Alleen voor de amiiboquote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar die bundel koop ik denk ik wel
Naja, ik vond het op Wii al een prachtige game, maar de controls trek ik niet. En nu is Link ook weer linkshandig! Dus ja, ik geef het wel een nieuwe kansquote:Op donderdag 12 november 2015 23:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen voor de amiibo
Zelda is awesome, ga niet hatenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Donder op met je stomme 3DS en Zelda
Thousand Year Doorquote:Op donderdag 12 november 2015 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het nog steeds niet met Paper Jam. Zowel Sticker Star als Dream Team vielen tegen...
misschien komen ze zo nog wel met een nieuwe bunduruquote:Op donderdag 12 november 2015 23:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
prease take a rook at the gamepray of spratoon
Waarom zou dit Zelda zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
was daar niet al is door nintendo op gereageerd dat het gewoon link is ?quote:Op donderdag 12 november 2015 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het toch Zelda zijn, en niet Link?
Het is een vrouw.quote:
Ik in 92 met F Zero. Maar ja, het is een soort 'als Nintendo geen F Zero maakt, doen wij het wel'. En het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:21 schreef CoExist het volgende:
WTF is dit nu weer voor WipeOut achtige game. Dat heb ik in 1995 al gespeeld.
Dat art book ziet er wel groter uit dan de eu versie.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil de US versie van de limited edition van Xenoblade X
Bedoel je Pokken Tournament? Dat is toch geen SF man, Tekkenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Street Fighter meets Pokemon
Heel goed, doe het nog regelmatigquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Oei, dat is nostalgie. Weet alleen niet of dat nog speelbaar is nu.
blue ?!. BLUE !?? ,quote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Blue![]()
![]()
Blastoise > Charizardquote:Op donderdag 12 november 2015 23:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue ?!. BLUE !?? ,
Pokemon Red man
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritantquote:Op donderdag 12 november 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokémon Bluered![]()
![]()
Gewoon op de 3DS spelen met homebrewquote:Op donderdag 12 november 2015 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
best te doen maar die schermpjes van de gameboy zijn irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |