Welkom in Nederland, het braafste jongetje van de klas. Michael van Praag laat nog even zien dat we veel waarde hechten aan 'fair play' voor hij op het pluche plaatsneemt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:44 schreef Hathor het volgende:
Gaat om 32K of zoiets? En daar zou je dan geen licentie voor krijgen? Wat een epische mierenneukerij zou dat zijn dan zeg.
In elk willekeurig ander Europees land zou zoiets effe snel geregeld worden, maar nee, de KNVB vind het nodig om Utrecht te straffen voor 32K, terwijl ze hierdoor potentieel enkele miljoenen kunnen mislopen. Om te kotsen gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welkom in Nederland, het braafste jongetje van de klas. Michael van Praag laat nog even zien dat we veel waarde hechten aan 'fair play' voor hij op het pluche plaatsneemt.
De trainer die ons zojuist een 5e plek heeft bezorgd?quote:
een schrale statistiek waar je geen kont aan hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:19 schreef Asphias het volgende:
[..]
De trainer die ons zojuist een 5e plek heeft bezorgd?
Ja, het is jammer dat we net niet die laatste stap naar Europees voetbal hebben gezet, maar dit is gewoon een prima seizoen geweest. Kijk anders even terug op deze thread naar het begin van het seizoen. er werd een ~10e plek voorspeld, met als het mooi zou gaan misschien 7e of 8e?
Ik hoop toch echt dat Ten Hag nog lekker een paar jaar trainer blijft.
Ik had verwacht dat Utrecht ging winnen vooraf, want ik heb bij deze scheidsrechter Manschot vroeger op school gezeten in Utrecht en ook nog in dezelfde klas, hij was altijd fanatiek FC Utrecht supporterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:45 schreef Paul het volgende:
Zo hier is lang niet gepost
Vanavond Heerenveen Utreg
Voorspelling?
Overcompenseren de andere kant op denk ik...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:10 schreef zatoichi het volgende:
Nou hij is duidelijk geen supporter meer...
Vertel daar eens meer overquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Bovendien was hij verliefd op mijn zusjemaar dat is een ander verhaal
en zo'n 15 jaar geleden lulz.
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)oit-voor-utrecht.htmquote:Bart Ramselaar versterkt definitief de selectie van PSV. De middenvelder doorstond woensdagavond zonder problemen de medische keuring in Eindhoven en wordt donderdag gepresenteerd.
PSV en FC Utrecht kwamen woensdag tot een akkoord over Ramselaar. De Eindhovenaren maken in totaal, inclusief prestatiebonussen, ruim zes miljoen euro over naar de Domstad. Voor Utrecht is dat de beste transferdeal ooit. De club verkocht Dries Mertens en Kevin Strootman medio 2011 voor in totaal dertien miljoen euro aan PSV, maar bedong bij die dubbeltransfer geen doorverkooppercentage.
Bij de deal over Ramselaar is er wel een doorverkooppercentage afgesproken, waardoor Utrecht voor de twintigjarige middenvelder uiteindelijk waarschijnlijk meer vangt dan voor Strootman en Mertens, die 6,5 miljoen per persoon opleverden. PSV was aanvankelijk niet van plan om de hoofdprijs te betalen, maar kwam uiteindelijk toch tot een akkoord met Utrecht.
De verwachtingen in Eindhoven zijn dan ook hoog. Ramselaar wordt gezien als een van de grootste talenten van Nederland. In Utrecht werd hij zelfs 'de nieuwe Wesley Sneijder' genoemd. PSV verwacht met Ramselaar een speler binnen te hebben gehaald die in de toekomst uitgroeit tot international en een vaste waarde in het Philips Stadion.
PSV wilde zich aanvankelijk met Marco van Ginkel versterken, maar die transfer ging niet door omdat de middenvelder geblesseerd raakte en pas in januari eventueel vertrekt bij Chelsea. Vervolgens kwam technisch manager Marcel Brands terecht bij Ramselaar, die een transfer naar PSV zelf al direct zag zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |