Ik ben al vijf jaar niet ziek geweest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik geloof dat ik een griepje te pakken heb.
#pray4cavaliersquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
dat is niet bestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Denk aan Helene in een verpleegstersuniform.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Maar jij bent een supermens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar niet ziek geweest.
quote:
TR gemaakt, doodsverwensing.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denk aan Helene in een verpleegstersuniform.
Mensen die koffie drinken worden nooit ziek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al vijf jaar niet ziek geweest.
faalquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie nu dat die ^^^^ boven de verkeerde letters staan.
Alison die uit mijn reet tevoorschijn komt.quote:
Rensquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Wie zou er willen samenwerken met Ronnie Stam?
Risico van t vakquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Derksen ging even te ver met Kieft grap
Precies, ik zou die grap nooit maken over een vriend. Die grap ging net over de grensquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Derksen ging even te ver met Kieft grap
eng eng engquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man heeft de uitstraling van een gladjanus
Die was slecht bij Dortmund zegquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was slecht bij Dortmund zeg
Heeft werkelijk niks gebrachtquote:
1 op 2 en twee keer kampioen geworden. Dank u.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft werkelijk niks gebracht
Lewandowski was veel beter.
Eerste seizoen was wel goed ja, daarna weinig meer gebrachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1 op 2 en twee keer kampioen geworden. Dank u.
5,5/10quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voor cijfer geven jullie? 6/10 wmb.
4/10quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voor cijfer geven jullie? 6/10 wmb.
Seizoen erna maakt hij er slechts 3 minder en zijn goal/minuut ratio lag nagenoeg gelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste seizoen was wel goed ja, daarna weinig meer gebracht
Ja dat was echt een domper, Hij wordt bedanktquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4/10
door die Heerenveen aids
Serieus? In mijn herinnering echt 10 goals ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Seizoen erna maakt hij er slechts 3 minder.
Echt apart inderdaad, hoe zijn die ineens zo walgelijk slechtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Griekenland kan er echt geen reet van. Die hebben 1 punt, of zo.
Het moest een keer afgelopen zijn met dat bejaardenteam.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Griekenland kan er echt geen reet van. Die hebben 1 punt, of zo.
Charisteas is gestopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt apart inderdaad, hoe zijn die ineens zo walgelijk slecht
Ik kijk naar Van Gerwen - Webster.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn wacht nu op het fantastische kanniewaarzijn
Want Lens doet het op die leuke goal tegen West Ham na ook zo fantastisch. Die is zo mogelijk nog dommer dan Memphis Depay. Lachwekkend rood tegen WHUquote:
Ga je het nou opnemen voor El Ghazi?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Lens doet het op die leuke goal tegen West Ham na ook zo fantastisch. Die is zo mogelijk nog dommer dan Memphis Depay. Lachwekkend rood tegen WHU
Dankuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)326-c420af72e688.mp4
Inderdaad, who cares.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
4/10, te veel gelul over Heerenveen.
Neej, het zal eens over een andere club gaan dan Ajax, psv of feyenoord. Dan haakt men af.... Sjonge jonge, jullie hebben ook geen benul.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
4/10, te veel gelul over Heerenveen.
Nooit geweten dat er mensen zijn die van een andere club houden dan van de top drie in NL? Ik denk dat het interessanter is om te horen van een club in moeilijkheden, dan van een club waarvan de spelers een drol gelaten hebben in de vorm van een ufo...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
Neej, het zal eens over een andere club gaan dan Ajax, psv of feyenoord. Dan haakt men af.... Sjonge jonge, jullie hebben ook geen benul.
Ik heb deze aflevering niet gezien, zal het morgen eens bekijken (heb het opgenomen namelijk). Vrees wel dat VI niet objectief is, net als alle media die vandaag de dag over Heerenveen berichten, zijn allemaal voor kamp Jelko "huil huil" Van der Wiel. Terwijl die man ervoor zorgt dat Heerenveen over twee jaar topklasse speelt, als men niet helemaal verdwijnt van de voetbalkaart.
Als men bericht over een PSV-er die een kind krijgt is men hier meer geïnteresseerd dan wanneer een voetbalclub uit de provincie tegen faillissement aan het knokken is. Niveau, niveau..
Gelukkig weten Derksen en co dat er meer is dan Ajax, Feyenoord of PSV, anders zou VI een soort Studio Voetbal worden.
[..]
Nooit geweten dat er mensen zijn die van een andere club houden dan van de top drie in NL? Ik denk dat het interessanter is om te horen van een club in moeilijkheden, dan van een club waarvan de spelers een drol gelaten hebben in de vorm van een ufo...
Het maakt mij weinig uit over welke club het gaat. Ik stoor mij eraan dat het over bestuurlijke zaken gaat en niet over wat er op het veld gebeurt. Die discussie over Heerenveen is net zo saai als de discussie over het beleid van Cruijff bij Ajax. Ga lekker de schorsing van Te Vrede of zo bespreken als je het over Heerenveen wil hebben, dat vind ik een stuk boeiender dan de honderdduizendste keer discussiëren over welke bestuurder fouten heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
Neej, het zal eens over een andere club gaan dan Ajax, psv of feyenoord. Dan haakt men af.... Sjonge jonge, jullie hebben ook geen benul.
Ik heb deze aflevering niet gezien, zal het morgen eens bekijken (heb het opgenomen namelijk). Vrees wel dat VI niet objectief is, net als alle media die vandaag de dag over Heerenveen berichten, zijn allemaal voor kamp Jelko "huil huil" Van der Wiel. Terwijl die man ervoor zorgt dat Heerenveen over twee jaar topklasse speelt, als men niet helemaal verdwijnt van de voetbalkaart.
Als men bericht over een PSV-er die een kind krijgt is men hier meer geïnteresseerd dan wanneer een voetbalclub uit de provincie tegen faillissement aan het knokken is. Niveau, niveau..
Gelukkig weten Derksen en co dat er meer is dan Ajax, Feyenoord of PSV, anders zou VI een soort Studio Voetbal worden.
[..]
Nooit geweten dat er mensen zijn die van een andere club houden dan van de top drie in NL? Ik denk dat het interessanter is om te horen van een club in moeilijkheden, dan van een club waarvan de spelers een drol gelaten hebben in de vorm van een ufo...
Volgens mij was dat toen alleen nog Servië-Montenegro.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland - Joegoslavie 6-1
EK 2000
Wat een wedstrijd was dat
De schorsing van te Vrede kan een club niet het faillissement kosten, bestuurlijk falen daarentegen wel. En dan hebben die lui van VI de prioriteiten juist staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 04:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het maakt mij weinig uit over welke club het gaat. Ik stoor mij eraan dat het over bestuurlijke zaken gaat en niet over wat er op het veld gebeurt. Die discussie over Heerenveen is net zo saai als de discussie over het beleid van Cruijff bij Ajax. Ga lekker de schorsing van Te Vrede of zo bespreken als je het over Heerenveen wil hebben, dat vind ik een stuk boeiender dan de honderdduizendste keer discussiëren over welke bestuurder fouten heeft gemaakt.
Sporre zit niet meer in de organisatie, die heeft daar gezetenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:56 schreef Regilio_ het volgende:
Wat een matige uitzending. Dat Heerenveen gedeelte vond ik nog het meest boeiende: een man uit de organisatie zelf die tekst en uitleg komt geven, respect en chapeau voor de mannen van VI om dit op te zetten/voor elkaar te krijgen. Hij zit niet bij die eikels van "dat programma op zondag" en dat zegt ook wat.
Wat me verbaasde was dat het wel over de KNVB ging mbt de rol van Oranje, maar er is met geen woord gesproken over de schorsing van Blatter en Platini. Een onderwerp wat je toch de vluchtelingen problematiek in het voetbal zou kunnen noemen.
Afsluitend dan de 'grap' van Johan: 'De eenzame snuiver', welke op Kieft sloeg. Je zag aan alles van hem dat dit bizar hard binnen kwam en hij had het daarna ook niet bepaald meer.![]()
Eigenlijk zou Johan z'n excuses moeten maken. Maar ja...
Ga nou eerst maar eens kijken voor je nog meer aanstellerige onzin uitkraamt. Die grap kwam helemaal niet zo hard binnen. Een minuut later lachte Kieft alweer. Bovendien liggen Kieft en Derksen elkaar prima. Regilio_ en jij hebben kennelijk weinig mensenkennis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:30 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
De schorsing van te Vrede kan een club niet het faillissement kosten, bestuurlijk falen daarentegen wel. En dan hebben die lui van VI de prioriteiten juist staan
[..]
Sporre zit niet meer in de organisatie, die heeft daar gezeten![]()
Ik zal zo meteen eens kijken naar die grap van Derksen, die kan erg vreemd om de hoek komen en op de man spelen. Kieft houdt daar niet zo van, net als Gijp. Ik zag Kieft bij Pauw om 23.00 uur en toen zag je aan niks dat hij het moeilijk had, dus hopelijk is het nu al van hem af gevallen. Zou zonde zijn als die man een terugval krijgt, vanwege een "grap" van Derksen. Maar o wee als iemand iets over Derksen zegt, dat vindt de Snor niet leuk.
En uiteindelijk geeft niemand een fuck om Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens kijken voor je nog meer aanstellerige onzin uitkraamt. Die grap kwam helemaal niet zo hard binnen. Een minuut later lachte Kieft alweer. Bovendien liggen Kieft en Derksen elkaar prima. Regilio_ en jij hebben kennelijk weinig mensenkennis.
Dat bestuurlijke gelul over Heerenveen is vooral saai omdat niemand echt begrijpt hoe het in elkaar zit daar. Ik begrijp er nu nog niks van en ik wil het eerlijk gezegd ook niet begrijpen.
Dat ook vooral ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En uiteindelijk geeft niemand een fuck om Heerenveen.
ik ging uit van wat Regilio_ schreef, en schreef zelfs nog dat hij bij Pauw weer normaal was. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand nadat een bekende over hem een "grap" maakte weer terug gaat aan de shit. En dat heb ik uit eigen ervaring (van mensen die ik kende) meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens kijken voor je nog meer aanstellerige onzin uitkraamt. Die grap kwam helemaal niet zo hard binnen. Een minuut later lachte Kieft alweer. Bovendien liggen Kieft en Derksen elkaar prima. Regilio_ en jij hebben kennelijk weinig mensenkennis.
Dat jij er niks van begrijpt komt omdat jij het niet wil begrijpen. Als ik iets niet wil begrijpen begrijp ik het ook niet..quote:Dat bestuurlijke gelul over Heerenveen is vooral saai omdat niemand echt begrijpt hoe het in elkaar zit daar. Ik begrijp er nu nog niks van en ik wil het eerlijk gezegd ook niet begrijpen.
Zeg dat dan, in plaats van te doen alsof het te moeilijk is om te begrijpen.quote:
Allebei. Ik begrijp er weinig van en het kan me ook niet ontzettend boeien. Alleen echte Heerenveen fans zullen het begrijpen. Ik zou maar vast je broekje uit doen dus.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
ik ging uit van wat Regilio_ schreef, en schreef zelfs nog dat hij bij Pauw weer normaal was. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat iemand nadat een bekende over hem een "grap" maakte weer terug gaat aan de shit. En dat heb ik uit eigen ervaring (van mensen die ik kende) meegemaakt.
[..]
Dat jij er niks van begrijpt komt omdat jij het niet wil begrijpen. Als ik iets niet wil begrijpen begrijp ik het ook niet..
[..]
Zeg dat dan, in plaats van te doen alsof het te moeilijk is om te begrijpen.
Prima peer? Die gast loopt structureel weg voor elke vorm van verantwoordelijkheid in zijn leven inclusief zijn kinderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kieft in de show is altijd goed inderdaad. Tegen die grap kan hij waarschijnlijk wel. In tegenstelling tot Gijp, die bij elke grap die over hem gemaakt wordt meteen sip zit te kijken terwijl hij net zo goed altijd over anderen grappen en grollen loopt uit te halen. Prima peer verder hoor, maar hij moet ook kunnen incasseren.
Dat zijn zijn privézaken waar ik me niet me bezig houd eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima peer? Die gast loopt structureel weg voor elke vorm van verantwoordelijkheid in zijn leven inclusief zijn kinderen.
Ja dan lust ik er nog wel wat op die manier. Op basis waarvan is hij dan een toffe peer? Ik vind hem bij vlagen grappig, maar daar is ook alles mee gezegd. Voor de rest een walgelijke vent die verstandelijk rond de leeftijd van 14/15 jaar is blijven hangen. Heeft nog nooit ergens moeite voor hoeven te doen en dat zie je er ook vanaf. Uitdelen en het mannetje zijn wil hij wel, maar incasseren is er niet bij. Nee, doe dan maar Genee/Derksen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn zijn privézaken waar ik me niet me bezig houd eerlijk gezegd.
Maar er wel bij horen want als het over anderen hun prive-zaken gaat dat moet alles besproken kunnen worden volgens die zelfde vd Gijp.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat zijn zijn privézaken waar ik me niet me bezig houd eerlijk gezegd.
Ik ben ook niet helemaal 100% fan van Gijp moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar er wel bij horen want als het over anderen hun prive-zaken gaat dat moet alles besproken kunnen worden volgens die zelfde vd Gijp.
Ik vind het altijd weer leuk om te zien. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:23 schreef Karzai het volgende:
VI kijk ik af en toe eens per maand tis een beetje teveel van hetzelfde de rek is eruit ze vervallen in herhaling
Wat vaker wisselen van samenstelling, Koert, Hugo Borst, Theo Janssen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:23 schreef Karzai het volgende:
VI kijk ik af en toe eens per maand tis een beetje teveel van hetzelfde de rek is eruit ze vervallen in herhaling
Klopt....vaker wat vers bloed...ik weet dat er veel fans van Hansiehansie zijn, maar die herhaalt op maandag wat hij zondag al bij Kees heeft gezegd..."Ik houd van echte voetballers"....blahblah "hij raakt hem iets met zijn buitenkant" blahblah...quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat vaker wisselen van samenstelling, Koert, Hugo Borst, Theo Janssen...
Nou dat is maar goed dan want naar de tafel van Kees ga ik niet zitten gluren.quote:Op zondag 11 oktober 2015 17:20 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
ik weet dat er veel fans van Hansiehansie zijn, maar die herhaalt op maandag wat hij zondag al bij Kees heeft gezegd..."Ik houd van echte voetballers"....blahblah "hij raakt hem iets met zijn buitenkant" blahblah...
Neuken met Kees zou ik wel bekijkenquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nou dat is maar goed dan want naar de tafel van Kees ga ik niet zitten gluren.
Tour du Jour gaat gewoon door lijkt mequote:Op maandag 12 oktober 2015 08:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hypocriet? In de komende zomer kan hij tenminste niet meer bijverdienen.
Programma kan gewoon worden omgedoopt Tot VI Rode Duivels. Met Bossie en Gijp heb je al 2 kenners in huis.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hypocriet? In de komende zomer kan hij tenminste niet meer bijverdienen.
Een olympisch programma erbij misschienquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tour du Jour gaat gewoon door lijkt me
Geen applaus, geen handje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Evertjan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/6427/zing-mee-met-genee
Genee die zingt in de Ziggo Dome!
man man manquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:32 schreef Evertjan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/6427/zing-mee-met-genee
Genee die zingt in de Ziggo Dome!
Hopelijk wel zegquote:Op maandag 12 oktober 2015 10:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Tour du Jour gaat gewoon door lijkt me
Sjenee zal het wel wetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Krijgen we nou vanavond te horen wie het nieuwe neukertje is van Gert Jan![]()
Eens! VI Die Mannschaft klinkt vele malen beter dan VI de Rode Duivels of VI Oranje.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou wel eens een VI uitzending in het Duits willen zien.
Gijp houdt wel van een Hitler grapje, dat komt er auf Deutsch nog veel beter uit natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens! VI Die Mannschaft klinkt vele malen beter dan VI de Rode Duivels of VI Oranje.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wolter maakt nieuwe versie voetballied bij falen Oranje
Wolter Kroes heeft een nieuwe versie gemaakt van zijn succesvolle voetbalnummer Viva Hollandia. ,,Ik ben gebeld door Edwin Evers met de vraag of ik een versie wil maken voor het geval Nederland het EK niet gaat halen'', vertelt Wolter.
,,Ik ben er niet trots op dat ik dit moet maken, maar stel dat we het niet halen, dan wordt dit hem'', vertelt de zanger die de tekst in het nummer heeft veranderd aan RTL.
'We zijn er niet bij en dat is een drama',![]()
![]()
is te horen in het refrein van het nummer.
Wolter hoopt niet dat zijn nieuwe versie van het nummer uitkomt. Hij hoopt namelijk nog steeds dat Oranje het voor elkaar krijgt om volgend jaar in Frankrijk mee te doen aan het EK. ,,Het is spannend. Ik begrijp niet hoe het kan. We hebben misschien wel het beste elftal van de wereld.''
Kroes vertelt ook dat het een drama zou zijn voor Nederland als Oranje het toernooi niet haalt. ,,Voor Nederland is het een ramp, ook voor de horeca, feesttenten en supermarkten'', aldus de zanger. ,,Ik ben ook verdrietig als we niet doorgaan en dat heeft niet eens iets met mijn muziek te maken, maar meer met het Hollandgevoel. Dat we met z'n allen ergens naar toe leven.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)j-falen-Oranje.dhtml
![]()
als je dat tegenwoordig zegt dan komen er mannen in witte jassen je ophalenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
We hebben misschien wel het beste elftal van de wereld.''
Wat een onzinbericht zeg. Koeman heeft al aangegeven zijn contract uit te dienen en gaat echt geen bondscoach worden zolang Van Oostveen er zit.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Southampton vreest vertrek Koeman naar Oranje'
Southampton maakt zich volgens Daily Mail zorgen om de situatie rond het Nederlands elftal. De club is bang dat bondscoach Danny Blind ontslagen wordt![]()
en dat de KNVB vervolgens zal proberen om Ronald Koeman binnen te halen.
Koeman zou heel tevreden zijn bij The Saints, maar een lokroep van Oranje zou hem aan het twijfelen kunnen brengen. Hij heeft nog een contract tot medio 2017 bij Southampton maar de club probeert de trainer voor langere tijd langer aan zich te binden. Tot dusverre is dat niet gelukt.
Na dinsdagavond weten The Saints wellicht meer. Dan speelt het Nederlands elftal tegen Tsjechië, terwijl Turkije het opneemt tegen IJsland. De Turken hebben aan een punt genoeg om Nederland definitief uit te schakelen voor het EK van volgend jaar.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-naar-Oranje.dhtml
![]()
Goed nieuws
Van Oostveen zit er tot hij wordt neergeschoten of door een ziekte om het leven komt, dus het zal nooit gebeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzinbericht zeg. Koeman heeft al aangegeven zijn contract uit te dienen en gaat echt geen bondscoach worden zolang Van Oostveen er zit.
misschien bedoelen ze wel Erwin Koeman???quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzinbericht zeg. Koeman heeft al aangegeven zijn contract uit te dienen en gaat echt geen bondscoach worden zolang Van Oostveen er zit.
Voel je je geroepen?quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Oostveen zit er tot hij wordt neergeschoten of door een ziekte om het leven komt, dus het zal nooit gebeuren.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:22 schreef luckass het volgende:
is er ergens een langere versie van karaoke genee?
Akyolquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:21 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden beter die Turk kunnen uitnodigen die gisteren bij Studio Voetbal zat
Doe maar nietquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Liedje van Wolter Kroes horen we hier
vanaf 02.30
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lftal-zou-drama-zijn
![]()
Man man man met z'n oh oh tomaat shirtjequote:
Fe-no-me-naal. Dat is gewoon een wereldster. Wat een talent.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:27 schreef Evertjan het volgende:
zou Gijp ook nog hebben gekeken naar Max Verstappen?
jezus hij gaat wel erg ver met z'n shitquote:
Geef een yougoslaaf een paar 1000 euri en uw wens is vervuldquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Oostveen zit er tot hij wordt neergeschoten of door een ziekte om het leven komt, dus het zal nooit gebeuren.
Hopelijk vergist ie zich niet met Bart Oosterveenquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Geef een yougoslaaf een paar 1000 euri en uw wens is vervuld
Nemen we niet serieus idd.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met dit gedateerde kapsel kan die man geen anchorman acteren.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:30 schreef Coco98 het volgende:
Volgens mij duurt dat WK rugby 3 maanden.
quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:29 schreef Evertjan het volgende:
Hoe lang duurt dat WK Rugby? 3 maanden ofzo?
quote:
Dat dacht ikquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij heeft niks voor niks de tovenaar van Jubbegaquote:Op maandag 12 oktober 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gertjan lijkt me een man die nog in wonderen gelooft.
Niemand neemt Johan serieus.quote:Op maandag 12 oktober 2015 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Ja, leuk tegen Spanje zei hij ook dat Nederland kansloos zou verliezen met een toen voor ons ogen een dramatisch elftal maar dit keer zonder Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |