the legend of zelda symphony of the goddesses bedoel je?quote:
zijn daar nog kaartjes voor?quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:15 schreef Zspirit het volgende:
[..]
the legend of zelda symphony of the goddesses bedoel je?
Jaa daar ben ik ook bij!
Ben benieuwd war voor publiek daar op af komt
En ik in april al boekenquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:21 schreef Zspirit het volgende:
[..]
jazeker:
http://www.ticketmaster.n(...)zelda-tickets/145113
oef, 23.00 uur. Ik blijf wakker!quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Donderdag nieuqe nintendo direct! Eindelijk
Nou ja, van wat ik zo snel zie zijn dat niet bepaald de beste plaatsen. Ik ben blij dat ik zo vroeg was.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik in april al boekenNou ja, wij hebben er zin in
sorry voor dit evenement zijn geen tickets meerquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:21 schreef Zspirit het volgende:
[..]
jazeker:
http://www.ticketmaster.n(...)zelda-tickets/145113
Ha die laatste plekken gingen dan snel, toen ik net keek waren er nog een paar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
sorry voor dit evenement zijn geen tickets meer
jammeerrquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ha die laatste plekken gingen dan snel, toen ik net keek waren er nog een paar.
Ja, wij hebben ook hele mooie plaatsen hoor, maar ik zat toen echt van 'shit, waar is de random reader want straks is er geen kaart meer te krijgen omg' en dat valt wel meequote:Op dinsdag 10 november 2015 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, van wat ik zo snel zie zijn dat niet bepaald de beste plaatsen. Ik ben blij dat ik zo vroeg was.
Even uit m'n hoofd zitten m'n zusje en ik op de vierde rij of zo. Erg blij mee.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook hele mooie plaatsen hoor, maar ik zat toen echt van 'shit, waar is de random reader want straks is er geen kaart meer te krijgen omg' en dat valt wel mee
Zo snel waren wij niet, wij zitten rij 11. Nog mooiquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd zitten m'n zusje en ik op de vierde rij of zo. Erg blij mee.
Ook prima plaatsen ja. Ik was stiekem ook niet zo snel, maar ik denk dat iemand z'n kaartjes niet kon afrekenen of zo dus er waren precies twee plekken vrij op de vierde rij toen ik keek.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo snel waren wij niet, wij zitten rij 11. Nog mooi
Bij Media-Markt opgehaald voor ¤22,99quote:Op maandag 9 november 2015 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Schijnt nog niet duidelijk te zien of het 22,99 gaat worden of 35 blijft
Waar?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:11 schreef CoExist het volgende:
[..]
Bij Media-Markt opgehaald voor ¤22,99
Van de week maar eens ff proberen.
058quote:
verslag ?quote:
Ik zie je net binnenkomenquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook prima plaatsen ja. Ik was stiekem ook niet zo snel, maar ik denk dat iemand z'n kaartjes niet kon afrekenen of zo dus er waren precies twee plekken vrij op de vierde rij toen ik keek.
Ik heb je ook gesproken.quote:
Ik werd er gisteren door m'n gezelschap op gewezen tijdens het Zelda-concert dat het ook niet meer dan logisch is, omdat Wind Waker HD uitkwam tien jaar na het origineel op de GameCube. Volgend jaar is Twilight Princess tien jaar oud. Plus de Zelda-franchise viert het 30-jarig jubileum.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik weet zeker dat er een TP komt, sneller dan we denken.
Dat denk ik dan juist niet. Mario Kart is klaar voor nu, daar zien we geen DLC meer voor.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien nieuwe dlc voor mario kart of nieuwe functies.
en dat drie of vier keerquote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat applaudisseren was een beetje overdreven, weglopen en weer terugkomen en dan ga je na het laatste liedje toch twijfelen of het nu wel echt de laatste keer was.... man man manMaar ik had het absoluut niet willen missen
ik had geen haast, dat scheelde.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze dat niet zo vaak hadden gedaan had ik denk ik niet eens hoeven rennen voor de trein.
hoi, wij ookquote:
tis een wonder.quote:
Kan, denk ik. Via het home menu.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:50 schreef isax het volgende:
[..]
tis een wonder.
weet iemand eigenlijk of je scherm van de gamepad uit kan zetten als je naar netflix kijkt?
dan schiet die dus niet terug.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kan, denk ik. Via het home menu.
Als je de niets meer aanraakt niet, denk ik.quote:
maar dan staat die dus op pauzequote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je de niets meer aanraakt niet, denk ik.
Kijk nooit Netflix op de U, probeer het eens zou ik zeggen
Nee, kan niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:50 schreef isax het volgende:
[..]
tis een wonder.
weet iemand eigenlijk of je scherm van de gamepad uit kan zetten als je naar netflix kijkt?
Alleen voor de amiiboquote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar die bundel koop ik denk ik wel
Naja, ik vond het op Wii al een prachtige game, maar de controls trek ik niet. En nu is Link ook weer linkshandig! Dus ja, ik geef het wel een nieuwe kansquote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen voor de amiibo
Zelda is awesome, ga niet hatenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Donder op met je stomme 3DS en Zelda
Thousand Year Doorquote:Op donderdag 12 november 2015 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met Paper Jam. Zowel Sticker Star als Dream Team vielen tegen...
misschien komen ze zo nog wel met een nieuwe bunduruquote:Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
prease take a rook at the gamepray of spratoon
Waarom zou dit Zelda zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
was daar niet al is door nintendo op gereageerd dat het gewoon link is ?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
Het is een vrouw.quote:
Ik in 92 met F Zero. Maar ja, het is een soort 'als Nintendo geen F Zero maakt, doen wij het wel'. En het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef CoExist het volgende:
WTF is dit nu weer voor WipeOut achtige game. Dat heb ik in 1995 al gespeeld.
Dat art book ziet er wel groter uit dan de eu versie.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil de US versie van de limited edition van Xenoblade X
Bedoel je Pokken Tournament? Dat is toch geen SF man, Tekkenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Street Fighter meets Pokemon
Heel goed, doe het nog regelmatigquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Oei, dat is nostalgie. Weet alleen niet of dat nog speelbaar is nu.
blue ?!. BLUE !?? ,quote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Blastoise > Charizardquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue ?!. BLUE !?? ,
Pokemon Red man
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Bluered![]()
![]()
Gewoon op de 3DS spelen met homebrewquote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |