abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157109261
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fotoalbums zijn awesome heb er nu 3 thuis. 4 is bijna klaar en daarna ga ik verder met 5. Dat is van de foto's die ik vandaag uitzocht.

Ik vind het digitaal samenstellen van zo'n album echt kei leuk.
Had het ook gedaan een jaar+ geleden, was leuk, totdat hij nooit geleverd werd en het bedrijf toen overgenomen werd en zij ook niet reageerde :') achja gelukkig was het maar via ibood en was het maar 9euro :P
pi_157109318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Gestemd. ^O^
Ik ook.

Misschien dat je Marco even kunt vragen om je te promoten ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2015 @ 15:37:44 #103
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157112577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:32 schreef Uncle het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* opvalemo's *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Bindend stemadvies onze eigen number one iPad DJ ehhh fotograaf D_A!!!

http://www.popmediaprijs.nl/stemformulier

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* #bartheemskerk *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dit had ik nog helemaal niet gezien _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2015 @ 15:37:54 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157112581
O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157114110
iPad DJ.. ik las iPad fotograaf _O-

pi_157114410
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dit had ik nog helemaal niet gezien _O-
Snel stemmen nu het nog kan!!! *O*

o wacht... :{
pi_157114928
Ik fiets buiten langs allerlei mooie bomen met fantastische kleuren maar kan maar niks leuks qua compositie zien :(
pi_157116876
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Had het ook gedaan een jaar+ geleden, was leuk, totdat hij nooit geleverd werd en het bedrijf toen overgenomen werd en zij ook niet reageerde :') achja gelukkig was het maar via ibood en was het maar 9euro :P
Ah ja ik bestel ze altijd bij de Hema haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157119673
Ik zie mezelf nog laaaang niet upgraden naar een 6D o.i.d. dus zit nu weer naar zo'n el-cheapo grip te kijken.
Maar dat past weer niet in mijn huidige tas; die ik sowieso al moet vervangen want die is ook al te klein....

Struggles...
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:44:24 #110
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157119948
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zie mezelf nog laaaang niet upgraden naar een 6D o.i.d. dus zit nu weer naar zo'n el-cheapo grip te kijken.
Maar dat past weer niet in mijn huidige tas; die ik sowieso al moet vervangen want die is ook al te klein....

Struggles...
Wat voor een camera heb je nu?
Hmz...
pi_157120238
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:44 schreef Koelkastje het volgende:
Wat voor een camera heb je nu?
650D.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:06:52 #112
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157120847
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

650D.
Wat til je nog meer mee?
Hmz...
pi_157121169
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Koelkastje het volgende:
Wat til je nog meer mee?
Sigma 17-50 F/2.8, Canon 70-210mm, Canon 50mm, flits, stapeltje accu's, fake-gorillapod, wat filters, kabeltjes etc.
Daarnaast nog een Sirui statief dus (als ik 'm meeneem) los moet dragen.
Zit nu allemaal in een kleine schoudertas waar dat met geprop in past. :P
pi_157122148
wat moet je met een grip?
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:38:36 #115
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157122168
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Sigma 17-50 F/2.8, Canon 70-210mm, Canon 50mm, flits, stapeltje accu's, fake-gorillapod, wat filters, kabeltjes etc.
Daarnaast nog een Sirui statief dus (als ik 'm meeneem) los moet dragen.
Zit nu allemaal in een kleine schoudertas waar dat met geprop in past. :P
Dat is nog een beste hoeveelheid :p!

Misschien had je kunnen kijken naar een 'Think Tank Turnstyle 20' maar ik weet niet of al die accessoires er bij in passen.
Hmz...
pi_157123137
Vond een grip op mijn 400d wel fijn, maar inmiddels met mijn 70d gewend om zonder te doen. Met grip is verticaal fijner, maar had geen zin om daar 170euro voor uit te geven deze keer. Maakt hem ook iets minder bulky.
pi_157124667
In portrait-oriëntatie schieten met flits is niet erg prettig vasthouden.
Gebeurd niet vaak dus dan is zo'n China-grip wel voldoende dunkt me.
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Koelkastje het volgende:
Dat is nog een beste hoeveelheid :p!

Misschien had je kunnen kijken naar een 'Think Tank Turnstyle 20' maar ik weet niet of al die accessoires er bij in passen.
Ik dacht dat het nog wel meeviel. :+

[ Bericht 70% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2015 17:03:12 ]
  FOK!Fotograaf dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:00:55 #118
364681 over_hedge
pi_157128897
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Uncle het volgende:
wat moet je met een grip?
Filmen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157154638
Gisteravond mijn camera weer eens gepakt. Na 5 lagen stof er vanaf te hebben gehaald blijken de batterijen leeg te zijn. Oplader nergens te vinden. Gelukkig wel het balkje gevonden dat ik hem met batterijen kan gebruiken. Hoop maar dat het lukt om daarmee vanavond een uurtje foto's te maken. Heb dat nog nooit gebruikt :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 oktober 2015 @ 09:32:12 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_157154765
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Vond een grip op mijn 400d wel fijn, maar inmiddels met mijn 70d gewend om zonder te doen. Met grip is verticaal fijner, maar had geen zin om daar 170euro voor uit te geven deze keer. Maakt hem ook iets minder bulky.
hier op alles een grip gehad, nu mn nieuwe 6d alleen nog voorzien, maar jeumig die dingen worden echt steeds duurder, de grips dan he.
voor de camera vind ik t geen probleem dat ze duurder worden :P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_157155043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 09:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Filmen.
In portrait? :D

* DonJames zere nek krijgt ;(
  FOK!Fotograaf woensdag 28 oktober 2015 @ 09:56:00 #122
364681 over_hedge
pi_157155076
quote:
10s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

In portrait? :D

* DonJames zere nek krijgt ;(
Nee. Maar je hebt dan 2 accus dus kan 2x zo lang achter elkaar filmen. Daar gebruik ik een grip voor. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157160207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:23 schreef Puala het volgende:
Gisteravond mijn camera weer eens gepakt. Na 5 lagen stof er vanaf te hebben gehaald blijken de batterijen leeg te zijn. Oplader nergens te vinden. Gelukkig wel het balkje gevonden dat ik hem met batterijen kan gebruiken. Hoop maar dat het lukt om daarmee vanavond een uurtje foto's te maken. Heb dat nog nooit gebruikt :o
Ook geen ervaring mee maar als je genoeg penlites meeneemt moet dat goed komen :P
En goed dat je hem weer gaat gebruiken *O*
pi_157160415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

hier op alles een grip gehad, nu mn nieuwe 6d alleen nog voorzien, maar jeumig die dingen worden echt steeds duurder, de grips dan he.
voor de camera vind ik t geen probleem dat ze duurder worden :P
Ik heb onder twee van mijn camera's een Chinese glip zitten. Kostten per stuk drie tientjes, inmiddels een paar jaar in gebruik zonder ook maar één wanklank.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:43:50 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157160672
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:27 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik heb onder twee van mijn camera's een Chinese glip zitten. Kostten per stuk drie tientjes, inmiddels een paar jaar in gebruik zonder ook maar één wanklank.
Haha een chinees product die wan zegt _O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157160678
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Haha een chinees product die wan zegt _O-
:D ik moest er ook meteen aan denken
pi_157160822
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee. Maar je hebt dan 2 accus dus kan 2x zo lang achter elkaar filmen. Daar gebruik ik een grip voor. :)


Externe accu erop tapen kan ook :+
pi_157177729
Goedemorgen en groetjes uit Sunchaser-land *O*

pi_157177808
Gave foto O+
pi_157177826
Gisteravond het foto's maken ging goed. Ondanks dat ik al 2 jaar geen foto heb gemaakt ging het gelijk weer super makkelijk. De bouwlamp die ik op de muur had gericht werkte ook prima om voldoende licht te krijgen in de ruimte maar niet té veel. Super tof. Volgende week gaan we weer een avondje schieten :9
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 29 oktober 2015 @ 09:49:43 #131
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157178131
Goedemorgen! *O*

Mist O+ Bouwlampen O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157179951
Iemand enig idee wat het meest actuele topic over urban Exploring is?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157180345
Zoh.. net even mugshots geschoten van alle medewerkers van onze servicedesk. Toch eens kijken of ik een extra declaratie/factuurtje kan doen :P

En dan hopelijk vanmiddag mn macbook weer oppikken bij Apple, zodat ik er daadwerkelijk wat mee kan editen, display is afgelopen weekend vervangen ivm staingate, vanmorgen ontdekte ik weer een pit in het glas/plastic :N
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_157182915
Was leuk in Leiden hoor :Y

pi_157197894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:44 schreef Uncle het volgende:
Was leuk in Leiden hoor :Y

[ afbeelding ]
Nice :Y! Grid gebruikt?

En....goedemorgen!
pi_157198009
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:47 schreef over_hedge het volgende:
Iemand enig idee wat het meest actuele topic over urban Exploring is?
Is er zover ik weet niet. Heel actief is t niet hier.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:24:56 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_157198058
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:44:43 #138
364681 over_hedge
pi_157198243
quote:
Ja had er ook een hoop topic over gevonden. Alleen allemaal voor het laatst paar jaar geleden in gepost. :(

Maar heb ondertussen al een locatie gevonden waar ik heen wil gaan. :) tnxs
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:48:30 #139
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_157198281
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja had er ook een hoop topic over gevonden. Alleen allemaal voor het laatst paar jaar geleden in gepost. :(

Maar heb ondertussen al een locatie gevonden waar ik heen wil gaan. :) tnxs
gewoon topic kicken krijg je vanzelf weer reacties
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:56:55 #140
364681 over_hedge
pi_157198415
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

gewoon topic kicken krijg je vanzelf weer reacties
Ja. Maar hoeft dus al niet meer. :)

Ik ga hier heen:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157198777
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 07:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nice :Y! Grid gebruikt?

En....goedemorgen!
Nee een kleine Octa dan is een grid bijna niet nodig. Al heb ik er wel eentje maar dat luistert iets te nauw met dergelijke foto's waar je niet teveel tijd hebt ;)
  zondag 1 november 2015 @ 05:29:21 #142
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157239572
Goedemorgen c_/!
Hmz...
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 november 2015 @ 08:55:28 #144
364681 over_hedge
pi_157285583
Stormlooptopic!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:57:23 #145
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157285600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:55 schreef over_hedge het volgende:
Stormlooptopic!
Tsja, de snelheid is er al maanden of jaren uit. Het is niet meer dan een goedemorgentopic geworden. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 november 2015 @ 08:57:55 #146
364681 over_hedge
pi_157285611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, de snelheid is er al maanden of jaren uit. Het is niet meer dan een goedemorgentopic geworden. :{
Ja,. En zo goed zijn mijn morgens meestal niet.
bed uit moeten terwijl het nog donker is. :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157285836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 08:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Maar hoeft dus al niet meer. :)

Ik ga hier heen:
[ afbeelding ]
Succes. Mij is het 3x niet gelukt om binnen te komen.
pi_157285858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, de snelheid is er al maanden of jaren uit. Het is niet meer dan een goedemorgentopic geworden. :{
wel jammer idd.. maar heb ook echt geen behoefte eraan om elke morgen "Mogguh" te verkondingen :P
pi_157285868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:18 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

wel jammer idd.. maar heb ook echt geen behoefte eraan om elke morgen "Mogguh" te verkondingen :P
Nee ik ook niet zo :) Maar jammer is het wel. Er hing hier vroeger vaak een leuke sfeer :Y
  FOK!Fotograaf dinsdag 3 november 2015 @ 09:20:46 #150
364681 over_hedge
pi_157285894
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Succes. Mij is het 3x niet gelukt om binnen te komen.
hoezo niet? Heb al op verschillende sites gelezen dat het best te doen is. En ook vaak iemand is die er bij woont en die voor een kleine vergoeding de deur open doet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')