Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzesquote:Op maandag 23 november 2015 14:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe doe je dat goed trouwens ruid eruit halen enzo?
Geen idee, ik heb geen Lightroomquote:Op maandag 23 november 2015 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is er met lightroom ook zoiets te doen? Heb er weleens een knop voor zien zitten maar vond het resultaat daar ook niet je van het van
Zal ik morgen eens doenquote:Op maandag 23 november 2015 15:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Open er een topic over, ben wel benieuwd naar de verschillende werkwijzes
Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdagquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:11 schreef Nalbandian het volgende:
Morgen naar Kensington! Eens kijken of die fotograaf van hen wat mooie plaatjes kan schieten
.
Ik laat het je wetenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van de show vind, ik ga donderdag
Voor kwaliteit betaal je nu eenmaalquote:Op woensdag 25 november 2015 06:33 schreef Nalbandian het volgende:
Gelukkig fotografeer ik met Canon!
http://nikonrumors.com/20(...)nuary-1st-2016.aspx/
Kensington![]()
Mogguh
* m1st1g is nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
Ik vermoed dat we Uncle kunnen feliciterenquote:Op woensdag 25 november 2015 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Er schijnt groot nieuws in het modteam te zijn?
quote:Op donderdag 26 november 2015 00:52 schreef Nalbandian het volgende:
Kensington was gaaf! Vette show neergezet door de 4 mannen. Eerste uurtje was wat aan de matte kant, maar daarna ging het los. Enige minpuntje vond ik dat de visuals net iets achterliepen op de werkelijkheid. Behoorlijk irritant als je er op ging letten. Niettemin puike show, en onze huisfotograaf heeft vast een paar mooie plaatjes geschoten
zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van mequote:Op donderdag 26 november 2015 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zwaai even bij het foto moment
Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:00 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
zit op het balkon, eerste rij. Met een beetje lens maak je ff een portret foto van me
i knowquote:Op donderdag 26 november 2015 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is een prima spot, mooi overzicht over de zaal.
Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:09 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
i know1x eerder in het ziggo dome geweest met Najib Amhali. Ook eerste rij balkon alleen wat meer in de hoek.
Geloof dat we nu zo goed als in het midden zitten![]()
Zal goed opletten of ik je ergens op het podium zie rondlopen
Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensenquote:Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen
Jullie worden bedanktquote:Op donderdag 26 november 2015 09:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat momentje heb ik gisteren even gephotobombed met 17.000 mensen
Zo'n momentje?quote:Op donderdag 26 november 2015 09:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een momentje dus ik ben niet te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |