abonnement Unibet Coolblue
pi_156691159


Welkom in het centrale FC Utrecht-topic!

//

Het eerste elftal:




Fransie van Seumeren:




Ons grootste talent en Amerikaans international:




1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:




Memorabele FCU-wedstrijden:










• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156691160
quote:
8 oktober 2015

Donderdag, tijdens de jaarlijkse State of the Club, is het personeel van FC Utrecht bijgepraat over de ontwikkelingen binnen de club. Op deze bijeenkomst die ieder najaar plaatsvindt, wordt een zo goed en helder mogelijk beeld neergezet voor alle medewerkers over waar de club vandaan komt en waar de club naar toe wil. FC Utrecht sloot met het seizoen 2014/15 een periode van stevig bezuinigen en saneren af en heeft met ingang van het seizoen 2015/2016 de weg omhoog weer gevonden. ‘Een nieuwe toekomst gloort’, was het algemene geluid. Dat hadden de medewerkers jaren niet zo gehoord.

In plaats van hard door te bezuinigen heeft FC Utrecht het afgelopen seizoen een pas op de plaats gemaakt en bewust gekozen om met het oog op de toekomst te investeren op diverse terreinen. In het stadion, in de selectie, in de catering, in het onderhoud en in haar commerciële aanpak. De kosten gingen voor de baten uit, maar verder bezuinigen zou de club sportief in de gevarenzone kunnen brengen.

‘Dan maar een jaartje langer doen om de laatste stap te maken naar een break-even-situatie’, was de gedachte. En zo kon met steun van grootaandeelhouder Frans van Seumeren en de Raad van Commissarissen worden gekozen voor sportieve stabiliteit. FC Utrecht wil weer groeien, na jaren van reorganisatie en bezuinigingen, waarbij harde ingrepen onvermijdelijk waren. Met miljoenen zijn de kosten teruggebracht, hebben mensen helaas hun baan verloren, zijn er sportieve concessies (transfers) gedaan en is de selectie ingekrompen. Dat hoofdstuk kan nu dicht. FC Utrecht komt nu toe aan normalisering van de kosten, waarbij beheersing en reductie van kosten van vitaal belang blijven, maar waar vooral de focus op het vergroten van de inkomsten wordt gelegd.

Die positieve ontwikkeling tekent zich nu al af: voor het eerst sinds vier jaar zijn de inkomsten in het afgelopen seizoen gestegen, met name door nieuwe inkomstenbronnen. Daarnaast nemen dit seizoen sponsorinkomsten aanzienlijk en structureel toe door twee nieuwe, langjarige overeenkomsten met hoofdsponsor Zorg van de Zaak en official partner Tele2. Ook de inkomsten uit merchandising stijgen vanwege een andere marktbenadering.

Al met al groeien uitgaven en inkomsten naar elkaar toe en komt het doel van breakeven steeds dichterbij. Er wordt hierbij nadrukkelijk gekeken naar een businessmodel voor FC Utrecht waar transfers een integraal onderdeel van zijn. De mogelijkheid van een transfer lag er door in te gaan op de serieuze buitenlandse belangstelling voor spelers van FC Utrecht. Maar voor dat kortetermijnresultaat is uitdrukkelijk niet gekozen. Deze spelers staan voor meer kwaliteit op het veld en dat sportieve belang heeft voor de club het zwaarst gewogen. Ook hier is dus de keuze voor sportieve stabilieit en continuiteit op langere termijn gemaakt.

“Onze club sluit een zware en heftige periode af en we slaan nieuwe wegen in, die ons verder gaan brengen”, concludeerde Wilco van Schaik op de State of the Club. “De laatste stap naar een break-even-positie in de kosten wordt dit seizoen gemaakt en tegelijkertijd zijn we al bezig met de groei. Om de toekomst van FC Utrecht succesvol te maken, moet de club ook weer relevant zijn in de hele provincie op sportief, maatschappelijk en commercieel gebied. Eén van de grootste uitdagingen is het realiseren van een hogere bezettingsgraad van het stadion bij onze wedstrijden. Wij zullen niet altijd winnen, maar met de intenties en onze manier van voetballen in combinatie met de sfeer in Stadion Galgenwaard zullen we de mensen voor ons moeten winnen. Ons beleid is vooral gericht op onze supporters, zowel die al in het stadion zijn als diegenen die we in de regio nog willen bereiken. De investeringen die we in het stadion gedaan hebben deze zomer (het geluidsysteem) en nog gaan doen in de komende seizoenen (onder andere catering, camera’s, de verbouwing van de promenades) staan ook in het teken van onze supporters”, aldus Van Schaik.

“Onze club staat dus op vele terreinen voor een nieuwe periode. FC Utrecht heeft de bodem geraakt en het kantelpunt is daar. We gaan de laatste stap naar een gezonde financiële basis zetten. Tegelijkertijd zijn we al bezig met de groei en kunnen we langzaamaan weer investeren in de club. Mooi dat dit inmiddels weer kan. De komende vijf jaar moeten FC Utrecht daar brengen waar de club hoort. Dit proces zal met vallen en opstaan verlopen. Je hebt te maken met ambities en doelstellingen. Nog steeds praten we over de posities tussen de plekken zes en twaalf. Waar we het afgelopen en het komende seizoen vertrekken van de posities 12, 11 of 10 in de Eredivisie, willen we in de komende vijf jaar weer richting de eerste zeven groeien. Maar stap voor stap, we waken voor al te hoge verwachtingen in het begin. Ontwikkeling vraagt tijd.”

Organisatie ook in ontwikkeling richting de toekomst

Personele wisselingen aan de stadionkant
Financieel Manager Michel Baas heeft na de zomer aangegeven FC Utrecht te willen verlaten. Na bijna vier jaar bij de club gewerkt te hebben, maakt hij de overstap naar een managementfunctie bij Meijers Assurantiën. Van Schaik: “Michel heeft in de afgelopen vier jaar onze organisatie grondig doorgelicht en financieel gereorganiseerd. De kosten zijn daardoor substantieel gedaald en beheersbaar geworden. Ook nam hij het initiatief om de catering, het onderhoud van de velden en de exploitatie weer in eigen beheer te nemen.”

De investeringen hiervoor zijn het afgelopen jaar gedaan door de club. Hierdoor is FC Utrecht meer baas in eigen huis en kunnen de inkomsten in de toekomst weer gaan toenemen. De komende jaren zal de club profiteren van deze ingrijpende projecten. De kosten zijn beheersbaar geworden, die basis is bereikt en daarmee is er voor de club een schone lei voor de komende jaren. Baas blijft tot eind december aan om zijn opvolger wegwijs te maken in het voetbalbedrijf.

Paolo Steverink opvolger Michel Baas
De opvolger van Michel Baas werd ook direct bekendgemaakt op de State of the Club. Dit is Paulo Steverink. Paulo is afkomstig van Mammoet Holding en werkte daar in diverse financiële en operationele functies. Hij begint op 1 november bij FC Utrecht.

Technische structuur aangepast: Jordy Zuidam Assistent-Technisch Manager
Ook binnen de technische afdeling van FC Utrecht zijn diverse veranderingen doorgevoerd en ook díe werden op de State of the Club gedeeld met het voltallige personeel. Met het aannemen van Erik ten Hag als Trainer/Coach & Technisch Manager is afgelopen zomer een wijziging in de structuur aangebracht. In deze nieuwe structuur heeft de club ervoor gekozen om een assistent-technisch manager aan te nemen. Dit is Jordy Zuidam geworden. De 35-jarige oud-speler is al bijna drie jaar actief op diverse terreinen binnen de jeugd en scouting bij de club. Daarnaast heeft hij in het verleden tijdens zijn carriere diverse aanvullende HBO-studies gevolgd, die hem de geschikte kandidaat maken voor deze functie.

Henny Lee pakt in deze reorganisatie weer zijn oorspronkelijke functie op als Hoofd Opleidingen. Dat deed hij de laatste jaren in combinatie met een deel van het technisch management. De functie van Manager Spelerszaken & Scouting wordt ook herzien. Spelerszaken gaat naar het technisch management en scouting krijgt weer een volwaardig hoofd. Ook hier om nog meer scherpte aan te brengen. Zo krijgen het opleiden van de eigen jeugd en scouting in binnen- en buitenland de focus die tegenwoordig zo hard nodig is om mee te kunnen blijven doen op het hoogste voetbalniveau in Nederland.

Met de aanpassingen in de organisatie krijgt Erik ten Hag de steun voor de uitvoering van zijn werk als Trainer/Coach & Technisch Manager.

Edwin de Kruijff verlaat de club
Edwin de Kruijff gaat na 8 jaar FC Utrecht verlaten. FC Utrecht heeft gekozen voor een nieuwe structuur en De Kruijff heeft na een aantal gesprekken uiteindelijk zelf besloten om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Edwin de Kruijff: "De afgelopen jaren heb ik diverse aanbiedingen uit de voetballerij gehad. Mijn focus lag toen echter volledig bij FC Utrecht. Nu de club deze structuur heeft gekozen, heb ik mezelf ook een spiegel voorgehouden. Mijn conclusie is dat dit het juiste moment is om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Ik ben blij dat ik heb bijgedragen aan het gezondmakingsproces van FC Utrecht. Met de uitgaande transfers van de afgelopen jaren en de, ondanks beperkte financiële middelen, binnengekomen spelers kan ik zeggen dat ik, met mijn team, een aandeel heb gehad.”

"We betreuren, maar respecteren de keuze van Edwin", zegt Van Schaik. "Hij beschikt over een hoop kennis en een brok ervaring. Edwin heeft de voorbije jaren enorm veel werk verricht en veel betekend voor FC Utrecht. We gaan niet alleen een goede collega, maar ook een warm mens missen."

Op verzoek van FC Utrecht blijft De Kruijff tot het einde van dit kalenderjaar bij de club. Deze periode zal worden gebruikt om zoveel mogelijk werk te kunnnen overdragen binnen de club.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157036071
Vanavond Peterson en Haller in de spits, Barazite op 10, Ayoub en Nganioni terug in de basis, Letschert twijfelgeval, wordt vervangen door Leeuwin als ie niet kan spelen.

Aldus het AD.

Zwolle oprolle! ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157043745
quote:
Erik ten Hag maakt zich geen zorgen over tegenvallende reeks van FC Utrecht. Sterker, de coach is tevreden over het spel van de Domstedelingen. "We zijn bezig met een proces en daar blijf ik in volharden."

FC Utrecht begon het seizoen overtuigend, met goed voetbal en fraaie overwinningen op FC Groningen en Vitesse. Inmiddels heeft de ploeg van Ten Hag echter al vier wedstrijden niet gewonnen. Vanavond gaat de nummer elf van de eredivisie op bezoek bij PEC Zwolle.
BEKIJK OOK

Ten Hag wil FC Utrecht Duitse winnaarsmentaliteit bijbrengen
Hoe komt het dat Utrecht in een moeilijke periode zit?

Ten Hag: "Eigenlijk ben ik nog steeds tevreden over ons voetbal, het enige dat eraan ontbreekt is het resultaat. Als je het per wedstrijd bekijkt, spelen we tegen Willem II lange tijd met tien man (na de rode kaart voor Sébastien Haller, red.) en krijgen we tegen Excelsior een ongelukkige penalty tegen."

"Cambuur schiet vier keer op doel en maakt drie doelpunten. Tegen Roda was ik heel tevreden over de eerste 35 minuten, maar hun eerste schot op doel is meteen raak. In zo'n fase zitten we nu even, die barrière moeten we slechten."

Geen ruimte voor twijfel?

"Nee, absoluut niet. Ik zie dat mijn spelers met de week beter worden en dan zullen de resultaten volgen. Als het spel niet goed zou zijn, dan hadden we echt een probleem gehad, maar ik vind dat we met ons spel minstens drie of vier plaatsen hoger zouden moeten staan. Maar dat hoort er nou eenmaal bij."

"Kijk maar eens naar het spel van Vitesse vorig jaar. Die speelden voor de winterstop goed, maar haalden weinig resultaat. Na de winterstop kwam opeens de schwung erin. Als je goed speelt, dan komt het resultaat vanzelf."

Wanneer bent u tevreden aan het einde van het seizoen?

"Je moet niet vergeten dat Utrecht dit seizoen heeft moeten inleveren. We hebben alleen transfervrije spelers kunnen halen en jeugdspelers laten doorstromen. Zodoende hebben we een talentvolle, maar ook onervaren groep. Daar zullen fouten worden gemaakt, dat is onvermijdelijk. Het is zaak om met de staf en spelersgroep stoïcijns door te werken. Dat is het belangrijkste."

Spits Ruud Boymans raakte in december 2014 geblesseerd aan zijn enkel. Wanneer verwacht u hem terug?

"We zijn erg voorzichtig met Ruud. Hij traint nu weer mee, maar we forceren nog niks. Ik hoop hem er natuurlijk snel bij te hebben, want hij heeft zich vorig seizoen (negen doelpunten in negen wedstrijden, red.) wel bewezen."

"Wat zijn rol dan zal zijn kan ik nu nog niet zeggen. Zijn positie is duidelijk, maar we moeten maar eens kijken hoe hij zich verhoudt tot Sébastien Haller en Nacer Barazite. Hij is erg belangrijk voor de groep, hopelijk binnenkort ook binnen het veld."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157043750
quote:
Timo Letschert: ‘Soms word ik gek van mezelf’

Sinds hij zijn temperament onder controle heeft, is Timo Letschert (22) een van de dragende spelers in de defensie bij FC Utrecht. ‘Ik heb wat stommiteiten uitgehaald, maar nu ben ik stabiel.’

De foto is gemaakt aan het einde van het seizoen 2007/08. Het is een intrigerend beeld van de Ajax C1-junioren die zojuist kampioen zijn geworden. Blij kijken ze niet. Zowel de club als de jeugdspelers vinden het altijd de normaalste zaak van de wereld de beste te zijn. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven. Vanaf hun eerste dag bij Ajax worden ze op deze wijze gedrild door hun trainers. De enige wedstrijd die er voor dit team echt toe deed was die tegen Feyenoord. Maar ook die wonnen de Ajax-talenten vrij gemakkelijk. Het werd 6-3. Ouasim Bouy, Lesley de Sa en met name Davy Klaassen waren de grote uitblinkers, zoals in dat hele jaar, zeggen de spelers zeven jaar later. Het was een vriendenteam. Ze gunden elkaar de bal en persoonlijk succes. Dromen hadden ze ook allemaal, over een glansrijke carrière in Ajax 1, het Nederlands elftal en een mooie buitenlandse club.

Inmiddels blijkt dat sommigen nog studeren en op amateurniveau spelen, anderen hebben een goede baan in het bedrijfsleven en een aantal is wel doorgebroken als profvoetballer. Maar niet bij Ajax. Bouy speelt bijvoorbeeld nu bij PEC Zwolle. Stefano Denswil haalde wel het eerste elftal van Ajax, maar komt nu uit voor Club Brugge en Lesley de Sa is dit seizoen verhuurd aan Willem II. Davy Klaassen is de enige die daadwerkelijk is uitgegroeid tot een basiskracht in Amsterdam. Gehurkt naast hem op de foto zien we een iel jochie. Timo Letschert. De verdediger, van 25 mei 1993, is drie maanden ouder dan Klaassen. Hij was de kleinste speler en mede daardoor niet genoeg bevonden voor een vervolg bij Ajax.

Letschert vertrok naar Haarlem en belandde later in de gezamenlijke jeugdopleiding van SC Heerenveen en Emmen. Daar viel hij, als A-junior, op bij scouts van FC Groningen en op 13 april 2013 maakte Letschert namens die club zijn debuut in het betaalde voetbal. Anderhalf jaar eerder had Davy Klaassen zijn entree gemaakt in Ajax 1. Maar wie je ook spreekt over Timo Letschert, oud-ploeggenoten en trainers; unaniem zijn zij ervan overtuigd dat hij de top nog steeds kan halen. ‘Van alle jongens van de C-ploeg is Timo het meest gegroeid als voetballer’, aldus Maurits Schmitz, destijds de keeper. ‘En kijk eens hoe breed en sterk hij nu is.’

Alleen bewandelde Letschert een pad vol kronkels. Hij struikelde over zowel zijn eigen ambities als zijn karakter. Zoals bij FC Groningen. Hij gebruikte zijn temperament op een verkeerde manier met als dieptepunt twee rode kaarten binnen een maand. Na negen maanden werd zijn contract ontbonden. Daarna vertrok hij naar Roda JC Kerkrade, om een half jaar en een arbitragezaak later over te stappen naar FC Utrecht. Inmiddels is hij bezig aan zijn tweede seizoen in Stadion Galgenwaard en is hij hard op weg de leider van de defensie te worden. In het spelershome vertelt hij over zijn ontwikkeling, als mens en als voetballer. Elke dag en soms ook ’s nachts is hij met zijn vak bezig. Met als streven elk klein minpuntje uit zijn spel te halen en zijn goede eigenschappen nog verder te verbeteren.

Timo Letschert: ‘Tot nu toe is het aan de forse kant als je kijkt hoeveel clubs ik al heb gehad. Ik heb wat stommiteiten uitgehaald, een paar keer mijn kop in de wind gegooid. Het gaat nu goed met mij. Ik speel stabiel, met soms uitschieters naar boven, en de ondergrens is ook hoog. Dat was in het verleden weleens anders. Dan ging ik nogal eens over de schreef, met domme tackles en domme kaarten. Bij FC Groningen kwam ik net bij de grote jongens. Ik wilde mezelf bewijzen en in die drang ging ik te ver. Ik heb mezelf in die periode voorbijgelopen. Ik was jong, negentien jaar, en in Nederland krijg je al snel een kaart als je een charge maakt. Dat moet je leren als jonge voetballer. In de jeugd en bij de beloften kan dat op zich nog wel, een tackle maken. Dan valt het niet zo op. Hoe anders is het als je in een stadion speelt waar duizenden mensen zitten en tal van camera’s de wedstrijd volgen. Als je wat doet, schreeuwen de fans meteen en dat kan de scheidsrechter ook beïnvloeden. Het is een kwestie van slimmer worden, ervaring opdoen, om dingen leren aan te voelen. Wanneer kan iets wel, wanneer niet?’

‘Bij FC Groningen begon ik goed. Totdat ik in korte tijd twee rode kaarten kreeg. Dan krijgt een trainer, Erwin van de Looi in mijn situatie, natuurlijk ook zijn bedenkingen. Dat is een instabiele factor. Zo zien zij dat. Ik raakte daarom mijn basisplaats kwijt. Dat had ik aan mezelf te wijten. Logisch als je zo veel kaarten pakt. Als je reserve komt te staan, moet je daar goed mee omgaan. Zeker als jonge speler. Dan moet je hard en goed trainen en zorgen dat je jezelf weer in de ploeg speelt. Maar het ging mij niet snel genoeg. Ik was ongeduldig. Ik zag ook geen mogelijkheden meer, terwijl ik rustig had moeten blijven. Ik was nog zo jong, mijn tijd was wel gekomen. Maar ik had niet de rust in mijn kop. Ik kon niet relativeren, vandaar dat ik lastig werd. Zeuren tijdens de training, moeilijk doen, met mijn kop naar beneden lopen; die trainers zijn daar natuurlijk ook niet blind voor.’

‘Mijn relatie met Erwin van de Looi was hartstikke slecht. Achteraf zeg ik: ik had het anders moeten doen. Zoals het is gelopen, kan ik alleen mezelf aanrekenen. Ik verwijt verder niemand iets. Van de Looi ook niet. Ik besefte dat het tussen ons van kwaad tot erger zou gaan. Ik wist daarom ook: ik moet weg. Straks kom ik in de beloften terecht en ben ik helemaal beeld. Daarom heb ik zelf, via mijn zaakwaarnemer, gevraagd om contractontbinding. Ik moest daar weg. Zo is het toen ook gegaan. We hebben het contract verscheurd. Zonder dat ik geld meekreeg. Daar ging het mij ook niet om. Ik wilde gewoon voetballen.’

‘Dit seizoen scoorde ik tegen FC Groningen en Van de Looi feliciteerde mij na afloop. Hij is helemaal niet verkeerd en ook een uitstekende trainer. Vrij snel na mijn contractontbinding kwam Roda JC. Ik ontwikkelde mij daar goed en de supporters sloten mij in hun armen. Ze waren heel blij met mij en ik was blij met Roda en de fans. Ik begon in de basis uit bij NAC Breda. Het ging goed en ik bleef in de ploeg. Het was doodzonde dat we degradeerden, anders had ik er misschien nog wel gespeeld.’

‘Bij Roda JC speelde er bovendien een kwestie over mijn contract. Ik ben geen expert. Maar ik was in die tijd veranderd van zaakwaarnemer, mijn nieuwe en huidige is Dick van Burik. Dick en een advocaat zeiden dat mijn contract niet rechtsgeldig was. Ik had getekend voor een half jaar plus een optie. Volgens hen was dat een excessieve optie. Het vaste contract en de optie stonden niet in verhouding. De macht zou te veel bij de club liggen, vertelden zij mij. Wij hebben daarover veel mensen gesproken en die zeiden ons ook dat het contract niet rechtsgeldig was. Ik wilde het in ieder geval hebben getoetst. Ik had een been kunnen breken of wat dan ook en dan zouden de rapen helemaal gaar zijn geweest. Dat hebben we zo richting Roda gecommuniceerd. En erbij gezegd: Zorg dat het niet in de media komt. Anders krijg je van die verhalen dat Timo Letschert een lastige jongen is. Zoals eerder bij FC Groningen. In Nederland krijg je nu eenmaal snel een stempel. Terwijl ik zeker geen badboy ben. Maar het is tóch naar buiten gekomen. Hoe dat is gebeurd, weet ik zelf ook niet.’

‘Er zijn wel gesprekken geweest met Roda om mijn contract op te waarderen. Daar kwam uiteindelijk niets uit. Roda had het financieel heel moeilijk. We waren net gedegradeerd. Maar ik bleef zitten met twijfels over mijn contract. Ik wilde verzekerd zijn van stabiliteit en vrij zijn van zorgen. Uiteindelijk zijn we naar de arbitragecommissie gestapt en die zaak hebben we verloren, tot veler verbazing. Mijn contract bleek wél rechtsgeldig. Ik wist toen waar ik aan toe was. Ik had er ook vrede mee. Alleen kreeg ik de supporters over me heen. Begrijpelijk wel, vond ik. Zij dachten dat ik hun club een oor wilde aannaaien en dan reageren fans zo. Er ontstond een onwerkbare situatie. Ik had geen zin te worden uitgefloten en de fans hadden geen zin meer in mij. Zij vonden dat ik de club in diskrediet had gebracht. FC Utrecht heeft me vervolgens eerst voor een jaar gehuurd en daarna definitief overgenomen van Roda. Ik pas hier prima, ook bij de supporters. Zij kunnen zich identificeren met mijn speelwijze. Ik ben een type dat graag de beuk erin gooit. Ben recht voor zijn raap. Supporters zijn zwart-wit in hun mening. Ik vind dat prima, die uitersten van emoties.’

‘Nu ik een paar jaar prof ben, merk ik wel dat ik rustiger ben geworden. Ik heb me altijd het snot voor de ogen getraind, maar bij mij ging het om mijn non-verbale gedrag. Als bij Groningen de hesjes werden uitgedeeld en ik zat niet bij de basis, dan stond mijn gezicht op onweer. Tijdens trainingen ben ik heel scherp en als er iets gebeurt, een goal tegen bijvoorbeeld, dan gooi ik er een krachtterm uit of scheld iemand de huid vol. Dat zal er altijd in blijven. Maar tegen mij mogen ze het ook zeggen als ik iets niet goed doe. Ik weet wel dat er een grens is. Wat kun je doen en tot hoe ver kun je gaan? Daar kom ik niet overheen. Dat komt uit mezelf en onze trainer Erik ten Hag is daarin ook heel belangrijk. Hij zit er kort op en praat heel veel met mij en andere spelers. Hij ziet het in mij zitten, zo merk ik. Ik wil niet zeggen dat ik licht ontvlambaar ben. Ik ben een gepassioneerd mens en relativeren is niet mijn sterkste punt. Buiten het veld ben ik een kalme jongen, op het veld is het anders. Dat komt door mijn winnaarsmentaliteit.’

‘Ik wil een aantal jaren heel goed en stabiel bij FC Utrecht spelen en daarna zou ik wel de stap naar Duitsland of Engeland willen maken. Die com-petities passen bij mijn spel, Duitsland nog net iets meer dan Engeland. Ja, het liefst naar de Bundesliga. Als verdediger moet je daar én fysiek sterk zijn én echt kunnen voetballen. Als ik Borussia Dortmund op tv zie en dat stadion... Daar wil ik een keer in spelen. Geweldig! Bij Dortmund of bij een andere club, ik bedoel het in z’n algemeenheid. Een voetbaldroom komt uit als ik daar zou kunnen voetballen. Maar eerst een paar goede seizoenen hier spelen, dan verdien ik het pas.’

‘Voetballen is niet alleen leuk, het is gewoon een vak. Als prof ben je vanaf de junioren al bezig in jezelf te investeren. Trainen met de ploeg, het krachthonk in. In mijn jeugd was ik helemaal niet sterk. Daarom moest ik ook weg bij Ajax. Die andere jongens in de C-junioren zaten al in de puberteit, ik nog lang niet. Ik liep achter, want ik was nog maar een klein en slap jochie. Dus ik vond het niet eens onterecht dat ik weg moest. Ik kwam gewoon tekort. Geleidelijk ben ik gaan groeien. Ik ben nu 1 meter 87 lang en weeg 87 kilo. Ik doe voor mezelf veel krachttraining, in samenwerking met Patrick Willems. Voor een verdediger is kracht belangrijk. Ik leef alleen maar voor het voetbal. Thuis ook, ik focus me puur op het weekeinde. Ik ga bijna nooit uit, ik drink amper; ik zit echt in zo’n roes. Straks zal mijn leven wel veranderen. Mijn vriendin en ik krijgen een kindje. Een jongetje. Ze is op 8 december uitgerekend, maar wij denken dat het eerder wordt geboren. Met een kindje komen de verhoudingen wel wat anders te liggen, dan kan het niet meer alleen om mij draaien. Ik ga natuurlijk ook ’s nachts opstaan om ons kind te voeden en te verschonen. En dat vind ik ook gezond. En heel leuk.’

‘Voor mij is het ook in een ander opzicht goed dat ik vader word. Soms word ik gek van mezelf. In het begin van deze competitie speelden we tegen ADO Den Haag. Wij speelden een goede pot, maar op het laatst won die Japanner (bedoelt Mike Havenaar, red.) een duel van mij en maakte 1-1. Dat moment bleef maar in mijn kop zitten. Drie weken en twee wedstrijden later had ik het er nóg over. Verdomme, hoe is het mogelijk dat dit kon?, vroeg ik mezelf maar af. Ik kon het niet loslaten. Dat moet ik nog leren.’

‘Mijn ouders, die mij altijd hebben gesteund, zijn hierin heel belangrijk. Ze leren mij beter te relativeren en een positieve draai te geven aan een situatie. Vroeger, toen ik bij Ajax zat, was ik nog veel extremer als de trainer zei dat iets niet goed ging. Dan wilde ik echt elk detail weten. De trainers werden er gek van. Ik wilde perfect zijn. Lag ik in bed, dacht ik: Ik wil ergens anders aan denken. Heb ik nog weleens, dan wil ik pitten maar lukt het gewoon niet. Nu haal ik mijn motivatie, extra motivatie, uit dingen de mij boos maken of niet goed gaan, zoals de tegengoal tegen ADO.’
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157054931
Hele weekend genieton.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157058561
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Hele weekend genieton.
Jeetje, wat on-utrechts dit! Maar wat lekker :D

Het was nog steeds niet best, maar er was inzet en strijd en na een erg matig begin hebben ze zich toch ook zeer aardig herpakt.

Die penalties, men... Wat een coole kikker is die Haller zeg. En ook die eerste goal, vooral de 1e aanname en controle, meteen klaarleggen voor een schot.

Bonuspunten ter compensatie voor de 2 verloren punten tegen roda iig :)

Heerlijk dat ie ook die penalty gaf trouwens, als ie hem er net buiten had gelegd had je er ook niet heel veel van kunnen zeggen denk ik (hoewel het 20% erbuiten, 80% erbinnen was ofzo ;) ).
pi_157058609
Mario v/d Ende tweette na afloop dat Sainsbury 2 overtredingen maakte, de eerste erbuiten en de tweede erbinnen, terechte penalty dus.

En een eerlijk verhaal van Van Polen ook na afloop die 'm ook terecht vond.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157061879
Rood plus penalty blijft een zware straf zeg. Goed dat die er niet inging, maar voor zo'n lichte overtreding niets anders kunnen geven dan dit... Daar mag de KNVB nog wel een keer iets aan veranderen.
pi_157062228
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 14:30 schreef zatoichi het volgende:
Rood plus penalty blijft een zware straf zeg. Goed dat die er niet inging, maar voor zo'n lichte overtreding niets anders kunnen geven dan dit... Daar mag de KNVB nog wel een keer iets aan veranderen.
Mjah, ook al was het uber licht vasthouden... Als je daarvoor fluit is het rood.

Als je alleen een penalty krijgt kun je dus een bijna 100% doelpunt stoppen zonder echte straf (penalty ius misschien minder zeker dan zo'n straf). Met rood is het ECHT een bestraft iets...
  maandag 26 oktober 2015 @ 13:58:00 #11
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157110869
Bij vitesse-020 ook anti semitische spreekkoren .
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)j-Vitesse-Ajax.dhtml
KNVB zal wel zelfde straf moeten geven dan he? Of niet?

Woensdag tegen groningen voorspel ik een verlenging na 1-1

Wordt een latertje denk ik

[ Bericht 34% gewijzigd door RoodWitBlauw op 26-10-2015 14:09:07 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:23:44 #12
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157111305
Dubbel

[ Bericht 45% gewijzigd door RoodWitBlauw op 26-10-2015 14:36:32 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157154897
Vanavond geen van der Maarel, Janssen en waarschijnlijk ook geen Ayoub. (net vader geworden)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:29:39 #14
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157160446
Mahi en Hiariej zijn ook geblesseert bij Groningen.


Ik hoop stiekem op 6-4

[ Bericht 61% gewijzigd door RoodWitBlauw op 28-10-2015 18:01:44 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157174656
Yeah baby!

Je zat er niet ver naast RoodWitBlauw :P

Mooie pot, kak-verdediging, maar op karakter en wilskracht (en met prachtige goals) toch de pot binnen halen... Heerlijk!
pi_157174887
Bij vlagen goed en bij vlagen slecht voetbal, maar wel een heerlijk bekerpotje!

En die goal van Peterson maakte het helemaal af. _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:16:49 #17
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_157175017
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Heeft iemand de samenvatting?
pi_157175173
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij vlagen goed en bij vlagen slecht voetbal, maar wel een heerlijk bekerpotje!

En die goal van Peterson maakte het helemaal af. _O_
Die en die van Barazite (samen met zijn reactie op zijn goal)! Ik word wel n beetje ongemakkelijk als ik ten Hag hoor praten zeg.. Maar interviews met Ayoub en Barazite maken een hoop goed ;)

En ik zie Ruiter trouwens amper nog een bal over de zijlijn maaien! What!?

[ Bericht 4% gewijzigd door m0ridin op 29-10-2015 00:36:32 ]
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:37:49 #19
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_157175313
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:27 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Die en die van Barazite (samen met zijn reactie op zijn goal)! Ik word wel n beetje ongemakkelijk als ik ten Hag hoor praten zeg.. Maar interviews met Ayoub en Barazite maken een hoop goed ;)

En ik zie Ruiter trouwens amper nog een bal over de zijlijn maaien! What!?
Had een paar goede reddingen ook. Alleen een erg vreemde goal die net na rust, geloof de 1-2.
pi_157175343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:37 schreef Pino0 het volgende:

[..]

Had een paar goede reddingen ook. Alleen een erg vreemde goal die net na rust, geloof de 1-2.
Geloof niet dat Ruiter veel kwalijk was te nemen vanavond wat betreft de goals (sterker nog, prima reddingen!), de verdediging daarentegen... Maar eindelijk gewoon passie en strijd, meer hoeven we toch niet?

Btw, vond die Joosten ook erg leuk spelen!

[ Bericht 3% gewijzigd door m0ridin op 29-10-2015 00:50:20 ]
pi_157177757
Ruiter was bij Zwolle en gisteren weer de oude Ruiter imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157178047
Is de samenvatting nog ergens te bekijken zonder dat je hoeft in te loggen bij fox?
pi_157178114
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:44 schreef zatoichi het volgende:
Is de samenvatting nog ergens te bekijken zonder dat je hoeft in te loggen bij fox?
Later vandaag hier denk ik : http://www.nu.nl/knvb-beker

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:44 schreef zatoichi het volgende:
Is de samenvatting nog ergens te bekijken zonder dat je hoeft in te loggen bij fox?
Staat er NU op. ;)

[ Bericht 33% gewijzigd door PBateman1978 op 29-10-2015 11:12:31 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157184042
Leuke pot met een hoop goals. Hopen op een goede loting, het liefste thuis uiteraard
Ik was nooit overtuigd van barazite maar dat begint ook aardig te draaien. Strieder vooral eerste helft goed. Diemers pakte dat tot aan zijn wissel goed op in de tweede helft. Letchert weer aardig sterk.
Joosten heeft wel potentie maar niet op de manier hoe hij de eerste helft gebruikt werd. Hij stond bijna linksback en moest alleen achter zijn tegenstander aan lopen. In de tweede helft vooral na de gelijkmaker had hij leuke acties en was gevaarlijk.
Echter snap ik echt niet wat we met Conboy moeten. Die snapt er echt niks van, verdedigend zwak en in balbezit nog zwakker. Totaal geen idee wat ie moet doen als hij aan de bal is. Ludwig ook de hele wedstrijd onzichtbaar aanvallend.In de omschakeling deed ie helemaal niet mee.
Hopelijk kunnen we tegen Twente weer een mooie pot neerzetten met 3 punten!
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:49:15 #25
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157197840
1/8 ste finale KNVB Beker mogen we tegen Achilles 29 uit Groesbeek

Zou moeten lukken toch?
Daarna nog minimaal 25 procent kans om tegen ern amateurclub te loten, aangezien 2 amateurclubs tegen elkander hebben geloot.

Dus met een beetje geluk staan we in de halve finale!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157198514
Laten we eerst maar eens in Groesbeek winnen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157198877
quote:
Ajax reageert zwaar teleurgesteld op het besluit van de Utrechtste burgemeester Jan van Zanen dat Ajax-supporters niet welkom zijn in de Galgenwaard tijdens het competitieduel tussen FC Utrecht en de Amsterdammers. Financieel directeur Jeroen Slop van Ajax spreekt van een 'truc' die FC Utrecht toepast. "Met als gevolg dat wij nu zonder fans moeten komen."
Ajax spreekt van een omgekeerde wereld. "Als gevolg van het bij herhaling uiten van antisemitische spreekkoren van het Utrecht-publiek, bij de wedstrijd FC Utrecht - Ajax van 5 april 2015, legde KNVB FC Utrecht een straf op. De uiteindelijke beslissing van de commissie van beroep van de KNVB luidde dat, naast een geldboete van 10.000 euro, er geen personen als toeschouwer op de ‘Bunnikside’ mogen verblijven bij de eerstvolgende ontmoeting in Utrecht tussen Ajax en FC Utrecht. Als reactie daarop heeft de directie van FC Utrecht gemeend de seizoenkaarthouders van de betreffende vakken op de Bunnikside, elders in het stadion te gaan plaatsen. Hierdoor wordt het voor hen toch mogelijk gemaakt de wedstrijd FC Utrecht - Ajax bij te wonen. Mede als gevolg daarvan ziet de gemeente Utrecht een verhoogd risico. Om desondanks een veilig en goed verloop van de wedstrijd te kunnen waarborgen, hebben zij aanvullende maatregelen opgelegd. Waaronder dus een leeg uitvak", laat Ajax in een verklaring op de eigen website weten.
'FC Utrecht omzeilt straf'
Jeroen Slop is boos over de 'truc' die FC Utrecht toepast. "Daardoor omzeilen ze de straf, met als gevolg dat wij nu zonder fans moeten komen. Wij vinden het schandalig dat de daders van deze zeer kwetsende spreekkoren nu bij de wedstrijd aanwezig kunnen zijn en wij zonder supporters af moeten reizen. Ajax is nu de dupe. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een straf die de KNVB aan FC Utrecht heeft opgelegd?”
Ajax probeerde het tij te keren, maar ondanks inspanningen van onder meer de gemeente Amsterdam kwamen beide partijen niet tot een oplossing. "Ajax heeft er veel aan gedaan om te voorkomen dat deze maatregel genomen zou worden. Slop legt uit: ,,Toen wij enkele weken geleden hoorden wat er speelde, hebben wij gelijk de gemeente Amsterdam benaderd om contact op te nemen met hun collega’s in Utrecht. Dat is gebeurd, en ondanks hun goede inspanningen niet met het gewenste resultaat. Ook de briefwisseling met de gemeente Utrecht, FC Utrecht en de KNVB die daarop volgde, leidde niet tot een oplossing waar wij mee konden leven. De KNVB heeft zich nog wel ingespannen om hetgeen nu gebeurd is te voorkomen. Voor hen is dit natuurlijk ook een hard gelag. Wij hebben nooit begrepen waarom de aan FC Utrecht opgelegde sanctie gekoppeld moest worden aan het eerstvolgende duel tegen ons. Als een speler naar aanleiding van een rode kaart geschorst wordt, geldt dat toch ook niet voor de eerstvolgende wedstrijd tegen diezelfde tegenstander? Hoe dan ook, wat er nu is gebeurd is schandalig.”
HUILEN!

Triest ook hoe ze daar stelselmatig weigeren te melden dat ze zelf massaal kk dit en dat zingen, spotten met invaliden, spotten met overledenen of bij de zoveelste kansloze nederlaag in de Galgenwaard maar weer een zooi stoeltjes in het uitvak slopen. Dat moet allemaal maar kunnen niet waar meneer Slop?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:25:21 #28
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157199726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

HUILEN!

Triest ook hoe ze daar stelselmatig weigeren te melden dat ze zelf massaal kk dit en dat zingen, spotten met invaliden, spotten met overledenen of bij de zoveelste kansloze nederlaag in de Galgenwaard maar weer een zooi stoeltjes in het uitvak slopen. Dat moet allemaal maar kunnen niet waar meneer Slop?
Ongelovelijk dat er niets wordt genoemt over de acties van die neuzen ja.
Laat ze maar komende 3 jaar thuis ,

Ik hoop dat ik een keer in het uitvak mag zitten. Lijkt me wel lachen.
Hoe is de catering daar trouwens?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157231848
FC Utrecht moet zich kapot schamen, gestraft voor schandelijke leuzen en dan er zo onderuit komen, nog niet eens een de straf accepteren, ik ben geen fan van Ajax, maar FC Utrecht verlaagt zich echt tot een racistisch derderangsclubje van het niveau Rusland vandaag de dag.
pi_157235888
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:20 schreef Slaro het volgende:
FC Utrecht moet zich kapot schamen, gestraft voor schandelijke leuzen en dan er zo onderuit komen, nog niet eens een de straf accepteren, ik ben geen fan van Ajax, maar FC Utrecht verlaagt zich echt tot een racistisch derderangsclubje van het niveau Rusland vandaag de dag.
Fuck you er is bijna niets geroepen. Die hele gang van zaken is rot tot in de kern van de knvb. Die hele zaak riekt naar fifa praktijken.

En ik ben serieus de eerste die zijn hand in eigen boezem zal steken als het om dit soort praktijken gaat.

Dit is gewoon typisch een geval van garbage in is garbage out. Laat de knvb maar eens objectief maar zichzelf kijken en iedereen gelijk behandelen ipv met dit soort kinderlijk gedrag aan de gang te zijn.
pi_157237771
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 23:41 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Fuck you er is bijna niets geroepen. Die hele gang van zaken is rot tot in de kern van de knvb. Die hele zaak riekt naar fifa praktijken.

En ik ben serieus de eerste die zijn hand in eigen boezem zal steken als het om dit soort praktijken gaat.

Dit is gewoon typisch een geval van garbage in is garbage out. Laat de knvb maar eens objectief maar zichzelf kijken en iedereen gelijk behandelen ipv met dit soort kinderlijk gedrag aan de gang te zijn.
Er is genoeg geroepen, heel Nederland heeft het gehoord, en dit tuig kan je beter van de tribune hebben, al dat antisemitische getier de hele tijd alsof het alleen maar met Ajax te maken heeft en zij de enige zijn die zich met dergelijke leuzen aangesproken mogen voelen, denk eens na.
pi_157239660
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 01:02 schreef Slaro het volgende:

[..]

Er is genoeg geroepen, heel Nederland heeft het gehoord, en dit tuig kan je beter van de tribune hebben, al dat antisemitische getier de hele tijd alsof het alleen maar met Ajax te maken heeft en zij de enige zijn die zich met dergelijke leuzen aangesproken mogen voelen, denk eens na.
Precies DIT tuig, niet de hele bunnikside. Het gaat om een zeer beperkte groep die dit geeft gezongen.

Ik heb ajacieden gesproken uit het uitvak die hebben niets gehoord. Zelf zat ik op vaak Q en zelfs daar heb ik er niets van gehoord. Dat geeft aan dat het een zeer beperkte groep op de bunnikside was.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben fel tegen dit soort spreekkoren naar ik kan heel slecht tegen onrecht en dat zie ik hier gebeuren. Pak degene die verantwoordelijk zijn, niet de rest.
pi_157239818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:20 schreef Slaro het volgende:
FC Utrecht moet zich kapot schamen, gestraft voor schandelijke leuzen en dan er zo onderuit komen, nog niet eens een de straf accepteren, ik ben geen fan van Ajax, maar FC Utrecht verlaagt zich echt tot een racistisch derderangsclubje van het niveau Rusland vandaag de dag.
:')

Misschien moet je je eerst eens inlezen voor je maar wat roept.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157244545
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 07:38 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies DIT tuig, niet de hele bunnikside. Het gaat om een zeer beperkte groep die dit geeft gezongen.

Ik heb ajacieden gesproken uit het uitvak die hebben niets gehoord. Zelf zat ik op vaak Q en zelfs daar heb ik er niets van gehoord. Dat geeft aan dat het een zeer beperkte groep op de bunnikside was.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben fel tegen dit soort spreekkoren naar ik kan heel slecht tegen onrecht en dat zie ik hier gebeuren. Pak degene die verantwoordelijk zijn, niet de rest.
Ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd dus denk dat je er toch wat meer moet pakken in dit geval, toch maakt het mij weinig uit hoe een Ajax-fan zich onder die spreekkoren voelt, het zijn immers vaak de mensen thuis op de bank die aangesproken worden of zich voelen.
pi_157244562
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Misschien moet je je eerst eens inlezen voor je maar wat roept.
Vertel.
pi_157250640
Bijna dezelfde soort wedstrijd als woensdag, veel fouten en goals, wederom prima vermaakt!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157250931
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 14:09 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd dus denk dat je er toch wat meer moet pakken in dit geval, toch maakt het mij weinig uit hoe een Ajax-fan zich onder die spreekkoren voelt, het zijn immers vaak de mensen thuis op de bank die aangesproken worden of zich voelen.
Ik zeI niets over hoe ze zich voelen. Ik zei dat ze niets hebben gehoord. Net als ik. Net als de scheidsrechter. Tijdens de wedstrijd is er niets geregistreerd. Pas achteraf.

Zoals al gezegd lees je in.
pi_157250958
En verder, goed weekje zo. Drie keer een overwinning. Dat is wel eens slechter geweest :)
pi_157251013
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 18:19 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik zeI niets over hoe ze zich voelen. Ik zei dat ze niets hebben gehoord. Net als ik. Net als de scheidsrechter. Tijdens de wedstrijd is er niets geregistreerd. Pas achteraf.

Zoals al gezegd lees je in.
Allemaal lieve supporters op de Bunnikside die nooit een kwaad woord zullen roepen, schandalig, zeg.
pi_157251110
Volgend jaar ook geen Twente supporters meer welkom?
pi_157252347
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:22 schreef Slaro het volgende:

[..]

Allemaal lieve supporters op de Bunnikside die nooit een kwaad woord zullen roepen, schandalig, zeg.
Duidelijk je wilt of kunt mijn posts niet begrijpen. Hoe dan ook het heeft duidelijk geen zin om op je te reageren. Dat is in ieder geval duidelijk.
pi_157252387
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:26 schreef El-Capone het volgende:
Volgend jaar ook geen Twente supporters meer welkom?
Die deden iets met NSB hè? Is mij een beetje ontgaan...
pi_157252897
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 19:17 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Duidelijk je wilt of kunt mijn posts niet begrijpen. Hoe dan ook het heeft duidelijk geen zin om op je te reageren. Dat is in ieder geval duidelijk.
Denk toch eerst na voordat je begint te tieren.
pi_157252937
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:26 schreef El-Capone het volgende:
Volgend jaar ook geen Twente supporters meer welkom?
Als het aan mij ligt niet, of laat die halve zool met zijn trommel voortaan thuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157260876
Prima resultaat, spel was (weer) niet denderend (wat is die verdediging toch zwak :/ ) Gelijkspel was ook niet onterecht geweest denk ik, maar het viel weer goed... . Dan heb je toch ineens een prima weekje :)

Barazite is een held, net als Letschert, Haller doet toch ook veel goed hoor. Jammer genoeg niet scorend, maar aanspeelpunt, wint veel kopduels, sterk en kalm aan de bal en dan toch weer die penalty er zo in prikken... klasse. Joosten ook gecharmeerd van, heeft ook veel gevoel voor de bal. Het mag allemaal wat slimmer somige spelers (of juist afleggen ipv zelf gaan, of juist zelf durven ipv afleggen) en de verdediging blijft n gatenkaas... Maar iig de punten binnen deze week.

En tja, dat bananenlied... Hoe simpel kun je zijn...
pi_157263331
Barazite, Haller en Ramselaar samen zijn echt fantastisch, 3 uitstekende voetballers die elkaar goed aanvoelen, ik geniet er van!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157263594
http://www.metronieuws.nl/columns/99-woorden/2015/11/fc-allah

quote:
Ik begrijp dat FC Utrecht-speler Yassin Ayoub zijn medespelers tot vervelens toe tot de islam probeert te bekeren en een YouTube-kanaal beheert met extremistische video’s. Ik zag dat FC Utrecht-speler Nacer Barazite weigert FOX Sports-verslaggeefster Hélène Hendriks na een interviewtje een hand te geven. En ik hoorde dat de islamitische spelers van FC Utrecht in het stadion een eigen gebedsruimte hebben geclaimd. Mij lijkt dat voetballers alleen maar moeten proberen eens per week minimaal één doelpunt meer te maken dan de tegenstander en dat voetbalstadions bedoeld zijn om te voetballen. Maar ik zal wel een vreselijk ouderwetse kaaskop zijn
Man man man man man..............
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157263877
Gevaarlijk dit soort mannen; ze claimen vrijheid, maar hebben niet door dat ze net zo extremistische mening verkondigen als de IS zelf. Iedereen in het keurslijf van de "Nederlandse cultuur".

Brr.

Maar goed dat is off-topic.

Wat wel on-topic is, is het feit dat we aardig in de hoek zitten waar de klappen lijken te vallen. De media ruikt blijkbaar bloed en trekt alles open om Utrecht aan te vallen. Ik denk dat het een periode wordt waarin we er als club en supporters zo min mogelijk aandacht aan moeten besteden en zoveel mogelijk het proberen te laten overwaaien.
pi_157263899
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Wat wel on-topic is, is het feit dat we aardig in de hoek zitten waar de klappen lijken te vallen. De media ruikt blijkbaar bloed en trekt alles open om Utrecht aan te vallen. Ik denk dat het een periode wordt waarin we er als club en supporters zo min mogelijk aandacht aan moeten besteden en zoveel mogelijk het proberen te laten overwaaien.
Yep, ik heb ergere dingen gehoord in de drie kwartier dat ik ADO-FEY nog heb meegekregen maar daar hoor je niets over.

Het zal mij niets verbazen als dit allemaal gaat leiden tot FCU-AJA op 13 dec zonder publiek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157266110
quote:
FC Utrecht klaar met deel supporters na racistische spreekkoren
Foto: ANP
Gepubliceerd: 02 november 2015 07:46 Laatste update: 02 november 2015 09:16

FC Utrecht-directeur Wilco van Schaik zegt helemaal klaar te zijn met een deel van de fanatieke aanhang van zijn club, na racistische spreekkoren gericht tegen Thomas Agyepong, een Ghanese speler van FC Twente.

Het gaat om een deel van de fans op de Bunnikside, waar de harde kern van FC Utrecht zit. De club speelde zondag tegen FC Twente (4-2 winst).

Op het moment dat Agyepong op de grond lag met een blessure zongen ze: "Ik heb geen bananen vandaag."

"Wij gaan dit incident niet bagatelliseren", zegt Van Schaik op de site van FC Utrecht over de racistische spreekkoren.

"We willen het juist publiekelijk en nadrukkelijk benoemen en één glasheldere boodschap meegeven: wij zijn hier echt hé-lé-máál klaar mee. En met wij spreken we ook over ons publiek dat zich tegen dit spreekkoor liet horen."

Van Schaik wil in kaart brengen wie de spreekkoren zongen. "We hebben onze buik vol van die randfiguren die elke keer proberen een mooie voetbalmiddag te verpesten."

FC Utrecht doet ook onderzoek naar een kwetsend spandoek dat in het uitvak hing.
Ajax

Supporters op de Bunnikside kwamen eerder in opspraak na het zingen van antisemitische liederen tijdens de wedstrijd van FC Utrecht tegen Ajax.

De KNVB bestrafte dat met een geldboete en het bevel dat de Bunnikside bij de eerstvolgende wedstrijd tegen Ajax leeg moest blijven.

Vorige week maakte de burgemeester van Utrecht, Jan van Zanen, bekend dat Ajax-supporters niet welkom zijn bij de wedstrijd van hun club tegen FC Utrecht op 13 december. Van Zanen maakte deze omstreden beslissing uit angst voor rellen. De harde kern van Utrecht kan namelijk wel kaartjes kopen voor andere vakken.

De directie van Ajax liet weten "zwaar teleurgesteld" te zijn over de beslissing. De PvdA stelde Kamervragen over het weren van de Ajax-fans.
  maandag 2 november 2015 @ 13:13:46 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157267341
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Gevaarlijk dit soort mannen; ze claimen vrijheid, maar hebben niet door dat ze net zo extremistische mening verkondigen als de IS zelf. Iedereen in het keurslijf van de "Nederlandse cultuur".

Brr.

Maar goed dat is off-topic.

Wat wel on-topic is, is het feit dat we aardig in de hoek zitten waar de klappen lijken te vallen. De media ruikt blijkbaar bloed en trekt alles open om Utrecht aan te vallen. Ik denk dat het een periode wordt waarin we er als club en supporters zo min mogelijk aandacht aan moeten besteden en zoveel mogelijk het proberen te laten overwaaien.
In de doofpot ermee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157267356
quote:
10s.gif Op maandag 2 november 2015 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

In de doofpot ermee.
Net als de spreekkoren afgelopen woensdag niet waar.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157290465
quote:
3 november 2015

Drie supporters van FC Utrecht hebben van de club een voorlopig stadionverbod ontvangen naar aanleiding van misdragingen als discriminatie, het gooien van voorwerpen en het afsteken van vuurwerk tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag. Daarmee heeft het onderzoek, dat door de club is gestart, direct resultaat opgeleverd.

De lieden die een voorlopig stadionverbod hebben gekregen, maakten zich schuldig aan de bovengenoemde strafbare feiten. Dit wordt niet getolereerd in Stadion Galgenwaard en dus treedt FC Utrecht er kordaat tegen op.

Het onderzoek wordt voortgezet. Zolang het onderzoek loopt, kan FC Utrecht niet verder in detail treden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157313174
quote:
FC Utrecht moet captain Willem Janssen enkele maanden missen. De middenvelder wordt woensdag aan zijn enkel geopereerd. Janssen ontbrak de afgelopen wedstrijden in het elftal van Ten Hag nadat hij eind oktober een tik op zijn enkel kreeg tijdens de training.
Hoe lang Janssen precies is uitgeschakeld is nog niet bekend, maar voor de winterstop zal hij sowieso niet meer in actie komen.
Klote...

Alhoewel we zonder Willem in de basis 3 keer winnen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 5 november 2015 @ 22:03:57 #55
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157347989
Bij Studio Powned waren ze net met cheerleaders Barazite gaan aanmoedigen op de training :')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_157361265
Zondag dezelfde opstelling als afgelopen weekend, dus met Patrick Joosten in de basis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157419161
Jammer gisteren, als je eens in Eindhoven had kunnen winnen was het gisteren wel... Wel mooi om te zien hoe we fases gewoon domineerden en onder het vroege druk zetten van PSV uit voetbalden!

En jammer dat Kuipers thuisfluiter was, onbegrijpelijk hoe een zuivere handsbal van Moreno wordt gemist en vd Maarel een pingel tegen krijgt terwijl ie m met zijn borstkas raakte.

Maar goed, uiteindelijk maak je zelf niet genoeg kansen af en zij wel.

In Nijmegen zo spelen en je wint!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157419633
De telegraaf is het met je eens:
FC Utrecht elftal van de week

[ Bericht 30% gewijzigd door zatoichi op 09-11-2015 09:30:05 ]
pi_157485835
quote:
De KNVB zegt niets te kunnen doen aan de huidige gang van zaken rond de Eredivisie-wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax op 13 december. Supporters van de Amsterdamse club blijven daardoor niet welkom in de Galgenwaard.

Burgemeester Jan van Zanen van Utrecht besloot dat Ajax-fans niet welkom zijn in Utrecht vanwege de veiligheid in het stadion. Die beslissing was het gevolg van een straf van de KNVB, waardoor de Bunnikside leeg moet blijven. FC Utrecht besloot de fanatieke aanhang echter andere plaatsen in het stadion toe te wijzen.

Volgens de KNVB is een dadergerichte aanpak niet goed mogelijk, omdat niet alle daders geïdentificeerd konden worden, meldt Ajax Life. De actie van Utrecht om de fanatieke aanhang te verplaatsen heeft de bond 'in hoge mate verbaasd'. De Domstedelingen voeren de straf evenwel 'rechtmatig maar onwenselijk' uit. FC Utrecht is op zijn beurt van mening dat het niets verkeerd doet.

De Supportersvereniging van Ajax had een brief gestuurd aan zowel de KNVB als FC Utrecht, maar kreeg dus nul op het rekest. Ze hopen toch dat alle partijen nogmaals in overleg gaan om een oplossing te vinden.
Jammerrrrrr
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157487672
Nou ja... ik hou er wel van als er uitsupporters zijn hoor. Zeker als het van die volle zoals bij Twente en Ajax zijn.
pi_157487692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 10:41 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja... ik hou er wel van als er uitsupporters zijn hoor. Zeker als het van die volle zoals bij Twente en Ajax zijn.
Oh dat zeker, maar in dit geval....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157515201
quote:
13 november 2015

FC Utrecht heeft aanvaller Patrick Joosten tot medio 2018 aan zich verbonden en in de overeenkomst met de 19-jarige talentvolle speler bovendien een optie voor verlenging van het contract tot 2020 opgenomen. De geboren Nijmegenaar wordt per direct overgeheveld van Jong FC Utrecht naar de selectie van trainer/coach Erik ten Hag.

Joosten kwam afgelopen zomer over van NEC, waarvoor hij in het seizoen 2014/2015 tot drie optredens kwam in het eerste elftal. De Gelderlander maakte als stagiair in de voorbereiding reeds een goede indruk bij het eerste elftal, maar een blessure stagneerde zijn ontwikkeling. Via goede prestaties in het beloftenteam dwong hij een kans af in het eerste elftal, waarvoor hij de voorbije weken in drie Eredivisiewedstrijden en een duel in de KNVB Beker speelde.

“Patrick is een bijzonder talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan”, zegt Technisch Manager Erik ten Hag over Joosten, die zijn officiële debuut in het eerste elftal van FC Utrecht op vrijdag 23 oktober maakte in de met 1-2 gewonnen uitpartij tegen PEC Zwolle. “Sinds zijn komst naar Utrecht heeft Patrick zich goed ontwikkeld. De voorbije weken heeft hij een goede indruk gemaakt in het eerste elftal. Wij zijn ervan overtuigd dat hij zich in Utrecht verder kan ontwikkelen en zijn er dan ook blij mee dat we hem voor tweeënhalf jaar hebben kunnen vastleggen.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157602238
quote:
UTRECHT - FC Utrecht moet geen racistische club worden. Dat zegt FC Utrecht-eigenaar Frans van Seumeren maandag in Namen & Rugnummers. "Ik vind het asociaal gedrag van een klein clubje mensen die telkens de club in diskrediet brengen", zegt Van Seumeren. "Het moet afgelopen zijn, anders stop ik er een keer mee."

Van Seumeren zegt ook niet uit te sluiten dat de club in de winterstop één of meer spelers verkoopt. "Ik wil Haller en Ramselaar niet kwijt, maar dat wilden we met Strootman en Mertens ook niet. En daar kwam een bod op dat we niet konden weigeren."

Ook ging de clubeigenaar in op het vertrek van hoofd scouting Edwin de Kruijff. "Ten Hag kreeg wat taken van Edwin op zijn bordje, en met wat er toen overbleef vond Edwin niet voldoende."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157610278
ergens wel begrijpelijk
  zondag 22 november 2015 @ 15:30:01 #65
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157739609
Dinsdag 22:00 een docu over DiTo
Voor altijd # 4

Fox sports
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157759088
Het missen van kansen en een domme overtreding van Ayoub en je staat weer met lege handen in Nijmegen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:21:57 #67
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157788246
Ik zit tegen de neusjes in vakkie U (treg) voor 1 keer!!!!!!
Hoe zit het daar op de lange zijde met de catering? Zijn er nog specialiteiten? Moet je daar ook met je arenakaart betalen of hebben ze daar nog muntjes?


Verder moeten we punten pakken tegen heraclas, we spelen best aardig.
Ballen meer over de zijkanten met hoger tempo, en Haller kan aangespeeld worden.

2-1 gok ik


Reminder: vanavond 8 uur fox sports . DiTo
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157789208
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:21 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Reminder: vanavond 8 uur fox sports . DiTo
Niet om 8 uur maar 10 uur. ;)

Catering op U is prima hoor, al zou ik lekker wachten tot de worstenman voorbij komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:51:26 #69
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157791961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Niet om 8 uur maar 10 uur. ;)

Catering op U is prima hoor, al zou ik lekker wachten tot de worstenman voorbij komt.
Die worsten zijn tegenwoordig smerig.
Had er laatst 1 gekocht op de bunnikside
Unox fabrieksworsten imo
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157800498
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Die worsten zijn tegenwoordig smerig.
Had er laatst 1 gekocht op de bunnikside
Unox fabrieksworsten imo
Afgelopen keren vond ik ze wel goed iig. :9
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 29 november 2015 @ 20:43:59 #71
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157908752
Zooo... de tandjes!

Wat een wedstrijd.
Dat beloofd wat tegen ajakkes.
Die Petersson moet gewoon in de basis. Was wel duidelijk.
Wel kippevel tijdens de herdenking voor en na de wedstrijd
Verder allemaal ff stemmen op Haller als speler van de werk op de VI APP
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157909653
Stem ik liever op onze plopbaard
  zondag 29 november 2015 @ 21:24:19 #73
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_157909903
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:15 schreef zatoichi het volgende:
Stem ik liever op onze plopbaard
Staat toch niet in het rijtje?
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_157911168
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 21:24 schreef RoodWitBlauw het volgende:

[..]

Staat toch niet in het rijtje?
Geen idee, stiekem stem ik eigenlijk helemaal niet en heb ik die hele fucking VI app niet... :P
pi_157912772
Wij wouden t niet verpesten voor Di Tomasso. Zo sportief zijn we wel.
pi_157915785
Barazite was natuurlijk de enige echte MotM, die nam de ploeg op sleeptouw en speelde weergaloos in de tweede helft.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157915792
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Barazite was natuurlijk de enige echte MotM, die nam de ploeg op sleeptouw en speelde weergaloos in de tweede helft.
Is dit mede te danken aan Ten Hag dat hij zo'n sterk seizoen speelt?
pi_157915816
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is dit mede te danken aan Ten Hag dat hij zo'n sterk seizoen speelt?
Vast een beetje maar vooral dankzij zichzelf.
Is in de zomer bijna 10 kilo kwijtgeraakt door voor zichzelf te trainen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157917596
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157922840
En nog een keertje genieten van ''Utregs tiki-taka'' :+

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157966764
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 23:03 schreef hafcfan het volgende:
Wij wouden t niet verpesten voor Di Tomasso. Zo sportief zijn we wel.
Mooi ook dat spandoek van Di Tomasso in het uitvak.
pi_157967924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:26 schreef zolderraam het volgende:

[..]

Mooi ook dat spandoek van Di Tomasso in het uitvak.
:Y Was ook wel mooi om te zien allemaal. Leuk ook dat het overal zo werd gewaardeerd door de Utrecht fans op het internet. ^O^ Nou zijn wij sowieso wel een van de sympathiekste clubs.
pi_157969186
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

:Y Was ook wel mooi om te zien allemaal. Leuk ook dat het overal zo werd gewaardeerd door de Utrecht fans op het internet. ^O^ Nou zijn wij sowieso wel een van de sympathiekste clubs.
Het wordt pas onsympathiek als je dergelijke uitlatingen over jezelf doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157969698
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Het wordt pas onsympathiek als je dergelijke uitlatingen over jezelf doet.
Aldus een Feyenoord fan :')
Over tuig gesproken.
pi_157969766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Aldus een Feyenoord fan :')
Over tuig gesproken.
Wie heeft het over tuig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157969784
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie heeft het over tuig.
Wie heeft het over onsympathiek?
pi_157970090
Ruzie tussen Feyenoord en Heracles. Daar zal Utrecht wel voor gestraft worden! :P
pi_157970468
http://www.foxsports.nl/v(...)eft-mij-stabiliteit/

Interview met Nacer, gaat vooral over zijn carrière trouwens.

In de wedstrijdbeelden valt nog eens op hoe balvast ie kan zijn, ik geniet dit jaar echt van deze man die in huidige vorm eigenlijk gewoon veel te goed is voor onze club.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 december 2015 @ 10:21:05 #89
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157982677
Ik ben nu al zenuwachtig voor Utrecht Ajax :"(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_157982713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:21 schreef Paul het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor Utrecht Ajax :"(
Jij bent voor Ajax he? Want verder zie ik je hier nooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157982740
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij bent voor Ajax he? Want verder zie ik je hier nooit.
Af en toe komt hij in het livetopic om wat UTRECHT *O* *O* we gaan degraderen :'( WE WORDEN KAMPIOEN en al die opportunistische posts te plaatsen. Jaarlijks wat kuttopics plaatsen over dat Utrecht - Ajax.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 december 2015 @ 13:15:46 #92
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157985568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij bent voor Ajax he? Want verder zie ik je hier nooit.
:') ? ik post hier zovaak
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 december 2015 @ 13:16:10 #93
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157985576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Af en toe komt hij in het livetopic om wat UTRECHT *O* *O* we gaan degraderen :'( WE WORDEN KAMPIOEN en al die opportunistische posts te plaatsen. Jaarlijks wat kuttopics plaatsen over dat Utrecht - Ajax.
WE GAAN WINNEN! BARAZITE-GODDDDDDDDDDDD _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Forum Admin / PR donderdag 3 december 2015 @ 13:18:17 #94
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_157985621
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef Paul het volgende:

[..]

WE GAAN WINNEN! BARAZITE-GODDDDDDDDDDDD _O_
Hoe voelt dat nou, dat juichen voor FC kalifaat?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 december 2015 @ 13:20:45 #95
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157985660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:18 schreef Sked het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou, dat juichen voor FC kalifaat?
Goedddd _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_157989888
Wanneer is Utrecht - Ajax??

Zijn er dan een beetje rellen in de stad?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_157990791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:18 schreef Sked het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou, dat juichen voor FC kalifaat?
Die IS strijder valt sowieso niet serieus te nemen. Bij Vitesse was hij nog niet zo.
pi_158004333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die IS strijder valt sowieso niet serieus te nemen. Bij Vitesse was hij nog niet zo.
Niveautje hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158007791
Ramon Leeuwin vervangt morgen de geschorste Kevin Conboy.

Ruiter
Klaiber-Leeuwin-Letschert-vd Maarel
Ramselaar-Ayoub
Barazite
Haller-Joosten
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:04:25 #100
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_158009293
Joosten?
Zet die Peterson in de basis joh!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_158010906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ramon Leeuwin vervangt morgen de geschorste Kevin Conboy.

Ruiter
Klaiber-Leeuwin-Letschert-vd Maarel
Ramselaar-Ayoub
Barazite
Haller-Joosten
Beginnen we dit keer gewoon met tien man?

Ik neem aan dat Leeuwin er gewoon weer elke week in staat. Conboy hoort gewoon niet in het elftal thuis. Wat een verademing was dat zeg in de tweede helft met leeuwin weer achterin.
pi_158010934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:19 schreef zolderraam het volgende:
[..]

Beginnen we dit keer gewoon met tien man?

Ik neem aan dat Leeuwin er gewoon weer elke week in staat. Conboy hoort gewoon niet in het elftal thuis. Wat een verademing was dat zeg in de tweede helft met leeuwin weer achterin.
Ik tel slecht :')

Strieder vergeten, die valt niet zo op he. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 december 2015 @ 08:30:49 #103
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_158050954
Hoe zit het eigenlijk met Boymans-God gaat hij ooit nog voetballen :'( ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 6 december 2015 @ 09:08:32 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158051113
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 08:30 schreef Paul het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Boymans-God gaat hij ooit nog voetballen :'( ?
Spelers van FuCkin-Utrecht met 'God' aanduiden. :')
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 december 2015 @ 09:12:52 #105
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_158051140
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Spelers van FuCkin-Utrecht met 'God' aanduiden. :')
Sorry hoor, maar volgens mij heb jij niet in de gaten hoe goed de spelers van FC Utrecht zijn? We staan op nummer 8 hoor.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 6 december 2015 @ 09:13:41 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158051146
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 09:12 schreef Paul het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar volgens mij heb jij niet in de gaten hoe goed de spelers van FC Utrecht zijn? We staan op nummer 8 hoor.
Lol
pi_158052280
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 09:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Spelers van FuCkin-Utrecht met 'God' aanduiden. :')
Het minderwaardigheidscomplex in Eindhoven gaat nooit meer weg he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 6 december 2015 @ 11:02:28 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158052298
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het minderwaardigheidscomplex in Eindhoven gaat nooit meer weg he.
Wat een gekke en totaal ongerelateerde reactie?

Kun je niks passends verzinnen?
pi_158072970
Hopelijk valt de blessure van Letchert mee. Nu vdm ook niet meedoet wordt het een beetje dun in de verdediging.

Leuk dat Strieder een goal gemaakt heeft. Ik vind hem ook steeds beter worden. Echt de stofzuiger achter de meer aanvallende middenvelders.
pi_158075357
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:16 schreef zolderraam het volgende:
Hopelijk valt de blessure van Letchert mee. Nu vdm ook niet meedoet wordt het een beetje dun in de verdediging.

Leuk dat Strieder een goal gemaakt heeft. Ik vind hem ook steeds beter worden. Echt de stofzuiger achter de meer aanvallende middenvelders.
Strieder is volgens mij zo'n typische, je ziet m niet maar is wel belangrijk speler... ondankbare taak. Fijn dat hij gescoord heeft idd!
pi_158188845
Hoe dan ook, als Ajacied hoop ik dat Ajax even Utrecht thuis een pakslaag (met een nulletje of 4) geeft zodat ze weten wat het is om voor eigen publiek vernederd te worden na die misselijke streek.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 05:30:43 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:36:25 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158189676
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:30 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook, als Ajacied hoop ik dat Ajax even Utrecht thuis een pakslaag (met een nulletje of 4) geeft zodat ze weten wat het is om voor eigen publiek vernederd te worden na die misselijke streek.
Ok bedankt Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158214912
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 december 2015 05:30 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook, als Ajacied hoop ik dat Ajax even Utrecht thuis een pakslaag (met een nulletje of 4) geeft zodat ze weten wat het is om voor eigen publiek vernederd te worden na die misselijke streek.
>:O
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 13 december 2015 @ 14:51:00 #114
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_158215464
quote:
16s.gif Op zondag 13 december 2015 14:24 schreef Sometimes het volgende:

[..]

>:O
*O*
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_158313240
normaal lees ik hier vaak wel leuk commentaar over hoe t ging, maar ik gok dat dit keer iedereen nog z'n roes aan t uitslapen is na het vieren van zondag? :7
pi_158323350
Draak van een wedstrijd, weinig sfeer in het stadion maar wel gewonnen! Dat is het belangrijkste! *O*

Gelukkig PSV geloot gisteravond voor de beker.. zal ook een keer niet zo zijn :O
  vrijdag 18 december 2015 @ 15:24:34 #117
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_158329929
pi_158332843
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 19:25 schreef Asphias het volgende:
normaal lees ik hier vaak wel leuk commentaar over hoe t ging, maar ik gok dat dit keer iedereen nog z'n roes aan t uitslapen is na het vieren van zondag? :7
Ik vind het eigenlijk nogal triest dat vooral die wedstrijd zo belangrijk is. Maar misschien ben ik een van de weinig FCU supporters die geen hekel aan Ajax heeft (wel aan PSV).

Kneusjes zoals hierboven (Iwanius in dit geval) vind ik dan wel weer grappig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 08:22 schreef sandertjuh het volgende:

Gelukkig PSV geloot gisteravond voor de beker.. zal ook een keer niet zo zijn :O
Ja, dat had zeker gunstiger gekund.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_158429315
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 17:21 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk nogal triest dat vooral die wedstrijd zo belangrijk is. Maar misschien ben ik een van de weinig FCU supporters die geen hekel aan Ajax heeft (wel aan PSV).
ach ja, ik kan ben ook niet echt tegen ajax(behalve als ze tegen utrecht moeten natuurlijk), maar snap het wel. als je voor utrecht een streekderby zou willen vinden, kom je toch echt bij ajax uit. Dan is ajax ook nog eens de grootste club van nederland, en stunten we er wel eens mooi tegen('10-'11 en '11-'12 geen punten aan ajax gegeven), en het lijkt me moeilijk om een club te vinden die je anders de "belangrijkste tegenstander" zou moeten noemen.

Overigens ben ik niet minder vrolijk als we PSV een keer van het veld vegen ;-)
pi_158663644
quote:
FC Utrecht voor het achtste jaar diep in rode cijfers
Gisteren, 18:47
Voetbal
FC Utrecht in rode cijfers ANP Pro Shots

FC Utrecht heeft voor het achtste jaar op rij verlies geleden. Het netto-verlies over het boekjaar 2014/2015 was 4,8 miljoen euro, dat is 1,2 miljoen meer dan het jaar daarvoor.

De netto-omzet steeg van 12,9 naar 13,7 miljoen euro en het operationeel resultaat ging van 7,5 miljoen verlies naar 6,4 miljoen euro verlies.

In een persbericht laat Utrecht weten ook komend jaar nog op een operationeel verlies te rekenen. Dit is zonder transfers, dus een eventuele verkoop van Sébastien Haller is daarbij niet inbegrepen. Vanaf het seizoen 2016/2017 wil de club zwarte cijfers schrijven, een jaar later dan eerder aangekondigd.
'Investeren in plaats van saneren'

"We zijn nog niet break-even, dus tevreden kun je niet zijn, maar ik zie verbetering, voor het eerst in jaren", aldus algemeen directeur Wilco van Schaik. "Vanaf nu kunnen we weer voorzichtig gaan denken aan investeren in plaats van saneren. Dat is winst. FC Utrecht vindt de weg omhoog na jaren van zware reorganisaties."

Utrecht maakte afgelopen seizoen naar eigen zeggen de bewuste keuze om niet verder te gaan met keiharde saneringen en om te investeren in het voetbal. Daartoe werden het trainersduo Erik ten Hag en Jean-Paul de Jong en spelers Haller, Timo Letschert, Sean Klaiber en Bart Ramselaar langdurig vastgelegd.

Ondanks het verlies ziet de licentiecommissie van de KNVB FC Utrecht niet als probleemgeval. De club scoort een voldoende op financieel gebied en is ingedeeld in categorie 2, zoals de meeste BVO's. Clubs in categorie 1 moeten onder toezicht van de KNVB werken aan financieel herstel.
Netto-resultaat Utrecht afgelopen tien jaar
Boekjaar Netto-resultaat in euro's
2014/2015 -4,8 miljoen
2013/2014 -3,6 miljoen
2012/2013 -8.6 miljoen
2011/2012 -4.3 miljoen
2010/2011 -9.2 miljoen
2009/2010 -5,0 miljoen
2008/2009 -3.5 miljoen
2007/2008 -2.9 miljoen
2006/2007 +286.025
2005/2006 +3.641
http://nos.nl/artikel/207(...)in-rode-cijfers.html

Steeds maar weer....
pi_158702819
Het operationele verlies is hier zo hoog. De jaarlijks terugkerende bedrijfskosten zijn dus ongeveer zo´n 20 miljoen euro. Vergelijkbaar met SC Heerenveen.
Alleen zijn de operationele baten hier een stuk lager.
pi_158768559
Zijn er al geruchten rond Haller?
pi_158806266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:13 schreef louter_genieten het volgende:
Zijn er al geruchten rond Haller?
Galatasaray biedt 2 miljoen...

http://www.metronieuws.nl(...)asaray-op-haller-weg
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_158850462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Die IS strijder valt sowieso niet serieus te nemen. Bij Vitesse was hij nog niet zo.
IS strijder :')

Niveautje hoor
pi_159194800
Mooie pot gisteren! Het hele team verdient een compliment maar in het bijzonder hebben Ramselaar, Strieder en Ayoub erg lekker gespeeld. Zouden we dan na al die jaren eindelijk een goede match hebben met de trainer?
pi_159195417
Inderdaad een goede pot. Eerste 20 minuten zelfs heel erg goed. Na de 1-1 was het even zoeken maar na rust weer goed opgepakt en geen moment meer in gevaar geweest.
Strieder weer supergoed. Pakt echt alles op en levert meteen bal in. Zo hoort het!
pi_159196843
Ik maakte me na die rode kaart ook echt geen zorgen dat er nog een tegendoelpunt zou gaan vallen; Utrecht heeft eerder laten zien ook met 10 man goed de controle te kunnen houden... Lekker bezig hoor!
pi_159197517
Utrecht heeft een schitterende ploeg dit jaar die qua spelers eigenlijk niet eens onderdoet voor Feyenoord. Als ze iedereen kunnen behouden, gaan ze alleen nog maar verder de weg omhoog inzetten en zit er wellicht een top 5 klassering in.
pi_159201302
fcutrecht twitterde op maandag 18-01-2016 om 11:16:05 En de prestaties van Chris Kum zijn in Italië opgevallen: hij staat in La Gazzetta's Europese Elftal van de Week. https://t.co/8J1SVarcGg reageer retweet
Hoe is het mogelijk :) Kum in het europees elftal vd week
pi_159365683
Wat worden we toch verwend; weer drie punten O+
pi_159368191
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:52 schreef zatoichi het volgende:
Wat worden we toch verwend; weer drie punten O+
Na de volgende speelronde is de vierde plek best mogelijk. Heracles moet naar Ajax en wij naar Roda.

Enige nadeel is dat bijna altijd wanneer ik zoiets hoop, het anders loopt...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_159370800
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Na de volgende speelronde is de vierde plek best mogelijk. Heracles moet naar Ajax en wij naar Roda.

Enige nadeel is dat bijna altijd wanneer ik zoiets hoop, het anders loopt...
But sometimes... ;)
pi_159373534
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:44 schreef m0ridin het volgende:

[..]

But sometimes... ;)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_159374477
Eerste helft was echt wel weer goed. Jammer dat de kansen die we kregen niet benut werden. Tweede helft zie je spelers toch moe worden. Joosten en Ramselaar 2de helft bijna niet gezien Terwijl Ramselaar 1ste helft echt heel goed was.
Ik ben ook zo blij dat Leeuwin weer gewoon achterin centraal staat. Mooi koppel met Letschert.
Hopelijk kunnen we de lijn doortrekken en winnen tegen Roda
pi_159482188
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 22:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Na de volgende speelronde is de vierde plek best mogelijk. Heracles moet naar Ajax en wij naar Roda.

Enige nadeel is dat bijna altijd wanneer ik zoiets hoop, het anders loopt...
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_159667454
Dit was wel weer heel lekker zeg; wat een verrassing; en wat een spel _O_
pi_159667847
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:47 schreef zatoichi het volgende:
Dit was wel weer heel lekker zeg; wat een verrassing; en wat een spel _O_
Wat f*cking heerlijk!

Maar damn, zelfs met 3-0 achter zit ik nog te stressen :) Top wedstrijd, Haller de beer... Wat is die gast sterk en belangrijk, ook al scoort ie er niet 3 per wedstrijd ;) Maar zo balvast, aanspeelpunt, wint alles, rust...

En het hele team dit keer (ook al kon ik me wel storen aan Ruiter, onzeker en treuzelaar).

Maar genieten! Nu een lekkere loting en dan er vol voro gaan!
pi_159667880
Gefeliciteerd Utrecht! Hoop dat het ook weer een beetje gaat leven in Utrecht dit jaar, finale Feyenoord-Utrecht zou prachtig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2016 23:00:15 ]
  Forum Admin donderdag 4 februari 2016 @ 23:00:34 #139
35723 crew  GGMM
pi_159667900
Gefeliciteerd! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159669504
Fantastisch vvsb geloot!
pi_159669530
Finale Feyenoord-Utrecht waarschijnlijk, heb er nu al zin in ^O^
pi_159669624
Hoe ellendig de loting voor de kwartfinale was, zo top is ie voor de halve... Maar wel doen nog even!
pi_159671088
Ik kan kan me nog herinneren dat ik me het heen en weer heb zitten ergeren toen we onderuit gingen tegen die Luxemburgse bakkers en slagers, dus ik juich niet te vroeg. Maar het is, op zich, de meest positieve loting die we kunnen hebben c_/
  vrijdag 5 februari 2016 @ 01:13:13 #144
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_159671584
Prima loting.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_159673642
Leuke wedstrijd gisteren!
Speelde als team goed, Haller is echt een beest voorin. Je krijgt die gozer niet van de bal, wint elk kopduel en scorend vermogen.

Alleen Ruiter een onvoldoende, onzeker, zat er een paar keer goed naast met uitkomen. Geluk gehad dat daar niet elke keer een goal is uit ontstaan :+
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:40:23 #146
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159673984
Proficiat jongens, Utrecht speelde fantastisch. Ik ben blij dat de waardeloze opstelling van Cocu is afgestraft en dat PSV weer met de beentjes op de grond staat.

Ik hoop dat jullie de beker pakken.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:30:55 #147
242879 Onnoman
The On And Only
pi_159674554
UTREGGG IN DE FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
UTREG EUROPAAAA INNNNNNNNNNNNN
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

HYPERDEPYPER
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_159675532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:50 schreef m0ridin het volgende:
Hoe ellendig de loting voor de kwartfinale was, zo top is ie voor de halve... Maar wel doen nog even!
Het is toch leuker om te winnen van PSV?
Tegen vvsb heb je alleen maar iets te verliezen.
pi_159676689
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 11:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is toch leuker om te winnen van PSV?
Tegen vvsb heb je alleen maar iets te verliezen.
Tuurlijk is het leuker om te winnen van PSV, maar ja... dat doe je maar 1 keer in de zoveel tientallen jaren. Tegen vvsb is er ook genoeg te winnen, een plek in de finale bijvoorbeeld.

Blijdschap van een evt finaleplaats zal er niet minder om zijn wanneer dit tegen vvsb gebeurt.
pi_159929460
In het kader van het nieuws over de matchfixing van Utrecht - Willem 2 in 2009:

quote:
De gemanipuleerde wedstrijd in Utrecht liep niet volgens plan, doordat de thuisclub vele kansen om zeep hielp. Willem II verloor weliswaar, maar niet met het vereiste verschil van minimaal twee doelpunten. Daardoor speelde het goksyndicaat quitte.
Onze FC O+
pi_159932896
quote:
17s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:36 schreef zatoichi het volgende:
In het kader van het nieuws over de matchfixing van Utrecht - Willem 2 in 2009:

[..]

Onze FC O+
_O-

Klinkt helemaal als onze FC inderdaad :')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_159934512
quote:
17s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:36 schreef zatoichi het volgende:
In het kader van het nieuws over de matchfixing van Utrecht - Willem 2 in 2009:

[..]

Onze FC O+
Haha, dat is dan toch wel weer geniaal... en typisch Utrecht idd :P
pi_160111385
Wedstrijd was niet goed maar wel een terechte overwinning. Volgende week kun je echt goede zaken doen. Maar gaat uiteraard heel moeilijk worden.
pi_160112330
Toch staan we op één of andere manier stiekem vierde; nu wordt het zaak om ons wat meer vast te nestelen; in ieder geval zodat we de play-offs zeker kunnen stellen.
pi_160112489
En weer een (winnende) goal in de slotffase... Maar goed te zien dat ze deze uiteindelijk toch lastige potten toch weten te winnen, net als de pot tegen cambuur.

Hoop wel dat Haller het net weer gaat vinden. Al is het alleen maar zodat mensen hem daar niet meer op kunnen afrekenen. Hij is zo belangrijk, ondanks dat hij nu even neit scoort.

Gelukkig pakt Boymans de draad gewoon weer op :P Ongelooflijk...
pi_160112549
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:29 schreef m0ridin het volgende:
En weer een (winnende) goal in de slotffase... Maar goed te zien dat ze deze uiteindelijk toch lastige potten toch weten te winnen, net als de pot tegen cambuur.

Hoop wel dat Haller het net weer gaat vinden. Al is het alleen maar zodat mensen hem daar niet meer op kunnen afrekenen. Hij is zo belangrijk, ondanks dat hij nu even neit scoort.

Gelukkig pakt Boymans de draad gewoon weer op :P Ongelooflijk...
Ik zat gisteren naar Haller te kijken, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook frustrerend is. Telkens legt hij de bal goed bij zijn medespelers, maar de keer dat Boymans het bij hem moet doen, krijgt ie een voorzet die ik nog zou kunnen geven... Maakt het voor hem ook niet makkelijk hoor...
pi_160114591
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:18 schreef zatoichi het volgende:
Toch staan we op één of andere manier stiekem vierde; nu wordt het zaak om ons wat meer vast te nestelen; in ieder geval zodat we de play-offs zeker kunnen stellen.
Verschil met nr. 10 is maar 4 punten, het zit allemaal zo dicht bij elkaar.
En ik verwacht dat Twente ook nog wel in die play-offs komt.

Volgende weel Feyenoord. Zou wel weer echt iets voor de FC zijn om de tegenstander na al die tijd weer eens een winst te gunnen ;(
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_160116965
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:33 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik zat gisteren naar Haller te kijken, maar ik kan me voorstellen dat het voor hem ook frustrerend is. Telkens legt hij de bal goed bij zijn medespelers, maar de keer dat Boymans het bij hem moet doen, krijgt ie een voorzet die ik nog zou kunnen geven... Maakt het voor hem ook niet makkelijk hoor...
Klopt, hij speelt veel in dienst van het team. Bij Boymans is dat veel minder het geval, hij werkt keihard voor het team en scoort wat ook niet onbelangrijk is... Maar Haller's taak is veel ondankbaarder wat dat betreft.

Maar uiteindelijk is het enige wat je hoort van de Haller criticasters 'Ja, maar hoeveel scoort hij nou'.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 maart 2016 @ 10:27:17 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_160361938
Matchday! *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_160362177
Een uitverkocht stadion vol met successupporters :')

Het zal mij benieuwen vanavond :)
pi_160362295
Zal wel een grote deceptie worden voor VVSB. Ik zeg: 12-0 ofzo.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_160363073
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:45 schreef zatoichi het volgende:
Een uitverkocht stadion vol met successupporters :')

Het zal mij benieuwen vanavond :)
Boeien, vol stadion is altijdgoed. En niet gek dat een halve finale wedstrijd thuis een groot (verkoop) succes is...

Ben heel benieuwd!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 maart 2016 @ 11:42:19 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_160363165
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 10:54 schreef Alan_Bastard het volgende:
Zal wel een grote deceptie worden voor VVSB. Ik zeg: 12-0 ofzo.
:o :o :o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_160368123
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:39 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Boeien, vol stadion is altijdgoed. En niet gek dat een halve finale wedstrijd thuis een groot (verkoop) succes is...

Ben heel benieuwd!
eens. Hopelijk verkoopt de fc zichzelf door een mooie wedstrijd neer te zetten zodat deze "succes"supporters een seizoenskaart kopen volgend jaar.
pi_160382713
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 15:22 schreef zolderraam het volgende:

[..]

eens. Hopelijk verkoopt de fc zichzelf door een mooie wedstrijd neer te zetten zodat deze "succes"supporters een seizoenskaart kopen volgend jaar.
Dat dan weer niet...

Moeizame wedstrijd, met wat meer geluk had je met de rust 2 of 3-0 voorgestaan en was er niks aan de hand. Nu toch spannend en lastig, maar uiteindelijk volkomen terecht binnen gehaald! Finale in da house :)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 maart 2016 @ 07:18:29 #166
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_160383883
Heb je liever Feyenoord of AZ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_160384770
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 07:18 schreef Paul het volgende:
Heb je liever Feyenoord of AZ?
Om tegen te spelen, Feyenoord. Om Europa in te gaan, AZ dat het in de competitie goed blijft doen en derde wordt...
pi_160384787
Ander vraagje: Wat is er met onze hardcore supporter PBateman gebeurt? Ik heb hem al tijden niet meer online gezien op Fok! en vond zijn analyses altijd wel prettig om te lezen. Iemand een idee?
pi_160384833
En over de wedstrijd zelf:
Wat heb ik me lopen ergeren aan het spel gisteren... De spelers stonden erbij alsof ze tegen Feyenoord speelden, maar als ze gewoon wat meer druk op de tegenstander hadden gezet, en wat meer van de tweede lijn hadden geschoten, dan had VVSB echt wel foutjes gemaakt waar Utrecht van had kunnen profiteren.

Jammer hoor...

Maar goed uiteindelijk gaat het om het resultaat...
pi_160385854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:18 schreef zatoichi het volgende:
En over de wedstrijd zelf:
Wat heb ik me lopen ergeren aan het spel gisteren... De spelers stonden erbij alsof ze tegen Feyenoord speelden, maar als ze gewoon wat meer druk op de tegenstander hadden gezet, en wat meer van de tweede lijn hadden geschoten, dan had VVSB echt wel foutjes gemaakt waar Utrecht van had kunnen profiteren.

Jammer hoor...

Maar goed uiteindelijk gaat het om het resultaat...
Mjah, heb het vermoeden dat dat ook de hand van ten Hag is geweest. Gedisciplineerd blijven spelen, volgens het plan (en dat was dit blijkbaar). Zoiets zei hij ook na afloop.

Uiteindelijk heb je natuurlijk wel heel veel kansen gehad en normaal gesproken zou je met rust al met 3-0 voor moeten staan. (Stel dat de kopbal van Haller er in de 2e minuut ofzo al in was gegaan).

Maar het was wel eindeloos gebrei ja. Strakke corners van Hardeveld btw zeg! Was wel jammer toen hij eruit was, corners waren meteen een stuk minder. En lekker ook dat 2e doelpunt zo snel na het eerste, fijn voor Haller ook weer.

Had zeker geen 'makkie' verwacht, je kan het ook eigenlijk gewoon nooit goed doen tegen zo'n club tenzij je ze met 10-0 oprolt. Had wel iets meer tempo verwacht, wat meer aanvallende druk.

Hoe dan ook, in de finale!
pi_160388912
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Om tegen te spelen, Feyenoord. Om Europa in te gaan, AZ dat het in de competitie goed blijft doen en derde wordt...
Moet je wel zelf 4e worden
pi_160390538
quote:
99s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:55 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Moet je wel zelf 4e worden
Nee toch, als de bekerwinnaar 3e of 4e is geworden en dus al een europees ticket heeft, gaat het ticket naar de verliezend finalist... dacht ik.
pi_160390699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:06 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nee toch, als de bekerwinnaar 3e of 4e is geworden en dus al een europees ticket heeft, gaat het ticket naar de verliezend finalist... dacht ik.
sinds vorig seizoen niet meer, dan schuift die op in de ranglijst
pi_160418917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 09:16 schreef zatoichi het volgende:
Ander vraagje: Wat is er met onze hardcore supporter PBateman gebeurt? Ik heb hem al tijden niet meer online gezien op Fok! en vond zijn analyses altijd wel prettig om te lezen. Iemand een idee?
Ik weet dat hij op een ander forum nog wel actief is. Ik vermoed dat hij gewoon niet zoveel zin meer in FOK! heeft.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_160453798
We staan gewoon op plek 3 :D ....
  User die overal opduikt 2022 zondag 6 maart 2016 @ 11:07:32 #176
186611 Haags
pi_160459218
Volgende week Utrecht-Ado. Altijd een leuke wedstrijd! :)
Zonder wrijving geen glans
  zondag 6 maart 2016 @ 12:04:36 #177
242879 Onnoman
The On And Only
pi_160459973
kan en zal fc Utrecht ooit kampioen worden?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_160563997
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:04 schreef Onnoman het volgende:
kan en zal fc Utrecht ooit kampioen worden?
Waarschijnlijk niet. Alleen als je net zoals Twente vals speelt.
Geld speelt toch wel een aardige rol om echt een kampioensteam te hebben.
pi_160849602
Wellicht overbodig om hier te melden, maar vandaag begint om 10:00 de ticketverkoop voor de cupfinale.
pi_160883477
quote:
Van Weert beoogde opvolger Haller bij FC Utrecht

Excelsior-aanvaller Tom van Weert is bij FC Utrecht de gewenste opvolger van Sébastien Haller. De Franse spits is in beeld bij Ajax, zoals Voetbal International eerder deze week al meldde.

Afgelopen winterstop is er vanuit Stadion Galgenwaard al contact gelegd met de zaakwaarnemer van de Excelsior-spits, die komende zomer transfervrij is. De 25-jarige aanvaller heeft al laten weten dat hij niet openstaat voor contractverlenging bij de Rotterdamse club.

Behalve in Utrecht is Van Weert ook bij een aantal lager geklasseerde clubs in beeld. Die lijken evenwel kansloos. Ook buiten de landsgrenzen worden de verrichtingen van de Brabander gevolgd. Eerst wil Van Weert zich echter volledig richten op handhaving met Excelsior.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 11 april 2016 @ 07:02:53 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_161344061
Het zal aan mij liggen, maar waarom zo'n irritante constructie maken dat je a.s. weekend speciaal naar de galgenwaard moet om je ticket om te ruilen voor de bekerfinale. Waarom?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_161344449
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 07:02 schreef Paul het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar waarom zo'n irritante constructie maken dat je a.s. weekend speciaal naar de galgenwaard moet om je ticket om te ruilen voor de bekerfinale. Waarom?
Inderdaad. Vooral voor de mensen die niet uit Utrecht komen. Het zal wel te maken hebben met doorverkoop van kaarten tegen te gaan ofzo.
pi_161374047
Erg rustig hier de laatste tijd. en dat terwijl we in een spannende eindstrijd zitten.

Komende vier wedstrijden nog tegen Ajax, Vitesse en AZ, (en de graafschap), dat worden 3(4) epische wedstrijden, met uitzicht op een vierde plek. En dan tussendoor nog de bekerfinale.

Tevens nog een mooi interview met Ten Hag:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)r-doen-Waanzin.dhtml

[ Bericht 33% gewijzigd door Asphias op 12-04-2016 14:52:12 ]
pi_161495394
Zuur... zeg; kunnen wel eens heel belangrijke punten blijken te zijn...
pi_161495613
Yup, vooraf getekend voor een punt maar op deze manier... Ongelooflijk, zo pissig.
pi_161585406
Nou dat was even een deceptie... toch vond ik Utrecht niet slecht spelen. De statistiek laat het ook zien. Dertien schoten op doel tegenover drie van de graafschap.... maar ja jammer dat uiteindelijk alleen degenen tellen die er ook daadwerkelijk in gaan...
pi_161589927
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 21:08 schreef zatoichi het volgende:
Nou dat was even een deceptie... toch vond ik Utrecht niet slecht spelen. De statistiek laat het ook zien. Dertien schoten op doel tegenover drie van de graafschap.... maar ja jammer dat uiteindelijk alleen degenen tellen die er ook daadwerkelijk in gaan...
Niet slecht spelen, wel enorm slap verdedigen... En uiteindelijk heb je kansen zat gehad maar ook zoveel tegen gekregen. Uiteindelijk begin je gewoon slap en ongeconcentreerd en breekt dit je op, dan dwing je het ook niet af of zo.

Een deceptie, alles op zondag nu en 'gewoon' de laatste 2 wedstrijden winnen. Er is nu niets meer te sparen, 3 wedstrijden vol aan de bak.

utrecht op 100% is een hele leuke en echt wel goede ploeg, 99% en ze kunnen van iedereen verliezen.
  vrijdag 22 april 2016 @ 17:41:33 #188
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_161631042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:41 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Niet slecht spelen, wel enorm slap verdedigen... En uiteindelijk heb je kansen zat gehad maar ook zoveel tegen gekregen. Uiteindelijk begin je gewoon slap en ongeconcentreerd en breekt dit je op, dan dwing je het ook niet af of zo.

Een deceptie, alles op zondag nu en 'gewoon' de laatste 2 wedstrijden winnen. Er is nu niets meer te sparen, 3 wedstrijden vol aan de bak.

utrecht op 100% is een hele leuke en echt wel goede ploeg, 99% en ze kunnen van iedereen verliezen.
Komt het ook gewoon niet vooral door die angst voor direct rood of blessures in de beker? Ten Hag kan wel schreeuwen dat zijn ploeg daar niet mee bezig is, maar dat zijn ze dus echt wel.
pi_161631553
https://twitter.com/11tegen11/status/722859760068927488

Helaas, de graafschap had toch echt de betere kansen, al zag dat er niet zo uit :/

maargoed, zondag lekker winnen en dan denkt niemand meer aan woensdag ;-)
pi_161649745
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Komt het ook gewoon niet vooral door die angst voor direct rood of blessures in de beker? Ten Hag kan wel schreeuwen dat zijn ploeg daar niet mee bezig is, maar dat zijn ze dus echt wel.
Denk het eigenlijk niet, denk vooral concentratieprobleem en bij het afronden pech en ook weer net niet scherp genoeg? Maar ben er van overtuigd dat als er ergens een bal was ingevlogen Utrecht wel met 3 punten van het veld was gegaan.

Vooral de 2e helft was best een stormloop, dat de Graafschap dan bij de eerste tegenaanval scoort is een beetje funest, maar toen nog had het compleet anders kunnen lopen...

Gewoon, one of those days ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 18:48 schreef Asphias het volgende:
https://twitter.com/11tegen11/status/722859760068927488

Helaas, de graafschap had toch echt de betere kansen, al zag dat er niet zo uit :/

maargoed, zondag lekker winnen en dan denkt niemand meer aan woensdag ;-)
Mjah, hadden inderdaad grote kansen... Maar het verschil tussen een grote kans en geen kans is ook maar klein (ballen waar Haller en Boymans net een teen tekort komen om de bal erin te tikken... weet niet hoe die meegenomen zijn).

Hoe dan ook, Utrecht had het overwicht en moest risico's nemen en daar maakte de Graafschap goed gebruik van.
  maandag 25 april 2016 @ 19:25:09 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161708866
Rustig hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161709848
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 19:25 schreef Caland het volgende:
Rustig hier.
Is het al tijden helaas, veel zin weggegaan bij fok...
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 25 april 2016 @ 21:17:00 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_161712771
Ik ben er nog! Was gezellig gisteren naar en in de kuip ondanks de nederlaag :o :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_161849899
Mooie uitslag vandaag! maar helaas was az ook goed bezig.

oftewel, volgende week met 3-0 winnen.Leuke uitdaging :D
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 1 mei 2016 @ 17:02:57 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_161850099
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef Asphias het volgende:
Mooie uitslag vandaag! maar helaas was az ook goed bezig.

oftewel, volgende week met 3-0 winnen.Leuke uitdaging :D
Kan me niet voorstellen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 2 mei 2016 @ 09:55:03 #197
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_161865682
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 16:52 schreef Asphias het volgende:
Mooie uitslag vandaag! maar helaas was az ook goed bezig.

oftewel, volgende week met 3-0 winnen.Leuke uitdaging :D
Ik ben iig blij dat er iets op het spel staat. Nu kan het zondag nog leuk worden. Maar het wordt wel lastig inderdaad. maar zeker niet onmogelijk.
pi_161866609
Prima overwinning. Alhoewel ik me echt op zat te vreten. Tot aan de 74e minuut lukte vrijwel niets, erg knap om dan toch nog met 1-3 te winnen, zeker na de verloren bekerfinale.

Ik heb vertrouwen in aanstaande zondag.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_161935667
De wedstrijd van aanstaande maandag van jong fc Utrecht is wel bijzonder. Gewoon het tweede team in de Jupiler League. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
pi_162016294
En alweer een 5e plek! Natuurlijk - wat was het mooi geweest als we de beker hadden gepakt, of vanmiddag de vierde plek van AZ hadden ontvreemd. Maar ondertussen evenaren we het resultaat van '13 en '01, en voor een beter resultaat zouden we terug moeten kijken naar '91. Kortom, een prachtig resultaat, en mogelijk zelfs Europees voetbal.

Gefeliciteerd Utrecht!
  maandag 9 mei 2016 @ 08:42:53 #201
308414 zolderraam
Zolderraam
pi_162031119
5de plek is inderdaad een mooi resultaat. Vooraf het seizoen zeker voor getekend.
Maar de playoffs worden wel een probleem zo met die blessures. Je hele as achterin weg. Kan mij niet voorstellen dat Letschert op tijd fit is als je uitvalt met een hamstring blessure. Wat Leeuwin heeft weet ik niet maar zal ook wel lastig worden. Ruiter doet niet mee. Dan wordt het wel karig achterin.
pi_162031231
Wat is die Van der Maarel slecht zeg ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 12 mei 2016 @ 09:27:17 #203
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_162110893
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_162111786
Letschert er niet bij in de play-off duels tegen Zwolle ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_162338823
Tja 1-1; ik had ze liever 1-2 zien maken, maar het is niet geheel slecht. Toch heb ik er nog niet alle vertrouwen in. Ik kan er ook niet bij zijn zondag, ook wel balen. Maar mochten ze europees halen, dan (hoop ik ten eerste dat het beter gaat dan vorige keer maar...) ga ik zeker naar een leuke uitwedstrijd!
pi_162368476
Dit zou je normaal gesproken niet meer uit handen geven, zou je zeggen. Utrecht was zeker de bovenliggende partij.

Zat me wel weer lekker te ergeren aan Boymans, die loopt de afgelopen weken óf alleen maar buitenspel of hij maakt een overtreding.

Ik vond Rubin overigens wel een goede pot spelen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:02:17 #207
436302 Brammess
Fina jou3
pi_162371874
MikeVerweij twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 00:58:58 BREAKING: nieuwe farce in play-offs. @fcutrecht mag bij winst niet Europa in. @KNVB @FOXSportsnl https://t.co/g9iKFSSJgV reageer retweet
Bom onder finale van play-offs
4 min geleden Mike Verweij & Marcel van der Kraan

Het Nederlandse voetbal dreigt voor de tweede keer binnen een week een enorme dreun te krijgen. De eredivisie wordt het lachertje van het Europese voetbal. FC Utrecht knokt morgen in de finale van de play-offs thuis tegen Heracles Almelo voor een Europees ticket, maar dat duel is mogelijk om des keizers baard.

De club van eigenaar Frans van Seumeren heeft op advies van de licentiecommissie van de KNVB geen Europese licentie gekregen voor het seizoen 2016-2017. Als Heracles, dat thuis niet verder dan 1-1 kwam, in de Galgenwaard wint is er niets aan de hand. Dan gaat de ploeg uit Almelo automatisch naar de voorronden van de Europa League. Maar wint FC Utrecht (ook 0-0 is voldoende vanwege het dubbel tellende uitdoelpunt in de eerste wedstrijd), dan wordt vooralsnog geen vijfde club ingeschreven bij de UEFA.

De club FC Utrecht is in botsing gekomen met de KNVB, waar het bureau licentiezaken de volledige licentieaanvraag voor Europees voetbal in behandeling heeft genomen en op zijn beurt de licentiecommissie van advies heeft voorzien. Bij de aanvraag van FC Utrecht ontbrak één, in de ogen van de KNVB, essentieel onderdeel. Daarover is een knetterende discussie ontstaan, waarin de licentiecommissie niet wijkt.

Voor alle details over het niet krijgen van een Europese licentie van FC Utrecht: zie zaterdag de digitale editie van De Telegraaf/Telesport of de papieren versie.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 01:10:01 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_162372038
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:02 schreef Brammess het volgende:
MikeVerweij twitterde op zaterdag 21-05-2016 om 00:58:58 BREAKING: nieuwe farce in play-offs. @fcutrecht mag bij winst niet Europa in. @KNVB @FOXSportsnl https://t.co/g9iKFSSJgV reageer retweet
Bom onder finale van play-offs
4 min geleden Mike Verweij & Marcel van der Kraan

Het Nederlandse voetbal dreigt voor de tweede keer binnen een week een enorme dreun te krijgen. De eredivisie wordt het lachertje van het Europese voetbal. FC Utrecht knokt morgen in de finale van de play-offs thuis tegen Heracles Almelo voor een Europees ticket, maar dat duel is mogelijk om des keizers baard.

De club van eigenaar Frans van Seumeren heeft op advies van de licentiecommissie van de KNVB geen Europese licentie gekregen voor het seizoen 2016-2017. Als Heracles, dat thuis niet verder dan 1-1 kwam, in de Galgenwaard wint is er niets aan de hand. Dan gaat de ploeg uit Almelo automatisch naar de voorronden van de Europa League. Maar wint FC Utrecht (ook 0-0 is voldoende vanwege het dubbel tellende uitdoelpunt in de eerste wedstrijd), dan wordt vooralsnog geen vijfde club ingeschreven bij de UEFA.

De club FC Utrecht is in botsing gekomen met de KNVB, waar het bureau licentiezaken de volledige licentieaanvraag voor Europees voetbal in behandeling heeft genomen en op zijn beurt de licentiecommissie van advies heeft voorzien. Bij de aanvraag van FC Utrecht ontbrak één, in de ogen van de KNVB, essentieel onderdeel. Daarover is een knetterende discussie ontstaan, waarin de licentiecommissie niet wijkt.

Voor alle details over het niet krijgen van een Europese licentie van FC Utrecht: zie zaterdag de digitale editie van De Telegraaf/Telesport of de papieren versie.
man man, tja Mickey Mouse competitie wat wil je
pi_162372455
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_ _O- Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
pi_162374386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_ _O- Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
Kan je lezen?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 09:15:33 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162374567
Kan de knvb zichzelf niet opheffen?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 21 mei 2016 @ 09:33:35 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162374693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_ _O- Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
Lees het nog eens.....
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:40:57 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_162375397
quote:
De KNVB moet uiterlijk 31 mei een lijst bij UEFA aanleveren van clubs die zich hebben geplaatst voor Europees voetbal. FC Utrecht komt daar volgens de licentiecommissie op dit moment niet voor in aanmerking, omdat de club niet voldoet aan alle vereisten voor een UEFA-licentie. Daartegen tekende FC Utrecht beroep aan en die beroepszaak dient nog voor 31 mei. Ongeacht de uitkomst van de beroepsprocedure zal de KNVB sowieso vijf clubs inschrijven voor Europees voetbal.

UEFA-regels

De KNVB en de licentiecommissie benadrukken dat dit geen regels van de KNVB zijn (zoals in De Telegraaf wordt gesuggereerd), maar dat dit regels van UEFA zijn. Het gaat immers om deelname aan een Europese competitie. Daarnaast hecht de KNVB eraan te vermelden, zeker met het oog op het nieuws rond FC Twente en het tijdstip waarop dat naar buiten kwam, dat zij dit pas na de play-offs kenbaar had willen maken. Aangezien de beroepscommissie zich er nog over moet buigen, is de weigering van de UEFA-licentie nog niet definitief.
http://www.knvb.nl/nieuws(...)er-europese-licentie
pi_162375920
Een clubje minder zou wel fijn zijn
pi_162376455
Is er ook bekend welke eisen Utrecht dan niet aan zou voldoen?

Verder de Telegraaf meteen de hele Eredivisie afkraken omdat FC Utrecht de zaken niet goed voor elkaar heeft :') Zielig gedoe.
pi_162376568
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_ _O- Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
Europa in? De KNVB schrijft geen club meer in. En vijf jaar geleden dachten wij ook dat FC Twente het beste beleid in NL voerde.
pi_162376576
dubbel tellende uitdoelpunt :')
pi_162376629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:12 schreef Anoonumos het volgende:
dubbel tellende uitdoelpunt :')
Bij een 0-0 in de thuiswedstrijd klopt dat, dan telt het uitdoelpunt dubbel
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:19:20 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_162376660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Bij een 0-0 in de thuiswedstrijd klopt dat, dan telt het uitdoelpunt dubbel
Nee, dan wint Utrecht op uitgoals.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_162376671
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee, dan wint Utrecht op uitgoals.
Zo bedoelde ik mijn post ook.
pi_162377960
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 08:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kan je lezen?
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lees het nog eens.....
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Europa in? De KNVB schrijft geen club meer in. En vijf jaar geleden dachten wij ook dat FC Twente het beste beleid in NL voerde.
Man man man. Allemaal betweters en er nog naast zitten.
pi_162378271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 13:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]


[..]


[..]

Man man man. Allemaal betweters en er nog naast zitten.
Nu komt het hoor... Enlighten us
pi_162378301
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nu komt het hoor... Enlighten us
De KNVB heeft al gezegd sowieso een vijfde club in te schrijven. Als Utrecht inderdaad geen Europese licentie krijgt kan dat alleen maar Heracles zijn, want ze zijn ofwel winnaar play-offs, ofwel verliezer finale play-offs, én het hoogst geplaatste team dat nog geen Europees speelt.
pi_162379527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 14:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

De KNVB heeft al gezegd sowieso een vijfde club in te schrijven. Als Utrecht inderdaad geen Europese licentie krijgt kan dat alleen maar Heracles zijn, want ze zijn ofwel winnaar play-offs, ofwel verliezer finale play-offs, én het hoogst geplaatste team dat nog geen Europees speelt.
Maarja denk dat Utrecht het wel voor elkaar krijgt met Fransie. Moeten ze morgen alleen wel winnen anders is er ophef om niks.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 15:28:56 #225
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_162379787
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
Heracles Europa in JAAAAAAAAAAAAAAAAAA _O_ _O- Zal ook eens terecht zijn. Al jarenlang het beste beleid van NL
Op 1 facet na
RED ONS HENNIEGOD
pi_162380174
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Op 1 facet na
Eens.
pi_162380675
De KNVB maakt er wel een mooie teringzooi van zo. Ik neem aan dat Zwolle hier ook niet blij mee is?

Lachertje van Europa zijn we
  zaterdag 21 mei 2016 @ 23:44:56 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_162392915
Gaat om 32K of zoiets? En daar zou je dan geen licentie voor krijgen? Wat een epische mierenneukerij zou dat zijn dan zeg.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_162393594
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 23:44 schreef Hathor het volgende:
Gaat om 32K of zoiets? En daar zou je dan geen licentie voor krijgen? Wat een epische mierenneukerij zou dat zijn dan zeg.
Welkom in Nederland, het braafste jongetje van de klas. Michael van Praag laat nog even zien dat we veel waarde hechten aan 'fair play' voor hij op het pluche plaatsneemt.
  zondag 22 mei 2016 @ 00:23:58 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_162393902
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2016 00:12 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Welkom in Nederland, het braafste jongetje van de klas. Michael van Praag laat nog even zien dat we veel waarde hechten aan 'fair play' voor hij op het pluche plaatsneemt.
In elk willekeurig ander Europees land zou zoiets effe snel geregeld worden, maar nee, de KNVB vind het nodig om Utrecht te straffen voor 32K, terwijl ze hierdoor potentieel enkele miljoenen kunnen mislopen. Om te kotsen gewoon.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 22 mei 2016 @ 16:36:10 #231
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162408141
Wat een faalseizoen.. had ook niet anders verwacht van die noobs daar op het veld
die van der maarel ook.. ongelooflijk dat deze gast op dit niveau speelt

die trainer moet ook opzouten
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162408235
Ik blijf die playoffs een gedrocht vinden.

Waar de nummer 5 niet Europa in mag maar de nummer 6 wel. :r

Ik had het Utrecht gegund, en Heracles in Europa wordt sowieso geen succes.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162408431
Jammer, 3* de wedstrijd waar je het goede seizoen helemaal glans kan geven niet goed genoeg. Daardoor voelt het nu als een verloren seizoen.
Helaas te veel blessures vandaag, na de 1-0 is Utrecht niet meer gevaarlijk geweest tot de kopbal van Boymans toen het al 2-0 stond.
pi_162451686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Onnoman het volgende:
[...]
die trainer moet ook opzouten
De trainer die ons zojuist een 5e plek heeft bezorgd?
Ja, het is jammer dat we net niet die laatste stap naar Europees voetbal hebben gezet, maar dit is gewoon een prima seizoen geweest. Kijk anders even terug op deze thread naar het begin van het seizoen. er werd een ~10e plek voorspeld, met als het mooi zou gaan misschien 7e of 8e?

Ik hoop toch echt dat Ten Hag nog lekker een paar jaar trainer blijft.
pi_162451703
Tevens, gisteren is een artikel op de correspondent gepubliceerd over Ten Hag:

https://decorrespondent.n(...)27476869058-988576aa
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:50:06 #236
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162454202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 00:19 schreef Asphias het volgende:

[..]

De trainer die ons zojuist een 5e plek heeft bezorgd?
Ja, het is jammer dat we net niet die laatste stap naar Europees voetbal hebben gezet, maar dit is gewoon een prima seizoen geweest. Kijk anders even terug op deze thread naar het begin van het seizoen. er werd een ~10e plek voorspeld, met als het mooi zou gaan misschien 7e of 8e?

Ik hoop toch echt dat Ten Hag nog lekker een paar jaar trainer blijft.
een schrale statistiek waar je geen kont aan hebt
of je nu 5e of 13e staat.. de inkomsten zijn nagenoeg hetzelfde.

ik erken dat hij het wat dat betreft goed heeft gedaan hoor...
Ik erken ook dat ik spreek uit teleurstellingen, want Utrecht heeft dit seizoen gewoon veel meer verdiend. Het staat ook zo lullig dat op de eindstand geen vEl staat tussen heracles en AZ.

Utrecht moet eens niet zijn focus leggen op de 4e of 5e plek.. maar gewoon eens echt het lef tonen door te zeggen.. wij gaan voor kampioenschap. Als Leicester het kan.. moet Utrecht het ook kunnen.

Waar Utrecht al 100 jaar aan lijdt is het gebrek aan professionale uitstraling, strak management, boegbeelden en last but not least een dikke optimalisatie op gebied van marketing.
Als je in Barcelona over straat loopt in de stad word je visueel platverkracht door reclame van hun club. In Utrecht zie je geen KUT! Daar stoor ik me gewoon aan. Ze hebben lijkt wel de wil en het lef niet om door te pakken.

Ik ben ervan overtuigd dat Utrecht de potentie heeft.. maar het is het gewoon allemaal NET NIET..
te klein stadion, matige jeugd, slechte locatie. Als ik achter mijn ogen kijk zie ik een stadion boven de a2 met veel bedrijven er omheen en een groot sportcomplex waar je als het ware ook een 7e klasse amateurs hebt. Rabobank als sponsor en gaan met die banaan :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Onnoman op 24-05-2016 08:57:16 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162457424
Te klein stadion?? Wtf t is nu al leeg
pi_162457593
Je kan een hoop over FC Utrecht zeggen, maar een matige jeugd?
De wikipedia gebruikend heb je het alleen dit jaar al over: Ramselaar, Troupee, van der Maarel, Klaiber, Ayoub en Amrabat.
Het is maar wat je matig noemt. Zijn misschien niet allen even gelukkig geweest het afgelopen seizoen, maar stuk voor stuk basisspelers.
Een stadion langs de snelweg, net als ADO Den Haag en AZ? Je moet het maar sfeervol vinden.
Over reclame in de stad kan ik niet veel zeggen, ben als jaren niet in Utrecht geweest.
pi_162457644
Ja, vooral blind gaan roepen zonder enig realisme... Dat heeft in het verleden ook zo goed gewerkt. Verder idd vooral eerst een zorgen dat je stadion standaard vol(ler) zit voor je gaat roepen dat het te klein zou zijn...

Daarnaast was de jeugdopleiding van Utrecht ook genomineerd voor beste jeugdopleiding 2016 en zijn er al best wat jeugdspelers doorgebroken. Is het beloftenteam ook niet gepromoveerd naar de jupiler league? Wat matig.

Utrecht is de goede weg ingeslagen, rode cijfers worden weggewerkt, jeugd krijgt een goede kans. Dit seizoen was meer dan je van tevoren had gedacht, het enige zure is dat je jezelf niet beloont. Combi van eigen falen, pech en tegenzittende beslissingen. Gewoon op deze weg doorgaan, doorselecteren en zo je hele team weer een stapje verder tillen.

Volgend seizoen nogmaals zien mee te doen met europees voetbal en dit dan WEL halen, waarbij je dan hopelijk weer een stapje verder bent in het proces en ook daadwerkelijk wat kan betekenen.
pi_162458399
Ik denk inderdaad dat je er weinig over kan zeggen. Utrecht doet heel veel goed en maar weinig slecht. Je moet juist niet een te hoge ambitie hebben, zeker voordat de schulden zijn afgelost. We hebben het beste voorbeeld van hoe mis het kan gaan om de hoek; FC Twente.

Kijkend naar de eredivisie zijn we als team goed bezig; financieel zekerder dan clubs als Vitesse en ADO; sportief gezien beter dan Groningen en Heerenveen en kwa jeugd beter dan alle andere concurrerende teams.

Ik snap de teleurstelling wel na dit seizoen, maar laten we vooral niet te paniekerig gaan worden. Stabiliteit moet worden uitgebouwd en dan structureel de subtop in, met goede uitschieters naar boven. Ik teken ervoor!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:45:53 #241
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164452484
Zo hier is lang niet gepost :D
Vanavond Heerenveen Utreg

Voorspelling? :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164479609
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef Paul het volgende:
Zo hier is lang niet gepost :D
Vanavond Heerenveen Utreg

Voorspelling? :D
Ik had verwacht dat Utrecht ging winnen vooraf, want ik heb bij deze scheidsrechter Manschot vroeger op school gezeten in Utrecht en ook nog in dezelfde klas, hij was altijd fanatiek FC Utrecht supporter :D. Iig wel een penalty maar die was ook terecht.
Bovendien was hij verliefd op mijn zusje :') maar dat is een ander verhaal :D en zo'n 15 jaar geleden lulz.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_164481305
Nou hij is duidelijk geen supporter meer...
pi_164486400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:10 schreef zatoichi het volgende:
Nou hij is duidelijk geen supporter meer...
Overcompenseren de andere kant op denk ik...

Maar nope, hoewel gelijkspel misschien wel een juiste afspiegeling was hadden allebei de doelpunten afgekeurd moeten worden. (Maar had Utrecht ook gewoon door moeten drukken en de 1-3 moeten maken)
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 13 augustus 2016 @ 09:53:04 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164486854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 23:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Bovendien was hij verliefd op mijn zusje :') maar dat is een ander verhaal :D en zo'n 15 jaar geleden lulz.
Vertel daar eens meer over
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 18 augustus 2016 @ 09:29:45 #246
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164643006

quote:
Bart Ramselaar versterkt definitief de selectie van PSV. De middenvelder doorstond woensdagavond zonder problemen de medische keuring in Eindhoven en wordt donderdag gepresenteerd.
PSV en FC Utrecht kwamen woensdag tot een akkoord over Ramselaar. De Eindhovenaren maken in totaal, inclusief prestatiebonussen, ruim zes miljoen euro over naar de Domstad. Voor Utrecht is dat de beste transferdeal ooit. De club verkocht Dries Mertens en Kevin Strootman medio 2011 voor in totaal dertien miljoen euro aan PSV, maar bedong bij die dubbeltransfer geen doorverkooppercentage.

Bij de deal over Ramselaar is er wel een doorverkooppercentage afgesproken, waardoor Utrecht voor de twintigjarige middenvelder uiteindelijk waarschijnlijk meer vangt dan voor Strootman en Mertens, die 6,5 miljoen per persoon opleverden. PSV was aanvankelijk niet van plan om de hoofdprijs te betalen, maar kwam uiteindelijk toch tot een akkoord met Utrecht.

De verwachtingen in Eindhoven zijn dan ook hoog. Ramselaar wordt gezien als een van de grootste talenten van Nederland. In Utrecht werd hij zelfs 'de nieuwe Wesley Sneijder' genoemd. PSV verwacht met Ramselaar een speler binnen te hebben gehaald die in de toekomst uitgroeit tot international en een vaste waarde in het Philips Stadion.

PSV wilde zich aanvankelijk met Marco van Ginkel versterken, maar die transfer ging niet door omdat de middenvelder geblesseerd raakte en pas in januari eventueel vertrekt bij Chelsea. Vervolgens kwam technisch manager Marcel Brands terecht bij Ramselaar, die een transfer naar PSV zelf al direct zag zitten.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)oit-voor-utrecht.htm
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164649773
Ook aan Sebastian Haller wordt nu hard getrokken. Hopelijk kunnen we de clubs tegen elkaar uitspelen en een zo hoog mogelijk transfer eruithalen... Maar liever niet naar Swansea :)
pi_164651100
en weer een groot talent weg bij utrecht... zo wordt het nooit wat.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 oktober 2016 @ 07:25:18 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165684030
Morgen de klassieker *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 1 oktober 2016 @ 19:59:04 #250
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165694128
Hallo? :o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_165694563
Hoi! De uitwedstrijd geloof ik niet zo in, ik wacht op 22 januari.
pi_166500696
pi_166532180
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:47 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Maar ehm... heb je heel misschien ook een leesbare versie? :P

Kan hem ook niet zo snel vinden, komt dit uit de AD (Sportwereld)?
pi_166537176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Thanks! Maar ehm... heb je heel misschien ook een leesbare versie? :P

Kan hem ook niet zo snel vinden, komt dit uit de AD (Sportwereld)?
Helaas niet , dacht dat je hem groter kon maken.
Ja komt uit het AD.
pi_166550364
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 15:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Helaas niet , dacht dat je hem groter kon maken.
Ja komt uit het AD.
Groter lukte ook wel, duidelijker alleen niet ;) Ah well, toch bedankt :)
pi_166550466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:46 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Groter lukte ook wel, duidelijker alleen niet ;) Ah well, toch bedankt :)
Geen dank ,jullie ook bedankt voor de jaarlijkse punten die worden gepakt tegen ajax.

FCU ^O^
pi_167284349
Strieder ligt er voor de rest van het seizoen uit :{. Voorste kruisband in de linkerknie.
pi_167288373
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Strieder ligt er voor de rest van het seizoen uit :{. Voorste kruisband in de linkerknie.
Was er al bang voor dat hij er lang uit zou liggen, enorm balen dit... Voor Utrecht maar vooral voor hemzelf. Stille kracht die enorm veel stofzuigt. Hoop dat zijn herstel goed verloopt en hij in ieder geval weer op niveau terug kan komen.
pi_167337301
Ik was er goed zuur van. Of de penal terecht was of niet, er stond 1-2 op het scorebord. Mijn felicitaties.
pi_167339189
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik was er goed zuur van. Of de penal terecht was of niet, er stond 1-2 op het scorebord. Mijn felicitaties.
Penal was uiteraard gewoon terecht.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_167340760
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik was er goed zuur van. Of de penal terecht was of niet, er stond 1-2 op het scorebord. Mijn felicitaties.
Thanks! Vond hem als Utrecht supporter eerlijk gezegd ook wel makkelijk gegeven, maar ja... je kan m geven.
pi_167440402
Die makkelijk gegeven pingel is ook weer gelijk gecompenseerd afgelopen weekend :(

Maar ja, deze ongeslagen reeks is ook niet slecht. Ik ben benieuwd hoe de FC de winterstop uitkomt; met name op 22 januari *O*
pi_167879422
3 en half Marokkanen bij Utrecht.

Labyad
Ayoub
Amrabat en halfbloedje Barazite.

Mooi om te zien
  Forum Admin woensdag 4 januari 2017 @ 15:59:38 #264
35723 crew  GGMM
pi_167879547
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:53 schreef PSVCL het volgende:
3 en half Marokkanen bij Utrecht.

Labyad
Ayoub
Amrabat en halfbloedje Barazite.

Mooi om te zien
Op Ayoub na allemaal spelers die ooit als groot talent gezien werden en nu noodgedwongen bij Utrecht spelen.

Toevallig. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167879631
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 15:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op Ayoub na allemaal spelers die ooit als groot talent gezien werden en nu noodgedwongen bij Utrecht spelen.

Toevallig. :)
Alleen Labyad heeft het zelf verpest , Barazite was niet goed genoeg voor Arsenal.

Je weet dat het om het broertje van Amrabat gaat? middenvelder die pas dit seizoen een vaste basisspeler is.
  Forum Admin woensdag 4 januari 2017 @ 16:06:59 #266
35723 crew  GGMM
pi_167879705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Alleen Labyad heeft het zelf verpest , Barazite was niet goed genoeg voor Arsenal.

Je weet dat het om het broertje van Amrabat gaat? middenvelder die pas dit seizoen een vaste basisspeler is.
Nee, dat wist ik niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167879826
quote:
15s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:06 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dat wist ik niet.
Dus ipv van op Ayoub na bedoel je dat alleen Labyad het zelf heeft verpest en nu noodgedwongen bij Utrecht speelt.
  Forum Admin woensdag 4 januari 2017 @ 16:13:25 #268
35723 crew  GGMM
pi_167879887
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dus ipv van op Ayoub na bedoel je dat alleen Labyad het zelf heeft verpest en nu noodgedwongen bij Utrecht speelt.
Nee, ik zei dat Barazite en Labyad ooit als groot talent gezien werden en nu noodgedwongen bij Utrecht spelen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_167879998
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat Barazite en Labyad ooit als groot talent gezien werden en nu noodgedwongen bij Utrecht spelen.
Oke.
Je was Amrabat vergeten ,kan gebeuren
pi_167881377
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik zei dat Barazite en Labyad ooit als groot talent gezien werden en nu noodgedwongen bij Utrecht spelen.
Ach dat geldt toch voor een grote hoeveelheid spelers? Die Owuse-abbeya (of whatever) was vroeger ook altijd groot in het nieuws als het wereldtalent dat het helemaal zou gaan maken bij Arsenal. Nu las ik dat zijn contract bij nota bene NEC is ontbonden...

Een speler die wel verder ontwikkeld zal toch nooit bij FC Utrecht terecht komen. Zolang ze onze club wel verder kunnen helpen is dat prima.
  maandag 9 januari 2017 @ 18:11:54 #271
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_168008256
Is er iemand die met de auto naar Sparta uit gaat? Of iemand kent?
Ik wil graag meerijden met de auto.

Drankjes regel ik dan
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_168034041
quote:
Erik ten Hag verlengt zijn aflopende contract bij FC Utrecht met drie jaar. De trainer is ook tevreden over hoe zijn club ambities toonde door Wout Brama (PEC Zwolle) en Zakaria Labyad (Sporting Lissabon) naar de Domstad te halen.

'Het is duidelijk dat ik erg blij ben met mijn keuze voor FC Utrecht. Ik voel mij zeer prettig in de samenwerking met de mensen binnen FC Utrecht', vertelt Ten Hag op de clubwebsite over zijn nieuwe contract. Anderhalf jaar maakte hij als opvolger van Robbie Aflen zijn entree in de Domstad.

Ten Hag kent de beperkte financiële middelen van zijn werkgever, maar weet dat hij toch verder kan bouwen aan de sportieve toekomst van de club die in feite bovengemiddeld presteert. 'Ik voel dat Utrecht ambities heeft en die heb ik ook', aldus de trainer tegenover Voetbal International.

De 23-jarige Labyad geldt in de ogen van Ten Hag nog steeds als een 'topspeler in de dop', terwijl zijn loopbaan na zijn transfer van PSV naar Sporting Lissabon in het slop raakte. 'Met zulke spelers kijk je ook naar de toekomst, al focus ik me vooral op dit seizoen. Door nu zo te handelen, hoef ik niet in mijn elftal te gaan schuiven, wat positief is voor de automatismen.'

Met Brama en Labyad als winterversterkingen begint Utrecht komende zaterdag met een uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De Domstedelingen, die in het eerste seizoen onder Ten Hag vijfde werden en de KNVB-bekerfinale van Feyenoord verloren, staan halverwege op de zesde plaats in de Eredivisie met drie punten minder dan AZ en één punt meer dan FC Twente.
pi_168034165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De trainer is ook tevreden over hoe zijn club ambities toonde door Wout Brama te halen.
Hihihi.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2017 @ 09:17:34 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168047122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nog 2 weekjes en de wedstrijd v/h jaar is _O_ _O_ _O_ _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_168147155
Drie punten erbij. Goed begin van het nieuwe jaar al heb ik de wegrijd niet gezien. Eens kijken of ze dat volgende week ook lukt.
  Trouwste user 2022 maandag 16 januari 2017 @ 15:45:54 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_168192864
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 januari 2017 @ 15:56:02 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_168193146
quote:
Ze durven nu zelfs toe te geven dat ze in Hilversum selectief verontwaardigd zijn. Hulde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 21 januari 2017 @ 19:07:19 #278
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168325175
Morgen de wedstrijd van het jaar _O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 22 januari 2017 @ 14:23:37 #279
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_168342635
Schöne bedankt *O*
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 22 januari 2017 @ 14:31:48 #280
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_168342896
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 14:23 schreef Reemi het volgende:
Schöne bedankt *O*
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator woensdag 25 januari 2017 @ 21:17:46 #281
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_168427463
HAHA
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 januari 2017 @ 21:18:02 #282
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168427480
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

:W
pi_168427544
Hahaha doei
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_168427545
Wodt een kut 2e seizoenshelft heb ik zo het gevoel
pi_168428087
CAMBUUUUR
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 januari 2017 @ 22:09:02 #286
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168429150
KUNNEN DIE TROLLS WEG NU JA
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_168429199
Leuk weekje heeft Paulus.
pi_168429521
Zo in 1 week het hele seizoen naar de tyfus, genot hoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168432212
quote:
19s.gif Op woensdag 25 januari 2017 22:09 schreef Paul het volgende:
KUNNEN DIE TROLLS WEG NU JA
Nou ja het is drukker in dit topic dan ooit. Blijkbaar zit het hoog bij hen?
pi_168692187
Netjes hoor, 4de. Wat een spannende wedstrijd met een hoop slecht voetbal was dit.

Maar wel een goede sfeer in het stadion, dat mag wel vaker zo!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 5 februari 2017 @ 19:22:40 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_168692363
4eeeeeeeeeee
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_169939123
Nog supporters hier? Zeer matige wedstrijd maar toch 2-0. Het bier op het ledig erf was beter. Al met al krijgt deze avond een 7,5.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 april 2017 @ 08:52:57 #293
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_169940350
4eeeeeeeeeee
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2017 @ 07:05:10 #294
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_171214447
:'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_171214500
Lekker voor je Paul, helemaal niets in Utrecht :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 26 mei 2017 @ 07:49:20 #296
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_171214557
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker voor je Paul, helemaal niets in Utrecht :D
KUTLUL! zondag winnen we met 4-0!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_171214788
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 07:49 schreef Paul het volgende:

[..]

KUTLUL! zondag winnen we met 4-0!
AZ komt zondag lekker met zijn allen verdedigen. Het wordt echt een klote wedstrijd die we misschien met 0-1 verliezen dit een of andere kutcounter...

Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
pi_171214962
Welk is deze? -O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171215589
AZ net op tijd in vorm :(
pi_171216161
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:03 schreef OmniRocket het volgende:
AZ net op tijd in vorm :(
Dit zou verboden moeten worden :(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171219430
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')