het geluid van plezieer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:55 schreef DKUp het volgende:
Wii, het blijft een verschrikkelijke naam
Wordt die game opeens heel wat interessanter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Tennis krijgt Online mogelijkheden
Mario Maker, Smash bros, Bayonetta 2quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:41 schreef Studiotje het volgende:
Wii U 2e hands voor een schappelijk prijsje op de kop kunnen tikken met alleen Mario Kart 8Maar ja, daar ging het me om
Goeie games die ik moet halen?
Eerste zojuist gehaaldquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mario Maker, Smash bros, Bayonetta 2
Rayman Legends al voor de PS4, dus dat word 'm niet. Andere ook maar even bekijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Mario 3D World, Rayman Legends, DKC: Tropical Freeze, Hyrule Warriors
En de games die cherrycoke noemt en daarna nog meer
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef Lampje_ het volgende:
Heeft iemand Mario Party 10? Zo ja, hoe zijn minigames?![]()
Ik wil deze week eentje halen. De laatste keer dat ik Mario Party speelde, was het spel nog van GameCube. Het was Mario Party 4 geloof ik..
Uit mijn review van een tijdje terugquote:Waar het in Mario Party natuurlijk allemaal om draait, zijn de minigames. Die zijn van uitermate hoge kwaliteit. De minigames zijn gevarieerd, uitdagend en spreken tot de verbeelding. Of je nu in een hovercraft racet en obstakels moet ontwijken, specifieke (klassieke) Mario-vijanden moet tellen of een geheugenspel speelt, lol staat centraal en lol ga je zeker hebben. Na 16 jaar merk je wel dat sommige minigames lijken op minigames uit eerdere delen uit de serie, maar die zijn voldoende aangepakt om toch vers aan te voelen. De minigames uit Mario Party 10 zitten zeker in de top 3 van de serie en zijn het sterkste punt van de game.
Tnx, ik ga het even lezen!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Uit mijn review van een tijdje terugMocht je meer willen lezen: Mario Party 10
quote:Op maandag 26 oktober 2015 14:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tekken vanaf donderdag voor iets minder dan 10 euro. Eindelijk
[ afbeelding ]
Er uit slopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wii U zonder die kut gamepad kan sowieso niet. Tekst invoeren, instellingen menu etc is allemaal geforceerd via de gamepad
Dat is alleen maar beter.quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat kan ook "meestgebruikt" betekenen
Wat?quote:
Dan zou nintendo winst makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:37 schreef satecl het volgende:
Waarom is er geen classic spel van Pokemon te downloaden op Virtual Console?
Eeuwig zonde. Ik speel nu voor het eerst in m'n leven Zelda; Link te the Past. Ik vermaak me kostelijkquote:
ik speel nu super metroid damn I love snesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik speel nu voor het eerst in m'n leven Zelda; Link te the Past. Ik vermaak me kostelijk![]()
Al ben ik wel echt slecht hier in, ik zoek me het apezuur in
Ik kon daar helaas nooit echt inkomen. Paar keer geprobeerd maar na het eerste stuk steeds weer afgehaakt (na de opening en eerste baas, wanneer je terug bij je schip komt)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik speel nu super metroid damn I love snes
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:47 schreef satecl het volgende:
Sinds kort dus eigenaar van een Wii U. En ik moet toegeven dat ik me daar veel beter op vermaak dan op mijn PS4
Omdat de Pokemon Compagny heel raar doet. Z'n lenen zelden hun characters uit, er mogen nooit samples van Pokemon klinken in andere games (behalve Smash Bros) en de oudere Pokemon-spellen worden nooit op Virtual Console gezet. Dat heeft dus niet zoveel met Nintendo te maken, want van Mario, Zelda, Kirby en Metroid is bijna alles dat er vroeger van uit is gekomen wel te downloaden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:37 schreef satecl het volgende:
Waarom is er geen classic spel van Pokemon te downloaden op Virtual Console?
Yes! DLC voor Mario Maker!quote:
Niet eens dlc, gewoon een gratis update!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Yes! DLC voor Mario Maker!![]()
Checkpoints waren echt heel erg nodig. Hopelijk komen de hellingen er ook nog aan.
Mario Maker en Zelda(SNES). Nog genoeg games die ik wil kopen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Welke spellen heb je?
4 november zoals in het filmpje wordt aangegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef Redbullkid het volgende:
Wanneer komt die update voor Mariomaker?
er komt een update met maps van Nintendo mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mario maker de moeite waard? Ik ga hem voor sinterklaas kopen wellicht, vraag me alleen af of het niet zo is dat er eigenlijk heel veel kut levels bij zitten. Ik bedoel je zal prachtige levels hebben waar mensen uren in steken maar ook klote levels waar mensen vijf minuten insteken.
Ja, maar het wordt steeds beter. Je kan levels ookgewoon skippen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mario maker de moeite waard? Ik ga hem voor sinterklaas kopen wellicht, vraag me alleen af of het niet zo is dat er eigenlijk heel veel kut levels bij zitten. Ik bedoel je zal prachtige levels hebben waar mensen uren in steken maar ook klote levels waar mensen vijf minuten insteken.
Aah dan wacht ik sowieso nog even want splatoon, splatoon splatoooooooooooooon.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt steeds beter. Je kan levels ookgewoon skippen.
100% de moeite waard.
Extreem tof jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet eens dlc, gewoon een gratis update!
Geen ideequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Hoe kan het toch dat games op de PS3/PS4 zo snel en erg in waarde dalen, maar de games van Nintendo niet?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Hoe kan het toch dat games op de PS3/PS4 zo snel en erg in waarde dalen, maar de games van Nintendo niet?
zij kunnen de prijs zelf bepalen omdat er een 3rd party is. Dus als Wii U-user moet je wel het volle pond betalenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:11 schreef satecl het volgende:
Dat moet ik ook nog eens doen. Ben in Buckingham aangekomen, maar daar worden de zombies nog sterker en ik heb 0 wapensquote:Op zondag 1 november 2015 12:53 schreef tailfox het volgende:
Zombi u is moeilijkk. Begin maar overnieuw
half uur playtime 5 deathsquote:Op zondag 1 november 2015 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens doen. Ben in Buckingham aangekomen, maar daar worden de zombies nog sterker en ik heb 0 wapens![]()
Yup, herkenbaarquote:
veel loot raak je ook kwijt helaas maar beste 10 euro spendquote:Op zondag 1 november 2015 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, herkenbaar
En de last begint op het moment dat je jouw backpack niet terug kunt vinden
Ja, het is een geweldige game, erg goed.quote:Op zondag 1 november 2015 13:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
veel loot raak je ook kwijt helaas maar beste 10 euro spend
wat zijn alleen de massages? Kan ze niet lezen ofzoquote:Op zondag 1 november 2015 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het is een geweldige game, erg goed.
Ik weet niet welke berichten je bedoelt. Het is voor mij drie jaar geleden dat ik de game gespeeld heb, details ben ik vergeten.quote:Op zondag 1 november 2015 13:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat zijn alleen de massages? Kan ze niet lezen ofzo
Die je kan scannenquote:Op zondag 1 november 2015 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke berichten je bedoelt. Het is voor mij drie jaar geleden dat ik de game gespeeld heb, details ben ik vergeten.
eerste keer death was cheap. Buckingham is toch 2 e missie?quote:Op zondag 1 november 2015 13:45 schreef ems. het volgende:
Jullie doen iets verkeerd als je zovaak dood gaatIk ben voorbij buckingham en nog niet doodgegaan. Wel verveeld geraakt en ermee gestopt
Ik weet niet welk aantal, maar inderdaad, het was het eerste dat je deed na de inleidende 'tutorial'.quote:Op zondag 1 november 2015 13:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
eerste keer death was cheap. Buckingham is toch 2 e missie?
why niet je type spel?quote:Op zondag 1 november 2015 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet welk aantal, maar inderdaad, het was het eerste dat je deed na de inleidende 'tutorial'.
Van het weekend Toad Amiibo gekocht. Het zal mij benieuwen. Captain Toad vroeg of laat ook maar eens keer gaan spelen.quote:Op zondag 1 november 2015 19:19 schreef satecl het volgende:
Gisteren dat Toad spel gekocht. Het zal mij benieuwen.
noem je tijdquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:23 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Van het weekend Toad Amiibo gekocht. Het zal mij benieuwen. Captain Toad vroeg of laat ook maar eens keer gaan spelen.
Mn huisgenoot heeft trouwens wat aan de modem/router liggen klooien, nu kan ik wel eindelijk weer online gamen! Iemand in voor Splatoon?
Wat mij betreft over een half uurtje?quote:
Ik ben nu bezig met hw en volgens mij wilden mij ma zo met mij sporten. maar over half uurtje is primaquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:45 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wat mij betreft over een half uurtje?Hopelijk dat het nu dus wel gewoon goed gaat, in tegenstelling tot vorige x
Dat wordt flink sporten danquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met hw en volgens mij wilden mij ma zo met mij sporten. maar over half uurtje is prima
Ze reageert niet we gaan altijd voor 8 uur want die sportschool is zo vroeg dicht.quote:
owja eten ik zal even shake maken heb er blijkbaar maar 2 opquote:Op dinsdag 3 november 2015 19:57 schreef VRIDZ het volgende:
Dan zal ik mn eten ook nog maar ff snel opeten, Facebook vlug doorlezen en dan de Wii U aanzwengelen!
Misschien vond ik Bajonetta deel 1 wel beter. Grafisch minder, maar vond hem uitdagender.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:41 schreef Zspirit het volgende:
Heeft iemand hier One Piece: Unlimited - World Red gespeeld?
Is slecht 14 euro in de e-shop en ziet er wel leuk uit.
Ik wil bayonetta aanschaffen maar zie dat de SE met deel 1 erbij toch wel erg duur is.
is het de moeite waard om de SE te kopen met deel 1 voor 50 euro?
Kan deel 2 los krijgen voor 25 euro.
Hmm ik zal eens beginnen met de demo van bayonetta twee.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Misschien vond ik Bajonetta deel 1 wel beter. Grafisch minder, maar vond hem uitdagender.
Als het type spel je goed ligt, dan zou ik beiden kopen. 2 games voor 50 euro vind ik in ieder geval niet duur.
In de folder van Bolkom voor ¤22,99quote:Op maandag 9 november 2015 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Maker voor 35
http://www.bol.com/nl/p/s(...)oor:nr6:november2015
Schijnt nog niet duidelijk te zien of het 22,99 gaat worden of 35 blijftquote:Op maandag 9 november 2015 21:32 schreef CoExist het volgende:
[..]
In de folder van Bolkom voor ¤22,99
voor kerst denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:12 schreef nomar83 het volgende:
Een first party Nintendo Mario-game die binnen een half jaar al onder de verkoopprijs wordt verkocht?
Is anders vrij uniek voor Nintendo om een game zo snel af te prijzen.quote:
nee hoor bij handhelds gebeurt het altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:28 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Is anders vrij uniek voor Nintendo om een game zo snel af te prijzen.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
nee hoor bij handhelds gebeurt het altijd.
winkels gooien altijd rond deze prijzen omlaag zoals zelda vorig jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |