abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 16:41:25 #1
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156761647




Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2015 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!



ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base





PC System Requirements
OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel Pentium 4 Intel Core AMD Athlon XP: 1.6GHz+ V/7/8: 2.2GHz+
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce FX 5900 Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128MB VRAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space


Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html


Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:46:21 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156761744
Vlasim w/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 11 oktober 2015 @ 16:56:35 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156761968


Door mijn (waardeloze) spits die er in de laatste wedstrijd 2 inprikt. *O*
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator zondag 11 oktober 2015 @ 17:12:04 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156762286
quote:
10s.gif Op zondag 11 oktober 2015 16:56 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

Door mijn (waardeloze) spits die er in de laatste wedstrijd 2 inprikt. *O*
JAAA JUICHEN *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 11 oktober 2015 @ 17:32:51 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156762750
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

JAAA JUICHEN *O*
:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156810450
http://www.borehamwoodfootballclub.co.uk/home/

Ik ben toch maar eens aan een echte llm in de Vanarama South begonnen met Boreham Wood. Gekozen omdat ze een leuke spits gehuurd hadden zitten. Eerste seizoen afgetekend kampioen geworden. Helaas lopen alle contracten af en wil niet iedereen blijven. Het is nu zaak om een mannetje of 15 transfervrij aan te trekken en wat huurspelers uit de league two te halen.

Ik speel een platte 442 met weinig teaminstructies. Tactiek is in eerste instantie ontwikkeld om zo weinig mogelijk tegen te krijgen. Dat lukt vooralsnog goed. Doel is om over 10 jaar kampioen van Engeland te zijn.

Ik zal wat screentjes toevoegen zodra ik in de gelegenheid ben.
pi_156812872
Maker van de 1-0 is een bekende voor mij:


I love my mispoken words.
pi_156830135
Het is 2 oktober 2018 en een speler, die al sinds het begin van de game bij Telvanni zit, wil een gesprekje met me omdat hij naar een grotere club wil:

quote:
- Dit hoeft niet naar de media blablabla, grotere club, blabla, ambities
- Ik beloof je dat we zullen groeien zodat je je ambities waar kan maken
- Oja, hoe dan?
- Mijn doelstelling is om de CL te halen zodat je op het hoogste niveau kan spelen.
- Wanneer denk je dat te bereiken?
- Dit seizoen (we staan 2e na 8 wedstrijden).
- OK, als we dit seizoen geen CL halen ben ik weg.
3 oktober: speler vraagt transfer aan omdat de doelstelling niet behaald is.

Ik word soms zo schijtziek van dit spel he :')

edit: ik heb zijn aanvraag uiteraard afgewezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 14-10-2015 14:55:45 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156831539
Wanneer komt 16 uit ?
U MAD?
pi_156831640
Ben even met FM2009 begonnen, dat is weer even genieten hoor. Dit totdat ik FM2016 heb.
Ik begon met Zwolle in de eerste divisie, met jongens als Boerrigter en Botteghin. Als aankoop Brian Pinas (graties) en als huurling Daley Blind. Eens even kijken hoe lang dit leuk blijft. Oja, voor Mertens had ik te weinig geld (kost 100k)en voor Chadli idem..

):O
pi_156832869
quote:
3s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt 16 uit ?
13 november, maar als je hem doet pre-orderen kun je twee weken eerder aan de slag met de beta ;)
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:28:44 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156832921
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:36 schreef Ciscus het volgende:
Ben even met FM2009 begonnen, dat is weer even genieten hoor. Dit totdat ik FM2016 heb.
Ik begon met Zwolle in de eerste divisie, met jongens als Boerrigter en Botteghin. Als aankoop Brian Pinas (graties) en als huurling Daley Blind. Eens even kijken hoe lang dit leuk blijft. Oja, voor Mertens had ik te weinig geld (kost 100k)en voor Chadli idem..

):O
Ik ga denk ik ook maar even FM2008 installeren :9~
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156835807
quote:
11s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ga denk ik ook maar even FM2008 installeren :9~
Lol

En niet dezelfde blunders maken als ik he...ik probeer jongens te halen die uiteindelijk erg goed zijn gebleken in het echie, maar goed...wisten de makers toen veel.
pi_156843347
Ik heb net het derde seizoen bij Feyenoord achter de rug (na opnieuw te zijn begonnen met een data update van alle 2015 zomertransfers) en jammer genoeg willen de spelers die ik echt wil behouden willen naar een grotere club. Mijn goal is om binnen 5 jaar een volwaardig team te hebben die uit alleen spelers uit de eigen jeugd bestaat en dus zo weinig mogelijk koop. Alleen als ik een echt koopje vind die mijn team meteen versterkt dan ga ik daar voor.

Bij een aantal aanbiedingen op mijn (Nederlandse) basis spelers in de winterstop heb ik nee gezegt en toen was het hele team boos op mij vanwege het blokkeren van de carrières van die spelers :(.

Ik neem aan dat de club reputatie niet al te snel omhoog gaat dan, want ik ben nu 3x landskampioen, 1x in de Championsleage finale en dit laatste seizoen in de halve finale en nog steeds willen ze allemaal naar andere teams. Ik neem aan dat de lage reputatie van de Eredivisie ook niet helpt.

Zit op mn werk dus kan geen screenshots maken, maar dit zijn de uitgaande transfers van de afgelopen 3 seizoenen die ik jammer genoeg niet kon tegenhouden:

Sven van Beek - 27.5M - PSG; 35M met bonussen
Bilal Basacikoglu - 21M - AC Milan; 30M met bonussen
Trindade de Vilhena - 27.5M - Chelseal; 42.5M (!!) met bonussen
Eljero Ellia - 6.5M - Aston Villa; 10M met bonussen

Ik krijg ook steeds aanbiedingen voor Vermeer, Kongolo, Toornstra en Nelom. Als ik die weiger (of de prijs omhoog gooi) dan vinden de spelers het gelukkig niet erg, want het zijn dragende spelers (ja zelfs Nelom en Toornsta, die zitten in het Nederlands elftal nu haha).

Diegene die ik wel wilde verkopen gingen snel weg voor redelijk goede bedragen:

Marko Vejinovic - 5M - Toulouse - deed het wel aardig maar had gelijkwaardige alternatieven.
Lex Immers - 700K - AS Nancy - overbodig.
Karim Al Ahmadi - 2M - Shaktar - overbodig.
van der Heijden - 6.25M (!!) - Anderlecht - deed het goed als backup, maarja, veel centjes!
Eric Botteghin - 2.7M - Olympiakos - overbodig na het halen van Mammana.
Simon Gustafson - 5.75M - Watford - had alleen een paar invalbeurten bij mij toen dit mooie aanbod kwam.
Colin Kazim Richards - 400K - Willem II - kon niet scoren, maar bij Willem II schoot ie er 22 in!
Michiel Kramer - 500K - VVV - kon ik ook niet aan het scoren krijgen.
Warner Hahn - 800K - Standard - wilde perse spelen en werd al snel unhappy.

Wat opmerkelijke aankopen:
Ola John - 105K (ja, zo goedkoop) van Benfica, is nu 10M waard en weer in het Nederlands elftal.
Jonathan de Guzman - 2M van Napoli.
Alex Song - gratis, had een rots in de branding nodig op het middenveld met veel ervaring.
Emanuel Mammana - 7.5M van River, standaard aankoop natuurlijk, vooral als het onder de 10M kan.
Luka Jovic - 1.8M van Red Star (naast Kuyt had ik geen scorende spits).
Viktor Garcia - 2.1M van FC Porto, een rechtsback die ik dringend nodig had na het vertrek van van Beek. Eigenlijk gehaald als tijdelijk vervanging voor wat beters maar speeld constant goed dus staat nu al 2 seizoenen in de basis.

En net Viktor Fischer gratis opgepikt na geen contractverlenging bij Ajax!

Seizoen 4 ga ik in met deze basis spelers (en backup):

GK - Kenneth Vermeer (Justin Bijlow)
DL - Miquel Nelom (Lucas Woudenberg)
DC - Terence Kongolo (Calvin Verdonk/ en nieuwe speler uit eigen jeugd)
DC - Emanuel Mammana (Calvin Verdonk/en nieuwe speler uit eigen jeugd)
DR - Viktor Garcia (nieuwe speler uit eigen jeugd)
MC - Alex Song / Jonathan de Guzman (Jari Schuurman)
MC - Jens Toornstra / Jonathan de Guzman (Jari Schuurman)
AMR - Jari Schuurman / Dirk Kuyt (nieuwe speler uit eigen jeugd)
AML - Ola John (Luka Jovic)
AMC - Viktor Fischer (Chris David/de Guzman)
ST - Luka Jovic (Dirk Kuyt)

Ik heb eigenlijk te weinig basis spelers dus spelen er af en toe jeugd voor de vermoeide en geblesseerde spelers. Verdonk en Schuurman doen het trouwens heel goed.

Ik train ook veel spelers op andere posities dus ze kunnen elkaar afwisselen. Kuyt kan ondanks zijn leeftijd nog altijd op bijna alle posities spelen, heeft zelfs een keertje moeten invallen als keeper voor 40 minuten (en deed dat eigenlijk heel goed, al stond ik toen al 3-0 voor tegen Roda).

Mijn plan is om Garcia, Song en Fischer aan het einde van het seizoen te verkopen, dan zijn hopelijk een aantal van mijn jeugdspelers klaar voor het grote werk.

Mijn salarisplafond voor komend seizoen is naar 1.1 miljoen gegaan!!! Ik vebruik maar 400k dus heb veel ruimte.

De club heeft net ook de Kuip gekocht dus hopelijk kan ik snel gaan uitbreiden.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:16:03 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156850275


Juichen *O*

Nu de bus parkeren bij Stade Rennais FC in de volgende kwalificatieronde.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156850385
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

Juichen *O*

Nu de bus parkeren bij Stade Rennais FC in de volgende kwalificatieronde.
Dat was volgens mij het laatste halfuur best billenknijpen voor je :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:24:27 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156850449
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat was volgens mij het laatste halfuur best billenknijpen voor je :D
Ja, ik schoot zelf de kansen er niet in (schoot 4x op de paal/lat) :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156850717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik heb net het derde seizoen bij Feyenoord achter de rug (na opnieuw te zijn begonnen met een data update van alle 2015 zomertransfers) en jammer genoeg willen de spelers die ik echt wil behouden willen naar een grotere club. Mijn goal is om binnen 5 jaar een volwaardig team te hebben die uit alleen spelers uit de eigen jeugd bestaat en dus zo weinig mogelijk koop. Alleen als ik een echt koopje vind die mijn team meteen versterkt dan ga ik daar voor.

Bij een aantal aanbiedingen op mijn (Nederlandse) basis spelers in de winterstop heb ik nee gezegt en toen was het hele team boos op mij vanwege het blokkeren van de carrières van die spelers :(.

Ik neem aan dat de club reputatie niet al te snel omhoog gaat dan, want ik ben nu 3x landskampioen, 1x in de Championsleage finale en dit laatste seizoen in de halve finale en nog steeds willen ze allemaal naar andere teams. Ik neem aan dat de lage reputatie van de Eredivisie ook niet helpt.

Zit op mn werk dus kan geen screenshots maken, maar dit zijn de uitgaande transfers van de afgelopen 3 seizoenen die ik jammer genoeg niet kon tegenhouden:

Sven van Beek - 27.5M - PSG; 35M met bonussen
Bilal Basacikoglu - 21M - AC Milan; 30M met bonussen
Trindade de Vilhena - 27.5M - Chelseal; 42.5M (!!) met bonussen
Eljero Ellia - 6.5M - Aston Villa; 10M met bonussen

Ik krijg ook steeds aanbiedingen voor Vermeer, Kongolo, Toornstra en Nelom. Als ik die weiger (of de prijs omhoog gooi) dan vinden de spelers het gelukkig niet erg, want het zijn dragende spelers (ja zelfs Nelom en Toornsta, die zitten in het Nederlands elftal nu haha).

Diegene die ik wel wilde verkopen gingen snel weg voor redelijk goede bedragen:

Marko Vejinovic - 5M - Toulouse - deed het wel aardig maar had gelijkwaardige alternatieven.
Lex Immers - 700K - AS Nancy - overbodig.
Karim Al Ahmadi - 2M - Shaktar - overbodig.
van der Heijden - 6.25M (!!) - Anderlecht - deed het goed als backup, maarja, veel centjes!
Eric Botteghin - 2.7M - Olympiakos - overbodig na het halen van Mammana.
Simon Gustafson - 5.75M - Watford - had alleen een paar invalbeurten bij mij toen dit mooie aanbod kwam.
Colin Kazim Richards - 400K - Willem II - kon niet scoren, maar bij Willem II schoot ie er 22 in!
Michiel Kramer - 500K - VVV - kon ik ook niet aan het scoren krijgen.
Warner Hahn - 800K - Standard - wilde perse spelen en werd al snel unhappy.

Wat opmerkelijke aankopen:
Ola John - 105K (ja, zo goedkoop) van Benfica, is nu 10M waard en weer in het Nederlands elftal.
Jonathan de Guzman - 2M van Napoli.
Alex Song - gratis, had een rots in de branding nodig op het middenveld met veel ervaring.
Emanuel Mammana - 7.5M van River, standaard aankoop natuurlijk, vooral als het onder de 10M kan.
Luka Jovic - 1.8M van Red Star (naast Kuyt had ik geen scorende spits).
Viktor Garcia - 2.1M van FC Porto, een rechtsback die ik dringend nodig had na het vertrek van van Beek. Eigenlijk gehaald als tijdelijk vervanging voor wat beters maar speeld constant goed dus staat nu al 2 seizoenen in de basis.

En net Viktor Fischer gratis opgepikt na geen contractverlenging bij Ajax!

Seizoen 4 ga ik in met deze basis spelers (en backup):

GK - Kenneth Vermeer (Justin Bijlow)
DL - Miquel Nelom (Lucas Woudenberg)
DC - Terence Kongolo (Calvin Verdonk/ en nieuwe speler uit eigen jeugd)
DC - Emanuel Mammana (Calvin Verdonk/en nieuwe speler uit eigen jeugd)
DR - Viktor Garcia (nieuwe speler uit eigen jeugd)
MC - Alex Song / Jonathan de Guzman (Jari Schuurman)
MC - Jens Toornstra / Jonathan de Guzman (Jari Schuurman)
AMR - Jari Schuurman / Dirk Kuyt (nieuwe speler uit eigen jeugd)
AML - Ola John (Luka Jovic)
AMC - Viktor Fischer (Chris David/de Guzman)
ST - Luka Jovic (Dirk Kuyt)

Ik heb eigenlijk te weinig basis spelers dus spelen er af en toe jeugd voor de vermoeide en geblesseerde spelers. Verdonk en Schuurman doen het trouwens heel goed.

Ik train ook veel spelers op andere posities dus ze kunnen elkaar afwisselen. Kuyt kan ondanks zijn leeftijd nog altijd op bijna alle posities spelen, heeft zelfs een keertje moeten invallen als keeper voor 40 minuten (en deed dat eigenlijk heel goed, al stond ik toen al 3-0 voor tegen Roda).

Mijn plan is om Garcia, Song en Fischer aan het einde van het seizoen te verkopen, dan zijn hopelijk een aantal van mijn jeugdspelers klaar voor het grote werk.

Mijn salarisplafond voor komend seizoen is naar 1.1 miljoen gegaan!!! Ik vebruik maar 400k dus heb veel ruimte.

De club heeft net ook de Kuip gekocht dus hopelijk kan ik snel gaan uitbreiden.
Leuke game zo te lezen :Y
Wat bij mij altijd helpt is een tegenbod doen van 120 miljoen of iets dergelijks bij een aanbieding. In het geval van weigeren vraagt de desbetreffende speler altijd om salarisverhoging..
En zeggen dat je een geweldige jeugd hebt laat ze meestal ook wel minimaal een jaar blijven. Als het echt niet anders kan gewoon voor de hoofdprijs laten gaan.

Wat betreft de Kuip kopen, hoe duur was dit? Is de Kuip in FM niet ook al te verourderd om echt te groeien als club? Lijkt me dat de club nu wel met een redelijke schuld zit door de koop hier van.
pi_156850852
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:24 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, ik schoot zelf de kansen er niet in (schoot 4x op de paal/lat) :')
Zulke wedstrijden :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156859871
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef PerroPeru het volgende:

[..]
Wat betreft de Kuip kopen, hoe duur was dit? Is de Kuip in FM niet ook al te verourderd om echt te groeien als club? Lijkt me dat de club nu wel met een redelijke schuld zit door de koop hier van.
Ergens tussen de 40 en 45 miljoen, dus ja een flinke lening! Ik weet niet of het spel rekening houdt met de echte staat en leeftijd van stadiums, maar we zullen het hopelijk snel zien.

Bij mijn eerste poging voor een uitbreiding zei het bestuur dat ze geen groei in supporters verwachten en dus mijn aanvraag niet geaccepteerd werd, wat wel irritant is want het stadium is bijna altijd uitverkocht.

Ik hoop dat dit veranderd na een nog een paar successjaren, anders was de koop idd voor niks geweest. Als er in de toekomst een nieuw stadium komt krijg ik wel geld voor de Kuip, maar dat zal wel een stuk minder zijn dan de prijs die ervoor betaald is denk ik.

Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_156860197
Heb net verloren van Ajax in een knotsgekke wedstrijd (5-6) in de Johan Cruijff schaal.

Fischer speelde slecht tegen zijn oude club, zijn passing was bedroevend en vaak in de voeten van de tegenstander.

Het valt mij op trouwens dat na 3 seizoenen de meeste ploegen nog best veel van hun originele spelers hebben, in vorige FM versies waren er na 2 seizoenen heel veel Zuid-Amerikanen in de traditionele top teams. Waarschijnlijk scheelt het ook dat ik in deze safegame niet Brazilie en Argentinie als speelbare leagues heb toegevoeg (was ik meestal wel doe zolang mijn laptop het aankan qua spelersaantallen).
pi_156877516
Kopen jullie FM16 gewoon via steam of via een andere site?
Ik zoek eigenlijk een site waar je hem goedkoper kan kopen, maar ben bang dat je dan de beta niet kan spelen.
Weet iemand een site waar je dat er ook bij krijgt?
pi_156877566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:59 schreef Swaytje het volgende:
Kopen jullie FM16 gewoon via steam of via een andere site?
Ik zoek eigenlijk een site waar je hem goedkoper kan kopen, maar ben bang dat je dan de beta niet kan spelen.
Weet iemand een site waar je dat er ook bij krijgt?
www.allkeyshop.com
pi_156877730
Al een hele tijd niet gespeeld. Ik ga de transfer update van man united eens downloaden en dan met Feyenoord aan de slag.

Ben benieuwd of ik het nog een beetje kan.
pi_156878556
Verwacht hier binnenkort een zeer uitgebreid verslag van de Champions League finale van 26 mei 2018, Feyenoord - Real Madrid.
pi_156880191
Net voor de 2e keer de CL gewonnen met Cambuur _O_
Children of the night. What music they make.
pi_156880254
In seizoen 2019-2020 heb ik bij Man City een transferbudget van 325 mln. Iemand nog leuke ideeen om spelers te halen? Geld is er zat nog.
Net 98 mln betaald voor Pogba, maar kreeg er ook weer 92 voor Depay.
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:43:18 #28
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156881668
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
In seizoen 2019-2020 heb ik bij Man City een transferbudget van 325 mln. Iemand nog leuke ideeen om spelers te halen? Geld is er zat nog.
Net 98 mln betaald voor Pogba, maar kreeg er ook weer 92 voor Depay.
Woutje Brama halen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156881688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
In seizoen 2019-2020 heb ik bij Man City een transferbudget van 325 mln. Iemand nog leuke ideeen om spelers te halen? Geld is er zat nog.
Net 98 mln betaald voor Pogba, maar kreeg er ook weer 92 voor Depay.
de top 3 van de gouden bal van vorig jaar, de topscoorder
of zoveel mogelijk van het team van het jaar
pi_156882050
26 mei 2018.
Het is de grote dag. Cardiff, Wales is het decor voor de Champions League finale tussen Feyenoord en Real Madrid. 36.000 Feyenoorders en 36.000 hijos de putas hebben de reis naar Groot-Brittanie gemaakt en zitten in het stadion voor de wedstrijd. Deze elf moeten het voor Feyenoord gaan doen:



Asmir Begovic is een ontzettend goede keeper die overkwam van Stoke. Heeft een ongelofelijke reflex in huis.

Sven van Beek is een degelijke verdediger die eigenlijk beter speelt als rechtsback dan als CV. Hij moet Cristiano Ronaldo of Gareth Bale gaan stoppen.

Calvin Verdonk is het hart van de verdediging, en kan hopelijk Benzema tegenhouden.

Stef Gronsveld is net als Van Beek en Verdonk door Feyenoord opgeleid. Hij speelt of verschrikkelijk of geweldig en heeft eigenlijk het niveau van een CL-finale niet.

Joris Klein-Holte is denk ik de zwakste speler aan Feyenoords kant en speelt door blessures bij onder andere een talentvolle Rus die ik heb. Hij is eigenlijk een CV en kan hopelijk zijn mannetje staan op verdedigende middenvelder.

Nemanja Gudelj is een prima middenvelder, die ook niet veel bijzondere dingen zal doen.

Hector Canteros, bij de meeste voetbalfans vooral bekend wegens het knullige missen van een cruciale strafschop van de Europa League finale van het jaar 2017, komt net terug van een lange blessure en is de leider van Feyenoords middenveld.

Dorin Rotariu is ondertussen de ervaren man op Feyenoords beide flanken, hij is een speler die altijd geweldig speelt en uit het niets kansen creeert.

Emile van Thiel is een negentienjarige Utrechtenaar die sinds een half jaar bij Feyenoord speelt. Begon het seizoen als reserve bij Utrecht, staat nu in de basis in het CL-finale en is opgeroepen voor het WK. Hij heeft clublegende Elvis Manu uit de basis gespeeld.

Angelo Henriquez is een Chileen die transfervrij overkwam van Manchester United. Hij werd gelijk topscorer in dat seizoen en is een topspits. Blonk uit in de halve finale tegen zijn oude club, hij gaf in de thuiswedstrijd twee assists en scoorde zelf ook twee keer.

Haci Cetinkaya is de diepe spits. Negentien jaar. Turk, geboren en getogen in Groningen. Wonderkind. Beste spits van de wereld? Deze tiener leidde Feyenoord dit jaar naar de titel en de Champions League finale, en moet de grote man worden voor Nederland op het WK.

Volledig in pak loop ik de kamer binnen, geef de deurklink (oftewel Carlo Ancelotti) een hand en ik ga ervoor zitten. Kan Feyenoord de verrassing volbrengen?



(23) Goal James.
(69) Wissel: Manu voor de onervaren Van Thiel
(79) Goal Schurrle
(83) Wissel: Nieuwkoop voor Canteros

2-0 verloren. De tweede verloren Europese finale op rij. Niets in te brengen gehad. Volgend jaar beter.
pi_156883025
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Woutje Brama halen.
Woutje Drama is nooit een optie :N
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:20:10 #32
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156884556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:35 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Woutje Drama is nooit een optie :N
Brama is ALTIJD een optie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156884765
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Brama is ALTIJD een optie.
Hij is wel gratis, want clubloos.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_156886751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 15:59 schreef Swaytje het volgende:
Kopen jullie FM16 gewoon via steam of via een andere site?
Ik zoek eigenlijk een site waar je hem goedkoper kan kopen, maar ben bang dat je dan de beta niet kan spelen.
Weet iemand een site waar je dat er ook bij krijgt?
G2A, cdkeys, kinguin
pi_156889956
Dion :')

Supercup gewint vs OM *O*

Op naar de Wereldbeker _O_
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 03:29:20 #36
231633 Xummon
of toch niet?
pi_156892787
Na de trieste uitschakeling van Oranje, maar eens een game gestart met het Nederlands elftal.
Na een matige kwalificatie. 1-0 verlies van Turkije, 4-1 verlies van Tsjechië en een 3-0 voorsprong weggeven aan IJsland, werd 3-3, als 2e in de poule gekwalificeerd voor het EK.
In de voorbereiding Mexico, België en Roemenië verslagen.
In de poulefase Griekenland, Ierland en Wales opzij gezet.
Van Persie en van Dijk al langdurig geblesseerd. Oekraïne was het volgende slachtoffer, kwartfinale gewonnen van Zwitserland, ten koste van een blessure voor Depay.

Met nog geen doelpunt tegen op dit EK is gaan we de halve finale in, waar Italië de tegenstander is.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_156894823
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 03:29 schreef Xummon het volgende:
Na de trieste uitschakeling van Oranje, maar eens een game gestart met het Nederlands elftal.
Na een matige kwalificatie. 1-0 verlies van Turkije, 4-1 verlies van Tsjechië en een 3-0 voorsprong weggeven aan IJsland, werd 3-3, als 2e in de poule gekwalificeerd voor het EK.
In de voorbereiding Mexico, België en Roemenië verslagen.
In de poulefase Griekenland, Ierland en Wales opzij gezet.
Van Persie en van Dijk al langdurig geblesseerd. Oekraïne was het volgende slachtoffer, kwartfinale gewonnen van Zwitserland, ten koste van een blessure voor Depay.

Met nog geen doelpunt tegen op dit EK is gaan we de halve finale in, waar Italië de tegenstander is.
Dus eigenlijk kon het makkelijk. Heb je nog verrassende namen in je team? En houd je je wel aan de Nederlandse voetbalvisie 8)7
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:09:30 #38
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156895245
Ben weer verder met mijn Shamrock game. Eind 2018 blijkbaar toen ik stopte. Nu op maken voor nieuw seizoen. En tijd om komende zomer de groepsfase van CL te halen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:39:39 #39
231633 Xummon
of toch niet?
pi_156895705
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:36 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kon het makkelijk. Heb je nog verrassende namen in je team? En houd je je wel aan de Nederlandse voetbalvisie 8)7
Joost van Aken
Stefan Denswil
Bart Schenkeveld
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:06:19 #40
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156896847
Net een uur zitten kutten met een crashdump, maar het spel draait weer :).

Ik heb nu twee opties, maar kom er zelf niet uit, dus nu de vraag aan jullie:

1. Verder gaan met Sparta Rotterdam. Feiten: kampioen in seizoen 1, dus promotie. Daarna tweede geworden in de Eredivisie en de Nederlandse beker binnen geharkt. Aankomend seizoen Champions League, maar nog wel een baggerselectie die weinig gewijzigd is sinds ik begonnen ben.

2. In het Engels beginnen in IJsland of Finland met een LLM team en kijken of ik er daar wat van kan brouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156896958
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:06 schreef zzzzud het volgende:
Net een uur zitten kutten met een crashdump, maar het spel draait weer :).

Ik heb nu twee opties, maar kom er zelf niet uit, dus nu de vraag aan jullie:

1. Verder gaan met Sparta Rotterdam. Feiten: kampioen in seizoen 1, dus promotie. Daarna tweede geworden in de Eredivisie en de Nederlandse beker binnen geharkt. Aankomend seizoen Champions League, maar nog wel een baggerselectie die weinig gewijzigd is sinds ik begonnen ben.

2. In het Engels beginnen in IJsland of Finland met een LLM team en kijken of ik er daar wat van kan brouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak Sparta kampioen van de ED en begin daarna met een IJslands/Fins team.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:03:43 #42
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156900306
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 14:13 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Maak Sparta kampioen van de ED en begin daarna met een IJslands/Fins team.
Haha, ik ga je advies toch maar opvolgen. Net even zitten pielen met een IJslands team uit de tweede divisie, maar is toch wel vrij lastig. Ten eerste omdat ik het spel voor het eerst in het Engels speel, daarnaast omdat alle namen van clubs e.d. in IJsland echt vreemd zijn en als laatste omdat ze daar werken met patroniemen. Dat betekend dat ze allemaal 'sson' achter hun naam hebben naar de voornaam van hun vader, en dan verlies je snel het overzicht. En oh ja, ik had maar een halve selectie, en op geen enkele positie konden geschikte huurspelers gevonden worden, en de enige transfervrije versterking pakte ook ineens 50% van mijn transfer budget.

Eerst maar eens aan het Engels wennen met Sparta, binnen 3 seizoenen kampioen worden en misschien Europees nog wat extra geld binnenharken.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:14:54 #43
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156901658
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

Juichen *O*

Nu de bus parkeren bij Stade Rennais FC in de volgende kwalificatieronde.
De bus is kapot, maar Stade Rennais speelde dan ook met poep in de broek...

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156902700
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 17:03 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Haha, ik ga je advies toch maar opvolgen. Net even zitten pielen met een IJslands team uit de tweede divisie, maar is toch wel vrij lastig. Ten eerste omdat ik het spel voor het eerst in het Engels speel, daarnaast omdat alle namen van clubs e.d. in IJsland echt vreemd zijn en als laatste omdat ze daar werken met patroniemen. Dat betekend dat ze allemaal 'sson' achter hun naam hebben naar de voornaam van hun vader, en dan verlies je snel het overzicht. En oh ja, ik had maar een halve selectie, en op geen enkele positie konden geschikte huurspelers gevonden worden, en de enige transfervrije versterking pakte ook ineens 50% van mijn transfer budget.

Eerst maar eens aan het Engels wennen met Sparta, binnen 3 seizoenen kampioen worden en misschien Europees nog wat extra geld binnenharken.
Klinkt als een goed plan. En toen Oranje tegen IJsland speelde, stonden er ook allemaal ssons in het veld :P
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:26:21 #45
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156909130
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan. En toen Oranje tegen IJsland speelde, stonden er ook allemaal ssons in het veld :P
Hehe, zie deze link. Vind het trouwens wel lastig om spelers weg te doen trouwens. Ten eerste omdat ze zoveel gebracht hebben en ten tweede, wanneer is een speler goed genoeg om als vervanger en hoeveel mag ik er aan besteden. Zag net dat ik 170 uur in het spelletje heb zitten, maar heb nog steeds het gevoel dat ik er niks van snap :P.
pi_156923788
Net met 16-0 gewonnen van Ajax Amateurs in de 2e ronde v/d beker _O_ :D
Children of the night. What music they make.
pi_156923941
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:26 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Hehe, zie deze link. Vind het trouwens wel lastig om spelers weg te doen trouwens. Ten eerste omdat ze zoveel gebracht hebben en ten tweede, wanneer is een speler goed genoeg om als vervanger en hoeveel mag ik er aan besteden. Zag net dat ik 170 uur in het spelletje heb zitten, maar heb nog steeds het gevoel dat ik er niks van snap :P.
Ik heb 2983 uur in t spel zitten :+
Als je dat denkt, dan moet je maar nooit een spel van Paradox spelen, zoals Crusader Kings 2 of Europa Universalis 4 :D

Ik vind het ook lastig om spelers weg te doen. Als ze goed genoeg zijn heb ik de gewoonte om ze zo lang mogelijk te behouden voor de club. Zo heb ik 2 FBs die nu bezig zijn met z'n 8e en 12e seizoen bij Cambuur. En mn beste AMC is nu 30 en hij is nu bezig met z'n 13e seizoen bij Cambuur :D
Children of the night. What music they make.
pi_156924157


Come at me brah
Children of the night. What music they make.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:52:08 #49
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156927695
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 16:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb 2983 uur in t spel zitten :+
Als je dat denkt, dan moet je maar nooit een spel van Paradox spelen, zoals Crusader Kings 2 of Europa Universalis 4 :D

Ik vind het ook lastig om spelers weg te doen. Als ze goed genoeg zijn heb ik de gewoonte om ze zo lang mogelijk te behouden voor de club. Zo heb ik 2 FBs die nu bezig zijn met z'n 8e en 12e seizoen bij Cambuur. En mn beste AMC is nu 30 en hij is nu bezig met z'n 13e seizoen bij Cambuur :D
Ik vind spelletjes die gemakkelijk lijken, maar juist heel complex zijn altijd leuk. Je begint er aan, maar een paar honderd uur later ben je nog niet veel verder. Komt er vaak op neer dat dat competitieve multiplayers zijn.

Haha, ja mijn spelers hebben allemaal veel bijgedragen aan het succes tot nu toe, dus is lastig. Ik denk dat ik mijn spits weg doe, want El-Ghazi staat in zijn nek te hijgen, voor een mooi bedrag en daarvoor een solide verdediging aanschaf.

Frustratie puntje: Vind het trouwens wel leuk om met echte spelers te spelen, maar de regens (vooral uit Frankrijk) zijn over het algemeen wel veel beter, en worden ook nog eens veel vaker aangeboden dan de bekende namen .. En beschik ook niet echt over de financiële middelen om mijn complete team bij elkaar te kopen, maar om nou een seizoen te gaan draaien met een (regen) vreemdelingen legioen lijkt me ook niet echt wat. Maar ja, moet toch vooruit.. En met een Jupiler selectie ga ik die eerste plaats nooit halen. Iemand tips?

DeHovenier, netjes bezig met Cambuur trouwens! Hoe lang speel je al met dat team en met welke versie van FM? Volgens mij heb ik je begin posts met dat team nog gelezen toen ik hier alleen nog maar lurkte en nog niet speelde/poste.

Trouwens: oude FIFA soundtracks luisteren tijdens het FM'en _O_
pi_156928628
Mij maakt het niks uit of ik met regens speel of echte spelers. En een vreemdelingelegioen had ik ook vaak, totdat ik goede regens kreeg uit mn jeugdopleiding. Maar dan nog heb ik weinig Hollanders in m'n team. Ze zijn gewoon niet goed genoeg.

Ik speel nog met FM13, en nog steeds m'n 2e game. M'n 1e game was met Heerenveen, maar daar werd ik al na een half jaar ontslagen. Toen begon ik een stapje lager met Cambuur, dat toen nog in de JL speelde.

Ik zit nu in 2035 en ik heb 2x de CL gewonnen (2032 en 2035), 1x de EL (2029), 1x de Wereldbeker (2032), 2x de Supercup (2032 en 2035), 14x de ED, 13x de JC Schaal, 8x de beker en 1x de JL.

Oude FIFA soundtracks? Heb nog nooit een FIFAspel gespeeld :P
Children of the night. What music they make.
pi_156929319
Ik ben toe aan 16. :{
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:03:16 #52
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156929888
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben toe aan 16. :{
Ik zou liever eigenlijk een oude FM willen spelen :D
/nostalgie.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156930085
quote:
17s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:03 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik zou liever eigenlijk een oude FM willen spelen :D
/nostalgie.
Ik ben van cm 1 en 2. Met Ali El Khatabi en Dennis de Nooijer. Die heb ik pas nog eens geïnstalleerd. Dat viel toch wel tegen. Al was Kacheltskisj nog steeds een held.
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:20:05 #54
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156930547
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben van cm 1 en 2. Met Ali El Khatabi en Dennis de Nooijer. Die heb ik pas nog eens geïnstalleerd. Dat viel toch wel tegen. Al was Kacheltskisj nog steeds een held.
Ik ben van Ultimate Soccer Manager 2 :@

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 22:58:55 #55
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156934382
Dat was een beetje een vage TR, volgens mij wilde je er een gewone quote van maken maar klikte je verkeerd _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 19 oktober 2015 @ 00:18:42 #56
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_156936479
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ben van Ultimate Soccer Manager 2 :@

[ afbeelding ]
en dan iedereen 99 maken _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_156936537
Ik hoop dat de competities en regen kwaliteit e.d. eindelijk eens dynamisch worden. Dat voetbal belangrijker wordt in een land als je internationaal goed presteert en dat dit automatisch tot betere regens leidt. Daarnaast zou het lekker zijn als teams in de competitie mee gaan groeien met je als jij goed presteert op internationaal niveau.
  maandag 19 oktober 2015 @ 02:16:22 #58
231633 Xummon
of toch niet?
pi_156937739
quote:
10s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ben van Ultimate Soccer Manager 2 :@

[ afbeelding ]
waar je na enkele jaren ineens je zoon in je team kreeg
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_156938704
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:49 schreef jeroen1976 het volgende:

[..]

Ergens tussen de 40 en 45 miljoen, dus ja een flinke lening! Ik weet niet of het spel rekening houdt met de echte staat en leeftijd van stadiums, maar we zullen het hopelijk snel zien.

Bij mijn eerste poging voor een uitbreiding zei het bestuur dat ze geen groei in supporters verwachten en dus mijn aanvraag niet geaccepteerd werd, wat wel irritant is want het stadium is bijna altijd uitverkocht.

Ik hoop dat dit veranderd na een nog een paar successjaren, anders was de koop idd voor niks geweest. Als er in de toekomst een nieuw stadium komt krijg ik wel geld voor de Kuip, maar dat zal wel een stuk minder zijn dan de prijs die ervoor betaald is denk ik.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Toevallig met de ArenA en dit kostte rond de 60 miljoen euro en leverde me een flinke schuld op waardoor de club flink moest lenen. FM houdt overigens rekening met de staat, bouwjaar en mogelijkheden van het stadion, zie faciliteiten. :)
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:10:57 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156939557
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was een beetje een vage TR, volgens mij wilde je er een gewone quote van maken maar klikte je verkeerd _O-
Wie, ik? :@
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:11:14 #61
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156939564
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 00:18 schreef Toekito het volgende:

[..]

en dan iedereen 99 maken _O-
Ja! :D
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 02:16 schreef Xummon het volgende:

[..]

waar je na enkele jaren ineens je zoon in je team kreeg
Klopt :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156941119
CM 2 even gedownload zo juist, maar helaas krijg ik die niet geïnstalleerd.
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:45:25 #63
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156942106
Iemand tips hoe ik mijn spelers kan verkopen? Heb een spitsje (topscorer, ongeveer 8 miljoen waard) die ik echt kwijt wil puur omdat ik wil cashen en bijtekenen veel te duur is. Maar ik ben bang dat als ik hem op de transferlijst zet, dat hij dan onder de 8 weggaat, en omdat hij topscorer was hoopte ik hem voor minstens 9 en het liefst 10 miljoen te kunnen verkopen.

Het zelfde geld voor mijn backs, waardeloze spelers eigenlijk, maar in mijn tactiek presteren ze goed en schiet te waarde omhoog.

Spits verdiend nu 1,2k per week, wilt naar 30k :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
Mij maakt het niks uit of ik met regens speel of echte spelers. En een vreemdelingelegioen had ik ook vaak, totdat ik goede regens kreeg uit mn jeugdopleiding. Maar dan nog heb ik weinig Hollanders in m'n team. Ze zijn gewoon niet goed genoeg.

Ik speel nog met FM13, en nog steeds m'n 2e game. M'n 1e game was met Heerenveen, maar daar werd ik al na een half jaar ontslagen. Toen begon ik een stapje lager met Cambuur, dat toen nog in de JL speelde.

Ik zit nu in 2035 en ik heb 2x de CL gewonnen (2032 en 2035), 1x de EL (2029), 1x de Wereldbeker (2032), 2x de Supercup (2032 en 2035), 14x de ED, 13x de JC Schaal, 8x de beker en 1x de JL.

Oude FIFA soundtracks? Heb nog nooit een FIFAspel gespeeld :P
Netjes hoor! Ziet er goed uit. Ik ga nu voor mijn eerste competitie, maar denk dat ik me vooral moet zien te handhaven in de top.

Ghehe, ik heb heel veel FIFA gedaan. Maar FM is nu mijn nieuwe liefde op dat gebied :P.
pi_156942195
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:45 schreef zzzzud het volgende:
Iemand tips hoe ik mijn spelers kan verkopen? Heb een spitsje (topscorer, ongeveer 8 miljoen waard) die ik echt kwijt wil puur omdat ik wil cashen en bijtekenen veel te duur is. Maar ik ben bang dat als ik hem op de transferlijst zet, dat hij dan onder de 8 weggaat, en omdat hij topscorer was hoopte ik hem voor minstens 9 en het liefst 10 miljoen te kunnen verkopen.

Het zelfde geld voor mijn backs, waardeloze spelers eigenlijk, maar in mijn tactiek presteren ze goed en schiet te waarde omhoog.

Spits verdiend nu 1,2k per week, wilt naar 30k :')
Spelers voor veel geld verkopen lukt alleen als je de AI bent heb ik wel eens het idee. Ik moet altijd 30/40 miljoen voor toptalenten betalen bij die gasten, maar voor dezelfde talenten bij mij betalen ze slechts 1 a 2 miljoen :P

Dat mogen ze wel eens fixen in de nieuwe editie, maar zo te zien worden het vooral cosmetische "updates".
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:51:21 #65
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156942219
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:50 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Spelers voor veel geld verkopen lukt alleen als je de AI bent heb ik wel eens het idee. Ik moet altijd 30/40 miljoen voor toptalenten betalen bij die gasten, maar voor dezelfde talenten bij mij betalen ze slechts 1 a 2 miljoen :P

Dat mogen ze wel eens fixen in de nieuwe editie, maar zo te zien worden het vooral cosmetische "updates".
Heb hier mensen wel spelers voor 70 miljoen zien verkopen :P Dus ben benieuwd. Denk vooral dat ik dan meer competities had moeten inladen, zodat de grote clubs sneller interesse hebben in mijn spelers.
pi_156942248
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:51 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Heb hier mensen wel spelers voor 70 miljoen zien verkopen :P Dus ben benieuwd. Denk vooral dat ik dan meer competities had moeten inladen, zodat de grote clubs sneller interesse hebben in mijn spelers.
Sommige mensen spelen ook met een database waarin de waarde coëfficiënt van Nederland is aangepast, zodat spelers hier meer waard zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:54:24 #67
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156942283
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:52 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Sommige mensen spelen ook met een database waarin de waarde coëfficiënt van Nederland is aangepast, zodat spelers hier meer waard zijn.
Aha, ja ligt natuurlijk ook aan je competitie waar je in speelt. Maar een speler moet je toch tegen zijn waarde kunnen verkopen? Liefst met een beetje winst?

Parma is mijn nieuwe moederclub voor het fantastische bedrag van 50k per jaar :') zonder mij wat te vragen.
pi_156942291
Tegen waarde verkopen lukt zeker wel, maar er iets meer van maken is vaak lastiger.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_156942312
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:54 schreef zzzzud het volgende:

Parma is mijn nieuwe moederclub voor het fantastische bedrag van 50k per jaar :') zonder mij wat te vragen.
Ja, dat ken ik. Ik ben nu ineens gelinkt aan NEC en Q.P.R. (speel met een zelf gemaakt team in de eredivisie inmiddels)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 19 oktober 2015 @ 12:59:56 #70
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156942389
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Tegen waarde verkopen lukt zeker wel, maar er iets meer van maken is vaak lastiger.
Maar moet ik hem dan gewoon op de transferlijst zetten? Ik denk dat ik eerst wel de helft van de transferwindow afwacht.

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, dat ken ik. Ik ben nu ineens gelinkt aan NEC en Q.P.R. (speel met een zelf gemaakt team in de eredivisie inmiddels)
Zelf spelers gemaakt? Lijkt dat het dan altijd heel erg snel gemakkelijk wordt :P
pi_156942462
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 12:59 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Maar moet ik hem dan gewoon op de transferlijst zetten? Ik denk dat ik eerst wel de helft van de transferwindow afwacht.

[..]

Zelf spelers gemaakt? Lijkt dat het dan altijd heel erg snel gemakkelijk wordt :P
Je kan hem op de transferlijst zetten met de prijs die je er voor wil hebben, merk je snel zat of er interesse voor is. Gewoon hoog beginnen en langzaam zakken na een tijdje van geen interesse.

En ik heb alleen geen eigen spelers gemaakt. Ben in de Hoofdklasse begonnen met een club vol random regens. En dan langzaam omhoog werken.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:28:53 #72
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156943009
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:03 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Je kan hem op de transferlijst zetten met de prijs die je er voor wil hebben, merk je snel zat of er interesse voor is. Gewoon hoog beginnen en langzaam zakken na een tijdje van geen interesse.

En ik heb alleen geen eigen spelers gemaakt. Ben in de Hoofdklasse begonnen met een club vol random regens. En dan langzaam omhoog werken.
Oh netjes! Is dat leuk dan? Heb wel ooit een database inclusief alle amateurclubs van Nederland gedaan, maar daar duurde simuleren echt veel te lang :'). Hoe lang ben je onderweg?

Zal m'n spits te koop zetten :D

edit: er staan heel veel spelers die met pensioen gaan als ik zoek naar stafleden, hoe krijg ik dan die staf stats ervoor ipv speler stats? kan ik die eventueel opstellen als spelers? edson braafheid voor 500 per week als assistent oppikken maar gewoon op linksback zetten :+

[ Bericht 6% gewijzigd door zzzzud op 19-10-2015 13:42:43 ]
  maandag 19 oktober 2015 @ 13:46:26 #73
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156943381
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Oh netjes! Is dat leuk dan? Heb wel ooit een database inclusief alle amateurclubs van Nederland gedaan, maar daar duurde simuleren echt veel te lang :'). Hoe lang ben je onderweg?

Zal m'n spits te koop zetten :D

edit: er staan heel veel spelers die met pensioen gaan als ik zoek naar stafleden, hoe krijg ik dan die staf stats ervoor ipv speler stats? kan ik die eventueel opstellen als spelers? edson braafheid voor 500 per week als assistent oppikken maar gewoon op linksback zetten :+
Dat laatste kan niet. Je kunt wel spelers een contract voor speler / [functie] aanbieden, maar daar gaan ze vaak niet met 500 euro akkoord.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:03:30 #74
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156943700
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat laatste kan niet. Je kunt wel spelers een contract voor speler / [functie] aanbieden, maar daar gaan ze vaak niet met 500 euro akkoord.
Ah balen ..

Ik heb bij scouts 4/8 staan, maar de beschikbare scouts hebben echt bij judging ability en potential echt 12 ofzo als hoogste stat. Zijn ze dan de moeite waard? Waarvoor heb ik die extra 4 scouts nodig (behalve het scouten van spelers, maar mijn scouts zijn toch waardeloos, doe alles zelf :P).
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:24:15 #75
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156944170
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:03 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Ah balen ..

Ik heb bij scouts 4/8 staan, maar de beschikbare scouts hebben echt bij judging ability en potential echt 12 ofzo als hoogste stat. Zijn ze dan de moeite waard? Waarvoor heb ik die extra 4 scouts nodig (behalve het scouten van spelers, maar mijn scouts zijn toch waardeloos, doe alles zelf :P).
Nee, die zijn dan niks waard.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:43:02 #76
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156944500
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nee, die zijn dan niks waard.
Thanks voor alle antwoorden man _O_

edit"nvm
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:56:17 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156944794
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:43 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Thanks voor alle antwoorden man _O_

edit"nvm
Scouts (vind ik) pas waard bij minimaal 15 - 15. In lagere divisies minimaal 12 - 12.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156946348
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 13:28 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Oh netjes! Is dat leuk dan? Heb wel ooit een database inclusief alle amateurclubs van Nederland gedaan, maar daar duurde simuleren echt veel te lang :'). Hoe lang ben je onderweg?

Ik vind zelf het spelen in de lower leagues en dan naar boven klimmen het leukste dat er is.
Ik gebruik tot dat ik de bovenste regionen benader alleen de database van het land waar ik speel.
Voeg dan langzaam wat landen toe, en de onderste regionen zet ik uit als ik verder kom.

Ben nu aan het kijken of ik in de laagste league in Engeland een club kan starten (24 leagues omhoog klimmen wordt dat).

Doorgaans als ik een paar jaar op het hoogstre niveau speel dan heb ik dat wel weer gezien, en begin ik opnieuw :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:00:15 #79
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156947681
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik vind zelf het spelen in de lower leagues en dan naar boven klimmen het leukste dat er is.
Ik gebruik tot dat ik de bovenste regionen benader alleen de database van het land waar ik speel.
Voeg dan langzaam wat landen toe, en de onderste regionen zet ik uit als ik verder kom.

Ben nu aan het kijken of ik in de laagste league in Engeland een club kan starten (24 leagues omhoog klimmen wordt dat).

Doorgaans als ik een paar jaar op het hoogstre niveau speel dan heb ik dat wel weer gezien, en begin ik opnieuw :P
Klinkt goed! Speel zelf wel op een bagger laptop, dus moet nog even kijken hoe hardcore ik kan LLM'en. Al wel eens vreemde leagues als het oostblok of scandinavie geprobeerd?

Zojuist Luciano (ex-FC Groningen) gestrikt voor 2 jaartjes, zodat mijn tweede keeper (17 jaar) ervaring kan opdoen in een eerste elftal :).

En de supercup (onterecht) gewonnen van PSV

[ Bericht 1% gewijzigd door zzzzud op 19-10-2015 18:19:35 ]
  maandag 19 oktober 2015 @ 21:11:23 #80
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156954896
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:00 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Klinkt goed! Speel zelf wel op een bagger laptop, dus moet nog even kijken hoe hardcore ik kan LLM'en. Al wel eens vreemde leagues als het oostblok of scandinavie geprobeerd?
Onder meer...

Oekraïne: Shakhtar (als is dat geen LLM :T )
Zweden: Akropolis IF (FM11(?))
Tsjechië: Vlasim (FM14, nu mee bezig)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_156957020
Kan echt niet wachten tot de nieuwe FM uitkomt. Ben op 2015 wel een beetje uitgekeken nu.
pi_156957811
Even een bekerwedstrijd tegen de amateurs van FC Sete, geen probleem toch?

Right :')



Halverwege 20 schoten, 3 op doel. Gewisseld na de rode kaart natuurlijk, en na de blessures in de 31e en 49e minuut, dus toen ik in de 99e minuut nóg een keer rood kreeg, stond ik met 9 man. En wat net niet meer in het screentje staat, is dat er in de 102e minuut nog een speler geblesseerd moest afhaken.

Dan, met 8 man een tegendoelpunt incasseren, maar er vervolgens toch nog zelf 3 inknallen via all-out aanvallen.

FM - 't zal altijd wel haat/liefde blijven :D

Als bonus natuurlijk bijna geen CV's voor de eerstvolgende competitiewedstrijd!

  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:08:14 #83
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156969604
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Onder meer...

Oekraïne: Shakhtar (als is dat geen LLM :T )
Zweden: Akropolis IF (FM11(?))
Tsjechië: Vlasim (FM14, nu mee bezig)
Toffe clubs! Hoe gaat het met Vlasim nu?

Ik ben nog steeds slecht in spelers scouten.. Weet maar niet wanneer een speler goed genoeg is voor mijn team, en heb een behoorlijk deel van mijn lonen nu verneukt aan spelers die goed zijn als backup of doorverkoop na een uitleenbeurt.
pi_156970251
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Onder meer...

Oekraïne: Shakhtar (als is dat geen LLM :T )
Zweden: Akropolis IF (FM11(?))
Tsjechië: Vlasim (FM14, nu mee bezig)
Ik kan eigenlijk alleen maar LLM'en in Engeland in deze versie. Boreham Wood gaat goed. Daar ben ik volop bezig om uiteindelijk in de PL terecht te komen.
Pas Zjnomo in Tsjechië geprobeerd, maar dat was te makkelijk. Bassano Virtus aangezien die de lelijkste shirts hadden, maar ook dat niet lang volgehouden.

Iemand hier al eens een game in Zuid Amerika begonnen?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:59:50 #85
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156970598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan eigenlijk alleen maar LLM'en in Engeland in deze versie. Boreham Wood gaat goed. Daar ben ik volop bezig om uiteindelijk in de PL terecht te komen.
Pas Zjnomo in Tsjechië geprobeerd, maar dat was te makkelijk. Bassano Virtus aangezien die de lelijkste shirts hadden, maar ook dat niet lang volgehouden.

Iemand hier al eens een game in Zuid Amerika begonnen?
Misschien ga ik dat mijn volgende game doen :Y. Klinkt wel leuk, heb je ook meteen mooie regens ieder jaar. Schotland oid lijkt me ook wel wat, maar dat is al een stuk minder hardcore natuurlijk.

Pff, wordt eerst uit de voorronde van de CL geknikkerd door Benfica, loot ik Liverpool in de EL :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:57:15 #86
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156971607
Ik heb jullie hulp nodig, want hoe meer ik naar de stats van spelers kijk, hoe minder logisch ze zijn..



In het plaatje zie je aan de linkerkant Erik Pieters, in mijn game ondertussen back van Malaga met een waarde van 6.5 miljoen en een salaris van 21k per week. Rechts op het plaatje zie je Joeri Schroyen, linksback van Fortuna Sittard met een waarde van 80k en een salaris van 2,1k.

Zoals jullie zien heb ik de stats voor een aanvallende full back geselecteerd, en nu ben ik compleet de weg kwijt. Schroyen is technisch aanvallend sterker en doet het verdedigend maar een klein beetje slechter. Mentaal scoort hij overal ietsje slechter (zijn flair dan weer een uitschieter omhoog, maar is volgens FM een onnodige stat voor een fullback) en fysiek is hij sneller, maar iets minder sterk.

Als ik alle highlighted stats bij elkaar optel, heeft Pieters welgeteld 2 punten meer. Waarom is Pieters dan 24-voudig international en heeft een transfer naar Malaga verdiend en een waarde van 6,5 miljoen. Terwijl Schroyen een target van Excelsior is met een waarde van 80k?

Of komt het dat Pieters IRL die caps heeft gemaakt, daarom een bepaalde reputatie en waarde heeft? Of mis ik allerlei hidden stats zoals de potentie van de speler? Pieters is 3 jaar ouder, ik verwacht dat Schroyen in de aankomende 3 jaar de huidige stats van Pieters wel kan evenaren toch?

Jongens ik snap niks van dit spelletje, kijk ik nou zo verkeerd of wat doe ik fout :? :? :? :?

edit: enige minpunt dat ik kan vinden bij deze speler is zijn kracht, schijnt een vrij belangrijke stat te zijn ongeacht de positie.

edit 2: beide spelers gescout, Schroyen would be a decent signing, Pieters a leading star for most Eredivisie sides:


Zit het verschil nou dan in die paar mental stats? Als dat zo is moet ik nog nauwkeuriger opzoek naar spelers.

[ Bericht 2% gewijzigd door zzzzud op 20-10-2015 18:17:28 ]
pi_156977475
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:57 schreef zzzzud het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig, want hoe meer ik naar de stats van spelers kijk, hoe minder logisch ze zijn..

[ afbeelding ]

In het plaatje zie je aan de linkerkant Erik Pieters, in mijn game ondertussen back van Malaga met een waarde van 6.5 miljoen en een salaris van 21k per week. Rechts op het plaatje zie je Joeri Schroyen, linksback van Fortuna Sittard met een waarde van 80k en een salaris van 2,1k.

Zoals jullie zien heb ik de stats voor een aanvallende full back geselecteerd, en nu ben ik compleet de weg kwijt. Schroyen is technisch aanvallend sterker en doet het verdedigend maar een klein beetje slechter. Mentaal scoort hij overal ietsje slechter (zijn flair dan weer een uitschieter omhoog, maar is volgens FM een onnodige stat voor een fullback) en fysiek is hij sneller, maar iets minder sterk.

Als ik alle highlighted stats bij elkaar optel, heeft Pieters welgeteld 2 punten meer. Waarom is Pieters dan 24-voudig international en heeft een transfer naar Malaga verdiend en een waarde van 6,5 miljoen. Terwijl Schroyen een target van Excelsior is met een waarde van 80k?

Of komt het dat Pieters IRL die caps heeft gemaakt, daarom een bepaalde reputatie en waarde heeft? Of mis ik allerlei hidden stats zoals de potentie van de speler? Pieters is 3 jaar ouder, ik verwacht dat Schroyen in de aankomende 3 jaar de huidige stats van Pieters wel kan evenaren toch?

Jongens ik snap niks van dit spelletje, kijk ik nou zo verkeerd of wat doe ik fout :? :? :? :?

edit: enige minpunt dat ik kan vinden bij deze speler is zijn kracht, schijnt een vrij belangrijke stat te zijn ongeacht de positie.

edit 2: beide spelers gescout, Schroyen would be a decent signing, Pieters a leading star for most Eredivisie sides:

[ afbeelding ]
Zit het verschil nou dan in die paar mental stats? Als dat zo is moet ik nog nauwkeuriger opzoek naar spelers.
Mentaal is inderdaad extreem belangrijk. Als een speler onder de 18 daar hoog op scoort en op wat keynumbers voor zijn positie is dat een must buy. Je scouts zullen echter ook op CA en PA scouten.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:39:00 #88
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156977961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mentaal is inderdaad extreem belangrijk. Als een speler onder de 18 daar hoog op scoort en op wat keynumbers voor zijn positie is dat een must buy. Je scouts zullen echter ook op CA en PA scouten.
Oke beetje cliché dit, maar wat is hoog? Ik twijfel tussen spelers aantrekken die al gearriveerd zijn, of op jeugd gaan bouwen. Ben wel benieuwd waar de grens getrokken moet worden.
pi_156979134
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:39 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Oke beetje cliché dit, maar wat is hoog? Ik twijfel tussen spelers aantrekken die al gearriveerd zijn, of op jeugd gaan bouwen. Ben wel benieuwd waar de grens getrokken moet worden.
Als je Pieters kunt halen moet je hem halen. Tenminste als je op zoek bent naar een speler die er meteen staat. Als je wil bouwen aan je team haal je Schroyen. Hoog is relatief en afhankelijk van waar je speelt.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:09:18 #90
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156981567
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als je Pieters kunt halen moet je hem halen. Tenminste als je op zoek bent naar een speler die er meteen staat. Als je wil bouwen aan je team haal je Schroyen. Hoog is relatief en afhankelijk van waar je speelt.
Ik ben Sparta en heb het Jupiler team grotendeels nog staan. Op sommige plekken is talent doorgebroken (Sparta heeft een behoorlijke jeugdopleiding). Schroyen heb ik nu binnen gehaald, was een directe versterking voor maar 200k.

Ik wil een soort van fluwelen revolutie/plan Cruijff in werking zetten bij mijn game. Dus binnen 5 a 10 jaar aansluiting bij de Europese top dmv een jeugdopleiding. Maar ik heb wel jullie hulp nodig als het gaat om spelers scouten.

Is dit Deense ventje wat voor mijn jeugdteam? Mijn oordeel: Fysiek is het een beestje, maar zijn mentale stats vallen nogal tegen. Doorzettingsvermogen en inzet zijn wel vrij hoog, maar finishing is ook weer aan de lage kant voor een spits. Zouden jullie hem laten tekenen?
pi_156983669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:09 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Ik ben Sparta en heb het Jupiler team grotendeels nog staan. Op sommige plekken is talent doorgebroken (Sparta heeft een behoorlijke jeugdopleiding). Schroyen heb ik nu binnen gehaald, was een directe versterking voor maar 200k.

Ik wil een soort van fluwelen revolutie/plan Cruijff in werking zetten bij mijn game. Dus binnen 5 a 10 jaar aansluiting bij de Europese top dmv een jeugdopleiding. Maar ik heb wel jullie hulp nodig als het gaat om spelers scouten.

Is dit Deense ventje wat voor mijn jeugdteam? Mijn oordeel: Fysiek is het een beestje, maar zijn mentale stats vallen nogal tegen. Doorzettingsvermogen en inzet zijn wel vrij hoog, maar finishing is ook weer aan de lage kant voor een spits. Zouden jullie hem laten tekenen?
[ afbeelding ]
Goede targetman. Wanneer niet te duur zou ik die zeker halen.
pi_156988140
Football Manager :')

Halve finale promotie vanuit de Vanarama Conference. Binnen 10 minuten 2 verdedigers blessa en na 13 minuten tweede geel voor een andere verdediger.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:50:55 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156988470
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:09 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Ik ben Sparta en heb het Jupiler team grotendeels nog staan. Op sommige plekken is talent doorgebroken (Sparta heeft een behoorlijke jeugdopleiding). Schroyen heb ik nu binnen gehaald, was een directe versterking voor maar 200k.

Ik wil een soort van fluwelen revolutie/plan Cruijff in werking zetten bij mijn game. Dus binnen 5 a 10 jaar aansluiting bij de Europese top dmv een jeugdopleiding. Maar ik heb wel jullie hulp nodig als het gaat om spelers scouten.

Is dit Deense ventje wat voor mijn jeugdteam? Mijn oordeel: Fysiek is het een beestje, maar zijn mentale stats vallen nogal tegen. Doorzettingsvermogen en inzet zijn wel vrij hoog, maar finishing is ook weer aan de lage kant voor een spits. Zouden jullie hem laten tekenen?
[ afbeelding ]
Mentale stats groeien meestal met de jaren.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:44:25 #94
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156989736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Football Manager :')

Halve finale promotie vanuit de Vanarama Conference. Binnen 10 minuten 2 verdedigers blessa en na 13 minuten tweede geel voor een andere verdediger.
Soms zit het gewoon een heel seizoen mee, en dan ligt je hele team op zijn gat na 1 of 2 wedstrijden :').

quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Mentale stats groeien meestal met de jaren.
Dus wel proberen binnen te hengelen? Ik vind het nog steeds lastig :P. Heb geen idee hoeveel mental stats bijvoorbeeld groeien. Ik wil een zo compleet mogelijke spits, maar ben bang dat ik daardoor talent laat weglopen welke wel belangrijk kunnen zijn.

Oké, laatste vraag van deze post, wat vinden jullie belangrijke stats voor de Eredivisie?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:41:41 #95
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_156993460
Gierigaard dat ik ben heb ik de collectieve winstpremie op het laagste gezet, begonnen meteen wat spelers te muiten en ondertussen kan ik het ook terug zien in de resultaten. Mijn lesje heb ik geleerd, nu maar een nieuwe tactiek proberen oid, want op deze manier gaat het niet langer :P.

Ik verlies zelfs van AZ die zojuist 2 maanden zonder manager alles hebben verloren. En ohja, mijn Europese verhaal was ook nogal kansloos, twee keer de sterkst mogelijke tegenstander geloot :P

  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:01:04 #96
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157017546


Prevost kwam er in de rust in. 19 jaar. :~

Wilde trouwens eindelijk gaan aanhaken bovenin de Premier League, dus heb er maar voor gekozen om niet meer streng naar nationaliteit te gaan kijken. Kwaliteit it is. Gevolg: Sinkgraven voor 30 miljoen verkocht en dit binnengehengeld. _O_

6 miljoen :') Net op zijn 18e gedebuteerd in de Selecao. Koopje van het jaar.



Manolasgod _O_ 11 miljoen van Real Madrid



Vezo _O_ 6,7 miljoen


Kingsley _O_ 17 miljoen.



Oh en ik noemde Foguete net het koopje van het jaar, maar dat wordt toch deze man. Contract liep bijna af. Kostte me 1.9 miljoen _O-



Kwaliteitsinjectie. :D

Verder echt al een bazenselectie staan. O.a. Zivkovic, Bazoer, Carlos en Koval. Sta na 18 wedstrijden 5e in de Premier League. :) Weinig verschil met de nummer 1 en 9. :+ Jammer dat Engels talent zo schandalig duur is.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:08:27 #97
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157020391
Waar we in het begin van het seizoen nog weleens onnodig punten weggeven, wordt er degelijkheid ingeslepen. Fouten worden afgestraft en de verdediging is geconcentreerd. :)



Stabiele 4e plek nu. Eens kijken waar dit eindigt. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157020667
Wat een prijzen ook, 6.7M voor die, 11M voor de ander, 17M voor nog eentje... _O- Als ik 4M voor een speler neertel vind ik het al veel :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:39:30 #99
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157021105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een prijzen ook, 6.7M voor die, 11M voor de ander, 17M voor nog eentje... _O- Als ik 4M voor een speler neertel vind ik het al veel :D
Tja, Premier League hè. Lees hier best vaak dat die TV-gelden echt belachelijk zijn. Denk dat ik ook maar PL ga spelen :P :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:06:30 #100
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157021715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een prijzen ook, 6.7M voor die, 11M voor de ander, 17M voor nog eentje... _O- Als ik 4M voor een speler neertel vind ik het al veel :D
Ik kom rechtstreeks uit de League 1 hè. :D Hoe denk je dat ik me voelde toen ik ineens 60 miljoen transferbudget had. _O-

Heb het hier volgens mij weleens eerder gezegd, clubsaldo was was onder het miljoen toen ik begon, de geschatte waarde op dit moment zo'n 353 miljoen _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 18:23:10 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157022059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik kom rechtstreeks uit de League 1 hè. :D Hoe denk je dat ik me voelde toen ik ineens 60 miljoen transferbudget had. _O-

Heb het hier volgens mij weleens eerder gezegd, clubsaldo was was onder het miljoen toen ik begon, de geschatte waarde op dit moment zo'n 353 miljoen _O_
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:43:24 #102
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157022534
Arsenal uit op een gelijkspel kunnen houden. :) Belangrijk voor de ranglijst.





Niet verliezen was het devies. Het zit wel angstig dicht bij elkaar, hopelijk kunnen we het vasthouden. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:48:06 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_157022675
Ik vind de layout en menu's van de nieuwe FM erg lelijk ;(

In previews dan natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:59:03 #104
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157023007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
Arsenal uit op een gelijkspel kunnen houden. :) Belangrijk voor de ranglijst.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Niet verliezen was het devies. Het zit wel angstig dicht bij elkaar, hopelijk kunnen we het vasthouden. _O_
Goed bezig! Hoe hoog heb jij de winstpremie ingesteld dan? Want bij mij ging het collectief rap achteruit toen ik eenmaal een lage winstpremie had beloofd :P.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:34:45 #105
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157024029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Goed bezig! Hoe hoog heb jij de winstpremie ingesteld dan? Want bij mij ging het collectief rap achteruit toen ik eenmaal een lage winstpremie had beloofd :P.
Die heb ik altijd op normaal staan. :) Vroeger weleens 'hoog' bij bekertoernooien, maar merk eigenlijk weinig verschil.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:37:31 #106
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157024118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:34 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Die heb ik altijd op normaal staan. :) Vroeger weleens 'hoog' bij bekertoernooien, maar merk eigenlijk weinig verschil.
Ah oké, maar gaat goed man! Welk jaar zit je nu? Is het aan te raden om te doen? :)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:56:31 #107
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157024692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik kom rechtstreeks uit de League 1 hè. :D Hoe denk je dat ik me voelde toen ik ineens 60 miljoen transferbudget had. _O-

Heb het hier volgens mij weleens eerder gezegd, clubsaldo was was onder het miljoen toen ik begon, de geschatte waarde op dit moment zo'n 353 miljoen _O_
Foguete kun je gewoon in de spits zetten. :T
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:40:40 #108
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157030955
Oh, krijg nu ook al de tip dat de supporters willen dat ik van mijn (tot nu toe succes-)tactiek afwijk. Kreeg al sinds seizoen 1 de melding dat iedereen wist hoe ik ging spelen, maar toen ging het altijd goed. Nu zit het flink tegen het hele seizoen al en schreeuwen de supporters om een nieuwe tactiek.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de gemiddelde tactiek? En kun je hem na een tijdje weer gebruiken?

edit: waarom zijn non-eu spelers zo duur :( had echt een pareltje gevonden op regenday van Honduras, wil die bijna 7k per week. Meer dan mijn Nederlandse grootverdieners :P

[ Bericht 52% gewijzigd door zzzzud op 23-10-2015 00:07:07 ]
  donderdag 22 oktober 2015 @ 23:25:02 #109
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157032590
quote:
7s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Foguete kun je gewoon in de spits zetten. :T
Echt zo :+ Het is bijna jammer dat hij linksback is.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Ah oké, maar gaat goed man! Welk jaar zit je nu? Is het aan te raden om te doen? :)
Begin 2019. :) Twee keer direct gepromoveerd en dus in seizoen 3 al in de Premier League terechtgekomen, daar het eerste seizoen 11e geworden, het tweede 8ste en nu duidelijk aansluiting met de top gevonden. _O_ Op naar Europees voetbal. Ik vind het zeker een aanrader, het is een van mijn mooiste games tot nu toe.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:32:27 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157033938
zzzzud, da's al de tweede keer dat je de TR-knop gebruikte ipv de replyknop. beter opletten, vent :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:45:23 #111
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157034095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
zzzzud, da's al de tweede keer dat je de TR-knop gebruikte ipv de replyknop. beter opletten, vent :D
Wat is een TR knop dan? Ik snapte al niet waar mijn reply's telkens heen gingen :P

Excuus excuus, zal beter opletten voortaan.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 00:50:36 #112
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157034163
Nog even volhouden. :~ Gaatje is inmiddels geslagen. Een heel belangrijke 0-1 uit bij Manchester gewonnen en nu is dit de stand.



Het scheelt een doelpuntje met Chelsea. Zij komen nog op bezoek, dus in principe is het bereiken van de tweede plek volledig in eigen hand. Er komt nog wel een loodzwaar programma aan voor beide teams, met oa Liverpool en City. :D Spannend!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 01:33:59 #113
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157034579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even volhouden. :~ Gaatje is inmiddels geslagen. Een heel belangrijke 0-1 uit bij Manchester gewonnen en nu is dit de stand.

[ afbeelding ]

Het scheelt een doelpuntje met Chelsea. Zij komen nog op bezoek, dus in principe is het bereiken van de tweede plek volledig in eigen hand. Er komt nog wel een loodzwaar programma aan voor beide teams, met oa Liverpool en City. :D Spannend!
Nog aan het spelen? Ben benieuwd!

Uulgh, weer een talentje gevonden, uit Egypte dit keer, wilt ook weer 6.000 per week vangen. Je bent goedverdoemme 16 jaar en verdient met je huidige contract 60 8 euro per week :'). In de competitie gaat het verder nog steeds echt bagger.

El Ghazi heeft meer kaarten gepakt dan goals gescoord, zelfs al 2x met een tweede geel voor een schwalbe van het veld :r :r what to do?

[ Bericht 5% gewijzigd door zzzzud op 23-10-2015 02:04:26 ]
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:16:51 #114
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157036745
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 01:33 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Nog aan het spelen? Ben benieuwd!

Uulgh, weer een talentje gevonden, uit Egypte dit keer, wilt ook weer 6.000 per week vangen. Je bent goedverdoemme 16 jaar en verdient met je huidige contract 60 8 euro per week :'). In de competitie gaat het verder nog steeds echt bagger.
8 euro _O-
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:36:18 #115
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157038103
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:16 schreef donroyco het volgende:

[..]

8 euro _O-
Hij heeft zijn eerste profcontract getekend, 30 euro per week nu. Maar bij mij wilt hij nog steeds minstens 6000 per week verdienen. Komt dat omdat hij non-eu is?

En ik probeer Nederlandse jeugd een contract aan te bieden, maar de max wage is ineens 525 ipv de normale ~5000. Is dat omdat deze jongens Nederlands zijn?

Heb ondertussen flink doorgespeeld (Herfstvakantie) en zal vanmiddag eens wat screens posten.
pi_157039059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even volhouden. :~ Gaatje is inmiddels geslagen. Een heel belangrijke 0-1 uit bij Manchester gewonnen en nu is dit de stand.

[ afbeelding ]

Het scheelt een doelpuntje met Chelsea. Zij komen nog op bezoek, dus in principe is het bereiken van de tweede plek volledig in eigen hand. Er komt nog wel een loodzwaar programma aan voor beide teams, met oa Liverpool en City. :D Spannend!
Mooi is dat, zulke games.

Ik heb mijn FC United of Manchester game opgegeven. :+ Drie seizoenen op rij werd ik derde achter mijn stadsgenoten en ik verloor in de Europese bekers alleen nog van die twee clubs ook.
Geklommen van de laatste divisie die speelbaar is naar derde club van de wereld.

Nu met een update begonnen aan een gamepje met Feyenoord. Om football manager weer een beetje door te krijgen voordat fm16 uit komt, sinds de zomer niet meer gespeeld oid.


Deze spits kunnen halen. 7.5 miljoen (verspreid over 48 maanden) voor deze gozer betaald. Ik vond dat ik het seizoen niet in kon gaan met Kramer en Kazim in de spits. :+ Die laatste heb ik nu verhuurd en ga ik zsm verkopen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2015 12:43:30 ]
pi_157039496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:36 schreef zzzzud het volgende:

[..]

En ik probeer Nederlandse jeugd een contract aan te bieden, maar de max wage is ineens 525 ipv de normale ~5000. Is dat omdat deze jongens Nederlands zijn?

Max. salaris is wel afhankelijk van de rol die je ze aanbiedt. Het kan ook zijn dat je al over je salarisbudget zit (toekomstige transfers worden daar ook bij opgeteld).
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:30:22 #118
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157040142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:00 schreef Ciora het volgende:

[..]

Max. salaris is wel afhankelijk van de rol die je ze aanbiedt. Het kan ook zijn dat je al over je salarisbudget zit (toekomstige transfers worden daar ook bij opgeteld).
Ah I see, zit aan mijn plafond. Bedankt :Y.

:')
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:05:50 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157040926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:45 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Wat is een TR knop dan? Ik snapte al niet waar mijn reply's telkens heen gingen :P

Excuus excuus, zal beter opletten voortaan.
TR staat voor Topic Report, al is het meer Post Report. Als iemand zit te schelden, trollen of op andere manieren een topic ontregelt kun je op "rapporteer" klikken (verschijnt samen met "quote" als je met je muis boven een post gaat hangen), dan krijgen moderators te zien dat het fout gaat en kunnen we ingrijpen :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:41:07 #120
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157043098

[


Na de tweede plaats van vorig seizoen hoopte ik dit seizoen te kunnen aanhaken in de strijd om het kampioenschap. Dus .. in dat opzicht wel een teleurstellend seizoen, maar verder vooral een realistisch seizoen waarin ik veel geleerd heb. El Ghazi de grootste teleurstelling met veel kaarten en weinig goals, Bakker, Mahi en Hendriks de lichtpuntjes :).
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 16:59:55 #121
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157044508
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 01:33 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Nog aan het spelen? Ben benieuwd!

Uulgh, weer een talentje gevonden, uit Egypte dit keer, wilt ook weer 6.000 per week vangen. Je bent goedverdoemme 16 jaar en verdient met je huidige contract 60 8 euro per week :'). In de competitie gaat het verder nog steeds echt bagger.

El Ghazi heeft meer kaarten gepakt dan goals gescoord, zelfs al 2x met een tweede geel voor een schwalbe van het veld :r :r what to do?
1 wedstrijd verder gespeeld. :@ Ik durf niet meer. Chelsea laat punten liggen tegen Hull.



Al heeft United een wedstrijd minder, toch screenshotwaardig dit. :@

Edit: United speelt zijn inhaalwedstrijd gelijk tegen Liverpool, gedeeld eerste nu. :o Allebei 19w-8g-3v _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:16:48 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157044811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 16:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

1 wedstrijd verder gespeeld. :@ Ik durf niet meer. Chelsea laat punten liggen tegen Hull.

[ afbeelding ]

Al heeft United een wedstrijd minder, toch screenshotwaardig dit. :@

Edit: United speelt zijn inhaalwedstrijd gelijk tegen Liverpool, gedeeld eerste nu. :o Allebei 19w-8g-3v _O_
Nog 8 te gaan zie ik, spanneund :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 17:25:05 #123
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157044943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nog 8 te gaan zie ik, spanneund :D
Ja :D

Aan onze ongeslagen reeks zal het in ieder geval niet liggen. _O_ Wat een baasjes.



Jammer van Forrest en West Ham, maar ach. Ken beuren.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:09:25 #124
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157045697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 17:25 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja :D

Aan onze ongeslagen reeks zal het in ieder geval niet liggen. _O_ Wat een baasjes.

[ afbeelding ]

Jammer van Forrest en West Ham, maar ach. Ken beuren.
Nette reeks man, als je geen punten laat liggen doet de rest dat vanzelf! Hoe gaat het in Europa dan? Of nog niet gekwalificeerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:17:17 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157045825
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:09 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Nette reeks man, als je geen punten laat liggen doet de rest dat vanzelf! Hoe gaat het in Europa dan? Of nog niet gekwalificeerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom save ik altijd vóór en na een wedstijd, en ook vaak halverwege tussen twee wedstrijden, dan mis ik hooguit 3 dagen waarin niet gevoetbald is :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 18:47:45 #126
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157046299
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:09 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Nette reeks man, als je geen punten laat liggen doet de rest dat vanzelf! Hoe gaat het in Europa dan? Of nog niet gekwalificeerd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb me nog niet gekwalificeerd. :D Maakt het wel een extra bijzonder verhaal. Als het zo doorgaat belanden we in ieder geval in de Champions League. _O_

Bij United gaat het me eigenlijk ook iets te makkelijk, maar hopelijk volgt er nog een dipje en kunnen wij het vasthouden. :+ Het wordt lastig, maar niet onmogelijk.



Lekker rijtje achter elkaar trouwens, die 4. :P Barnsley, Chelsea, City en Liverpool.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:35:11 #127
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157048648
;(





:'(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:37:15 #128
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157051421


Halverwege het seizoen...



Mijn tactiek werkt. :7 Lekker wisselen tussen lekker op de counter en controlerend voetballen tussen wedstrijden. :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:35:54 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157053747
quote:
FM soms, echt :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:09:59 #130
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157054646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM soms, echt :r
w/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:00:16 #131
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157059732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM soms, echt :r
Echt hè. ;( Zeker omdat het eigenlijk nog steeds als een tierelier loopt.



Gebruik tegen de grotere clubs ook gewoon een tijdrek-countertactiek. :@ Win er dus wel gewoon 0-4 mee. :') Best lekker, zo'n snelle spits.



Man Utd laat ook punten liggen. Nog twee duels. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:17:30 #132
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157059970
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Echt hè. ;( Zeker omdat het eigenlijk nog steeds als een tierelier loopt.

[ afbeelding ]

Gebruik tegen de grotere clubs ook gewoon een tijdrek-countertactiek. :@ Win er dus wel gewoon 0-4 mee. :') Best lekker, zo'n snelle spits.

[ afbeelding ]

Man Utd laat ook punten liggen. Nog twee duels. :D
Ajax O+ Wel spannend! :D

Ik kan met mijn beperkte middelen bij Vlasim niet zo heel veel scouten, maar dit soort 'jeugdspelers' gratis oppikken is altijd mooi meegenomen.





Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:18:53 #133
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157059991
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:17 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ajax O+ Wel spannend! :D

Ik kan met mijn beperkte middelen bij Vlasim niet zo heel veel scouten, maar dit soort 'jeugdspelers' gratis oppikken is altijd mooi meegenomen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een spelers voor dat niveau. _O_ Wauw. Prachtig, die waardes ook. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:19:49 #134
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060004
Ik blijf ondertussen lekker doorposten hoor. :+ Nog eentje te gaan. :o



Utd en Chelsea maken wederom geen fouten. United moet nog tegen Forrest en Chelsea nog tegen Liverpool. Manchester wordt kampioen denk ik. Hopen dat Chelsea nog morst. :) Zelf nog een potje tegen West Ham te gaan.



HUP FORREST *O*
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:19:54 #135
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157060005
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:18 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Wat een spelers voor dat niveau. _O_ Wauw. Prachtig, die waardes ook. :D
Die laatste scoorde bij ASEC 24 goals in 35 wedstrijden. :')

De lage waarde komt omdat de Tsjechische Eredivisie zo slecht staat aangeschreven.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:21:31 #136
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060023
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:19 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die laatste scoorde bij ASEC 24 goals in 35 wedstrijden. :')

De lage waarde komt omdat de Tsjechische Eredivisie zo slecht staat aangeschreven.
Klinkt wel echt als een toffe uitdaging. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:23:22 #137
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157060052
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:21 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Klinkt wel echt als een toffe uitdaging. _O_
Godver, testspeler Guillaume Hoarau (goede spits!) vroeg even 21,5K per maand. :')
Stijn Schaars (afgeserveerd bij RKC(!)) wilde wel spelen, maar vroeg minimaal 10K :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:25:35 #138
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060083
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Godver, testspeler Guillaume Hoarau (goede spits!) vroeg even 21,5K per maand. :')
Stijn Schaars (afgeserveerd bij RKC(!)) wilde wel spelen, maar vroeg minimaal 10K :')
Dat heb je vaak bij minder bekende clubs, dan willen ze wel komen maar alleen voor absurde bedragen. ;( Een paar keer laten meetrainen wil het loon nog weleens omlaag halen omdat ze dan meer sympathie krijgen voor de club. :P Hoarau is hier inmiddels trainer, kwam na zijn tijd bij PSG niet verder dan wat goals bij Young Boys en Stade Reims.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:26:51 #139
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157060104
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:25 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dat heb je vaak bij minder bekende clubs, dan willen ze wel komen maar alleen voor absurde bedragen. ;( Een paar keer laten meetrainen wil het loon nog weleens omlaag halen omdat ze dan meer sympathie krijgen voor de club. :P Hoarau is hier inmiddels trainer, kwam na zijn tijd bij PSG niet verder dan wat goals bij Young Boys en Stade Reims.
Ja, ik kan testspelers maximaal 4 weken laten meedraaien én gebruiken in officiële competitiewedstrijden :D Hij speelt nu bij Guingamp voor 54K per maand. KOEKOEK!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:27:44 #140
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060115
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:26 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ja, ik kan testspelers maximaal 4 weken laten meedraaien én gebruiken in officiële competitiewedstrijden :D Hij speelt nu bij Guingamp voor 54K per maand. KOEKOEK!
Ze mogen ook gewoon meespelen. _O- Machtig mooi.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:28:55 #141
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060140


jammer ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:30:29 #142
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157060164
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ze mogen ook gewoon meespelen. _O- Machtig mooi.
Goed geregeld daar. :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

jammer ;(
Ai.



Hopelijk is het binnenkort een keer feest hier...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:31:04 #143
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060176
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 12:30 schreef donroyco het volgende:

[..]

Goed geregeld daar. :7

[..]

Ai.

[ afbeelding ]

Hopelijk is het binnenkort een keer feest hier...
_O- prachtige locatie
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:06:21 #144
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060654
United is kampioen, dat was wel duidelijk. Het ging nu om plek twee. (Incoming: overdramatisering om plek 2, mijn excuses)

Met rust staat het 1-1, een pingel van hun en een goal van El Hasnaoui.

tegen


Bij Liverpool-Chelsea staat het dan 0-0. Gunstig, maar we moeten zelf ruim winnen om qua doelsaldo boven ze uit te komen.

Talentje Prevost en prima goals van Carlos en Zivkovic brengen ons daarna inderdaad virtueel op doelsaldo zelfs boven Chelsea, dat bovenal nog een doelpunt tegenkrijgt!

Goal Barnsley!
Goal Barnsley!
Goal Barnsley!

1-4 voor ons en 1-0 voor Liverpool! _O_



We staan twee punten los. Er lijkt niets aan de hand!

En dan.. uit het niets..

.. bezwijken we onder de druk. West Ham scoort uit het niets.

Goal West Ham, 2-4!

Ik besluit er een extra verdediger bij te gooien, maar het mag niet baten. We zijn volledig de kluts kwijt. Een totaal onnodige overtreding zorgt er zelfs voor dat Noble zijn tweede penalty van de avond mag benutten:

Goal West Ham, 3-4!

Volledig. De. Weg. Kwijt.

West Ham ruikt bloed. En de pijnlijke 4-4 valt nog geen 6 minuten na de 2-4. Zarate kan vrij inkoppen.

Goal West Ham, 4-4

De jongens liggen verslagen op het veld. Het is de 90ste minuut. Het is afgelopen. Chelsea verliest, maar gaat alsnog tweede worden. Ik besluit ze nog een keertje op te peppen en tegen beter weten in stuur ik iedereen naar voren.

Er gaan drie minuten voorbij.



En dan gebeurt het.

Carlos.

Het halve seizoen geblesseerd en vorig jaar mikpunt van spot omdat hij als topaankoop 20 wedstrijden achter elkaar niet scoorde.

Hij staat er.

Boem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 24-10-2015 13:14:04 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:16:16 #145
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157060786
Barnsley w/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:23:02 #146
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157060871
Oh en om dat hele goede gevoel nog even teniet te gaan doen. :+

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:32:24 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157060987
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
United is kampioen, dat was wel duidelijk. Het ging nu om plek twee. (Incoming: overdramatisering om plek 2, mijn excuses)

Met rust staat het 1-1, een pingel van hun en een goal van El Hasnaoui.

[ afbeelding ] tegen [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Bij Liverpool-Chelsea staat het dan 0-0. Gunstig, maar we moeten zelf ruim winnen om qua doelsaldo boven ze uit te komen.

Talentje Prevost en prima goals van Carlos en Zivkovic brengen ons daarna inderdaad virtueel op doelsaldo zelfs boven Chelsea, dat bovenal nog een doelpunt tegenkrijgt!

Goal Barnsley! [ afbeelding ]
Goal Barnsley! [ afbeelding ]
Goal Barnsley! [ afbeelding ]

1-4 voor ons en 1-0 voor Liverpool! _O_

[ afbeelding ]

We staan twee punten los. Er lijkt niets aan de hand!

En dan.. uit het niets..

.. bezwijken we onder de druk. West Ham scoort uit het niets.

Goal West Ham, 2-4! [ afbeelding ]

Ik besluit er een extra verdediger bij te gooien, maar het mag niet baten. We zijn volledig de kluts kwijt. Een totaal onnodige overtreding zorgt er zelfs voor dat Noble zijn tweede penalty van de avond mag benutten:

Goal West Ham, 3-4! [ afbeelding ]

Volledig. De. Weg. Kwijt.

West Ham ruikt bloed. En de pijnlijke 4-4 valt nog geen 6 minuten na de 2-4. Zarate kan vrij inkoppen.

Goal West Ham, 4-4 [ afbeelding ]

De jongens liggen verslagen op het veld. Het is de 90ste minuut. Het is afgelopen. Chelsea verliest, maar gaat alsnog tweede worden. Ik besluit ze nog een keertje op te peppen en tegen beter weten in stuur ik iedereen naar voren.

Er gaan drie minuten voorbij.

[ afbeelding ]

En dan gebeurt het.

Carlos.

Het halve seizoen geblesseerd en vorig jaar mikpunt van spot omdat hij als topaankoop 20 wedstrijden achter elkaar niet scoorde.

Hij staat er.

Boem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:40:00 #148
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157061118
Oh jongens. Niet goed voor m'n hart dit. :')



:') ;(





Oh, en uiteraard op pingels verloren. _O_ Keurig.

En nu is het seizoen af hoor, jullie mogen weer. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:58:12 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157061411
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:00 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Klinkt goed! Speel zelf wel op een bagger laptop, dus moet nog even kijken hoe hardcore ik kan LLM'en. Al wel eens vreemde leagues als het oostblok of scandinavie geprobeerd?
Onder meer...

Oekraïne: Shakhtar (als is dat geen LLM :T )
Zweden: Akropolis IF (FM11(?))
Tsjechië: Vlasim (FM14, nu mee bezig)

Ik vergat nog:



Italië: AS Cisco Roma (FM07, linkt hier op FOK! :D), Brescia (FM14), Fiorentina (linkt hier op FOK! :D )
Engeland: Scunthorpe United (FM08), Torquay United
Nederland: VVV-Venlo (linkt hier op FOK! :D )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:10:41 #150
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157061588
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 13:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Onder meer...

Oekraïne: Shakhtar (als is dat geen LLM :T )
Zweden: Akropolis IF (FM11(?))
Tsjechië: Vlasim (FM14, nu mee bezig)

Ik vergat nog:

[ afbeelding ]

Italië: AS Cisco Roma (FM07, linkt hier op FOK! :D), Brescia (FM14), Fiorentina (linkt hier op FOK! :D )
Engeland: Scunthorpe United (FM08), Torquay United
Nederland: VVV-Venlo (linkt hier op FOK! :D )
Nice! :D Ga ze zo eens doornemen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 14:12:02 #151
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157061612
Opgepikt voor 4,8 miljoen. Eerste aankoop dit jaar. Wat een speler gaat dit worden. :~



Zo groot en sterk en toch technisch op zijn 18e. _O_

Edit: Oh, en Chelsea :') Straks brengen ze nog een bod uit op Barnsley zelf.





Alles afgewezen natuurlijk. Opbokken. :O

[ Bericht 32% gewijzigd door Lindgren. op 24-10-2015 14:22:34 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:32:58 #152
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157063771
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
Opgepikt voor 4,8 miljoen. Eerste aankoop dit jaar. Wat een speler gaat dit worden. :~

[ afbeelding ]

Zo groot en sterk en toch technisch op zijn 18e. _O_

Edit: Oh, en Chelsea :') Straks brengen ze nog een bod uit op Barnsley zelf.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alles afgewezen natuurlijk. Opbokken. :O

Het zijn mijn spelers! :D

Hoe kan ik ervoor zorgen (FM14) dat er niet zo veel van afstand wordt geschoten (ook al heb ik het bij tactiek aangegeven)? Luisteren ze niet? :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:40:34 #153
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157063902
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:32 schreef donroyco het volgende:

[..]

Het zijn mijn spelers! :D

Hoe kan ik ervoor zorgen (FM14) dat er niet zo veel van afstand wordt geschoten (ook al heb ik het bij tactiek aangegeven)? Luisteren ze niet? :{
Heb je het per speler ingesteld? Dat moet wel werken.

Meanwhile. :@ van de 25e naar de 11e plek gestegen. Bayern, here we come.



Wilde graag de eerste elf bij elkaar houden, maar Bazoer begon te zeuren. Gaat voor bijna 40 miljoen richting Juventus. :) Nu een vervanger zoeken.

Heb ook als breedteaankoop Viktor Fischer gekocht, 4,5 miljoen. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Lindgren. op 24-10-2015 16:53:31 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:53:22 #154
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_157064118
Hoi!

Ik heb een vraag. Sinds 3 september jl. werk ik op een nieuwe pc met windows 10 erop. Bij een aantal van mijn oude spellen moest ik wat kunstgrepen uitvoeren om ze ook op deze pc te kunnen spelen maar FM2012 werkte prima. Yay!

Nu heb ik sinds 24 september niet meer gespeeld maar vandaag wilde ik weer doorgaan met mijn ManU-game (Seizoen 2028-2029 inmiddels) maar als ik nu naar de live 3d wedstrijd zelf wil crasht 't spel.

Na wat zoeken op internet blijkt dit vaak te gebeuren maar tot nu toe heb ik helemaal nooit last gehad. (Van 3 t/m 24 september)

Zou het kunnen dat mijn nieuwste windows beveiligingsupdate die vandaag automatisch is geïnstalleerd (of een andere windows update van na 24 september) de boosdoener kunnen zijn van het nu plotseling crashen van dit spel? Of heeft dat er niks mee te maken? Iemand die dit bij de hand heeft gehad en heeft opgelost?
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:35:23 #155
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157065124
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 16:40 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Heb je het per speler ingesteld? Dat moet wel werken.
Thanks :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:14:11 #156
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157082724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daarom save ik altijd vóór en na een wedstijd, en ook vaak halverwege tussen twee wedstrijden, dan mis ik hooguit 3 dagen waarin niet gevoetbald is :P
Hele weekend niet gespeeld, was bang om te kijken hoeveel ik opnieuw moest doen. 2 dagen gelukkig maar, waarin in 1 uitgaande transfer was geaccepteerd :').

Is dit trouwens legit iets? Is het moraal van spelers zo belangrijk?

[ Bericht 9% gewijzigd door zzzzud op 25-10-2015 13:36:31 ]
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:43:54 #157
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157088502
Wat een programma. _O- in 8 dagen tijd.



:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:45:10 #158
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157088542
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een programma. _O- in 8 dagen tijd.

[ afbeelding ]

:')
Maar wel goede resultaten! Met een beetje geluk scoor je 2x tegen Real en houd je de nul. Gaat snel bij jou ofniet, dat je nu alweer in december zit :o.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:46:48 #159
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157088600
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:45 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Maar wel goede resultaten! Met een beetje geluk scoor je 2x tegen Real en houd je de nul. Gaat snel bij jou ofniet, dat je nu alweer in december zit :o.
Tja, heb weinig aan te passen, wedstrijdjes in de PL vliegen er zo doorheen. :+ Zit op de bank met Ajax en United op de achtergrond dus dan kun je heel wat wedstrijdjes spelen in een middag. :P

Tegen Real Madrid is nog de groepsfase trouwens. Echt veel te weinig klaar kunnen spelen in een poule met Inter, Real en Leverkusen. Ga er als vierde uit denk ik.. Zonde. ;(

Zeker zonde omdat de PL inmiddels van ons is. :+ Gaat daar verder prima.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:52:10 #160
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157088720
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:46 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Tja, heb weinig aan te passen, wedstrijdjes in de PL vliegen er zo doorheen. :+ Zit op de bank met Ajax en United op de achtergrond dus dan kun je heel wat wedstrijdjes spelen in een middag. :P

Tegen Real Madrid is nog de groepsfase trouwens. Echt veel te weinig klaar kunnen spelen in een poule met Inter, Real en Leverkusen. Ga er als vierde uit denk ik.. Zonde. ;(
Oh ja natuurlijk, het is december. Ik ben nu bezig met de voorronde van de EL, vandaar dat ik zo dacht. Ah, met Leverkusen moet een derde plek nog haalbaar zijn?
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:55:49 #161
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157088828
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:52 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk, het is december. Ik ben nu bezig met de voorronde van de EL, vandaar dat ik zo dacht. Ah, met Leverkusen moet een derde plek nog haalbaar zijn?
Dat dacht ik in eerste instantie ook ja, ze hebben het prima gedaan.



Erg jammer. Maar we hebben eraan mogen ruiken, bestuur is er ook niet echt blij mee. Volgend jaar wil ik hoge ogen gooien.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157089031
Op naar de finale in Marseille!



Bizarre CL-campagne trouwens, was tot dit jaar nooit verder gekomen dan de tweede ronde van een Europees toernooi.
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:05:57 #163
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157089136
quote:
17s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:02 schreef Ciora het volgende:
Op naar de finale in Marseille!

[ afbeelding ]

Bizarre CL-campagne trouwens, was tot dit jaar nooit verder gekomen dan de tweede ronde van een Europees toernooi.
_O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157089268
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:05 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O_
Met Barnsley in de CL spelen vind ik nog knapper - ik begin zelf bijna nooit in de lagere divisies van Engeland omdat de spelers zo matig zijn ;(
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:14:47 #165
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157089359
Deze regen ;(

pi_157089467
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:11 schreef Ciora het volgende:

[..]

Met Barnsley in de CL spelen vind ik nog knapper - ik begin zelf bijna nooit in de lagere divisies van Engeland omdat de spelers zo matig zijn ;(
Ik ben met Boreham Wood in de Vanarama South begonnen. 2 keer op rij gepromoveerd maar nu in League 2 is het erg pittig. Bestuur wil niet tornen aan het semi-proffesionalisme. ;(
Wil niemand komen en de spelers die willen komen kiezen voor clubs in de Vanarama Conference. ;( 't Is overleven nu.
pi_157091770
Nope



Barcelona was té goed en na de rode kaart was het wel klaar. Geen schande voor ons trouwens, zeker als je beseft dat 5 spelers op het veld ook al bij ons speelden in seizoen 1 in de Ligue 2.

In de competitie ook al net mis gegrepen trouwens :'(

  maandag 26 oktober 2015 @ 01:52:14 #168
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157104709
Net uitgeroepen tot Golden Boy, deze kan ik niet weigeren denk ik. :@





Pas dit seizoen een vaste waarde. _O_

Wel een prachtige speler, maar dit bedrag kan ik echt niet weigeren.



Ondertussen heeft Zivkovic door een lange blessure 1 wedstrijd in de basis gestaan dit seizoen en 7 invalbeurten gehad. Reden voor United op zijn ontsnappingsclausule te activeren. :+



[ Bericht 12% gewijzigd door Lindgren. op 26-10-2015 02:56:03 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 26 oktober 2015 @ 09:28:38 #169
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157106044
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 01:52 schreef Lindgren. het volgende:
Net uitgeroepen tot Golden Boy, deze kan ik niet weigeren denk ik. :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pas dit seizoen een vaste waarde. _O_

Wel een prachtige speler, maar dit bedrag kan ik echt niet weigeren.

[ afbeelding ]

Ondertussen heeft Zivkovic door een lange blessure 1 wedstrijd in de basis gestaan dit seizoen en 7 invalbeurten gehad. Reden voor United op zijn ontsnappingsclausule te activeren. :+

[ afbeelding ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157106074
Ik kreeg een bod van PSG van 101 miljoen op Ferreira Carrasco (66 meteen, de rest in bonussen), maar er was geen even zo goede vervanging te krijgen en bovendien wil ik mijn concurrent niet beter maken.

Was wel lastig om nee te zeggen tegen zoveel geld :'(
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:59:29 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157114312
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 09:30 schreef Ciora het volgende:
Ik kreeg een bod van PSG van 101 miljoen op Ferreira Carrasco (66 meteen, de rest in bonussen), maar er was geen even zo goede vervanging te krijgen en bovendien wil ik mijn concurrent niet beter maken.

Was wel lastig om nee te zeggen tegen zoveel geld :'(
Tja, wel verstandig.

Of je moet er een 40 miljoen terugkoopclausule aan vast hangen. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157114787
Waar kan je het beste pre orderen als je de beta wilt? iDeal of niet maakt me niet uit
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:43:24 #173
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157132463
It is done. 4 wedstrijden voor het einde. _O_

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157132582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
It is done. 4 wedstrijden voor het einde. _O_

[ afbeelding ]
Nice.

Welk seizoen is dit ook alweer?
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:04:20 #175
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157132857
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:49 schreef Ciora het volgende:

[..]

Nice.

Welk seizoen is dit ook alweer?
Eerste geworden in de league 1, toen eerste geworden in de Championship, toen 11e, 8e en 2e en nu eerste in de Premier League. Seizoen 6 dus alweer. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:13:06 #176
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157133048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
It is done. 4 wedstrijden voor het einde. _O_

[ afbeelding ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:16:50 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157134443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
It is done. 4 wedstrijden voor het einde. _O_

[ afbeelding ]
JAAA JUICHEN GENOT!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:31:00 #178
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157136022
*O*

De waardes van spelers trouwens zodra je prijzen pakt, dat is echt niet normaal. Ik kocht Fischer voor 4,5 miljoen aan het begin van dit seizoen, nu 21 miljoen waard.


Nathan, gekocht voor 1.9 miljoen (!!!!!)


Lefinir, 3 seizoenen terug gekocht voor 6,5 miljoen


Coman, vorig seizoen voor 19 miljoen gekocht


Foguete voor 6 miljoen gekocht :@


Vezo voor 6,5 miljoen gekocht


En ga zo nog maar even door. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:47:01 #179
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157136347
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
*O*

De waardes van spelers trouwens zodra je prijzen pakt, dat is echt niet normaal. Ik kocht Fischer voor 4,5 miljoen aan het begin van dit seizoen, nu 21 miljoen waard.
[ afbeelding ]

Nathan, gekocht voor 1.9 miljoen (!!!!!)
[ afbeelding ]

Lefinir, 3 seizoenen terug gekocht voor 6,5 miljoen
[ afbeelding ]

Coman, vorig seizoen voor 19 miljoen gekocht
[ afbeelding ]

Foguete voor 6 miljoen gekocht :@
[ afbeelding ]

Vezo voor 6,5 miljoen gekocht
[ afbeelding ]

En ga zo nog maar even door. :+
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157136817
Is de beta al uit voor 16? Iemand al gespeeld? :D
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:12:58 #181
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157136852


Ennnnn einde seizoen. Volgend seizoen wordt het wel tijd om Europees eens wat van Barnsley te laten zien.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:18:07 #182
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157136953
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 15:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb dat lijstje zelfs iets te vroeg opgesteld. :+ Dit is net na de FA-cupwinst.



_O- 51 miljoen voor een speler die je 2 seizoenen terug voor 1.9 ophaalt _O_

Edit: En ik vroeg me eerder al af of Chelsea misschien beter heel Barnsley kon gaan kopen met al die interesse in mijn spelers:



_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157137007
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:11 schreef Leonos het volgende:
Is de beta al uit voor 16? Iemand al gespeeld? :D
FM is doorgaans pure aids, totdat er een patch of twee overheen gaat. Ik wacht wel even tot januari.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Ennnnn einde seizoen. Volgend seizoen wordt het wel tijd om Europees eens wat van Barnsley te laten zien.
Ik wil ook titels winnen, maar PSG is niet te verslaan ;(
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:55:23 #184
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157137812
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:20 schreef Ciora het volgende:

[..]

FM is doorgaans pure aids, totdat er een patch of twee overheen gaat. Ik wacht wel even tot januari.

[..]

Ik wil ook titels winnen, maar PSG is niet te verslaan ;(
Lekker blijven bouwen. Soms gewoon ervoor kiezen om een transferperiode niets te verkopen. ^O^

Mijn bestuur heeft net besloten om een nieuw stadion te laten bouwen, best tof. Ze vroegen zich alleen af hoe dit allemaal betaald moest worden en toen kwam Man City langs :')




109 miljoen _O- _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:57:25 #185
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157137876
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Lekker blijven bouwen. Soms gewoon ervoor kiezen om een transferperiode niets te verkopen. ^O^

Mijn bestuur heeft net besloten om een nieuw stadion te laten bouwen, best tof. Ze vroegen zich alleen af hoe dit allemaal betaald moest worden en toen kwam Man City langs :')

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

109 miljoen _O- _O-
Gristus te paard _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:09:54 #186
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157138187
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gristus te paard _O-
Ja, dit gaat echt nergens meer over _O-



En dan te bedenken dat City nog achter twee verdedigers en Coman aan zit. _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157138403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:09 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, dit gaat echt nergens meer over _O-

[ afbeelding ]

En dan te bedenken dat City nog achter twee verdedigers en Coman aan zit. _O-
_O-
Daar kun je wel wat leuks mee.
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:49:34 #188
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157139023
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 17:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Daar kun je wel wat leuks mee.
Er komt nog 57 miljoen bovenop. :') Ruben Vezo, mijn CV wordt nog even weggepikt door PSG. Heb nu zo'n 240 miljoen transferbudget. :') En ruim ¤700.000 salaris vrij _O-

Ik ga maar eens winkelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157139940
Ik heb met deze FM echt één ding waar ik onmogelijk verbetering in kan krijgen als ik eenmaal die shit heb, een blessuregolf. Ik kan hard trainen, amper trainen, veel rust geven, weinig rust geven, op conditie trainen het maakt niet uit... Zodra ik eenmaal een keer een golf van geblesseerde spelers heb gehad in een game dan heb ik dat constant bij die club.
pi_157142024
Toch maar weer 16 halen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:37:12 #191
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157142159
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 18:28 schreef Typisch het volgende:
Ik heb met deze FM echt één ding waar ik onmogelijk verbetering in kan krijgen als ik eenmaal die shit heb, een blessuregolf. Ik kan hard trainen, amper trainen, veel rust geven, weinig rust geven, op conditie trainen het maakt niet uit... Zodra ik eenmaal een keer een golf van geblesseerde spelers heb gehad in een game dan heb ik dat constant bij die club.
Komt het niet door je fysio's?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:55:26 #192
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157158838
Zo onbegrijpelijk, op het slippertje tegen United heersen we eigenlijk al twee jaar in de Premier League en in de CL kunnen we gewoon geen vuist maken. Ik snap er niets van. Alsof ze niet gemotiveerd zijn oid.



Komen er totaal niet aan te pas. Wedstrijden tegen Chelsea, City en Liverpool 2x worden volledig gedomineerd en tegen Monaco en FC Porto worden we weggespeeld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 28 oktober 2015 @ 13:57:44 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157158886
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
Zo onbegrijpelijk, op het slippertje tegen United heersen we eigenlijk al twee jaar in de Premier League en in de CL kunnen we gewoon geen vuist maken. Ik snap er niets van. Alsof ze niet gemotiveerd zijn oid.

[ afbeelding ]

Komen er totaal niet aan te pas. Wedstrijden tegen Chelsea, City en Liverpool 2x worden volledig gedomineerd en tegen Monaco en FC Porto worden we weggespeeld.
Misschien hebben die spelers allemaal erg lage cijfers in "omgaan met druk" en "belangrijke wedstrijden". Dat zijn helaas verborgen dingen die je alleen in de editor kan terugvinden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:11:18 #194
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157159179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Misschien hebben die spelers allemaal erg lage cijfers in "omgaan met druk" en "belangrijke wedstrijden". Dat zijn helaas verborgen dingen die je alleen in de editor kan terugvinden.
Kan het me bijna niet voorstellen, aangezien ze tegen de topclubs nationaal gezien allemaal bazen.

Maar misschien geldt zoiets alleen voor internationale wedstrijden, geen idee. Het is wel kut. _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:39:37 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157159581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:55 schreef Lindgren. het volgende:
Zo onbegrijpelijk, op het slippertje tegen United heersen we eigenlijk al twee jaar in de Premier League en in de CL kunnen we gewoon geen vuist maken. Ik snap er niets van. Alsof ze niet gemotiveerd zijn oid.

[ afbeelding ]

Komen er totaal niet aan te pas. Wedstrijden tegen Chelsea, City en Liverpool 2x worden volledig gedomineerd en tegen Monaco en FC Porto worden we weggespeeld.
Ze spelen met poep in de broek. *O*

;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157160350
Moet goed komen dit.

  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:26:15 #197
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157160376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:24 schreef Ciora het volgende:
Moet goedkomen dit.

[ afbeelding ]
Yes :D Keurig! Al is het seizoen nog erg lang. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157160510
Ik heb volgens mij best mazzel dat Mourinho bondscoach van Engeland is geworden en Martino hem heeft vervangen bij PSG. Sindsdien zijn ze minder.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:46:36 #199
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157160723
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ze spelen met poep in de broek. *O*

;(
Stelletje angsthazen.

Oh, wacht eens. Misschien moet ik als coach ook gewoon een angsthaas zijn.

5-3-2 ultra defensive it is!




:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:48:05 #200
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157160746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:46 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Stelletje angsthazen.

Oh, wacht eens. Misschien moet ik als coach ook gewoon een angsthaas zijn.

5-3-2 ultra defensive it is!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:')
Lekker op de counter spelen. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:49:41 #201
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157160769
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:48 schreef donroyco het volgende:

[..]

Lekker op de counter spelen. :7
Dat zal het wel zijn hoor, dat we gewoon te naïef uit eigen kracht willen voetballen. Dan maar op deze manier. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:42:18 #202
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157162859
Dus... :')

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157163428
Beta is uittttt
  Moderator woensdag 28 oktober 2015 @ 22:28:24 #204
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157172228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
Dus... :')

[ afbeelding ]
Wacht wat. 2 minuten blessuretijd en je krijgt er 9? :') Ik dacht dat ik al extreem was met 6 min ipv 2 (in die pot die ik toen in extremis van Ajax verloor).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:03:13 #205
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157174769
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wacht wat. 2 minuten blessuretijd en je krijgt er 9? :') Ik dacht dat ik al extreem was met 6 min ipv 2 (in die pot die ik toen in extremis van Ajax verloor).
Haha, ja! Dit soort dingen gebeuren ook alleen als je met 1 doelpunt verschil voorstaat. :+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157175483
Ik ben maar weer eens begonnen, met Sparta.
Amper transfers gedaan in de zomer, alleen de 35-jarige Spaanse rechtsback Txiki (die een heerlijk seizoen speelde) voor 20k gekocht en een Spaanse verdedigende middenvelder, Pablo Vidal, gehuurd. Voor de rest Roderick Gielisse voor 60k verkocht aan Dordt omdat 'ie zo nodig op een hoger niveau wilde spelen, heeft uiteindelijk precies 3 wedstrijden gespeeld daar. :')

De tactiek die ik gebruikte scoor ik behoorlijk wat mee, maar krijg ik er ook wel veel tegen. Heb op het laatst toch maar besloten om de achterhoede wat minder ver te laten opkomen, krijg wel wat minder tegengoals nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet scoren mijn spitsen er lekker op los, 2e spits die een tijdje speelde door een blessure bij Stokkers, heeft er ook nog 10 in liggen. Voskamp speelde ook geweldig met nog 20 assists naast zijn goals.

Uiteindelijk met 13 punten voorsprong kampioen geworden, met afstand de meeste goals gemaakt maar toch ook wel aardig wat tegengoals, iets waar ik nog wat voor moet vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gehuurde linksback Teijsse speelde ook een belangrijke rol in het kampioenschap, kan hem alleen niet definitief overnemen omdat Utrecht teveel vraagt. :'( Mahmudov, evenals gehuurd, heb ik wel kunnen overnemen omdat zijn contract afliep. De andere huurling, Pablo Vidal, ga ik niet overnemen, is al 32 en speelde bovendien niet heel bijzonder.

De KNVB Beker was eveneens een groot succes, de halve finale was het eindstation. Achtereenvolgens Heerenveen (4-3), Almere City (6-2), De Graafschap (3-1) en NAC (3-1) moesten aan de Spartaanse dadendrang geloven, alleen Go Ahead Eagles wou niet meewerken in de halve finale. Met rust al 3-0 achter, uiteindelijk nog wel 3-2 geworden maar meer zat er ook niet in. ;(

Uit de jeugd kwam deze jongen nog even langsgefietst, volgens mij kan dat ook nog wel een aardige worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ondertussen in Groningen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Edit: Uiteindelijk wint FC Eindhoven dus de beker _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Zenit- op 29-10-2015 00:56:51 ]
Feyenoord-
  donderdag 29 oktober 2015 @ 02:00:15 #207
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157176229
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Zenit- het volgende:
Ik ben maar weer eens begonnen, met Sparta.
Amper transfers gedaan in de zomer, alleen de 35-jarige Spaanse rechtsback Txiki (die een heerlijk seizoen speelde) voor 20k gekocht en een Spaanse verdedigende middenvelder, Pablo Vidal, gehuurd. Voor de rest Roderick Gielisse voor 60k verkocht aan Dordt omdat 'ie zo nodig op een hoger niveau wilde spelen, heeft uiteindelijk precies 3 wedstrijden gespeeld daar. :')

De tactiek die ik gebruikte scoor ik behoorlijk wat mee, maar krijg ik er ook wel veel tegen. Heb op het laatst toch maar besloten om de achterhoede wat minder ver te laten opkomen, krijg wel wat minder tegengoals nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet scoren mijn spitsen er lekker op los, 2e spits die een tijdje speelde door een blessure bij Stokkers, heeft er ook nog 10 in liggen. Voskamp speelde ook geweldig met nog 20 assists naast zijn goals.

Uiteindelijk met 13 punten voorsprong kampioen geworden, met afstand de meeste goals gemaakt maar toch ook wel aardig wat tegengoals, iets waar ik nog wat voor moet vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gehuurde linksback Teijsse speelde ook een belangrijke rol in het kampioenschap, kan hem alleen niet definitief overnemen omdat Utrecht teveel vraagt. :'( Mahmudov, evenals gehuurd, heb ik wel kunnen overnemen omdat zijn contract afliep. De andere huurling, Pablo Vidal, ga ik niet overnemen, is al 32 en speelde bovendien niet heel bijzonder.

De KNVB Beker was eveneens een groot succes, de halve finale was het eindstation. Achtereenvolgens Heerenveen (4-3), Almere City (6-2), De Graafschap (3-1) en NAC (3-1) moesten aan de Spartaanse dadendrang geloven, alleen Go Ahead Eagles wou niet meewerken in de halve finale. Met rust al 3-0 achter, uiteindelijk nog wel 3-2 geworden maar meer zat er ook niet in. ;(

Uit de jeugd kwam deze jongen nog even langsgefietst, volgens mij kan dat ook nog wel een aardige worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ondertussen in Groningen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Edit: Uiteindelijk wint FC Eindhoven dus de beker _O-
Leuk! ^O^ Eens kijken of je in de Eredivisie kunt blijven (met wat gerichte aankopen?)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:56:34 #208
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157179145
quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Zenit- het volgende:
Ik ben maar weer eens begonnen, met Sparta.
Amper transfers gedaan in de zomer, alleen de 35-jarige Spaanse rechtsback Txiki (die een heerlijk seizoen speelde) voor 20k gekocht en een Spaanse verdedigende middenvelder, Pablo Vidal, gehuurd. Voor de rest Roderick Gielisse voor 60k verkocht aan Dordt omdat 'ie zo nodig op een hoger niveau wilde spelen, heeft uiteindelijk precies 3 wedstrijden gespeeld daar. :')

De tactiek die ik gebruikte scoor ik behoorlijk wat mee, maar krijg ik er ook wel veel tegen. Heb op het laatst toch maar besloten om de achterhoede wat minder ver te laten opkomen, krijg wel wat minder tegengoals nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet scoren mijn spitsen er lekker op los, 2e spits die een tijdje speelde door een blessure bij Stokkers, heeft er ook nog 10 in liggen. Voskamp speelde ook geweldig met nog 20 assists naast zijn goals.

Uiteindelijk met 13 punten voorsprong kampioen geworden, met afstand de meeste goals gemaakt maar toch ook wel aardig wat tegengoals, iets waar ik nog wat voor moet vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gehuurde linksback Teijsse speelde ook een belangrijke rol in het kampioenschap, kan hem alleen niet definitief overnemen omdat Utrecht teveel vraagt. :'( Mahmudov, evenals gehuurd, heb ik wel kunnen overnemen omdat zijn contract afliep. De andere huurling, Pablo Vidal, ga ik niet overnemen, is al 32 en speelde bovendien niet heel bijzonder.

De KNVB Beker was eveneens een groot succes, de halve finale was het eindstation. Achtereenvolgens Heerenveen (4-3), Almere City (6-2), De Graafschap (3-1) en NAC (3-1) moesten aan de Spartaanse dadendrang geloven, alleen Go Ahead Eagles wou niet meewerken in de halve finale. Met rust al 3-0 achter, uiteindelijk nog wel 3-2 geworden maar meer zat er ook niet in. ;(

Uit de jeugd kwam deze jongen nog even langsgefietst, volgens mij kan dat ook nog wel een aardige worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ondertussen in Groningen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

Edit: Uiteindelijk wint FC Eindhoven dus de beker _O-
Hey, nog een Spartaan, leuk :). Zidane was laatst trainer van De Graafschap bij mij, ondertussen zit Mourinho bij Ajax en Pellegrini bij PSV, kan hard gaan in FM :P.
pi_157179503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:56 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Hey, nog een Spartaan, leuk :). Zidane was laatst trainer van De Graafschap bij mij, ondertussen zit Mourinho bij Ajax en Pellegrini bij PSV, kan hard gaan in FM :P.
Dat moeten ze dus echt fixen. Wat een onzin :')
pi_157185047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 02:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Leuk! ^O^ Eens kijken of je in de Eredivisie kunt blijven (met wat gerichte aankopen?)
Ja ik hoop het ook :P Paar aankopen inderdaad, en een scout en technisch directeur. Don Leo wil niet meer. ;(
Feyenoord-
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:24:16 #211
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157185513
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat moeten ze dus echt fixen. Wat een onzin :')
Komt denk ik omdat ik alleen Nederland heb ingeladen als speelbare league.
pi_157185653
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:24 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Komt denk ik omdat ik alleen Nederland heb ingeladen als speelbare league.
Dan als nog :P
pi_157188355
Nou, het is gelukt hoor en best nog eenvoudig! PSG's managerswissel pakte niet helemaal lekker uit - ze begonnen punten te laten liggen en na de winterstop ben ik nooit meer echt in de problemen gekomen. Helaas wel de bekerfinale verloren van OM en voor de tweede maal in de tweede ronde van de CL uitgeschakeld door Liverpool.





Het basisteam dit seizoen (Souare rouleert met Martial)



Wel heb ik helaas Ferreira Carrasco moeten verkopen, en wel voor 70 miljoen. Een seizoen eerder kon ik nog 100 krijgen maar was ik wellicht geen kampioen geworden. Nu liep zijn contract op zijn einde en wilde hij 120k per week gaan verdienen terwijl mijn topverdiener op dat moment nog onder de 50k zat.

Helaas is Frankrijk niet zo heel lucratief (15 miljoen TV geld, 18 miljoen prijzengeld voor plek 1) en maak ik zo'n 50 miljoen verlies per jaar (incl aflossing voor een nieuw stadion). Als er dus een bak geld langs komt, moet ik het aannemen zeg maar.

Wat er gebeurd als je boven je stand leeft, zien we bij Olympique Marseille gebeuren.



Ik ben er best trots op dat we ons omhoog hebben kunnen werken naar plek 1 met een team wat voor het grootste gedeelte bestaat uit eigen jeugd en spelers die er 7 seizoenen geleden al bij waren in Ligue 2. Een spelers als Carrasco vervang ik dan ook gewoon met een jeugdspeler en hoewel het misschien in eerste instantie tot slechtere prestaties leidt heb ik dat liever dan dik investeren in spelers en de stabiliteit van de club in gevaar brengen.

Oudgedienden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdspelers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op naar prolongatie :)
pi_157192777
Iemand al de beta aan het spelen? Ervaringen?
pi_157195553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Tortugal het volgende:
Iemand al de beta aan het spelen? Ervaringen?
Ja, bevalt goed. Maar geen hele bijzondere toevoegingen.

Ben met ADO begonnen, sta halverwege december 6de en zie net de topscoorder in de Eredivisie (Havenaar) 8 tot 10 maanden uitvallen. :'(
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:21:57 #216
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157199686
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:33 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan als nog :P
Update: Zidane is ontslagen bij De Graafschap en Seedorf heeft het van hem overgenomen :P
pi_157199796
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:21 schreef zzzzud het volgende:
Update: Zidane is ontslagen bij De Graafschap en Seedorf heeft het van hem overgenomen
;( ;(
pi_157199802
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ja, bevalt goed. Maar geen hele bijzondere toevoegingen.

Ben met ADO begonnen, sta halverwege december 6de en zie net de topscoorder in de Eredivisie (Havenaar) 8 tot 10 maanden uitvallen. :'(
Veel bugs?
pi_157199847
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Veel bugs?
Nee, nog weinig opgemerkt. Wel wat zaken die nog niet af zijn qua vertaling enz.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:35:49 #220
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157199865
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nee, nog weinig opgemerkt. Wel wat zaken die nog niet af zijn qua vertaling enz.
Je moet FM16 gepreorderd hebben voor de beta ofniet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157199894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:35 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Je moet FM16 gepreorderd hebben voor de beta ofniet?
:Y
Wacht wel tot ik ergens een goedkope key kan oppikken :P
pi_157199908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:35 schreef zzzzud het volgende:

[..]

Je moet FM16 gepreorderd hebben voor de beta ofniet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de mijne voor 34 nog wat gekocht. Kreeg de key gelijk binnen.
pi_157200998
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:34 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Nee, nog weinig opgemerkt. Wel wat zaken die nog niet af zijn qua vertaling enz.
FM mot je ook gewoon in engels spelen :P haha :).
pi_157201203
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:36 schreef VelitoX het volgende:

[..]

FM mot je ook gewoon in engels spelen :P haha :).
Inderdaad, die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht.

Ik zit zelf in de vertaal/localization business en het gaat echt m'n pet te boven hoe SI games het presteert om zó'n grote titel zo lullig te vertalen :D
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:05:56 #225
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157201550
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:35 schreef zzzzud het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeau, ik sluit weer ff af :'). 4e linksbuiten transfervrij binnen gehengeld, na 1 wedstrijd voor 8 maanden er uit :')
  Moderator vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:10:02 #226
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157201616
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:46 schreef Ciora het volgende:

[..]

Inderdaad, die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht.

Ik zit zelf in de vertaal/localization business en het gaat echt m'n pet te boven hoe SI games het presteert om zó'n grote titel zo lullig te vertalen :D
Ik erger me vooral aan d/t-fouten, dingen die één woord zijn maar ze maken er twee van (bijv. beker finale), etc. :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157201659
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 11:46 schreef Ciora het volgende:

[..]

Inderdaad, die vertalingen zijn echt tenenkrommend slecht.

Ik zit zelf in de vertaal/localization business en het gaat echt m'n pet te boven hoe SI games het presteert om zó'n grote titel zo lullig te vertalen :D
Bied je diensten aan ^O^
pi_157205894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Heb de mijne voor 34 nog wat gekocht. Kreeg de key gelijk binnen.
Waar heb je de beta dan gehaald?
pi_157205948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:12 schreef NeuNeu het volgende:

[..]

Waar heb je de beta dan gehaald?
Funstock Digital. Met code T-COUPAW-PRE25 25% korting

Met de key krijg je direct de beta. Op de releasedatum krijg je gewoon een update via Steam.

[ Bericht 5% gewijzigd door opperkleurder op 30-10-2015 16:28:59 ]
pi_157206775


Kuytgod. _O- _O_
Was vorig seizoen nog wisselspeler, maar door blessures van mijn eerste spitsen kwam hij weer in de basis.
6 wedstrijden gespeeld, 18 (!!) goals. :D


Vorig jaar tweede geworden, wel via o.a Schalke in de CL gekomen dit seizoen. Dit jaar hoop ik kampioen te worden.

Dit talent krijgt nu al soms de kans in het eerste:

Leuk spelertje.

Dirk blijft door gaan:

_O_

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2015 17:11:00 ]
pi_157207330
Elk jaar weer nieuwe shirtjes downloaden ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157208316
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 17:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kuytgod. _O- _O_
Was vorig seizoen nog wisselspeler, maar door blessures van mijn eerste spitsen kwam hij weer in de basis.
6 wedstrijden gespeeld, 18 (!!) goals. :D
[ afbeelding ]

Vorig jaar tweede geworden, wel via o.a Schalke in de CL gekomen dit seizoen. Dit jaar hoop ik kampioen te worden.

Dit talent krijgt nu al soms de kans in het eerste:
[ afbeelding ]
Leuk spelertje.

Dirk blijft door gaan:
[ afbeelding ]
_O_
Ouwe Dirkie kan het nog wel :9 Wat voor tactiek gebruik je? Werkt als een tierelier zo te zien :D
Feyenoord-
pi_157208588
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Ouwe Dirkie kan het nog wel :9 Wat voor tactiek gebruik je? Werkt als een tierelier zo te zien :D
Mijn eigen. Gewoon een 4231 met 2 cm's, 2 wingers, een shadow striker en een advanced forward. Backs gewoon als full back support en centraal gewoon als central defenders en Kenneth mag ook gewoon als standaard keeper fungeren. :+

Vorig seizoen liep het dus niet zo lekker, halve finale beker en ruim tweede. Dit jaar ziet het er een stuk beter uit.
pi_157209675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 16:16 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Funstock Digital. Met code T-COUPAW-PRE25 25% korting

Met de key krijg je direct de beta. Op de releasedatum krijg je gewoon een update via Steam.
Danke!
Dan even kijken of ik hem vandaag of morgen haal.
Is de beta een beetje speelbaar?
pi_157210605
Kenden we deze al?

pi_157215204

Heb de voormalige bondscoach van Brazilie een jaar geleden weten te strikken voor een contract als coach bij de beste club v/d wereld en dat is Cambuah, maar nu wil hij weg (1 jaar later) en wordt de coach van Valencia. En raad ns tegen wie ik moet in de CL groepsfase?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:58:59 #237
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157219720
Zo kak, sta je gewoon bovenaan in de Tsjechische Eredivisie met een aantal bazen van spelers met een aflopend contract, kun je ze geen nieuw contract aanbieden omdat het zo slecht gaat met de club.

Vlasim w/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157222238


Echt moeilijk is het natuurlijk niet met Chelsea, maar toch is zo'n seizoen wel lekker. :)
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:04:51 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157222243


Gaat het dan toch gebeuren?
Nog 7 wedstrijden.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157223051


Clough _O_
pi_157223171
Eens kijken of mijn taktiekenbrein ( :') ) in deze FM versie wel successen kan brengen. Kijk met gemengde gevoelens terug naar deze voorbereiding met Liverpool. Rennes ging nergens om, stond nog geen taktiek en dat is te zien aan het resultaat. Verder gewoon effectief geweest en niet al teveel kansen per wedstrijd weggegeven, maar ook niet gecreerd. Bayern speelde ons weg, ook daar een defensieve taktiek uitgeprobeerd en tegen Werder hadden we een offday met een B-verdediging.

Nu maar kijken hoe de start gaat, thuis tegen United en Chelsea.

  zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:04:27 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157223342
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:48 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]

Clough _O_
14x geel :o
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157223880
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:04 schreef donroyco het volgende:

[..]

14x geel :o
Haha ja, met Flanagan (en ook Zouma en Romero) was het altijd maar afwachten of hij het einde van de wedstrijd zou halen. :')
pi_157225276
Laatste kwartier genoegen genomen met een gelijkspel, kregen in de blessuretijd nog een levensgrote kans. Maar op zich geen slecht resultaat.



Geweldige eerste helft tegen Chelsea, toen gebeurde waar ik bang voor was. Direct na rust een tegentreffer, toen maar parkeer de bus gedaan en op de counter de overwinning over de streep getrokken.

pi_157225552
34 keer schieten en alsnog met 1-1 gelijkspelen tegen Dordt. :')
Is hier niet iets tegen te doen? Heb het wel erg vaak dat ik zo onnodig punten verspeel.
Feyenoord-
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:33:13 #246
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157226074
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef Zenit- het volgende:
34 keer schieten en alsnog met 1-1 gelijkspelen tegen Dordt. :')
Is hier niet iets tegen te doen? Heb het wel erg vaak dat ik zo onnodig punten verspeel.
Zijn je spitsen wel echte afmakers?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157226624
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:33 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zijn je spitsen wel echte afmakers?
Jawel, niet echt hoge stats maar alles wat nodig is voor diepe spits in principe. Volgens mij zijn het ook meer mijn aanvallende middenvelders die er een potje van maken. Zal morgen eens kijken bij de analyse wie ze nou het stadion uitschiet.
Feyenoord-
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:21:15 #248
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157227047
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:57 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Jawel, niet echt hoge stats maar alles wat nodig is voor diepe spits in principe. Volgens mij zijn het ook meer mijn aanvallende middenvelders die er een potje van maken. Zal morgen eens kijken bij de analyse wie ze nou het stadion uitschiet.
Specifieke instructies geven dat ze de bal afgeven dan.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:34:52 #249
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157228729
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:04 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat het dan toch gebeuren?
Nog 7 wedstrijden.


Het wordt spannend. Mlada heeft wel een zwaarder programma, maar ik speel niet meer zo goed...

Ik krijg wel steeds meer aanbiedingen uit de Eredivisie:
Heracles, ADO Den Haag, N.E.C. Nijmegen en zojuist Sparta Rotterdam. :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:46:05 #250
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157230742
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het wordt spannend. Mlada heeft wel een zwaarder programma, maar ik speel niet meer zo goed...

Ik krijg wel steeds meer aanbiedingen uit de Eredivisie:
Heracles, ADO Den Haag, N.E.C. Nijmegen en zojuist Sparta Rotterdam. :')
Het was spannend tot en met de laatste wedstrijd...



Juichen *O*



Geen idee hoe dit gaat worden, maar ik kan het geld goed gebruiken. De 550K die ik kreeg voor het winnen van de competitie is volgens mij al de helft van mijn totale omzet voor het hele jaar. En daarbij komen nog aflopende sponsorcontracten die natuurlijk wel iets meer worden nadat ik de Champions League heb gehaald.

Vlasim w/
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:51:56 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157232737
Was deze al voorbij gekomen?
http://wearethemanagers.com/en
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:04:35 #252
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_157234985
Ghehe, ben ff seizoennetje met De Graafschap draaien op CM0304 met de 'Diablo' tactiek
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 00:05:01 #253
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157236466


Juist... _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157239966
Tactiekscherm is kut.
  zondag 1 november 2015 @ 09:48:08 #256
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_157240234
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Specifieke instructies geven dat ze de bal afgeven dan.
Worth a try ^O^
Feyenoord-
  zondag 1 november 2015 @ 10:54:39 #257
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157240783
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb FM16. *O*
De demo.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157240814
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 10:54 schreef donroyco het volgende:

[..]

De demo.
De Beta. Die je tot in einde der tijden kunt blijven spelen. ;)
Maar eh, ik was er aan toe.
  zondag 1 november 2015 @ 11:14:10 #259
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157241000
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De Beta. Die je tot in einde der tijden kunt blijven spelen. ;)
Maar eh, ik was er aan toe.
Haha.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157241527
3D speelveld doet het wel veel beter dan in 15.
Het is erg duidelijk dat de eredivisie lager is gewaardeerd. Stuk realistischer. Bij PSV, Ajax en Feyenoord loopt een bak talent rond, daar wordt je bang van. Wat weer vreemd is dat sommige spelers een veel lager potentieel hebben dan anderen. Ik doe even PSV aangezien ik daar aan de slag ben. Zo een De Wijs wordt slecht beoordeeld terwijl Koch nog steeds enorme potentie heeft. Joey Konings heeft meer potentie dan Scammaca. Lukovic heeft minder potentie dan Paal.
pi_157241695
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:51 schreef donroyco het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
http://wearethemanagers.com/en
Vooral die over die Nederlanders die Woking fans zijn geworden _O_
  zondag 1 november 2015 @ 13:44:54 #262
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157243783
Wordt er een speler aangeboden met 20 in vrije trappen, laat je hem meetrainen omdat ik hem niet kan scouten. Ziet er verder heel goed uit voor een AMC, vraagt ie even 59K per maand :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 1 november 2015 @ 15:12:13 #263
350674 Zenit-
Shakhtar-
pi_157245980
Toch grappig die sollicitatiegesprekken. De ene dag wil de nummer 20 van de Ligue 2 een gesprek met je, en de volgende dag staat Inter Milaan voor de deur. :')
Feyenoord-
pi_157260112
Sla de nieuwe FM dit jaar toch maar over. Heb voorheen 8,10,12,14 gekocht, altijd om de twee jaar omdat er anders te weinig veranderingen inzitten. Had afgelopen jaar gebroken met dit patroon en 15 gekocht maar dit jaar wacht ik toch maar weer op 17. Lijkt weinig nieuws in deze FM te zitten.
pi_157262435
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:44 schreef Tortugal het volgende:
Sla de nieuwe FM dit jaar toch maar over. Heb voorheen 8,10,12,14 gekocht, altijd om de twee jaar omdat er anders te weinig veranderingen inzitten. Had afgelopen jaar gebroken met dit patroon en 15 gekocht maar dit jaar wacht ik toch maar weer op 17. Lijkt weinig nieuws in deze FM te zitten.
Het gaat mij om de transferupdates en die zijn toch wat secuurder dan wanneer je ze bij managers united of van Steam afhaalt.
  maandag 2 november 2015 @ 09:28:19 #266
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157263965
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 13:44 schreef donroyco het volgende:
Wordt er een speler aangeboden met 20 in vrije trappen, laat je hem meetrainen omdat ik hem niet kan scouten. Ziet er verder heel goed uit voor een AMC, vraagt ie even 59K per maand :')
Uiteindelijk ging hij akkoord met 14K :9~
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157264537
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het gaat mij om de transferupdates en die zijn toch wat secuurder dan wanneer je ze bij managers united of van Steam afhaalt.
Maar:

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Tactiekscherm is kut.
Ik had het nog niet gezien, maar holy shit he, wie heeft die onzin verzonnen? Was toch niks mis met de oude lay-out?



Je ziet in ieder geval de rugnummers goed :')
  maandag 2 november 2015 @ 10:20:48 #268
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157264541
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:20 schreef Ciora het volgende:

[..]

Maar:

[..]

Ik had het nog niet gezien, maar holy shit he, wie heeft die onzin verzonnen? Was toch niks mis met de oude lay-out?

[ afbeelding ]

Je ziet in ieder geval de rugnummers goed :')
Dat moet wel bijna door een developer gemaakt zijn en niet door een UX'er. ;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157264942
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:20 schreef Ciora het volgende:

[..]

Maar:

[..]

Ik had het nog niet gezien, maar holy shit he, wie heeft die onzin verzonnen? Was toch niks mis met de oude lay-out?

[ afbeelding ]

Je ziet in ieder geval de rugnummers goed :')
Dit vind ik nog wel enigszins meevallen. Ziet er cheap uit, maar allez, kan ik mee leven. Ik doelde eigenlijk op het teaminstructie scherm. Dat is utterly kut. Met sliders en zo. Ik heb hem blind gekocht en zal er geen spijt van krijgen, maar ik vind sommige keuzes niet heel prettig.
  maandag 2 november 2015 @ 11:09:33 #270
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157265167
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit vind ik nog wel enigszins meevallen. Ziet er cheap uit, maar allez, kan ik mee leven. Ik doelde eigenlijk op het teaminstructie scherm. Dat is utterly kut. Met sliders en zo. Ik heb hem blind gekocht en zal er geen spijt van krijgen, maar ik vind sommige keuzes niet heel prettig.
Misschien dat het nog aangepast wordt in future updates.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_157265220
Tactiek scherm is behoorlijk wennen inderdaad. De eerste wedstrijden kreeg m'n team ook 3+ goals tegen in de voorbereiding, tegen amateurs :')

Nu met een andere tactiek loopt het wel wat beter.
pi_157265241
Ik moet echt weer FM gaan kopen..
De laatste was 12, maar ik voel me diep ongelukkig en denk dat dit de oorzaak is ;(
U MAD?
pi_157274335
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 09:28 schreef donroyco het volgende:

[..]

Uiteindelijk ging hij akkoord met 14K :9~
Meesteronderhandelaar :+
Feyenoord-
pi_157274412
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet echt weer FM gaan kopen..
De laatste was 12, maar ik voel me diep ongelukkig en denk dat dit de oorzaak is ;(
FM is love, FM is life O+
Feyenoord-
pi_157275580
Die skin van FM16 dit jaar is wel erg tof. Ziet er allemaal prima uit, gelukkig zijn er al een paar view downloads zodat het er nog beter uit ziet.

Waarschijnlijk ben ik de enige die deze skin nu al prima vind :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 2 november 2015 @ 20:15:03 #276
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157276470
FM15 O+

Barnsley op de rit. :7

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157276519
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:14 schreef lord_bono het volgende:
Tactiek scherm is behoorlijk wennen inderdaad. De eerste wedstrijden kreeg m'n team ook 3+ goals tegen in de voorbereiding, tegen amateurs :')

Nu met een andere tactiek loopt het wel wat beter.
Ik sta met PSV onbedreigd bovenaan maar ben er in de CL tegen Barca met 0-8 vanaf gegaan. :{
Misschien iets te aanvallend.
pi_157276530
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
FM15 O+

Barnsley op de rit. :7

[ afbeelding ]
Gelijk tegen Hull. :D
pi_157277046
Squeeky bum time!



  maandag 2 november 2015 @ 20:36:22 #280
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157277097
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 18:50 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Meesteronderhandelaar :+
:7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 2 november 2015 @ 20:59:24 #281
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157277808
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Gelijk tegen Hull. :D
Haha, ja. Uiteraard. :P FM O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157281619
Hoe is die nieuwe FM momenteel qua bugs? Ik wil hem super graag spelen maar met bugs.. :{
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:12:27 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157288006
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 20:34 schreef Ciora het volgende:
Squeeky bum time!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157288126
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:10 schreef d1ce het volgende:
Hoe is die nieuwe FM momenteel qua bugs? Ik wil hem super graag spelen maar met bugs.. :{
Het is een beta. Is dus nog weinig over te zeggen. Traditioneel veel blessures en aparte uitslagen. Maar bij nader inzien zijn die aparte uitslagen niet heel apart. Ik win van Twente met 8-0. Sta in de competitie compleet onbedreigd bovenaan. Superaanvallend, maar dat kan in Nederland he. Met diezelfde tactiek heb ik 0 punten gehaald in de CL. :D Ik weet heel zeker dat ik er in de vorige versie wellicht zelfs de finale mee had gehaald. Dus het lijkt er op of het realistischer is geworden. Ik ga voor volgend seizoen ook een countertactiek maken voor in de CL. Het kampioenschap kan ik namelijk nauwelijks meer mis lopten.
pi_157294285
WTF.

pi_157294332
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:18 schreef Ciora het volgende:
WTF.

[ afbeelding ]
Oja :') Dat las ik in november op Twitter hierover.
Achjaaa
pi_157294447
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:18 schreef Ciora het volgende:
WTF.

[ afbeelding ]
Zit er al een jaar of twee in toch?
pi_157294485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:26 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zit er al een jaar of twee in toch?
Mogelijk - ik zie het echt pas voor het eerst en heb volgens Steam toch alweer een kleine 1000 uur FM gedaan :@
pi_157298044
Lekker wedstrijdje uit tegen Go Ahead Eagles. :o



Mooie uitgespeelde goals ook, ik geniet :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En de volgende wedstrijd wordt met 4-0 thuis verloren van Heracles. FM :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Zenit- op 03-11-2015 20:07:13 ]
Feyenoord-
pi_157312587
Nederland heeft wel het EK gehaald in FM16 :'( :')
pi_157312588
Aangezien ik al aantal jaren geen nieuwe heb gekocht, vraagje;

Wanneer ik FM via Steam aanschaf is het dan goedkoper ? En zo ja, worden updates dan automatisch ge-update etc. ? Of moet ik alsnog patches voor kits, logo's etc. downloaden en in bepaalde map gaan zetten?
U MAD?
pi_157312807
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik al aantal jaren geen nieuwe heb gekocht, vraagje;

Wanneer ik FM via Steam aanschaf is het dan goedkoper ? En zo ja, worden updates dan automatisch ge-update etc. ? Of moet ik alsnog patches voor kits, logo's etc. downloaden en in bepaalde map gaan zetten?
Is niet goedkoper, als je een serial ergens anders vandaan haalt, kan je deze in Steam invullen waarmee je automatische updates krijgt.
Kit's en logo's moet je wel zelf fixen.
pi_157313024
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik al aantal jaren geen nieuwe heb gekocht, vraagje;

Wanneer ik FM via Steam aanschaf is het dan goedkoper ? En zo ja, worden updates dan automatisch ge-update etc. ? Of moet ik alsnog patches voor kits, logo's etc. downloaden en in bepaalde map gaan zetten?
Je kunt je via steam abonneren op dingen in de workshop (bijv een tactiek, shirts of andere competities/aangepaste databases) die steam dan automatisch voor je op de goede plek zet.

Probeer Allkeyshop.com voor een mooi prijsje qua keys.
pi_157313086
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik al aantal jaren geen nieuwe heb gekocht, vraagje;

Wanneer ik FM via Steam aanschaf is het dan goedkoper ? En zo ja, worden updates dan automatisch ge-update etc. ? Of moet ik alsnog patches voor kits, logo's etc. downloaden en in bepaalde map gaan zetten?
Via Steam workshop kun je wel tactics/shortlists/data updates/ etc gemakkelijk downloaden. Staan ook wat Logo/Kit packs op maar die heb ik nooit getest, dat doe ik meestal via FMScout.
Wat betreft het aanschaffen zou ik de site van Typisch aanraden, scheelt al snel 20+ euro met de Steam prijs. Wel even op de regio letten.
pi_157317802
Football Manager 2016 staat weer voor de boeg. Veel uren verspild aan Football Manager 2014 en ik heb lang zitten volhouden om géén Football Manager 2015 te kopen, omdat ik het zo lang mogelijk heb kunnen uitstellen vanwege Transferdata Updates (onder andere via de Steam Workshop) die binnen handbereik lagen.

Desondanks, na meerdere malen een Football Manager 2016 advertentie gezien te hebben en Football Manager 2015 voor een aantrekkelijke prijs (¤14) zag, besloten om Football Manager 2015 aan te schaffen. :P

Weet niet of het nu zo slim is geweest en ik niet beter kon wachten op een mogelijke korting op Football Manager 2016 tijdens de Steam sales in de kerstperiode.. :P

pi_157321958
Eerste seizoen Eredivisie voor mijn Sparta zit er op, totaal niet slecht gegaan! Uiteindelijk heel netjes 12e geworden in de competitie en zelfs de beker gewonnen van Ajax, en me daarmee dus gekwalificeerd voor de groepsfase EL. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben Swift en Pierre Legrand zijn talentjes die ik voor een relatief laag prijsje heb kunnen oppikken, ga ik vaak laten spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bestuur heeft ook nog besloten om een nieuw stadion te bouwen, weg met het kunstgras :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles bij elkaar een prima seizoen! Nu proberen door te pakken en weer wat hoger te eindigen komed seizoen. ^O^
Feyenoord-
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 14:39:42 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157359892
Heuj, uit 2-2 tegen PSV, niks mis mee.

Dat rijmt :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:50:56 #298
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157360164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, uit 2-2 tegen PSV, niks mis mee.

Dat rijmt :+
:7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 15:24:40 #299
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157360935
En uit een 1-8 overwinning op Omonoia in de groepsfase EL _O_





Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:46:44 #300
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157361506
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En uit een 1-8 overwinning op Omonoia in de groepsfase EL _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waarom geen Champions League? ;(
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 15:48:16 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157361548
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:46 schreef donroyco het volgende:

[..]

Waarom geen Champions League? ;(
Omdat ik in de laatste vCL werd uitgeschakeld en in de EL groepsfase instroomde :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')