ik speel nu super metroid damn I love snesquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Eeuwig zonde. Ik speel nu voor het eerst in m'n leven Zelda; Link te the Past. Ik vermaak me kostelijk![]()
Al ben ik wel echt slecht hier in, ik zoek me het apezuur in
Ik kon daar helaas nooit echt inkomen. Paar keer geprobeerd maar na het eerste stuk steeds weer afgehaakt (na de opening en eerste baas, wanneer je terug bij je schip komt)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik speel nu super metroid damn I love snes
Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:47 schreef satecl het volgende:
Sinds kort dus eigenaar van een Wii U. En ik moet toegeven dat ik me daar veel beter op vermaak dan op mijn PS4
Omdat de Pokemon Compagny heel raar doet. Z'n lenen zelden hun characters uit, er mogen nooit samples van Pokemon klinken in andere games (behalve Smash Bros) en de oudere Pokemon-spellen worden nooit op Virtual Console gezet. Dat heeft dus niet zoveel met Nintendo te maken, want van Mario, Zelda, Kirby en Metroid is bijna alles dat er vroeger van uit is gekomen wel te downloaden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:37 schreef satecl het volgende:
Waarom is er geen classic spel van Pokemon te downloaden op Virtual Console?
Yes! DLC voor Mario Maker!quote:
Niet eens dlc, gewoon een gratis update!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:17 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Yes! DLC voor Mario Maker!![]()
Checkpoints waren echt heel erg nodig. Hopelijk komen de hellingen er ook nog aan.
Mario Maker en Zelda(SNES). Nog genoeg games die ik wil kopen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
Welke spellen heb je?
4 november zoals in het filmpje wordt aangegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:18 schreef Redbullkid het volgende:
Wanneer komt die update voor Mariomaker?
er komt een update met maps van Nintendo mensenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mario maker de moeite waard? Ik ga hem voor sinterklaas kopen wellicht, vraag me alleen af of het niet zo is dat er eigenlijk heel veel kut levels bij zitten. Ik bedoel je zal prachtige levels hebben waar mensen uren in steken maar ook klote levels waar mensen vijf minuten insteken.
Ja, maar het wordt steeds beter. Je kan levels ookgewoon skippen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mario maker de moeite waard? Ik ga hem voor sinterklaas kopen wellicht, vraag me alleen af of het niet zo is dat er eigenlijk heel veel kut levels bij zitten. Ik bedoel je zal prachtige levels hebben waar mensen uren in steken maar ook klote levels waar mensen vijf minuten insteken.
Aah dan wacht ik sowieso nog even want splatoon, splatoon splatoooooooooooooon.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt steeds beter. Je kan levels ookgewoon skippen.
100% de moeite waard.
Extreem tof jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Niet eens dlc, gewoon een gratis update!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |