje van 10 hardlooprotten in het vak, incl NL kampioen 70+
En ik kon prima meekomen
Nu van Doorn naar Otterlooooo.![]()
Goed gedaan! Mooie tijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja was wel warm.
eerste 5 binnen 27 minuten en de 10 in 52:14. tweede tijd ooit! Na km 3 kreeg ik half ruzie met een HRR loper die geen tempo kon houden en vond dat ik voor zijn voeten liep, dus maar iets versneld.
Daarna tussen km 3,4 en 5 lekker lopen kletsen met een groepsgenootje die haar eerste wedstrijd liep. Die heb ik de duin omhoog wat laten gaan om haar op het vlakke in te halen, uiteindelijk zijn we bijna gelijk gefinisht. met twee km van <5:00 aan het einde. Ze heeft me nog wel even verrot gescholden![]()
https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/616057659![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:36 schreef Quoi het volgende:
Mensen mensen, dit loopje was een kadootjeHad mijn trailschoenen best aan kunnen doen. Groepje van 10 hardlooprotten in het vak, incl NL kampioen 70+
En ik kon prima meekomen
Nu van Doorn naar Otterlooooo.
Ja doei.![]()
Oeps, k dacht dat ik geen tshirt besteld had, nu in het hotel zie ik dat ik wel een bonnetje daarvoor hebnou ja, dan morgen ochtend nog maar even langs de expo, voordeel van in een hotel op loopafstand zitten
Morgen maar weer eens kijken of het lopen gaat. Plan is om te kijken hoe ver ik kom op een laag tempo (ongv. 6:00/km) zonder klachten met een max van zo'n 10 km in totaal. Als dat lukt, ben ik tevreden en zie ik die 7^^ wel goed komen. Zo niet, dan slaat er toch wel een beetje paniek toe, want ik heb nog wel het een en ander op te bouwen.![]()
Succes met de voorbereiding!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:34 schreef schaal_10 het volgende:
Inmiddels volop in training voor mijn eerste marathon. Doel is uitlopen, met tussen haakjes een goed haalbare streeftijd. Na veel wikken en wegen tussen Rotterdam en Parijs gaat het Parijs worden. Frankrijk
Het is wel nog ver weg, bijna een half jaar...
[ code verwijderd ]
Wat heb je al gedaan tot nu toe qua wedstrijden/afstanden? Al flink wat hm's gelopen, of juist niet, en wat voor tijden? Ben altijd benieuwd wanneer mensen de stap zetten naar hun eerste marathon. En je zal toch wel iets van een streeftijd hebben?![]()
Vork, ben je eruit geweest met een blessure? Nog 5 weken, dus op zich nog wel genoeg tijd om weer een paar serieuze stappen te kunnen zetten. Succesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Vork het volgende:
Morgen maar weer eens kijken of het lopen gaat. Plan is om te kijken hoe ver ik kom op een laag tempo (ongv. 6:00/km) zonder klachten met een max van zo'n 10 km in totaal. Als dat lukt, ben ik tevreden en zie ik die 7^^ wel goed komen. Zo niet, dan slaat er toch wel een beetje paniek toe, want ik heb nog wel het een en ander op te bouwen.![]()
![]()
Ja en nee. Ik heb last van een soort zenuwpijn in mijn knieholte wat ik ken van vermoeidheid (bijv. na nachten slecht slapen of een hele lange dag fietsen). De laatste maand ben ik druk bezig geweest met veel werken op onhandige tijdstippen en verhuizen. Vandeweek stortte ik daar een beetje van in (met koorts op m'n werk, heel handig). Dat lijkt zich nu gelukkig niet door te zetten, vandaar dat ik het wel weer aandurf. Ik heb sinds de B2b nog maar een keer kunnen lopen en beide keer en ging het behoorlijk stroef.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:39 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Vork, ben je eruit geweest met een blessure? Nog 5 weken, dus op zich nog wel genoeg tijd om weer een paar serieuze stappen te kunnen zetten. Succes![]()
Asics Nimbus 16quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dat snap ik, dit is mijn vaste dealer aan het worden. Maar ze zijn in ieder geval te verkrijgen n Utrecht. Waar loop je nu eigenlijk mee?
Saucony Echelon 4
Daarvoor kon ik zelfs alleen op herenschoenen vanwege mijn gewicht. Vandaar iet wat gefocust op leuke kleuren.![]()
![]()
Inntel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Oeps, k dacht dat ik geen tshirt besteld had, nu in het hotel zie ik dat ik wel een bonnetje daarvoor hebnou ja, dan morgen ochtend nog maar even langs de expo, voordeel van in een hotel op loopafstand zitten
Heb het centrum van EHV verkend. Ik liep langs een karaokebar genaamd Ameezing.![]()
Zo nog een pizzeria zien te vinden.![]()
Mijn eerste paar was van New Balance, uit de 1000-serie. Die waren eigenlijk voor zware mensen, maar ik vond ze heerlijk zitten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Asics Nimbus 16
Saucony Echelon 4
Daarvoor kon ik zelfs alleen op herenschoenen vanwege mijn gewicht. Vandaar iet wat gefocust op leuke kleuren.![]()
Succes allemaal morgen, overigens! Ik ga zo ook al m'n spullen voor morgen klaarleggen. Het is dan wel geen M, ook geen HM, maar ik ben zó blij dat we weer 'n echt evenement gaan lopen in onze clubkleren![]()
![]()
Ja doei.![]()
Nee, Pullman. Aan de finish! Alle kenianen zitten hier ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inntel?
Heb het centrum van EHV verkend. Ik liep langs een karaokebar genaamd Ameezing.![]()
Zo nog een pizzeria zien te vinden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gistermorgen 10km op de treadmill gedaan maar naar afloop van de cursus was het zo mooi weer dat ik dacht "lets trash a short and sharp 5km"
Op het moment dat ik de deur van het hotel uistapte kwam de instructeur langs (die aan het trainen is voor de Queenstown Marathon) en vraagt of ik met hem mee loop voor de laatste 13km..... Ya, Nah.....oke.
Peer presure
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alle kenianen zitten hier ook.![]()
Doe ze de groeten.![]()
Klinkt goed man, goed gedaan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja was wel warm.
https://www.endomondo.com/users/17664187/workouts/616057659
Ik heb me aan mijn negatieve split-plan kunnen houden. Zelfs nog sneller dan verwacht
Ja het was inderdaad nog flink warm, vooral voor een wedstrijdje, maar ondank dat en een zwaarder parcours heb ik toch mijn tijd van twee weken geleden verpulverd. Met maar liefst 5 seconden, naar 34'51. Ik denk dat het door de fanatieke aanmoedigingen van GotcC komt. Bedankt dus!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:46 schreef GotC het volgende:
Deze keer was het goed voor een tweede plek, achter iemand die met schijnbaar groot gemak een lage 34'er liep. Het eerste rondje liepen we nog samen, maar aan het begin van de tweede sprintte hij weg (alsof hij wilde finishen voor de 5). En hij bleef weg. Al met al lekker gelopen, mooi nieuw PR, goede klassering (ook nog 1e M35) en na afloop dat vieren met een biertje in de zon. Kan niet veel beter eigenlijk![]()
Het zijn maar kleine lokale wedstrijdjes, in niets te vergelijkbaar met de DtD. Jouw (weliswaar gedroomde) prestatie was dus een stuk knapper!![]()
Wauw, mooie prestatie!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad nog flink warm, vooral voor een wedstrijdje, maar ondank dat en een zwaarder parcours heb ik toch mijn tijd van twee weken geleden verpulverd. Met maar liefst 5 seconden, naar 34'51. Ik denk dat het door de fanatieke aanmoedigingen van GotcC komt. Bedankt dus!
Deze keer was het goed voor een tweede plek, achter iemand die met schijnbaar groot gemak een lage 34'er liep. Het eerste rondje liepen we nog samen, maar aan het begin van de tweede sprintte hij weg (alsof hij wilde finishen voor de 5). En hij bleef weg. Al met al lekker gelopen, mooi nieuw PR, goede klassering (ook nog 1e M35) en na afloop dat vieren met een biertje in de zon. Kan niet veel beter eigenlijk
Ook van Yur en calex.
Was een mooie dag om te lopen.![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:52 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad nog flink warm, vooral voor een wedstrijdje, maar ondank dat en een zwaarder parcours heb ik toch mijn tijd van twee weken geleden verpulverd. Met maar liefst 5 seconden, naar 34'51. Ik denk dat het door de fanatieke aanmoedigingen van GotcC komt. Bedankt dus!
Deze keer was het goed voor een tweede plek, achter iemand die met schijnbaar groot gemak een lage 34'er liep. Het eerste rondje liepen we nog samen, maar aan het begin van de tweede sprintte hij weg (alsof hij wilde finishen voor de 5). En hij bleef weg. Al met al lekker gelopen, mooi nieuw PR, goede klassering (ook nog 1e M35) en na afloop dat vieren met een biertje in de zon. Kan niet veel beter eigenlijk![]()
Je ging echt heel goed! Was tof om te zien! En die nr1 was echt bizar, iedereen dacht dat hij idd een 5km liep![]()
![]()
Wat is jouw startnr? Kan ik je ook in de tracker zettenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:12 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Wauw, mooie prestatie!
Ook van Yur en calex.
Was een mooie dag om te lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank! Het gaat heel goed. De training ben ik sinds april aan het opbouwen. Vorige week 38 km gelopen (verspreid over 4 trainingen) en deze week 37 (3 trainingen). Ook ben ik weer met de vereniging gaan meelopen, dus ook snelheidstrainingen zitten daar in.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Succes met de voorbereiding!
Wat heb je al gedaan tot nu toe qua wedstrijden/afstanden? Al flink wat hm's gelopen, of juist niet, en wat voor tijden? Ben altijd benieuwd wanneer mensen de stap zetten naar hun eerste marathon. En je zal toch wel iets van een streeftijd hebben?
Een van mijn halve marathontijden was in maart 2014 (1.42.27), met vrijwel alleen training op afstand. Over twee weken Marseille-Cassis (20 km).
Een streeftijd voor de marathon heb ik wel (sowieso nodig voor het trainingsschema), namelijk binnen 4 uur. In de training houd ik rekening met een marathontempo van 5.30 min/km.![]()
Lopende lurker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:56 schreef Stefanovic83 het volgende:
Succes morgen marathonners! Ik als lurker leef stiekem met jullie mee..
Kom gewoon meeposten![]()
![]()
Haha ja wel lopend maar als werk studie en privé het toelaten. Dat is je te weinig maar soms moet je keuzes maken!
Dus al met al te weinig hardloopgerealeerd te melden om een zinnige en actieve bijdrage te leveren hier.. Dus ik lees lekker, en als het me uitkomt![]()
Ik word wel actiever als ik voor de marathon ga trainen ofzo. De wilskracht en basis heb ik er al voor.. (HM pr 1.58, totaal 5 gelopen)![]()
Ja soms heb je dat iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
Haha ja wel lopend maar als werk studie en privé het toelaten. Dat is je te weinig maar soms moet je keuzes maken!
Dus al met al te weinig hardloopgerealeerd te melden om een zinnige en actieve bijdrage te leveren hier.. Dus ik lees lekker, en als het me uitkomt![]()
Ik word wel actiever als ik voor de marathon ga trainen ofzo. De wilskracht en basis heb ik er al voor.. (HM pr 1.58, totaal 5 gelopen)Maar altijd leuk om te lezen hoe het gaat
Al een marathon op het oog?![]()
Ik zat net nog even de Karhu site te bekijken en vond het heel frappant dat bij de trailschoenen er niet eens een foto te zien was van het profiel (dit kan ook aan mijn mobiel liggen)
Balanceert trail running op het randje van opgeslokt worden door de commercie en bestellen lopers trailschoenen 'voor de leuk en omdat trailen hip is' zonder te weten of de schoen geschikt is??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iedereen die morgen gaat lopen veel succes! Mossel en ik gaan vanaf ongeveer twaalf uur bij de finish aanmoedigen en wie weet fokkers spotten. Rond 14.15/14.30 lopen we richting beursgebouw waar ik een startnummer moet ophalen en dan kan ga ik vanaf half vier ruim een uur proberen thelaudprince bij te houden. Hoop dat ik voor hem als haas wat liever ben dan voor mossel. Ik zal wel moeten ook, want anders gaat ie er vandoor en kan ik 'm niet meer bijhouden.![]()
Succes morgen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef Gogo83 het volgende:
Iedereen die morgen gaat lopen veel succes! Mossel en ik gaan vanaf ongeveer twaalf uur bij de finish aanmoedigen en wie weet fokkers spotten. Rond 14.15/14.30 lopen we richting beursgebouw waar ik een startnummer moet ophalen en dan kan ga ik vanaf half vier ruim een uur proberen thelaudprince bij te houden. Hoop dat ik voor hem als haas wat liever ben dan voor mossel. Ik zal wel moeten ook, want anders gaat ie er vandoor en kan ik 'm niet meer bijhouden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zet m op morgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:51 schreef Gogo83 het volgende:
Iedereen die morgen gaat lopen veel succes! Mossel en ik gaan vanaf ongeveer twaalf uur bij de finish aanmoedigen en wie weet fokkers spotten. Rond 14.15/14.30 lopen we richting beursgebouw waar ik een startnummer moet ophalen en dan kan ga ik vanaf half vier ruim een uur proberen thelaudprince bij te houden. Hoop dat ik voor hem als haas wat liever ben dan voor mossel. Ik zal wel moeten ook, want anders gaat ie er vandoor en kan ik 'm niet meer bijhouden.
Succes en veel plezier allemaal morgen!
Vandaag lekker gelopen, tenminste... wat kan je toch stuk gaan op zo'n 5 (of eigenlijk 5.2) km, bij een lokaal loopje in Houten... Hoopte de 5km onder de 19 minuten te lopen, is 19:01 gewordenMaar ja, had toch niet geteld op dit 5.2 parcours hehe.
![]()
DeLuna, Zwabber, ZZK en G_L veel plezier morgen in Groningen
LT, Sem, Daywalk3r en andere marathonlopers heel veel succes morgen, ren hard voorbij die man met de hamer!
Guard, steffelonio, geniet van je HM
Gogo en TLP, hopelijk kunnen jullie het goed vinden samen onderweg
Tara en abraham, veel succes met de marathon! Vergeet niet te genieten van de prachtige omgeving.
Q, go for it! Maak het een snelle 10km! Oceanonix, succes morgen!
Murmeli veel plezier
.co.uk, succes met vroeg opstaan en enjoy the 10k!
Pijll, heel veel succes met de marathon. Knallen, die 42.2 km!
Hats, hoop dat je met een goed gevoel de finishlijn passeert![]()
Dus dat![]()
![]()
Doen de Groningen lopers nog een meet morgen ergens voor of na de tijd of wordt dit een gemiste kans?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:23 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Een PR voor Gogo......haar uit de wind houden en lachen op de finishfoto. Maar nog geen idee hoe? (Temp x vanaf start, versnellen vanaf km x oid
)
![]()
Whehe, njah... Toen ik begon deed ik ook altijd een headset in. Maar vind zonder eigenlijk best wel heel fijn, beetje bewust vd omgeving enzoquote:![]()
![]()
Jazeker wel, topsecret !!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar nog geen idee hoe? (Temp x vanaf start, versnellen vanaf km x oid
)
![]()
![]()
Boooquote:Mogen we ook niet weten welke tijd in de planning staat? Succes dan iig morgen! Hoop dat het plan gaat lukken!
![]()
Allen veel succes! Ik loop als hij droog is in het groene Ekiden shirt en met racevest om. Spreek me maar aan dan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vraag maar aan Gogoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
BoooMogen we ook niet weten welke tijd in de planning staat? Succes dan iig morgen! Hoop dat het plan gaat lukken!
Gaat helemaal goedkomen
![]()
![]()
Als ik het niet draag denken mensen dat ik ziek benquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:33 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Whehe, njah... Toen ik begon deed ik ook altijd een headset in. Maar vind zonder eigenlijk best wel heel fijn, beetje bewust vd omgeving enzo![]()
![]()
Ik hoop dat 7:00/km lukt. Eventueel tweede helft versnellen. Als dat lukt komen we op of onder de 1:10 uit en dat zou bijna twee minuten van m'n PR af betekenen. We'll see.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
BoooMogen we ook niet weten welke tijd in de planning staat? Succes dan iig morgen! Hoop dat het plan gaat lukken!
![]()
![]()
Moet lukken! Ik ga voor je duimenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 7:00/km lukt. Eventueel tweede helft versnellen. Als dat lukt komen we op of onder de 1:10 uit en dat zou bijna twee minuten van m'n PR af betekenen. We'll see.. Verkoudheid helemaal weg?
![]()
![]()
Yep, gelukkig wel!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Moet lukken! Ik ga voor je duimen. Verkoudheid helemaal weg?
![]()
Iedereen die morgen gaat lopen veel plezier en succes. Ik heb morgen nog een feestje en daarna ga ik doen alsof ik me op een voorjaarsmarathon ga voorbereiden
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 22:35:46 ]![]()
2917quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat is jouw startnr? Kan ik je ook in de tracker zetten![]()
Alle lopers veel plezier en succes morgen! Ik loop morgen met blauw(wit) shirt en nummer 989. Dus als iemand mij herkent, spreek me gerust aan.![]()
Succes allemaal! Zeker de marathonners, maar ook alle anderen die morgen gaan lopen. Het wordt een mooie dag.![]()
Iedereen heel veel succes morgen, in het bijzonder de marathonlopers!! Ik ben benieuwd naar alle verhalen
Super Sunday is here! Veel succes en plezier allemaal'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga toch ook m'n tracker voor Eindhoven invullen
Ook voor de wekker wakker geworden.
Drie of vier keer vannacht. In ieder geval beter dan voor de marathon van Leiden, want toen sliep ik helemaal niet.![]()
Succes allemaal vandaag!
Ik ga gewoon een keertje weer lekker trainen
It has to mean something
Succes Pijllquote:Op zondag 11 oktober 2015 08:02 schreef pijll het volgende:
Ook voor de wekker wakker geworden.
Drie of vier keer vannacht. In ieder geval beter dan voor de marathon van Leiden, want toen sliep ik helemaal niet.![]()
Hier ook netjes voor de wekker wakker. Boerderij hè?(B&B = boerderij in bedrijf)
![]()
Succes allemaal!
Tijdens de HM vanmiddag temperaturen van 10-12, met gevoelstemperatuur van 6-8. Misschien toch een hempje onder kort/kort aandoen?
Toch nog reden voor stress/twijfel.
En voor de m-lopers wordt het helemaal een koude start.![]()
Harder lopen, krijg je het vanzelf warm! Ik ben net al even naar de start gefietst, ziet er geweldig uit! Ik krijg echt zoveel zin nu! Wel koud, maar het ziet er uit alsof het met het zonnetje zo prachtig loop weer wordt!quote:Op zondag 11 oktober 2015 08:21 schreef steffelonio het volgende:
Succes allemaal!
Tijdens de HM vanmiddag temperaturen van 10-12, met gevoelstemperatuur van 6-8. Misschien toch een hempje onder kort/kort aandoen?
Toch nog reden voor stress/twijfel.
En voor de m-lopers wordt het helemaal een koude start.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja en slapen is voor watjeszelfs 3 melatonine tabletten kregen mij niet plat. Maar ja, van 9 tot half 7 in bed gelegen telt ook, voel me prima!
Bedrijfsuitje gehad, abseilen, vrije val, vadsig vleesch, 1 uur thuis. Ideale voorbereiding voor een marathon dus... Bakkie havermout naar binnen werken en dan maar eens in Hoenderlooooo gaan kijken.
Succes en veel plezier allemaal vandaag!![]()
Heb net ook naar buiten gekeken, ziet er idd uit als een mooie dag.
En ik ga dan maar wat harder lopen.![]()
![]()
617 is m'n nummer. Nog steeds weinig zenuwen, snap er niks van. Ik dompel me straks in het onbekende.. Wellicht dat dat het is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Belangrijke dag vandaag! Iedereen heel veel succes vandaag!
L_T, ben nu wel erg benieuwd geworden naar je geheime doel en of je dat gaat halen. We weten het later vandaag.
Weinig van me laten horen de laatste tijd, maar ik heb wel wat meegelezen. Nog steeds last van mijn knie, al heb ik het idee dat het elke week ietsje minder is. Dus loop ik 1xp wk een rustig rondje, langzaam de km's opbouwend. Vandaag of morgenavond hopelijk 14-15km. Ik wil eigenlijk wel meedoen met de Diepe Helloop 20K waar ik al voor ingeschreven had (over 3 weken), maar dan zonder snelheidsdoel. Gewoon rustig pijnvrij lopen. We zullen de komende weken zien of het het proberen waard is.![]()
Ik loop vandaag even niet. Stem bijna kwijt en er zit allemaal rotzooislijm in m'n keelIk had me juist zo verheugd op m'n LDL
![]()
![]()
Ideale voorbereidingquote:Op zondag 11 oktober 2015 08:32 schreef Tarahumara het volgende:
Bedrijfsuitje gehad, abseilen, vrije val, vadsig vleesch, 1 uur thuis. Ideale voorbereiding voor een marathon dus... Bakkie havermout naar binnen werken en dan maar eens in Hoenderlooooo gaan kijken.
Succes en veel plezier allemaal vandaag!
Succes vandaag
Stukje kijken op Omroep Brabant, en dan na de start zelf maar eens richting Eindhoven, de zenuwen beginnen een beetje te komen
Hahahaha die Harm Sengers: "Vanaf een km of 34 kan ik niet zo goed meer nadenken"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zelfde hier. Stukkie op OB kijken. Uur of twaalf richting Eindhoven en daar ben ik dan vast tot een uur of vijf, half zes.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:42 schreef Guard het volgende:
Stukje kijken op Omroep Brabant, en dan na de start zelf maar eens richting Eindhoven, de zenuwen beginnen een beetje te komen
Guard, wat is je nummer?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
2088quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zelfde hier. Stukkie op OB kijken. Uur of twaalf richting Eindhoven en daar ben ik dan vast tot een uur of vijf, half zes.
Guard, wat is je nummer?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die Kenianen en Ethiopiërs in E'hoven lopen ook in kort-kort, dus...quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:03 schreef Tarahumara het volgende:
Brrr, koud zeg! Twijfel nog over kort-kort...
Blijft moeilijk, de drankposten voor de toppers..Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die is wat van plan vandaag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Guard het volgende:
L_T onder de 24 min op de 5 km voorbij gekomen.![]()
23.22quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:25 schreef Guard het volgende:
L_T onder de 24 min op de 5 km voorbij gekomen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn trainer wil 3.30 lopen en i ook doorgekomen. In 22.54. Dus we hebben de streeftijd van L_T nu dus ook.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan start hij volgens mij te hard. 23:00 vlak lopen is ergens in de buurt van 3:15quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:31 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn trainer wil 3.30 lopen en i ook doorgekomen. In 22.54. Dus we hebben de streeftijd van L_T nu dus ook.![]()
NIet iedereen loopt een negatieve splitquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan start hij volgens mij te hard. 23:00 vlak lopen is ergens in de buurt van 3:15
Dat komt nou vaak omdat ze wat te snel vertrekken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
NIet iedereen loopt een negatieve split![]()
![]()
In de zon is het lekker, in de schaduw en de wind koud
Potverdorie, als je 2.04 kan gaan lopen in Eindhoven, gaat-ie toch ook aantrekkelijk worden voor de Mutais en Kimetto's van deze wereld. Benieuwd of er volgend jaar weer geld bij komt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
SEMTEX loopt heel erg vlak![]()
Heeft natuurlijk inmiddels ook al wel wat ervaring op de marathon
gaat niet altijd goedmet die chips , geen reden tot paniekquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:12 schreef steffelonio het volgende:
Daywalker nog niet over 10 km? Of chip niet OK?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
3:20 pace is dat, gezien de training van L_T zou ze zelfs een negatieve split kunnen lopen misschien, maar naar de 3:15 lijkt mij wel erg rap.
Omroep Brabant werkt niet op tv, zo maar streamen via de site om even de toppers te kijken.Jack does it in real time...![]()
SEMTEX blijft 5 km's in 26 min afleveren, like a swiss watchMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De toppers op schema 2:04:45 na 30 kilometer, het zijn echt goede omstandigheden.
Jack does it in real time...![]()
25.42 is geen 26.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:25 schreef Guard het volgende:
SEMTEX blijft 5 km's in 26 min afleveren, like a swiss watch
Ze heeft m'n trainer inmiddels dik ingehaald. Die is ineens behoorlijk ingstort, naar 5k in bijna 28 minuten. Heeft zich vast weer eens laten meeslepenquote:
Hij wilde zich niet laten inhalen door een vrouw, maar kon het tempo van LT niet volgenquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze heeft m'n trainer inmiddels dik ingehaald. Die is ineens behoorlijk ingstort, naar 5k in bijna 28 minuten. Heeft zich vast weer eens laten meeslepen![]()
![]()
'Wat verval in het tweede deel voor de toppers...een negative split heet dat!'
Lekker commentator.
Jack does it in real time...![]()
Hij wordt fijntjes verbeterd door Van Hestquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:46 schreef DeeBee het volgende:
'Wat verval in het tweede deel voor de toppers...een negative split heet dat!'
Lekker commentator.
Ik dacht even dat het Luc Krotwaar was, maar het is inderdaad Greg van Hest.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hij wordt fijntjes verbeterd door Van Hest
Toppers verliezen wel wat tempo nu, 2:05 gaat nog lastig worden.Jack does it in real time...![]()
Ik geloof dat ik van een afstandje L_T zag lopen toen ik van het station naar het beursgebouw liep.
Startnummer is inmiddels in mijn bezit, even hier binnen op groot scherm de finish kijken. En dan op zoek naar mijn supportersMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Drie man net onder de 2:06, jammer dat ze het parcoursrecord op een paar seconde missen, maar een leuk einde ook!Jack does it in real time...![]()
Ik ben inmiddels onderweg naar Groningen. Benieuwd hoe het daar georganiseerd is allemaal. Ik start om 14:35u.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dan staan we bij elkaar in het startvakquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben inmiddels onderweg naar Groningen. Benieuwd hoe het daar georganiseerd is allemaal. Ik start om 14:35u.![]()
![]()
Ik ben in het vak ingedeeld met tijden van 2:00-2:05. Terwijl ik nu 1:58 wil lopen. Balen dat ik te voorzichtig was tijdens inschrijven. Ga kijken of ik niet toch een vakje eerder kan starten.![]()
Hier staat de livestream van de 4mijl opvolgend jaar die ook maar aan mijn lijstje toevoegen.
Ik wil de lopers (als ze het nog lezen) heel veel succes wensen
[ Bericht 30% gewijzigd door KolonelBroodje op 11-10-2015 12:50:56 ]![]()
Grappigquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dan staan we bij elkaar in het startvakben benieuwd.
De marathonlopers in Eindhoven gaan lekker zo te zien. LT is niet te houden, ook de anderen gaan goed. WY, Daywalk3r en Voccar hadden alledrie wel samen kunnen lopen lijkt het (de laatste 2 lopen samen).![]()
Geen punt hoor je komt er vast wel langs! Is juist wel lekker om wat mensen te passeren als het goed gaat!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:38 schreef steffelonio het volgende:
Ik ben in het vak ingedeeld met tijden van 2:00-2:05. Terwijl ik nu 1:58 wil lopen. Balen dat ik te voorzichtig was tijdens inschrijven. Ga kijken of ik niet toch een vakje eerder kan starten.![]()
Leuke loop, die Zaanse Schansloop! Lekker over asfalt door de polder hobbelen. En als ik de andere mensen zo zag was dat het doel voor de meesten: lekker een stukje hobbelen. Wel nog best een beetje pittig, met af en toe snoeiharde tegenwind zonder beschutting. En nagenoeg geen publiek. Maar wel leuk, en prima weer.
Conditie is nog ver beneden peil, maar gelukkig nog wel onder de 55 minuten gebleven. Zelf 53:55 geklokt.
En erg benieuwd naar de prestatie van LT!![]()
LT was te snel. Toen wij ons plekje bij 41 km hadden gevonden was zij al voorbij, bazin! Semtex wel aangemoedigd, liep nog prima al was ze er klaar mee volgens mij.![]()
![]()
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ongelofelijk, Topper!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!![]()
![]()
Ongelooflijk gefeliciteerd! dat is wel heel tof en een extra bevestiging dat het een extreem knappe tijd is!quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!![]()
enquote:quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
![]()
Zo dan! Loopt er daar ff iemand kneiterhard te knallen!quote:
En jij begint ongeveer net zo buitenaards als Jero en mr. B te wordenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!Top zeg
![]()
![]()
Ik heb iemand aangemoedigd die misschien wyccie is. Of niet en ze keek me daarom aan. Zich afvragend wat ik bedoel.. Als ze het wel was liep Daywalker slechts 100 meter achter haar.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 11-10-2015 14:41:46 ]![]()
Heel knap en verdiend na al die inspanningen van de afgelopen maanden. Je zou serieus eens over Boston na moeten denken, want Londen kan je altijd nog lopenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!.
![]()
Mis ik nu de tijd van LT? Ze liep toch de marathon? 45 minuten zal de eindtijd niet zijn
En gefeliciteerd Quoi en Hatsaflats!Life is what you make it.![]()
HVM: 3:57![]()
In een soort van trance gelopen. Geen idee hoe het ging, geloof wel ok :S Kan geen mulzand meer zien...![]()
Nou dat moet dan maar hequote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
![]()
Juist niet lijkt me? Londen is veel moeilijker om de kwalificatie tijd e halen dan Boston.. Maar ik weet uberhaupt niet of ik wel centjes heb voor een buitenlandse marathon en of ik wel weer voor een marathon wil trainen.. De dag zelf is super maar tijdens de zware trainingsweken ben ik niet de leukste versie van mezelfquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef Devv het volgende:
[..]
Heel knap en verdiend na al die inspanningen van de afgelopen maanden. Je zou serieus eens over Boston na moeten denken, want Londen kan je altijd nog lopen.
En oh ik dacht dat ik de tijd ook gemeld had; 45 minuten van mijn PR afgehaald, eindtijd was 3.14.45. Ben wel benieuwd waar ik sta in de ranking, al deden er door het kampioenschap wel veel goede Belgische vrouwen mee. De belgen waren trouwens echt zo sympathiek langs de kant!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een tijd, respect! Maakt alle inspanningen helemaal de moeite waard lijkt mequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet lijkt me? Londen is veel moeilijker om de kwalificatie tijd e halen dan Boston.. Maar ik weet uberhaupt niet of ik wel centjes heb voor een buitenlandse marathon en of ik wel weer voor een marathon wil trainen.. De dag zelf is super maar tijdens de zware trainingsweken ben ik niet de leukste versie van mezelf
En oh ik dacht dat ik de tijd ook gemeld had; 45 minuten van mijn PR afgehaald, eindtijd was 3.14.45. Ben wel benieuwd waar ik sta in de ranking, al deden er door het kampioenschap wel veel goede Belgische vrouwen mee. De belgen waren trouwens echt zo sympathiek langs de kant!![]()
![]()
ZO!!!! Dat is lekker knallen zeg. Niet normaal wat een tijd! Nu lekker genieten van de endorfines!quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist niet lijkt me? Londen is veel moeilijker om de kwalificatie tijd e halen dan Boston.. Maar ik weet uberhaupt niet of ik wel centjes heb voor een buitenlandse marathon en of ik wel weer voor een marathon wil trainen.. De dag zelf is super maar tijdens de zware trainingsweken ben ik niet de leukste versie van mezelf
En oh ik dacht dat ik de tijd ook gemeld had; 45 minuten van mijn PR afgehaald, eindtijd was 3.14.45. Ben wel benieuwd waar ik sta in de ranking, al deden er door het kampioenschap wel veel goede Belgische vrouwen mee. De belgen waren trouwens echt zo sympathiek langs de kant!Life is what you make it.![]()
Ik wist niet dat Londen nog strikter was dan Boston. Dan is het wel begrijpelijk dat je liever voor Londen gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[..]![]()
Kloar! (al een poosje) 4.22.12 zelf geklokt.
Goed man! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Kloar! (al een poosje) 4.22.12 zelf geklokt.Life is what you make it.![]()
Well done!quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Pfff, blijft toch een afstand zeg zo'n marathon.![]()
Topprestatie LT!! Je hebt een goede voorbereiding gehad en dat je dat dan op M-day zo kan afmaken. Erg knap. Gefeliciteerd met een erg mooie tijd!
Die kwalificatietijden voor Londen gelden overigens niet voor buitenlanders....![]()
Gefeliciteerd! prachtige tijd. zwaar voor een eerste keer? of viel het mee?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Kloar! (al een poosje) 4.22.12 zelf geklokt.![]()
Netjes! Je ging voor onder de 4.30 toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd hoe het Doncomatic vergaan is! Het waren iig wel ideale omstandigheden!
Tijdens de pasta party sprak ik trouwens nog 3 Belgen, met PRS tussen de 3.15 en 3.30. Die hadden zich aangemeld om te gaan pacen en hadden de 5 uur groep toegewezen gekregenben ook benieuwd hoe het daarmee gegaan is, volgens mij is het super lastig om een tempo te pacen wat je zelf nooit loopt, ook niet als ldl..
Oh haha, ben ik weer verkeerd geïnformeerd.. Dan toch maar sparen voor Boston misschienquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Mr.B. het volgende:
Topprestatie LT!! Je hebt een goede voorbereiding gehad en dat je dat dan op M-day zo kan afmaken. Erg knap. Gefeliciteerd met een erg mooie tijd!
Die kwalificatietijden voor Londen gelden overigens niet voor buitenlanders....
Zo ik zit weer in de trein op weg naar huis. Heerlijke wedstrijd gelopen en in 1:31:34 (handgeklokt) over de finish gekomen. Dik PR
Prachtige tijd! Hm toch !? je bent meteen door gerend de trein in ;-) Dat is ook makkelijk met ov chipkaart in de achterzakquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:36 schreef Guard het volgende:
Zo ik zit weer in de trein op weg naar huis. Heerlijke wedstrijd gelopen en in 1:31:34 (handgeklokt) over de finish gekomen. Dik PR![]()
![]()
Zwaar was het wel ja, maar er zat meer in. Maar bewust rustig aan gedaan. De eerste 25km ongeveer gezellig met Voccar gelopen maar die liet me daar gaan (benieuwd hoe het hem af ging).
De laatste 5 liep ik nog redelijk makkelijk onder de 6.
Ik ging voor uitlopen en onder de 4.30 was dan leuk en onder de 4.15 top. Dus lekker er tussenin gebleven.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja het was redelijk druk in Eindhoven, had nog wel even met de marathon held Daywalker kunnen proosten, maar ik vond het eigenlijk wel mooi zo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:38 schreef mytec het volgende:
[..]
Prachtige tijd! Hm toch !? je bent meteen door gerend de trein in ;-) Dat is ook makkelijk met ov chipkaart in de achterzak
Dadelijk thuis eens uitgebreid genieten van alle topprestaties vandaag.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef DeLuna het volgende:
PR van 3 minutenEigen geklokte tijd: 35:35, PR was 38:35!
![]()
![]()
smaakt naar meer?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Zwaar was het wel ja, maar er zat meer in. Maar bewust rustig aan gedaan. De eerste 25km ongeveer gezellig met Voccar gelopen maar die liet me daar gaan (benieuwd hoe het hem af ging).
De laatste 5 liep ik nog redelijk makkelijk onder de 6.
Ik ging voor uitlopen en onder de 4.30 was dan leuk en onder de 4.15 top. Dus lekker er tussenin gebleven.
En een shout-out naar meneer en mevrouw mossel. Dat gaf weer nieuwe energie en een glimlach.
Moet er nu ff niet aan denken maar sws ja!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo ik ben ook weer bij en fris gedoucht. De 10 km op de Hoge Veluweloop ging top. Tussen de pacers voor 55 min en 1 uur in gestart. De mijnheer van 55 min een tijd in het zicht gehad maar dat was duidelijk iets te ambitieus. Bovendien was ik alleen op dat bord aan het letten en niet op de omgeving. Ook dat kan de bedoeling niet zijn.![]()
Uiteindelijk het tempo onder de 6 min/km gehouden maar boven de 5:40. Dat moest vol te houden zijn.
Aan het eind had ik weer wat over en kon ik nog bijzetten bij de 500 meter en nog een sprint op het laatste stuk.
Uiteindelijk van mijn PR op de Singelloop van Utrecht 1:43 min afgelopen. Nieuwe tijd staat nu op 56:24 min (eigen meting).
Ik ben dan ook helemaal blij!![]()
![]()
![]()
Mijn officiele tijd volgens de organisatie: 3:47:07, mijn Garmin moet ik nog aansluiten, maar die zit eronder. Doel vandaag was 3:45, dat is Garmintechnisch iig gelukt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die ging idd rap. In het begin nog bij gebleven, maar toen eigen tempo gelopen. We moeten bij elkaar in de buurt hebben gelopenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:58 schreef Oceanonix het volgende:
Zo ik ben ook weer bij en fris gedoucht. De 10 km op de Hoge Veluweloop ging top. Tussen de pacers voor 55 min en 1 uur in gestart. De mijnheer van 55 min een tijd in het zicht gehad maar dat was duidelijk iets te ambitieus. Bovendien was ik alleen op dat bord aan het letten en niet op de omgeving. Ook dat kan de bedoeling niet zijn.![]()
Uiteindelijk het tempo onder de 6 min/km gehouden maar boven de 5:40. Dat moest vol te houden zijn.
Aan het eind had ik weer wat over en kon ik nog bijzetten bij de 500 meter en nog een sprint op het laatste stuk.
Uiteindelijk van mijn PR op de Singelloop van Utrecht 1:43 min afgelopen. Nieuwe tijd staat nu op 56:24 min (eigen meting).
Ik ben dan ook helemaal blij!![]()
Vanavond ff bijlezen. Iig bedankt voor jullie leuke reacties alvast![]()
![]()
Nice! Dus dat wordt ook sub 3.15 voor jou!quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:36 schreef Guard het volgende:
Zo ik zit weer in de trein op weg naar huis. Heerlijke wedstrijd gelopen en in 1:31:34 (handgeklokt) over de finish gekomen. Dik PR
Nog niet alles bij gelezen.
Mijn hm ging niet zoals ik had gehoopt. Vrijwel meteen (weer) veel last van mijn voeten. Was even bang dat ik zou moeten opgeven. Na 1,5 km gestopt, veters opnieuw gestrikt. Toen werd de pijn wat minder. Na 5 km ging het weer wat beter, en vanaf 7 / 8 km ging de last weg. Vanaf toen lekker gelopen, maar toen had ik al wel veel tijd verloren met het gedoe aan het begin.
Dus mixed feelings. Maar toch bijna mijn streeftijd gehaald. Doel was 1:58, werd 1:59.
Nu naar de trein. Daar weer verder lezen.![]()
Uitslagen staan erop! 12e in de vrouwen senioren, 5e Nederlandse totaal! Helaas gingen er 2 v40 heel erg hard, blijkbaar is er ook een taaie vrouwen categorieon the Bright side: nog minstens 13 jaar om sneller te worden
Bedankt voor alle leuke berichten! En Zwabberhark, ik wilde gisteren niet betweterig op je bericht reageren voordat ik het echt gedaan had, maar ik ben blij dat je er een keer zo ver naast zat
Het lijkt wel of iedereen een PR of in ieder geval goed gelopen heeft! Al is dat eigenlijk ook wel een beetje saai. Liep Zwabber niet ook vandaag?
Edit: te vroeg gejuicht. Balen steffelonio. Heb je daar dan vaker last van gehad?
[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.B. op 11-10-2015 16:28:46 ]![]()
Ondanks dat het erg zwaar was wel erg genoten. Ben blij dat ik Daywalker, die ik bij de start tegenkwam, na 25 km heb laten gaan. Gefinished in mooie 4.26.26![]()
Jeetje wat een prachtige klasseringenquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Uitslagen staan erop! 12e in de vrouwen senioren, 5e Nederlandse totaal! Helaas gingen er 2 v40 heel erg hard, blijkbaar is er ook een taaie vrouwen categorieon the Bright side: nog minstens 13 jaar om sneller te worden
Bedankt voor alle leuke berichten! En Zwabberhark, ik wilde gisteren niet betweterig op je bericht reageren voordat ik het echt gedaan had, maar ik ben blij dat je er een keer zo ver naast zat
Het weer was ook ideaal voor toptijden vandaag en dat blijkt ook wel!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:26 schreef Voccar het volgende:
Ondanks dat het erg zwaar was wel erg genoten. Ben blij dat ik Daywalker, die ik bij de start tegenkwam, na 25 km heb laten gaan. Gefinished in mooie 4.26.26![]()
Ik heb niet goed gelopen. Heel erg ruimschoots geen PR. Wel lekker gelopen, dus nog steeds wel saaiquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:23 schreef Mr.B. het volgende:
Het lijkt wel of iedereen een PR of in ieder geval goed gelopen heeft! Al is dat eigenlijk ook wel een beetje saai. Liep Zwabber niet ook vandaag?
Edit: te vroeg gejuicht. Balen steffelonio. Heb je daar dan vaker last van gehad?![]()
![]()
Mag van mij tijdens wedstrijden altijd wel deze temperatuur zijn. Heb het geen moment te warm gehad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:30 schreef Guard het volgende:
Het weer was ook ideaal voor toptijden vandaag en dat blijkt ook wel!❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:26 schreef Voccar het volgende:
Na de Tilburg ten miles heb ik last gekregen van de 'bocht' tussen voet en been. Onder het scheenbeen zeg maar. Ik dacht dat het over was, maar nee dus. Overbelast denk ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:23 schreef Mr.B. het volgende:
Edit: te vroeg gejuicht. Balen steffelonio. Heb je daar dan vaker last van gehad?
Maar wel PR.![]()
![]()
Dat is klote, zo'n begin. Maar wel knap herpaktquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:17 schreef steffelonio het volgende:
Nog niet alles bij gelezen.
Mijn hm ging niet zoals ik had gehoopt. Vrijwel meteen (weer) veel last van mijn voeten. Was even bang dat ik zou moeten opgeven. Na 1,5 km gestopt, veters opnieuw gestrikt. Toen werd de pijn wat minder. Na 5 km ging het weer wat beter, en vanaf 7 / 8 km ging de last weg. Vanaf toen lekker gelopen, maar toen had ik al wel veel tijd verloren met het gedoe aan het begin.
Dus mixed feelings. Maar toch bijna mijn streeftijd gehaald. Doel was 1:58, werd 1:59.
Nu naar de trein. Daar weer verder lezen.![]()
Volgende keer gaat het gewoon meteen van het begin goed en loop je een hap van deze tijd af!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb niet goed gelopen. Heel erg ruimschoots geen PR. Wel lekker gelopen, dus nog steeds wel saai![]()
Al bedoelde ik met goed ook lekker. Blijft dus wachten op Zwabber![]()
Knap gelopen allemaal. LT: echt bijzonder knap dat je zo kan knallen na al die trainingsarbeid. Petje af!!
Semtex ook sterk en Voccar, daywalker en wyccie: respect. Wat een kolere eind is zo'n marathon zeg! Echt knap.
Quoi en oceanix en deluna![]()
![]()
![]()
![]()
(en hatsaflats ook)
Hoe is het met co.UK en pijll gegaan?
(Vergeet ik nog iemand? Sorry dan)![]()
Daar teken ik meteen voorquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nice! Dus dat wordt ook sub 3.15 voor jou!
We zullen het wel zien, hopen dat ik deze vorm nog een maandje kan vasthoudenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh kiek mooi gedaan ook!quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:26 schreef Voccar het volgende:
Ondanks dat het erg zwaar was wel erg genoten. Ben blij dat ik Daywalker, die ik bij de start tegenkwam, na 25 km heb laten gaan. Gefinished in mooie 4.26.26Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Holy crap wat is er goed gelopen!
Q!!! Ruuiiiim onder die 55 minuten! Top!
LT, tsjaJe hebt er hard voor gewerkt en dat heeft z'n vruchten afgeworpen
Guard1:31, holy crap! Yur en ik zeiden al tegen elkaar, deze man is in topconditie!
Daywalk3r, woooow! Het ging goed he? Supermooie tijd
SemtexOok een PR! Mooi gedaan!
Voccar, toptijd neergezet hoor, mag je heel trots op zijn!
WyccieOok al zo'n mooie tijd
DeLuna, wat onwijs goed gedaan zeg! Flink van je PR afgehaald!
Hats, lekker lopen > PR, zeker voor jou, dat lijkt me duidelijk
Oceanonix, supermooi PR!![]()
![]()
Lang verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: kapot aan de finish gekomen in 4:24:nogwat. Streeftijd was de tijd van m'n eerste, 4:37, dus tevreden huiswaarts.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:17 schreef pijll het volgende:
Lang verslag:Sehr gut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: kapot aan de finish gekomen in 4:24:nogwat. Streeftijd was de tijd van m'n eerste, 4:37, dus tevreden huiswaarts.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:17 schreef pijll het volgende:
Lang verslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: kapot aan de finish gekomen in 4:24:nogwat. Streeftijd was de tijd van m'n eerste, 4:37, dus tevreden huiswaarts.![]()
Dank je! Jij ook heel knap gelopen.quote:
En L_T ook fantastisch! Een BQ is de droom van alle (Amerikaanse) langeafstandlopers.
En Semtex, en DeLuna en Daywalk3r en hats en wie niet eigenlijk? Ik weet zeker dat ik een paar mooie tijden vergeet; ik geef de vermoeidheid maar de schuld.![]()
Hoe heeft wyccie het gedaan? Of heb ik er over heen gelezen?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
http://www.omroepbrabant.(...)rs+zijn+witheet.aspx
Dit heb ik dus gezien bij de finish, mensen die echt heel kwaad waren dat er geen medailles meer waren.
Heel slecht ook van de organisatieMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De uitslag van de Hoge Veluweloop staat nu ook online (www.uitslagen.nl).
Quoi, ik ben 126 van 292 geworden. En jij?![]()
Woow jeej. Ik maak een diepe buiging voor iedereen. Allemaal goede tijden, en pr verbrekingen! Echt top gelopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen die niks kreeg krijgt er een nagestuurd, probleem opgelostquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:52 schreef Guard het volgende:
Dit heb ik dus gezien bij de finish, mensen die echt heel kwaad waren dat er geen medailles meer waren.
Heel slecht ook van de organisatie
Wat een topprestaties vandaag!! @Daywalker: fijn dat we je nog wat energie gaven voor het laatste stukje!
Zelf niet lekker gelopen. Het lopen met haas beviel goed, maar had veel last van steken. Ik stop even met wedstrijdjes. Want iedere keer is er wel iets waardoor het niet wil. Blijf wel lekker trainen hoor, en er komt vast wel weer een moment dat ik wel weer aan wedstrijdjes mee ga doen maar voorlopig even niet. Wel een leuke middag gehad met fokkers spotten, en gezelligheid met thelaudprince en thelaudprincess.![]()
Zo ik zou ook redelijk pissed off zijn. Ben je eindelijk gefinisht, is er geen medaille meerquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:52 schreef Guard het volgende:
Heel slecht ook van de organisatie.
![]()
Natuurlijk, maar als je daar helemaal kapot aan de finish komt wil je toch wel zo'n ding om je nek.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iedereen die niks kreeg krijgt er een nagestuurd, probleem opgelost
Kom ook duidelijk merken aan de mensen waarvoor er geen meer was dat ze nog wel adrenaline hadden van het voltooien van een marathon...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zoiets is wel erg jammer natuurlijk, zeker als je net alles gegeven hebt. Vond ook wel minpuntje dat er maar 7 (lauwe) douches waren, dat is in Enschede toch een stuk beter geregeld.![]()
Waarom worden de uitslagen gesorteerd op bruto tijd?
Kan me voor de wedstrijd lopers wel voorstellen, maar voor de recreanten?
Nou boeit het niet of je 715 of 714 in je categorie wordt,maar toch irritant.![]()
Lekkere tijd voor dit parkoers!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:46 schreef Tarahumara het volgende:
HVM: 3:57![]()
In een soort van trance gelopen. Geen idee hoe het ging, geloof wel ok :S Kan geen mulzand meer zien...
Heb je mij nog wel meegekregen?![]()
Bijna iedereen trouwens super gelopen, man wat een prestaties komen hier langs!Ik ben er echt even stil van... * Jero_nimo is supertrots!
![]()
![]()
Ohja.. LT is nu officieel sneller op de Marathon dan ik!![]()
![]()
geen idee en zo moeilijk kan het toch niet zijn om een andere kolom te selecteren....quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:34 schreef steffelonio het volgende:
Nou boeit het niet of je 715 of 714 in je categorie wordt,maar toch irritant.![]()
Officiële tijd van 35:34, 3390e van de 8989 gefinishten. Vind ik wel aardig van mezelf. Zie ook net dat ik een seconde sneller ben dan een oudklasgenoot van mij, toevallig.
Al die verhalen hierwat een topweekend is dit weer geweest, ook voor alle niet PR lopers
![]()
Dat is altijd zo, eerste over de streep is eerste op het podium, om teleurstellingen, verwarringen etc. te voorkomen. Zou inderdaad voor de recreanten anders kunnen maar er is niet altijd een duidelijk onderscheid tussen recreanten en wedstrijdlopers. Het fijnste vind ik zelf als er ook een excel online komt waar je de uitslagen zelf per categorie etc. kunt sorteren, maar dat doen eigenlijk alleen een paar kleine loopjesquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:34 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb ook de prestatie van Wyccie gemist, maar die is blijkbaar ook tevreden dus?
Omdat je er nog nooit één gelopen hebt toch?quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:39 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja.. LT is nu officieel sneller op de Marathon dan ik!
Hoge Veluwe Trail Marathon, 3.15'37.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Omdat je er nog nooit één gelopen hebt toch?Op de 50s en 75km kwam ik een stuk later door. Bij de 75 op 3.20 ofzo.
![]()
![]()
Jeetje, wat slechtquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:02 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Op de 50s en 75km kwam ik een stuk later door. Bij de 75 op 3.20 ofzo.
Maar er stond er één op de planning nu toch?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mooie verhalen van (bijna) iedereen. Was een mooie zondag. En ik heb fijn in Eindhoven gekeken, samen met Gogo eerst en toen die was gaan lopen, gezellig met thelaudprincess. En daarna lekker warme choco met slagroom in de kroeg. Nom!
Nu op kapsalon wachten.Ey, jeweetz! Ik heb dat ook altijd als ik bekenden zie, dus doe je dat gewoon terug. Bikkel ben je, goed gedaan.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
En een shout-out naar meneer en mevrouw mossel. Dat gaf weer nieuwe energie en een glimlach.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik las dit ook net ergens anders, hoe krijg je dat voor elkaar. Je besteld genoeg, zijn er dan mensen die meerdere medailles meekregen ofzo? Of zijn dit vliegtuigmaatschappij taferelen, we gaan er van uit dat 15% niet finished dus die bestellen we ook niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:52 schreef Guard het volgende:
Heel slecht ook van de organisatie![]()
Ze hebben tot op gisteren nog extra mensen ingeschreven..quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:09 schreef mytec het volgende:
[..]
Ik las dit ook net ergens anders, hoe krijg je dat voor elkaar. Je besteld genoeg, zijn er dan mensen die meerdere medailles meekregen ofzo? Of zijn dit vliegtuigmaatschappij taferelen, we gaan er van uit dat 15% niet finished dus die bestellen we ook niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij gaan ze er vanuit dat een x aantal mensen niet start/finisht? Maar wel flink te krap berekend. Mja, wel apart voor een organisatie als Like2run.![]()
Even snel tussen al het geweld... Vandaag 12KM heerlijk gelopen. Conditioneel weer redelijk, tempo ok-ish en enkel en achillespees prima.![]()
Jij bent echt niet te stoppenquote:Op zondag 11 oktober 2015 13:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Een PR van 45 minuten en onder mijn "als alles heel goed gaat" streeftijd. Ik zou zelfs buiten de loting aan Londen mee mogen doen! Ben heel blij!!!;!!!!!gaaf!
En Quoi ookhoeveel heb je nu van je PR afgebikt? Best veel toch? Geweldig dat je zo driedubbeldik onder de 55 bent gedoken!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gaat lekker zo met al die pr's.
Ben zelf op de 4M van Groningen van 37.19 naar 33.43 gegaan
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Ik ga niet iedereen bij naam noemen maar wat een fantastische prestaties![]()
Ik ben jaloers van trots op een aantal mensen hier en erg gemotiveerd om volgend jaar weer een paar PRs aan te gaan vallen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 19:28:44 ]![]()
Ik heb zo vandaag wel een collega "verslagen", ging voor hem over de finish, maar netto was ie 3 sec snellerquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:34 schreef steffelonio het volgende:
Nou boeit het niet of je 715 of 714 in je categorie wordt,maar toch irritant.
Spijkenissequote:Op zondag 11 oktober 2015 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jeetje, wat slecht
Maar er stond er één op de planning nu toch?![]()
Hopen op een beetje gunstige omstandigheden.
![]()
Mijn tweede Zevenheuvelenloop en mijn tweede HM gingen zwaar klote, dus ik ging ervan uit dat mijn tweede M ook zo zou gaan.
Maar het ging best lekker. Netjes 10km/h tot de 30. Al ging dat laatste stuk erg zwaar. Na 11 haalde ik de 4:15 pacers in en bij 27 haalden zij mij weer in. Maar geen ramp, een duidelijke streeftijd had ik niet en ik zou sowieso wel een PR lopen, als er geen erg gekke dingen gebeuren. Na de 30 wilden de benen niet meer zo, maar mijn hoofd was nog wel fris. Ik heb dan ook echt van alles genoten.
Ik had al wel het vermoeden dat het Gogo was die me aanmoedigde, maar zag mossel niet zo gauw. Dank je, Gogo.![]()
En Daywalk3r heb ik aan het begin ingehaald (herkende de namen van hem en voccar uit de Ekiden-appgroep), maar de laatste km haalde hij mij weer in! Ben iets van 3 seconden achter hem gefinisht. Eindtijd 4:21:31. Blij!![]()
Ik stond strak links van haarIk herkende je dus gelukkig wel goed, haha.
Ah gelukkig, dan moedigde ik toch de juiste aan! mossel wist het niet 100% zeker omdat ie je pas één keer gezien had. Goed gedaan!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:50 schreef wyccie het volgende:
Mijn tweede Zevenheuvelenloop en mijn tweede HM gingen zwaar klote, dus ik ging ervan uit dat mijn tweede M ook zo zou gaan.
Maar het ging best lekker. Netjes 10km/h tot de 30. Al ging dat laatste stuk erg zwaar. Na 11 haalde ik de 4:15 pacers in en bij 27 haalden zij mij weer in. Maar geen ramp, een duidelijke streeftijd had ik niet en ik zou sowieso wel een PR lopen, als er geen erg gekke dingen gebeuren. Na de 30 wilden de benen niet meer zo, maar mijn hoofd was nog wel fris. Ik heb dan ook echt van alles genoten.
Ik had al wel het vermoeden dat het Gogo was die me aanmoedigde, maar zag mossel niet zo gauw. Dank je, Gogo.![]()
En Daywalk3r heb ik aan het begin ingehaald (herkende de namen van hem en voccar uit de Ekiden-appgroep), maar de laatste km haalde hij mij weer in! Ben iets van 3 seconden achter hem gefinisht. Eindtijd 4:21:31. Blij!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: