abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156707810
Ik zit tegen mijn training aan te hikken... :P Stond eigenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning :o :') .

2km inlopen - 6x (1100m in 3'30 (3'15/km) - 4' rust) - 2km uitlopen.
pi_156707813
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die van mij ook :@ m'n moeder sprak er schande van (en heeft alles opgevouwen :') )
Tja, maar de turnover rate is zo hoog dat je dan elke 3 dagen kan staan opvouwen :P Dus meestal neem ik die moeite niet..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156707816
komt uit lurker mode....

Zal eens een keer reageren alweer tijd geleden. Loop wel maar heb ook nog andere sporten erbij ;) 2 weken geleden op het laatste moment de posbankloop gedaan (1:19:00) was erg leuk en tempo was ook goed hoop dat de HM ook zo lekker loopt
Doe zondag ook mee met de HM in Eindhoven, kan ik nog in de wlwl?
Vanavond alleen nog heel blijven bij het zaalvoetbal.......

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 09:04 schreef Doncamatic het volgende:

[..]

Zo doen er toch nog 3520 man mee aan de marathon 8-) Gaaf! LT, misschien een vraagje waar jij antwoord op weet: kan ik zondag zonder problemen vroeg aanwezig zijn (uurtje of 8:00) en mijn startnummer ophalen zonder dat ik met de start in de knoop kom? Ik wil mezelf het reizen op vrijdag/zaterdag besparen, maar weet niet of dat realistisch is. Verder ben ik toch gewoon van plan zelf met de auto te komen, maar heb het idee dat een parkeerplek vinden toch niet zo'n probleem kan zijn daar.

Verder zijn de pre marathon pijntjes nog niet gekomen, al blijf ik wel een bange poeperd voor blessures en doe ik zoals gezegd helemaal niks lol
meestal is zo vroeg alles nog open. Nu is de route istes anders omdat ze de M in 1 ronde doen dus Eindhoven Zuid zal wat moeilijker zijn om binnen te komen.
Weet niet vanwaar je komt.
Anders op de N2 blijven en bij Best/richting de A50 en daar centrum aanhouden. Kom je vanzelf op de Kennedylaan uit en die gaat tot het station kun je parkeren bij TU terrein. Zal vast wel staan aangegeven. Vanaf dat terrein tot beursgebouw is wel 10-15 minuten wandelen. Maar het is gelukkig mooi weer en droog ;)
Succes!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_156707835
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
igenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning .
Heb je een mogelijkheid om hem op de baan te doen? In mijn ervaring is het dan wel veel makkelijker om de tempi te halen? Met een loopmaatje zou nog fijner zijn natuurlijk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_156707867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Heb je een mogelijkheid om hem op de baan te doen? In mijn ervaring is het dan wel veel makkelijker om de tempi te halen? Met een loopmaatje zou nog fijner zijn natuurlijk..
Nee, helaas niet. Ook geen maatjes die lopen in de omgeving. Wordt gewoon weer een heen-en-weertje langs de weg. Daar staan hectometerpaaltjes, dat is nog best fijn.
pi_156707871
quote:
Ik zit tegen mijn training aan te hikken... :P Stond eigenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning :o :') .

Dat hou ik heeeeeeeel even vol en dan ben ik dood hahaha, succes ! ;)
pi_156707937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef ser het volgende:
komt uit lurker mode....

meestal is zo vroeg alles nog open. Nu is de route istes anders omdat ze de M in 1 ronde doen dus Eindhoven Zuid zal wat moeilijker zijn om binnen te komen.
Anders op de N2 blijven en bij Best/richting de A50 en daar centrum aanhouden. Kom je vanzelf op de Kennedylaan uit en die gaat tot het station kun je parkeren bij TU terrein. Zal vast wel staan aangegeven. Vanaf dat terrein tot beursgebouw is wel 10-15 minuten wandelen. Maar het is gelukkig mooi weer en droog ;)
Succes!
Top! Bedankt. Het moet allemaal wel goed komen zo. Bedankt en jij ook succes met de HM!
pi_156708155
quote:

Herkenbaar :Y
Wat betekent overigens het tempo tussen haakjes? De bedoeling is 3'30, maar als je echt zin hebt dan mag je ook 3'15? Vind dat laatste tempo dan wel erg hard trouwens: 3km-tempo (denk ik) op intervallen van 1100m.

Succes ^O^
pi_156708162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:54 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
Wat betekent overigens het tempo tussen haakjes? De bedoeling is 3'30, maar als je echt zin hebt dan mag je ook 3'15? Vind dat laatste tempo dan wel erg hard trouwens: 3km-tempo (denk ik) op intervallen van 1100m.

Succes ^O^
Ik denk het verschil tussen 1100 en 1000 meter ;)
pi_156708246
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk het verschil tussen 1100 en 1000 meter ;)
Oja 8)7
pi_156708534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
De voorspellingen worden trouwens steeds kouder voor zondag! Ideaal loopweer, alleen ik moet wel veel oude kleren gaan verzamelen voor het startvak!
En ik denk ook dat ik met armwarmers ga lopen en dan wel in hemdje en kort broekje.. kan ik die altijd nog uitdoen, maar voor de eerste helft denk ik wel lekker..
Perfect loopweer voor zondag lijkt me :) Denk dat ik ook met armwarmers ga starten. Korte broek houd ik gewoon aan in de tweede helft :P
Hoe laat start jij? HGVM om 10:30, denk dat de ergste kou wel verdween is dan. Waarschijnlijk geen groot startveld dus hoef geen uren in een startvak te wachten.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:20:29 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_156708539
Succes met dat tempo Jero ^O^

Ik ga morgen met Prorun in Doorn een rondje hardlopen. Leuk, nieuwe omgeving! En erna doorrijden naar Otterlooooooo :)
pi_156708647
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:20 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Perfect loopweer voor zondag lijkt me :) Denk dat ik ook met armwarmers ga starten. Korte broek houd ik gewoon aan in de tweede helft :P
Hoe laat start jij? HGVM om 10:30, denk dat de ergste kou wel verdween is dan. Waarschijnlijk geen groot startveld dus hoef geen uren in een startvak te wachten.
10 uur, er staat in de voorspelling dat het dan 6 graden is met gevoelstemperatuur -1. Om 9 uur nog 3 graden met gevoelstemperatuur -4 :o
Haha en nu je het zegt had ik die zin inderdaad wel anders kunnen formuleren ;)
pi_156708824
Om 12:00 uur 8 met een gevoel van 2. Nu twijfel ik dus weer wat ik zal aantrekken. T-shirt of top? }:|
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:00:57 #140
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_156709129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Tja, maar de turnover rate is zo hoog dat je dan elke 3 dagen kan staan opvouwen :P Dus meestal neem ik die moeite niet..
Mijn favo kleding haalt de kast ook niet ;) Wat daar op de foto ligt zijn voornamelijk winterspullen, of hoogzomer singlets :P
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:02:13 #141
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_156709142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef ser het volgende:
komt uit lurker mode....

Zal eens een keer reageren alweer tijd geleden. Loop wel maar heb ook nog andere sporten erbij ;) 2 weken geleden op het laatste moment de posbankloop gedaan (1:19:00) was erg leuk en tempo was ook goed hoop dat de HM ook zo lekker loopt
Doe zondag ook mee met de HM in Eindhoven, kan ik nog in de wlwl?
Vanavond alleen nog heel blijven bij het zaalvoetbal.......

[..]

Succes!
Je staat erin.
Ik kom vanaf het Oosten, dus dan via de Kennedylaan naar de lieve vrouwestraat zo te lezen op de site? Zie nergens hoelaat die bij de TU verder dicht gaat. (ja als hij vol is sowieso, maar anders?)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_156709166
Tijdens de HM worden temperaturen van 11(7) voorspeld (begin), oplopend tot 14(10).

Kort/kort dus voor mij. Alleen even de vraag of ik nog iets ouds heb liggen om me warm te houden in het startvak. Ik zal in een van de laatste vakken staan.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2015 @ 13:05:05 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_156709181
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik hou dat ook maar 3 dagen netjes en dan bedenk ik dat ik eigenlijk dat onderste shirtje aan wil en *poef* troep :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_156709396
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:03 schreef steffelonio het volgende:
Tijdens de HM worden temperaturen van 11(7) voorspeld (begin), oplopend tot 14(10).

Kort/kort dus voor mij. Alleen even de vraag of ik nog iets ouds heb liggen om me warm te houden in het startvak. Ik zal in een van de laatste vakken staan.
Anders kun je altijd een wegwerp-regenponcho of vuilniszak met gaten gebruiken. Werkt ook aardig!
pi_156709666
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Anders kun je altijd een wegwerp-regenponcho of vuilniszak met gaten gebruiken. Werkt ook aardig!
Oja bedankt voor de tip.

L_T, de hoeveelste marathon wordt dit voor jou?
pi_156709677
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:33 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Oja bedankt voor de tip.

L_T, de hoeveelste marathon wordt dit voor jou?
2e hele pas! :o
pi_156709917
Zo weinig nog maar? :D
pi_156709963
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:47 schreef steffelonio het volgende:
Nog altijd meer als vele in dit topic.....
pi_156709990
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:47 schreef steffelonio het volgende:
Haha, inderdaad! Wel ehh even tellen; 8 halve marathons. Maar voor de echte marathon-vreters moet je bij Yur, Mossel, Rechtsedirecte of Semtex zijn!
pi_156710014
In tegenstelling tot de Tilburg ten miles ben ik nu niet echt nerveus voor de HM van Eindhoven.

Hangt ook niet veel vanaf. Als het goed gaat is het leuk, zo niet, jammer dan. Heb ook geen supporters dit keer mee, Mrs s moet werken, kids bij schoonouders. Ik zie het wel allemaal dit keer. Prima zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')