haha watquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie de suikerfabriek van waar ik nu woon
als het kut is ben je zo weer wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie niet iedereen he.. er komen maar een paar van zijn vrienden hier over de vloer. Rest zie ik alleen met verjaardagen en feesten.
Ga ik wel bij oma langs haha. Woont in zelfde flat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het kut is ben je zo weer weg
Klinkt als een gangbangquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik wel bij oma langs haha. Woont in zelfde flat.
Alleen op vrijdagenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden jullie aan een gangbang (of groepseks) meedoen?
Nee denk het niet. Tenzij ik er ooit bij terecht kom als ik xtc in mijn mik heb. Wellicht dat ik dan wel mee doe lol.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen als ik de enige man benquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
dat gaat jou helemaal niets aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
gangbang sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:19 schreef Amarantha het volgende:
En dan dag erna denken 'wtf heb ik gedaan, waarom?!!!!'
Kinky hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Tenzij ik er ooit bij terecht kom als ik xtc in mijn mik heb. Wellicht dat ik dan wel mee doe lol.
Nice.quote:
Gangbang lijkt me raar. Zou me er ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gangbang sowieso niet.
Groepsseks wie weet
Misschien gaat Ama wel van 3 naar 6 piemels danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uit
Ik zeg wellicht. Weet niet of ik dat dan wilquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga van xtc echt niet die shit doen ???? Ik blijf wel gewoon bewust van mijn acties ook al voer ik alles debieler uit
Sta je een beetje in de rij voordat jij aan de beurt bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky hoor.
[..]
Nice.
[..]
Gangbang lijkt me raar. Zou me er ongemakkelijk bij voelen.
Misschien als ik heel erg high ben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg wellicht. Weet niet of ik dat dan wilNog nooit in die situatie beland. Ik vind wel veel dingen leuk en prima met xtc op.
Ja klinkt misschien fout haha maar ik vind zoveel dingen wel best joh op zo'n moment.quote:
prima tochquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klinkt misschien fout haha maar ik vind zoveel dingen wel best joh op zo'n moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |