Ik zie 43 seeds @ Sky HDquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar zijn er nog 3 4 man Sky aan het kijken
Op rtl7 zeker?quote:
Ik vind dat het proces ook niet erg transparant is, weinig toelichting.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:40 schreef Montov het volgende:
[..]
Raikkonen ontzegt Bottas een podium plaats waardoor Bottas met lege handen staat. En Raikkonen krijgt een paar seconden straf zodat ie nog een paar punten pakt. Dat vind ik geen te makkelijk gegeven straf.
ja, en ik werd even gebanged, omdat ik hem even ter orde riepquote:Op zondag 11 oktober 2015 16:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Begin anders weer opnieuw met die non-discussie
Edit: dafuq, een topic geleden begreep je nog niet waarom Kimi schuld had en nu kom je het eventjes uitleggen![]()
Ik ben niet degene die deze discussie begon. Dit was een don't fix something when it's not broken geval, daarom noemde ik het een non-discussie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:34 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je ergens halverwege dit topic het concept van nuance begrepen en ingezien dat het toch niet zo zwart wit is.
Kijk eens hier jongen: SPT / [Algemeen] 2015 Formula 1 GP's #109 Rusland en hier SPT / [Algemeen] 2015 Formula 1 GP's #109 Ruslandquote:Prima, zeg dat dan in plaats van het negeren van de inhoud van mijn bericht met een onzinnige post dat ik geen recht van spreken zou hebben omdat ik iets eerder niet snapte.
Je bent dan ook de enige die niet aan het discussiëren wasquote:Einde discussie wat mij betreft![]()
Ik bedoelde FOK! user, omdat er 4 man binnen enkele seconden hetzelfde posttenquote:
Geld kwijt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:10 schreef Twieki het volgende:
Was er niet ook iemand hier die er geld op had gezet dat Max niet in top 10 zou komen? Hoe loopt dat nu af nu hij als tiende is gekwalificeerd?
Volgens mij krijgt hij zijn geld, gaat volgens mij om de live race uitslag, niet om uitslag na ... tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:10 schreef Twieki het volgende:
Was er niet ook iemand hier die er geld op had gezet dat Max niet in top 10 zou komen? Hoe loopt dat nu af nu hij als tiende is gekwalificeerd?
Verschilt per site...quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:14 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij zijn geld, gaat volgens mij om de live race uitslag, niet om uitslag na ... tijd.
Elke race is een gemiste kans op het podium. Simpelweg vanwege het feit dat hij elke race kans gemaakt heeft louter door te starten. Maargoed, dat hebben de Manor's ook natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:39 schreef aesop het volgende:
Oftewel eenngemiste kans op podium voor Max!
Over Perez had ik precies hetzelfde gezegdquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:30 schreef Geralt het volgende:
Een podium voor Max was niet realistisch geweest. Ook niet zonder die aanvaring met Hulkenberg.
Die had geluk dat Kimi Bottas in puin duwde anders was hij gewoon 5de geworden. Wat al een prestatie was. Ik had Max echt geen 5de zien worden met zijn Toro Rosso vandaag hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over Perez had ik precies hetzelfde gezegd
Nou is het natuurlijk wel zo dat zijn wagen helemaal aan gort lag. Zonder die aanvaring misschien voor Ricciardo gelegen, op een zesde plek, wat uiteindelijk is omgezet in een vierde plek dus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die had geluk dat Kimi Bottas in puin duwde anders was hij gewoon 5de geworden. Wat al een prestatie was. Ik had Max echt geen 5de zien worden met zijn Toro Rosso vandaag hoor.
Had ik net vanmiddag bijna gedaan. Heb de eerste 7 rondjes live kunnen zien maar moest daarna weg. Straks nog maar even de rest van de race kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:30 schreef nils7 het volgende:
zit de herhaling op Veronica te kijken en die crash van Grosjean kwam net voorbij maar hoe die barrier kapot ontploft doet me denken aan als je een duif plat rijdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |