Geen ideequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Hoe kan het toch dat games op de PS3/PS4 zo snel en erg in waarde dalen, maar de games van Nintendo niet?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Hoe kan het toch dat games op de PS3/PS4 zo snel en erg in waarde dalen, maar de games van Nintendo niet?
zij kunnen de prijs zelf bepalen omdat er een 3rd party is. Dus als Wii U-user moet je wel het volle pond betalenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Dat moet ik ook nog eens doen. Ben in Buckingham aangekomen, maar daar worden de zombies nog sterker en ik heb 0 wapensquote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef tailfox het volgende:
Zombi u is moeilijkk. Begin maar overnieuw
half uur playtime 5 deathsquote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens doen. Ben in Buckingham aangekomen, maar daar worden de zombies nog sterker en ik heb 0 wapens![]()
Yup, herkenbaarquote:
veel loot raak je ook kwijt helaas maar beste 10 euro spendquote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, herkenbaar
En de last begint op het moment dat je jouw backpack niet terug kunt vinden
Ja, het is een geweldige game, erg goed.quote:Op zondag 1 november 2015 13:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
veel loot raak je ook kwijt helaas maar beste 10 euro spend
wat zijn alleen de massages? Kan ze niet lezen ofzoquote:Op zondag 1 november 2015 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is een geweldige game, erg goed.
Ik weet niet welke berichten je bedoelt. Het is voor mij drie jaar geleden dat ik de game gespeeld heb, details ben ik vergeten.quote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat zijn alleen de massages? Kan ze niet lezen ofzo
Die je kan scannenquote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke berichten je bedoelt. Het is voor mij drie jaar geleden dat ik de game gespeeld heb, details ben ik vergeten.
eerste keer death was cheap. Buckingham is toch 2 e missie?quote:Op zondag 1 november 2015 13:45 schreef ems. het volgende:
Jullie doen iets verkeerd als je zovaak dood gaatIk ben voorbij buckingham en nog niet doodgegaan. Wel verveeld geraakt en ermee gestopt
Ik weet niet welk aantal, maar inderdaad, het was het eerste dat je deed na de inleidende 'tutorial'.quote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
eerste keer death was cheap. Buckingham is toch 2 e missie?
why niet je type spel?quote:Op zondag 1 november 2015 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet welk aantal, maar inderdaad, het was het eerste dat je deed na de inleidende 'tutorial'.
Van het weekend Toad Amiibo gekocht. Het zal mij benieuwen. Captain Toad vroeg of laat ook maar eens keer gaan spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:19 schreef satecl het volgende:
Gisteren dat Toad spel gekocht. Het zal mij benieuwen.
noem je tijdquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:23 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Van het weekend Toad Amiibo gekocht. Het zal mij benieuwen. Captain Toad vroeg of laat ook maar eens keer gaan spelen.
Mn huisgenoot heeft trouwens wat aan de modem/router liggen klooien, nu kan ik wel eindelijk weer online gamen! Iemand in voor Splatoon?
Wat mij betreft over een half uurtje?quote:
Ik ben nu bezig met hw en volgens mij wilden mij ma zo met mij sporten. maar over half uurtje is primaquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat mij betreft over een half uurtje?Hopelijk dat het nu dus wel gewoon goed gaat, in tegenstelling tot vorige x
Dat wordt flink sporten danquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met hw en volgens mij wilden mij ma zo met mij sporten. maar over half uurtje is prima
Ze reageert niet we gaan altijd voor 8 uur want die sportschool is zo vroeg dicht.quote:
owja eten ik zal even shake maken heb er blijkbaar maar 2 opquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef VRIDZ het volgende:
Dan zal ik mn eten ook nog maar ff snel opeten, Facebook vlug doorlezen en dan de Wii U aanzwengelen!
Misschien vond ik Bajonetta deel 1 wel beter. Grafisch minder, maar vond hem uitdagender.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:41 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand hier One Piece: Unlimited - World Red gespeeld?
Is slecht 14 euro in de e-shop en ziet er wel leuk uit.
Ik wil bayonetta aanschaffen maar zie dat de SE met deel 1 erbij toch wel erg duur is.
is het de moeite waard om de SE te kopen met deel 1 voor 50 euro?
Kan deel 2 los krijgen voor 25 euro.
Hmm ik zal eens beginnen met de demo van bayonetta twee.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien vond ik Bajonetta deel 1 wel beter. Grafisch minder, maar vond hem uitdagender.
Als het type spel je goed ligt, dan zou ik beiden kopen. 2 games voor 50 euro vind ik in ieder geval niet duur.
In de folder van Bolkom voor ¤22,99quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Maker voor 35
http://www.bol.com/nl/p/s(...)oor:nr6:november2015
Schijnt nog niet duidelijk te zien of het 22,99 gaat worden of 35 blijftquote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
In de folder van Bolkom voor ¤22,99
voor kerst denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef nomar83 het volgende:
Een first party Nintendo Mario-game die binnen een half jaar al onder de verkoopprijs wordt verkocht?
Is anders vrij uniek voor Nintendo om een game zo snel af te prijzen.quote:
nee hoor bij handhelds gebeurt het altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is anders vrij uniek voor Nintendo om een game zo snel af te prijzen.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor bij handhelds gebeurt het altijd.
winkels gooien altijd rond deze prijzen omlaag zoals zelda vorig jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |