abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156726609

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:10:15 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156726767
Welke zal ik kiezen vanmiddag? Ik heb net nieuwe trailschoentjes :o Wat zou jij doen? http://karhu.com/loopschoenen/womens/run/neutral.html
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:21:18 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_156726909
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:10 schreef Quoi het volgende:
Welke zal ik kiezen vanmiddag? Ik heb net nieuwe trailschoentjes :o Wat zou jij doen? http://karhu.com/loopschoenen/womens/run/neutral.html
Gewoon kijken welke wegschoentjes het fijnst zitten :Y Extra wegschoenen zijn altijd goed!
F means you're fucked
pi_156727614
quote:
`
Mag je die voor het bloggen uitzoeken? Best gekke schoenen! Ik vind de laatste het mooiste qua kleurtjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:08:50 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_156727676
quote:
Ik vind die zwart-met-roze vet! Maar goed, dat zijn dus wel trailers...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:27:16 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156727971
Ja LT. Beetje gek en onbekend merk ja, maar dat vind ik er ook wel leuk aan.

Gups, die vind ik ook het mooist :Y

We gaan er een uurtje op lopen daar. Ik neig naar de fast 5 fulcrum.
pi_156728039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Quoi het volgende:

Die is het duurst, dus het best!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_156728099
Even naar de runnersworld geweest, gelletjes halen voor Vegas en meteen even een paartje Inov-8's passen. Ik heb wel een vermoeden waar een deel van het salaris in oktober naar toe gaat :)

Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen wedstrijden":
http://www.ing-night-marathon.lu/en/
:D

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 10-10-2015 11:51:02 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_156728176
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:34 schreef Guard het volgende:
Even naar de runnersworld geweest, gelletjes halen voor Vegas en meteen even een paartje Inov-8's passen. Ik heb wel een vermoeden waar een deel van het salaris in oktober naar toe gaat :)

Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen" wedstrijden:
_O- Ga ik je daar dan ook weer tegenkomen? In zwitserland kreeg ik hier ook het foldertje van.
pi_156728254
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

_O- Ga ik je daar dan ook weer tegenkomen? In zwitserland kreeg ik hier ook het foldertje van.
Begint al een aardige traditie te worden zo :D

Maar wil jij hem al in 2016 lopen?
pi_156728301
quote:
Kiezen welke het lekkerst zitten. Blessures kun je ook wel op een andere manier oplopen. :P
Ze zien er wel tof uit, geloof alleen niet dat mijn dealer ze heeft.
pi_156728323
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:27 schreef Quoi het volgende:

Je weet dat Karhu een totaal andere filosofie is dan dat je gewend bent? Zelf vond ik het voornamelijk een vrij smalle schoen, daarom meteen ook maar weer uitgedaan. Het is een wat meer minimalistisch merk en al vrij oud.
pi_156728326
Zo, lekker uit kunnen slapen. Er fijn, omdat ik niet weet hoe het komende nacht zal zijn. Marathonkriebels zijn nu al beetje aanwezig.
pi_156728351
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Begint al een aardige traditie te worden zo :D

Maar wil jij hem al in 2016 lopen?
Geen idee eigenlijk, het leek mij ook wel een leuke en net iets wat anders.
pi_156728395
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:47 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Kiezen welke het lekkerst zitten. Blessures kun je ook wel op een andere manier oplopen. :P
Ze zien er wel tof uit, geloof alleen niet dat mijn dealer ze heeft.
Jij kwam toch uit omgeving Utrecht? Runn inn in oog en al heeft alleen maar dit soort inimalistisch schoeisel. Dinsdag daar weer een paartje Altra's gehaald.
pi_156728400
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het leek mij ook wel een leuke en net iets wat anders.
Inderdaad, mooie stad ook :)
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:06:12 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156728632
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je weet dat Karhu een totaal andere filosofie is dan dat je gewend bent? Zelf vond ik het voornamelijk een vrij smalle schoen, daarom meteen ook maar weer uitgedaan. Het is een wat meer minimalistisch merk en al vrij oud.
Sja, ik heb weinig keus :) Misschien iets voor de 5 km wedstrijdjes. Ik zie het wel!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:10:18 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_156728715
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:34 schreef Guard het volgende:

Ook mooi dat ik weer de winkel verliet met een extra toevoeging op het lijstje "te lopen wedstrijden":
Ik heb loopreizen.nl gemaild, wil editie 2016 van de Vegas marathon ook gaan lopen *O* .

Luxemburg lijkt me idd ook awesome O+ Praag tr. ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_156728768
Startnummer en startvak zijn bekend voor New York. En ik mag lekker vroeg starten in de eerste wave gelijk na de sub-elites _O- . Ik begin nu toch wel weer een beetje kriebels te krijgen ook al ga ik niet voor een tijd lopen.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:13:00 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156728769
Hier nog geen marathonkriebels of pre-race pijntjes. Lag er laat in vannacht dus heb ook ff goed uitgeslapen want aankomende nacht zou het slapen wel wat minder zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_156728981
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 12:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, ik heb weinig keus :) Misschien iets voor de 5 km wedstrijdjes. Ik zie het wel!
Dat snap ik, was meer inde trent van wees er voorzichtig mee in het begin vanwege een iets andere manier van lopen en kans op blessures daardoor.
pi_156729045
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 11:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Jij kwam toch uit omgeving Utrecht? Runn inn in oog en al heeft alleen maar dit soort inimalistisch schoeisel. Dinsdag daar weer een paartje Altra's gehaald.
Ik ga liever naar mijn vaste dealer die weet hoe ik loop. Een van de verkopers is mijn trainster geweest.
Bovendien is mijn kans op blessures hoger omdat ik nog niet helemaal op gewicht ben. :X
pi_156729242
Dat snap ik, dit is mijn vaste dealer aan het worden. Maar ze zijn in ieder geval te verkrijgen n Utrecht. Waar loop je nu eigenlijk mee?
pi_156729483
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 12:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb loopreizen.nl gemaild, wil editie 2016 van de Vegas marathon ook gaan lopen *O* .

Luxemburg lijkt me idd ook awesome O+ Praag tr. ook.
*G* Vegas
Goeie keuzes in marathons heb je ;)

Die van Luxemburg staat me erg aan, niet heel ver weg, mooie stad, 's avonds.
Praag is natuurlijk ook supervet O+
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:51:19 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_156729498
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 12:50 schreef Guard het volgende:

[..]

*G* Vegas
Goeie keuzes in marathons heb je ;)

Die van Luxemburg staat me erg aan, niet heel ver weg, mooie stad, 's avonds.
Praag is natuurlijk ook supervet O+
Was dat nou een voorjaarsmarathon? Misschien wel een goeie voor dit voorjaar. Praag of Luxemburg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')