misschien komen ze zo nog wel met een nieuwe bunduruquote:Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
prease take a rook at the gamepray of spratoon
Waarom zou dit Zelda zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
was daar niet al is door nintendo op gereageerd dat het gewoon link is ?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
Het is een vrouw.quote:
Ik in 92 met F Zero. Maar ja, het is een soort 'als Nintendo geen F Zero maakt, doen wij het wel'. En het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef CoExist het volgende:
WTF is dit nu weer voor WipeOut achtige game. Dat heb ik in 1995 al gespeeld.
Dat art book ziet er wel groter uit dan de eu versie.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil de US versie van de limited edition van Xenoblade X
Bedoel je Pokken Tournament? Dat is toch geen SF man, Tekkenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Street Fighter meets Pokemon
Heel goed, doe het nog regelmatigquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Oei, dat is nostalgie. Weet alleen niet of dat nog speelbaar is nu.
blue ?!. BLUE !?? ,quote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Blastoise > Charizardquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue ?!. BLUE !?? ,
Pokemon Red man
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Bluered![]()
![]()
Gewoon op de 3DS spelen met homebrewquote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |