Kan me ook nooit druk maken om mensen die kwijt zijn. Mijn ex raakte helemaal in paniek bij dat feest toen er 2 jongens van de groep kwijt waren. Kan ik echt niet hoor op zo'n momentquote:
heb jij dat gebruikt ooit?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo bizar dat iedereen dingen als xtc lijkt te gebruiken of te hebben gebruikt.
Ach 1 (a 2) keer per jaar moet kunnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd zo bizar dat iedereen dingen als xtc lijkt te gebruiken of te hebben gebruikt.
Waarom is dat bizar? Mensen gebruiken al duizenden jaren drugs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tamelijk onschulidg welquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja daarom ook al t andere spul gebruikenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel van xtc is leuk maar niet te vaak.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach 1 (a 2) keer per jaar moet kunnen.
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen. Of niet zouden moeten doen. Of niet mogen doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:25 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Waarom is dat bizar? Mensen gebruiken al duizenden jaren drugs.
Variety is the spice of lifequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja daarom ook al t andere spul gebruiken
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Fok-it het volgende:
Ikvind het altijd bizar dat er mensen zijn die elk weekend lamdronken door de stad lopen maar moord en brand schreeuwen bij een pilletje of een paddestoeltje
Wordt ook minder als je het te vaak gebruikt. Daarom maar één keer in de zoveel maanden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Gevoel van xtc is leuk maar niet te vaak.
Is gewoon een kwestie van slecht geïnformeerd zijn meestal maar toch, wel jammerquote:
En de eerste keer is altijd het leukst. Geldt voor alle drugs trouwens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt ook minder als je het te vaak gebruikt. Daarom maar één keer in de zoveel maanden.
Mwah, het is nog best makkelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen. Of niet zouden moeten doen. Of niet mogen doen.
Alleen lijkt 90% van de mensen die ik ken te gebruiken of te hebben gebruikt.
Dat vind ik opvallend voor iets dat je niet zomaar kunt krijgen.
Ik vind xtc nog steeds leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
En de eerste keer is altijd het leukst. Geldt voor alle drugs trouwens.
Bij mij niet. Eerste keer XTC faalde hard.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet voor wietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik ook, maar de échte magie van de eerste keer is weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind xtc nog steeds leuk hoor.
En alcohol vaak ook nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet voor wiet
Al is dat totaal anders natuurlijk
Ik heb erg het idee dat als je er niet naar op zoek gaat, je er ook niet mee in aanraking komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, het is nog best makkelijk te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |