abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 12:16:39 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157759863
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:22 schreef Uncle het volgende:
Thialf gevist!!

[ afbeelding ]
Lekker vissen :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157761506
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef Ouwesok het volgende:
Laat ook maar :')
Ik snap niet helemaal waarom je hem nu weg hebt gehaald...

Je laat een foto zien, daar komen opmerkingen over omdat de ruisreductie en verscherping echt niet goed gedaan was. Dat heeft niets met de limieten van je sensor te maken want juist op egale delen zoals achter de vlinder is het eenvoudig op te lossen. Juist als je tegen de limieten van je sensor aanloopt.

Uiteraard hoeft niet elke getoonde plaat een technisch perfect afgewerkte foto te zijn maar ruisreductie en verscherpen is toch wel de basis die je bij alle foto's even snel uitvoert (toch??)
pi_157761713
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom je hem nu weg hebt gehaald...

Je laat een foto zien, daar komen opmerkingen over omdat de ruisreductie en verscherping echt niet goed gedaan was. Dat heeft niets met de limieten van je sensor te maken want juist op egale delen zoals achter de vlinder is het eenvoudig op te lossen. Juist als je tegen de limieten van je sensor aanloopt.

Uiteraard hoeft niet elke getoonde plaat een technisch perfect afgewerkte foto te zijn maar ruisreductie en verscherpen is toch wel de basis die je bij alle foto's even snel uitvoert (toch??)
Inderdaad, waar haal ik de gore lef vandaan :')
pi_157761755
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:59 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Inderdaad, waar haal ik de gore lef vandaan :')
:? Dat was toch een heel normale vraag of moet ik nodig iets aan mijn manieren doen?

Maar sorry dat ik uberhaubt reageerde trouwens. ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 14:02:52 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157761778
Maandag hè.

:+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157761880
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 23 november 2015 @ 14:25:49 #207
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_157762223
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef Ouwesok het volgende:
Laat ook maar :')
Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
Ik doe het met wavelet-denoise in GIMP... werkt erg goed.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_157762255
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

[..]

Ik doe het met wavelet-denoise in GIMP... werkt erg goed.
Is er met lightroom ook zoiets te doen? Heb er weleens een knop voor zien zitten maar vond het resultaat daar ook niet je van het van :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157762338
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Worteltjestaart het volgende:

Jammer :( ik wilde echt serieus zijn.

Waarom is de sfeer op FOT nou zo lichtgeraakt?

Vrij dood of lichtgeraakt... maar het ene heeft vast verband met het andere... :{
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 november 2015 @ 15:33:41 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157763724
Sowieso, het is maar een foto. Hoeveel kritiek ik wel niet gehad heb op m'n werk. En zoals mij vele anderen.

Hoe dan ook, ik vond het wel een leuke foto :Y Dat de foto beter kan door de tips die er genoemd werden zijn alleen maar nuttig.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 23 november 2015 @ 15:42:53 #211
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157763922
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzes :Y
Hmz...
  maandag 23 november 2015 @ 15:53:44 #212
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_157764115
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is er met lightroom ook zoiets te doen? Heb er weleens een knop voor zien zitten maar vond het resultaat daar ook niet je van het van :)
Geen idee, ik heb geen Lightroom :@
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_157765808
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 15:42 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzes :Y
Zal ik morgen eens doen :) Of misschien vanavond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157779264
Morgen naar Kensington *O*! Eens kijken of die fotograaf van hen wat mooie plaatjes kan schieten 8-).
pi_157779935
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef Nalbandian het volgende:
Morgen naar Kensington *O*! Eens kijken of die fotograaf van hen wat mooie plaatjes kan schieten 8-).
Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdag 8-)
pi_157780327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:02 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdag 8-)
Ik laat het je weten ^O^
pi_157780618
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:28 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik laat het je weten ^O^
Toll! veel plezier morgen!
pi_157780750
Oh jongens wat is het koud buiten brr.. Ik wil de zomer terug.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 25 november 2015 @ 07:29:45 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157803728
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 06:33 schreef Nalbandian het volgende:
Gelukkig fotografeer ik met Canon *;!

http://nikonrumors.com/20(...)nuary-1st-2016.aspx/

Kensington *O*

Mogguh :D
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaal :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf woensdag 25 november 2015 @ 07:29:56 #221
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157803730
Mogguh :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157804163
ik sta in de finale *O*

http://www.viewbug.com/bl(...)to-contest-finalists

Niet dat ik ga winnen. Maar in de finale staan als er paar k fotos ingezonden zijn is al erg tof. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 25 november 2015 @ 08:54:23 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157804275
Welke is van jou dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157804315
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:12:31 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157820800
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157820906
Oh spannend
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157823219
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
* m1st1g is nieuwsgierig

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 22:17:20 ]
pi_157826588
quote:
11s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
Ik vermoed dat we Uncle kunnen feliciteren *O*??
pi_157826645
Kensington was gaaf! Vette show neergezet door de 4 mannen. Eerste uurtje was wat aan de matte kant, maar daarna ging het los *O*. Enige minpuntje vond ik dat de visuals net iets achterliepen op de werkelijkheid. Behoorlijk irritant als je er op ging letten. Niettemin puike show, en onze huisfotograaf heeft vast een paar mooie plaatjes geschoten 8-)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 01:49:47 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157827181
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 00:52 schreef Nalbandian het volgende:
Kensington was gaaf! Vette show neergezet door de 4 mannen. Eerste uurtje was wat aan de matte kant, maar daarna ging het los *O*. Enige minpuntje vond ik dat de visuals net iets achterliepen op de werkelijkheid. Behoorlijk irritant als je er op ging letten. Niettemin puike show, en onze huisfotograaf heeft vast een paar mooie plaatjes geschoten 8-)
B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828419
klinkt goed! Ik ga vanavond *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 08:56:33 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157828776
Zwaai even bij het foto moment B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zwaai even bij het foto moment B-)
zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van me :P
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:04:47 #234
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157828875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:00 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van me :P
Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157828924
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.
i know *D 1x eerder in het ziggo dome geweest met Najib Amhali. Ook eerste rij balkon alleen wat meer in de hoek.
Geloof dat we nu zo goed als in het midden zitten *O*

Zal goed opletten of ik je ergens op het podium zie rondlopen ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:22:40 #236
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157829070
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

i know *D 1x eerder in het ziggo dome geweest met Najib Amhali. Ook eerste rij balkon alleen wat meer in de hoek.
Geloof dat we nu zo goed als in het midden zitten *O*

Zal goed opletten of ik je ergens op het podium zie rondlopen ;)
Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157829278
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensen :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 09:50:06 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157829379
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensen :@
Jullie worden bedankt :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157829819
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen :P
Zo'n momentje?


Eloi die midden tijdens Streets aankondigt "Ladies and gentleman, on the Canon 1Dx with fisheye MISTER BURT HIEEEMSKURK!!" en dat D_A dan opkomt :D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 17:59:49 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157838869


B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 19:32:18 #242
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157841577
Goedenavond!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157842529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond!
Avond! Moet jij niet bij Kensington zitten?
pi_157842690
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf donderdag 26 november 2015 @ 20:22:36 #245
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157843269
quote:
5s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Avond! Moet jij niet bij Kensington zitten?
Was te laat voor kaartjes...

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
Ik weet van 1 iemand dat die hem gezien heeft en die was er niet weg van...
Maar ik zal hem ook nog wel gaan kijken ja :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157855038
Mja de boeken blijven natuurlijk beter :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157855099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 20:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw

Wij gaan morgen naar the hungergames. Ben benieuwd!
Oh daar ben ik ook wel ontzettend benieuwd naar :D
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 09:46:36 #248
364681 over_hedge
pi_157855124
ik ga zondag naar the hunger games.

Jennifer :9~ :9~ :9~
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157855799
Morgen een viewpoint checken, en nog een vulkaan op in de buurt. :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_157859082
Gisteren Kensington was erg tof! D_A ook nog zien rondhuppelen ;)
  FOK!Fotograaf vrijdag 27 november 2015 @ 14:01:22 #251
151126 angel008
pi_157859105
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 10:36 schreef Ener-G het volgende:
Morgen een viewpoint checken, en nog een vulkaan op in de buurt. :)
niet erin vallen he we willen je nog heel terug hebben
  FOK!Fotograaf maandag 30 november 2015 @ 07:05:38 #252
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157915311
Goedemorgen! heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157917620
Ja zeker. Vrijdag film, zaterdag vrienden over de vloer, gisteren naar schoonouders en de bouw geweest.

Jij goed weekend gehad?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157918339
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 07:05 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen! heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Rustig aan gedaan :)
Films gekeken, gegamed. Lekker warm binnen gezeten :P

E'tui?
pi_157918527
Zaterdag om 5 uur 's ochtends opgestaan om een supermooi viewpoint te zien in de buurt, daarna stukje gewandeld, broodje avocado met ei en zalm gedaan in een dure hipsterbar, compleet met racefiets aan de muur. 's middags uren in de auto gezeten voor een vulkaankrater, waarbij de top zo ongeveer middenin een onweerswolk zat :'-) niks te zien, totdat er twee minuten heel kort een gat kwam en alles helder werd O+ daarna snel de auto in gerend voor de meest onmeunige hoosbui die in een keer naar beneden kwam zetten. Onderweg een sumatraans restaurant in gestapt omdat de traffic zo erg was dat we inmiddels alweer drie uur onderweg waren. Gisteren naar een andere vulkaan gereden, spierwit kratermeer van de zwavel, op 2500 meter hoogte, heel surrealistisch. 's avonds heel decadent naar een pizzatent en de bios in naar Spectre. Vandaag zit ik in de bergen in een lodge hotel in een safari park 8-)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf maandag 30 november 2015 @ 19:11:51 #256
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157927136
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja zeker. Vrijdag film, zaterdag vrienden over de vloer, gisteren naar schoonouders en de bouw geweest.

Jij goed weekend gehad?
Ah leuk! Vlot het huis?

Ik had vrijdag een evenement via m'n werk, met een erg gezellige borrel, zaterdag vierde m'n pa z'n verjaardag en gister gegeten bij vrienden. Prima weekend dus!

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 11:54 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Rustig aan gedaan :)
Films gekeken, gegamed. Lekker warm binnen gezeten :P

E'tui?
't Was alleen zaterdag nog een beetje weer om buiten te komen inderdaad :')

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 12:07 schreef Ener-G het volgende:
Zaterdag om 5 uur 's ochtends opgestaan om een supermooi viewpoint te zien in de buurt, daarna stukje gewandeld, broodje avocado met ei en zalm gedaan in een dure hipsterbar, compleet met racefiets aan de muur. 's middags uren in de auto gezeten voor een vulkaankrater, waarbij de top zo ongeveer middenin een onweerswolk zat :'-) niks te zien, totdat er twee minuten heel kort een gat kwam en alles helder werd O+ daarna snel de auto in gerend voor de meest onmeunige hoosbui die in een keer naar beneden kwam zetten. Onderweg een sumatraans restaurant in gestapt omdat de traffic zo erg was dat we inmiddels alweer drie uur onderweg waren. Gisteren naar een andere vulkaan gereden, spierwit kratermeer van de zwavel, op 2500 meter hoogte, heel surrealistisch. 's avonds heel decadent naar een pizzatent en de bios in naar Spectre. Vandaag zit ik in de bergen in een lodge hotel in een safari park 8-)
Dan heb je vast ook wat mooie foto's gemaakt?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157927512
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ah leuk! Vlot het huis?

Ik had vrijdag een evenement via m'n werk, met een erg gezellige borrel, zaterdag vierde m'n pa z'n verjaardag en gister gegeten bij vrienden. Prima weekend dus!
Klinkt als een leuk weekend!

Ennuh wat betreft het huis K&W / T-P's starterwoning - Er staat een huis!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157938195
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:11 schreef Xilantof het volgende:

Dan heb je vast ook wat mooie foto's gemaakt?
Vast wel :) tot nu toe kan ik alleen X100 shots online zetten, en ik wil eerst thuis alles uitzoeken en editen.

Maar in Kawa Putih bijvoorbeeld dit soort dingen geschoten:

https://flic.kr/p/By9po6
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 december 2015 @ 06:45:35 #259
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157938465
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Klinkt als een leuk weekend!

Ennuh wat betreft het huis K&W / T-P's starterwoning - Er staat een huis!
Leuk om te zien!
ik werk zelf in de bouw, dus bouwfoto's zijn mij niet onbekend :D

Zin om erin te trekken? Of spannend? :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 02:56 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Vast wel :) tot nu toe kan ik alleen X100 shots online zetten, en ik wil eerst thuis alles uitzoeken en editen.

Maar in Kawa Putih bijvoorbeeld dit soort dingen geschoten:

https://flic.kr/p/By9po6
Toch al best indrukwekkend!
Benieuwd naar alle foto's op het einde! Wanneer kom je terug?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157938726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 06:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Leuk om te zien!
ik werk zelf in de bouw, dus bouwfoto's zijn mij niet onbekend :D

Zin om erin te trekken? Of spannend? :P

[..]

Toch al best indrukwekkend!
Benieuwd naar alle foto's op het einde! Wanneer kom je terug?
Heel veel zin om erin te trekken. Woningen zullen naar verwachting voor kerst klaar zijn. Ze leveren alleen pas op als de bestrating er ook ligt. Onder voorbehoud nu half januari oplevering. Laten we hopen dat de bestrating snel gedaan gaat worden anders duurt het allemaal nog langer
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 1 december 2015 @ 11:18:56 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157940973
Voor degene die het concert van Kensington gemist hebben, 5 december alle highlights op uw beeldbuis B-)

http://www.npo.nl/kensington-in-concert/05-12-2015/VPWON_1240790
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157949061
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 06:45 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Leuk om te zien!
ik werk zelf in de bouw, dus bouwfoto's zijn mij niet onbekend :D

Zin om erin te trekken? Of spannend? :P

[..]

Toch al best indrukwekkend!
Benieuwd naar alle foto's op het einde! Wanneer kom je terug?
Maandag 7 december, precies na alle pieten onzin :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 december 2015 @ 18:43:00 #263
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157950426
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heel veel zin om erin te trekken. Woningen zullen naar verwachting voor kerst klaar zijn. Ze leveren alleen pas op als de bestrating er ook ligt. Onder voorbehoud nu half januari oplevering. Laten we hopen dat de bestrating snel gedaan gaat worden anders duurt het allemaal nog langer
Laten we hopen dat de gemeente goed doorwerkt dan. Hopelijk gaat het niet vriezen en/of hoeven ze niets in de grond te doen!
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:33 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Maandag 7 december, precies na alle pieten onzin :P
Goeie timing :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157951435
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:43 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de gemeente goed doorwerkt dan. Hopelijk gaat het niet vriezen en/of hoeven ze niets in de grond te doen!

[..]

Goeie timing :Y
Ik denk dat er nog wel riool gemaakt moet worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf woensdag 2 december 2015 @ 18:38:29 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_157969337
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog wel riool gemaakt moet worden.
dan maar hopen dat we geen vorst krijgen ;) *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_157969998
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dan maar hopen dat we geen vorst krijgen ;) *O*
Dat ze maar snel eens mogen beginnen!
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf maandag 7 december 2015 @ 06:45:46 #267
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_158072021
Mogguh!
Is iedereen blij met z'n sinterklaascadeau's?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 7 december 2015 @ 09:35:42 #268
364681 over_hedge
pi_158073219
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 06:45 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Is iedereen blij met z'n sinterklaascadeau's?
5-2 overwinning voor Ajax. *O* Dus ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158077340
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 06:45 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Is iedereen blij met z'n sinterklaascadeau's?
Een bak vol vieze luiers. Dus ook ja *O*
pi_158077928
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 06:45 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Is iedereen blij met z'n sinterklaascadeau's?
Welke Sinterklaascadeaus?
  FOK!Fotograaf maandag 7 december 2015 @ 18:19:06 #271
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_158085354
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

5-2 overwinning voor Ajax. *O* Dus ja.
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 13:12 schreef Uncle het volgende:

[..]

Een bak vol vieze luiers. Dus ook ja *O*
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Welke Sinterklaascadeaus?
drie heerlijke reacties :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_158085754
Lightroom-app nu ook gratis te gebruiken op Android
quote:
De Android-versie van Adobe Lightroom is vanaf maandag gratis te gebruiken, zonder Adobe ID of een Creative Cloud-abonnement. Daarmee volgt de Android-app de iOS-versie, die sinds oktober zonder Creative Cloud-account te gebruiken is.

Met de update van Lightroom naar versie 1.4 op Android zijn nu alle mobiele apps van Adobe gratis mobiel te gebruiken. Het is nog wel nodig om een Creative Cloud-abonnement te hebben om gebruik te kunnen maken van de mogelijkheid om gemaakte bewerkingen te synchroniseren met raw- of jpg-foto's op de desktop. Wijzigingen die aangebracht worden via Lightroom, worden niet direct op de foto's uitgevoerd, waardoor het origineel blijft bestaan.

Versie 1.4 voor Android is de krijgen in de Play Store van Google. Nieuwe gebruikers kunnen door een Adobe ID aan te maken tijdelijk gratis toegang krijgen tot alle mogelijkheden van de Creative Cloud. Als de trial afgelopen is, blijven alle opties bestaan op het mobiele apparaat, maar dan zonder de synchronisatiemogelijkheden. Na de update is de mobiele versie van Lightroom ook te gebruiken zonder het aanmaken van een account bij Adobe.
pi_158100865
Op weg naar Inzell voor twee werelduurrecord pogingen fotograferen *O*
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 11:21:47 #274
364681 over_hedge
pi_158100980
Dit weekend mijn vakantie boeken *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158102724
vakantie vorige week al geboekt, 10 dagen naar Kirchdorf in Tirol (Oostenrijk) *O*
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 12:35:43 #276
364681 over_hedge
pi_158102776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
vakantie vorige week al geboekt, 10 dagen naar Kirchdorf in Tirol (Oostenrijk) *O*
Wintersport O+ Ik ga helaas dit jaar niet :( Vorig jaar naar kirchberg geweest. Is ook bij tirol.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158102811
Ben ook onze zomer vakantie aan het uitzoeken. Ierland gaat het worden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_158102920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wintersport O+ Ik ga helaas dit jaar niet :( Vorig jaar naar kirchberg geweest. Is ook bij tirol.
err.. dit is de zomervakantie ;)
Gaan niet op wintersport dit jaar, al ben ik ook wel eens naar Kirchberg geweest op wintersport *D
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 december 2015 @ 12:43:37 #279
364681 over_hedge
pi_158102942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:42 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

err.. dit is de zomervakantie ;)
Gaan niet op wintersport dit jaar, al ben ik ook wel eens naar Kirchberg geweest op wintersport *D
Oh :P Wintersport O+ O+ Leuk gebied daar. En leuke apreskie.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158128972
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:13 schreef Uncle het volgende:
Op weg naar Inzell voor twee werelduurrecord pogingen fotograferen *O*
1e werelduurrecord is binnen *O*
  FOK!Fotograaf donderdag 10 december 2015 @ 07:59:33 #281
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_158144545
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_158144571
Hoi!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 december 2015 @ 08:44:02 #283
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158144835
Hoiii! :W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158144980
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_158186113

:D _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158190255
World Cup schaatsen fotograferen *O*
  FOK!Fotograaf maandag 14 december 2015 @ 07:37:59 #287
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_158230725
Mogguh!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf maandag 14 december 2015 @ 07:38:11 #288
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_158230727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:55 schreef Uncle het volgende:
World Cup schaatsen fotograferen *O*
Beetje gelukt? ;)
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_158230929
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 07:38 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Beetje gelukt? ;)
Tsja, je stelt je er heel veel bij voor maar uiteindelijk is het nog steeds gewoon 100 meter rechtdoor en daarna linksaf slaan :{

Maar was mooi, gaaf om eens in een (bijna) vol thialf te werken. *O*





en meer van dat ;)
pi_158231448
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 08:19 schreef Uncle het volgende:

[..]

Tsja, je stelt je er heel veel bij voor maar uiteindelijk is het nog steeds gewoon 100 meter rechtdoor en daarna linksaf slaan :{

Maar was mooi, gaaf om eens in een (bijna) vol thialf te werken. *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en meer van dat ;)
Werk je dan voor een team of voor Thialf?
pi_158231545
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2015 09:20 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Werk je dan voor een team of voor Thialf?
Ik schiet nu voor het tweede siezoen voor team Clafis. De club van Jillert zeg maar ;)

En zo nu en dan wel wat in de krant maar bij dergelijke wedstrijden pakken ze standaard Getty of ANP foto's dus dan heb ik weinig kans nog :')
pi_158231649
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 09:30 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik schiet nu voor het tweede siezoen voor team Clafis. De club van Jillert zeg maar ;)

En zo nu en dan wel wat in de krant maar bij dergelijke wedstrijden pakken ze standaard Getty of ANP foto's dus dan heb ik weinig kans nog :')
Aah zo :). Jammer dat de krant telkens voor de makkelijke weg gaat :{ .
pi_158231962
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 09:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Aah zo :). Jammer dat de krant telkens voor de makkelijke weg gaat :{ .
Krantschieter is niet echt en beroep waar je jaloers op moet zijn hoor, maar een paar plaatsingen erbij omdat je er toch bent is altijd mooi meegenomen natuurlijk ;)
  maandag 14 december 2015 @ 10:09:07 #295
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_158231990
Na een week op pad te zijn geweest weer terug op mijn vertrouwde bureaustoel c_/!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 december 2015 @ 14:09:48 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158236655
Voor goed vermaak op twitter, zoek even op de hashtag #bijdebakker

:+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158236774
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Voor goed vermaak op twitter, zoek even op de hashtag #bijdebakker

:+
Ik zou er #tegendebakker van maken :+ Verklaart ook gelijk waarom ik alleen maar onzin vond.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 december 2015 @ 14:26:34 #298
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_158236899
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 14:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zou er #tegendebakker van maken :+ Verklaart ook gelijk waarom ik alleen maar onzin vond.
Ik kan er ook niet zo goed tegen, schoppen tegen een zwart gat dit. Alsof de markt opeens respect gaat tonen voor je als je eraan mee doet. Ik vind het eerder een zwakte bod als eigen merk / freelancer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_158236967
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet zo goed tegen, schoppen tegen een zwart gat dit. Alsof de markt opeens respect gaat tonen voor je als je eraan mee doet. Ik vind het eerder een zwakte bod als eigen merk / freelancer.
Nou ik snap soms de frustratie wel. Ik ben dan geen ZZP-er, maar ik moet als IT-er ook maar op komen draven als er een familielid een probleem heeft met zijn computer, smartphone of printer. En je krijgt er niets voor. Geen km-geld, niet eens iets lekkers voor bij je glas drinken. En als t helemaal wilt dan zitten ze je na het oplossen er van nog de deur uit te kijken ook, want ja hey probleem is verholpen houdoe he.
  maandag 14 december 2015 @ 14:32:52 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158236991
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet zo goed tegen, schoppen tegen een zwart gat dit. Alsof de markt opeens respect gaat tonen voor je als je eraan mee doet. Ik vind het eerder een zwakte bod als eigen merk / freelancer.
Wat is de oorzaak van dit alles?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')