Tja, maar de turnover rate is zo hoog dat je dan elke 3 dagen kan staan opvouwenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die van mij ookm'n moeder sprak er schande van (en heeft alles opgevouwen
)
meestal is zo vroeg alles nog open. Nu is de route istes anders omdat ze de M in 1 ronde doen dus Eindhoven Zuid zal wat moeilijker zijn om binnen te komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:04 schreef Doncamatic het volgende:
[..]
Zo doen er toch nog 3520 man mee aan de marathonGaaf! LT, misschien een vraagje waar jij antwoord op weet: kan ik zondag zonder problemen vroeg aanwezig zijn (uurtje of 8:00) en mijn startnummer ophalen zonder dat ik met de start in de knoop kom? Ik wil mezelf het reizen op vrijdag/zaterdag besparen, maar weet niet of dat realistisch is. Verder ben ik toch gewoon van plan zelf met de auto te komen, maar heb het idee dat een parkeerplek vinden toch niet zo'n probleem kan zijn daar.
Verder zijn de pre marathon pijntjes nog niet gekomen, al blijf ik wel een bange poeperd voor blessures en doe ik zoals gezegd helemaal niks lol
Heb je een mogelijkheid om hem op de baan te doen? In mijn ervaring is het dan wel veel makkelijker om de tempi te halen? Met een loopmaatje zou nog fijner zijn natuurlijk..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
igenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning .
Nee, helaas niet. Ook geen maatjes die lopen in de omgeving. Wordt gewoon weer een heen-en-weertje langs de weg. Daar staan hectometerpaaltjes, dat is nog best fijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je een mogelijkheid om hem op de baan te doen? In mijn ervaring is het dan wel veel makkelijker om de tempi te halen? Met een loopmaatje zou nog fijner zijn natuurlijk..
Dat hou ik heeeeeeeel even vol en dan ben ik dood hahaha, succes !quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit tegen mijn training aan te hikken...Stond eigenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning
![]()
.
2km inlopen - 6x (1100m in 3'30 (3'15/km) - 4' rust) - 2km uitlopen.
Top! Bedankt. Het moet allemaal wel goed komen zo. Bedankt en jij ook succes met de HM!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef ser het volgende:
komt uit lurker mode....
meestal is zo vroeg alles nog open. Nu is de route istes anders omdat ze de M in 1 ronde doen dus Eindhoven Zuid zal wat moeilijker zijn om binnen te komen.
Weet niet vanwaar je komt.
Anders op de N2 blijven en bij Best/richting de A50 en daar centrum aanhouden. Kom je vanzelf op de Kennedylaan uit en die gaat tot het station kun je parkeren bij TU terrein. Zal vast wel staan aangegeven. Vanaf dat terrein tot beursgebouw is wel 10-15 minuten wandelen. Maar het is gelukkig mooi weer en droog
Succes!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit tegen mijn training aan te hikken...Stond eigenlijk voor gisteravond op de planning, maar na een lange dag werken en iets te laat thuis zag ik dat niet meer zitten. Vandaag lekker vrij, maar ik zie er toch nog wel iets tegenop. Vooral het tempo ben ik een beetje bang voor, erg eigenlijk. En ja, ik weet dat het schema maar een leidraad is, maar ik wil het toch wel doen. Spanning
![]()
.
2km inlopen - 6x (1100m in 3'30 (3'15/km) - 4' rust) - 2km uitlopen.
Ik denk het verschil tussen 1100 en 1000 meterquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:54 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Wat betekent overigens het tempo tussen haakjes? De bedoeling is 3'30, maar als je echt zin hebt dan mag je ook 3'15? Vind dat laatste tempo dan wel erg hard trouwens: 3km-tempo (denk ik) op intervallen van 1100m.
Succes
Ojaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk het verschil tussen 1100 en 1000 meter
Perfect loopweer voor zondag lijkt mequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
De voorspellingen worden trouwens steeds kouder voor zondag! Ideaal loopweer, alleen ik moet wel veel oude kleren gaan verzamelen voor het startvak!
En ik denk ook dat ik met armwarmers ga lopen en dan wel in hemdje en kort broekje.. kan ik die altijd nog uitdoen, maar voor de eerste helft denk ik wel lekker..
10 uur, er staat in de voorspelling dat het dan 6 graden is met gevoelstemperatuur -1. Om 9 uur nog 3 graden met gevoelstemperatuur -4quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:20 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Perfect loopweer voor zondag lijkt meDenk dat ik ook met armwarmers ga starten. Korte broek houd ik gewoon aan in de tweede helft
![]()
Hoe laat start jij? HGVM om 10:30, denk dat de ergste kou wel verdween is dan. Waarschijnlijk geen groot startveld dus hoef geen uren in een startvak te wachten.
Mijn favo kleding haalt de kast ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, maar de turnover rate is zo hoog dat je dan elke 3 dagen kan staan opvouwenDus meestal neem ik die moeite niet..
Je staat erin.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef ser het volgende:
komt uit lurker mode....
Zal eens een keer reageren alweer tijd geleden. Loop wel maar heb ook nog andere sporten erbij2 weken geleden op het laatste moment de posbankloop gedaan (1:19:00) was erg leuk en tempo was ook goed hoop dat de HM ook zo lekker loopt
Doe zondag ook mee met de HM in Eindhoven, kan ik nog in de wlwl?
Vanavond alleen nog heel blijven bij het zaalvoetbal.......
[..]
meestal is zo vroeg alles nog open. Nu is de route istes anders omdat ze de M in 1 ronde doen dus Eindhoven Zuid zal wat moeilijker zijn om binnen te komen.
Weet niet vanwaar je komt.
Anders op de N2 blijven en bij Best/richting de A50 en daar centrum aanhouden. Kom je vanzelf op de Kennedylaan uit en die gaat tot het station kun je parkeren bij TU terrein. Zal vast wel staan aangegeven. Vanaf dat terrein tot beursgebouw is wel 10-15 minuten wandelen. Maar het is gelukkig mooi weer en droog
Succes!
Ik hou dat ook maar 3 dagen netjes en dan bedenk ik dat ik eigenlijk dat onderste shirtje aan wil en *poef* troepquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, maar de turnover rate is zo hoog dat je dan elke 3 dagen kan staan opvouwenDus meestal neem ik die moeite niet..
Anders kun je altijd een wegwerp-regenponcho of vuilniszak met gaten gebruiken. Werkt ook aardig!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:03 schreef steffelonio het volgende:
Tijdens de HM worden temperaturen van 11(7) voorspeld (begin), oplopend tot 14(10).
Kort/kort dus voor mij. Alleen even de vraag of ik nog iets ouds heb liggen om me warm te houden in het startvak. Ik zal in een van de laatste vakken staan.
Oja bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Anders kun je altijd een wegwerp-regenponcho of vuilniszak met gaten gebruiken. Werkt ook aardig!
2e hele pas!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:33 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Oja bedankt voor de tip.
L_T, de hoeveelste marathon wordt dit voor jou?
Haha, inderdaad! Wel ehh even tellen; 8 halve marathons. Maar voor de echte marathon-vreters moet je bij Yur, Mossel, Rechtsedirecte of Semtex zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |