Nee. Deze was van verder weg. Verstappen zat er meestal al meer naast voor het ingaan van de bocht.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft regelmatig precies zo'nzelfde actie gedaan op diverse andere circuits, die niet in tranen zijn geëindigd. Die actie op Ericcsson in China is nog wel het mooiste voorbeeld.
Als ze daar al over gaan janken... Ze vragen iets, hij geeft antwoord en zegt daarnaast dat hij er niets aan kon doen (puur menselijk toch?). Niet de eerste keer dat je iets over de radio hoort komen wat niet puur functioneel is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ging dat er niet om dat hij zei dat het niet zijn schuld was en het niet relevant was op dat moment.
niet relevant voor deze actiequote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft regelmatig precies zo'nzelfde actie gedaan op diverse andere circuits, die niet in tranen zijn geëindigd. Die actie op Ericcsson in China is nog wel het mooiste voorbeeld.
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kimi zit er niet volledig naast, dat is het punt. Als inhalende partij moet je je auto ernaast krijgen om het recht van de lijn te winnen, niet alleen de neus van de auto. Bottas deed niks fout.
waar praat ie t recht dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:13 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.
Of, je maakt je kwaad en verteld tegen de pers dat je Kimi een dikke lul vindt ipv van traantjes in de ogen te hebben...\quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou ik ook doen, als je van p3 naar 0 wordt getorpedeerd
Ja, hij snapt er geen hout van en jij wel. Daarom is hij coureur en kampioen in de koningsklasse en ben jij de alleswetende bankzitter die geen fouten zou maken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef Meike26 het volgende:
Tried it in a normal way... goddomme heft hij een zonnebril op verkeerde sterkte? Is ie blind?
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?quote:
Als hij er voor het ingaan van de bocht niet volledig naast zit wel. Vaak doen ze het niet als ze de ander zien, omdat ze dan zichzelf elimineren. Daar gokken ze dan op.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:04 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag je dus als buitenste wagen die aangevallen wordt nog steeds vol insturen als er eentje aan je binnenkant een paar centimeter achter je zit of gelijk naast je zit?
Als hij het terugziet zal hij zijn fout wel inzien. Die interviews worden direct na de race gehouden dus is hij nog overtuigd van zijn gelijk, vermoed ik zo.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:13 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Bedankt, hier heb ik dus iets aan. Raar dat Kimi het recht probeert te praten dan als het zo duidelijk is.
Jezus gast, doe niet zo moeilijk. Als je het een probleem vindt, negeer het dan gewoon.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
al 4 vragen probeer je het te begrijpen, maar het lukt niet, geloof ik
Als je ziet waar Kimi eindigt dan reed hij idd rechtdoor in op bottas, die bocht had hij zonder bottas ook niet gehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?
Als Kimi nou gewoon rechtdoor op Bottas inreed, ok, maar dat is hier niet het geval.
Sommige van Max waren op het randje. Deze is van te ver weg want zat bij het ingaan van de bocht ter hoogte van het achterwiel.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want acties van Max waar anderen niet op hem insturen om een aanrijding te voorkomen zijn natuurlijk heel erg anders dan een actie van Kimi waar Bottas op hem instuurt?
Als Kimi nou gewoon rechtdoor op Bottas inreed, ok, maar dat is hier niet het geval.
Haha, scherp.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:11 schreef Meike26 het volgende:
Russische Segway gespot op de achtergrond bij BBC
Dat zeg ik niet, maar als coureur moet je toch wel de juiste inschatting kunnen maken, wanneer het kan en wanneer het do or die word, in deze actie was het gewoon heel duidelijk dat laatste. Ik race zelf heel sos ook nog eens en dan voel je als coureur heelgoed aan wat waar wel en niet kan op bepaalde rempunten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, hij snapt er geen hout van en jij wel. Daarom is hij coureur en kampioen in de koningsklasse en ben jij de alleswetende bankzitter die geen fouten zou maken.
Hij heeft de herhaling waarschijnlijk nog niet eens gezien. Natuurlijk is hij nog overtuigd dat hij een kans had, anders had hun het überhaupt niet geprobeerd. Na een herhaling zal hij heus wel inzien dat hij fout zit.
Oneerlijk dat hij Bottas uit de wedstrijd rijdt en zelf wel in de punten de finish haalt jaquote:Op zondag 11 oktober 2015 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Best wel balen dat Kimi zijn race kon voortzetten na de crash, normaal raak je op zijn minst een wiel kwijt en moet je het hele peloton voor laten gaan.
Dat zou wel heel makkelijk zijn, iemand komt vol gas aan vliegen en een ander moet wijken, kimi had die bocht nooit gehaald...quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf hier was de enige die een crash nog had kunnen voorkomen Bottas. Räikkönen had een veel grotere snelheid en ging ook vanaf dit punt vol in de ankers om het te voorkomen.
Zat Kimi in eerste instantie fout? Ja. Gaat Bottas vrijuit? Nee.
Komt omdat hij itt Kimi niet vol de ankers in ging om een botsing te voorkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |