Er zijn echt alleen al in nederland enkele tientallen locaties die je gewoon met google kan vinden.
Neem even mijn website
http://jsiekman.nl daar staan er nu een aantal op. Deze locatie's krijgen vaak een naam waar een draadje in zit. Welke in google zo zijn gevonden. Gebruik bijvoorbeeld een naam als zoekwoord in maps of in google earth. Soms krijg je enkele locaties zet panoramio aan en bekijk de foto';s van de omgevingen.
en als je simpele locatie's wil , ziekenhuis in bloemendaal , temple plasics breukelen , koninklijk verenigde leder Oisterwijk en weet niet of chocolade fabriek de baron in aphen. Doel eehhh in Doel
Met een beetje zoeken kom je een heel eind , ik heb alleen niet het idee dat TS echt een beetje serieus zoekt .
Als men serieus zoekt , dan ben ik best bereid wat te helpen alleen als je er geen moeite voor wilt doen. Dan niet .
Vaak vind je ook hints in de foto's van anderen , probeer eens een adres van een postkaart die is gefotografeerd , of een plaats op een bouwtekening . een aanwijzing op een gefotografeerde pakbon. soms word de plaats vervaagt of vervangen , en klopt de straat en huisnummer . Je moet een beetje puzzelen , dat hoort bij de sport.
Helaas zijn de makkelijke locatie's niet de mooiste meer.
bij deze SUCCESS