haha watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie de suikerfabriek van waar ik nu woon
als het kut is ben je zo weer wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie niet iedereen he.. er komen maar een paar van zijn vrienden hier over de vloer. Rest zie ik alleen met verjaardagen en feesten.
Ga ik wel bij oma langs haha. Woont in zelfde flat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het kut is ben je zo weer weg
Klinkt als een gangbangquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik wel bij oma langs haha. Woont in zelfde flat.
Alleen op vrijdagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie aan een gangbang (of groepseks) meedoen?
Nee denk het niet. Tenzij ik er ooit bij terecht kom als ik xtc in mijn mik heb. Wellicht dat ik dan wel mee doe lol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen als ik de enige man benquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat gaat jou helemaal niets aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
gangbang sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:19 schreef Amarantha het volgende:
En dan dag erna denken 'wtf heb ik gedaan, waarom?!!!!'
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Tenzij ik er ooit bij terecht kom als ik xtc in mijn mik heb. Wellicht dat ik dan wel mee doe lol.
Nice.quote:
Gangbang lijkt me raar. Zou me er ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gangbang sowieso niet.
Groepsseks wie weet
Misschien gaat Ama wel van 3 naar 6 piemels danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uit
Ik zeg wellicht. Weet niet of ik dat dan wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uit
Sta je een beetje in de rij voordat jij aan de beurt bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky hoor.
[..]
Nice.
[..]
Gangbang lijkt me raar. Zou me er ongemakkelijk bij voelen.
Misschien als ik heel erg high ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg wellicht. Weet niet of ik dat dan wilNog nooit in die situatie beland. Ik vind wel veel dingen leuk en prima met xtc op.
Ja klinkt misschien fout haha maar ik vind zoveel dingen wel best joh op zo'n moment.quote:
prima tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien fout haha maar ik vind zoveel dingen wel best joh op zo'n moment.
Kan me ook nooit druk maken om mensen die kwijt zijn. Mijn ex raakte helemaal in paniek bij dat feest toen er 2 jongens van de groep kwijt waren. Kan ik echt niet hoor op zo'n momentquote:
heb jij dat gebruikt ooit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo bizar dat iedereen dingen als xtc lijkt te gebruiken of te hebben gebruikt.
Ach 1 (a 2) keer per jaar moet kunnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo bizar dat iedereen dingen als xtc lijkt te gebruiken of te hebben gebruikt.
Waarom is dat bizar? Mensen gebruiken al duizenden jaren drugs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tamelijk onschulidg welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja daarom ook al t andere spul gebruikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel van xtc is leuk maar niet te vaak.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach 1 (a 2) keer per jaar moet kunnen.
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen. Of niet zouden moeten doen. Of niet mogen doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:25 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar? Mensen gebruiken al duizenden jaren drugs.
Variety is the spice of lifequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja daarom ook al t andere spul gebruiken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Fok-it het volgende:
Ikvind het altijd bizar dat er mensen zijn die elk weekend lamdronken door de stad lopen maar moord en brand schreeuwen bij een pilletje of een paddestoeltje
Wordt ook minder als je het te vaak gebruikt. Daarom maar één keer in de zoveel maanden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel van xtc is leuk maar niet te vaak.
Is gewoon een kwestie van slecht geïnformeerd zijn meestal maar toch, wel jammerquote:
En de eerste keer is altijd het leukst. Geldt voor alle drugs trouwens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt ook minder als je het te vaak gebruikt. Daarom maar één keer in de zoveel maanden.
Mwah, het is nog best makkelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen. Of niet zouden moeten doen. Of niet mogen doen.
Alleen lijkt 90% van de mensen die ik ken te gebruiken of te hebben gebruikt.
Dat vind ik opvallend voor iets dat je niet zomaar kunt krijgen.
Ik vind xtc nog steeds leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En de eerste keer is altijd het leukst. Geldt voor alle drugs trouwens.
Bij mij niet. Eerste keer XTC faalde hard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet voor wietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik ook, maar de échte magie van de eerste keer is weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind xtc nog steeds leuk hoor.
En alcohol vaak ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet voor wiet
Al is dat totaal anders natuurlijk
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, het is nog best makkelijk te krijgen.
Bullshitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.
Dat klopt wel redelijk jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.
Ligt er aan op wat voor plekken je je begeeft. Als je naar een dancefeest gaat hoef je er niet naar tezoeken om het aangeboden te krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tja daar zit zo'n beetje iedereen wel ergens aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er aan op wat voor plekken je je begeeft. Als je naar een dancefeest gaat hoef je er niet naar tezoeken om het aangeboden te krijgen
Tenzij je naar bepaalde feesten gaat of bepaalde mensen kent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga eens naar Sziget. Je moet de pillennegers bijna letterlijk van je af slaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je naar bepaalde feesten gaat of bepaalde mensen kent.
Uh ja oke manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar zit zo'n beetje iedereen wel ergens aan
Ik krijg regelmatig de vraag of ik wat wil kopen en ook of ik verkoop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ah jongens, een kennerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappen
Zie je er uit als een dealer of een verslaafde?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig de vraag of ik wat wil kopen en ook of ik verkoop.
Ben je er ooit weleens geweest?quote:
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga natuurlijk ook braaf naar normale kroegen en folk en metal concerten. Daar kom ik dit soort dingen niet tegen. Al 15 jaar niet. :$
Dat doe ik nog steeds.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ging al naar feestjes toen jij nog in je poep zat te graaien
en nog steeds maagdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga natuurlijk ook braaf naar normale kroegen en folk en metal concerten. Daar kom ik dit soort dingen niet tegen. Al 15 jaar niet. :$
Niet echt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er uit als een dealer of een verslaafde?
In Nederland ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellen
Hoogstens wiet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?
Hoop dat hij Engeland bedoelde jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland ook?
Nog nooit gezien iig.
Ook weleens gezien ja. En speed, dat wordt ook vaak gedaan, al snap ik niet echt waarom. Saaie drug is dat zeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellen
Enige wat je hoeft te gebruiken is oordopjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan zou ik flink wat moeten gebruiken denk ik
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan zou ik flink wat moeten gebruiken denk ik
True.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappen
hehe, prima tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.
Nee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:38 schreef Fera het volgende:
Folk metal lijkt me wel een plek voor LSD of zo.
Bier en hooguit wiet in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?
Het was maar een gok. Ben er nooit geweest.quote:
LSD is sowieso geen uitgaansdrug.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was maar een gok. Ben er nooit geweest.
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.
Dan noem je ook watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestDus niet zeggen dat ik niet opensta voor nieuwe ervaringen
)
Redelijk matige film. Wel vermakelijk op zich.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Avengers: Age of Ultron te kijken.
Eerste minuten een actiescene. Toch kanosaai. Knap hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Nee man, totaal nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:38 schreef Fera het volgende:
Folk metal lijkt me wel een plek voor LSD of zo.
Mijn leerlingen luisteren naar dat soort muziek. Wat een pure onversneden ooraids zeg. godverdomme.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestDus niet zeggen dat ik niet opensta voor nieuwe ervaringen
)
Da's wat ik dus jarenlang deedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dan noem je ook watDrum 'n Bass en Techno is where it's at.
Ik denk out of the box.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee man, totaal niet![]()
Zijn meestal de Goa en Psy feestjes. Wat die allemaal niet naar binnen stouwen....
Behoorlijk infantiele muziek jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leerlingen luisteren naar dat soort muziek. Wat een pure onversneden ooraids zeg. godverdomme.
Nee, daar gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij Engeland bedoelde jaKan me niet voorstellen in Nederland
De acteurs lijken allemaal zo blasé. De eerste film was vrij intens. Hier lijken ze allemaal op de automatische piloot hun teksten voor te lezen. Meh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk matige film. Wel vermakelijk op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |