Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topicquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Oh, clums, heel graag! En hoezo je gaag emigreren?
Beter dan wat ik nu heb.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Leuk Clums! Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Toppie! Ik zag al wat truien die ik echt max 2 keer gedragen heb. Het gros is van de WE, Esprit en hilfiger. dus prima kwaliteit.
Kan ook morgen komen passenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, Dan ga ik even alles op de foto zetten, ergens dit weekend. Enneh: KAA / c_c's antiliaanse emigratie-topic
En ik kan Lonaa gratis meenemen. (Heb zo'n meereiskaartje van de NS)quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Jaaa! C_C, hai
En ook interesse in dingen in maat 44
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.quote:
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dat zou best leuk zijn! Alleen heb ik morgen een dag met m'n moeder gepland, om het afscheid te verzachten voor dr.
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is lief van je! Heb alleen verder niet veel vrije dagen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken het probleem. Ben met een soort afscheidstournee bezig, neemt nogal wat tijd in beslagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik hier niet op m'n plaats ben, hoor ik het wel![]()
Ik heb nog maar 2 zaterdagen en die staan al volgeplandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Tot mijn grote verrassing kan ik elke zaterdag in oktober('s nachts wel werken, maar dat maakt niet uit)
SPOILER: Eerst even twee paar schoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de truien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2015 10:31:40 ]
Maar dan was het morgen zo'n teleurstelling geweestquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:18 schreef mrspoeZ het volgende:
Les voor de volgende keer: Niet drie keer op de weegschaal gaan staan![]()
Ontbeten met gekarameliseerde groenten en feta. De rest in zo'n pot gedaan voor morgen o het werk. Ziet er leuk uit.
Maar misschien waren die eerste twee pogingen juist correct?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan was het morgen zo'n teleurstelling geweest
Welnee, je valt niet in 1 nachtje slapen 2.5 kg af. Tenzij tropen, heftig zweten, braken, diarree etc. En daar ben ik dan doorheen geslapenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:33 schreef Artoo het volgende:
Maar misschien waren die eerste twee pogingen juist correct?
Daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen, dat is niet heel moeilijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:58 schreef mrspoeZ het volgende:
Nou als het helpt: ik was twee kilo zwaarder dan gister.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:46 schreef mrspoeZ het volgende:
Netjes zonnetje!
Overigens Isa: is de op al bijna gaar?
Maar misschien heb je tijdens het slaapwandelen wel een heftige workout gedaan waardoor je acuut slanker bent geworden, weet jij veel!quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, je valt niet in 1 nachtje slapen 2.5 kg af. Tenzij tropen, heftig zweten, braken, diarree etc. En daar ben ik dan doorheen geslapen
Was jij toch, in het vorige topic die de op verving door wat er nu staat? Of ben ik in de bonen?quote:
Goeie ja! Ben wel toe aan een leuke, inspirerende op!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:06 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Was jij toch, in het vorige topic die de op verving door wat er nu staat? Of ben ik in de bonen?
[edit] Ja dus. Het was SQ.
SQ, is de op al bijna gaar?
Ik vind het vooral handig als je er naar kan verwijzen voor nieuwe mensenquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik lees die dingen eigenlijk nooit. Vind t onderweg eerder zonde van laadtijd.
De vorige was, hm, gekleurd door ervaringen uit het verleden. Dus ja, doe maar een blije!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het vooral handig als je er naar kan verwijzen voor nieuwe mensenEn dan is het leuk dat ie wat positiever en meer inspirerend is dan de vorige
Precies!!quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
De vorige was, hm, gekleurd door ervaringen uit het verleden. Dus ja, doe maar een blije!
Ik eet al weken netjes, daar kan het zeker niet aan liggen. En vorige keer viel het me ook al op dat ik rond deze 'tijd van de maand' (eisprong) opeens zwaarder was, zonder dat ik daar een verklaring voor had (niet opeens meer zout ofzo gegeten, dat idee). En nu dus weer. En dan bij de tijd dat ik dit vocht kwijt ben, hou ik zeker weer vocht vast omdat de menstruatie er aan komt..quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Stroopwafel ik heb ff niet opgelet, hoe weet je dat het vocht is?
Het helpt ook helemaal nietsquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb dit weekend alles gegeten wat los en vast zat![]()
Enorme dosis werkstress zorgt er nog steeds voor dat ik naar eten grijp. Het is klaar heb ik besloten.
quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het helpt ook helemaal nietsSterker nog: volgens mij werkt het zelfs averechts.. Dus klaar =
![]()
ZO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |