abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157002123
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef Ener-G het volgende:
Ik denk het niet, dit is geen gepimpte Panasonic, zoals de gedrochten waar Hasselblad mee kwam. Een NEX7 met een stukje hout.. :')

Afgezien van de M-modellen waren alle Leica's van de afgelopen jaren Panasonics waar nog niet eens een stuk hout bij aangeschroefd was maar alleen een rooie stip toegevoegd wat ineens de waarde moet verdubbelen.
Leica zou compleet waus zijn als ze voor die zoeker en de AF Panasonic niet zouden hebben benaderd, die kunnen EVF's bouwen als geen ander en zijn bijzonder handig met electronica.
pi_157003637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Afgezien van de M-modellen waren alle Leica's van de afgelopen jaren Panasonics waar nog niet eens een stuk hout bij aangeschroefd was maar alleen een rooie stip toegevoegd wat ineens de waarde moet verdubbelen.
Leica zou compleet waus zijn als ze voor die zoeker en de AF Panasonic niet zouden hebben benaderd, die kunnen EVF's bouwen als geen ander en zijn bijzonder handig met electronica.
Nope, ik gok dat ze de sensor en het AF systeem van de Q ook in de SL gebruiken, en de Q is in zijn geheel in Duitsland ontwikkeld.

Wel schijnt de video encoding in samenwerking met Panasonic te zijn, en dat is opzich geen slechte zaak.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_157003651
Ben bezig met foto albums maken van vakanties van de afgelopen jaren. Ben nu bij de vakantie waar ik mijn camera net een maand had ofzo. Ik kan oprecht zeggen er flink op vooruit te zijn gegaan _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157008139
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben bezig met foto albums maken van vakanties van de afgelopen jaren. Ben nu bij de vakantie waar ik mijn camera net een maand had ofzo. Ik kan oprecht zeggen er flink op vooruit te zijn gegaan _O-
Leuk om terug te kijken altijd *O* ik wil eigenlijk ook nog eens fotoboeken laten printen.

Maar ook mooi dat je je vooruitgang ziet :D motiveert om lekker bezig te blijven
pi_157009256
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Leuk om terug te kijken altijd *O* ik wil eigenlijk ook nog eens fotoboeken laten printen.

Maar ook mooi dat je je vooruitgang ziet :D motiveert om lekker bezig te blijven
Fotoalbums zijn awesome heb er nu 3 thuis. 4 is bijna klaar en daarna ga ik verder met 5. Dat is van de foto's die ik vandaag uitzocht.

Ik vind het digitaal samenstellen van zo'n album echt kei leuk.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 oktober 2015 @ 20:35:58 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157025745
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157027488
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_157035993
quote:
Nou voor uit dan maar weer ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:15:47 #99
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157037777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Gestemd. ^O^
Awesome *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:25 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nou voor uit dan maar weer ;)
Ik bof maar weer B-) O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 26 oktober 2015 @ 11:56:49 #100
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157108548
Vrije maandag en mooi weer c_/!

Wandelschoenen: Check
Camera: Check

Loat goan *O*!
Hmz...
pi_157109261
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fotoalbums zijn awesome heb er nu 3 thuis. 4 is bijna klaar en daarna ga ik verder met 5. Dat is van de foto's die ik vandaag uitzocht.

Ik vind het digitaal samenstellen van zo'n album echt kei leuk.
Had het ook gedaan een jaar+ geleden, was leuk, totdat hij nooit geleverd werd en het bedrijf toen overgenomen werd en zij ook niet reageerde :') achja gelukkig was het maar via ibood en was het maar 9euro :P
pi_157109318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Gestemd. ^O^
Ik ook.

Misschien dat je Marco even kunt vragen om je te promoten ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2015 @ 15:37:44 #103
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157112577
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:32 schreef Uncle het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* opvalemo's *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Bindend stemadvies onze eigen number one iPad DJ ehhh fotograaf D_A!!!

http://www.popmediaprijs.nl/stemformulier

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* #bartheemskerk *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Dit had ik nog helemaal niet gezien _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 26 oktober 2015 @ 15:37:54 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_157112581
O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_157114110
iPad DJ.. ik las iPad fotograaf _O-

pi_157114410
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dit had ik nog helemaal niet gezien _O-
Snel stemmen nu het nog kan!!! *O*

o wacht... :{
pi_157114928
Ik fiets buiten langs allerlei mooie bomen met fantastische kleuren maar kan maar niks leuks qua compositie zien :(
pi_157116876
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Had het ook gedaan een jaar+ geleden, was leuk, totdat hij nooit geleverd werd en het bedrijf toen overgenomen werd en zij ook niet reageerde :') achja gelukkig was het maar via ibood en was het maar 9euro :P
Ah ja ik bestel ze altijd bij de Hema haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157119673
Ik zie mezelf nog laaaang niet upgraden naar een 6D o.i.d. dus zit nu weer naar zo'n el-cheapo grip te kijken.
Maar dat past weer niet in mijn huidige tas; die ik sowieso al moet vervangen want die is ook al te klein....

Struggles...
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:44:24 #110
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157119948
quote:
9s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zie mezelf nog laaaang niet upgraden naar een 6D o.i.d. dus zit nu weer naar zo'n el-cheapo grip te kijken.
Maar dat past weer niet in mijn huidige tas; die ik sowieso al moet vervangen want die is ook al te klein....

Struggles...
Wat voor een camera heb je nu?
Hmz...
pi_157120238
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:44 schreef Koelkastje het volgende:
Wat voor een camera heb je nu?
650D.
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:06:52 #112
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157120847
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

650D.
Wat til je nog meer mee?
Hmz...
pi_157121169
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Koelkastje het volgende:
Wat til je nog meer mee?
Sigma 17-50 F/2.8, Canon 70-210mm, Canon 50mm, flits, stapeltje accu's, fake-gorillapod, wat filters, kabeltjes etc.
Daarnaast nog een Sirui statief dus (als ik 'm meeneem) los moet dragen.
Zit nu allemaal in een kleine schoudertas waar dat met geprop in past. :P
pi_157122148
wat moet je met een grip?
  maandag 26 oktober 2015 @ 21:38:36 #115
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_157122168
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:15 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Sigma 17-50 F/2.8, Canon 70-210mm, Canon 50mm, flits, stapeltje accu's, fake-gorillapod, wat filters, kabeltjes etc.
Daarnaast nog een Sirui statief dus (als ik 'm meeneem) los moet dragen.
Zit nu allemaal in een kleine schoudertas waar dat met geprop in past. :P
Dat is nog een beste hoeveelheid :p!

Misschien had je kunnen kijken naar een 'Think Tank Turnstyle 20' maar ik weet niet of al die accessoires er bij in passen.
Hmz...
pi_157123137
Vond een grip op mijn 400d wel fijn, maar inmiddels met mijn 70d gewend om zonder te doen. Met grip is verticaal fijner, maar had geen zin om daar 170euro voor uit te geven deze keer. Maakt hem ook iets minder bulky.
pi_157124667
In portrait-oriėntatie schieten met flits is niet erg prettig vasthouden.
Gebeurd niet vaak dus dan is zo'n China-grip wel voldoende dunkt me.
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Koelkastje het volgende:
Dat is nog een beste hoeveelheid :p!

Misschien had je kunnen kijken naar een 'Think Tank Turnstyle 20' maar ik weet niet of al die accessoires er bij in passen.
Ik dacht dat het nog wel meeviel. :+

[ Bericht 70% gewijzigd door Iemand91 op 27-10-2015 17:03:12 ]
  FOK!Fotograaf dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:00:55 #118
364681 over_hedge
pi_157128897
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:38 schreef Uncle het volgende:
wat moet je met een grip?
Filmen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157154638
Gisteravond mijn camera weer eens gepakt. Na 5 lagen stof er vanaf te hebben gehaald blijken de batterijen leeg te zijn. Oplader nergens te vinden. Gelukkig wel het balkje gevonden dat ik hem met batterijen kan gebruiken. Hoop maar dat het lukt om daarmee vanavond een uurtje foto's te maken. Heb dat nog nooit gebruikt :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 28 oktober 2015 @ 09:32:12 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_157154765
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Vond een grip op mijn 400d wel fijn, maar inmiddels met mijn 70d gewend om zonder te doen. Met grip is verticaal fijner, maar had geen zin om daar 170euro voor uit te geven deze keer. Maakt hem ook iets minder bulky.
hier op alles een grip gehad, nu mn nieuwe 6d alleen nog voorzien, maar jeumig die dingen worden echt steeds duurder, de grips dan he.
voor de camera vind ik t geen probleem dat ze duurder worden :P
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')