abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 12:16:39 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157759863
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Uncle het volgende:
Thialf gevist!!

[ afbeelding ]
Lekker vissen :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157761506
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef Ouwesok het volgende:
Laat ook maar :')
Ik snap niet helemaal waarom je hem nu weg hebt gehaald...

Je laat een foto zien, daar komen opmerkingen over omdat de ruisreductie en verscherping echt niet goed gedaan was. Dat heeft niets met de limieten van je sensor te maken want juist op egale delen zoals achter de vlinder is het eenvoudig op te lossen. Juist als je tegen de limieten van je sensor aanloopt.

Uiteraard hoeft niet elke getoonde plaat een technisch perfect afgewerkte foto te zijn maar ruisreductie en verscherpen is toch wel de basis die je bij alle foto's even snel uitvoert (toch??)
pi_157761713
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom je hem nu weg hebt gehaald...

Je laat een foto zien, daar komen opmerkingen over omdat de ruisreductie en verscherping echt niet goed gedaan was. Dat heeft niets met de limieten van je sensor te maken want juist op egale delen zoals achter de vlinder is het eenvoudig op te lossen. Juist als je tegen de limieten van je sensor aanloopt.

Uiteraard hoeft niet elke getoonde plaat een technisch perfect afgewerkte foto te zijn maar ruisreductie en verscherpen is toch wel de basis die je bij alle foto's even snel uitvoert (toch??)
Inderdaad, waar haal ik de gore lef vandaan :')
pi_157761755
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:59 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Inderdaad, waar haal ik de gore lef vandaan :')
:? Dat was toch een heel normale vraag of moet ik nodig iets aan mijn manieren doen?

Maar sorry dat ik uberhaubt reageerde trouwens. ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 14:02:52 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157761778
Maandag hè.

:+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157761880
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 november 2015 @ 14:25:49 #207
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_157762223
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef Ouwesok het volgende:
Laat ook maar :')
Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
Ik doe het met wavelet-denoise in GIMP... werkt erg goed.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_157762255
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

[..]

Ik doe het met wavelet-denoise in GIMP... werkt erg goed.
Is er met lightroom ook zoiets te doen? Heb er weleens een knop voor zien zitten maar vond het resultaat daar ook niet je van het van :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157762338
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:

Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

Vrij dood of lichtgeraakt... maar het ene heeft vast verband met het andere... :{
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 15:33:41 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157763724
Sowieso, het is maar een foto. Hoeveel kritiek ik wel niet gehad heb op m'n werk. En zoals mij vele anderen.

Hoe dan ook, ik vond het wel een leuke foto :Y Dat de foto beter kan door de tips die er genoemd werden zijn alleen maar nuttig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 23 november 2015 @ 15:42:53 #211
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157763922
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzes :Y
Hmz...
  maandag 23 november 2015 @ 15:53:44 #212
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_157764115
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is er met lightroom ook zoiets te doen? Heb er weleens een knop voor zien zitten maar vond het resultaat daar ook niet je van het van :)
Geen idee, ik heb geen Lightroom :@
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_157765808
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 15:42 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzes :Y
Zal ik morgen eens doen :) Of misschien vanavond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157779264
Morgen naar Kensington *O*! Eens kijken of die fotograaf van hen wat mooie plaatjes kan schieten 8-).
pi_157779935
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef Nalbandian het volgende:
Morgen naar Kensington *O*! Eens kijken of die fotograaf van hen wat mooie plaatjes kan schieten 8-).
Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdag 8-)
pi_157780327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:02 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdag 8-)
Ik laat het je weten ^O^
pi_157780618
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:28 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik laat het je weten ^O^
Toll! veel plezier morgen!
pi_157780750
Oh jongens wat is het koud buiten brr.. Ik wil de zomer terug.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 25 november 2015 @ 07:29:45 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157803728
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 06:33 schreef Nalbandian het volgende:
Gelukkig fotografeer ik met Canon *;!

http://nikonrumors.com/20(...)nuary-1st-2016.aspx/

Kensington *O*

Mogguh :D
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 25 november 2015 @ 07:29:56 #221
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157803730
Mogguh :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157804163
ik sta in de finale *O*

http://www.viewbug.com/bl(...)to-contest-finalists

Niet dat ik ga winnen. Maar in de finale staan als er paar k fotos ingezonden zijn is al erg tof. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 25 november 2015 @ 08:54:23 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157804275
Welke is van jou dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157804315
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:12:31 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157820800
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157820906
Oh spannend
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157823219
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
* m1st1g is nieuwsgierig

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 22:17:20 ]
pi_157826588
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
Ik vermoed dat we Uncle kunnen feliciteren *O*??
pi_157826645
Kensington was gaaf! Vette show neergezet door de 4 mannen. Eerste uurtje was wat aan de matte kant, maar daarna ging het los *O*. Enige minpuntje vond ik dat de visuals net iets achterliepen op de werkelijkheid. Behoorlijk irritant als je er op ging letten. Niettemin puike show, en onze huisfotograaf heeft vast een paar mooie plaatjes geschoten 8-)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 01:49:47 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157827181
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:52 schreef Nalbandian het volgende:
Kensington was gaaf! Vette show neergezet door de 4 mannen. Eerste uurtje was wat aan de matte kant, maar daarna ging het los *O*. Enige minpuntje vond ik dat de visuals net iets achterliepen op de werkelijkheid. Behoorlijk irritant als je er op ging letten. Niettemin puike show, en onze huisfotograaf heeft vast een paar mooie plaatjes geschoten 8-)
B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828419
klinkt goed! Ik ga vanavond *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 08:56:33 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157828776
Zwaai even bij het foto moment B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zwaai even bij het foto moment B-)
zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van me :P
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:04:47 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157828875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:00 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van me :P
Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828924
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.
i know *D 1x eerder in het ziggo dome geweest met Najib Amhali. Ook eerste rij balkon alleen wat meer in de hoek.
Geloof dat we nu zo goed als in het midden zitten *O*

Zal goed opletten of ik je ergens op het podium zie rondlopen ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:22:40 #236
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157829070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

i know *D 1x eerder in het ziggo dome geweest met Najib Amhali. Ook eerste rij balkon alleen wat meer in de hoek.
Geloof dat we nu zo goed als in het midden zitten *O*

Zal goed opletten of ik je ergens op het podium zie rondlopen ;)
Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157829278
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensen :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:50:06 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157829379
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensen :@
Jullie worden bedankt :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157829819
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
Zo'n momentje?


Eloi die midden tijdens Streets aankondigt "Ladies and gentleman, on the Canon 1Dx with fisheye MISTER BURT HIEEEMSKURK!!" en dat D_A dan opkomt :D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 17:59:49 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157838869


B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 19:32:18 #242
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157841577
Goedenavond!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157842529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Avond! Moet jij niet bij Kensington zitten?
pi_157842690
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 20:22:36 #245
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157843269
quote:
5s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Avond! Moet jij niet bij Kensington zitten?
Was te laat voor kaartjes...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
Ik weet van 1 iemand dat die hem gezien heeft en die was er niet weg van...
Maar ik zal hem ook nog wel gaan kijken ja :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157855038
Mja de boeken blijven natuurlijk beter :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157855099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
Oh daar ben ik ook wel ontzettend benieuwd naar :D
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 09:46:36 #248
364681 over_hedge
pi_157855124
ik ga zondag naar the hunger games.

Jennifer :9~ :9~ :9~
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157855799
Morgen een viewpoint checken, en nog een vulkaan op in de buurt. :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_157859082
Gisteren Kensington was erg tof! D_A ook nog zien rondhuppelen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')