Bullshitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.
Dat klopt wel redelijk jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.
Ligt er aan op wat voor plekken je je begeeft. Als je naar een dancefeest gaat hoef je er niet naar tezoeken om het aangeboden te krijgenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tja daar zit zo'n beetje iedereen wel ergens aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er aan op wat voor plekken je je begeeft. Als je naar een dancefeest gaat hoef je er niet naar tezoeken om het aangeboden te krijgen
Tenzij je naar bepaalde feesten gaat of bepaalde mensen kent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga eens naar Sziget. Je moet de pillennegers bijna letterlijk van je af slaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Tenzij je naar bepaalde feesten gaat of bepaalde mensen kent.
Uh ja oke manquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar zit zo'n beetje iedereen wel ergens aan
Ik krijg regelmatig de vraag of ik wat wil kopen en ook of ik verkoop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ah jongens, een kennerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappen
Zie je er uit als een dealer of een verslaafde?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig de vraag of ik wat wil kopen en ook of ik verkoop.
Ben je er ooit weleens geweest?quote:
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga natuurlijk ook braaf naar normale kroegen en folk en metal concerten. Daar kom ik dit soort dingen niet tegen. Al 15 jaar niet. :$
Dat doe ik nog steeds.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ging al naar feestjes toen jij nog in je poep zat te graaien
en nog steeds maagdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga natuurlijk ook braaf naar normale kroegen en folk en metal concerten. Daar kom ik dit soort dingen niet tegen. Al 15 jaar niet. :$
Niet echt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je er uit als een dealer of een verslaafde?
In Nederland ook?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellen
Hoogstens wiet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |