Krijgt nog straf. 20s of zo.quote:
I see what U did therequote:
Lijkt me niet, wel een tijdstraf, mogelijk 20 seconden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef truedestiny het volgende:
Kimi zal wel gediskwalificeerd worden?
Ja en neequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:42 schreef marcodej het volgende:
Straf voor Kimi lijkt me? En Maxi dan 10e?
Bottas kon niet anders. Gewoon hele domme actie van Kimi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef zoem het volgende:
Kimi kwam van te ver en het hielp niet echt dat Bottas resoluut de deur dichtgooide daarop.
Het zou zomaar kunnen. Het wordt iig een zware straf voor Kimiquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef truedestiny het volgende:
Kimi zal wel gediskwalificeerd worden?
geen saaie race, joh, verre vanquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:41 schreef SnowOokami het volgende:
Lol Button en Alonso in de punten gg
Saaie race, maar het einde maakte veel goed.
Ik gok op 20s.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Het wordt iig een zware straf voor Kimi
Bottas had recht op die lijn. Kimi haalde een kamikaze-actie uitquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Bottas deed ook niks om het te voorkomen
Wat had hij moeten doen dan? Dit was sowieso wel in tranen geeindigd. Gewoon kamikaze door Kimi.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Ja, ga Bottas iets verwijtenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:45 schreef Syntix het volgende:
TERING ferrari![]()
![]()
stelletje italiaanse kuthonden
Vandaag was hij anders wel weer één van de smaakmakers, en niet alleen vanwege die laatste ronde.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Het wordt iig een zware straf voor Kimi
+ strafpunten op zijn licentie en gridstraf voor de volgende racequote:
Bonuspunten voor ze, Perez in de managerquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strafpunten voor het verneuken van mijn manager graag.
Vroeg aan de wijn zeker.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Kan Mercedes dan de constructeurstitel pakken als Kimi een straf krijgt?
Doe ik ook niet, had ook heel lastig voorkomen kunnen worden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:45 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ja, ga Bottas iets verwijtenGewoon debiele actie van Kimi
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Kan Mercedes dan de constructeurstitel pakken als Kimi een straf krijgt?
opgezet door Berniequote:
pure aanslagquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Raikkonen had het nooit gehaald in die bocht op die manier, hij vlamde er gewoon in...
Nee.quote:
Maximale dat hij kon doen vandaag én de Ferrari was bloedjesnel in de racequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:46 schreef Szura het volgende:
Vettel wel heel uitzinnig met een tweede plaatsje
Ja wat verwacht je dan van zo'n autistquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:48 schreef zoem het volgende:
Poetin staat daar awkward tussen de coureurs
Hij is gefinisht, dus straf in tijdvorm.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:48 schreef Rodawa het volgende:
Kimi zal wel 25sec aan zijn broek krijgen en als hij pech heeft ook voor volgende race. Hoewel ik dat laatste liever niet zie, al is het maar omdat ze coureurs daarmee ontmoedigen een risicovolle poging te wagen, en als fan van de sport zien we dat toch graag.
Dat staat buiten kijf. Ik probeer alleen te zeggen dat Bottas als reactie op de kamikaze-actie nog eieren voor zn geld had kunnen kiezen. Onder het mom 'een gewaarschuwd mens telt voor twee'. Nogmaals, Kimi was fout, dat probeer ik hiermee niet te ontkrachten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bottas kon niet anders. Gewoon hele domme actie van Kimi.
Max wist dat. Daarom geen podium.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:49 schreef marcodej het volgende:
Poetin een handje moeten geven en een mal mutsje op. Ik had mijn podiumplek weggegeven.
Je hebt het over de enige die Putin omhelsde ipv gewoon een hand te geven?quote:
neequote:Op zondag 11 oktober 2015 14:51 schreef JopJuh het volgende:
Haha die witte stickers op de vloer voo je plek is dat altijd?
Putin had een eigen podium moeten hebben inderdaad.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:52 schreef Abdus18 het volgende:
verbaast me dat Poetin niet naast Lewis gaat staan
Waarom is Kimi hier eigenlijk zo fout? Zat al naast Bottas op het moment dat die instuurt. Misschien een rare inhaalactie maar waarom mag het niet? Jullie zullen ongetwijfeld gelijk hebben hoor, heb er niet zo veel verstand van maar ben gewoon benieuwd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:50 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf. Ik probeer alleen te zeggen dat Bottas als reactie op de kamikaze-actie nog eieren voor zn geld had kunnen kiezen. Onder het mom 'een gewaarschuwd mens telt voor twee'. Nogmaals, Kimi was fout, dat probeer ik hiermee niet te ontkrachten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef tralalala het volgende:
Poetin onderspuiten met champagne wodka bitte.
Nee. Waarom zou ie ookquote:
Dat Duitse was niet voor Vettel maar voor Mercedesquote:
Die gaat nog steeds naar de GPquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ie ook
Balkenende ging wel gewoon ieder jaar naar de A1GP
omdat we een beetje hopen dat max hiermee 10e werd.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Waarom is Kimi hier eigenlijk zo fout? Zat al naast Bottas op het moment dat die instuurt. Misschien een rare inhaalactie maar waarom mag het niet? Jullie zullen ongetwijfeld gelijk hebben hoor, heb er niet zo veel verstand van maar ben gewoon benieuwd.
Balkenende....quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ie ook
Balkenende ging wel gewoon ieder jaar naar de A1GP
Kimi tikte de achterkant van Bottas aan, dus zat er helemaal niet naast.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Waarom is Kimi hier eigenlijk zo fout? Zat al naast Bottas op het moment dat die instuurt. Misschien een rare inhaalactie maar waarom mag het niet? Jullie zullen ongetwijfeld gelijk hebben hoor, heb er niet zo veel verstand van maar ben gewoon benieuwd.
Divebomb doen, en dan zeggen dat Kimi er naast zatquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Je moet er op z'n minst naast zitten om aanspraak te kunnen maken op de racelijn op moment van insturen. Als je de helikopter herhaling ziet, rijdt Kimi op moment van insturen er nog niet helemaal naast.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Eddie Jordan....quote:
Tuurlijk.. Kimi had Bottas nooit eerlijk in kunnen halen, kwam ewoon van te ver, kamikimi dit. Heeft niets met Max te maken,die had zijn dag vandaag gewoon niet, laat hem maar wat geluk bewaren voor de volende GP.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
omdat we een beetje hopen dat max hiermee 10e werd.
Ah vandaar, excuus.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Duitse was niet voor Vettel maar voor Mercedes
De hoek van indraaien van Kimi was gewoon verkeerd, anders was ie wel over de cerb gegaan en niet vol in de achterkant van Bottas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Hij was er niet voorbij. Dus mag Bottas zijn lijn door de bocht kiezen. En moet die daarachter er rekening mee houden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:53 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Eddie Jordan....
Ik meen te herinneren dat hij over de radio al gewaarschuwd was over de remmen,quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:56 schreef tralalala het volgende:
Maar was het puur materiaalpech voor Sainz of verkeerd omgaan met de remmen gedurende de race?
Ah ok, maar wanneer zit je er dan 'naast'? Als de neuzen op dezelfde hoogte zitten? Kimi zat er iig een beetje naast op moment van insturen maar dat zal dan niet genoeg geweest zijn :pquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet er op z'n minst naast zitten om aanspraak te kunnen maken op de racelijn op moment van insturen. Als je de helikopter herhaling ziet, rijdt Kimi op moment van insturen er nog niet helemaal naast.
Ze luisteren aandachtig. Bij alle drie zijn ze lekker kalm.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:58 schreef Yaku het volgende:
Publiek reageert wel een beetje lauw op Hamilton. Is dat omdat ze het hem niet gunnen of omdat ze het gewoon niet kunnen verstaan?
materiaal pech, dit circuit is niet hard voor de remmenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat hij over de radio al gewaarschuwd was over de remmen,
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik meen te herinneren dat hij over de radio al gewaarschuwd was over de remmen,
Geen problemen met Sport1 hier.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij is dat de live verbinding, echt niks interessants te melden op sport1
Bij Vettel gingen ze wel los hoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze luisteren aandachtig. Bij alle drie zijn ze lekker kalm.
Neus ervoor.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ah ok, maar wanneer zit je er dan 'naast'? Als de neuzen op dezelfde hoogte zitten? Kimi zat er iig een beetje naast op moment van insturen maar dat zal dan niet genoeg geweest zijn :p
als je ziet waar hij eindigt, had hij zonder bottas die bocht ook niet gehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:59 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Ah ok, maar wanneer zit je er dan 'naast'? Als de neuzen op dezelfde hoogte zitten? Kimi zat er iig een beetje naast op moment van insturen maar dat zal dan niet genoeg geweest zijn :p
Brit, gay, zwart, krijgt titels kado, geen dingen waarmee je in het Rusland van nu veel fans maakt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:58 schreef Yaku het volgende:
Publiek reageert wel een beetje lauw op Hamilton. Is dat omdat ze het hem niet gunnen of omdat ze het gewoon niet kunnen verstaan?
quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Brit, gay, zwart, krijgt titels kado, geen dingen waarmee je in het Rusland van nu veel fans maakt.
wat niet? interviews, echt welquote:
Mwa vind ze sowieso wat lauw reageren, ook na de interviews.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Vettel gingen ze wel los hoor.
Wat heeft die zonnebril daarmee te maken?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:02 schreef Eenskijken het volgende:
ugh, zet die zonnebril af mafkees, je hebt net de race van bottas verpest.
walgelijke vent.
Serieus? Dan mag je dus als buitenste wagen die aangevallen wordt nog steeds vol insturen als er eentje aan je binnenkant een paar centimeter achter je zit of gelijk naast je zit?quote:
gast, laat maar, je wilt het niet begrijpenquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag je dus als buitenste wagen die aangevallen wordt nog steeds vol insturen als er eentje aan je binnenkant een paar centimeter achter je zit of gelijk naast je zit?
Hij vraagt het toch serieus? Als ie de regel niet begrijpt mag die toch om uitleg vragen....quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, laat maar, je wilt het niet begrijpen
Kimi zit er niet volledig naast, dat is het punt. Als inhalende partij moet je je auto ernaast krijgen om het recht van de lijn te winnen, niet alleen de neus van de auto. Bottas deed niks fout.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag je dus als buitenste wagen die aangevallen wordt nog steeds vol insturen als er eentje aan je binnenkant een paar centimeter achter je zit of gelijk naast je zit?
Omdat ik een extra vraag stel? Probeer het echt te begrijpen :pquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, laat maar, je wilt het niet begrijpen
Naja, je moet wel de gehele situatie bekijken. Kimi deed een divebomb (véél te laat remmen met de hoop die plaats af te kunnen dwingen/ door de tegenstander te forceren uit te wijken), en dan ben je wel redelijk in fout.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Jij bent zeker een Kimi fan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Muah... vanaf Kimi's oogpunt leek het ook wel een beetje kamikaze van Bottas.
al 4 vragen probeer je het te begrijpen, maar het lukt niet, geloof ikquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Omdat ik een extra vraag stel? Probeer het echt te begrijpen :p
Ging dat er niet om dat hij zei dat het niet zijn schuld was en het niet relevant was op dat moment.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:
Maybe a little bit on the left rear floor, but i cant see it.
Dat is wat max zei. Hoezo valt de bbc hem af?
Max heeft regelmatig precies zo'nzelfde actie gedaan op diverse andere circuits, die niet in tranen zijn geëindigd. Die actie op Ericcsson in China is nog wel het mooiste voorbeeld.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij bent zeker een Kimi fan?Bottas snijdt die bocht gewoon normaal aan en wordt door Kimi half van achter aangereden
dit, en ik ben zelfs kimi fanquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Jij bent zeker een Kimi fan?Bottas snijdt die bocht gewoon normaal aan en wordt door Kimi half van achter aangereden
Ja leuk. Maar we hebben het nu over deze situatie. Onbegrijpelijk dat je hier Bottas nog de schuld bijna gaat geven ook, dat het zogenaamd een kamikaze van hem wasquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft regelmatig precies zo'nzelfde actie gedaan op diverse andere circuits, die niet in tranen zijn geëindigd. Die actie op Ericcsson in China is nog wel het mooiste voorbeeld.
Nee. Deze was van verder weg. Verstappen zat er meestal al meer naast voor het ingaan van de bocht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft regelmatig precies zo'nzelfde actie gedaan op diverse andere circuits, die niet in tranen zijn geëindigd. Die actie op Ericcsson in China is nog wel het mooiste voorbeeld.
Als ze daar al over gaan janken... Ze vragen iets, hij geeft antwoord en zegt daarnaast dat hij er niets aan kon doen (puur menselijk toch?). Niet de eerste keer dat je iets over de radio hoort komen wat niet puur functioneel is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ging dat er niet om dat hij zei dat het niet zijn schuld was en het niet relevant was op dat moment.
niet relevant voor deze actiequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kimi zit er niet volledig naast, dat is het punt. Als inhalende partij moet je je auto ernaast krijgen om het recht van de lijn te winnen, niet alleen de neus van de auto. Bottas deed niks fout.
waar praat ie t recht dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:13 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.
Of, je maakt je kwaad en verteld tegen de pers dat je Kimi een dikke lul vindt ipv van traantjes in de ogen te hebben...\quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou ik ook doen, als je van p3 naar 0 wordt getorpedeerd
Ja, hij snapt er geen hout van en jij wel. Daarom is hij coureur en kampioen in de koningsklasse en ben jij de alleswetende bankzitter die geen fouten zou maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef Meike26 het volgende:
Tried it in a normal way... goddomme heft hij een zonnebril op verkeerde sterkte? Is ie blind?
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?quote:
Als hij er voor het ingaan van de bocht niet volledig naast zit wel. Vaak doen ze het niet als ze de ander zien, omdat ze dan zichzelf elimineren. Daar gokken ze dan op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Als hij het terugziet zal hij zijn fout wel inzien. Die interviews worden direct na de race gehouden dus is hij nog overtuigd van zijn gelijk, vermoed ik zo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:13 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.
Jezus gast, doe niet zo moeilijk. Als je het een probleem vindt, negeer het dan gewoon.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al 4 vragen probeer je het te begrijpen, maar het lukt niet, geloof ik
Als je ziet waar Kimi eindigt dan reed hij idd rechtdoor in op bottas, die bocht had hij zonder bottas ook niet gehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?
Als Kimi nou gewoon rechtdoor op Bottas inreed, ok, maar dat is hier niet het geval.
Sommige van Max waren op het randje. Deze is van te ver weg want zat bij het ingaan van de bocht ter hoogte van het achterwiel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?
Als Kimi nou gewoon rechtdoor op Bottas inreed, ok, maar dat is hier niet het geval.
Haha, scherp.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Meike26 het volgende:
Russische Segway gespot op de achtergrond bij BBC
Dat zeg ik niet, maar als coureur moet je toch wel de juiste inschatting kunnen maken, wanneer het kan en wanneer het do or die word, in deze actie was het gewoon heel duidelijk dat laatste. Ik race zelf heel sos ook nog eens en dan voel je als coureur heelgoed aan wat waar wel en niet kan op bepaalde rempunten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij snapt er geen hout van en jij wel. Daarom is hij coureur en kampioen in de koningsklasse en ben jij de alleswetende bankzitter die geen fouten zou maken.
Hij heeft de herhaling waarschijnlijk nog niet eens gezien. Natuurlijk is hij nog overtuigd dat hij een kans had, anders had hun het überhaupt niet geprobeerd. Na een herhaling zal hij heus wel inzien dat hij fout zit.
Oneerlijk dat hij Bottas uit de wedstrijd rijdt en zelf wel in de punten de finish haalt jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Best wel balen dat Kimi zijn race kon voortzetten na de crash, normaal raak je op zijn minst een wiel kwijt en moet je het hele peloton voor laten gaan.
Dat zou wel heel makkelijk zijn, iemand komt vol gas aan vliegen en een ander moet wijken, kimi had die bocht nooit gehaald...quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf hier was de enige die een crash nog had kunnen voorkomen Bottas. Räikkönen had een veel grotere snelheid en ging ook vanaf dit punt vol in de ankers om het te voorkomen.
Zat Kimi in eerste instantie fout? Ja. Gaat Bottas vrijuit? Nee.
Komt omdat hij itt Kimi niet vol de ankers in ging om een botsing te voorkomenquote:
Best wel ja. Bottas moet ook wel snappen dat hij door in te sturen Kimi tegen gaat komen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:22 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Dat zou wel heel makkelijk zijn, iemand komt vol gas aan vliegen en een ander moet wijken, kimi had die bocht nooit gehaald...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |