Hoop dat hij Engeland bedoelde jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland ook?
Nog nooit gezien iig.
Ook weleens gezien ja. En speed, dat wordt ook vaak gedaan, al snap ik niet echt waarom. Saaie drug is dat zeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Inso snuiven mensen tegenwoordig gewoon coke in een cafe. Datk on ik me ook erg moeilijk voorstellen
Enige wat je hoeft te gebruiken is oordopjesquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan zou ik flink wat moeten gebruiken denk ik
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar heen zou gaan zou ik flink wat moeten gebruiken denk ik
True.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat 'bepaalde' kan je tegenwoordig wel schrappen
hehe, prima tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.
Nee johquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:38 schreef Fera het volgende:
Folk metal lijkt me wel een plek voor LSD of zo.
Bier en hooguit wiet in mijn ervaring.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
zitten ze bij metal concerten niet aan de zooi joh?
Het was maar een gok. Ben er nooit geweest.quote:
LSD is sowieso geen uitgaansdrug.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was maar een gok. Ben er nooit geweest.
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zou ik nog liever seppuku plegen dan naar een dancefeest gaan.
Dan noem je ook watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestDus niet zeggen dat ik niet opensta voor nieuwe ervaringen
)
Redelijk matige film. Wel vermakelijk op zich.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit Avengers: Age of Ultron te kijken.
Eerste minuten een actiescene. Toch kanosaai. Knap hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Nee man, totaal nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:38 schreef Fera het volgende:
Folk metal lijkt me wel een plek voor LSD of zo.
Mijn leerlingen luisteren naar dat soort muziek. Wat een pure onversneden ooraids zeg. godverdomme.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mist er niks aan hoor. (Jaja opa Fax is weleens naar een groot hardstyle feest geweest, en zelfs eens naar een jumpfeestDus niet zeggen dat ik niet opensta voor nieuwe ervaringen
)
Da's wat ik dus jarenlang deedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dan noem je ook watDrum 'n Bass en Techno is where it's at.
Ik denk out of the box.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee man, totaal niet![]()
Zijn meestal de Goa en Psy feestjes. Wat die allemaal niet naar binnen stouwen....
Behoorlijk infantiele muziek jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leerlingen luisteren naar dat soort muziek. Wat een pure onversneden ooraids zeg. godverdomme.
Nee, daar gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat hij Engeland bedoelde jaKan me niet voorstellen in Nederland
De acteurs lijken allemaal zo blasé. De eerste film was vrij intens. Hier lijken ze allemaal op de automatische piloot hun teksten voor te lezen. Meh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Redelijk matige film. Wel vermakelijk op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |