Omdat de VS de baas is en niet die Russen!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:08 schreef marsan het volgende:
Waarom helaas dat de russen is bombardeert?
russen doen het anders beter dan amerikaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat de VS de baas is en niet die Russen!!!
OK. en daarom moeten haatbaardjeshun gang mogen gaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat de VS de baas is en niet die Russen!!!
Poetin zo met een paar sletjes kats dronken en dan van willen jullie mijn commando toren wel eens zien??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
Denk niet dat er zomaar een WO3 komt. Beetje dreigen over en weer maar niemand gaat alles riskeren voor een oorlog. Ja tenzij Rusland denkt yolo en ineens het westen gaat aanvallen misschien.
dat zegt men. Propagandaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
russen doen het anders beter dan amerika
Net zo dat Amerika het goed doet.quote:
Dat bedoel ik, in een situatie als deze kan je niks meer geloven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Net zo dat Amerika het goed doet.
Rusland durft te pokken wat Amerika niet durft.
De eu doet niks amerika ook niet.
Nee, het is gewoon verworden tot de zoveelste Proxy-oorlog (overigens al voordat de russen zich inmengden)...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:50 schreef Nober het volgende:
Is het Russische bombardement in Syrië het begin geweest van WW3!?
Een wereldoorlog met Europese landen en/of Amerika denk ik. In het Midden-Oosten is er altijd wel een oorlog, dat komt niet meer goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is de definitie van een wereldoorlog, want de oorlog tegen Irak over Koeweit (de tweede golfoorlog) had volgens mij genoeg strijdende partijen om het een wereldoorlog te noemen.
Volgens mij is een wereldoorlog als er 2 landen zijn die elkaar via hun ambassade meldne dat ze in oorlog met elkaar zijn, waarbij deze 2 landen in 2 verschillende werelddelen moeten bevinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is de definitie van een wereldoorlog, want de oorlog tegen Irak over Koeweit (de tweede golfoorlog) had volgens mij genoeg strijdende partijen om het een wereldoorlog te noemen.
Ik kom 2 definities tegen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou Rusland dat doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
Denk niet dat er zomaar een WO3 komt. Beetje dreigen over en weer maar niemand gaat alles riskeren voor een oorlog. Ja tenzij Rusland denkt yolo en ineens het westen gaat aanvallen misschien.
Dit vermoeden heb ik ook wel ja. Alleen dan niet met de Islamitische wereld, maar met hun leiders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 06:37 schreef Elfletterig het volgende:
De Derde Wereldoorlog is/wordt de strijd tussen de Westerse wereld en de islamitische wereld.
Grappenmaker. Zonder volgelingen geen oorlog.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 06:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dit vermoeden heb ik ook wel ja. Alleen dan niet met de Islamitische wereld, maar met hun leiders.
De term ''volgeling'' is zo suggestief en subjectief dat daar zelden sprake van is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:08 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Grappenmaker. Zonder volgelingen geen oorlog.
Welnee. De islamitische wereld zou zich dan moeten verenigen en dat gaat simpelweg nooit gebeuren.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 06:37 schreef Elfletterig het volgende:
De Derde Wereldoorlog is/wordt de strijd tussen de Westerse wereld en de islamitische wereld.
Als 99% van de bevolking niet luistert naar de dictator/leider dan is hij zijn macht kwijt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De term ''volgeling'' is zo suggestief en subjectief dat daar zelden sprake van is.
Zij die de macht hebben en zij die macht ambieren, die combinatie is al groot genoeg om jezelf als land in een oorlog te storten, iets waar 99% van de bevolking niets mee te maken wil hebben.
Hij is alleen zijn macht kwijt als de bevolking het weet af te nemen. Beetje lastig als de 1% alle massa vernietigingswapens heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als 99% van de bevolking niet luistert naar de dictator/leider dan is hij zijn macht kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |