Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, clums, heel graag! En hoezo je gaag emigreren?
Beter dan wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Leuk Clums! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Kan ook morgen komen passenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
En ik kan Lonaa gratis meenemen. (Heb zo'n meereiskaartje van de NS)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! C_C, hai
En ook interesse in dingen in maat 44
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.quote:
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier niet op m'n plaats ben, hoor ik het wel![]()
Ik heb nog maar 2 zaterdagen en die staan al volgeplandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Tot mijn grote verrassing kan ik elke zaterdag in oktober('s nachts wel werken, maar dat maakt niet uit)
SPOILER: Eerst even twee paar schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de truien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 10:31:40 ]
Maar dan was het morgen zo'n teleurstelling geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Les voor de volgende keer: Niet drie keer op de weegschaal gaan staan![]()
Ontbeten met gekarameliseerde groenten en feta. De rest in zo'n pot gedaan voor morgen o het werk. Ziet er leuk uit.
Maar misschien waren die eerste twee pogingen juist correct?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan was het morgen zo'n teleurstelling geweest
Welnee, je valt niet in 1 nachtje slapen 2.5 kg af. Tenzij tropen, heftig zweten, braken, diarree etc. En daar ben ik dan doorheen geslapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Artoo het volgende:
Maar misschien waren die eerste twee pogingen juist correct?
Daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen, dat is niet heel moeilijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou als het helpt: ik was twee kilo zwaarder dan gister.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Netjes zonnetje!
Overigens Isa: is de op al bijna gaar?
Maar misschien heb je tijdens het slaapwandelen wel een heftige workout gedaan waardoor je acuut slanker bent geworden, weet jij veel!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, je valt niet in 1 nachtje slapen 2.5 kg af. Tenzij tropen, heftig zweten, braken, diarree etc. En daar ben ik dan doorheen geslapen
Was jij toch, in het vorige topic die de op verving door wat er nu staat? Of ben ik in de bonen?quote:
Goeie ja! Ben wel toe aan een leuke, inspirerende op!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Was jij toch, in het vorige topic die de op verving door wat er nu staat? Of ben ik in de bonen?
[edit] Ja dus. Het was SQ.
SQ, is de op al bijna gaar?
Ik vind het vooral handig als je er naar kan verwijzen voor nieuwe mensenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees die dingen eigenlijk nooit. Vind t onderweg eerder zonde van laadtijd.
De vorige was, hm, gekleurd door ervaringen uit het verleden. Dus ja, doe maar een blije!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig als je er naar kan verwijzen voor nieuwe mensenEn dan is het leuk dat ie wat positiever en meer inspirerend is dan de vorige
Precies!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
De vorige was, hm, gekleurd door ervaringen uit het verleden. Dus ja, doe maar een blije!
Ik eet al weken netjes, daar kan het zeker niet aan liggen. En vorige keer viel het me ook al op dat ik rond deze 'tijd van de maand' (eisprong) opeens zwaarder was, zonder dat ik daar een verklaring voor had (niet opeens meer zout ofzo gegeten, dat idee). En nu dus weer. En dan bij de tijd dat ik dit vocht kwijt ben, hou ik zeker weer vocht vast omdat de menstruatie er aan komt..quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Stroopwafel ik heb ff niet opgelet, hoe weet je dat het vocht is?
Het helpt ook helemaal nietsquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb dit weekend alles gegeten wat los en vast zat![]()
Enorme dosis werkstress zorgt er nog steeds voor dat ik naar eten grijp. Het is klaar heb ik besloten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het helpt ook helemaal nietsSterker nog: volgens mij werkt het zelfs averechts.. Dus klaar =
![]()
ZO.
Ik 2151quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
ohjee..
Hier 2150 gegeten. Meer dan mijn max-doel, maar wel onder verbruik dus geen groot probleem. Morgen weer meer bewegen vooral
"medium tempo"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me evident ja. Ik lees écht bijna alleen maar dit soort posts van jou...quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef mrspoeZ het volgende:
540 kcal eten en 630 aan wijn. Iets gaat er mis.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:01 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
"medium tempo"
M'n PB ligt op 54.08 ofzo. Maar als ik had gepushed was ik daar wel in de buurt gekomen. Nu lekker chill met Mr.Mo gerend, en alsnog erg blij met deze tijd, aangezien het als echt heel soepel voelde, zeker tot aan km 8!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardlopen
Op naar de halve marathonds en marathons weer na 'n hardnekkige en zware rugblessure
Ja doei.
Mijn drankinname is van dagelijks minstens een liter wijn naar eens per week gegaan. Daar ben ik best tevreden over eigenlijk. Over mijn gewicht nog niet.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident ja. Ik lees écht bijna alleen maar dit soort posts van jou...
Tijd om eens iets aan je drankinname te doen ipv te lijnen misschien?
Daarom ben ik best tevreden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:08 schreef Vanyel het volgende:
Dagelijks een liter is niet te weinig zeg.
Je krijgt energie van bewegenquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:17 schreef Lonaa het volgende:
92.5. Seems fair.
Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas, ketchup.
L: Boterham met 250 gram champignons, wat spekjes.
D: Noodlesoup met zero-noodles en 300 gram kip.
T: 500 gram druiven.
Qua beweging vandaag zo weinig mogelijk. God wat ben ik moe.
Ja, true.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je krijgt energie van bewegen
Nou, niet zo zeikstralen danquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, true.
Ik ben ook al een half uurtje met de hond buiten geweest, deed de afwas, ruimde op in huis en vanmiddag heb ik nog een afspraak. Verder moet ik ook vandaag nog flink mealpreppen in de keuken en stofzuigen.
Ergo, ik doe eigenlijk best wel wat.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, niet zo zeikstralen dan
Ik moet maar eens aan de slag hier. Dingen.
Ik geloof niet dat dat zo werkt met Pfeifferquote:
Ik heb die zero dingen nog nooit eerder gehad, dus ik zal een review doen vanavond.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa, zit je op de piek van je pijper? En je hebt natuurlijk geen idee hoe lang dat allemaal gaat duren
Zeg, die zero spaghetti / noodles / rijst, dat kan toch nooit te vreten zijn? Dat is toch alsof je verpakkingsmateriaal eet?
Ja, dat is hip tegenwoordig.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Doe eens, het intrigeert me. Ik was gisteren al ontzettend hard aan het lachen om zo'n telsell geval waarmee je van courgettes spaghetti kon maken en zo HONDERDMILJARD carbs zou besparen.
Echt alsof een bord geraspte courgette een volwaardige vervanging is van een bord spaghetti_!
Ah, het is opgestijfd waterquote:Ingrediënten: water, konjac mannane, gardenia plantenextract (natuurlijke kleurstof), calcium (OH-2).
Ja. 1 euro voor een verpakking = 1 portie = 9 kcal.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga het soberso een keer proberen. Ook omdat YOLO. Bij de action zei je?
Vandaag, hier:
O: Yoghurt met een klein stukje banaan en blauwe bessen, muesli, lijnzaad
T: Appel
L: Vier grof volkoren met gerookte kip
T: Bakje snackgroente
T: Zakje zelfgemixte bites (rozijnen, paranoten en chocolade)
D: Couscous met groenten en mager varkensvlees en een sausje
Totaal ongeveer 1800 weer
Nee, 1 verpakking = 200g = 2 porties. Het 'kost' 9 kcal per 100gquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 1 euro voor een verpakking = 1 portie = 9 kcal.
Ik vind persoonlijk rijst ook niet geweldig qua smaak. Ik gebruik de zero pasta ook vooral als vulling bij voer, zodat ik extra veel groentesaus/stoof/weet ik het kan etenquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
Lonaa, zit je op de piek van je pijper? En je hebt natuurlijk geen idee hoe lang dat allemaal gaat duren
Zeg, die zero spaghetti / noodles / rijst, dat kan toch nooit te vreten zijn? Dat is toch alsof je verpakkingsmateriaal eet?
Ik zat naar reviews online te kijken en deed heel vaakquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Interwebs:
"Ik heb me er inmiddels aardig in verdiept en het blijkt de vezel glucomannan te zijn, uit de Konjac plant. Deze exotische plant groeit in Azië hoog op de bergen. Van de wortel van deze plant wordt poeder gemaakt waarvan vervolgens, na absorptie van water, spaghetti, rijst, nooedels of andere vormpjes wordt gemaakt.
De inhoud van 1 verpakking is 200 gram, (2 porties) en kost ¤0.99 bij Action.
De voedingswaarde per 100 gram is als volgt:
Koolhydraten 0,0 gram – waarvan suikers 0,0 gram
Energie 35 Kj / 9 kcal
Eiwitten 0,2 gram
Vet 0,0 gram – waarvan verzadigd 0,0 gram
Vezels 4,4 gram – waarvan Glucomannan 3,15 gram
Zout 0,0 gram
Glucomannan vezels geven ondanks hun extreem lage calorische waarde evengoed een vol gevoel. Ook heeft glucomannan, in tegenstelling tot gewone pasta, bijna geen invloed op de bloedsuikerspiegel omdat het geen koolhydraten bevat. Veel Aziaten blijken het dagelijks te eten in allerlei vormen. Naast het feit dat je er van afvalt schijnt glucomannan ook goed te zijn voor de darmflora en het cholesterolgehalte."
quote:I had always been a member of the "Clean Plate" club but no more I am now able to push my plate away once full..I am also getting much more exercise by walking away from the fridge.
Er zijn veel lovende reacties, maar ook genoeg van deze:quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga het soberso een keer proberen. Ook omdat YOLO. Bij de action zei je?
quote:. I had loose fatty stools, major bloating, nausea, and everything I ate made me even more nauseous than before. I was not able to think clearly at all, and ver tired as well as vey irritated. I oils strongly suggest if you really want to take this product then talk to your Dr and or search th main ingredient
quote:I got very nauseous to a point that I threw up after 15 min. taking this pill. After that, I was numb and nauseous, dizzy all day. I'm throwing this out.
quote:Not sure if what is in the capsules is what it says, I had terrible heart burn so opened a capsule and tasted a bit - nearly burnt my tongue!! Is this normal?
quote:bothered my stomach somewhat. I did not lose weight after 2 weeks, but I did receive relief from leg muscle pain, and my knees.
WebMDquote:Glucomannan powder or flour is LIKELY SAFE when consumed as food. Glucomannan powder and capsules are POSSIBLY SAFE for most adults and children when used in medicinal amounts for up to 4 months. However, solid tablets containing glucomannan are POSSIBLY UNSAFE for adults and LIKELY UNSAFE for children. These can sometimes cause blockages of the throat or intestines.
Special Precautions & Warnings:
Pregnancy and breast-feeding: There is not enough reliable information about the safety of taking glucomannan if you are pregnant or breast-feeding. Stay on the safe side and avoid use.
Diabetes: Glucomannan may interfere with blood sugar control. Monitor blood sugar closely if you have diabetes and use glucomannan.
Surgery: Glucomannan might interfere with blood sugar control during and after surgery. Stop using glucomannan at least 2 weeks before a scheduled surgery.
Een van mijn favoriete lunchrecepten is courgettepasta met pesto, gedroogde tomaatjes, etc. Het is lekker en licht. En ik mag geen pasta, dus voor mij ook fijn dat ik een alternatief heb.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
Doe eens, het intrigeert me. Ik was gisteren al ontzettend hard aan het lachen om zo'n telsell geval waarmee je van courgettes spaghetti kon maken en zo HONDERDMILJARD carbs zou besparen.
Echt, alsof een bord geraspte courgette een volwaardige vervanging is van een bord spaghetti_!
Dan eet je geen pasta, dan eet je geraspte courgettequote:Op maandag 12 oktober 2015 12:03 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete lunchrecepten is courgettepasta met pesto, gedroogde tomaatjes, etc. Het is lekker en licht. En ik mag geen pasta, dus voor mij ook fijn dat ik een alternatief heb.
Ik kan het je in ieder geval aanraden om eens te proberen. Maar ik ben dan ook een courgettejunkie.
Ik vind dat een beetje semantisch geneuzel. Het mag duidelijk zijn dat het gaat om de overeenkomst in vorm en gebruikswijze.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Eens met SQ! Het is gewoon groente met pesto, niet pasta met pesto. Dat is echt iets héél anders.
Wilde wel een keer die pizza met een bloemkoolbodem proberen. Al zal dat dan ook niet echt een pizza zijn
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe maak je courgettepasta/sliertjes/wannabee/sausvulling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My salvation lies in your love..
quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:29 schreef BananaPancake het volgende:
[..]Hmm, tientje valt mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook wel een fan va courgette.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja valt inderdaad mee! Courgette vind ik erg lekker maar ik ben benieuwd of ik het op die manier lekker zou vinden. Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar die zero pastaquote:Op maandag 12 oktober 2015 18:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmm, tientje valt mee!
Ik ben ook wel een fan va courgette.
tsja, kwestie van interpretatie. Ik vind het van hetzelfde kaliber als vleesvervangers.quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje semantisch geneuzel. Het mag duidelijk zijn dat het gaat om de overeenkomst in vorm en gebruikswijze.
Als je je druk wilt maken om benamingen, kun je beter klagen over woorden als pindakaas of boterham. Die woorden zijn ontzettend veel stommer.
que?quote:Op maandag 12 oktober 2015 18:22 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje semantisch geneuzel. Het mag duidelijk zijn dat het gaat om de overeenkomst in vorm en gebruikswijze.
Als je je druk wilt maken om benamingen, kun je beter klagen over woorden als pindakaas of boterham. Die woorden zijn ontzettend veel stommer.
Tosti's though...quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
O: kwark met muesli (300)
L: tosti's met cervelaat (900)
B: 10km fietsen
D: lasagne (800)
2000 samen, veel stapjes..
Goed. Ik moet weer even van het brood af dus. Morgen helaas geen andere mogelijkheid dan een snel bammetje tussendoor, maar vanaf woensdag weer netjes salades maken!! Valkuil 2.0
Ja ik weet... ik 'mag' die best af en toe van mezelf, in het weekendquote:
ja, taart, sushi en pannenkoeken zijn niet de meest geslaagde afvalcomboquote:
True. En ik moet even ergens wat pruimen scoren ofzo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, taart, sushi en pannenkoeken zijn niet de meest geslaagde afvalcomboben jij helemaal van het low-carben af?
Morgen weer een dag!
Sunny, weer even doorpakken! Ik heb overigens ook een plateau nu, het lijkt wel of die 80-grens als een soort noodrem fungeert
Vleesvervangers bestaan ook niet. Alleen mensen die denken dat je vlees nodig hebt, noemen het zo.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tsja, kwestie van interpretatie. Ik vind het van hetzelfde kaliber als vleesvervangers.
Zeven dagen op rij onder de 75, ben benieuwd wat morgen brengen zal.
Die zero noodles zaten in mijn kippensoep, en waren prima vulling. Ja, het smaakt naar niks en piept nog net niet tussen je tanden, but it's fine.quote:
79.6quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:18 schreef LadyOracle het volgende:
Vandaag 85.0 en dus -10. Op naar de volgende tien.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Jezus wat goed!
Dan ben jij 1 bonk spier, lonaa, want ik weeg 13 kilo minder en maat 40 hoef ik echt niet te proberen
die overhemdblouses van 15 euro? Ja, die vallen apart. Ik pas qua buik in een 42, maar dan scheuren mijn bamboozles er uit. In een maat 44 heb ik veel te veel stof bij mijn buik. En mijn buik is nog wel mijn probleemzonequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht ook een blouse bij de H&M. In maat 46.En die zit fantastisch. Bovenste knoopje kan niet dicht, maar soit.
Ik vind maten maar moeilijk.
Als ze bij mijn benen goed passen, krijg ik m niet dicht over mijn dikke buik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:21 schreef MutedFaith het volgende:
Broeken kopen is voor mij nu echt een ramp trouwens.
Als ze verder goed passen voelt t altijd net alsof mijn kuiten eruit scheuren als ik ga zitten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kom op kwak, je kúnt dit![]()
Broeken gaan nu eindelijk weer, mits een juist model. Dus mid/high waist, en straight/bootcut (straight valt met mijn kuiten als slimfit). Ik had een prachtige g-star besteld, maar ik heb helaas een kind gedragen, die schaamhaarhoogte is echt geen optie meer
!
Jaaa, lekker samen fietsen en lange boswandelingers makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]nee? niet lekker luchtig je flapje over de broekrand heen?
Ja ik kan dit! Ik dacht gisteren toen ik tien minuten kutcardio op de fiets moest doen (pijn aan mn kont, pijn aan mijn voeten) steeds "als je doorzet kun je straks met Melba fietsen"O+ dat hielp echt!
Maten zijn ook moeilijk. Ik heb een winterjas maat 38 die prima zit. Dus...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht ook een blouse bij de H&M. In maat 46.En die zit fantastisch. Bovenste knoopje kan niet dicht, maar soit.
Ik vind maten maar moeilijk.
Hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:50 schreef kwakz0r het volgende:
Goh, ik gooi er nog maar eens een ouwe getrouwe in
"Is 1500 niet een beetje weinig qua doel voor jou XM?"
En welcome back
ja das waar, nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahathnx
. En ik heb mn gewicht nu gegokt, dus zou kunnen. Morgen weet ik meer. Maar ik weet wel dat ik moeilijk afval. Bij diëtiste gelopen, die zette me hoger in kcals met de boodschap dat ik af zou vallen, maar het tegenovergestelde gebeurde. Dus ik moet helaas wel vrij laag zitten wil ik gewicht kwijtraken. Zeker zonder sport erbij.
Ook fijn, toch? Waarom heb je niet gewogen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed gedaan
Ik heb me bijna al een week niet meer gewogen![]()
Maar wel een nieuw jurkje aan dat echt fantastisch zit
Heel goed mogelijk iddquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja das waar, nu weet ik het weer.
kan ook heel goed dat je relatief weinig spiermassa hebt door je aandoening misschien? dan is een bmr gebaseerd op gewicht onbetrouwbaar (is ie bij mij ook, bmr wordt altijd te hoog geschat omdat ik door mijn hoge gewicht te hoog in spiermassa word geschat door dat ding).
Hi XM. Boks.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar eens proberen aan te haken hier. Ik heb 2,5 drie jaar geleden (
) een kind twee kinderen gekregen en sinds die tijd is het echt puin qua lijn. De zwangerschapskilo's zitten er nog. En meer.
Qua stats geen idee, vanavond wordt de weegschaal bezorgd...Ik ben 1.74, maar kledingmaat 42/44 op het moment en ik gok zeker iets ruim in de 90kg. *gloep
Gezien je lijst snap ik m wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
XM, welkom en succes
Mijn baas net: "jij blijft ook maar afvallen, of niet dan? Je lijkt elke week slanker!"
Precies wat je nodig hebt na vijf weken stilstaan
Aangepast lijstje, na overleg over de D.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:20 schreef MutedFaith het volgende:
Erwtensoep smaakt naar houtskool. Weggeflikkerd dus. Dan maar een pannekoek mee:
O: Taart
T: Pannekoek
L: Witlofsoep uit de bedrijfskantine
T: Druiven
D: Knolselderijpuree, gestoomde brocolli en biefstuk
T: Hipsteryoghurt (die met honingnogwatsmaak)
Gisteren pompoenstoemp met hamburger. Inderdaad halve caloriehoeveelheid was het vlees...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:04 schreef MutedFaith het volgende:
En dat met die worst herken ik.. Daarom probeer ik de stampottijd een beetje voor me uit te schuiven.
Nog sneller: In magnetron.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Goede lunch:
2 prei, 3 schijfjes geitenkaas, 2 eieren, 2 eiwitten, spekjes. Spek en prei pakken, in bakjes flikkeren, eimengsel en geitenkaas erbij, in de oven tot gaar. Opeten.
Het is dat ik gruwel van prei, maar verder klinkt het goed! Kan vast ook met rooie uiquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
Goede lunch:
2 prei, 3 schijfjes geitenkaas, 2 eieren, 2 eiwitten, spekjes. Spek en prei pakken, in bakjes flikkeren, eimengsel en geitenkaas erbij, in de oven tot gaar. Opeten.
Ik weet niet of dat lekker is.quote:
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is dat ik gruwel van prei, maar verder klinkt het goed! Kan vast ook met rooie ui
Betekent dit niet gewoon dat je stofwisseling dan ook vertraagd is?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:04 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb niet echt meer zin in eten/honger eigenlijk. Heb t wel kouder dan normaal.
Ik neem vaak rauwe eieren en nog bevroren blikjes spinazie en blokjes ham in een magnetronbestendig bakje Me naar mijn werk, zet het om twaalf u vier minuten te nuken om daarna verse spinazieomelet te eten. Kan ook met prei of ratatouille of andere groentjes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat lekker is.Ik maakte er gisterne een aantal, die gaan wel ff in de magnetron om weer warm te worden ja ;P
Nouja, ik heb ook niet minder zin hoor.. Gewoon normaal, zoals altijd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Na lange tijd weer een update. Ik val nog maar langzaam af, maar ben voor 't eerst sinds lange tijd weer net onder die 90kg grens gekomen!
Zit op 89,5kg, echt -net- over het randje, maar dit was wel met kleding aan dus ik weet zeker dat ik eronder zit
Nog een keer 2,5kg eraf en ben nog steeds succesvol met roken gestopt
Vooral gezond eten en goed bewegen is belangrijk. Ik merk wel dat het minder hard gaat nu ik minder zin heb om buiten te gaan bewegen (ivm het begin van het najaar).
Ik eet trouwens nog steeds een warme maaltijd in de ochtend ipv avond, al stel ik dat de laatste tijd weer vaker uit richting de middag.
[..]
Betekent dit niet gewoon dat je stofwisseling dan ook vertraagd is?
Ja, heb ik idd een beetje overheen gelezen. Als je ook minder eet, maakt het onder de streep ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:23 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ook niet minder zin hoor.. Gewoon normaal, zoals altijd.
Klopt, maar vaak zijn dat juist de geniaalste dingenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:23 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb het nog nooit gehad, maar ei uit de magnetron klinkt ontzettend smerig..
Maar jij bent dan ook niet helemaal onpartijdig als het op magnetrons aan komt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik idd een beetje overheen gelezen. Als je ook minder eet, maakt het onder de streep ook niet zoveel uit
[..]
Klopt, maar vaak zijn dat juist de geniaalste dingen![]()
Ik ben ook geen fan. Doe het nog wel eens, eitje breken, plastic erover, 1 minuut in de magnetron en dan in de salade ofzo, maar ik ben geen fan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ei uit de magnetron smaakt zoals ik zou verwachten dat plastic smaakt. En het heeft dezelfde textuur
bevroren kliekjes ontdooienquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De magnetron is wel het enige apparaat in mijn keuken waar ik helemaal niks mee heb. Erfenisje van de vorige bewoners en hij gaat eruit als we de nieuwe keuken plaatsen. Ik kan me oprecht geen enkele toepassing bedenken voor het ding, dus weg met die ruimtevreter
Doe ik gewoon in water, ik vacumeer alles voor ik het invries en warm op in heet/kokend water. Werkt perfect (zolang je het er maar niet te lang in doet, maar die fout maak je ook maar een keerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bevroren kliekjes ontdooienen babyhap opwarmen
Melk doe ik in een pannetje en spinazie kan gewoon in de pan ontdooien. Heb ik al verteld over de keer dat ik pindasaus probeerde te maken in de magnetron? Ehm...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:29 schreef Shandaly het volgende:
Melk opwarmen voor (brinta)pap, of chocolademelk, spinazie ontdooien, en erm... dat was het eigenlijk wel. Maar combimagnetron hier nu, dus ook de ovenfunctie wordt regelmatig gebruikt.
(En zelfs het klokje, want geen eierwekkertje)
Nou ja, dan moet er maar gewoon een nieuwe komen, mocht het dan noodzakelijk/handig zijn. Ik vind het wel apart, vrijwel iedereen vindt zo'n ding handig of zelfs onmisbaar, maar zelfs de pizzasteen wordt hier vaker gebruikt dan de magnetronquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
er zijn inderdaad voor alle magnetronfuncties wel alternatieven te vinden, dus in die zin is ie niet noodzakelijk nee. Toch ben ik er sinds baby best blij mee
Zeker heel fijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:04 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ook fijn, toch? Waarom heb je niet gewogen?
nee die ken ik wel, dat zijn van die rustler burgers ofzo. Ook geen culinesse, maar soit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hamburgers dan... de buitenkant is zwart en de binnenkant bevroren HOE DAN???!!!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die ken ik wel, dat zijn van die rustler burgers ofzo. Ook geen culinesse, maar soit.
O maar je bent in de war!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet helemaal onpartijdig als het op magnetrons aan komt...
Ja, ik ken ze wel, maar hoe warm je ze goed op? Zwart van buiten, hard van binnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die ken ik wel, dat zijn van die rustler burgers ofzo. Ook geen culinesse, maar soit.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:02 schreef kwakz0r het volgende:
wij hebben al jaren geen magnetron. en hier is de inbouw stuk, bleek, dus nog steeds niet. zelfs t eerste babyjaar zonder prima doorgekomen. arme kind eet gewoon koud. issie nu gewend
Oh, dat ik dat niet meteen zag!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O maar je bent in de war!
Mijn username spel je wel net als dat keukending, maar de mijne spreek je uit op z'n Engels (meer als "meknetwan"![]()
)
als je het in de magnetron zwart krijgt kom ik graag een keer kijkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze wel, maar hoe warm je ze goed op? Zwart van buiten, hard van binnen
[..]
Niet? Het is al zolang geleden dat ik het me dan kennelijk verkeerd herinner? Het was in elk geval oneetbaar. Maar ook niet zo gezond, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je het in de magnetron zwart krijgt kom ik graag een keer kijken
Je kunt bij jullie van de vloer eten, begrijp ik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn dochter eet als appetizer alvast haar boterham van gisteren die ze achter de tafelpoot vond.
ja hoor, er ligt tegenwoordig genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je kunt bij jullie van de vloer eten, begrijp ik?
Klopt, niemand die mij binnen kan houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Magnetronkoffie, ook niet te zuipen.
Zo maar eens sportkleren bij elkaar graven. Heb het koud en ben rozig. Nu naar bed gaan is aantrekkelijker dan bootcamp op het moment.
Ik had achteraf ook wel een wat handigere username kunnen kiezen...dit was niet één van m'n beterequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:32 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Oh, dat ik dat niet meteen zag!![]()
Ik vorm op het eerste gezicht een beeld van een user aan de hand van naam + plaatje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar whatever, whats in a name?
Klopt. Tis ook logisch daar je in het begin je beeld op niks anders kan baseren -dan- dat wat je van die user ziet en leest. Maar heb wel de ervaring dat een groot deel heel erg overeenkomt met hoe ze zich op fok! uiten, maar qua uiterlijk is alles mogelijk heb ik gemerkt, dat is (voor mij althans) echt niet te voorspellen (zelfs leeftijd zit ik er soms echt flink naastquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vorm op het eerste gezicht een beeld van een user aan de hand van naam + plaatje.
Later stel ik dat dan bij als ik meer kom te weten over iemand. Soms moet je zelfs een heel geslacht biistellen
mwoah, ik ken mensen irl die je hier als gestoord of domweg niet leuk zou kunnen beschrijven, maar in het echt héél anders (wel leuk) zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klopt. Tis ook logisch daar je in het begin je beeld op niks anders kan baseren -dan- dat wat je van die user ziet en leest. Maar heb wel de ervaring dat een groot deel heel erg overeenkomt met hoe ze zich op fok! uiten, maar qua uiterlijk is alles mogelijk heb ik gemerkt, dat is (voor mij althans) echt niet te voorspellen (zelfs leeftijd zit ik er soms echt flink naast).
Gedrag is veel beter voorspelbaar, maar gewoonlijk laat ik een beeld gewoon blanco als ik niet genoeg info heb om de gaten mee op te vullen.
Val je daar ook sneller van af?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader drinkt altijd magnetronkoffie
Maar of je iemand leuk vindt, is ook moeilijk te beoordelen vanuit de userposts. Ik let meer op andere dingen, zoals taalgebruik, inhoud van de posts.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
mwoah, ik ken mensen irl die je hier als gestoord of domweg niet leuk zou kunnen beschrijven, maar in het echt héél anders (wel leuk) zijnMaar ook mensen die hier heel leuk of brutaal doen en irl niets durven te zeggen en heel timide zijn.
Nou, mijn nick is spot-on!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had achteraf ook wel een wat handigere username kunnen kiezen...dit was niet één van m'n betere
Maar whatever, whats in a name?
niet zoals hij m maakt nee, met melk, drie lepels suiker en een scheutje rumquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Val je daar ook sneller van af?
Dan moet ik dat maar eens een kans geven voor als het me straks niet meer snel genoeg gaat![]()
De mijne ook! Paarse Beestjes!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:04 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Nou, mijn nick is spot-on!
stroopwafels
Komt morgen vanzelf goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker!
Hier wordt momenteel een ons broccoli overboord gegooid. So far goeie eetopvoeding
Leugens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne ook! Paarse Beestjes!
Als ik jou ooit meet verwacht ik dan wel dat je uit paarse beestjes bestaat hequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne ook! Paarse Beestjes!
Je hebt in het echt ook idioot grote ogen??quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai XMert!En ik zag Coco! Reunion
[..]
Als ik jou ooit meet verwacht ik dan wel dat je uit paarse beestjes bestaat he![]()
Ik heet overigens IRL geen Maria, maar haarkleur e.d. van mn icon komt wel overeen
En appelwangen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt in het echt ook idioot grote ogen??
ik ben of eigenlijk was mijn user icon.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt in het echt ook idioot grote ogen??
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt morgen vanzelf goed
[..]
Leugens!Hoi babe
Huh? Je moet niet zoveel met blinden omgaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
maar toegegeven, ik word meestal voor man aangezien. Zeer hardnekkig. En zwangere vrouwen gaan er van huilen.
jij hebt nog steeds die enge clown?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
maar toegegeven, ik word meestal voor man aangezien. Zeer hardnekkig. En zwangere vrouwen gaan er van huilen.
ik heb het idd uitstaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's het grote voordeel van mobiel forummen zeker, dat je die niet ziet?
Ik uiteraard ookquote:
Die wel ja! De ogen vallen meequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En appelwangen?
Ik lijk in zoverre op mijn usericon dat ik twee nationaliteiten heb, maar dat zie je natuurlijk niet aan de buitenkant![]()
En je hebt die weegschaal niet eens gelijk in de zaak van je badjas gestopt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:46 schreef Barreltje het volgende:
hier gaat het redelijk goed.. vandaag in de spa op de weegschaal gestaan en midden op de dag was ik lichter dan toen ik thuis weg ging.. Maarrr... het is natuurlijk wel een andere weegschaal..
haha het was zo'n enorm dingquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
En je hebt die weegschaal niet eens gelijk in de zaak van je badjas gestopt?
Niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Maar je bent minstens zo puur als de echte Mariaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heet overigens IRL geen Maria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op FOK jongequote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet!Daar geloof ik geen hol van, dat men jou voor een man aanziet
![]()
Oh, dat wilde ik nog zeggen. Mensch, wat ben jij veel afgevallen, zag ik op facebook laatst. En je ziet er -sowieso- stralend uit. Geweldige foto's vond ik dat, dat wordt over tig jaar echt helemaal een prachtserie om te zien
Hier niet goed bezig geweest de laatste paar dagen. Maar, ben ook al een aantal dagen ziek. Dus dat helpt niet echt mee natuurlijk. Hoop dat het vanaf vandaag weer een beetje ok gaat. Ga zo wat eten, dus we zullen t snel genoeg merken
Oh, op die manierquote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op FOK jongecheck mijn fobo voor quotes
Maar bedankt voor de veren, ze staan geweldig op mijn smalle kont
Oh, wat voor weegschaal is dat? Ben heel benieuwdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooooooeeeedd.... Gister kwam de weegschaal binnen. Er is work to do zeg maar. Gewicht wel onder de 90, maar het scheelt niet veel. Vet skyhigh; 41,5% en vocht dus te weinig, 39,5%. Volgens die weegschaal onderhoud 2200 kcal.
Lijstje identiek aan gisteren, dat komt dan uit op ca. 1300.
Komt echt wel goed joh, je BMI is nog onder de dertig, er is hoopquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gooooooooeeeedd.... Gister kwam de weegschaal binnen. Er is work to do zeg maar. Gewicht wel onder de 90, maar het scheelt niet veel. Vet skyhigh; 41,5% en vocht dus te weinig, 39,5%. Volgens die weegschaal onderhoud 2200 kcal.
Lijstje identiek aan gisteren, dat komt dan uit op ca. 1300.
Uhuh. Ik vind dat dat getal met een 8 definitief op de weegschaal moet staan op mijn verjaardag. Das over 3 weken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Hee Lonaa, dat getal met een 8 komt nu wel in zicht he?
Sinds begin september.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
-2 in totaal, sarabi? Of deze maand?
Ik stuur je dat wel ff jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, wat voor weegschaal is dat? Ben heel benieuwd
Mag ik weten wat jouw lengte is? En hoeveel jij sport/beweegt? Even kijken of die weegschaal qua onderhoud hetzelfde aanhoudt als de rekendingetjes die ik daarvoor gebruik. Mag via pm uiteraard. En alleen als je wilt, natuurlijk
Ja helaas wel. Zou het graag anders zien, maar ervaring uit verleden is dat ik dan gewoon niet afval of zelfs aankomquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt echt wel goed joh, je BMI is nog onder de dertig, er is hoop
Moet jij echt zó weinig eten om af te vallen? Heb je een idee wat je voor je ging afvallen gemiddeld at op een dag?
Ik heb altijd het idee dat mijn lijf dan gaat zitten oppotten. En ik heb veel meer behoefte aan rijk voedsel..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo, sunny? Je verbrandt juist meer in de winter(ik val dan iig makkelijker af
)
Wel super van de getallen
Supergoedquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Waaahhhh ik had ook weer een getal met een 8!!!
78.8 om precies te zijn![]()
![]()
Eerste en belangrijkste/grootste doel is nu echt in zicht!![]()
Gaat gezien de traagheid van de afgelopen kilo wel nog even duren maar dat is niet erg. Ik zou het stiekem al best knap vinden om ook in de winter af te blijven vallen.
Koekjes en snoepjes zijn echt duivels idd. Vier koekjes leveren je zo 300 overbodige kcals op. Doe dat een half jaar bovenop wat je lichaam nodig heeft en je bent 10 kilo zwaarderquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Zou het graag anders zien, maar ervaring uit verleden is dat ik dan gewoon niet afval of zelfs aankom.
Qua eten at ik eigenlijk niet eens zoveel meer dan nu. Wel verkeerd broodbeleg, een boterham meer tussen de middag, maar vooral.. Koekjes, snoepjes en te regelmatig alcohol.
Goh.. herkenbaar verhaalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Zou het graag anders zien, maar ervaring uit verleden is dat ik dan gewoon niet afval of zelfs aankom.
Qua eten at ik eigenlijk niet eens zoveel meer dan nu. Wel verkeerd broodbeleg, een boterham meer tussen de middag, maar vooral.. Koekjes, snoepjes en te regelmatig alcohol.
Dat is wel serieus fucked. Als je om half zes je kantoor uit loopt en dan gefrituurde dingen ruikt. Dat voelt alsof er een beest losgelaten wordt in mijn maagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Supergoed![]()
Afvallen rond de feestdagen is vooral lastig.. En ze hebben hier gisteren een pepernotenwinkel geopend in de stad. En de oliebollenkraam staat er ook weer. Maar ik moet vooral bij die pepernoten wegblijven. Als ik daar eenmaal aan begin..
De beste momentenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst dat ik zelfs als ik nu niet meer af zou vallen, ik gewoon lekker in mijn vel zit. En dat "op gewicht blijven" ook een acceptabele optie is geworden. Dat voelt rustig
Mijn BMI zit op 33. Ik ben maar klein he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie niet.
Maar daar ben je toch ook bijna?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Sunny, ja ieders lichaam werkt natuurlijk anders. Maar als je de winter ongeschonden door komt is dat ook superfijn toch!
Ik bedacht me laatst dat ik zelfs als ik nu niet meer af zou vallen, ik gewoon lekker in mijn vel zit. En dat "op gewicht blijven" ook een acceptabele optie is geworden. Dat voelt rustig
Voordeel: je hoeft minder af te vallen voor een BMI-puntquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn BMI zit op 33. Ik ben maar klein he?
Dacht dat je net zo lang was als ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn BMI zit op 33. Ik ben maar klein he?
Mijn studiebegeleider zou fier zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gewoon nu niet loslaten zoals ik eerder wel deed zodra het winter was. Ook al die lekkere stoofpotten en pies invoeren en kritisch wezen hoeveel ik er dan van eet. Het kán ook gewoon
![]()
En dat laatste heb ik ook al een klein beetje.. nog niet helemaalIk ben iig nu weer onder de 80, mijn eerste tussendoel. De 77 is zeer binnen bereik, mijn eerste hoofddoel. En vanaf daar kijk ik of ik nog naar die 75 weet te zakken zonder al te rare dingen te hoeven doen. Ik moet namelijk wel het gevoel hebben dat ik het vol kan houden
Maar vanaf die 77 'mag´ ik dus ook blijven hangen als het te lastig wordt.. Haalbare doelen
SMART
Ja, fair enough.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voordeel: je hoeft minder af te vallen voor een BMI-punt
#elknadeelhepeenvoordeel #positiefdenken
Ik weet niet hoe lang je bent, ik ben 'maar' 165.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat je net zo lang was als ik.
Maar daar ga je dit jaar vast nog wel komen met dit tempo
Paar cm langerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, ik ben 'maar' 165.
wehehehequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn studiebegeleider zou fier zijnEn dat lijkt me een fantastisch uitgangspunt!
Het duurde trouwens een paar seconden voordat "pies" juist landde
De krimp is ook al begonnen en 's morgens ben je langer dan 's avondsquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wehehehe![]()
Ik moet volgens het voedingscentrum minder dan 73 wegen voor een groen BMI. Pfff.. Maar ik weet ook niet precies hoe lang ik benheb jaren gedacht 174 maar toen een keer opgemeten en toen was het 171
en later 172.. maar goed.. handig
Ik zag het.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Lonaa: http://www.tubantia.nl/re(...)-nederland-1.5334696
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De krimp is ook al begonnen en 's morgens ben je langer dan 's avonds
Ik zou om 12:00 bij het gemeentehuis gaan meten (bij ons hebben ze een laser-meetapparaat) met je schoenen uit en die gebruiken
oh woon je in schubbekuttenveen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ze zien me al aankomen.. 'lazer?? wat is dat??'
![]()
Maar best een goed idee ja haha! Ik heb nu overal mijn lengte ingevoerd als 172. Vind ik wel veilig.
Ik kom hier ook niet vandaan he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dus niet dankzij mij overigens
Ik werk aan de rand van het centrum. Dus de verleiding is nabij, maar kan m gelukkig ook wel goed ontwijken. Maar ik ben echt gek op kruidnootjes. Dus alleen de wetenschap dat die winkel er ís, is al een martelingquote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel serieus fucked. Als je om half zes je kantoor uit loopt en dan gefrituurde dingen ruikt. Dat voelt alsof er een beest losgelaten wordt in mijn maag
Wat dat betreft ben ik blij dat ik op een duf kantorencomplex werk en een fietsroute door de parken naar huis heb. Zonder kraampjes
Sunny, ja ieders lichaam werkt natuurlijk anders. Maar als je de winter ongeschonden door komt is dat ook superfijn toch!
Ja ik weet het.. maar groen is gewoon toch fijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh woon je in schubbekuttenveen?![]()
En BMI is ook maar BMI. Al streef ik stiekem ook wel naar dat groene. Dat ik bij medische intakes geen wenkbrauwen en weegschalen meer voor mijn kiezen krijg
dat doe ik stiekem ook, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh woon je in schubbekuttenveen?![]()
En BMI is ook maar BMI. Al streef ik stiekem ook wel naar dat groene. Dat ik bij medische intakes geen wenkbrauwen en weegschalen meer voor mijn kiezen krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |