Ik was erbij.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:42 schreef Seamonkey- het volgende:
Weet niet of deze al gepost is maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was erbij.
Ik vroeg of Helwani naakt was.
Daarnaast zei ik tennis the beef ipv squash the beef.
Rampage maakt mij beroemd.
Niet als je rugby en darts kijkt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:20 schreef THEFXR het volgende:
Dit weekend geen MMA, dus kunnen we de rust weer pakken
lol, moet ik nu ook gaan vertellen dat ik regelmatig met Dana in de clinch lig op twitter, hij beantwoordt alleen maar kritiek, geen positieve tweets of dat helwani weleens vaker reageert of Big john of phil davis, dat soort dingen, hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik was erbij.
Ik vroeg of Helwani naakt was.
Daarnaast zei ik tennis the beef ipv squash the beef.
Rampage maakt mij beroemd.
Dus een kaartje met goed zicht kost 100?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik zat te kijken naar de prijzen voor Glory Amsterdam, laat maarGoedkoopste plaatsen (beperkt zicht) zijn 41,60.
nah, kickboks kaartjes zijn normaal goedkoper, iig niet vergelijkbaar met de dure UFC.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dus een kaartje met goed zicht kost 100?
Hoezo laat maar? Is praktisch voor niks...
twitter:UFCInsiders twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 20:33:45Ronda Rousey: 'If anyone calls me fat one more time in my life, I’m going to kill them' http://t.co/I9nIXdnLLf reageer retweet
Formule 1 en het NL elftal. Al zijn beiden op fatsoenlijke tijdstippenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:20 schreef THEFXR het volgende:
Zie eigenlijk liever Jones vs Weidman op 195lbs in New York en daarna Jones vs Cormier 2 at UFC 200.quote:
Beste kaartjes waren idd 100 euro zoiets. Ik ben geen echte kenner he voor mij is het dan teveel voor zomaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dus een kaartje met goed zicht kost 100?
Hoezo laat maar? Is praktisch voor niks...
Stream??quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:20 schreef THEFXR het volgende:
Kan ik begrijpen, maar ik persoonlijk vind 100 euro niet TE duur voor een geweldig Glory event met 2 title fights.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Beste kaartjes waren idd 100 euro zoiets. Ik ben geen echte kenner he voor mij is het dan teveel voor zomaar.
Snap ik hoor als ik een echte liefhebber was zou ik gewoon de duurste plekken nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar ik persoonlijk vind 100 euro niet TE duur voor een geweldig Glory event met 2 title fights.
Hypocriet kutwijf.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:28 schreef THEFXR het volgende:
twitter:UFCInsiders twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 20:33:45Ronda Rousey: 'If anyone calls me fat one more time in my life, I’m going to kill them' http://t.co/I9nIXdnLLf reageer retweet
quote:I find it Hypocritical of @rondarousey to complain about people in Hollywood being critical of her body image, talking about her arms or the extra weight she carries between fights.
For the past 5 years this same Ronda Rousey and Dana White have used the media to Bully me, opening the door for other opponents to try the same tactics.
Instead of talking about my fighting skills, they would rather use the Media attention to say like I look like a man, or that I Walk like Wanderlia Silva in a dress.
These comments are not made to promote a fight between the 2 best female fighters on the planet!!
they are said to make me feel bad, and are a weak attempt to bully someone into having lower self esteem.
Whether Ronda accepts the responsibility or not, she is a role model for millions of girls around the world and they listen to what she says, often times imitating her actions.
I am glad to see she is more sensitive to the issue of Bullying now that she is experiencing it for herself in Hollywood and hopefully with this comes more maturity and growth as a woman.
I see the results of bullying online everyday, and it is a real problem, because of this I have decided to use my next fight in #InvictaFC to bring awarness to online Bullying, more news about my next opponent and fight date to come soon!
It is important that people understand their true value is not in the way that they look, how many instagram followers they have, or the amount of money that they have in their bank account.
Our true self worth and lasting legacy comes from the way we treat one another, how well we help our communities, and our ability to serve god.
Online bullying will never go away, but through education I hope we can lead people to see the consequences of their actions, and I am glad to see Ronda Rousey is starting to see this for herself.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 11-10-2015 om 18:59:24Tomorrow on #themmahour: @sagenorthcutt @DUANEBANGCOM @JohnyHendricks @travisbrowneMMA @tjdillasnake @duffy_mma @Cody_Nolove @jonfitchdotnet in studio & u reageer retweet
quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:15 schreef THEFXR het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 11-10-2015 om 18:59:24Tomorrow on #themmahour: @sagenorthcutt @DUANEBANGCOM @JohnyHendricks @travisbrowneMMA @tjdillasnake @duffy_mma @Cody_Nolove @jonfitchdotnet in studio & u reageer retweet
twitter:arielhelwani twitterde op maandag 12-10-2015 om 14:45:55Note: today's #themmahour starts 20 minutes earlier than usual because we added last-minute guest @tjdillashaw. So 12:40/9:40/5:40. reageer retweet
Cruz (c) vs Faber zal het wel worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:05 schreef Vox_Populi het volgende:
Dillashaw vs. Faber, make it happen.
Ophef om niks idd, maar het maakt wel een leuke storyline.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Cruz (c) vs Faber zal het wel worden.
Er zijn er toch wel meer die van gym veranderen, ophef om niks.
quote:
Dana pls make it happen.twitter:Tyrone_spong twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:34:49@ufc get McSpong in Ireland on that card I'll fight!! Heavyweight light heavyweight I don't care I fight #moneyweight reageer retweet
And it's done. Awesomequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:03 schreef THEFXR het volgende:
nog 2300 te gaan, dus dat halen we gemakkelijk
Rothwell is (geheel volgens verwachting) van de card gehaald en Parke vs Madadi is nu co-main event.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Dana pls make it happen.twitter:Tyrone_spong twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 21:34:49@ufc get McSpong in Ireland on that card I'll fight!! Heavyweight light heavyweight I don't care I fight #moneyweight reageer retweet
vooral die laatste zin. echt USA.quote:
twitter:MMAFighting twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 18:44:14Jason 'Mayhem' Miller arrested for alleged assault of officer (@shaunalshatti) http://t.co/SNQuLWIYBA http://t.co/zsvXBXHUSZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:01 schreef Vox_Populi het volgende:
Ja hoor, het is weer zover: 'Mayhem' heeft het weer aan de stok met de autoriteiten
twitter:MMAFighting twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 18:44:14Jason 'Mayhem' Miller arrested for alleged assault of officer (@shaunalshatti) http://t.co/SNQuLWIYBA http://t.co/zsvXBXHUSZ reageer retweet
Verbaasd mij eigenlijk niet.. hij heeft gewoon zo'n kop en ook vibe aan hem. Het is wel treurig.. maarja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WSOF betaald een stuk beter dan UFC now-a-days.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 01:37 schreef THEFXR het volgende:
Bij WSOF krijgt Spong echt niet veel en Glory kan hem niet betalen en hij is te oud voor een volledige MMA transformatie
tov van kickboksen weinigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
WSOF betaald een stuk beter dan UFC now-a-days.
Basic pay en sponsoring dan.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 18-10-2015 om 18:50:36Tomorrow on #themmahour: @ChrisWeidmanUFC in studio @yoelromeromma @Firas_Zahabi @PaddyHolohanMMA @NotoriousNewell @rickhawnmma & you. reageer retweet
Flinke waslijst met toch wel een paar aardige namen er tussen... !quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:39 schreef THEFXR het volgende:
UFC cuts
http://ufcfightersinfo.herokuapp.com/released
Herb Dean als ref is wel opvallend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 06:32 schreef Klaphark het volgende:
Rico Verhoeven heeft z'n eerste MMA win binnen.
Dat haalt de tweede ronde nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:34 schreef THEFXR het volgende:
Andrei Arlovski vs. Stipe Miocic will be co-main event at UFC 195 Jan. 2 in Las Vegas.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Joe Duffy out of the UFC card in Dublin Saturday
Daarom lekker in de VS en Brazilië blijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:19 schreef THEFXR het volgende:
die card was al mager, nu is er niks van over
Die gif is echt awesomequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.com/news/UFC-Formally-Reinstates-Jon-Jones
nu de testing pool in en gaan over 6 mnd
[ afbeelding ]
Ik kijk er nu al naar uit om Cormier weer gep0wned te zien wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef THEFXR het volgende:
http://www.ufc.com/news/UFC-Formally-Reinstates-Jon-Jones
nu de testing pool in en gaan over 6 mnd
[ afbeelding ]
Ik kijk voraal uit naar de 6 maanden media bullshit die eraan vooraf gaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit om Cormier weer gep0wned te zien worden
Ben wel benieuwd wat Cormier gaat zeggen want een grote bek hebben met 0-1 is toch iets andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kijk voraal uit naar de 6 maanden media bullshit die eraan vooraf gaat
Entertainment van de hoogste plank.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Cormier gaat zeggen want een grote bek hebben met 0-1 is toch iets anders
quote:You got lucky last time. You got in my head, and that wont happen again.
I improved in every aspect of the game, while you been doing coke.
I will kill you Jon!
Beweert Cormier dat Jones high de kooi was ingestapt?quote:You got lucky last time. You got in my head, and that wont happen again.
I improved in every aspect of the game, while you been doing coke.
I will kill you Jon!
Dat is een tekst die ik zelf verzon, wat Cormier zou kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Beweert Cormier dat Jones high de kooi was ingestapt?
Precies Pax, ik heb er zin in!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Paxlie het volgende:
Vanavond Bellator op Spike en UFC op FOX. Het wordt nog wat met Nederland
als dat die bellator van gisteren is, zeker kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Paxlie het volgende:
Vanavond Bellator op Spike en UFC op FOX. Het wordt nog wat met Nederland
die zus van haar in die clip is wel lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Tering die Rousey hype weer"Not once in a lifetime.. just once.. ever!"
Ja, hij was echt boosquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:12 schreef superniger het volgende:
Altijd leuk een Bad Blood match.![]()
![]()
![]()
Geniale actie met zijn tassie.
Frans Duijts ben jij het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 23:47 schreef THEFXR het volgende:
man,man, ik zie nog steeds ribben, geeft die gast te eten.
Ik ben er nooit voor opgebleven. Gewoon torrentje pakken op zondag.quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.giurl=http://forum.fok.nl/topic/2254855/5/25#p157075176]zondag 25 oktober 2015 00:38[/url] schreef MisterJ.Lo het volgende:[/b]
UFC kijken omstreeks 21:00 is eigenlijk perfect. Wil niet meer om 4:00 in de ochtend kijken. Zet gewoon een UFC Europe divisie op en laat om het half jaar Amerikanen daarin vechten.
Ik betaal voor Fox Sports dus dan kijk ik er wel naar. Zeer goede beeldkwaliteit en dan weet je meteen wie het gewonnen heeft zonder dat iemand het spoilt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ben er nooit voor opgebleven. Gewoon torrentje pakken op zondag.
Helaas dat dit topic dood is. Amper 2 pagina's vol kunnen krijgen.. nou is de card niet goed geweest maar toch.quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC kijken omstreeks 21:00 is eigenlijk perfect. Wil niet meer om 4:00 in de ochtend kijken. Zet gewoon een UFC Europe divisie op en laat om het half jaar Amerikanen daarin vechten.
Belfort vs Henderson 3 gaat het beter doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas dat dit topic dood is. Amper 2 pagina's vol kunnen krijgen.. nou is de card niet goed geweest maar toch.
Het is ook niet zo interessant meer. De meeste match ups zijn gewoon Kutquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas dat dit topic dood is. Amper 2 pagina's vol kunnen krijgen.. nou is de card niet goed geweest maar toch.
Einde in zicht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:44 schreef THEFXR het volgende:
GLORY kickboxing to no longer air on Spike TV
ja, de toppers konden ze al een tijdje niet meer betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Einde in zicht?
Kan Verhoeven zich volledig gaan focussen op MMA.
Event in Dublin was ook op de gewone FOXquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:26 schreef over_hedge het volgende:
Foxsports deed kut. Dus heb niet kunnen kijken vorig weekend. Was het nog wat? of heb ik niks gemist.
Foxsports go had hem ook. De stream werkte alleen niet goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Event in Dublin was ook op de gewone FOX
Nee, je hebt niet veel gemist. Behalve dat we Breese in de gaten moeten houden. Das wel een toekomstig top 10 vechter hoor
Hoop op een blessure van McGregor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Calderwood out, Namajunas faces VanZant in UFN 81 main event
Toffere matchup dan tegen Calderwood imo.
Smolka niet? Alleen verloren van Soto via split decision dacht ik. Daarnaast altijd prettig als iemand gefinisht wordt in zijn thuisland.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Event in Dublin was ook op de gewone FOX
Nee, je hebt niet veel gemist. Behalve dat we Breese in de gaten moeten houden. Das wel een toekomstig top 10 vechter hoor
Die hikt er tegenaan ja.. maar denk dat hij de meeste fighters in de top 10 niet zal pakken op enige uitzonderingen na.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoop op een blessure van McGregor.
[..]
Smolka niet? Alleen verloren van Soto via split decision dacht ik. Daarnaast altijd prettig als iemand gefinisht wordt in zijn thuisland.
Hehehequote:
Volgende week Guida, Tibau, Trujilo, Maldonado, Burns, Magomedov, Oliveira, Almeida, Teixeira, Belfort, Hendersonquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:32 schreef manny het volgende:
Zit dat bellator te kijken. Pfff. Nu 3 partijen met echt slechte matching (1 veels te sterk).. Zie wel dat manhoef daar rondloopt.
I want to apologize to my fans. I broke my rib, and again I am out of the fight. I really wanted to come back, I'm not sure if i will ever come back. Thanks to my fans and my sponsors.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:01 schreef THEFXR het volgende:
die kebab rus ligt eruit, gebroken ribben
Wij zagen toch ook wel dat de eerste twee ronde's nog redelijk rustig verliepen op de gebroken neus van Rory na? Pas in de derde ronde ging het echt los, sowieso niet verwacht dat Rory zolang door zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:45 schreef McNulty het volgende:
Mooie video waarin Big John zijn perspectief op het MacDonald vs. Lawler gevecht uiteenzet.
En dan eruit liggen? je verwacht toch meer van een mma-vechter..quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:01 schreef THEFXR het volgende:
die kebab rus ligt eruit, gebroken ribben
Deze Jon Jones wil ik graag zien.twitter:JonnyBones twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 17:05:33Too pussy to fight at the garden but flies all the way to Albuquerque to prove he's a man #Scratchingmyhead you on your way pussy? reageer retweet
1:00 p.m. ET -- UFC middleweight Josh Samman will talk about his budding writing career and upcoming fight against Tamdan McCrory in Orlando.twitter:arielhelwani twitterde op maandag 02-11-2015 om 14:00:06Link to watch #themmahour with Werdum, Tate, Duffy, Namajunas, Grant, Kennedy, Samman -- https://t.co/TquanHkSOX https://t.co/NPnnlOyTWC reageer retweet
Dan heb je écht geen verstand van business...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:25 schreef THEFXR het volgende:
whooaaa
Ronda Rousey's coach claims bankruptcy, trustee pursues GFC for liquidation
Ronda Rousey’s coach, Edmond Tarverdyan, has filed for bankruptcy claiming no personal income, no stake in Glendale Fighting Club and over $700,000 in debts.
http://www.bloodyelbow.co(...)an-bankrupt-ufc-news
Neil heeft zich goed ontwikkeld!quote:Op woensdag 4 november 2015 02:37 schreef THEFXR het volgende:
Neil Magny steps in to face Kelvin Gastelum at UFC Fight Night in Mexico
Die cijfersquote:Just when and where it happens is up for debate. Cormier said he wants time off after three grueling bouts this year and doesn’t want to fight in Jones’ home state of New York despite a potential event at New York City’s Madison Square Garden.
Whenever they do meet, however, people are going to watch. Their first bout, which headlined UFC 182, did big business for the UFC, he said, generating 800,000 pay-per-view buys for the promotion (though he said 700,000 later in the interview). By contrast, Cormier said his bout with Johnson for the vacant belt did “less than 400,000” buys and a follow-up with Gustafsson did “less than 300,000.”
“The fight (at UFC 187) with (Johnson) had (middleweight champ) Chris Weidman on there too, who did almost 1 million against Anderson Silva. But against Vitor Belfort, it was hard for us to crack the number that we wanted to. You have to look at it as a whole.”
Ik las het net. Ik hoop dat het aanslaat.quote:
ik heb het een beetje het idee dat dit een eenmalig event is en dat die Jap gaat rennen met het geld en niemand uitbetaalt krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik las het net. Ik hoop dat het aanslaat.
Souwer maakt trouwens tijdens het Rizin event met Fedor zijn MMA debuut!
Haha, ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb het een beetje het idee dat dit een eenmalig event is en dat die Jap gaat rennen met het geld en niemand uitbetaalt krijgt.
Kickboksen is ook gewoon mma he. Wordt al tijden hierin geplaatst ook.quote:
Kickboksen is inderdaad onderdeel van MMA, dus prima dat het hier gepost wordt. Geo doelt er meer op dat we alle uitslagen in een spoiler zetten totdat je mag aannemen dat iedereen het gezien heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kickboksen is ook gewoon mma he. Wordt al tijden hierin geplaatst ook.
Toppie!quote:
Thanks klaphark.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:06 schreef Klaphark het volgende:
Die docu op Netflix, Dawgfights, is best aardig. Draait om die Dada5000.
Ikke nie begrijpe.quote:Op zondag 8 november 2015 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
My blackbelt is nottuh like ebay.. understand
Ik ben wel benieuwd naar rousey.quote:Op maandag 9 november 2015 08:46 schreef THEFXR het volgende:
ik vind het maar een zwakke main card voor een stadion:
[ afbeelding ]
The MMA Hour is back in your life. Below is a rundown of Monday's show:twitter:arielhelwani twitterde op maandag 09-11-2015 om 14:00:09Link to watch #themmahour
Gracie, Roach, Bader, Thompson, Belcher, Smolka, E. Silva in studio, Meltzer -- https://t.co/5H9aImxKyb reageer retweet
En 19 december Overeem en De Randamie.quote:
04:00quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:13 schreef Klaphark het volgende:
Hoe laat start de Main dan NLse tijd?
Echt vreselijk, net te laat om op te blijven en te vroeg om op te staan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze die tijd gewoon aanhouden, hou die events dan lekker in je eigen tijdzone.
gewoon van 4-5 kijken en Struve en Hunt meenemen, daarna slapen vrouwen de volgende dag kijken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:38 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Ah. Zondag kijk ik het wel weer.
Vrees dat het een kutpot wordt voor Struve.
ik vind het wel logisch.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:40 schreef THEFXR het volgende:
het is echt belachelijk hoe hard ze ronda pushen
[ afbeelding ]
Holm en Letourneau, beide nummer 10 ofzo in de ranking. Die gaan het even winnen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:40 schreef THEFXR het volgende:
het is echt belachelijk hoe hard ze ronda pushen
[ afbeelding ]
Zie holm eigenlijk wel kans maken, alleen als het naar de grond heeft ze een probleem.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Holm en Letourneau, beide nummer 10 ofzo in de ranking. Die gaan het even winnen.
quote:
Eerst Miocic geblesseerd en die mag dan tegen Arlovski ipv Rothwell en nu dit.twitter:RothwellFighter twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 17:02:56I already asked to fill in for @CroCopOfficial @ufc and that was denied... Sorry fight fans reageer retweet
Holm was #10 tegen Reneau die #11 was, heb het even opgezocht. Letourneau was niet eens geranked tegen Moroz #8.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zie holm eigenlijk wel kans maken, alleen als het naar de grond heeft ze een probleem.
18 euro voor de ppv cardquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Hallo!
Even een vraagje. Ik wil McGregor vs Aldo graag live zien. En dan niet via zon brakke stream. Kan ik dan gewoon via de UFC die partij kopen of moet je dan een heel event kopen. Word van die site niet heel veel wijzer. Word steeds doorgelinkt naar andere sites. En wat kost dit ongeveer? Iemand al eerder gedaan?
Thanks!
Oooh dat is goed te doen. Kan alleen zeker niet met iDeal ofzo?quote:
Je kan ook een dagpas pakken bij fox sports, 8 euro en kan je het ook kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:55 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Oooh dat is goed te doen. Kan alleen zeker niet met iDeal ofzo?
Nee toch?quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:29 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Je kan ook een dagpas pakken bij fox sports, 8 euro en kan je het ook kijken
Ja kan wel alleen heb je voor het dubbele al een maand dus die afweging zou je zelf moeten makenquote:
Ja dat is zeker.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:08 schreef Seamonkey- het volgende:
Oh dat is helemaal een goede optie. En het is zeker dat ze UFC live uitzenden? Heb er nog nooit naar gekeken via Fox namelijk.
Bedankt voor jullie antwoorden!
Waarom zou het niet doorgaan?quote:Op woensdag 11 november 2015 14:04 schreef THEFXR het volgende:
Gaat Cees vs JDS nog wel door? als de UFC al weet van niet, dan houden ze het dus expres geheim.
om de top te halen is het te laat.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Vraagje (ik hoop dat ik op de goede plek ben). Ik ken iemand die heeft het advies gekregen om op MMA of thaiboxen te gaan, aangezien ze van mening waren dat zijn stootkracht, explosiviteit en conditie erg goed was (een talentje), maar hij vraagt zich af of het eigenlijk niet al te laat is. Hij is 24 jaar, is dat nog een leeftijd dat je het kan maken in de vechtsport? of moet je er wel van jongs af aan op zitten? Want hij heeft talent, maar dat talent moet zich natuurlijk nog wel ontwikkelen.
Alvast bedankt voor de antwoorden !
Thaiboxen vind ik zelf niet veel aan, dus daar kan ik ook geen mening over geven.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:21 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Vraagje (ik hoop dat ik op de goede plek ben). Ik ken iemand die heeft het advies gekregen om op MMA of thaiboxen te gaan, aangezien ze van mening waren dat zijn stootkracht, explosiviteit en conditie erg goed was (een talentje), maar hij vraagt zich af of het eigenlijk niet al te laat is. Hij is 24 jaar, is dat nog een leeftijd dat je het kan maken in de vechtsport? of moet je er wel van jongs af aan op zitten? Want hij heeft talent, maar dat talent moet zich natuurlijk nog wel ontwikkelen.
Alvast bedankt voor de antwoorden !
Per definitie?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
om de top te halen is het te laat.
de top is top3 betaald krijgenquote:Op woensdag 11 november 2015 20:32 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Per definitie?
En tja (wat is de top?), ik had laatst wel gelezen over een ex buschauffeur die profbokser is geworden.
Ik heb vooral het idee dat het in de vechtsport wel erg draait om de connecties . Al win je in Nederland alle wedstrijden, dat wil nog zeggen dat je het internationaal gaat kunnen maken.quote:
MMA=UFC is dus in een USA kamp trainen met thaiboksen verdien je niks.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat het in de vechtsport wel erg draait om de connecties . Al win je in Nederland alle wedstrijden, dat wil nog zeggen dat je het internationaal gaat kunnen maken.
Althans, dat is het idee dat ik heb. Kan het mis hebben
Als je hier of in Europa naam maakt en je hebt inderdaad (gewoon) connecties zoals iedere coach/agent die wel heeft, ben je zo in de US. Het speelt ook een grote rol welke weight class overigens.quote:Op woensdag 11 november 2015 20:37 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat het in de vechtsport wel erg draait om de connecties . Al win je in Nederland alle wedstrijden, dat wil nog zeggen dat je het internationaal gaat kunnen maken.
Althans, dat is het idee dat ik heb. Kan het mis hebben
Maar de scouting gaat toch heel anders dan bijvoorbeeld bij een sport als voetbal? of is het wel te vergelijken?quote:Op woensdag 11 november 2015 20:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als je hier of in Europa naam maakt en je hebt inderdaad (gewoon) connecties zoals iedere coach/agent die wel heeft, ben je zo in de US. Het speelt ook een grote rol welke weight class overigens.
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 12-11-2015 om 01:40:16UFC just announced that Cro Cop has been "provisionally suspended at this time due to a potential Anti-Doping Policy violation." reageer retweet
Dat is een verkapt warez request, dat mag hier niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:25 schreef over_hedge het volgende:
Oke ik ga toch niet live kijken. Iemand enig idee op welke site je de hele gevechten terug kan zien zondag?
Uh oke? Omdat ik vraag of er websites zijn waar ik de gevechten terug kan kijken. Als ik er paar euro voor moet betalen vind ik dat ook prima.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is een verkapt warez request, dat mag hier niet.
Dat kan vast wel via ufc zelf denk ik. Geen idee eigenlijk of er sites zijn die stream achteraf aanbieden. Misschien Fox via pay per view?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh oke? Omdat ik vraag of er websites zijn waar ik de gevechten terug kan kijken. Als ik er paar euro voor moet betalen vind ik dat ook prima.
Oh heb het al gevonden. Fox sports zend zondag om 10:30 een herhaling uitquote:Op donderdag 12 november 2015 10:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat kan vast wel via ufc zelf denk ik. Geen idee eigenlijk of er sites zijn die stream achteraf aanbieden. Misschien Fox via pay per view?
Groot verschil. Er zijn een aantal vechters die heel, heel goed zijn en zouden kunnen draaien in de UFC maar over het algemeen zijn het vechters die niet goed genoeg meer zijn voor de UFC of vechters die het vooral moeten hebben van hun circusact die ze nog zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Is er een flink nivo verschil tussen Bellator en UFC? Of zijn dit gewoon 2 verschillende organisaties die op het hoogste nivo acteren? (Ben niet heel erg thuis in de MMA wereld)
UFC is hoger dan Bellator.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:30 schreef Questular het volgende:
Is er een flink nivo verschil tussen Bellator en UFC? Of zijn dit gewoon 2 verschillende organisaties die op het hoogste nivo acteren? (Ben niet heel erg thuis in de MMA wereld)
Andy?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:33 schreef THEFXR het volgende:
Hopen dat Sauwer het rustig aan doet met Aldo.
dat is idd een show, TUF, the ultimate fighter.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef rmrt2010 het volgende:
wat is nou dat UFC wat je laat op FOX ziet? Ik heb die gasten nog nooit in 1 van die grote toernooien tegen de echte grote jongens gezien. Of is dit gewoon een showtje voor tv?
dat is eenmaligquote:Op vrijdag 13 november 2015 17:29 schreef perezoso het volgende:
Hoe werkt dat bij fox tv? Wordt ufc gewoon uitgezonden? Staat niks bij dat het pay per view is.
http://www.foxtv.nl/ufc-op-fox
Nice zeg! Lekker opnemen en zondagochtend kijken.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:50 schreef THEFXR het volgende:
Dus voor de duidelijkheid PPV UFC 193 om 04.00 uur wordt op het gratis fox kanaal uitgezonden, non pay!
Ik heb het goedkoopste ziggo tv abonnement, zit fox niet bij geloof ik, niet dat het veel uitmaakt want ik blijf er niet voor wakker.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is eenmalig
http://www.epicmma.nl/201(...)m-ook-gratis-te.html
Zou mij niet verbazen. Zeg al, eerst zien dan geloven, pas als ze in de kooi staan.quote:
Waarop gebaseerd?quote:
Ik wrijf overigens nauwelijks in mijn handen voor vrouwelijke gevechten, ja voor rousey vs cyborg zou ik waarschijnlijk wel mijn handen opwarmen maar dan nog is de vraag of cyborg nog steeds zo'n monster is zoals vroeger. Betekend niet dat er geen leuke gevechten tussen zitten maar op een of andere manier doet het me niks, kijk er nooit naar uit.quote:UFC 194: Lorenzo Fertitta buys Jose Aldo protective vest to prevent (another) rib injury
Dat is wel zo maar vaak hebben ze geen punching power waardoor het wat saai is, heb er nog geen knockout gezien zover ik mij kan heugen. Jezedric is wel mijn favoriet, die maakt er wel een feest van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik wel, vrouwen gaan er over het algemeen altijd volledig voor.
UFC 190 afgelopen augustus nog.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:10 schreef perezoso het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar vaak hebben ze geen punching power waardoor het wat saai is, heb er nog geen knockout gezien zover ik mij kan heugen.
Oh over het hoofd gezien, heb die partij wel gezien. Maar ik geniet toch meer van de brute mannenkracht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
UFC 190 afgelopen augustus nog.
http://gfycat.com/SardonicConcernedHuman
nee, vrouwen in de box schoppen is ook verboden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:10 schreef perezoso het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar vaak hebben ze geen punching power waardoor het wat saai is, heb er nog geen knockout gezien zover ik mij kan heugen. Jezedric is wel mijn favoriet, die maakt er wel een feest van.
Mogen vrouwen wel in het kruis schoppen? Ik bedoel mocht het gebeuren dan krijgen ze sowieso geen rust want geen kut gevoel qua ballen.
Highlight van holm ziet er wel spectaculair uit voor een vrouw, maar ze zal waarschijnlijk zo op de grond liggen in een of andere nare positie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb wel zin in weer een slooppartij van Joanna... haar Muay Thai is echt
Esparza werd zelfs kampioen vorig jaar in die show, bekendste winnaar van de laatste paar seizoenen is Kelvin Gastelum die ken je wel?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:33 schreef rmrt2010 het volgende:
wat is nou dat UFC wat je laat op FOX ziet? Ik heb die gasten nog nooit in 1 van die grote toernooien tegen de echte grote jongens gezien. Of is dit gewoon een showtje voor tv?
Mooi, dan ga ik na de eerste partij naar bed om dan om 4 even Struve en Hunt live te zien winnen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:50 schreef THEFXR het volgende:
Dus voor de duidelijkheid PPV UFC 193 om 04.00 uur wordt op het gratis fox kanaal uitgezonden, non pay!
No way broseph!quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Rousey gaat vandaag KO door een headkick. Ik voel het.
Once in a life time.. no.. once.. ever spotjes gaan uitgelachen worden.
Het is mogelijk... kijk naar Barao vs Dillashaw, niemand had ooit gedacht dat hij de titel zou gaan pakken op dat moment.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
Rousey gaat vandaag KO door een headkick. Ik voel het.
Once in a life time.. no.. once.. ever spotjes gaan uitgelachen worden.
die prelims zijn idd echt waardeloos, alleen struve en hunt is wat. gezien bigfoot van de trt af is, slaat hunt hem in 30 KO, dus das een snelle partij struve vs rosholt wordt een saaie decquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik na de eerste partij naar bed om dan om 4 even Struve en Hunt live te zien winnen.
Main Card
(c) Ronda Rousey (12-0) vs. Holly Holm (9-0)
(c) Joanna Jedrzejczyk (10-0) vs. Valerie Letourneau (8-3)
Mark Hunt (10-10-1) vs. Antonio “Bigfoot” Silva (19-7-1)
Uriah Hall (12-5) vs. Robert Whittaker (14-4)
Stefan Struve (26-7) vs. Jared Rosholt (13-2)
Preliminary Card
Jake Matthews (8-1) vs. Akbarh Arreola (23-9-1)
Kyle Noke (20-7-1) vs. Peter Sobotta (15-4-1)
Anthony Perosh (15-9) vs. Gian Villante (13-5)
Richie Vaculik (10-3) vs. Danny Martinez (16-7)
Preliminary Card
Daniel Kelly (9-1) vs. Steve Montgomery (8-3)
Richard Walsh (8-4) vs. Steve Kennedy (22-7)
James Moontasri (8-3) vs. Anton Zafir (7-1)
Ben Nguyen (13-5) vs. Ryan Benoit (8-3)
Klopt, , maar je kan het ook gewoon downloaden morgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die tijden die gehanteerd worden is voor Nederlandse UFC fans slopend, en dan met name voor het slaapritme. Om twaalf uur naar bed om er om 4:00 weer uit te komen vandaag.
zal wel moeten anders is het niet leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:20 schreef L_auteur het volgende:
Goldie/Rogan commentaar op Fox vannacht?
Met Jones, Arlovski, Cerrone en Condit in haar corner was het misschien nog wat geworden.quote:
265 pounds =quote:Op zondag 15 november 2015 00:15 schreef Klaphark het volgende:
Goor wijf. Ronda by murder uiteraard.
Stefan sinds hij bij de Blackzillians zit wel een stukje zwaarder, cutten naar de 265.
Uiteraard, maar even geleden zat hij niet eens aan de 265 voor z'n fights. Oftewel, hij groeit eindelijk eens in z'n frame met meer spiermassa.quote:Op zondag 15 november 2015 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Jones, Arlovski, Cerrone en Condit in haar corner was het misschien nog wat geworden.
[..]
265 pounds =
120.201978 kilograms
Lastig voor iemand van 2 meter 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |